• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
July 06, 2025, 00:53:59 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
July 06, 2025, 00:53:59 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 05, 2025, 23:31:28 pm]

[Ισχύος ΙΙ] Ερωτήσεις Προ...
by Local Rider
[July 05, 2025, 18:12:49 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 05, 2025, 14:50:28 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 05, 2025, 03:00:08 am]

Ρήξη ή (άτιμος) συμβιβασμ...
by Katarameno
[July 04, 2025, 20:56:50 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Local Rider
[July 04, 2025, 13:33:04 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Local Rider
[July 04, 2025, 01:34:59 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by okan
[July 03, 2025, 23:57:35 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 03, 2025, 23:21:26 pm]

[Ειδικές κεραίες] Να επιλ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:19:46 pm]

[Υπολογιστικός Ηλεκτρομαγ...
by tzortzis
[July 03, 2025, 22:18:47 pm]

[Τεχνολογία Λογισμικού] Ν...
by waterfall101
[July 03, 2025, 21:50:25 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[July 03, 2025, 16:42:09 pm]

[Τεχνολογία Ηλεκτροτεχνικ...
by Lits
[July 03, 2025, 01:33:53 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Le ece
[July 02, 2025, 12:30:13 pm]

Ποιητής του Μήνα - Παράσι...
by Nikos_313
[July 01, 2025, 23:57:12 pm]

Μάθημα επιλογής από άλλο ...
by tzortzis
[July 01, 2025, 19:37:31 pm]

[Δίκτυα Ι ΝΠΣ] Γενικές απ...
by Saint_GR
[July 01, 2025, 18:38:40 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούνιος ...
by Mr Watson
[July 01, 2025, 03:00:23 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Giopan
[June 30, 2025, 22:54:29 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9971
Latest: Ganastop
Stats
Total Posts: 1427231
Total Topics: 31723
Online Today: 145
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 13
Guests: 107
Total: 120
athena_apo
christina02
johnnypap
akoil
iliaskou
Katarameno
Default99
filkilkis
Gray139
George_RT
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
  Show Posts
Pages: [1] 2
1  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων] Απορίες στις ασκησεις 2019-2020 on: October 26, 2020, 13:51:51 pm
Quote from: kanou_tom on October 26, 2020, 12:28:42 pm
Δοκίμασε να βάλεις κανονική πηγή τριγωνικών παλμών οι οποίοι θα έχουν πολύ χαμηλό fall time..

Τέλεια, σ' ευχαριστώ.
2  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων (πρώην Σύνθεση Ενεργών & Παθητικών Κυκλωμάτων) / Re: [Σχεδίαση Ενεργών Φίλτρων] Απορίες στις ασκησεις 2019-2020 on: October 26, 2020, 12:16:20 pm
Πριονωτούς παλμούς στο Multisim πώς βάζω; Το function generator δε βλέπω να έχει.
3  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: [Διπλωματική] Προτάσεις για καθηγητή on: September 30, 2020, 22:57:11 pm
Γνώμη για Χατζηλεοντιάδη κανείς;
4  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: [Διπλωματική] Προτάσεις για καθηγητή on: May 07, 2020, 14:37:58 pm
Οτιδήποτε σχετικό με computer science, είτε αυτό έχει να κάνει με hardware είτε με software. Θα έλεγα συγκεκριμένες προτιμήσεις αλλά δεν είμαι και σε θέση να επιλέγω νομίζω.
5  Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία / Διπλωματική / Re: [Διπλωματική] Προτάσεις για καθηγητή on: May 07, 2020, 12:36:51 pm
Έχετε να μου προτείνεται κάποιον καθηγητή που να δίνει διπλωματικές σχετικές με υπολογιστές και δεν έχει απαιτήσεις σε βαθμούς;
6  Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Διαγωνισμοί / Re: Μέλος του Μήνα - Φεβρουάριος 2020 on: February 26, 2020, 15:59:55 pm
Katarameno, για την κάλυψη που προσφέρει στο θέμα του Coronavirus 2019 (2019 n-CoV) "COVID-19".
7  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: January 27, 2020, 22:34:26 pm
Quote from: The_Traitor on January 27, 2020, 22:08:03 pm
Η αλήθεια είναι πως δεν βρήκα πουθενά κάτι συγκεκριμένο για κόστος χρήσης, άρα αν μιλάει για κλασσικό κόστος λειτουργίας, μάλλον πρέπει να το ανάγουμε στην παρούσα αξία του, όπως κάνουμε για όλα.

Η αλήθεια είνα ότι ίσως η αναγωγή βγάζει νόημα από την άποψη ότι το κόστος που θα υπολογίσουμε χρησιμοποιώντας τον τύπο που είπα δεν μας λέει κάτι από μόνο του, διότι δεν μπορούμε να το συγκρίνουμε με κάποια τιμή, διότι μιλάμε για άλλο έτος από την παρούσα. Οπότε, εν τέλει, θα συμφωνήσω ότι είναι καλύτερο να δωθεί στην παρούσα τιμή του. Ε, ένας έξτρα υπολογισμός είναι, τι ψυχή εχει; Tongue

Quote from: The_Traitor on January 27, 2020, 22:08:03 pm
Εννοώ ότι για το πρώτο έτος οι μισθοί μένουν ως έχει, για το 3ο έχουμε μισθούς*(1+πληθωρισμό)^(2) κλπ. Όταν κάνω μελέτη 6 χρόνων, βάζω στα έξοδα μόνο το μισθοί*(1 + πληθωρισμό)^(6) ή και όλων των προηγούμενων ετών; Η ίδια απορία και για τους τόκους και για το μεταβλητό κόστος παραγωγής.

Οι υπολογισμοί μου και οι τύποι που έχω σημειώσει μού λένε πως δεν προσθέτεις τα προηγούμενα έτη, αλλά ας με διορθώσει κανείς αν κάνω λάθος. Τώρα, για το μεταβλητό κόστος παραγωγής θα σε γελάσω, δεν έχω καταλάβει και πολύ καλά πως δουλεύει, αλλά αν έπρεπε, θα έλεγα πως και σε αυτό όχι.
Αν δεν έχεις δει την 1.10 είναι αρκετά παρόμοια, αν και όχι ίδια με το Θέμα 1 του Σεπ. 2019.
8  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: January 27, 2020, 21:24:23 pm
Quote from: The_Traitor on January 27, 2020, 20:03:40 pm
Δες άσκηση 3 σειρά 3 ή το πρώτο απ'τα λυμένα του φεβρ15. Εγώ από εκεί το ένιωσα.

Ναι αλλά στο Θέμα 2 (για το β ερώτημα μιλάμε πάντα) ζητάει απλά το κόστος. Στην 3.3 αντιθέτως θέλει να υπολογίσουμε ποια είναι η πλέον συμφέρουσα λύση, επομένως είναι λογικό να θέλουμε να ανάγουμε τα κόστη στις παρούσες τιμές τους.

Quote from: The_Traitor on January 27, 2020, 20:03:40 pm
Για τα θέματα μελέτης σκοπιμότητας (πχ Σεπτ19 1ο) όταν υπολογίζουμε τους τόκους και τους μισθούς κλπ, τους βάζουμε όλους μέσα στα έξοδα ή μόνο του έτους που κάνουμε την μελέτη;

Αν λες για τον υπολογισμό των ΚΠΦΤΑ, σαν έξοδα βάζεις μέσα μισθούς και έξοδα συντήρησης. Για τα ΚΠΦ αφαιρείς και τις ετήσιες αποσβέσεις και τους τόκους δανείων. (και για τα κέρδη μετά των φόρων κάνεις ΚΠΦ*(1+συντελ.φόρων) )

Quote from: The_Traitor on January 27, 2020, 17:40:35 pm
Κάτι προσπάθησα, θες κάτι συγκεκριμένο;
Στο 2ο θέμα του Φεβρουαρίου 19 κολλάω γιατί οκ, βρίσκουμε τις νέες ΚΔΦ, υπολογίζουμε κάθε χρόνο τα ΑΕ, όμως τι κάνουμε όταν φτάνουμε στην Παρούσα Αξία;
παίρνουμε για τα 5 χρόνια τον κλασσικό τύπο με n=5 και τα Α που βρήκαμε και από τον 6ο και μετά παίρνουμε (κάθε φορά) την παρούσα αξία με το νέο Α μείον την παρούσα αξία των 5 προηγούμενων χρόνων; (πχ έτσι στον 8ο χρόνο θα πάρουμε τον τύπο της παρούσας αξίας για n = 8 και Α με την νέα μας ΚΔΦ και θα αφαιρέσουμε ότι προηγούμενη παρούσα αξία έχουμε βρεί για τα πρώτα 5 χρόνια, τον 6ο και τον 7ο)
 seestars

Το κατάλαβες πως δουλεύει τελικά; Μεχρι τα n=5 είσαι όπως το λες. Στο 6-8 υπολογίζεις την ΠΑ για n=8 μείων την ΠΑ για n=5, δηλαδή, όχι για κάθε χρόνο νέα ΠΑ. Στην ουσία είναι σαν να είχαμε το φορτίο αυτό από τον 1ο μέχρι τον 8ο χρόνο αλλα μείον τον 1ο μέχρι 5ο χρόνο. Δηλαδή, αντίστοιχα ο τύπος της 3.3 των ασκήσεων για το PI,6-15 μέχρι 8 έτη αντί για 15.
Σε περίπτωση που μπερδεύτηκες, η αύξηση 2% και 3% που συμβαίνει στην αναμενόμενη ενέργεια ισχύει για τα τελευταία δύο έτη, που επειδή μας λέει πως συνολικά είναι 10 τα έτη, θα συμβεί για τα έτη 9 και 10. Άρα τα έτη 6, 7 και 8 θα έχουμε την ίδια καμπύλη (επομένως ίδια περίπτωση με την άσκηση 3.3).
9  Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου / Ηλεκτρική Οικονομία / Re: [Ηλεκτρική Οικονομία] Παλία θέματα και λύσεις on: January 27, 2020, 19:39:50 pm
Στο θέμα 2β Φλεβάρη 2019, το κόστος του 7ου έτους πρέπει να το ανάγουμε σε παρούσα αξία;
Εγώ καταλαβαίνω πως έχεις υπολογίσει για το 7ο έτος το ΑΕ του κάθε σταθμού και μετά κάνεις  ΑΕ1*c1 + ΑΕ2*c2 και έχεις βρει το συνολικό κόστος του έτους εκείνου. Αλλά δεν είμαι σίγουρος, μου φαίνεται πολύ απλό για να είναι αληθινό. Μήπως θέλει να βρούμε την παρούσα αξία αυτου του κόστους;

(υπέθεσα πως η σωστή πρόταση είναι αυτή με τους δύο σταθμούς, δεν έχω κάτσει να λύσω το α για να ξέρω)
10  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Βιοϊατρική Τεχνολογία / Re: [Βιοϊατρική Τεχνολογία] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/ επικαιρότητα 2018/19 on: January 19, 2019, 18:55:24 pm
Ποια είναι η ύλη για το βιβλίο του Σεργιάδη; Γενικά υπάρχει κάπου γραμμένη κάποια ύλη για το μάθημα;
11  Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Γεωηλεκτρομαγνητισμός / Re: [Γεωηλεκτρομαγνητισμος] Γενικές απορίες και επικαιρότητα 2018-2019 on: November 28, 2018, 17:20:52 pm
Έχει πει τίποτα για εργασίες/παρουσιάσεις;
12  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Aσαφή συστήματα] Εργασίες on: October 10, 2018, 08:49:33 am
Quote from: Kthulu on October 10, 2018, 02:11:43 am
Στην εκφώνηση της 3ης εργασίας,Το σφάλμα στο οποίο αναφέρεται είναι απλώς η μέση τιμή των διαφορών |ActualOutput - PredictedOutput| ? Ή κάποιος από τους δείκτες RMSE, MSE κτλ;

Αν αναφέρεσαι στο grid search τότε εννοεί τη μέση τιμή των μέσων τετραγωνικών σφαλμάτων (π.χ. RMSE) των διαφορετικών συνδυασμών των k-fold. Δηλαδή για 5 folds υπάρχουν 5 συνδυασμοί Dtrn/Dchk:
1ος: folds 1-4 -> Dtrn | fold 5 -> Dchk
2ος: folds 1-3 & 5 -> Dtrn | fold 4 -> Dchk
3ος: folds 1 & 2 & 4 & 5 ->Dtrn | fold 3 -> Dchk
...
Από κάθε συνδυασμο υπολογίζεις το RMSE μέσω της διαδικασίας της εκπαίδευσης και, έπειτα, υπολογίζεις τη μέση τιμή αυτών των RMSE.

Quote from: Kthulu on October 10, 2018, 02:11:43 am
Επίσης, στην 4η εργασία, άλλαξα τον τύπο σε όλες τις συναρτήσεις εξόδου σε constant, αλλα πετάει το εξής error :Κατάφερε κάποιος να λύσει αυτό το θέμα;

Τέτοιο error δε μου έτυχε, αλλά μου προκαλεί εντύπωση που λες ότι άλλαξες τη συνάρτηση εξόδου σε constant. Άμεσος τρόπος δεν υπάρχει απ'όσο ξέρω, οπότε είσαι σίγουρος πως η διαδικασία που ακολούθησες είναι σωστή;
sent from mTHMMY 
13  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Aσαφή συστήματα] Εργασίες on: October 06, 2018, 23:26:34 pm
Quote from: Kthulu on October 06, 2018, 22:27:40 pm
Ευχαριστώ!
Ωστόσο, όταν έχω 20 inputs, με ratio = 1 έχω 11 κανόνες. Απο κει και πέρα τι γίνεται; δε μπορώ να τους μειώσω άλλο;

Όχι, απ' όσο καταλβαίνω έχει να κάνει με το πόσο μερικά inputs είναι ανεξάρτητα από τα άλλα. Με αυτή τη λογική όσο μεγαλώνεις το NF τόσο πιο πιθανό είναι να μην υπάρχουν κοινοί κανόνες για όλα τα Features. Αλλά μπορεί να λέω και χαζομάρες οπότε καλύτερα δέξου του σαν φαινόμενο. Tongue

Συμβουλή μου είναι να βρεις τέτοια radii ώστε να βγαίνουν συγκρίσιμοι αριθμοί κανόνων, όχι μόνο για τον χρόνο εκτέλεσης του grid search αλλά και για να σου βγουν καλά τα διαγράμματα στο τέλος.
14  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Aσαφή συστήματα] Εργασίες on: October 06, 2018, 21:58:57 pm
Ναι, πειραματίζεσαι. Εγώ επέλεξα 5 τιμές για κάθε NF, όλες διαφορετικές. Σε αυτή τη φάση βοηθάει πολύ η subclast για να δεις πόσοι κανόνες θα δημιουργηθούν και να μη χάσεις χρόνο με τη δημιουργία τους από τη genfis2.
sent from mTHMMY 
15  Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Aσαφή συστήματα] Εργασίες on: October 05, 2018, 14:55:04 pm
Quote from: Maylo on September 27, 2018, 12:21:46 pm

Επιπλέον ερώτηση για την 3η εργασία , μας λέει ο αριθμός των features να είναι 3,9,15,21 .
Υποθέτω για 3 features δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουμε subtractive clustering,  δηλαδή στην τελική genfis1 αντι για 2.
Για τους υπόλοιπους αριθμούς πρέπει να εφαρμόσουμε τον Relief με σκοπό να βρούμε "ποία από τα 9 ,15,21 των 32 features". Ο Relief  όμως στηρίζεται στο class του output , άρα πρέπει εμείς να κάνουμε ΚΑΙ classification στο dataset (training), σωστά;


Όντως θέλει genfis1 για τα 3 features; Δηλαδή, λογικό μου ακούγεται να είναι πιο αποδοτικό αυτό, αλλά δεν αντιτίθεται στη λογική του "βρίσκω το βελτιστο ζευγάρι παραμέτρων για Subtractive Clustering"; Εκτός αν εφαρμόσουμε genfis1 και πάλι στο τελικό μοντέλο στην περίπτωση που ο βέλτιστος αριθμός χαρακτηριστικών είναι 3. Όμως ζητάει να εφαρμόσουμε Subtractive Clustering στο τελικό μοντέλο... εκτός αν είναι σίγουρος ότι το βέλτιστο NF δε θα είναι ποτέ 3 ! Cheesy
Pages: [1] 2
Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...