Show Posts
|
Pages: 1 [2] 3 4 ... 207
|
16
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Διακοπή κύησης
|
on: May 22, 2017, 22:46:29 pm
|
Όπως προστατεύουμε τα ζώα που έχουν κάποιου είδους εγκεφαλική δομή συγκρίσιμη με τη δική μας, έτσι είναι λογικό να δώσουμε κάποια δικαιώματα και σε εκείνο.
Μικρή, παρέμβαση: Ο νόμος δεν προστατεύει τα ζώα. Όσα ζώα προστατεύουμε(τα ζώα συντροφιάς δηλαδή) τα προστατεύουμε γιατί οι ιδιοκτήτες τους τα θεωρούν πολύ σημαντικά. Και επειδή εμείς θεωρούμε σημαντικά τα αφεντικά τους, αυτά αποκτούν και κάποια στοιχειώδη δικαιώματα, αν και πολύ λιγότερα απ'όσα έχει ένας άνθρωπος. Όσα ελάχιστα δικαιώματα έχουν τα ζώα που προορίζονται για φαγητό/γάλα/δέρμα κλπ προέρχονται από πρακτικά προβλήματα. Αν πχ έχεις τα ζώα σε πανάθλιες συνθήκες, πολύ εύκολα αρρωσταίνουν, και άρα πεθαίνουν= χάνεις λεφτά στην επένδυσή σου
|
|
|
17
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Συνωστισμός στο ΚΕΝΤΡΟ
|
on: May 20, 2017, 20:22:20 pm
|
Σε τέτοια ζητήματα φιλοσοφικές σοφιστείες δεν έχουν ουσία. Δηλαδή φιλοσοφικά και αυτό που λες εσύ πάσχει. Βιολογικά ένα μωρό είναι σχεδόν το ίδιο μία μέρα μετά τη γέννηση του και μία πριν. Αλλά επειδή βρίσκεται στη κοιλιά της μητέρας του ακόμα είναι ΟΚ να το σκοτώσεις αν δεν μπορεί η μάνα του να το προσέξει επειδή θα καταλήξει μάλλον αβοήθητο και δυστυχησμένο? Με την ίδια λογική να θανατώνουμε λοιπόν και ορφανά μώρα που η μητέρα τους πέθανε στη γέννα και δεν έχουν κανέναν. Σε τι διαφέρουν αυτά από ένα μωρό στη κοιλιά της μητέρας του μία μέρα πριν τη γέννηση του που η μητέρα του δεν θέλει/μπορεί να μεγαλώσει? Είσαι και με αυτό υπέρ η άλλαξες άποψη γιατί ένα βιολογικά ίδιο ον μερικές ώρες πριν βρισκόταν στη κοιλιά της μάνας του και μετά έξω?
Βλέπεις τι εννοώ όταν σε προηγούμενα ποστ έλεγα ότι έχεις αέρα υπερόπτη? Και το πως αυτό δεν βοηθάει στην κουβέντα καθόλου? Έρχεσαι εδώ και λες "φιλοσοφικά αυτό που λες δεν στέκει", και προσθέτεις και ταγκ σε φάση "σας γάμησα όλους" Με λίγο γκουγκλάρισμα όμως γρήγορα θα έβλεπες, τουλάχιστον σε μια σχολή της φιλοσοφίας(τον διαλεκτικό υλισμό) οι άνθρωποι έχουν δικαιώματα επειδή μπορούν να δημιουργήσουν κοινότητες, μέσω των οποίων τα μέλη τους αποκτούν πολύ καλύτερο επίπεδο διαβίωσης απ'ότι αν ήταν μόνα τους. Το μωρό, πριν καν γεννηθεί, δεν έχει καμία τέτοια ικανότητα. Και δεν είναι ότι αν μια γυναίκα κάνει έκτρωση θα χαθεί για πάντα ένα μωρό από την κοινότητα. Αλλά ακόμα και έτσι να ήταν, σέβομαι πολύ περισσότερο το εδώ και τώρα μέλος της κοινωνίας(την ήδη ενήλικη γυναίκα) από ένα αγέννητο νεογνό. Και όχι μόνο ο διαλεκτικός υλισμός, και οι περισσότερες υλιστικές θεωρίες λίγο-πολύ, με τις δικές τους διαφορές, αυτό λένε. Τα άλλα που λες δεν τα σχολιάζω όχι γιατί δεν θέλω, αλλά γιατί θα πάμε πολύ οφ τόπικ και δεν έχει νόημα
|
|
|
18
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Συνωστισμός στο ΚΕΝΤΡΟ
|
on: May 20, 2017, 17:03:03 pm
|
Δηλαδή αν μια γυναικά μπορούσε να κάνει έκτρωση στο 8μήνο χωρίς κίνδυνο για την υγεία της θα ήσουν υπέρ?
Εν ολίγοις να υπάρχει το δικαίωμα στην έκτρωση μέχρι κάποιο χρονικό όριο. Και εκεί είναι και η λεπτή γραμμή και απόχρωση του γκρι αν θες.
Ναι, είμαι. τα late term abortions ψιλοαπαγορεύονται σε πολλά μέρη ως συνθηκολόγηση ανάμεσα σε φιλελεύθερες φωνές και σε πολύ χριστιανοταλιμπανικές. Το επιχείρημά τους είναι ότι αν κάνεις έκτρωση το παιδί 9 μήνες παρά 1 μέρα, 99% το παιδί θα μπορούσε να ζήσει μόνο του, χωρίς την βοήθειά σου, οπότε λένε οι ταλιμπάν πάσης θρησκείας ότι θα πέσει φωτιά να μας κάψει αν αφήσουμε την έκτρωση να γίνει. Βέβαια κανείς δεν μας λέει ποιος θα μεγαλώσει αυτό το παιδί, αλλά κανείς δεν νοιάζεται κιόλας. Είμαστε ΟΚ στο να το αφήσουμε να μεγαλώσει σε διαλυμένη οικογένεια που δεν το θέλει/δεν ασχολείται μαζί του. Γενικά, είναι αποδεκτό να το αφήσουμε να μεγαλώσει και να γίνει 80 κιλά κρέας που θα μισεί την ζωή του από την 1η μέχρι την τελευταία της μέρα, αρκεί να "προστατέψουμε την εγκυμοσύνη" Πέρα από το πρακτικό, η άποψη "αφήνουμε ελεύθερες τις εκτρώσεις μέχρι την Χ βδομάδα μόνο" μπάζει και σε φιλοσοφικό επίπεδο. Τι ακριβώς άλλαξε στις Χ βδομάδες+1 μέρα? Οι πιθανότητες επιβίωσης? Μα το μωρό εξαρτάται για την επιβίωσή του πολλά χρόνια μετά την γένα. Μήπως είναι ότι έκτρωση=δολοφονία? Αν ναι, τότε θα έπρεπε να απαγορεύονταν όλες οι εκτρώσεις, ακόμα και αυτές στον ..1ο μήνα! η άποψη σας ταυτίζεται με την ανακοίνωση/δελτίο τύπου/αρθρο του γραφείου τύπου του ποταμιού . Δεν είναι ντροπή , ετσι κι αλλιώς η άμβλωση είναι ενα θέμα αμφιλεγόμενο και έχουν γραφτεί πολλά . Ντροπή είναι που ξεκινάτε τα ποστ σας επιτιθόμενοι σε εμένα - ο καθένας με το δικό του χαρακτηρισμό , επειδή εχω διαφορετική αποψη. Η οποία είναι ξεκάθαρα στο ενδιάμεσο, και όχι άσπρο/μαύρο. Ξεκινάτε δηλαδή το "διάλογο" εξ ορισμού στρεβλά
Δεν στην είπα γιατί έχεις άλλη άποψη. Στην είπα γιατί θέλεις να επιβάλλεις την άποψή σου σε όλον τον γυναικείο πληθυσμό. Προφανώς, αν κατάλαβα λάθος και δεν θέλεις να αναγκάζεις τις γυναίκες να κρατάνε τα παιδιά, τα παίρνω πίσω όσα είπα. Δεν έχω πρόβλημα να το κάνω. Δεν μισώ εσένα ή οποιονδήποτε άλλον σε αυτό το φόρουμ. Τις ιδέες που εκπροσωπεί ο καθένας αντιπαλεύομαι.
|
|
|
19
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Συνωστισμός στο ΚΕΝΤΡΟ
|
on: May 20, 2017, 12:55:34 pm
|
The Web : " Η άμβλωση έχει πολλά ηθικά διλήμματα (όχι μόνο θρησκευτικά) αλλά και σύμφωνα με το Σύνταγμα, η ανθρώπινη ζωή προστατεύεται από τη στιγμή της σύλληψης. Απ την άλλη η απαγόρευση των αμβλώσεων μπορεί να φέρει διάφορα έκτροπα, όπως έχει φανει σε χώρες όπου η άμβλωση ήταν ποινικό αδίκημα. Λόγο στο ζήτημα της "διακοπής κύησης" έχει και ο πατέρας - δεν είναι μόνο η διαχείρηση του γυναικείου σώματος. Ο γιατρός οφείλει να εξετάζει κάθε δυνατή εναλλακτική , καθώς ο όρκος του Ιπποκράτη τον οποίον βάναυσα επικαλείστε, επιβάλλει την προσπάθεια απάλυνσης του ανθρώπινου πόνου και διατήρηση της ανθρώπινης ζωής - και όχι την αφαίρεση της. Η άμβλωση είναι μία επέμβαση εντονα αφύσικη - μάλιστα το σύνολο των ψυχολογικών και σωματικών επιπτώσεων έχει ονομαστεί διεθνώς ως "μετεκτρωτικό σύνδρομο" και υπάρχει σε κάθε σύγχρονο εγχειρίδιο γυναικολογίας. Σε κάθε περίπτωση η άμβλωση αποτελεί ύστατη λύση - σε αυτό συμφωνεί κάθε σώφρων άνθρωπος. Το κείμενο σας δείχνει βαθιά αθεϊα ΚΑΙ έλλειψη ενημέρωσης και εύχομαι ειλικρινά να εκφράζετε μόνο τον εαυτό σας. " Προς τη συγγραφέα
Πραγματικά, είσαι για σκρινσοτ και αποστολή στο "ναι, είσαι μισογύνης". Και όλα αυτά γιατί παίρνεις ξεκάθαρα την έντονα θρησκόληπτη αντίληψη ότι το ζυγωτό είναι άνθρωπος. Δεν μπορείς να δεις δηλαδή παρά μόνο σε αποχρώσεις άσπρου-μαύρου. Για χιλιετίες οι κοινωνίες μας προσπαθούσαν να βρουν και να περπατήσουν πάνω σε μια λεπτή γραμμή που αναγνωρίζει και άλλες αποχρώσεις του γκρι. Αλλιώς θα είχαμε μείνει στο οφθαλμός αντί οφθαλμού. Στην περίπτωση της εγκυημοσύνης, η φύση το κάνει εύκολο για μας. Υπάρχει μια γραμμή η οποία είναι πολύ ευδιάκριτη: Η γέννηση. Πριν από αυτό, το παιδί ζει αποκλειστικά και μόνο λόγο της μητέρας του, της οποίας το σώμα τραβάει τα πάνδυνα σε 9 μήνες για να κάνει το ζυγωτό παιδί 4 κιλών. Πριν γεννηθεί λοιπόν το παιδί,μικρή διαφορά έχει από μια μάζα από κύτταρα που σε καμία περίπτωση δεν το κάνουν άνθρωπο. Απαξ και γενηθεί, μέσω της χρήσης των αισθητηριακών του οργάνων αρχικά, το παιδί αρχίζει ένα ταξίδι που σιγά-σιγά θα το οδηγήσει να αρχίζει να περπατάει, να μιλάει , και γενικότερα να αναπτυχθεί ως άνθρωπος. η γυναίκα λοιπόν έχει ΤΟ ΚΑΘΕ δικαίωμα να ορίζει το σώμα της. Αν θέλει να κρατήσει το παιδί, το κρατάει. αν δεν θέλει, το κάνει έκτρωση. Οι πατεράδες δεν έχουν(και δεν θα πρεπε να έχουν) λόγο για το αν η γυναίκα θα κρατήσει το παιδί. Οι πατεράδες μπορούν να δώσουν συμβουλές, να βοηθήσουν την γυναίκα ή και στην τελική αν θέλουν να της πουν ότι πχ αν το ρίξει/κρατήσει θα την χωρίσουν κλπ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να επιβάλλουν τίποτα. Γενικά, η αμφισβήτηση του δικαιώματος αυτού της γυναίκας theweb γίνεται μόνο από κάτι τρελούς ακρο-ακρο-ακροδεξιούς στην αμερική , και κάτι (χριστιανο)ταλιμπάν στον υπόλοιπο κόσμο, οι οποίοι καμία σχέση δεν έχουν με κανέναν φιλελευθερισμό και κανένα κέντρο. Άλλα σε μια χώρα που ο Λεβέντης θεωρείται αρχηγός φιλελεύθερου και προοδευτικού κόμματος, γιατί να μου κάνουν εντύπωση όλα αυτά;
Μπορούμε(πρέπει) να μετονομάσουμε την χώρα σε Χριστιανοταλιμπανική δημοκρατία του Ελλαδιστάν. Τουλάχιστον τότε θα ξέρουμε που ζούμε.
|
|
|
20
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Συζήτηση για το Πανεπιστημιακό Άσυλο (με αφορμή το τόπικ για τα ναρκωτικά στο ΑΠΘ)
|
on: May 12, 2017, 02:44:27 am
|
πάλι καλά που καταργήθηκε το άσυλο και τώρα πήραμε όλοι πτυχίο και είτε α) εξαφανιστήκαμε ο καθένας σε μια διαφορετική γωνιά του πλανήτη να βρούμε αξιοπρεπή δουλειά είτε β) δουλεύουμε σουβλατζίδες είτε χαμηλόμισθοι με 800 ευρώ και 60 ώρες δουλειά την εβδομάδα.Γενικά, αναρωτήθηκες ποτέ γιατί έφαγες το τυράκι ότι έφταιγε για όλα το άσυλο και οι φοιτητικοί σύλλογοι ήταν κάτι κομματόσκυλα? που είναι η θέση στο κόμμα για μένα να γυρίσω να την πάρω ρε αδερφέ. Θα είχε πλάκα να βάλω πλαίσια από ΓΣ του 2007 που τότε μας λέγατε όλοι "είστε υπερβολικοί". Μετά από 10 χρόνια, και λίγα λέγαμε. Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε την σημερινή πραγματικότητα ούτε στα όνειρά μας.
Το άσυλο καταργήθηκε, και όπως είπαμε τώρα οι πρεζέμποροι αλωνίζουν.Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το άσυλο ήταν και άσυλο διεκδίκησης. Θυμάται κανείς την Κ. κούνεβα? Η εταιρεία που διέπραξε την απόπειρα δολοφονίας αυτή (ΟΙΚΟΜΕΤ) ήταν ίδιων συμφερόντων με την εταιρεία που είχε την καθαριότητα στο ΑΠΘ(οικολογική). Προφανώς τότε ο γιαννακουδάκης(αντιπρύτανης) αρνήθηκε να κυρίξει έκπτωτη την εργολαβία ενώ είχε τον νόμο στο μέρος του(για εντίστοιχο εργατικό έγκλημα, όχι με οξύ αλλά με μπράβους, είχε καταδικαστεί η οικολογική). Και η οικολογική, με άλλη μορφή, ζει και βασιλεύει στις δημόσιες εργολαβίες ακόμα και τώρα. Ίδιο αφεντικό-ίδιες πρακτικές με το 2008: Ξύλο(κυριολεκτικά) σε όποιον διεκδικεί τα δικαιωμάτα του, και κατάφορη παραβίαση των νόμων ώστε να μεγιστοποιήσει το κέρδος του. Είχαμε και έχουμε(απ 'όσο ξέρω δηλαδή) ακόμα σύγχρονους δουλέμπορους να προσφέρουν σύγχρονους δούλους στο πανεπιστήμιο. Ή μήπως θυμάται κανείς ποιος έκλεψε εκατομύρια από το πετρέλαιο της πολυτεχνικής? Και πως το κάλυψε η πρυτανία και κανείς δεν τιμωρήθηκε? Ή μήπως ξέχασε κανείς πως επιφανείς καθηγητές του τμήματος μας φάγανε εκατομύρια για να στήσουν wireless(ποτέ δεν έγινε τίποτα, μέχρι που ήρθε το eduroam από άλλο κονδύλιο και με άλλες προδιαγραφές) Όλες αυτές οι διεκδικήσεις, και άλλες πόσες που δεν χωράνε σε ένα ποστ, εν μέρει μπόρεσαν να γίνουν λόγω του ασύλου. Αλλά όχι του ασύλου σαν 10 γραμμές σε ένα νομοσχέδιο, αλλά του ασύλου ως ιδέα βαθιά ριζωμένη στους περισσότερους φοιτητές. Το που καταλήξαμε δεν χρειάζεται να το σχολιάσω, το βλέπετε με τα μάτια σας.
|
|
|
21
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Κοινωνία / Re: Συζήτηση για το Πανεπιστημιακό Άσυλο (με αφορμή το τόπικ για τα ναρκωτικά στο ΑΠΘ)
|
on: May 12, 2017, 00:32:28 am
|
το 3) υπερβολικό μου φαίνεται. Προσαγωγή στο τμήμα χωρίς λόγο και αιτία δεν έχω δει/ακούσει πότε να συμβαίνει. Ίσως και να έγινε αλλά επέτρεψε μου να πιστεύω πως θα ταν μεμωνομένο περιστατικό. Βασικά δεν ξέρω αν είναι καν νόμιμο, ας μας πει κάποιος γνώστης. Για κατάχρηση εξουσίας μου κάνει.
Έλα τώρα, πές ότι τρολλάρεις. Βασικά (χωρίς ίχνος ειρωνείας) από αυτή τη φράση σου και μόνο φαίνεται πόσο μικρή επαφή έχεις με την πλειονότητα του κόσμου στην Ελλάδα που ακούει "μπάτσος" και χέζεται . Ότι δηλαδή η καταγωγή σου, οι συγγενείς σου, οι παρέες σου κλπ ανοίκουν σε συγκεκριμένοι κοινωνικοπολιτικό χώρο. Πάρα πολύς κόσμος ακούει "μπάτσος" και ασπρίζει ολόκληρος, και όχι μόνο αναρχοαριστεροφρικιά, αλλά και άτομα που εσύ θα τους περιέγραφες ως "φιλήσυχους πολίτες". Δηλαδή δεν είναι δυνατόν να μην έχεις ακούσει για τις προληπτικές προσαγωγές της ΕΛ.ΑΣ. Δηλαδή με 3 νανοσεκόντ γκουκλάρισμα θα δεις άρθρα που λέει "40 προληπτικές προσαγωγές έκανε η αστυνομία πριν το Χ ιβέντ". Και προληπτική προσαγωγή, για να το διευκρινίσουμε, σημαίνει ότι δεν έχεις κάνει ΤΙΠΟΤΑ, δεν κουβαλάς ΤΙΠΟΤΑ παράνομο πάνω σου(αλλιώς η προσαγωγή θα μετατρεπόταν σε σύλληψη), απλά ο μπάτσος θέλεις να σε ταλαιπωρήσει και να σε πάει στο τμήμα. Αν και μέχρι τώρα στο τόπικ δεν έχω ποστάρει ούτε ένα "βιωματικό στάτους", να πω ότι το 2006/2007 , καθώς και τα επόμενα χρόνια, το ΑΠΘ είχε τόσο κόσμο και τόση ζωντάνια που τα ντιλέρια ούτε απέξω δεν μπορούσαν να περάσουν. Και μάλιστα ώρες-ώρες , από τότε κιόλας, τα σπρώχνανε οι μπάτσοι μέσα στο πανεπιστήμιο, αλλά η φοιτητική αντίσταση ήταν αρκετή για να κρατήσει μακριά τους πρεζέμπορους.... Τώρα, χωρίς το άσυλο, η εγκληματικότητα στο ΑΠΘ έχει 2πλασιαστεί. και δεν χρειάζονται επίσημα στοιχεία, ρώτα οποιονδήποτε έχει ζήσει τα τελευταία χρόνια στο πανεπιστήμιο (από φοιτητές που γίνανε διδακτορικοί μέχρι καθηγητές) και το ίδιο θα σου πει.
|
|
|
22
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θρησκεία / Re: Ανάσταση το Πάσχα
|
on: April 26, 2017, 18:04:43 pm
|
1) Ας πουμε οτι υπαρχει καποιος που τον καταδικασαν ως δολοφονο. Αυτός όμως ειναι αθοος και γνωριζει την αληθια. Δεν μπορει να πεισει το δικαστη με λογικα επιχειρήματα. Ο μονος τροπος να πιστει ο δικαστεις ειναι να παει να δει με τα ματια του. Ετσι και με τον Θεο δεν μπορει κανεις να τον αποδειξει αλλα μπορεί να τον δει. Με τα μάτια της ψυχης του βέβεα.
2)Ο άνθρωπος δεν μπορει μεν να εξηγήσει πολλά πραγματα αλλά δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν. Απόδειξη ειναι οι Άγιοι της εκκλησίας που εφάρμοσαν τις εντολές του Θεού. Όταν η χάρη του Θεου ενεργοποιηθεί στον άνθρωπο τότε ο άνθρωπος έχει καποιους συγκεκριμένους καρπούς. Αυτούς τους καρπούς τους αναφερει ο Απόστολος Παύλος και είναι:Αγάπη, Χαρά, Ειρήνη, Μακροθυμία, Χρηστότητα – Αγαθωσύνη, Πίστη, Πραότητα, Εγκράτεια. Όταν ο άνθρωπος έχει αυτά τότε έχει το Πνεύμα του Θεού μέσα του. Από την άλλη αν εχει τα αντίθετα τοτε τον κυριαρχεί το αντιθετο πνευμα.
3)Κι αν ακόμη μπορείς να αγαπησεις κατι στη φαντασια σου ή μια ιδεολογια-θρησκεία, αυτο το κάτι δεν μπορεί να σε αγαπησει. Οπόταν μπορεί κάποιος να αγαπήσει το Χριστο αλλά αν ο Χριστός δεν υπάρχει τότε δεν μπορει να σε αγαπησει. Όταν ο άνθρωπος ζει πνευματικά τότε αρχίζει και νοιώθει την αγάπη του Θεού και σταματά να τίθετε θέμα πίστης. Και στις ανθρωπινες σχέσεις οταν είσαι με ένα άνθρωπο νοιώθεις κάποια συνεσθηματα. Αν ο άλλος εχει καλη διαθεση τότε σε κάνει να εχεις και συ, ισχυει και το αντιθετο.
1)Αυτό το παράδειγμα που αναφέρεις είναι άτοπο. Το πρόβλημα εντοπισμού του δολοφόνου έχει μία και μοναδική λύση, που βρίσκεται μέσω μιας κάμερας. Μιας και στο παρακάτω ποστ σου αναφέρεις μαθηματικά, να το θέσουμε μαθηματικά. Αν ορίσουμε ως δολοφόνο τον άνθρωπο που είχε μεγαλύτερη (φυσική) συνεισφορά στο τράβηγμα της σκανδάλης του όπλου που σκώτωσε το θύμα, τότε το πρόβλημά μας είναι εύκολο. Ανεξάρτητα από το αν ο δικαστής η ο οποιοσδήποτε άλλος είδε τι έγινε στην σκηνή του φόνου, μια κάμερα CCTV μπορεί να μας δείξει καρέ-καρέ τι έγινε. Αλλά και CCTV να μην έχεις είναι θεωρητικά δυνατό να κάνεις reverse engineer την σκηνή του φόνου ξέροντας την τελική κατάσταση του συστήματος(που έπεσε το πτώμα/τι αποτυπώματα έχει η άσφαλτος/ακριβές υπόλειμμα μπαρουτιού στο έδαφος κλπ). Πρακτικά βέβαια η πολυπλοκότητα του προβλήματος αυτού είναι τρομερά μεγάλη, και άρα η λύση του είναι πρακτικά αδύνατη. Δεν παύει να είναι θεωρητικά δυνατή όμως Άρα στο συγκεκριμένο πρόβλημα που θέτεις, ΜΠΟΡΟΥΜΕ να βρούμε ΑΚΡΙΒΩΣ ποιος είναι ο δολοφόνος. Το μόνο πρόβλημά μας είναι πρακτικό, γιατί δεδομένου ότι δεν έχουμε άπειρη υπολογιστική ισχύ δεν μπορούμε να κάνουμε reverse-engineer simulation όλου του πλανήτη γη ώστε να βρούμε έναν δολοφόνο.Αυ τό που ρώτησα είναι αν "υπάρχουν πράγματα για τα οποία, όσο καλά και να προετοιμαστούμε, δεν είναι δυνατόν ούτε στην θεωρία να ξέρουμε αν υπάρχουν ή όχι?" 2)Αυτό που λες είναι κυκλικό επιχείρημα. Είναι σαν να λέω εγώ ότι είμαι 5 μέτρα ψηλός επειδή είμαι 5 μέτρα ψηλός. Για να το κάνω πιο σαφές λες: Ο άνθρωπος δεν μπορει μεν να εξηγήσει πολλά πραγματα αλλά δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν.Απόδειξη ειναι οι Άγιοι της εκκλησίας που εφάρμοσαν τις εντολές του Θεού
Λες ότι ο άνθρωπος δεν μπορεί να εξηγήσει μερικά πράγματα. Σύμφωνώ. Πως ακριβώς όμως κάνεις το άλμα ότι αυτά τα πράγματα είναι ακατανόητα από το ανθρώπινο μυαλό? Γιατί δηλαδή η μη κατανοητότητά τους να οφείλεται στον θεό και όχι στην ελλειπή κατανόηση των φυσικών επιστημών από μεριάς μας? 3) Απάντηση στο 3ο επιχείρημά μου έδωσες παρακάτω(η αρχική σου απάντηση ήταν υπερβολικά οφ-τόπικ): Ας το δούμε και λιγο μαθηματικα.
Ο άνθρωπος εχει καποιες δυνατοτητες. Όλες όμως εχουν κάποιο όριο. Ας ονομάσουμε λοιπόν τον άνθρωπο ενα πεπερασμένο σύνολο. Έστω ότι υπάρχει Θεός αυτος θα έχει απειρες δυνατότητες. Εστω άπειρο. Αν ο άνθρωπος με το πεπερασμένο του μυαλο αποδείξει την ύπαρξη του απείρου τότε αυτο που αποδειξε παύει να ειναι απειρο. Αν ο άνθρωπος αποδείξει την ανυπαρξια του απειρου τότε αυτό που απέδειξε δεν είναι απειρο. Είναι σαν να προσπαθούμε να χωρέσουμε τον R^n (Θεός) στον R(μυαλό)
Με άλλα λόγια αν κάποιος μου αποδείξει την υπαρξη του Θεού τότε εγώ θα γίνω άθεος διότι τελικά αυτο που πίστευα παύει να είναι Θεός.
Τελικά δεν είναι και τοσο παράλογο ότι ο Θεος δεν έχει ανθρωπινη λογική
Αυτή η άποψη, είναι ακριβώς η άποψη του σολιψισμού. Το ότι δηλαδή η μόνη υπαρκτή πραγματικότητα είναι η πραγματικότητα του μυαλού σου. Για να σου γυρίσω το επιχείρημα από την άλλη μερία, πως μπορείς να αποδείξεις ότι δεν ζούμε στο μάτριξ όπου οι τεράστιες μηχανές μας κρατάνε ζωντανούς για να ρουφάνε την "ενέργειά μας" και με αυτήν να φορτίζουν τις μπαταρίες τους? Πως μπορείς να αποδείξεις ότι ο κεχαγιάς που σου μαθε για τους R^x χώρους είναι πραγματικό ον και δεν είναι απλά κατασκεύαμα της φαντασίας σου? Τελικά δεν είναι και τόσο παράλογο το ότι ζούμε στο μάτριξ. Ή μήπως είναι?
|
|
|
23
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Θρησκεία / Re: Ανάσταση το Πάσχα
|
on: April 26, 2017, 00:57:09 am
|
Τα δογματα θεσπιστικαν απο τις συνοδους με τη χαρη του Αγιου Πνεύματος και ειναι κατι το οποιο δεν μπορει να καταλαβει καποιος με το πεπερασμενο του μυαλο.
Αν υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούμε να καταλάβουμε με το πεπερασμένο μας μυαλό, τότε έχουμε μερικά πολύ σημαντικά θέματα: 1)Πως καταλαβαίνουμε την ύπαρξη αυτών των πραγμάτων? Αν δεν μπορούμε να τα καταλάβουμε δηλαδή, πως καταλαβαίνουμε την μη "κατανοητότητά"τους? Πως δηλαδή είμαστε σίγουροι ότι ένα φαινόμενο δεν είναι κατανοητό σε μας λόγω ελλειπούς πχ μοντελοποίησης και όχι λόγω εγγενών αδυναμιών μας? 2) Έστω ότι βρίσκουμε απάντηση στο παραπάνω ερώτημα. Αν υπάρχουν μη κατανοητά από το "πεπερασμένο "ανθρώπινο μυαλό πράγματα, πως είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να ξέρουμε το οτιδήποτε? Πως δηλαδή η άποψη της πχ ανάστασης του θεανθρώπου είναι πιο σωστή από την άποψη ότι ζούμε στο μάτριξ και οι μηχανές μας κρατάνε ζωντανούς για να ρουφάνε την "ενέργειά μας" ώστε να παραμένουν ζωντανές? 3) Γενικότερα, σύμφωνα με την άποψή σου, πως ακριβώς γλιτώνουμε τον σολιψισμό, την θεωρία δηλαδή ότι το μόνο υπαρκτό πράγμα στον πλανήτη είναι η συνείδησή μας και όλα τα άλλα είναι αποκυήματα της φαντασίας μας? Πως δηλαδή ξέρεις ότι εγώ είμαι ένας άγνωστος που απαντάει ένα ποστ σου στο ιντερνετ, και όχι κατασκεύασμα του εγκεφάλου σου?
|
|
|
24
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Πολιτικά / Re: Συνωστισμός στο ΚΕΝΤΡΟ
|
on: April 25, 2017, 00:11:54 am
|
200 βουλευτές, 40 εκ των οποίων(20% δηλαδή) πάνε στο πρώτο κόμμα κατευθείαν. Μάλιστα. Έχω πιο καλή πρόταση: Κοινοβούλιο με απλή αναλογική, απλά 1/5 νόμους θα τους περνάει με το έτσι θέλω ο βασιλιάς(τον έχουμε και έτοιμο). Ή, πιο σοβαρά: Τα επιχειρήματα περί του "η απλή αναλογική θεωρητικά είναι το καλύτερο σύστημα, αλλά ...." έχουν όλα έναν κοινό τόπο: Θεωρούν τον λαό ηλίθιο, και επειδή είναι ηλίθιος πρέπει να τον προστατέψουμε από την βλακεία του. Και άρα άλλα ψηφίζει, άλλοι εκλέγονται(καλπονοθεία) και άλλα εφαρμόζονται(κοινή απάτη). Η δημοκρατία ΑΠΑΙΤΕΙ τον λαό να αποφασίζει αυτός για τις τύχες του, και αυτό σημαίνει απλή και ανόθευτη αναλογική. οτιδήποτε λιγότερο σημαίνει ότι ο λαός δεν είναι κυρίαρχος στον τόπο του. Απλά για να μην παρεξηγηθώ, να δηλώσω εδώ ότι η απλή αναλογική δεν είναι ικανή και αναγκαία συνθήκη για δημοκρατία, είναι μόνο αναγκαία συνθήκη.
|
|
|
25
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: April 24, 2017, 02:19:32 am
|
To 1-line reader's digest είναι ότι ουσιαστικά από το 1955 έγιναν πισογυρίσματα στην οικονομία. Αντί να πάει σε πιο σοσιαλιστική κατεύθυνση δόθηκε βάση στην μικροιδιοκτησία, και γενικότερα στο "επιχειρείν". Μετά από αυτή την στροφή ήταν αναπόφευκτη είτε μια παλινόρθωση του καπιταλισμού είτε μια πορεία όπως αυτή της κίνας . Και όπως μας έμαθε και ο τσίπρας/ανδρέας παπαντρέο / μαδούρο κλπ, πειράματα "μεικτής" οικονομίας έχουν ημερομηνία λήξης.
Επίσης μην κουοτάρεις τον Solzhenitsyn τόσο πολύ, τον κράζουν ότι δεν είναι καθόλου αντικειμενικός διάφοροι ιστορικοί, υπεράνω πάσης "κομουνιστικής ασθένειας". Γενικά το επόμενο βήμα είναι κουοτάρεις και από την μαύρη βίβλο.
|
|
|
26
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: April 24, 2017, 01:52:01 am
|
Η ερώτησή σου έχει όσο βάση όσο η ερώτηση "Είναι ο ΠΑΟΚ πιο μπλε από έναν ιπτάμενο ιπποπόταμο?" Και αυτό γιατί: 1) Συκρίνεις ανόμοια πράγματα. Η ρωσία του 1917 με πολιτιστικά και (αντικειμενικά) αναπτυξιακά κριτήρια περισσότερο στην υποσακχάρια αφρική έμοιαζε παρά στα καπιταλιστικά μεγαθήρια 2) Βάζεις μέρη όπως η Β. Κορέα στον "άξονα του σοσιαλισμού". Μια χώρα που , για να καταλάβεις δηλαδή, έχει βγάλει ΚΑΘΕ αναφορά στον μαρξισμό από το σύνταγμά της και τα επίσημα κείμενά της. Η βόρεια κορέα είναι όσο σοσιαλιστική όσο και εσύ δηλαδή. Για την κίνα μια από τα ίδια ισχύει, τώρα που μιλάμε είναι ένα στιγνό καπιταλιστκό καθεστώς που είναι πιο ανελεύθερο απ'όσο ήταν η ΕΣΣΔ στα χειρότερά της 3)Επίσης στην Αγγλία, στις ΗΠΑ κάνεις μεγάλο λάθος ότι δεν γίνονταν καφρίλες. Στις ΗΠΑ πχ στέλνανε την εθνοφρουρά(=light στρατός) να σπάσουν απεργίες. Και όχι και 1-2 φορές, ΑΠΕΙΡΕΣ φορές. Γενικά στις ΗΠΑ το κίνημα ηττώνταν με στρατιωτικά μέσα μια ζωή: https://en.wikipedia.org/wiki/Ludlow_MassacreΑν πχ το παραπάνω περιστατικό γίνονταν στην ΕΣΣΔ θα είσουνα στα παράθυρα και θα έκραζες για την ανελευθερία και για τους καημένους τους ανθρακορύχους που τους έφαγε το κατεστημένο. Λές ότι οι ρώσοι δίωκαν την Χ ομάδα, αλλά μια ζωή ξεχνάς αυτό: https://en.wikipedia.org/wiki/Internment_of_Japanese_AmericansΚράζεις για τους "αθώους κουλάκους που οι πανκακοι ρώσοι σκωτώσανε " αλλά δεν θυμάσαι ποτέ αυτό: https://en.wikipedia.org/wiki/Indonesian_invasion_of_East_TimorΓενικά η λαθροχειρία πάει σύννεφο. Για να το μαζεύω: 1) Αν θέλεις να συγκρίνεις με κάτι την ΕΣΣΔ να την συγκρίνεις με χώρες παρόμοιας ανάπτυξης. Και τότε θα δεις ότι η ΕΣΣΔ ήταν ΑΙΩΝΕΣ μπροστά σε ΟΛΑ τα θέματα σε αντίθεση με κάτι καπιταλιστικές μπανανίες που οι "σοβαρές" δυτικές αστικές δημοκρατίες είχαν κατασφάξει και είχαν βγάλει δικτάτορες. 2) Η ΕΣΣΔ έκανε πραγματικά ΑΛΜΑΤΑ και ποιοτικά και ποσοτικά στα πάντα. Γι αυτό και μια χώρα 100 εκατομυρίων έχει να καυχιέται εκατοντάδες πρωτιές σε τέχνες& επιστήμες , έχει να καυχιέται το " ούτε ένας άστεγος, ούτε ένας άνεργος, ούτε ένας πεινασμένος, ούτε ένας χωρίς την όποια ιατροφαρμακευτική περίθλαλψη υπήρχε". Πράγματα δηλαδή που οι μπανανίες των μεγάλων αστικών κρατών ούτε με κιάλια δεν βλέπανε. Και ένας λαός που δεν ήξερε οριακά τι είναι ο τροχός το 1917 κατάφερε το 1940 να υψώσει το σφυροδρέπανο στο ραιχσταγκ . Αυτό θα πει δύναμη, αυτό θα πει σοσιαλιστικό επίτευγμα. Γιατί ο εξηλεκτρισμός αυτής της αχανής έκτασης έγινε σε λιγότερο από μια 10ετία. P.S: Το άρθρο της κομέπ για τον σοστακόβιτς διάβασε το, θα σε βοηθήσει. Γιατί έχεις researchers bias. Αν ο σοστακόβιτς λέει καλά πράγματα για την ΕΣΣΔ τότε τον έχουν σίγουρα απειλήσει και κινδυνεύει η ζωή του. Αν ο γιος του όμως λέει το ΧΥΖ για τον πατέρα του τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση ο τύπος είτε να μην θυμάται καλά(ήταν μικρός/έχει καταπιέσει μερικά πράγματα κλπ) είτε να έχει πολιτικά κίνητρα. Γενικά μην τα θες μονά ζυγά δικά σου. Και αν αρχίσουμε να αμφισβητούμε εκατοντάδες κείμενα που έγραψε ένας λόγω 10 πραγμάτων που θυμάται ο γιος ζήτω που καήκαμε. Δεν θα κάνουμε ιστορική ανάλυση, ψυχανάλυση σε 60χρονους θα κάνουμε
|
|
|
27
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: April 24, 2017, 01:26:48 am
|
ώπα. Είπα ότι έπιασες τον σοστακόβιτς. Ο τύπος ήταν με την επανάσταση σινς φορέβερ. Υπήρχαν θεματάκια με κριτικές ενάντια σε μερικά του έργα(η 4η βασικά που προσπαθούσε να φέρει δυτικά στοιχεία), αλλά σε γενικές γραμμές ήταν πολύ φιλοκομουνιστής. Ήταν μέλος του ΚΚΣΕ, βουλευτής κλπ κλπ κλπ. Εδώ ακόμα και το ΚΚΕ τον συμπαθεί, τι να λέμε τώρα: http://www.komep.gr/2007-teyxos-1/100-xronia-sostakobits-h-epithesh-sto-sosialismo-sto-prosopo-toyΕιδικά η 7η ήταν η προσωποποίηση του ηρωϊσμού του κόκκινου στρατού. Όταν το 1941 το λένινγκραντ ήταν υπό πολιορκία και ο κόσμος μέσα κυριολεκτικά πέθαινε από την πείνα, οι μουσικοί/στρατιωτικοί που υπερασπίζονταν την πατρίδα τους και λιποθυμούσαν από την ασιτία παίζανε σοστακόβιτς, μουσική που ο ίδιος έγραψε όταν η πόλη ήταν υπό πολιορκία.
|
|
|
28
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: April 24, 2017, 01:05:47 am
|
Μεμονώμενα περιστατικά ίσως βρεις, ιδίως σε χώρες που υπέφεραν κάτω από κομμουνιστικά καθεστώτα, όπως λχ. η Ουγγαρία. Αλλά Red Terror και Great Purge στο βαθμό και στην έκταση που έγιναν στην ΕΣΣΔ, στην Κίνα, στην Βόρεια Κόρεα και τα σχετικά σίγουρα δεν θα βρεις σε αστικές φιλελεύθερες χώρες όπως η Αμερική, η Αγγλία, η Αυστραλία κτλ.
Αυτός ήταν άλλωστε και ένας από τους πολλούς λόγους (μαζί με το πλήρως αποτυχημένο οικονομικό μοντέλο) που η ΕΣΣΔ έπεσε εκ των έσω, όταν ένας ένας οι καταπιεσμένοι λαοί απαίτησαν δημοκρατία, ελευθερία και ανεξαρτησία.
Ζούμε σε άλλη χώρα? Μετά τον εμφύλιο και μέχρι (στην καλύτερη) το 1974 τι ακριβώς έγινε στην Ελλάδα? Εξορίες δεν υπήρχαν? ξερονήσια? χιλιάδες κομμουνιστές που άφησαν την τελευταία τους πνοή εκεί? που βασανίστηκαν επί χούντας? Για να μην μιλήσω για πιο πριν, στον ΒΠΠ. Δεν είναι καν αστείο. Τέτοια γίνανε λίγο πολύ σε όλες τις "σύγχρονες" αστικές χώρες. Σε άλλες λιγότερο, σε άλλες περισσότερο, αλλά μην μου πεις τώρα ότι ήταν ΟΚ ανάμεσα στο 1900 και το 1990 να είσαι κομουνιστής στον "δυτικό" κόσμο
|
|
|
29
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: April 24, 2017, 00:50:01 am
|
θέλεις να παίξουμε το παιχνίδι "για κάθε έναν δεξιό που εκδιώχθηκε από τις χώρες της ΕΣΣΔ θα σου αναφέρω έναν κομμουνιστή που έπαθε τα ίδια και χειρότερα στην Ευρώπη"? Ή μήπως(λέω εγώ) αυτό το παιχνίδι είναι περισσότερο e-penis contest παρά κάτι το ουσιαστικό?
|
|
|
30
|
Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα / Ιστορία / Re: 100 Χρόνια Οκτωβριανή Επανάσταση
|
on: March 15, 2017, 18:51:25 pm
|
Ας μείνουμε στο τόπικ λοιπόν. Παρακινώ όποιον δεν γνωρίζει να ψάξει μόνος του και από πληθώρα πηγών τι ήταν η Cheka, το καθοριστικό της ρόλο στην εδραίωση του μετέπειτα καθεστώτος καθώς και τις μεθόδους της. Ούτε γυναίκες και παιδιά δεν γλίτωναν τα βασανιστήρια. Μια πραγματικά ένδοξη επανάσταση... http://alphahistory.com/russianrevolution/cheka/The ingenuity of the Cheka’s torture methods was matched only by the Spanish Inquisition. Each local Cheka had its own specialty. In Kharkov they went in for the ‘glove trick’ – burning the victim’s hands in boiling water until the blistered skin could be peeled off: this left the victims with raw and bleeding hands and their torturers with ‘human gloves’. The Tsaritsyn Cheka sawed its victims’ bones in half. In Voronezh they rolled their naked victims in nail-studded barrels. In Armavir they crushed their skulls by tightening a leather strap with an iron bolt around their head. In Kiev they affixed a cage with rats to the victims torso and heated it so that the enraged rats ate their way through the victim’s guts in an effort to escape. (real life Game of Thrones σκηνικά..) In Odessa they chained their victims to planks and pushed them slowly into a furnace or a tank of boiling water. A favourite winter torture was to pour water on the naked victims until they became living ice statues. https://en.wikipedia.org/wiki/ChekaΗ ειρωνεία μάλιστα με τους σημερινούς "ψευτοαριστερούς" είναι ότι ενώ τους πειράζουν τα ΜΑΤ και οι σημερινές δυνάμεις καταστολής, τα καθεστώτα που μνημονεύουν είχαν δυνάμεις καταστολής που κάνουν τα σημερινά ΜΑΤ να μοιάζουν κυριολεκτικά αρνάκια. Εν ολίγοις μισητές οι δυνάμεις καταστολής όταν δεν τους αφήνουν να κάψουν δημόσιες περιουσίες και μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι, αλλά όταν βασανίζονται με το πλέον φρικιαστικό τρόπο χιλιάδες Μενσεβίκοι, κληρικοί, γυναίκες και παιδιά όλα καλά και ωραία. Υποκρισία και μόνο.. Μα δεν είπαμε ότι να μην μπιιιιιιιιιιιπ το τόπικ? Μόντς? Ίσως να μας χωρίσετε/μετακινήσετε σε άλλο τόπικ? Για να τα βάλουμε τα πράγματα λίγο στην θέση τους, τα περί της τσέκα σχόλια πρέπει να γίνουν αφού καταλάβουμε ότι: 1) Μιλάμε για καθαρά επαναστατικές εποχές. Η τσέκα διαλύθηκε το 22 αν θυμάμαι καλά. Την εποχή από το 1917 μέχρι το 1922 η σοβιετική ένωση είχε εμφύλιο πόλεμο (νεοσύστατο σοβιετικό κράτος vs όλοι οι άλλοι). Στον εμφύλιο αυτό πόλεμο, δεν υπήρχε απλά η εγχώρια αστική τάξη/ακροδεξιοί κλπ που πολέμησαν το νεοσύστατο σοβιετικό κράτος, αλλά η δύση η ίδια έστειλε στρατό να καταπνίξει την επανάσταση. Ακόμα και η ταλαιπωρημένη από τους τόσους πολέμους ελλάδα έστειλε στρατό. 2) Σε αυτό το νεοσύστατο κράτος, η επανάσταση έπρεπε να βρει τρόπους πρώτα απ'όλα να κρατηθεί στην ζωή. Και αν διαβάσεις το τι λέει ο Λένιν πχ για την τσέκα, θα καταλάβεις ότι βλέπει και αυτός ότι το να δώσεις σε κάποιον δύναμη να εκτελεί επιτόπου τον οποιονδήποτε είναι καφρίλα. Και γι αυτό με το που ομαλοποιήθηκαν ελάχιστα τα πράγματα το σώμα αυτό διαλύθηκε. Άρα το σώμα αυτό ήταν αποτέλεσμα μιας πολύ ανώμαλης κατάστασης που δεν θα έρχονταν ποτέ αν οι ξένες δυνάμεις μαζί με τους τοπικους μεγαλοκαπιταλιστές δεν οργάνωναν εμφύλιο πόλεμο για να πάρουν πίσω της περιουσίες τους. 3) Τηρουμένων όλων των αναλογιών, το να λες τσέκα=κακή, άρα σοβιετική ένωση=κακή, είναι σαν να λες ότι η γαλλική επανάσταση ήταν κακή επειδή υπήρχε ο ροβεσπιέρος ή/και οι (μεγάλες) σφαγές κατά την διάρκεια της ίδιας της επανάστασης. Είναι σαν να λες ότι η εξέγερση του 1821 ήταν κακή γιατί πχ οι κλέφτες και οι αρματολοί σφάξανε/κάψανε/κλέψανε. Αυτή η λογική το μόνο που έκανε και κάνει είναι να στηρίζει τους εκάστοτε ισχυρούς. Είτε λέγονται βασιλιάδες, είτε φεουδάρχες, είτε ητημμένοι καπιταλιστές 4)Προφανώς, κανείς με μισό δράμι μυαλό δεν θα σου πει ότι καλά κάνανε και σφάζανε γυναικόπεδα(αν και για την έκταση της όποιας σφαγής έχω αμφιβολίες, αλλά δεν έχω χρόνο να ψάξω). Αυτό που ισχύει όμως είναι ότι σε επαναστατικές καταστάσεις, με τόσο οξυμένες τις ταξικές διαφορές, είναι σίγουρο ότι οι καπιταλιστές(μικροί και μεγάλοι) προσπαθούσανε να αντιδράσουνε και με βία ενάντια στο νέο καθεστώς. Φαντάσου να είσαι ένας τσιφλικάς μεσαίου μεγέθους(κουλάκος) στην ρωσία το 1917, και από το πουθενά να σου λένε ότι τώρα πρέπει να ζήσεις όπως ζούνε οι άλλοι και ότι χάνεις την ατομική σου περιουσία. Οι κουλάκοι αυτοί, όπως είναι φυσιολογικό, επαναστάτησαν και έβαλαν κάθε δυνατό μέσο για να αντισταθούν και πολλές φορές πήραν τα όπλα. Πάνω στην σύγκρουση λοιπόν γίνανε οι καφρίλες που λες. Στηρίζω τις καφρίλες? Όχι. Καταλαβαίνω γιατί γίνανε? Ναι. Και νομίζω ότι όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι σε τέτοιες στιγμές όπου αν αποσπάσεις μια σημαντική πληροφορία από έναν εχθρό σώνεις την ζωή 1/2/50/100 συντόφων σου πολλοί ξεχνάνε οποιαδήποτε αίσθηση ουμανισμού και κάνουν καφρίλες. 5) Μακάρι να μπορούσα να σου πω ότι η μπολσεβίκικη ή οποιαδήποτε άλλη λαϊκή επανάσταση έγινε μόνο απο 100% συνειδητοποιημένες μάζες. Σίγουρα μέσα στον επαναστατικό στρατό είχα παρεισφρήσει στοιχεία που απλά θέλανε προσωπικό όφελος, το οποίο το κυνηγούσανε με τον μοναδικό τρόπο που ξέρανε : σπάσε/κάψε/κλέψε . Σίγουρα υπήρχαν και επαναστάτες που σφάζοντας τον κουλάκο (200 χρόνια με είχες σκλάβο, payback time) νόμιζαν ότι ρίχνανε τον παγκόσμιο καπιταλισμό. Το ζήτημα είναι όμως να δούμε πως ο κόκκινος στρατός απομόνωσε τέτοια στοιχεία, και όχι να επικεντρωθούμε στο τι έγινε το 1917 σε μια χώρα που πιο πολύ έμοιαζε με την μεσαιωνική ισπανία παρά με μια "σύγχρονη" αστική δημοκρατία. Επίσης,το σιτε που παρέθεσες, αν και πρωσοπικά δεν το ξέρω, φαίνεται να είναι αντικομμουνιστικό φουλ. Για παράδειγμα σπάει 200 φορές τον πρώτο κανόνα της ιστορίας,ότι όταν γράφεις ιστορία δεν μπορεις να αναμιγνύεις γεγονότα και (προσωπικές) κριτικές για τα πρόσωπα αυτά χωρίς να υπάρχει ξεκάθαρος διαχωρισμός. πχ γράφει "The CHEKA became the embodiment of Dzerzhinsky’s ruthlessness, just as the Bolsheviks had become the embodiment of Lenin’s obsessive impatience for revolution" . Πέραν τούτου, παραπομπές δεν υπάρχουν (παρά μόνο στην ίδια την σελίδα), και το όλο στυλ γραφής θυμίζει "μαύρη βίβλο του κομουνισμού" που με κάνει να θέλω να πω ότι το συγκεκριμένο σίτε έχει την ίδια αξιοπιστία με το makeleio.gr .
|
|
|
|