• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:23:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:23:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 75
Guests: 122
Total: 197
cealexop
balligeorgia
evgns
vpoug
thaliatsk
akoil
Zaxarenia
dimitrisblioumis
ELEF
Billyskotsikas
tasos gourd
themis01
DemetriosL
angelomp
chaniotism
Gaspard
thpanousis
Δημητρης Αξιμιωτης
andreassifo
pxanthob
aachmet
bsp
melisste22
Stathiss
ggalamat
valco08
LelisNiko
Spyridon01101
stavrospk
evax
asantor
Zoe06
gpr000
gpapailio
miltan8
Petran25
Yamal
stolieras
TheKingInTheNorth
pordozoumis
Aftzidou
iliaspapas
Petross
AODON
gkarapip
kgakisb
AlexKyr
MomostheGreen
Pastellaki
Farmakis Aggelos
Roidos
gkyrodi
ΦΙδανης Αριστοτελης
ThanosKoutsoump
aggp
astepoul
rigas_s
pantoulis
3rdDegreeBurn
gorilaki
DimKaratzas
VaiosG
ant2946
tzortzis
Giorgos2222
chrisdardas
Sotiris_atha
vagk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Down Print
Author Topic: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά  (Read 45775 times)
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #75 on: September 11, 2007, 18:40:23 pm »

Όποιος είχε κατά τη διάρκεια της φοίτησής του την ευκαιρία να δουλέψει κάπου ως ηλεκτρολόγος ή να κάνει πρακτική άσκηση, γρήγορα θα διαπίστωσε ότι σε αρκετά μαθήματα στη σχολή μας δεν μας παρέχονται γνώσεις και υποδομές που θα μας είναι απαραίτητες και πολύ χρήσιμες στο μέλλον, ενώ αντιθέτως μας ζορίζουν σε πράγματα εντελώς ανούσια λες και στη σχολή ήρθαμε για καψόνι (πχ. ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στα ΚΑΕ γράφουμε με κλειστά βιβλία και πρέπει να θυμόμαστε απ'έξω τους ΜΤ Laplace και άλλους τύπους..Βέβαια, θα μου πεις, η λύση πάντα βρίσκεται, τους γράφεις τους τύπους στο θρανίο σου πριν δώσεις το μάθημα, αλλά αν η λύση τελικά είναι να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας και με τους καθηγητές μας, τότε εδώ μάλλον πάει το Ουδέν ΣΧόλιο του Kronokid..).

Αυτό βέβαια μας βάζει σε μια τεράστια συζήτηση για το πώς θα έπρεπε να διδάσκονται τα μαθήματα, μια συζήτηση που συχνά δεν καταλήγει κάπου ή προσκρούει σε τοίχο, γιατί πάντα μπορεί να σηκωθεί ο διδάσκων και με ύφος να σου πει "Στα πλαίσια της αυτονομίας που μου παρέχει ο νόμος, μπορώ να διδάξω το μάθημα έτσι όπως κρίνω ΕΓΩ ότι είναι καλύτερο", οπότε εντέλει να εξαρτιόμαστε από την καλή προαίρεση και ευσυνειδησία του κάθε διδάσκοντα για το κατά πόσο οι δικές μας προτάσεις για βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα εφαρμοστούν ποτέ (αυτή πάνω κάτω ήταν και η απάντηση που πήραμε τον Ιούνιο στη συνέλευση τμήματος όταν συζητήθηκε για λίγο εκείνο το κομμάτι των προτάσεων των ομάδων εργασίας που αναφερόταν στη βελτίωση της διδασκαλίας κάποιων μαθημάτων. Επίσης, θα θυμάστε όλοι την κατάληξη  της διαμαρτυρίας του Συλλόγου Φοιτητών για τη διδασκαλία των Μετρήσεων Ι τον Δεκέμβρη του 2006). Ο Σύλλογος Φοιτητών και πρωτοβουλίες φοιτητών έχουν κατά καιρούς κάνει συγκεκριμένες προτάσεις και έχουν προχωρήσει σε δράσεις, αλλά... η αδράνεια του ελληνικού πανεπιστημίου (που οφείλεται στους παραπάνω λόγους που ανέφερα) είναι ισχυρό εμπόδιο.

ΌΧΙ ΛΟΙΠΟΝ. Δεν ζητάμε ευκολότερα θέματα. Ούτε ευκολότερους βαθμούς. Δεν είμαστε βαθμοθήρες, όπως σκόπιμα προσπαθούν κάποιοι διδάσκοντες να μας χαρακτηρίσουν για να λοιδορήσουν τα αιτήματά μας (όπως έκανε ο Μάργαρης στη συνέλευση τμήματος τον Ιούνη στη συζήτηση των προτάσεων των ομάδων εργασίας). Αυτό που ζητάμε είναι καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία και έχουμε προτάσεις συγκεκριμένες γι'αυτό όπως επίσης έχουμε προχωρήσει σε δράσεις συγκεκριμένες. Και αν τελικά δεν μπορούμε να πετύχουμε γρήγορα αυτήν την καλύτερη εκπαιδευτική διαδικασία, λόγω της προαναφερθείσας αδράνειας, τουλάχιστον ας εξασφαλίσουμε ένα δικαιότερο εξεταστικό σύστημα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ σε ένα μάθημα που έχει 9 κεφάλαια (πχ. ΚΑΕ) τα θέματα των εξετάσεων να είναι μόνο από το 9ο κεφάλαιο. Θα μου φαινόταν λογικό αν τα πρώτα κεφάλαιο ήταν απλά εισαγωγικά για το 9ο (όπως πχ. γίνεται στην Ηλεκτρακουστική Ι), αλλά από τη στιγμή που μπορεί να βάλει αυτοτελή άσκηση και από τα προηγούμενα κεφάλαια, όπως έκανε τις προηγούμενες χρονιές, θα έπρεπε να έβαζε και τώρα. Η εξέταση που πραγματικά εξετάζει το πόσο διαβασμένος είσαι είναι αυτή που σε εξετάζει σε όλη την ύλη και γι'αυτό έχει και αρκετά θέματα και ώρα.
Και ειδικά όταν φέτος έχουμε την ευκαιρία μόνο μιας εξέτασης, απαιτούμε να εφαρμόζεται ένα τέτοιο εξεταστικό σύστημα. Όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά γιατί σε κανέναν δεν συμφέρει, ούτε στους διδάσκοντες, ούτε σε μας, τη νέα χρονιά να υπάρχουν ακόμα πιο υπερπληθή ακροατήρια σε βαρβάτα μαθήματα, όπως ΚΑΕ, γιατί εκτός των νέων φοιτητών θα υπάρχουν και όλοι οι παλιοί που κόπηκαν. Τι θέλουν τελικά? Να φτάσουμε στο σημείο να μην μπορούμε να κάνουμε μάθημα? Ή να αυξηθεί ο μέσος όρος αποφοίτησης της σχολής?
Αλλά κάτι μου λέει ότι θα την δώσουν τελικά τη λύση, με την προσφιλή και παγίως ακολουθούμενη μέθοδο που ανέφερα και παραπάνω, δηλαδή "κοροιδεύοντας ο ένας τον άλλον": Θα βάλουν εύκολα θέματα τον Φλεβάρη να περάσουν όλοι και έτσι θα... κρατήσουν το υψηλό επίπεδο της σχολής μας, για το οποίο υποτίθεται σκίζουν τα ιμάτιά τους και που υποτίθεται χάρην τούτου η δική μας εξεταστική είναι μονή και όχι διπλή..Ένα υποτιθέμενο επίπεδο που ποτέ δεν μας είπαν με τι κριτήρια το ορίζουν..


Δεν ζητάμε λοιπόν ευκολότερα θέματα ή ευκολότερους βαθμούς! Ζητάμε επιτέλους να σταματήσει αυτή η κοροιδία μεταξύ διδασκόντων και φοιτητών! Επιτέλους να ακούσουν τις προτάσεις μας για την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως επίσης και να συμβάλουν σε ένα δικαιότερο εξεταστικό σύστημα, είτε αυτό σημαίνει να μπουν εργασίες είτε αυτό σημαίνει να μπαίνουν στις εξετάσεις θέματα πάνω σε όλη την ύλη και όχι μόνο σε συγκεκριμένο σημείο της



Υ.Γ.: Kronokid, γίνε πρώτα παιδί του Δια που λες και στην υπογραφή σου και τα λέμε μετά..
« Last Edit: September 11, 2007, 18:45:22 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #76 on: September 11, 2007, 20:26:23 pm »

Να πω και εγώ τι πιστεύω.

Είχα διαβάσει αρκετά το μάθημα, ιδίως μέχρι το κεφ.7. Όταν έφτασε η ώρα να δω τα 8 και 9 κατάλαβα πως εδώ είναι όλο το παιχνίδι. Αλλά δεν είχα χρόνο για πραγματική κατανόηση και... τα έτρεξα λίγο Tongue

Διαφωνώ με αυτούς που λένε ότι πρέπει να μπαίνουν ασκήσεις απ΄όλα τα κεφάλαια.
Τα πριν τη σχεδίαση κεφάλαια είναι εισαγωγικά, 100%. Τα μαθαίνεις για να καταλάβεις τι κάνεις στο 9ο.

1) Οι σχεδιάσεις περιέχουν κριτήρια ευστάθειας, Bode, Nyquist στο βαθμό που αυτά είναι απαραίτητα. Και πιστεύω πως το κεφάλαιο 9 τα πάει ένα βήμα πιο πέρα. Για μένα το επιμύθιο της υπόθεσης είναι στη σχεδίαση. Μπορεί να κάνουμε (και  εγώ έκανα αυτό ακριβώς) λάθος κατανομή στο πόσο χρόνο αφιερώνουμε προς τη σημασία του κάθε κεφαλαίου. Δεν  πρέπει να παραγνωρίσουμε όμως και το ότι οι σχεδιάσεις ήταν κλασικές και στο στυλ  πολλών παλιών θεμάτων που έχει βάλει ο Πετρίδης.

2) Νομίζω ότι οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής καλύπτουν ικανοποιητικά τα πρώτα κεφάλαια. Θα μου πείτε "μα έπιαναν μόνο 3.3 μονάδες".
Αυτήν τη σημασία δίνει ο καθηγητής στα πρώτα κεφάλαια. Δεν είναι δα και τραγικό αυτό.

Προσωπικά, βρίσκω αναλογίες στο μάθημα με αυτό των Ψηφιακών 1.

Γενικά, θεωρώ πως  θέλει καλό διάβασμα και ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ. Σε ότι αφορά τους βαθμούς, δε βρίσκω το λόγο το 5 να είναι εύκολο. Ας είναι υπερδύσκολο. Αρκεί η βαθμολογία να έχει κανονική κατανομή. Δηλαδή να μην υπάρχει απότομη αύξηση δυσκολίας από το 4 στο 7 - και επομένως αντίστοιχη μείωση των επιτυχόντων.

Για τις παλινωδίες του τρόπου εξέτασης, ουδέν σχόλιον. Περίμενα 1.5 ώρα σα μ@λ@κ@ς για να φύγω.
Logged
zlatalex
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1840


Tot ziens


View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #77 on: September 11, 2007, 20:32:02 pm »

χαχα εγώ έγραψα πάντως 9 και 9.5 στις προόδους που ήταν από τα πρώτα κεφάλαια και με ένα 3.5 στις εξετάσεις (αγνοώντας τελείως το θέμα της σχεδίασης) πέρασα με 6.5.

Χωρίς προόδους το μάθημα είναι από τα δυσκολότερα της σχολής.
Logged

Neuken in de keuken
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #78 on: September 11, 2007, 20:55:20 pm »

@guybrush:στα ψηφιακα η σχεδίαση ειναι παντα το πολυ ενα θεμα.παντα υπαρχει μια κυματομορφη,κατι άλλο,για να δειξεις τι καταλαβες.το μαθημα οπως και οι ηλεκτρονικες ονομαζεται ανάλυση ΚΑΙ σχεδιαση.

το οτι το 9 συνδιαζει ολα τα προηγουμενα κεφαλαια ειναι αναμενομενο.δεν ξερω ομως κατα ποσο πρεπει να μπαινουμε στη λογικη "ολα η τιποτα".δε νομιζω οτι σκοπος των σαε ειναι να μαθουμε να σχεδιαζουμε συστηματα ελεγχου,και μονο αυτο,οσο να μαθουμε κατι γενικο για τη λειτουργια τους.
και τα προηγουμενα σιγουρα δεν ηταν ολα εισαγωγικα.ειδικα τα 2-3 ειναι παντελως ασχετα-και μαλιστα εξεταζονται σε μεγαλυτερο βαθμο στα σαε 2.μηπως κι εκει να βαλει σχεδιαση γιατι τα συμπυκνωνει ολα?
παμε καλα?σοβαρευτειτε λιγο.
Logged

tu/e
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #79 on: September 11, 2007, 21:13:44 pm »

Μια χαρά πάμε και μιλάμε σοβαρότατα. 8)

Τα ψηφιακά είναι ένα παράδειγμα που έφερα γιατί τα πρώτα κεφάλαια δεν έβγαζαν θέμα.


Quote
δε νομιζω οτι σκοπος των σαε ειναι να μαθουμε να σχεδιαζουμε συστηματα ελεγχου,και μονο αυτο,οσο να μαθουμε κατι γενικο για τη λειτουργια τους.
και τα προηγουμενα σιγουρα δεν ηταν ολα εισαγωγικα
Για να φτάσεις να σχεδιάσεις σύστημα πρέπει σίγουρα να ξέρεις πολλά για τη λειτουργία του.

Τι θέματα να σου βάλει από τα πρώτα κεφάλαια που δεν μπήκαν στη σχεδίαση;
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να παίξει με τις εξισώσεις κατάστασης. Σίγουρα ήθελες ένα τέτοιο θέμα?

Κατά τη γνώμη μου οι πολλαπλής καλύπτουν καλά τα κεφάλαια.
Logged
Megawatt
Guest
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #80 on: September 11, 2007, 21:19:37 pm »

Quote from: electroSOK on September 11, 2007, 18:40:23 pm
Όποιος είχε κατά τη διάρκεια της φοίτησής του την ευκαιρία να δουλέψει κάπου ως ηλεκτρολόγος ή να κάνει πρακτική άσκηση, γρήγορα θα διαπίστωσε ότι σε αρκετά μαθήματα στη σχολή μας δεν μας παρέχονται γνώσεις και υποδομές που θα μας είναι απαραίτητες και πολύ χρήσιμες στο μέλλον, ενώ αντιθέτως μας ζορίζουν σε πράγματα εντελώς ανούσια λες και στη σχολή ήρθαμε για καψόνι (πχ. ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στα ΚΑΕ γράφουμε με κλειστά βιβλία και πρέπει να θυμόμαστε απ'έξω τους ΜΤ Laplace και άλλους τύπους..Βέβαια, θα μου πεις, η λύση πάντα βρίσκεται, τους γράφεις τους τύπους στο θρανίο σου πριν δώσεις το μάθημα, αλλά αν η λύση τελικά είναι να κοροιδευόμαστε μεταξύ μας και με τους καθηγητές μας, τότε εδώ μάλλον πάει το Ουδέν ΣΧόλιο του Kronokid..).
Συμφωνώ και εγώ!
Και το καψόνι είναι και στις Διαφορικές και στην Ηλεκτρονική Ι και σε άλλα που τώρα δεν μουρχονται στο μυαλό.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #81 on: September 11, 2007, 21:31:55 pm »

Δηλαδή να υπάρχει το ίδιο θέμα δυο φορές είναι πιο λογικό;

Ας είχε ένα θέμα από το 2

ας είχε έναν ΓΤΡ σαν 2α

Υπάρχουν εκατομμύρια επιλογών.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #82 on: September 11, 2007, 22:11:16 pm »

Quote from: Larry_Flynt on September 11, 2007, 21:31:55 pm
Δηλαδή να υπάρχει το ίδιο θέμα δυο φορές είναι πιο λογικό;

Ας είχε ένα θέμα από το 2

ας είχε έναν ΓΤΡ σαν 2α

Υπάρχουν εκατομμύρια επιλογών.

Θα συμφωνήσω και εγώ σε αυτό. Υποθέτω πως ο Πετρίδης θεωρούσε τεράστια παραχώρηση το ένα θέμα να είναι τα πολλαπλής και για να τα εξισορροπήσει έβαλε 2 σχεδιάσεις Grin. Εντάξει, το συμπέρασμα είναι ότι χωρίς τις προόδους να πιάνουν το 50% του βαθμού το μάθημα μετατρέπεται σε ένα από τα πιο δύσκολα της σχολής. Σίγουρα η λογική του μαθήματος είναι πως τα προηγούμενα κεφάλαια ως το 5 είναι προπαρασκευαστικά, αλλά άνετα υπάρχουν και άλλα θέματα από το 7 ή 8 να μπουν μαζί με σχεδίαση.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
rhum
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 269



View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #83 on: September 12, 2007, 01:16:39 am »

Ειναι η σχεδιαση το σημαντικοτερο κομματι του μαθηματος; Σαφως και ειναι, συνδυαζει ολα τα προηγουμενα κομματια του μαθηματος.

Πρεπει να εξεταζεται; Σαφως και πρεπει.
Το θεμα ειναι το πώς.

Τα ΣΑΕ ειναι μαθημα των δυο τελευταιων ετων της σχολης, οταν υποτιθεται η σχολη μας προετοιμαζει για την αγορα εργασιας, στοχευοντας σε πιο πρακτικα προβληματα και στο πώς ενας μηχανικος τα αντιμετωπιζει. Αρα η συγκριση που εγινε παραπανω με τα κυκλωματα και αλλα μαθηματα των πρωτων ετων ειναι αστοχη, καθως ακριβως αυτα τα μαθηματα στοχευουν στην θεωρητικη κυριως προετοιμασια του φοιτητη για τα μαθηματα που θα ακολουθησαν στα επομενα χρονια, ενα απο τα οποια ειναι τα ΣΑΕ.
Αν θελει λοιπον να εξετασει την σχεδιαση, το λογικο ειναι να βαλει μια εργασια, και σε 10-15 σελιδες να αναλυουμε τις προδιαγραφες που ζητουνται, να βγαζουμε διαγραμματα bode και ΓΤΡ στο matlab και στο τελος παρουσιαση γραφηματων και σχολιασμος(αν ειμασταν σε καποια αλλη χωρα θα ελεγα και φυσικη υλοποιηση, αλλα δεν...). Με τις εξετασεις τι ακριβως πετυχαινει; Υπαρχει περιπτωση μεθαυριο στη δουλεια μας να ερθει κανεις, να μας δωσει ενα φυλο με προδιαγραφες και να καθεται απο πανω μας με το χρονομετρο για μια ωρα περιμενοντας να του παραδωσουμε ενα πληρες συστημα; Ελεος πια με την λογικη λυκειου, το πανεπιστημιο δεν ειναι ουτε πανελληνιες εξετασεις, ουτε ασκησεις πνευματος και χρονου. Αποστολη της σχολης, ειδικα μιας σχολης μηχανικων, ειναι να σε προετοιμαζει για την αγορα εργασιας, να βγαζει μηχανικους, οχι λυτες ασκησεων.
Η θεωρητικη επιλυση κυκλωματων που αναφερθηκε παραπανω μας χρειαζεται παντου, ειτε αντιμετωπιζουμε θεωρητικα ειτε πρακτικα προβληματα. Αντιθετα θεωρητικη σχεδιαση συστηματος με τους περιορισμους που θετει η μια ωρα που εχουμε στις εξετασεις, απλα δεν υφισταται. Σχεδιαση συστηματος πρεπει να σημαινει πρακτικη υλοποιηση του.

Και οι μετρησεις και τα συστηματα ελεγχου υπο κανονικες συνθηκες ειναι απο τα πιο σημαντικα και πιο πρακτικα μαθηματα για ηλεκτολογους μηχανικους. Το οτι εχουν μεταμορφωθει στα πλεον θεωρητικα μαθηματα(μεχρι και αποστηθιση πρεπει να κανουμε για τις μετρησεις) ειναι πραγματικο κατορθωμα.

Και περα απο ολα αυτα, ακομη και με δεδομενο οτι το μαθημα διδασκεται με τον τροπο που διδασκεται και εξεταζεται, το οτι στην πιο δυσκολη για μας χρονια μπηκαν τα πιο δυσκολα θεματα των τελευταιων ετων, νομιζω τα λεει ολα...
« Last Edit: September 12, 2007, 01:21:20 am by rhum » Logged

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ...
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #84 on: September 12, 2007, 05:18:01 am »

Quote from: rhum on September 12, 2007, 01:16:39 am
Ειναι η σχεδιαση το σημαντικοτερο κομματι του μαθηματος; Σαφως και ειναι, συνδυαζει ολα τα προηγουμενα κομματια του μαθηματος.

Πρεπει να εξεταζεται; Σαφως και πρεπει.
Το θεμα ειναι το πώς.

Τα ΣΑΕ ειναι μαθημα των δυο τελευταιων ετων της σχολης, οταν υποτιθεται η σχολη μας προετοιμαζει για την αγορα εργασιας, στοχευοντας σε πιο πρακτικα προβληματα και στο πώς ενας μηχανικος τα αντιμετωπιζει. Αρα η συγκριση που εγινε παραπανω με τα κυκλωματα και αλλα μαθηματα των πρωτων ετων ειναι αστοχη, καθως ακριβως αυτα τα μαθηματα στοχευουν στην θεωρητικη κυριως προετοιμασια του φοιτητη για τα μαθηματα που θα ακολουθησαν στα επομενα χρονια, ενα απο τα οποια ειναι τα ΣΑΕ.
Αν θελει λοιπον να εξετασει την σχεδιαση, το λογικο ειναι να βαλει μια εργασια, και σε 10-15 σελιδες να αναλυουμε τις προδιαγραφες που ζητουνται, να βγαζουμε διαγραμματα bode και ΓΤΡ στο matlab και στο τελος παρουσιαση γραφηματων και σχολιασμος(αν ειμασταν σε καποια αλλη χωρα θα ελεγα και φυσικη υλοποιηση, αλλα δεν...). Με τις εξετασεις τι ακριβως πετυχαινει; Υπαρχει περιπτωση μεθαυριο στη δουλεια μας να ερθει κανεις, να μας δωσει ενα φυλο με προδιαγραφες και να καθεται απο πανω μας με το χρονομετρο για μια ωρα περιμενοντας να του παραδωσουμε ενα πληρες συστημα; Ελεος πια με την λογικη λυκειου, το πανεπιστημιο δεν ειναι ουτε πανελληνιες εξετασεις, ουτε ασκησεις πνευματος και χρονου. Αποστολη της σχολης, ειδικα μιας σχολης μηχανικων, ειναι να σε προετοιμαζει για την αγορα εργασιας, να βγαζει μηχανικους, οχι λυτες ασκησεων.
Η θεωρητικη επιλυση κυκλωματων που αναφερθηκε παραπανω μας χρειαζεται παντου, ειτε αντιμετωπιζουμε θεωρητικα ειτε πρακτικα προβληματα. Αντιθετα θεωρητικη σχεδιαση συστηματος με τους περιορισμους που θετει η μια ωρα που εχουμε στις εξετασεις, απλα δεν υφισταται. Σχεδιαση συστηματος πρεπει να σημαινει πρακτικη υλοποιηση του.

Και οι μετρησεις και τα συστηματα ελεγχου υπο κανονικες συνθηκες ειναι απο τα πιο σημαντικα και πιο πρακτικα μαθηματα για ηλεκτολογους μηχανικους. Το οτι εχουν μεταμορφωθει στα πλεον θεωρητικα μαθηματα(μεχρι και αποστηθιση πρεπει να κανουμε για τις μετρησεις) ειναι πραγματικο κατορθωμα.


Και περα απο ολα αυτα, ακομη και με δεδομενο οτι το μαθημα διδασκεται με τον τροπο που διδασκεται και εξεταζεται, το οτι στην πιο δυσκολη για μας χρονια μπηκαν τα πιο δυσκολα θεματα των τελευταιων ετων, νομιζω τα λεει ολα...

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Ianna
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 427



View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #85 on: October 09, 2007, 20:17:35 pm »

Να ρωτήσω κάτι??Αν δεν το χουμε δώσει το μάθημα αλλά έχουμε κάνει τα εργαστήρια,για να το δώσουμε πρέπει να ξανακάνουμε τα εργαστήρια ή οι τότε παρουσίες μετράνε πάντα??
Logged

The Crown Of My Work..Is What I Shall Gain..At The End Of My Days...
mendelita
Καταστραμμένος
********
Posts: 8448


will you be my guinea pig?


View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #86 on: October 11, 2007, 17:44:13 pm »

Quote from: Ianna on October 09, 2007, 20:17:35 pm
Να ρωτήσω κάτι??Αν δεν το χουμε δώσει το μάθημα αλλά έχουμε κάνει τα εργαστήρια,για να το δώσουμε πρέπει να ξανακάνουμε τα εργαστήρια ή οι τότε παρουσίες μετράνε πάντα??

+1
Και αντίστοιχα αν κοπείς, πρέπει να ξανακάνεις τα εργαστήρια?
Logged

It's impossible to kiss your own elbow.
Ianna
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 427



View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #87 on: October 11, 2007, 20:03:40 pm »

Απ'ό,τι άκουσα σήμερα τα εργαστήρια δεν χρειάζεται να τα ξανακάνουμε..Ας το επιβεβαιώσει όμως κάποιος. Smiley
Logged

The Crown Of My Work..Is What I Shall Gain..At The End Of My Days...
dpapamil
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67


let's rock


View Profile
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #88 on: October 13, 2007, 20:11:38 pm »

Αν κανουμε μια απουσια σ ενα εργαστηριο κοβομαστε απ τα εργαστηρια?
Logged

"Η ταχύτητα είναι ο ρυθμός της λήθης, ενώ η βραδύτητα ο ρυθμός της ηδονής και της μνήμης." Μίλαν Κούντερα
Andrikos
Guest
Re: [Σ.Α.Ε. Ι] Γενικά
« Reply #89 on: October 13, 2007, 20:15:03 pm »

Γενικα μπορεις να κανονισεις το προγραμμα σου ετσι ωστε αν δεν σε βολευει καποια μερα να μπορεις να πας σε καποια αλλη ωρα και μερα.
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...