• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:52:06 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:52:06 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 43
Guests: 108
Total: 151
al3xts
Yamal
sofoklhs_pizza
fkagk
Zaxarenia
ඞ
el mariachi
Nikos_313
mavropan
acolak
Saint_GR
panos98
Athinaaz
fpapat
noys
Deviate
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
miltan8
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών > Κατάληψη (Moderator: Starki) > Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56 Go Down Print
Author Topic: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 05/02  (Read 125709 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #405 on: January 17, 2007, 14:36:21 pm »

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 02:58:12 am

Έθεσα λοιπόν ένα ερώτημα στην αρχή και θεωρώ ότι δεν πήρα καμιά σοβαρή απάντηση

" H εκπαιδευτική διαδικασία είναι καλύτερη; Πώς αυτό πιστοποιείται; Γίνεται με άλλο τρόπο; Τι την κάνει διαφορετική;"

Η απάντηση η δική μου είναι ότι δεν είναι καλύτερη η εκπαιδευτική διαδικασία. Απλά οι συνθήκες είναι καλύτερες. Κατά τα άλλα δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι στο ιδιωτικό θα μάθεις καλύτερα γράμματα...Και αυτό προσπάθησα να δείξω στην ιδεολογική μου έκθεση παραπάνω...

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 02:58:12 am
Παραμένω στο ότι το ερώτημα 'Πώς τα ιδιωτικά θα βελτιώσουν τα δημόσια' είναι ασυνάρτητο.


Σε αυτό δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...Ακριβώς αυτό λέμε όσοι πιστεύουμε ότι δε χρειαζόμαστε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Τώρα όσον αφορά τις υποδομές, και ότι άλλο θεωρεί ο καθένας ότι τα ιδιωτικά έχουν καλύτερο από τα δημόσια, ας γίνει προσπάθεια να υπάρχει πλέον και στα δημόσια. Δηλαδή καλύτερη χρηματοδότηση και καλύτερη διαχείριση των χρημάτων αυτών. Δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια για να βελτιωθούν τα δημόσια.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #406 on: January 17, 2007, 16:03:00 pm »

Quote from: corina on January 17, 2007, 14:36:21 pm

Σε αυτό δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...Ακριβώς αυτό λέμε όσοι πιστεύουμε ότι δε χρειαζόμαστε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Τώρα όσον αφορά τις υποδομές, και ότι άλλο θεωρεί ο καθένας ότι τα ιδιωτικά έχουν καλύτερο από τα δημόσια, ας γίνει προσπάθεια να υπάρχει πλέον και στα δημόσια. Δηλαδή καλύτερη χρηματοδότηση και καλύτερη διαχείριση των χρημάτων αυτών. Δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια για να βελτιωθούν τα δημόσια.

Τόσα χρόνια ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν υπάρχουν, βελτίωση πάντως στα δημόσια δε βλέπουμε...απεναντίας πάνε από το κακό στο χειρότερο.
Ακόμα και να υπάρξει καλύτερη χρηματοδότηση από το κράτος, ποιος μας εγγυάται ότι θα υπάρξει και καλή διαχείρηση;
Δεν πρέπει λοιπόν να υπάρξουν κάποια άτομα( 1. δε γνωρίζω αν υπάρχουν ήδη , 2. ο πληθυντικός αποσκοπεί στην αμεροληψία της όλης διαδικασίας)τα οποία να είναι υπεύθυνα για την καλή διαχείρηση των χρημάτων, τοποθετημένα στις θέσεις τους είτε από το Κράτος είτε από το ίδιο το πανεπιστήμιο;
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #407 on: January 17, 2007, 16:25:33 pm »

Θα ήθελα να πω πολλά για το θέμα αλλά βλέποντας την εξέλιξη της συζήτησης πολύ αμφιβάλλω για το πόσο θα γίνουν αντιληπτά και κατανοητά. Κύριε Δημάκη είστε ιδιατέρως απόλυτος σε ζητήματα που δεν τα γνωρίζετε 100%, σε βαθμό που χάνετε το δίκιο που έχετε να υπερασπίζεστε την δημόσια εκπαίδευση. Χαλαρώστε λίγο.
« Last Edit: January 17, 2007, 17:58:31 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #408 on: January 17, 2007, 16:30:50 pm »

Quote from: electroSOK on January 17, 2007, 00:03:08 am

To ότι στα Πανεπιστήμια λαμβάνεις και επαγγελματική κατάρτιση ενώ στα σχολεία όχι, αυτό δεν είναι μια μεγάλη διαφορά? Το ότι στην περίπτωση των δημοσίων πανεπιστημίων την επαγγελματική κατάρτιση σου την παρέχει το κράτος , ενώ στην περίπτωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων ο ιδιώτης, δεν είναι μια μεγάλη διαφορά ως προς την ποιότητα αυτής της κατάρτισης και ως προς το εύρος των επαγγελματικών σου δικαιωμάτων?

Προφανώς και είναι μεγάλη διαφορά, για αυτό κι όλας λέω ότι καλύτερα να δίνεις τα λεφτά σου στο Πανεπιστήμιο παρά σε φροντιστήρια στο Λύκειο, όπου διδάσκεσαι πράγματα που έχεις ήδη διδαχθεί. Γιατί μπορεί να μη φαίνεται σε άρθρα(βλ. Άρθρο 16)και άλλα δημόσια έγγραφα, αλλά ισχύει ότι η Παιδεία δεν είναι πλέον δωρεάν, εφόσον η πλειοψηφία των σημερινών φοιτητών έχει ξοδέψει το λιγότερο 3000 Ε για να μπει στα πολυπόθητα Πανεπιστήμια. Γιατί λοιπόν να σπαταλάς τα λεφτά σου στο Λύκειο και να μη τα δίνεις σε ένα Πανεπιστήμιο καλύτερο από αυτό που ήδη υπάρχει;
Όσον αφορά την ποιότητα της κατάρτισης θα διαφωνίσω. Γιατί ένας ιδιώτης, π.χ. μια εταιρεία σχετική με τον κλάδο που σπουδάζεις-μια εταιρεία που μετά τη λήξη των σπουδών σου μπορεί να αναζητάς δουλειά σε αυτήν-, γνωρίζει πολύ καλύτερα από το κράτος τις ανάγκες της σε ανθρώπινο δυναμικό και την κατάρτιση που πρέπει να έχει το προσωπικό της, με αποτέλεσμα σε περίπτωση που θελήσεις να εργαστείς στην ίδια ή σε παρόμοια εταιρεία, να είσαι πολύ καλύτερα προετοιμασμένος.
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #409 on: January 17, 2007, 16:37:11 pm »

Quote from: *ΜΟ* on January 17, 2007, 16:30:50 pm
... γνωρίζει πολύ καλύτερα από το κράτος τις ανάγκες της σε ανθρώπινο δυναμικό και την κατάρτιση που πρέπει να έχει το προσωπικό της, με αποτέλεσμα σε περίπτωση που θελήσεις να εργαστείς στην ίδια ή σε παρόμοια εταιρεία, να είσαι πολύ καλύτερα προετοιμασμένος.

Ναι αλλά εδώ μπαίνει άλλο θέμα: Δεν είναι διαφορετική η κατάρτιση από την ακαδημαϊκή εκπαίδευση?  Το θέμα είναι να μπορείς να εργαστείς σε μία εταιρία ή σε κάποια άλλη παρόμοια, ή να έχεις σφαιρικές και πλήρεις γνώσεις σε ένα επιστημονικό πεδίο? Προσωπική μου γνώμη είναι ότι δεν πρέπει να βλέπουμε την ακαδημαϊκή εκπαίδευση μόνο ως ένα εισιτήριο για την επαγγελματική μας αποκατάσταση... Γι' αυτό άλλωστε στο εξωτερικό (π.χ. βλέπε Γερμανία) δεν υπάρχει αυτή η "φρενίτιδα" που υπάρχει στην Ελλάδα για τις Πανεπιστημιακές σπουδές. Εκεί οι φοιτητές σουδάζουν γιατί ενδιαφέρονται για το επιστημονικό αντικείμενο, ενώ οι περισσότεροι ήδη δουλεύουν κάπου...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #410 on: January 17, 2007, 16:46:29 pm »

Το ξέρω αυτό που λες corina και θυμάμαι μάλιστα ότι ήταν και υποψήφιο θέμα στις πανελλαδικές για την έκθεση...Ένα από αυτά τα θέματα που διχάζουν τις γνώμες στη μέση και δε ξέρεις τι είναι πιο σωστό...Να στο θέσω όμως έτσι...Ζεις στην Ελλάδα.Μπορείς να αλλάξεις τον τρόπο που σκέφτονται οι Έλληνες;

Μια μέση λύση πάντως υποθέτω θα ήταν σαν αυτό που γίνεται με τους τομείς. 3 χρόνια π.χ. βασικές σπουδές("σφαιρικές και πλήρεις γνώσεις")και τα 2 τελευταία να αποσκοπούν στην επαγγελματική κατάρτιση.
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #411 on: January 17, 2007, 16:49:44 pm »

Επιπλέον η εταιρία θα σε καταρτίσει σε αυτό που έχει ανάγκη την δεδομένη στιγμή
πχ ένας γνωστός μου έκανε μεταπτυχιακό στην Αγγλία πάνω στο bluetooth, τι θα γίνει όταν η τεχνολογία στην οποία έχεις εντριφήσει
τόπο πολύ ξεπεραστεί???

Αλλά ξέχασα υπάρχει και η διαβιου εκπαίδευση
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #412 on: January 17, 2007, 17:48:12 pm »

Η κατάρτιση που σου παρέχει ο ιδιώτης συνήθως είναι προσανατολισμένη μόνο σε συγκεκριμένη δουλειά για την οποία σε θέλει στην εταιρία του. Το ζητούμενο όμως για σενα ως εργαζόμενος για να μην μείνεις άνεργος είναι να έχεις τη δυνατότητα να δουλέψεις σε περισσότερα του ενός πόστα, γιατί αυτή η δουλειά για την οποία σε θέλει ο ιδιώτης σε 5-10 χρόνια ενδεχομένως να μην υπάρχει είτε γιατί θα είναι ξεπερασμένη είτε γιατί η εταιρία θα έχει κλείσει.

Μια επαγγελματική κατάρτιση που προέρχεται από το κράτος έχει τη δυνατότητα (πρόσεξε, δεν λέω ότι το κάνει στα σίγουρα, αλλά έχει τη δυνατότητα, στο χέρι μας είναι να πιέσουμε) να σου δώσει τα εφόδια για να εργαστείς σε ένα μεγαλύτερο εύρος του χώρου εργασίας, ακριβώς γιατί προσπαθεί να σου δώσει πιο συνολική εκπαίδευση και όχι να σε εκπαιδεύσει μόνο σε μια συγκεκριμένη δουλειά που σε θέλει ο ιδιώτης.

Εξακολουθώ πάντως να τονίζω ότι το ζήτημα της εκπαίδευσης δεν είναι μόνο η επαγγελματική κατάρτιση. Είναι και η μόρφωση, η παιδεία, η διαμόρφωση της προσωπικότητας, και σ'αυτόν τον τομέα επίσης υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δημόσια και στα ιδιωτικά (ακόμα και τα...καλύτερα ιδιωτικά).
« Last Edit: January 17, 2007, 17:57:13 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #413 on: January 17, 2007, 19:07:38 pm »

Το θέμα του Master για το πτυχίο μας θα συζητηθεί λογικά και στην αυριανή άτυπη συνέλευση τμήματος 11:00 (δείτε το τόπικ στα Έκτακτα Νέα-Ανακοινώσεις με τις εκδηλώσεις της κατάληψης).


Υ.Γ.: Καταραμμένη ίωση δεν μ'αφήνεις να κατέβω στην πορεία...ο τρομοκράτης ιός Μαριέττα χτύπησε συγκεκριμένα σημεία του φοιτητικού κινήματος μπας και καμφθούν οι αντιδράσεις, αλλά κούνια που τον κούναγε.. Grin
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/
« Reply #414 on: January 17, 2007, 20:08:56 pm »

Quote from: *ΜΟ* on January 17, 2007, 16:30:50 pm
Quote from: electroSOK on January 17, 2007, 00:03:08 am

To ότι στα Πανεπιστήμια λαμβάνεις και επαγγελματική κατάρτιση ενώ στα σχολεία όχι, αυτό δεν είναι μια μεγάλη διαφορά? Το ότι στην περίπτωση των δημοσίων πανεπιστημίων την επαγγελματική κατάρτιση σου την παρέχει το κράτος , ενώ στην περίπτωση των ιδιωτικών πανεπιστημίων ο ιδιώτης, δεν είναι μια μεγάλη διαφορά ως προς την ποιότητα αυτής της κατάρτισης και ως προς το εύρος των επαγγελματικών σου δικαιωμάτων?

Προφανώς και είναι μεγάλη διαφορά, για αυτό κι όλας λέω ότι καλύτερα να δίνεις τα λεφτά σου στο Πανεπιστήμιο παρά σε φροντιστήρια στο Λύκειο, όπου διδάσκεσαι πράγματα που έχεις ήδη διδαχθεί. Γιατί μπορεί να μη φαίνεται σε άρθρα(βλ. Άρθρο 16)και άλλα δημόσια έγγραφα, αλλά ισχύει ότι η Παιδεία δεν είναι πλέον δωρεάν, εφόσον η πλειοψηφία των σημερινών φοιτητών έχει ξοδέψει το λιγότερο 3000 Ε για να μπει στα πολυπόθητα Πανεπιστήμια. Γιατί λοιπόν να σπαταλάς τα λεφτά σου στο Λύκειο και να μη τα δίνεις σε ένα Πανεπιστήμιο καλύτερο από αυτό που ήδη υπάρχει;


Γιατί μ'αυτό τον τρόπο θα ναι σαν να "αγοράζεις" επαγγελματικά δικαιώματα. Και αυτό σου θυμίζω δεν είναι καθόλου τίμιο για κάποιον που δεν έχει 3000 Ε (που δε θα είναι 3000 στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια, θα είναι πολύ παραπάνω) για να τα "αγοράσει" και αυτός. Στη δικιά μας  σχολή βγάλαμε 19 και 19.5 για να έχουμε μόλις την τελειώσουμε τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός μηχανικού. Γιατί δηλαδή κάποιος που έβγαλε 16.5 ας πούμε, και δεν ζορίστηκε όπως εμείς, να μπορεί να πληρώνει, αν έχει τα χρήματα, και να αγοράζει τα δικά
μας επαγγελματικά δικαιώματα; Εσύ μετά, που έχεις διαβάσει τόσο για να μπείς - και να βγείς - ηλεκτρολόγος, θα είσαι ευχαριστημένη??
Και στην Αγγλία, Αμερική κτλ σε κάποια Πανεπιστήμια δεν σε ρωτάνε τί βαθμό έβγαλες αλλά πόσα δολλάρια, ευρώ, λίρες κτλ έχει η τσέπη σου. Και πληρώνει και ο φοιτητής νοίκι 800 Ε το μήνα. Στην εστία.

Το ότι το σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια αυτή τη στιγμή δεν είναι δίκαιο γι'αυτόν που δεν έχει να δώσει 3000 Ε, επίσης είναι γεγονός. Αλλά αυτό μόνο το κράτος μπορεί να το λύσει, ελέγχοντας την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των θεμάτων που μπαίνουν στις πανελλήνιες, έτσι ώστε να μην είναι αναγκασμένος  ο κόσμος να πληρώνει τόσα λεφτά στην παραπαιδεία.

Quote from: *ΜΟ* on January 17, 2007, 16:30:50 pm

Όσον αφορά την ποιότητα της κατάρτισης θα διαφωνήσω. Γιατί ένας ιδιώτης, π.χ. μια εταιρεία σχετική με τον κλάδο που σπουδάζεις-μια εταιρεία που μετά τη λήξη των σπουδών σου μπορεί να αναζητάς δουλειά σε αυτήν-, γνωρίζει πολύ καλύτερα από το κράτος τις ανάγκες της σε ανθρώπινο δυναμικό και την κατάρτιση που πρέπει να έχει το προσωπικό της, με αποτέλεσμα σε περίπτωση που θελήσεις να εργαστείς στην ίδια ή σε παρόμοια εταιρεία, να είσαι πολύ καλύτερα προετοιμασμένος.


Καταρχήν αυτό που περιγράφεις - δηλαδή να τελειώσεις ένα "πανεπιστήμιο" (ο θεός να το κάνει) που θα ανήκει σε μιά εταιρεία και μετά να πιάσεις δουλειά σ'αυτήν - μου θυμίζει λιγάκι την αδελφότητα των μασόνων ή τη μαφία. Δηλαδή τί θα γίνεται? Πλήρωσέ με εσύ τώρα να σου μάθω αυτά που με εξυπηρετούν και θα σε πληρώσω εγώ αργότερα - για κάποια χρόνια? Γιατί μετά θα μου είσαι άχρηστος, θα είσαι αναλώσιμος όπως είπε και ο συνάδελφος παραπάνω. Θα βγούν νέες τεχνολογίες και θα τις μάθω στους νέους που θα μπούν στην σχολή (ή αν γουστάρεις, ξαναμπές και εσύ ο παλιός και ξαναπλήρωσε και μάθε τα καινούρια αν θές να δουλέψεις, γιατί αλλιώς δουλειά γιόκ).

Αυτό δεν είναι επιστήμη. Δεν είναι ακαδημαϊκή μόρφωση. Είναι κατάρτιση. Είναι χρηματική ανταλλαγή. Γι'αυτό εμείς αυτή τη στιγμή μαθαίνουμε και τόσα μαθηματικά και τόση φυσική, για να μπορούμε αύριο να καταλάβουμε καλύτερα και τη νέα τεχνολογία που θα βγεί. Ο ιδιώτης δεν θα χάσει πολύτιμο χρόνο  - και χρήμα - για να στα μάθει αυτά, γιατί έχει ως στόχο του το μέγιστο κέρδος. Και σκασίλα του αν εσύ αύριο δεν θα χεις δουλειά γιατί δεν έχεις τις απαιτούμενες βάσεις να κατανοήσεις τη νέα τεχνολογία. Ενώ για το κράτος δεν είναι σκασίλα του - θεωρητικά. Smiley Γιατί το κράτος - θεωρητικά είπαμε - είσαι εσύ. Ο κάθε φορολογούμενος πολίτης. Wink

Τώρα το ότι τα προγράμματα σπουδών πρέπει ίσως να γίνουν λιγάκι πιό ευέλικτα για να "χωράει" σ'αυτά και η εκάστοτε νέα τεχνολογία που χρειάζεται στο χώρο εργασίας,αυτό είναι ένα άλλο, μεγάλο θέμα που πρέπει να συζητηθεί. Wink
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #415 on: January 17, 2007, 21:15:28 pm »

 Η διαφορά ανάμεσα στο Ανατόλια και ένα δημόσιο σχολείο/πανεπιστήμιο είναι ο τρόπος λειτουργίας της διοίκησης. Στην περίπτωση του Ανατόλια η διοίκηση προσπαθεί να φτιάξει όσο γίνεται καλύτερα την εικόνα του Ανατολια, ενώ στην περίπτωση της δημόσιας εκπαίδευσης, δυστυχώς τα τελευταία χρόνια λείπει μια σοβαρή αντιμετώπιση από μέρους διοίκησης (Υπουργείο). Από εκεί πιστεύω ξεκινούν πολλά θετικά αλλά και αρνητικά του Ανατόλια, όπως επίσης θετικά και αρνητικά της σημερινής (το σημερινής το τονίζω, γιατί τις δεκαετίες του '60 η δημόσια εκπαίδευση διοικούνταν πολύ καλύτερα από την κεντρική εξουσία) κατάστασης της δημόσιας εκπαίδευσης. Η κεντρική εξουσία έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης (η κεντρική εξουσία ρυθμίζει πόσοι φοιτητές μπαίνουν σε μια σχολή και πόσοι καθηγητές δουλεύουν), αλλά δεν φταίει μόνο αυτή. Φταίει και η διοίκηση μέσα στο ΑΠΘ. Είδατε, τα τελευταία χρόνια με συντονισμένη προσπάθεια φοιτητών και διοίκησης καταφέραμε να δημιουργηθεί η νησίδα Η/Υ, μια νησίδα καλύτερη και από την καλύτερη του Ανατόλια.
Γενικώς αυτά τα προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν στα δημόσια πανεπιστήμια, αρκεί να υπάρχει η πολιτική βούληση και η διάθεση από μεριάς φοιτητών για διεκδίκηση.
« Last Edit: January 17, 2007, 21:24:31 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
*ΜΟ*
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152


Carpe Diem!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #416 on: January 17, 2007, 22:26:58 pm »

Quote from: electroSOK on January 17, 2007, 17:48:12 pm

Εξακολουθώ πάντως να τονίζω ότι το ζήτημα της εκπαίδευσης δεν είναι μόνο η επαγγελματική κατάρτιση. Είναι και η μόρφωση, η παιδεία, η διαμόρφωση της προσωπικότητας, και σ'αυτόν τον τομέα επίσης υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δημόσια και στα ιδιωτικά (ακόμα και τα...καλύτερα ιδιωτικά).

Δηλαδή με άλλα λόγια λες ότι όποιος αποφοιτεί από ιδιωτικό(σχολείο ή πανεπιστήμιο)είναι αμόρφωτος, χωρίς παιδεία και με έλλειψη προσωπικότητας;

Χαλάρωσε......
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01
« Reply #417 on: January 17, 2007, 22:31:28 pm »

Quote from: *ΜΟ* on January 17, 2007, 22:26:58 pm
Quote from: electroSOK on January 17, 2007, 17:48:12 pm

Εξακολουθώ πάντως να τονίζω ότι το ζήτημα της εκπαίδευσης δεν είναι μόνο η επαγγελματική κατάρτιση. Είναι και η μόρφωση, η παιδεία, η διαμόρφωση της προσωπικότητας, και σ'αυτόν τον τομέα επίσης υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στα δημόσια και στα ιδιωτικά (ακόμα και τα...καλύτερα ιδιωτικά).

Δηλαδή με άλλα λόγια λες ότι όποιος αποφοιτεί από ιδιωτικό(σχολείο ή πανεπιστήμιο)είναι αμόρφωτος, χωρίς παιδεία και με έλλειψη προσωπικότητας;

Χαλάρωσε......

Το συμπέρασμα σου από τα γραμμένα του electroSOK είναι τελείως αυθαίρετο.

Ούτε καν θέση δεν παίρνει για το πιο είναι καλύτερο στον τομέα αυτό. Πόσο μάλλον για το ακραίο που λες.


Με αυτό που παρέθεσες λέει, ότι η επαγγελματική κατάρτηση δεν αφορά τον πραγματικό σκοπό της παιδείας που είναι να βοηθηθεί το παιδί να αναπλάσει προσωπικότητα.
Logged

byeeee
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #418 on: January 17, 2007, 23:32:23 pm »

Quote from: electroSOK on January 17, 2007, 16:25:33 pm
Θα ήθελα να πω πολλά για το θέμα αλλά βλέποντας την εξέλιξη της συζήτησης πολύ αμφιβάλλω για το πόσο θα γίνουν αντιληπτά και κατανοητά. Κύριε Δημάκη είστε ιδιατέρως απόλυτος σε ζητήματα που δεν τα γνωρίζετε 100%, σε βαθμό που χάνετε το δίκιο που έχετε να υπερασπίζεστε την δημόσια εκπαίδευση. Χαλαρώστε λίγο.

Αγαπητέ Τάσο,
για να μή δημιουργηθεί κανένα ζήτημα σαν και το προηγούμενο που έσπασε καρδιές  sfyri και τσάκισε έρωτες  kremala, παρακαλώ άμεσα να προχωρήσεις σε εξηγήσεις διότι:
α) Θεωρώ προσβλητικo τον ισχυρισμό σου ότι δεν γνωρίζω καλά ζητήματα για τα οποία καταθέτω γραπτή γνώμη.
β) Θεωρώ ότι η παρέμβασή μου κατά των ιδιωτικών είχε απόλυτη επιτυχία. Hello Peace
β) Δεν θέλω να χαλαρώσω ρε, την έχω καταβρεί, τώρα που με πετάξατε και έξω από το γραφείο μου!! boil TickedOff Knuppel angry4 angryAndHot angry

Περιμένω από σένα τρισέλιδο κείμενο στο οποίο θα ξεκαθαρίζεις τη θέση σου, απολογητικό ή επιθετικό, αδιάφορο.
Υποψιάζομαι ότι κάτι φοβερό μου έκρυβες όλα αυτά τα χρόνια!!! Smiley Smiley Smiley

Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ενάντια στην αναθεώρηση του Άρθρου 16. ΚΑΤΑΛΗΨΗ 9/01 - 12/01 και 15/01 - 22/01
« Reply #419 on: January 17, 2007, 23:59:05 pm »

Quote from: dimakis on January 17, 2007, 23:32:23 pm
α) Θεωρώ προσβλητικo τον ισχυρισμό σου ότι δεν γνωρίζω καλά ζητήματα για τα οποία καταθέτω γραπτή γνώμη.

Δάσκαλε διακρίνω ανασφάλειες.. Grin  Και ύστερα κατηγορείς εμάς ότι είμαστε ευθικτοί.. Grin Άσε με να χαλαρώσω στο κρεβατάκι μου μπας και πέσει ο πυρετός και θα επανέλθω στη συζήτηση όταν νιώσω λιγότερος ζεστός..  Smiley
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Pages: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 56 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...