Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 8
|
16
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Μικροκυματική Τεχνολογία / Re: [Μικροκύματα ΙΙ] Γενικές απορίες και επικαιρότητα/ανακοινώσεις 2019-2020
|
on: September 27, 2020, 16:53:39 pm
|
Ούτε μια φορά να μην πατήσεις στο μάθημα - προσωπική εμπειρία - μπορείς να το περάσεις και με καλό βαθμό γιατί είναι πολύ καλά οργανωμένο με ασκήσεις - ανεβαίνουν και οι λύσεις - διαφάνειες και βιβλίο. Όντως δύσκολο (και αδιάφορο για εμένα) μάθημα, πάρα πολλές πραξεις σε ορισμένα θέματα (κάποια λίγα επαναλαμβάνονται περιοδικώς ωστόσο) και γενικά απαιτητική εξέταση αλλά περνιέται έστω με λίγη ενασχόληση. Θα αποτολμήσω να πω ότι υπάρχουν αρκετές παράλληλες με τα Κ2 προ τομέως από άποψη απαιτήσεων και φιλοσοφίας.
Έχει και εργαστήριο, πηγαίνεις δυο φορές σου παρουσιάζονται ορισμένα κυκλωματα και σχετικός εξοπλισμός, γράφετε σαν ομάδα μια σχετική αναφορά με διαγράμματα από μετρήσεις τις οποίες στις στέλνουν έτοιμες με ημέιλ και αυτό ήταν. Καρατζίδης, Ζάχαρης και ένας ακόμα μεταπτυχιακος κάνουν παιχνίδι. Αυτά τουλάχιστον πέρυσι, για φέτος προφανώς δεν γνωρίζω.
|
|
|
18
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/20
|
on: September 21, 2020, 14:14:11 pm
|
Αν και ίσως λίγο καθυστερημένα νομίζω θα έπρεπε να ευχαριστησουμε τον Χατζόπουλο και τους υπόλοιπους εξεταστές για μια πολύ εξηγημένη και ακομπλεξάριστη εξέταση. Οι ερωτήσεις θεωρίας ήταν όλες σύμφωνα με το πδφ που μας δόθηκε - άρα τσάμπα ανησυχούσα προηγουμένως επομένως οφείλω μια συγγνώμη για τη λανθασμένη μου εκτίμηση - και η βαθμολόγηση στο θεματάκι/άσκηση ήταν αρκετά επιεικής (τουλάχιστον για εμένα). Νομίζω ότι αξίζει να αποδοθούν τα εύσημα εκεί όπου αξίζει να το κάνουμε, ιδιαίτερα σε μια πολύ περίεργη χρονιά όπου εχουν συμβεί συμβαίνουν και θα συμβουν διάφορα ευτράπελα στο θέμα εξέταση/βαθμολόγηση πιθανότατα εξ αιτίας της ανασφάλειας/φοβίας από μέρους των καθηγητών για το ενδεχόμενο αντιγραφής η οποία σε ορισμένα μαθήματα φτάνει το επίπεδο της παράνοιας.
|
|
|
19
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Γεωηλεκτρομαγνητισμός / Re: [Γεωηλεκτρομαγνητισμός] Να επιλεξω το μαθημα?
|
on: September 17, 2020, 17:23:20 pm
|
Ψιλοσάπιο μάθημα, αδιάφορο σε γενικές γραμμές αντικείμενο είτε εκ φύσεως είτε λόγω Αντωνόπουλου (υποψιάζομαι το δεύτερο), περιττή και ανιαρή μαθηματική ανάλυση η οποία δεν ζητείται πουθενά και σχετικά δύσκολο να γράψεις πολύ καλό βαθμό. Δεν παίζει μόνο θεωρία, πέφτουν και αρκετές ερωτήσεις κρίσεως (τουλάχιστον στη γραπτή εξέταση) ακόμα και ασκήσεις. Τα περισσότερα επισημαίνονται μεσα στο μάθημα αλλά για να αριστευσεις χρειάζεται να παρακολουθείς ανελλιπώς, να είσαι σε εγρήγορση και γενικά να ασχολείσαι. Στα συν το γεγονός ότι συχνά εξετάζεται εκτός εξεταστικής και ότι δεν χρειάζεται ιδιαιτερα μεγάλος κόπος για να περαστεί. Ιδανικό για να γεμίζει η δήλωση αλλά ας μην περιμένουν οι περισσότεροι ένα εύκολο δεκάρι.
|
|
|
22
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Ηλεκτρονική ΙΙΙ / Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019/20
|
on: September 16, 2020, 13:00:21 pm
|
Ναι ρε φιλε\η, οι λύσεις θεμάτων τις περισσότερες φορές αναφέρονται σε θέματα που έχουν πέσει στο παρελθόν όχι σε αυτά που θα πέσουν σε λίγες ώρες από τώρα. Εκτός και αν ο Χατζόπουλος έχει σκοπό να ρωτήσει εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτά που γράφονται στο πδφ επομένως ο κόπος σας πάει χαμένος. Και ασφαλώς ειναι ευκολο να βρεθουν οι απαντησεις στις περισσοτερες απο τις ενδεικτικες ερωτησεις. Αφού λοιπόν ο Χατζοπουλος το εχει κανει ηδη αρκετα ευκολο το ολο θεμα ας μην το ξεφτιλήσουμε τελείως. Αν θυμάμαι καλά στην προηγούμενη εξεταστική κάποιος απάντησε στο φόρουμ ΜΙΑ μόνο ερώτηση από τις ενδεικτικές (δε θυμάμαι σε ποια από τις Ηλεκτρονικές) για να φάει παρατήρηση από τον Κατσέλα, του στυλ "μόλις έκαψες την ερώτηση" (τα ποστ πιθανόν να σβήστηκαν). Δε λέω ότι συμφωνώ με αυτή την προσέγγιση, εξάλλου αφού υφίσταται το φόρουμ είναι απολύτως αναμενόμενο να υπάρχει αλληλοβοήθεια αλλά ας μην παίζουμε με τη φωτιά. Έχουμε άφθονη εμπειρία από παρανοϊκές συμπεριφορές καθηγητών ειδικά τις τελευταίες δύο εξεταστικές αναφορικά με το τομέα της συνεργασίας μεταξύ φοιτητών - αθέμιτης ή θεμιτής.
Ασφαλώς εκτιμώ τον κόπο σας αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το πόσο μπορεί εν τέλει να βοηθήσει.
|
|
|
24
|
Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Πανεπιστήμιο και Παιδεία / Re: Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου
|
on: September 11, 2020, 03:08:54 am
|
Νομίζω ότι στα πλαίσια του πανεπιστημίου ο τρόπος που επιλέγει ο καθένας για να οδηγηθεί στο πτυχίο πρέπει ελάχιστα να αφορά τους άλλους. Στην περίπτωση των πανελληνίων ή κάποιου διαγωνισμού το αν θα αντιγράψει κάποιος ενδιαφέρει εξαιρετικά τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους καθώς αυτομάτως μειώνει τις δυνατότητες δικής τους επιτυχιας.
Στα πλαίσια του πανεπιστημίου όμως θεωρώ πως είναι άγονο να αναλώνεται κανείς - είτε είναι καθηγητής είτε μαθητής - στο αν οι φοιτητές χρησιμοποιούν αθέμιτα μέσα για να περάσουν τα μαθήματα. Στο κάτω-κάτω είναι ενήλικες και έχουν ευθύνη των πράξεων και των συνέπειών τους. Αν θέλει κάποιος να περάσει από αυτή τη σχολή και να μην πάρει χαμπάρι σχεδόν από τίποτε, να καταλήξει με ένα πτυχιο με βαθμό κυμαινόμενο μεταξύ 5-6 χωρίς να έχει αποκομίσει σχεδόν το παραμικρό και με ελάχιστες ικανότητες και ευκαιρίες για την μελλοντική του ένταξη στον εργασιακό τομέα (πέρα από ελάχιστες εξαιρέσεις οπως πχ βυσματικοί διαγωνισμοί στο δημόσιο) με γεια του και χαρά του. Στο πανεπιστήμιο οι περισσότεροι ήρθαμε για να μάθουμε πέντε πράγματα, δεν ήρθαμε για να ανταγωνιστούμε κανένα ούτε και θεωρούμε τις εξετάσεις σαν κάποιο είδος διαγωνισμού όπου πρέπει να διακριθούμε. Στο κάτω-κάτω ο βαθμος πολλές φορές δεν αντιπροσωπεύει το επίπεδο των γνωσεών μας. Ξέρω πχ άτομα που βαθμολογικά ήταν μέτριοι αλλά στην πραγματικότητα οι γνώσεις τους ήταν άφθονες. Φίλος μου δεν τελείωσε καν τη σχολή του και χάρη στις ικανότητές του και μόνο εδώ και ένα χρόνο εργάζεται στην Ισπανία. Γενικά η απόκτηση πτυχίου είναι κάτι διαδικαστικό, σημασία περισσότερη έχουν οι ικανότητες και οι γνώσεις πάνω σε συγκεκριμένα αντικείμενα και η δυνατότητα απόδειξής τους. Αυτά παίζουν ουσιαστικό ρολο και όχι το αν έγραψα πχ 10 στο Πεδίο ή στις Οπτικές Επικοινωνίες.
Έτσι λοιπον η αντιγραφή και η οποιαδήποτε άλλη πουστιά θέλει να χρησιμοποιήσει κανείς με αφήνει με λίγες ενστάσεις οι οποίες εντοπίζονται κυρίως στην παρούσα εξεταστική και έχουν να κάνουν με την μεγαλύτερη δυσκολία των θεμάτων λόγω των φαινομένων αντιγραφής. Μπάι δε γούεη, στο πανεπιστήμιο παίζονται πολύ χειρότερες αδικίες στα υψηλότερα κλιμάκια όπου υπάρχει όντως σοβαρό θέμα. Στο προπτυχιακό επίπεδο η αντιγραφή είναι μια πάγια τακτική την οποία προσωπικά ποτέ μου δεν χρησιμοποίησα γιατί τη θεωρώ ανέντιμη απέναντι στον εαυτό μου αλλά δεν νομίζω ότι αξιζει να φέρει κανείς τα πάνω κάτω για την πάγια χρησιμοποίηση της από άλλους. Θεωρώ πως δεν βλάπτει εμένα περισσότερο απ' όσο βλάπτει αυτόν που τη χρησιμοποιεί. Επίσης δεν κατανοώ την αίσθηση της αδικίας που υπάρχει διάχυτη στο αρχικό ποστ. Ο βαθμός που έλαβα μου αρκεί για να νοιώσω καλά με τον εαυτο μου και ειδικά όταν τον έλαβα με το σπαθί μου. Το αν κατάφερε κάποιος άλλος να ισοβαθμισει ή να με ξεπεράσει με αθέμιτα μέσα αντιθετα θα έπρεπε να τονώνει ακόμα περισσότερο την αυτοπεποίθησή μου εφόσον κατόρθωσα με τις δικές μου δυνάμεις και με τη βοήθεια του Θεού να πετύχω αυτό που ο άλλος επιστράτευσε κάθε είδους ατιμία για να το πετύχει.
Τέλος, σχετικά με τη δυσκολία των θεμάτων στις δύο τελευταίες εξεταστικές πιστεύω ότι οφείλεται περισσότερο στην προσδοκία των καθηγητών ότι θα υπάρξει μαζική αντιγραφή και αυτή ακριβώς η δυσκολία επιφέρει τέτοια φαινόμενα τα οποία επιβεβαιώνουν την αρχική πολιτική των καθηγητών. Άρα το θέμα της αντιγραφής θα έπρεπε να μας αφορά κατ' εξαίρεση για τις δύο τελευταίες εξεταστικές στο ότι δυσκολεύει τους υπόλοιπους στο να περάσουν τα μαθήματα. Νομίζω όμως ότι το λάθος είναι περισσότερο των καθηγητών λόγω της μανίας τους να ελαχιστοποιήσουν τις δυνατοτητες αντιγραφής. Εγώ προσωπικά εάν ήμουν καθηγητής θα αδιαφορούσα για το αν οι φοιτητές αντιγράφουν ή όχι. Στο κάτω-κάτω δουλειά μου είναι να διδάξω σωστά πέντε πράγματα και από εκεί και έπειτα ας κόψει ο καθένας το κεφάλι στο τι θα κάνει με αυτά. Ο ρόλος μου ειναι διδακτικός κατά κύριο λόγο και όχι κριτικός. Όπως εξήγησα, ο βαθμός που θα δώσω δε θα αντικατοπτρίζει πιθανόν το γενικό επίπεδο των φοιτητών αρα πιθανότατα και τη μελλοντική τους σταδιοδρομία. Νομίζω ότι η μανία ελέγχου πηγάζει από το γεγονός ότι παίρνουν πολύ σοβαρά τους εαυτούς τους και το λειτούργημά τους, καθώς και από το πόσο σημαντικοί νιώθουν ότι είναι ως κριτές των επιδόσεων των φοιτητών.
Σημειώνω ότι η ανοχή προς την ατιμία και την αδικία αφορά αποκλειστικά το πλαίσιο των φοιτητικών εξετάσεων λόγω του ειδικού χαρακτήρα του πανεπιστημίου που είναι (ή θα έπρεπε να είναι) βασικά η μετάδοση γνώσης και όχι η απονομή πτυχίων όπου ένα απλο νούμερο υποτιθεται θα αντικατοπτρίζει το επίπεδο του εκάστοτε φοιτητή. Σε αλλες καταστάσεις και περιβάλλοντα η παρανομία και η ατιμία σαφώς και πρέπει να αποφεύγονται.
|
|
|
28
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ασύρματος Τηλεπικοινωνία ΙΙ / Re: [Ασύρματος ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2019
|
on: August 19, 2020, 17:15:42 pm
|
Έχω ακούσει από άτομα να λένε ότι οι εργασίες τους ήταν στυγνή αντιγραφή-επικόλληση απο παλιότερες. Εγώ προσωπικά αξιοποιησα μεν παλιοτερες εργασίες (όπως και συστηνεται να κανεις αν δεν έχεις μαζοχιστικές τάσεις), αλλά δεν έκανα αντιγραφή. Απλά σε κάποια σημεία, κυρίως θεωρητικού περιεχόμενου και μπλα-μπλα, αλλαξα το περιεχόμενο των γραφόμενων και από εκεί και πέρα πολλά διαγράμματα, εικόνες, εξοπλισμό και γενικότερη μεθοδολογία τα ξεπατίκωσα ίδια ή σχεδόν ίδια, προσαρμόζοντας βέβαια τα δεδομένα στο νομό μου. Ήταν αρκετά εύκολη διαδικασία και ο βαθμός που πήρα ήταν ο μέγιστος.
Προσωπικά, πιστεύω ότι και μια παλιά εργασία ίδια και απαράλλαχτη να στείλεις πιθανότατα δε θα έχεις πρόβλημα, καθως ο Ξένος δεν φαινεται να πολυασχολείται, αλλά καλού-κακού σου προτεινω να ακολουθήσεις μια διαδικασία παρόμοια με την δική μου για να είσαι καλυμμένος από απρόοπτα.
|
|
|
29
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Θεωρία Σκέδασης / Re: [Θεωρία Σκέδασης] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: August 10, 2020, 14:40:32 pm
|
Τώρα που βγήκαν οι βαθμοί ας πούμε δυο λόγια για το μάθημα. Σιγουρα από τα πιο απολαυστικά μαθήματα που έχω παρακολουθήσει. Δε γνωρίζω αν ήταν οι ειδικές συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη το μάθημα φέτος, αλλά πιστεύω πως ο Χρυσουλίδης ήταν κάτι παραπάνω απο απολαυστικός. Μεταδοτικός - αν και χωρίς τη χρήση πίνακα -, επεξηγηματικός, φιλικός, χιουμορίστας, ανθρώπινος και μάγκας. Το αντικείμενο του μαθήματος είναι σχετικά δύσκολο και χρειάζεται σοβαρό μαθηματικό υπόβαθρο για να παρακολουθήσεις ορισμένες έννοιες (το οποίο πιθανότατα οι περισσότεροι το κατέχουν άμα δεν έχουν διαγράψει από τη μνήμη τους τα δύο πρώτα χρόνια της σχολής), αλλά το περιεχόμενο του είναι πολύ ενδιαφέρον και αυτή η παρατήρηση προέρχεται από κάποιον που δεν τον ενθουσίαζε ποτέ ο ηλεκτρομαγνητισμός (και η σχολή γενικότερα). Πολύ θετικό το γεγονός ότι για φέτος τουλάχιστον η εξέταση του μαθήματος αφορούσε τη σταδιακή εκπόνηση αποδείξεων σχέσεων του βιβλίου του Χρυσουλίδη στο σπίτι κατά τη διάρκεια του εξαμήνου καθώς και μια τελική εργασία στο μάτλαμπ που αφορούσε την μοντελοποίηση ενός τυπικού προβλήματος σκέδασης. Αρκετή ενασχόληση μέσα στο εξάμηνο με την τελική εργασία να είναι μέτριας δυσκολίας για κάποιον που δεν έχει ιδιαίτερη εξοικείωση με το λογισμικό αλλά πιστεύω εν τέλει υπήρξε δίκαιη επιβράβευση για τη συνολική προσπάθια που κατεβλήθη.
Για εμένα το τοπ ήταν η μεταδοτικότητα και το στυλ διδασκαλίας του Χρυσουλίδη. Φτάνοντας προς το τέλος των σπουδών μου έχω το δικαίωμα να πω ότι θα ήταν πολύ καλύτερο για όλους αν υπήρχε παρόμοια προσέγγιση και σε πόλλα άλλα μαθήματα της σχολής. Προσωπικά προτείνω το μάθημα σε οποιονδήποτε θεωρεί ότι κατέχει ένα σχετικά καλό μαθηματικό υπόβαθρο ασχέτως της άποψης που μπορεί να έχει για το αντικείμενο του ηλεκτρομαγνητισμού. Αμα σιχαίνεσαι τα μαθήματα του πεδίου τόσο το καλύτερο για εσένα γιατί πιθανότατα θα αναθεωρήσεις.
|
|
|
|