|
 Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
 Νέα!
 Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 34
|
16
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Οικονομική στήριξη στους σεισμόπληκτους σε Τουρκία-Συρία.
|
on: February 07, 2023, 23:09:47 pm
|
https://nka.gr/nar-nka-allileggyi-stoys-seismopliktoys-se-toyrkia-amp-syria-solidarity-to-earthquake-victims-in-turkey-amp-syria/Ως νΚΑ μιλήσαμε με συντρόφους από το EMEP και το TIP στην Τουρκία, με τους οποίους έχουμε σχέση εδώ και πολλά χρόνια. Επειδή γενικά η Τουρκία είναι σεισμογενής περιοχή, έχουν μια μεγάλη εμπειρία από την οργάνωση της αλληλεγγύης σε τέτοιες περιπτώσεις. Μας είπαν ότι στην παρούσα φάση δεν είναι αναγκαίο να στείλουμε υλική βοήθεια (πχ τρόφιμα, φάρμακα κλπ) και αντίθετα, ζήτησαν οικονομική βοήθεια. Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι επειδή σε πολλές περιπτώσεις (και στην Ελλάδα πχ με τους πυροσβέστες και τους πυρόπληκτους αν θυμόμαστε) έδινε όλος ο κόσμος υλική βοήθεια που τελικά κατέληγε στα αζήτητα, άρα είναι απαραίτητο ένα κομμάτι της βοήθειας να είναι οικονομικό και άρα πιο ευέλικτο. Από 'κει και πέρα, ήδη μαζί με το ΚΚΕ πήραμε την πρωτοβουλία να δηλώσει η ΟΕΝΓΕ διαθεσιμότητα για ανθρωπιστική βοήθεια (είναι η Ομοσπονδία των Γιατρών, έχουμε πλειοψηφία στο ΔΣ μαζί με το ΚΚΕ). Οι καταθέσεις μπορούν να γίνονται με την ένδειξη για «Στήριξη σεισμόπληκτων Τουρκίας» στους λογαριασμούς στο όνομα Μαρξιστικό Πολιτιστικό Εργαστήρι – Εθνικής Τράπεζας με IBAN: GR6301101510000015100178175 και – Τράπεζας Πειραιώς με IBAN : GR6301710240006024151313688.Σε περίπτωση που οι σύντροφοι μας ζητήσουν και υλική βοήθεια, εννοείται ότι θα ξεκινήσουμε συλλογή ειδών πχ στο Καμαράκι (που θα εμπλέξει και πιο ενεργά το σύλλογο), αλλά περιμένουμε να μας δώσουν οι ίδιοι το πράσινο φως για να αποφύγουμε το "μπούκωμα" που έχει συμβεί τόσες και τόσες φορές. Τους έχουμε εμπιστοσύνη γιατί αυτοί είναι που οργανώνουν κεντρικά το κομμάτι της αλληλεγγύης. Αυτά, λίγα από πολλούς μπορούν να βοηθήσουν, εάν θέλετε δείτε και την ανακοίνωση στο λινκ.
|
|
|
19
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 30, 2023, 00:17:47 am
|
Πάντως έχει σημασία να μην τσουβαλιαζουνε όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Είπαμε, υπάρχει μια πολιτική τάση-αντίληψη-σχήμα στο σύλλογο εδώ και 3 δεκαετίες που προσπαθεί γι αυτό το community και παλεύει γι αυτό. Πχ πριν 4 χρονια ο Μπακιρτζης είχε απειλήσει συντρόφισσα από το ΑΡΑΓΕ επειδή ανέβασε τα θέμα των ΑΣΗΕ στο τημμυ και της έλεγε να τα κατεβάσει αλλιώς μηδενίζεται. Εν πασει περίπτωση σε ένα σύλλογο είναι λογικό να υπάρχουν διαφορετικές λογικές και μάλιστα αρκετές από αυτές είναι και ηγεμονιστικες (συνέλευση θα κάνουμε μόνο όταν πω εγώ, όλοι οι υπόλοιποι εκτός από μένα είστε τσιράκια του υπουργείου κλπ).
Γνώμη μου είναι ότι οι μικροπολιτικες αντιπαραθέσεις στο σύλλογο δε θα σταματήσουν αν δεν πλειοψηφισει στη σχολή και στις φοιτητικές εκλογές του συλλόγου μια αντίληψη που ενοποιεί το κομμάτι των όχι πλουσίων φοιτητων πάνω στην καθημερινότητα (community και σύλλογος), τις συνθήκες σπουδών, τα φράγκα και τη μεριμνα και την εργασιακή προοπτική, έχοντας στο νου ότι εχθρός ειναι η εκπαιδευτική αναδιάρθρωση και ότι μόνο με ζωτναο σύλλογο μπορούμε να βελτιώσουμε τις ζωές μας έστω και λίγο. Άλλος τρόπος δεν υπάρχει να αλλάξει κάτι στο σύλλογο.
|
|
|
20
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 28, 2023, 22:56:39 pm
|
Μα δεν είναι άτυπα, οι ομότιμοι καθηγητές μπορούν να διδάξουν ένα μάθημα και ας είναι συνταξιούχοι. Αν ήθελε ο σδοκ να μενε θα χε μια μαλακιτσα επιλογης να το παίρνουν όσοι θέλουν ένα γελοίο μάθημα. Για να γίνει αυτό έπρεπε να κάνουν τον σδοκ όμοτιμο, σιγά μην τον έκαναν ποτέ τον σδοκ Ομότιμο Καθηγητή. Αν πας στην σελίδα της γραμματείας τους έχει ξεχωριστά του ομότιμους από τους υπόλοιπους συνταξιούχους καθηγητές.
Η κρτική ήταν με αφορμή την ΠΚΣ, και πήγαινε προς όλους. Ναι το τημμυ είναι αυτόνομο, αλλά δεν θα πάθετε και τίποτα εσείς από τις παρατάξεις αν ανεβάζετε κανα θέμα και να απαντάτε και καμια ερώτηση συμφοιητητ@ μας. Απλά οι περισσότεροι των παρατάξεων μπαίνουν αφήνεται μια ανακοίνωση και γεια σας (πολλές φορές ούτε τα λινκ δεν παίζουν), μην σας είδαμε (εκτός του Chris που μου απαντάει τόσες μέρες).
Κοίτα γνώμη μου, ο Σδοκ πανέξυπνος άνθρωπος αλλά η ηλικία έφερε τα ήδη υπάρχοντα κουσούρια του στο προσκήνιο. Αφορμή να φύγει ήταν ότι άργησε 6 μήνες να διορθώσει τα γραπτά του 1ου (σήμερα 3ου) έτους. Σκέψου ότι μέχρι και 1.5 χρόνο αφ' ότου έφυγε χρώσταγε βαθμολογία στα Asic και φτάσαμε να τον παίρνουμε συνέχεια τηλ και να μας το παίζει τρελίτσα. Σκεφτήκαμε μέχρι και να κάνουμε χαλαρό παρτάκι να μαζέψουμε 70 ευρώ να του στείλουμε εξώδικο. Είναι λίγο στον κόσμο του. Κανονικά θα έπρεπε να κάνει ο άνθρωπος την έρευνά και στο κομμάτι της διδασκαλίας να είναι λίγο πιο στο παρασκήνιο. Κατά τ' άλλα έχει σημασία το ανέβασμα θεμάτων, αλλά κατά τη γνώμη καλύτερα όχι ως παρατάξεις ή πολιτικές δυνάμεις. Κι εγώ έχω ανεβάσει θέματα αλλά ως Chris, δεν επιδίωξα ποτέ να πω ότι το έκανε το ΑΡΑΓΕ. Αυτό το λέω γιατί έχει σημασία ότι με το ατομικό ανέβασμα θεμάτων διαλύθηκε η ΔΑΠ στη σχολή γιατί δεν είχε σε ποιον να δώσει σημειώσεις  Δηλαδή δεν ξέρω, θα μου φαινόταν περίεργο να ανεβαίνουν στο τημμυ λύσεις ΑΡΑΓΕ, ΠΚΣ, Αντίσταση κλπ. Ακόμα και από τη συνάντηση για Δομές Δεδομένων της ΠΚΣ είναι καλό να ανέβουν λύσεις αλλά από κάποιο άτομο χωρίς αναφορά στην παράταξη γιατί αυτό παίζει να ανοίξει περίεργα μονοπάτια ανταγωνισμού και να χαλάσει λίγο τη φάση. Τώρα μακάρι να ανεβάζουν και να βοηθάνε και άτομα από άλλες δυνάμεις, παίζει να υπάρχουν 1-2, αλλά είναι και λίγο ποιος μπορεί να το κάνει. Πχ εγώ είμαι καλός σε Φυσική, Λογισμό 1,2 πεδία 1,2 ΣΑΕ 1,2 Κ 1,2,3 Αναλογικό, Στοχαστικό, Ψηφιακό και μετά ξέρω κάπως και Τηλέπ 1,2,3. Δεν έχω ανεβάσει θέματα ούτε στα μισά γιατί όταν ξεκινάω μετά κολλάω κάπου και λέω άστο. Έχω ανεβάσει όμως σε κάποια. Τώρα έρχονται και λύσεις όλων των θεμάτων Λογισμού 2 (ακόμα και του 1988  ). Αλλά ο μέσος φοιτητής της σχολής, καλώς ή κακώς, θα ανεβάσει μόνο για το συγκεκριμένο μάθημα που κάηκε και έχει αυτοπεποίθηση, αν υπάρξει αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τον κόσμο που είναι σε πολιτικές δυνάμεις. Πιστεύω ότι πάλι στο συλλογικό διάβασμα καταλήγει η φάση, πχ εγώ πεδία και λογισμό 2 διάβαζα στο λύκειο όπως και πολλά άλλα, αλλά ΣΑΕ 2 έμαθα να βγάζω λύσεις γιατί το διαβάζαμε 10 άτομα, 12ωρα στο Καμαράκι, με έναν τύπο που το είχε ήδη δώσει ήδη 6 φορές και ήταν master (πριν τον Καναβούρα όλα αυτά). Αυτό μου έδωσε την αυτοπεποίθηση οπότε πιστεύω ότι το συλλογικό διάβασμα μέσω του community θα δώσει farming για κόσμο που λύνει θέματα ή απαντάει και σε απορίες. Τώρα θυμήθηκα και το εξής. Όταν πήγαμε στο Ρέκανο το Νοέμβρη δε θέσαμε μόνο χρηματοδότηση, μέλη ΔΕΠ και έρευνα, αλλά μιλήσαμε και για την τακτική του Χατζόπουλου να "αποκλείει" φοιτητές που κατηγορούνται για αντιγραφή στις Ηλεκτρονικές. Πέρα απ' το ότι συμφωνήσαμε ότι οι "ποινές" είναι άκυρες εκτός κι αν ο Χατζόπουλος περάσει τα παιδιά πειθαρχικό (που τότε θα απαντήσουμε κι εμείς αλλιώς), ο Ρέκανος κι ο Ατρέας μας έθεσαν το ερώτημα του πώς θα μειωθούν οι αντιγραφές. Εκεί τους είπαμε ότι λύση δεν είναι ούτε οι ποινές, ούτε οι "ποινές", αλλά η στήριξη αυτού που γίνεται ήδη στη σχολη με thmmy, καμαράκι, βιβλιοθήκη κλπ και ότι αυτός είναι ο πραγματικός τρόπος να υποκαταστήσεις αυτό που ζητάει όποιος από εμάς αντιγράφει: να μη νιώθει μόνος του και ξυπόλητος στα αγκάθια. Και συμφώνησαν ότι είναι πολύ όμορφο και ότι κάπως σπάει και τη μιζέρια του κυνηγιού μαγισσών με τους επιτηρητές και τις τιμωρίες και το αν κοιτούσε κάποιος ή όχι το κινητό του και τι λένε οι μάρτυρες κλπ. Άσχετο νο.2: σήμερα κάναμε ανοιχτό σχήμα και μεταξύ άλλων είπαμε να βάλουμε στις 28/2 ανοιχτή συζήτηση για Chat GPT, AI και πως επηρεάζουν το επάγγελμά μας αλλά και τη μαθησιακή διαδικασία, ακόμα και τις εξετάσεις στη σχολή, τις εργασίες, τα πάντα. Έχουμε τέτοιο community, παίζει AI που σου διορθώνει τον κώδικα και από την άλλη το πανεπιστήμιο βγάζει μόνο μιζέρια. Γι αυτό σύλλογος.
|
|
|
21
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 28, 2023, 18:40:52 pm
|
Για τον ΣΔΟΚ: Δεν μπορούν να κάτσουν παραπάνω δημόσιοι υπάλληλοι, το πολύ μια χρονιά παραπάνω να κάτσουν. Στα 68 του διώχνουν, και ο πατέρας μου δημόσιος υπάλληλος ήταν, και ξέρουμε πως βγαίνουν στην σύνταξη, στα 68 στην κυριολεξια σε δειώχνουν.
Και ναι δεν είμαι ευκολόπιστος, για να πιστέψω κάτι είτε πρέπει να το δω με τα μάτια μου είτε να μου το αποδείξει κάποιος... Όσο για την ΠΚΣ εγω δεν την πιστευω, σίγα μην έδινε το πανεπιστήμιο εκαττομύρια (οι άδειες matlab είναι πανάκριβες) επειδή πήγε η ΠΚΣ στον Ρέκανο. Προφανώς μύνηση έφαγε το πανεπιστήμιο και τα βρήκαν με το να αγοράσουν χιλιάδες άδειες, αντι να πληρώσουν αποζημιωση.... (Έτσι γίνονται αυτά με τις άδειες).
Το μάθημα δεν θα το πω γιατί δεν υπάρχει λόγος να το πω. Όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν. Ότι ήταν να γίνει έγινε. Αν το πω τζάμπα θα μαλώσουμε με την παράταξη τώρα. Το λάθος μου ήταν ότι δεν μίλησα ανοιχτά στο φόρουμ τότε που έπρεπε, τώρα είναι αργά περάσαν τα χρόνια προπερσινα ξινα σταφύλια.
Στο τμήμα έχει συμβεί να κάθονται συνταξιούχοι και να διδάσκουν άτυπα. Αυτός ήταν ο τρόπος με τον οποίο είχε συνεχίσει η ασφάλεια στο 9ο ηλεκτρονικής για κάποιο καιρό. Το Νοέμβριο είχαμε πάει στο Ρέκανο με απόφαση Γενικής Συνέλευσης (είχε λίγο κόσμο αλλά έγινε καλή κουβέντα) και το πρώτο ζήτημα που είχαμε θέσει ήταν να ενημερωθούμε με σε σχέση με: χρηματοδότηση, αριθμό μελών ΔΕΠ, έρευνα. Για τα μέλη ΔΕΠ ο Ρέκανος είχε πει ότι είναι 40, με 4 αναμενόμενες συνταξιοδοτήσεις του χρόνου και περίπου ισοκατανεμημένα ανά τομέα. Και με δεδομένο ότι δεν έχουν προκηρυχθεί νέες θέσεις τα πράγματα είναι δύσκολα ότι μπορεί να ξαναπαίξει αυτό. Ο Σδοκ ήθελε να μείνει αλλά πήραμε αντίθετη θέση για πολλούς λόγους. Τότε μάλιστα μας είχε γίνει και μία κριτική, ότι διώχνουμε καθηγητές ενώ το τμήμα δεν έχει, αλλά νομίζω η λύση δεν είναι να τα δεχόμαστε όλα επειδή δεν έχουμε καθηγητές, το ζήτημα είναι ότι υπάρχουν τόσοι διδακτορικοί που ούτως ή άλλως διδασκούν (απλήρωτοι, ας θυμηθούμε και την απεργία τους το 2018 νομίζω;) και πρέπει να γίνουν καθηγητές. Εν πάσει περιπτώσει νομίζω ότι ο μόνος τρόπος να βελτιώσουμε τις ζωές μας είναι η συμμετοχή στο σύλλογο και οι διαφωνίες να εκφράζονται εκεί. Και μετά να παίρνει απόφαση η συνέλευση με την αρχή της πλειοψηφίας, να δοκιμάζεται και στην επόμενη να έχουμε υπαρκτά δεδομένα για να αποτιμήσουμε. Πιστευω τον Μπιγκονια μιας που ειναι σχετικος.
Επόμενη ερώτηση στήριξε καμια παράταξη το φόρουμ μας τα τελευταία χρόνια? Έκανε τπτ άλλο πέρα από να ποστάρει στις ανακοινώσεις? Πρέπει να μάθουν αρκετοί ότι το φόρουμ δεν είναι μόνο οι ανακοινώσεις, το φορουμ είναι περισσότερο συζητηση, (και χαίρομαι που το συζητάμε σε αυτό το τοπικ), ανεβασε κανείς σας έστω ένα αρχείο? Απάντησε κανεις καμια ερώτηση? Έστω μισό θέμα εξετάσεων ανέβασε κανείς σας στα downloads τα τελευταία χρόνια, αναρωτιέμαι?
Προχθές πχ λύθηκαν κάποια θέματα δομών, μετά απο κάλεσμα της ΠΚΣ γιατί δεν ανέβηκαν? (Ουδεμια ανάγκη τα έχω, αφου εχω περασει το μάθημα πριν 3 χρόνια αλλά γιατί να μην ανέβουν, για να βοηθησουν τους επόμεμους?)
(Chris να ξέρεις δεν αναφέρομαι σε σένα, αλλά σε όλους τους υπόλοιπους)
Συμφωνώ με την κριτική στην ΠΚΣ. Από 'κει και πέρα, θέλω να προσθέσω κάτι μικρό σε αυτά που έγραψα χθες: υπάρχει ο σύλλογος και το ευρύτερο community. Τα τελευταία χρόνια, τα κομμάτια του ευρύτερου community (κινηματογραφική, καμαράκι, thmmy.gr, βιβλιοθήκη), είχαν συνήθως κάποια αναφορά στο σύλλογο, αλλά διατηρούσαν και μια σχετική αυτοτέλεια. Ο λόγος προφανώς είναι ότι δεν γίνεται καθετί που συμβαίνει στο καμαράκι και στην κινηματογραφική να τα αποφασίζει η συνέλευση, ενώ επίσης το moderation του τημμυ είναι λίγο εξειδικευμένη δουλειά που απαιτεί να είσαι λίγο μέσα στη φάση πιο πολύ από το μέσο όρο, γι αυτό υπάρχει χωριστά και η ΟΔ/ΟΣ. Οπότε έχει σημασία να διατηρείται αυτή η σχετική αυτοτέλεια γιατί αλλιώς το community δε θα είναι λειτουργικό. Για να βελτιστοποιηθεί, χρειάζεται το επόμενο βήμα που έχει γίνει κατά καιρούς, να συμφωνούμε το κάθε κομμάτι στο ποιος είναι ο ρόλος του και να εκφράζουμε άποψη για όλα στο σύλλογο, που μπορεί να εκφράζει το community γιατί η δουλειά του είναι να καθορίζει μεταξύ άλλων και τι παίζει στη σχολή. Στο επίπεδο των πολιτικών δυνάμεων υπάρχουν διάφορες λογικές για το σύλλογο, αυτή που εκφράζω εγώ είναι η λογική του ΑΡΑΓΕ διαχρονικά. Οι άλλες πολιτικές δυνάμεις έχουν άλλη αντίληψη. Πιστεύω ότι όσο κερδίζει έδαφος η αντίληψη ότι σύλλογος+community=καλό πράγμα για όλους μας, τόσο πιο υγιείς θα γίνονται οι διαδικασίες του συλλόγου και αυτό θα τροφοδοτεί και τις δομές με κόσμο, ιδέες κλπ, πάντα υπήρχε η αλληλοτροφοδότηση είτε με θετικό, είτε με αρνητικό τρόπο. Αλλά θέλει τέλος πάντων συλλογική δράση και ύπαρξη με πολύεπίπεδο τρόπο κι έτσι θα γυρίσει αυτό πίσω παντού. Κρις, άσχετα με πολιτικές απόψεις παραδέχομαι ότι είσαι καλός συνομιλητής, με άτομα που μερικές φορές δεν είναι και τόσο καλόπιστα.
Η βασική παραδοχή του συνδικαλισμού είναι ότι στον κοινωνικό σου (τη σχολή πχ) υπάρχει ένα κομμάτι υποκειμένου με κοινά συμφέροντα. Εν προκειμένω η συντριπτική πλειοψηφία της σχολής που αγχώνεται για το πτυχίο, την εργασιακή προοπτική, τα μαθήματα, την ποιότητα σπουδών, τα φράγκα κλπ. Εγώ σε αυτό συμφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία της σχολής και γι αυτό έχω την αυτοπεποίθηση ότι αυτό που λέω (που δεν είναι δικό μου, κάποιοι το έλεγαν τουλάχιστον 25 χρόνια πριν μπω στη σχολή και θα το λένε και μετά) είναι πλευρά της απάντησης και μάλιστα σημαντική. Και ακόμα και κάποιος να διαφωνεί, ξέρω ότι λίγο-πολύ έχουμε μια κοινή βάση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στις ζωές μας και η διαφωνία υπάρχει επειδή ο συνομιλητής και συνάδελφος θεωρεί ότι τα ίδια προβλήματα μπορούν να αντιμετωπιστούν με άλλο τρόπο ή ενδεχομένως και ότι δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν. Τα πράγματα με τα οποία δε θα την παλέψω και θα συγκρουστώ πολιτικά είναι όταν: -κάποιος εμποδίζει τη λειτουργία του συλλόγου (πχ της συνέλευσης) -εκπροσωπεί συμφέροντα που δε συνάδουν με την πληττόμενη πλειοψηφία των φοιτητών. Αλλά όπως και να 'χει είναι έμπνευση το να έχεις μια πρόταση για το πώς να λειτουργούμε και από 'κει βγαίνει η καλοπροαίρετη στάση.
|
|
|
22
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 28, 2023, 03:03:03 am
|
Από το matlab που έγινε για λόγους που ανέφερε ο Caterpillar μέχρι την βιβλιοθήκη που κάθονται τα παιδιά από δικό τους προσωπικό χρόνο.
Για το matlab η ΠΚΣ υποστηρίζει ότι είναι κατάκτηση του συλλόγου και τους πιστεύω. Πράγματι, πήγαν στον πρόεδρο του τμήματος και το απαίτησαν. Αν με πείσει κανείς για το αντίθετο δεν έχω λόγο να μην αναθεωρήσω. Απλά η υπόθεση του Caterpillar δεν αποδεικνύει κάτι. Για τη βιβλιοθήκη, εννοείται ότι τα παιδιά τη λειτουργούν από προσωπικό τους χρόνο, σε αυτή τη σχολή είμαι, το ξέρω  . Εκεί που έβαλε το λιθαράκι του ο Σύλλογος ήταν το 2013 (είμαι σχεδόν σίγουρος για τη χρονιά), όταν ο Μητσοτάκης ως υφυπουργός παιδείας υπέγραψε την απόλυση εκατοντάδων εργαζόμενων σε βιβλιοθήκες πανεπιστημίων. Στο τμήμα μας έμεινε μόνο μία εργαζόμενη. Εκεί είχε γίνει μια κουβέντα με το τμήμα να συνεχίσει να λειτουργεί η βιβλιοθήκη με τους φοιτητές (αυτό που γίνεται τώρα ουσιαστικά) μέχρι να βρεθεί λύση με την υποστελέχωση, γιατί η εναλλακτική ήταν να υπολειτουργεί η βιβλιοθήκη ή ακόμα ενδεχομένως και να μετατεθεί η εργαζόμενη σε άλλη βιβλιοθήκη (πχ την κεντρική) και να κλείσει η δικιά μας, όπως έγινε σε άλλες σχολές. Προφανώς λύση στην υποστελέχωση δε βρέθηκε ακόμα αλλά έμεινε η βιβλιοθήκη ανοιχτή έστω και έτσι. Και πράγματι, τα παιδιά που είναι στη βιβλιοθήκη την κρατάνε ακόμα και σήμερα. Αλλά έχει σημασία ότι χάρη στο σύλλογο δε μας έγραψε το τμήμα και κράτησε την πρόταση να μείνει ανοιχτή. Επίσης, η βραδινή πόρτα δε θα έμενε τόσο εύκολα ανοιχτή αν δεν είχαν δωθεί μάχες ενάντια στα κλειδώματα και δεν είχε χτιστεί ένας τέτοιος συσχετισμός συνολικά σε επίπεδο Πολυτεχνείου. Εκεί βέβαια ο σύλλογος δεν ήταν τόσο μέσα γιατί δεν έβγαινε η συνέλευση. Αντίστοιχα για άλλα ζητήματα (πχ κινηματογραφική ομάδα), ο λόγος που αναφέρω το σύλλογο είναι το ότι είναι κατάκτηση να μπαίνουμε στις αίθουσες τα βράδια (που και αυτό υποχωρεί όσο δεν είναι ζωντανό το πανεπιστήμιο) και να κάνουμε πράγματα. Πάντως πέρα απ' την πλάκα ρε, νομίζω ότι πρέπει να φύγουμε από μια μίζερη φάση όπου υπάρχει και καλά ο "ανταγωνισμός" αν κάτι το έκανε ο σύλλογος η κάποια παιδιά απ' τη σχολή. Στη σχολή το ιδιαίτερο σε σχέση με αλλού και αρκετά πρωτοπόρο στην Ελλάδα (το λέω γιατί έχω αρκετά καλή εικόνα) είναι ότι έχει πολύ ισχυρό community με: -Πολιτικό εκφραστή το σύλλογο. -Κοινωνικό εκφραστή το ΤΗΜΜΥ, το Καμαράκι, τη Βιβλιοθήκη, την Κινηματογραφική κλπ. Θέλω να πω ότι κατά τη γνώμη μου, αν σκάψουμε πιο βαθιά σε όλα αυτά που μας αρέσουν στη σχολή, θα δούμε ότι ευημερούσαν όταν ο κόσμος νοιαζόταν και αυτό βελτιστοποιείται όταν λειτουργούν στο φουλ και έχουν κόσμο 2 πράγματα: 1. Η Συνέλευση του Συλλόγου, τα ανοιχτά πλαίσια και η συντονιστική επιτροπή. 2. Η επανοικειοποίηση του χώρου με το community. Αν δε λειτουργεί ο σύλλογος, το community συνεχίζει να υπάρχει αλλά το κάθε κομμάτι του λειτουργεί από μόνο του, που από τη μία είναι θαύμα, από την άλλη αποξενωνόμαστε (θυμόμαστε πχ ποιες περιόδους υπολειτουργούσε το φόρουμ;). Αν αποδυναμωθεί το υπόλοιπο community θα αποδυναμωθεί ο σύλλογος γιατί αν δε μοιράζεσαι, δεν έχει και κάτι να συζητήσεις, πόσο μάλλον να διεκδικήσεις. Δεν είναι τυχαίο το ότι υπάρχουν ολόκληρες σχολές που ο σύλλογος και η συνέλευση ανασυγκροτήθηκαν αρχικά πχ απ' τον κόσμο της κινηματογραφικής ομάδας. Στην πραγματικότητα σε όλους μας ανήκουν αυτά και αφού ανήκουν σε όλους, μπορούμε να είμαστε περήφανοι και για το σύλλογο και για το community και μετά φυσικά και να γκρινιάξουμε αλλά με μέτρο και προτάσεις. Αλλά θέλω να πω πέρα από το ποιος κέρδισε τι, ότι όταν όλα αυτά τα συμπυκνώναμε στο σύλλογο και τα κάναμε συσχετισμό και κουμάντο σε επίπεδο σχολής και Πολυτεχνείου, μετά κερδίζαμε περισσότερα πράγματα για όλους, αλλά και για τους επόμενους (και για εμένα όταν πέρασα στη σχολή). Μην τα βλέπουμε ανταγωνιστικά, ας τα δούμε συμπληρωματικά με σημείο ενοποίησης, πεδίο διαλόγου και όργανο διεκδίκησης το σύλλογο. EDIT: έχω έμπνευση βραδιάτικα, διαβάω μεταμεσονύχτια Ηλεκτρονική 1.
|
|
|
24
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 28, 2023, 01:35:39 am
|
Πάντως δεν ήσασταν εσείς, σε αυτό που μου τυχε. Ποιοι να ταν ποιοι να ταν άραγε ? (ε δεν μένουν και πολλοί, ούτε καλά καλά η αντίσταση νομίζω δεν υπήρχε τότε...)
Απο περιέργεια ο ΣΔΟΚ πόσο πρόωρα βγήκε? ήταν 66-67 σίγουρα (δεν βρίσκω ακριβής ημερομήνιες) να το βγαλλω, δεδομένου ότι τελειώσε μεταπτυχιακό το 1979, τον κάνω 24 χρόνων τοτε, οπότε 66 ήταν σίγουρα το 2021, μπορεί να ταν και παραπάνω, αν τελείωσε το μεταπτυχιακό στα 25.
Ο Αντωνόπουλος, έλειπε εκείνη την χρονιά όχι μόνο από το πεδίο ιι, αλλά και τον γεωηλεκτρομαγνητισμό, οπότε να υποθέσω είχε πάρει άδεια ή Αυτό πλέον στο ΝΠΣ ισχύει ουτως η άλλος (ακόμα και στους άλλους τομείς) αρκεί κανείς να τηρεί τις προδιαγραφές του τομέα ως προς τα ects. Νομίζω όλοι οι Ομότιμοι αν θέλουν να διδάξουν κάποιο μάθημα, μπορούν να το κάνουν (αρκεί να το θέλουν).
Το γνωστό πρόγραμμα για όλους, κάτι άλλο παίζει να παίχτηκε ... μεταξύ ΑΠΘ και της γνωστής εταιρίας. Όταν μια εταιρία δει ότι σε έναν οργανισμό τα pc-ia που συνδέονται στο ας πω eduroam έχουν κατεβασμένο παράνομο το λογισμικό της, ε θα κυνηγήσει νομικά τον οργανισμό, και μετά κάπου θα τα "βρούνε", με το να γίνει ο οργανισμός πελάτης της εταιριάς και να αγοράσει άδειες. (δεν θα κυνηγησεί εμένα και εσένα σαν ιδιώτες γιατί δεν θα χει κέρδος η εταιρία, σε οργανισμούς όπως το ΑΠΘ όμως σίγουρα θα χει κέρδος..., χθες το συζητούσαμε με μια παρέα ηλεκτρολόγων και όντως έχει ένα δίκιο αυτός που το πε).
Ο Σδοκ ήθελε να κάτσει κι άλλο, το 'χουν κάνει κι άλλοι καθηγητές. Για τον Αντωνόπουλο το αμφισβητώ αυτό που λες γιατί τότε έδωσα Γεωηλεκτρομαγνητισμό. Και ναι, προφανώς συνεχίζει αυτό με το 9ο Ηλεκτρονικής πλέον κατοχυρώθηκε και στο ΝΠΣ (χωρίς να επικροτώ το ΝΠΣ που έχει σοβαρά ζητήματα). Για το licence, γενικά δε με νοιάζει πώς το πήρε το ΑΠΘ, αλλά έγιναν κινητοποιήσεις. Μένουν και τα υπόλοιπα που ασφαλώς δεν αμφισβητούνται και τα κάνει ο σύλλογος. Πέρα από τα σχόλια, έχει σημασία να δούμε αν είμαστε υπέρ η κατά αυτών. Από 'κει και πέρα, πες ρε ποιο ήταν το μάθημα γιατί θα σκάσω! 
|
|
|
25
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 27, 2023, 23:17:14 pm
|
Ε κοίτα ο σύλλογος αναρωτιέμαι έκανε κάτι καλό για το συνολο των φοιτητών τα τελευταία χρόνια? Θα μου πεις δίνεις πτυχιακή απο το 9ο, και τους βγαζω το καπέλο, αλλά αυτό ήταν κατόρθωμα προηγούμενων και συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Από την άλλη τα τελευταία χρόνια (επί κοβιντ) με ενέργειες κάποιας παράταξης μονο προβλήματα δημιουργόντουσαν και σε μένα και σε όλα τα άτομα που πήγαν να δώσουν καποιο συγκεκριμένο μάθημα κάποτε (δυστυχώς δεν ξεχνάμε)... Το όλο πράγμα με τις διπλωματικές από παράταξη οργανώθηκε ή από μια πρωτοβουλία φοιτητών? Οπότε τα ζυγίζω στην ζυγαριά μου, και το αποτέλεσμα είναι 0 (κάνουν κάποια θετικά από την μια, τα γκρεμίζουν όλα από την άλλη κατ εμε). Από την στιγμή που φοιτητές στην ουσία δεν συμμετέχουν στις συνελεύσεις, μιλάμε να πω για 1000+ 2000? φοιτητές ηλεκτρολογους/μηχανολογους, πόσοι παν στις συνελεύσεις? Για μένα είναι πρόβλημα. Οπότε ναι θα πάω να δοκιμάσω κάτι καινούριο, βασικα δεν θα παω πουθενα, ένα λινκ θα ανοίξω, να δω τι παίζει και αν δω ατομα που αξιζει τον κόπο ναι θα ψηφίσω. Αν δω οτι είναι για τον ..., απλά κλείνω την σελίδα και γεια σας.
Προς το παρον δεν με πήθουν αυτά που διαβάζω στο παρόν τόπικ.
Ναι ρε, ποιο μάθημα λες; Ελπίζω να μην κάναμε (το ΑΡΑΓΕ εννοώ) κάποια πατάτα.
|
|
|
26
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών / Re: ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
on: January 27, 2023, 23:15:45 pm
|
Ε προφανώς θέλησαν κάποιοι/ες να μπουν εφορευτική επιτροπή και μπήκαν. Σιγά μην τους έβαλαν μόνοι τους. Θα αντιδρούσαν οι ίδιοι/ες αν έβαζαν από μόνοι τους άτομα. Πάντως αν δω στην εκλογική λίστα αξιόλογα άτομα (αρκεί να μην μάθω ότι είναι τπτ δαπίτες ή τπτ σαν τους δαπίτες κυκλοφορούν και τέτοι@ τελευταία...) θα τα ψηφίσω. Δεν νόμιζω ότι έπρεπε να φοβάστε τόσο αφού έτσι κι αλλιώς αυτό θα πάει μέχρι τις εκλογές το πολύ μετά σιγά μην ξαναγίνει υπουργός η κυρία.  Έλα ντε τι ειναι αυτο το τριψηφιο ΑΕΜ?, Katarameno σε βαλλαν εφορευτικη επιτροπή ?  Μίλησα με κάθε παιδί προσωπικά και μου είπαν ότι δε θέλουν να είναι στην εφορευτική και δεν ενημερώθηκαν καν. Από 'κει και πέρα έχουμε ήδη 3 παραιτήσεις και χρειάζεται άλλη μία για να μη γίνει η διαδικασία. Φυσικά θα προσπαθήσουν να ξανακάνουν κλήρωση για εφορευτική επιτροπή, γιατί η πρυτανεία θα τραβήξει απ' τα μαλλιά τις ηλεκτρονικές εκλογές, όμως και πάλι πιστεύω θα παραιτηθεί κόσμος. Να σημειώσουμε ότι ούτε ο πρόεδρος του τμήματος συμφωνεί ακριβώς με τη διαδικασία. Όπως και να 'χει όμως είναι απράδεκτο να βγαίνουν ονόματα και ΑΕΜ φοιτητών χωρίς τη συγκατάθεσή τους. Επίσης, όταν τα 3 παιδιά παραιτήθηκαν από την εφορευτική, η γραμματεία στην αρχή τους έλεγε ότι δεν έχουν δικαίωμα παραίτησης γιατί η εφορευτική πλέον συγκροτήθηκε (!). Ο τύπος με τριψήφιο ΑΕΜ είναι μεταπτυχιακός και να γνωρίζουμε ότι μας απευθύνθηκε διδακτορικιά από τους Μηχανολόγους που την έχωσαν εφορευτική και μας είπε ότι δέχεται για να παραμείνει. Γενικά απαράδεκτη κατάσταση, μόνο και μόνο επειδή το Υπουργείο θέλει να βάλει χέρι στις διαδικασίες μας. Από 'κει και πέρα, οι υποψήφιοι είναι τρεις. Τα ονόματά τους δεν έχουν βγει ακόμα δημόσια αλλά ξέρω σίγουρα ότι υπάρχουν 3 μέλη της ΔΑΠ στη σχολή. Για να συγκρίνουμε, οι υποψήφιοι στις φοιτητικές εκλογές ήταν 40 στους ηλεκτρολόγους και 40 στους μηχανολόγους (ή κάτι τέτοιο). Τώρα όσον αφορά τις κατακτήσεις του φοιτητικού συλλόγου: -Πτυχιακή στο 9ο εξάμηνο (το ΑΡΑΓΕ είχε ενεργό ρόλο σε αυτό και αρκετοί που ήμασταν τότε ήμαστε και τώρα). -Αναβαθμολόγηση στο πεδίο 2 επί Αντωνόπουλου και αποπομπή του από το μάθημα για 1 χρόνο, με κριτική στα θέματα που έβαλε (σοβαρή, όχι μαλακίες) και 150 υπογραφές με συνδιαμορφωμένο κείμενο. -Πρόωρη συνταξιοδότηση του Σδοκ το 2021(  . -Εξεταστική 4 βδομάδες (αυτό από τότε που είμαι 2ο έτος), γιατί βοηθάει τους μεγαλοετείς. -Matlab για όλους. -Να μπορούμε να δίνουμε εργασίες Ηλεκτρονικής 2 και τον Σεπτέμβρη. -Να μπορεί το 9ο εξάμηνο Ηλεκτρονικής να δηλώνει μαθήματα 7ου εξαμήνου και να επιστρέψει (έστω και για όσο, έστω και όπως είχε γυρίσει) το μαθημα της Ασφάλειας. -Να υπάρχει κινηματογραφική ομάδα, καμαράκι και ραδιοφωνικός σταθμός και να μπορούμε να είμαστε τα βράδια στη σχολή και να έχουμε αίθουσες. -Να λειτουργεί συλλογικά η βιβλιοθήκη ηλεκτρολόγων από τα παιδιά που την τρέχουν, για να μην κλείσει (αυτό έγινε νμζ το 2013). -Να είμαστε το μοναδικό πανεπιστήμιο στην Ελλάδα που τρώμε όλοι στη λέσχη (μαζί με άλλους φοιτητικούς συλλόγους). -Να μην περάσουν οι κλάσεις των Μηχανικών στο ΤΕΕ (το 2017, επί ΣΥΡΙΖΑ, πηγαίναμε Αθήνα και σπάγαμε συνεδριάσεις της διοικούσας επιτροπής). Είναι πολλά που πρέπει να κερδίσουμε, αλλά βασική πλευρά είναι καταρχάς να μην κάνεις βήμα πίσω έστω και από αυτά που έχεις. Αν μπει χέρι στις διαδικασίες μας από το Υπουργείο, θα τα χάσουμε. Πρέπει να κερδίσουμε κι άλλα: -Να είναι ανοιχτή η Βεργίνα στους φοιτητές όπως παλιά. -Όλα τα προγράμματα που χρειαζόμαστε για όλους. -Όχι μαζικά κοψίματα, ναι στο community αλληλοβοήθειας της σχολής, να ρθει νέος κόσμος στο καμαράκι και στη βιβλιοθήκη. -Να καταργηθούν τα προαπαιτούμενα για τομέα στο πρόγραμμα σπουδών. -Στα μαθήματα που συμπτήχθηκαν με το νέο πρόγραμμα σπουδών και έχουν μεγαλύτερη ύλη, να μην μπαίνουν στις εξετάσεις ασκήσεις με στείρα τεχνική (η κριτική που κάναμε στον Αντωνόπουλο για πεδίο). -Να εξετάζεται η Java σε ότι compiler θέλουμε. -Συλλογική σύμβαση εργασίας στον κλάδο μας και όχι μπλοκάκι. -Να ανοίξει μόνιμα η πάνω λέσχη, να κλείσει το roof garden και να γίνει κι αυτό λέσχη. -Να γίνουν μαζικές εισδοχές στις εστίες και όχι άδεια δωμάτια για επισκέπτες ή εκκλησία στον τελευταίο όροφο. -Να καταργηθούν τα δίδακτρα στα μεταπτυχιακά, να είναι το πτυχίο και όχι η διπλωματική, η πρακτική ή το μεταπτυχιακό, μόνη προϋπόθεση για δουλειά. -Να βγαίνει το πρόγραμμα της εξεταστική στην αρχή του εξαμήνου (το ΄χαμε μέχρι πριν την πανδημία, τώρα το ψιλοχάνουμε). Και μπορούμε να συζητήσουμε πολλά άλλα γιατί όλοι θέλουμε και αξίζουμε εργασιακή προοπτική, φοιτητική μέριμνα, δωρεάν σπουδές, βελτιώσεις στη σχολή και να περνάμε όμορφα στο πανεπιστήμιο. Αλλά για να γίνουν αυτά χρειάζεται κόσμος στη συνέλευση, στο σύλλογο, να κάνει προτάσεις, να συζητήσει για το πώς θα τα κερδίσουμε όλα αυτά και να παλέψει γιατί οι κυβερνήσεις θα εφαρμόζουν για πάντα τις αντίθετες πολιτικές. Γιατί τα μισά απ' αυτά θέλουν λεφτά, κάποια θέλουν αλλαγές στην αγορά εργασίας και κάποια άλλα θέλουν να κάνει κουμάντο ο σύλλογος στη σχολή.
|
|
|
|
|