|
Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη. Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Νέα!
Show Posts
|
Pages: 1 [2]
|
16
|
Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών / Υπολογιστική Νοημοσύνη (πρώην Ασαφή Συστήματα) / Re: [Aσαφή συστήματα] Εργασίες
|
on: August 29, 2018, 14:06:52 pm
|
Για πείτε, για πείτε...
Δεν εχω ασχοληθεί ποτέ μου με ΣΑΕ, αλλά διάβασα ό,τι έχει στις σημειώσεις του ο Θεοχάρης από κεφάλαια 8 και 9. Μπορώ να πω πως έχω καταλάβει αρκετά καλά τι κάνουμε και γιατί το κάνουμε, όμως δε φαίνεται να αναλύεται πουθενά το πρώτο βήμα της εργασίας 1 (Σχεδίαση γραμμικού ελεγκτή - Τραπέζι εργασίας) σε MATLAB. Προσπαθώ απο εδώ κι από κει να καταλάβω πως να το εκτελέσω, αλλά τζίφος. Μήπως μπορεί να με παραπέμψει κανείς σε καμιά καλή πηγή;
Να πω επίσης πως έχω το βιβλίο του Dorf για ΣΑΕ και το άλλο δεν μπορώ και ούτε προλαβαίνω να το βρω (εκτός αν υπάρχει καπου online;).
|
|
|
25
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απο&
|
on: September 26, 2017, 21:33:02 pm
|
Να κάνω μια ερώτηση στην άσκηση με τα μεγάφωνα Μεγάφωνο με 100W δίνει 80db στα 100m πόσα ίδια μεγάφωνα πρέπει να έχω ώστε στην ίδια απόσταση να έχω 100db Στην λύση έχει τον τύπο με 10log (n10^(Li/10)) αλλά μήπως πρέπει να τα θεωρήσω συμφασικα και να βάλω 20 ?
Δεν έχω καταλάβει τι παίζει με τις συμφασικές, ο τύπος 10log (n10^(Li/10)) μου φαίνεται ο σωστός πάντως. (δες σελ. 87, σχέση 8.8) δεν εχω ιδεα τι ειναι αυτο, αλλα οκ θα παιρνω το Κσ
Είναι η κανονική κατανομή (καμπανοειδής). Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχεις λοφάκια άρα όχι κανονική. Έχει κανείς τις λύσεις από τα θέματα του Ιουνίου του 2017;
Έχω συνάψει τις λύσεις που θα έκανα εγώ. Περιττό να πω πως τσίμα τσίμα εβγαινε ο χρόνος, εκτός αν ήξερες πολύ καλά τι κάνεις. Edit: Να πω επίσης πως δεν έχω διαβάσει μεγάφωνα. Σας προειδοποίησα!
|
|
|
26
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Να επιλέξω το μάθημα ;
|
on: September 26, 2017, 19:43:44 pm
|
Καταρχάς, δεν είναι ηλεκτρο-ακουστική, είναι κατα κύριο λόγο ακουστική που στο τέλος σου δίνει λίγο να καταλάβεις πως λειτουργούν τα μικρόφωνα/μεγάφωνα. Σαν αντικείμενο είναι αρκετά ενδιαφέρον και οι διαλέξεις είναι προσεγμένες, αλλά μέχρι εκεί. Η εξέταση είναι αρκετά απαιτητική, συν του ότι πρέπει να θυμάσαι ένα σωρό τύπους. Και θα μιλήσω για κάτι που δεν έχω δει κανέναν να αναφέρει και αυτο είναι το βιβλίο του Παπ. Είναι τέρμα ακατάλληλο σαν ενχειρίδιο προς εξέταση. Περιέχει 2-3 λυμένες ασκήσεις, δεν έχει καμία άλλη προς εξάσκηση και είναι γεμάτο με τυπογραφικά λάθη και ασάφειες (σε εγκληματικό βαθμό*), για να μη μιλήσω για όλες τις λεπτομέρειες που μπαίνουν στην εξέταση και αναγράφονται κυριολεκτικά μόνο μια φορά μέσα στο βιβλίο. Όλες οι γνώσεις που σου παρέχει είναι μπερδεμένες και στο τέλος εσύ καλείσαι να τις βάλεις σε σειρά. Το γεγονός οτι το βιβλίο είναι έτσι όπως είναι δε θα με πείραζε, ωστόσο: 1) οι ασκήσεις που γίνονται στο μάθημα είναι ελάχιστες, 2) το βιβλίο είναι γραμμένο από τον Παπ., οπότε είναι το μοναδικό σημείο αναφοράς για να αποδώσω στην εξέταση. Κατά τ' άλλα, το βιβλίο είναι ενδιαφέρον και περιεκτικό, σε βαθμό που το βγάζεις μέσα σε 2 μέρες αν το κάνεις ανάγνωση.
Γενικά, το μάθημα μου άφησε άσχημη εντύπωση παρ' όλο που το αντικείμενο είναι όντως ενδιαφέρον. Δε θα το πρότεινα. Αν κάποιος ενδιαφέρεται του συνιστώ να δανειστεί από την βιβλιοθήκη το βιβλίο και να το διαβάσει (πράγμα που γίνεται μεσα σε 4 μέρες το πολύ).
*Εδώ να πω πως γενικά δε θα με πείραζαν τα λάθη, (όπως δε με πειράζουν τα ορθογραφικά τύπου "ποιο" αντί για "πιο") αλλά είναι τέτοια που πρέπει να ξοδέψω χρόνο για να καταλάβω τι είναι σωστό και τι όχι (πχ με ποιό γράμμα να συμβολίζω το SPL με ποιό το SIL, τελικά το p θα συμβολίζει πίεση μέσου ή στάθμη πίεσης, τι συμβαίνει με το διάστημα 30ms<Δt<50ms??????).
|
|
|
27
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
|
on: September 24, 2017, 23:43:24 pm
|
ΙΟΥΝΙΟΣ '11 ΘΕΜΑ 3
σου δινει διαγραμμα χρονος-σταθμες και σου ζηταει τη σταθμη ρυπανσης θορυβου
σελ 99, θα παρω τον τυπο με Κσ ή με L(10)-L(90);;
λογικα αφου σου δινει το σ=3 θα παρω τον Κσ ...χμμ
Αν δεις την παράγραφο εκείνη, λέει πως το Κ*σ ισούται με L10 - L90 για γκαουσιανή ανάλυση της στάθμης του ήχου, οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση που σου δίνει το διάγραμμα λογικά δε θα μπορείς να το αντικαταστήσεις με L10 - L90.
|
|
|
28
|
Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου / Ηλεκτρακουστική Ι / Re: [Ηλεκτρακουστική Ι] Παλιά θέματα - Σχολιασμός, απορ
|
on: September 22, 2017, 20:07:01 pm
|
<30 αντήχηση 30-50 δεν καταλαβαίνεις τη διαφορα >50 ηχώ
Έχω καιρό να διαβάσω το βιβλίο αναλυτικά, οπότε μπορεί να μου ξεφεύγει κάτι, αλλά στη σελ.103 δεν περιγράφει το πεδίο αντίχησης σαν την επίδρασης του χώρου στην ηχητική στάθμη; Εγώ καταλαβαίνω πως δεν είναι φαινόμενο που περιγράφει την αντίληψη ενός "καθυστερημένου" ήχου από τον ανθρώπο για Δt<30ms, αλλά τον ήχο μετά από τις ανακλάσεις του στον χώρο. π.χ. η αντίχηση μπορεί να έρθει καθυστερημένα (ως προς τον αρχικό ήχο) κατά 73ms -> ηχώ γενικά θα έλεγα: <30ms δεν καταλαβαίνεις διαφορά 50ms - 30ms δε-ξερω/δεν-απαντώ (όποιος μπορει να μου πει που υπάρχει στο βιβλίο του είμαι ευγνώμων) >50ms ηχώ
|
|
|
|
|