• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 12:55:00 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 12:55:00 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by tony stank
[December 18, 2025, 23:15:28 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by PolarBear
[December 11, 2025, 12:40:04 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429586
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 115
Total: 132
bax
Konngioti
apob
anna.ts
Thanos_gr
gabonstv
aris123321
alexiosmara
xrhstos
Billyskotsikas
apostolose
jimalexoud
Vagena
makato
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Χαρίζονται...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Down Print
Author Topic: Χαρίζονται...  (Read 8554 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #30 on: November 22, 2006, 16:42:21 pm »

 Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #31 on: November 22, 2006, 16:44:03 pm »

Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 16:27:41 pm

I can't say it here.
It 's something SPICy..
hm, sounds tempting, but on second thought I guess Spicy has 2 meanings
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #32 on: November 22, 2006, 16:45:15 pm »

Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 16:41:03 pm

Θα παλέψουμε για το 4 στο χώρο έξω από το κτίριο Γ λοιπόν.  8)

 8) Καλή ιδέα...Να αρχίσω να προπονούμαι δηλαδή?!!  Grin

Ή μήπως να κάνουμε το κόλπο με τα μακρυά και το κοντό ξυλάκι?!!  Tongue
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #33 on: November 22, 2006, 16:45:23 pm »

?  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #34 on: November 22, 2006, 16:46:04 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #35 on: November 22, 2006, 16:46:54 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:45:15 pm
Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 16:41:03 pm

Θα παλέψουμε για το 4 στο χώρο έξω από το κτίριο Γ λοιπόν.  8)

 8) Καλή ιδέα...Να αρχίσω να προπονούμαι δηλαδή?!!  Grin

Ή μήπως να κάνουμε το κόλπο με τα μακρυά και το κοντό ξυλάκι?!!  Tongue

 Tongue Tongue Tongue

Πάει το topic..
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #36 on: November 22, 2006, 16:47:39 pm »

όχι που νόμιζες θα ξέφευγε
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #37 on: November 22, 2006, 16:49:12 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #38 on: November 22, 2006, 16:50:56 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

 mountza

Αυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #39 on: November 22, 2006, 17:17:13 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:50:56 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

ΕννοείταιΑυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #40 on: November 22, 2006, 17:19:54 pm »


Χριστόφορε why don't you meet us there ?

Θα είμαι εκεί ό,τι ώρα πεις, θα τα πάρω όλα εγώ και θα τα δώσω μετά στα παιδιά.  Roll Eyes
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #41 on: November 22, 2006, 17:21:56 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:17:13 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:50:56 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 16:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 16:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

ΕννοείταιΑυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin

Ούτε ένα quote δε ξέρεις να κάνεις σωστά!!  poke

Και για να κλείσουμε το οφφ-τοπικ..φτάνει, αν τελικά αποφασίσετε να αφήσετε και λίγη γνώση στη νέα γενιά ( Cool κανένα πρόβλημα..  Smiley
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #42 on: November 22, 2006, 17:31:37 pm »

Code:
[quote author=Daphnekasgr link=topic=9902.msg169645#msg169645 date=1164207056]
[quote author=Larry_Flint link=topic=9902.msg169641#msg169641 date=1164206952]
[quote author=Daphnekasgr link=topic=9902.msg169633#msg169633 date=1164206764]
[quote author=Larry_Flint link=topic=9902.msg169630#msg169630 date=1164206723]
?  ;D
[/quote]

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  >:(
[/quote]

Καταλαβαίνω οτι θέλω :P
[/quote]

 ^mountza^

Αυτό το κατάλαβες?!!  ;D  ;D
[/quote]Εννοείται
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Tonia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 643


Spiral out! Keep going..


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #43 on: November 22, 2006, 18:01:39 pm »

τελικά το 3 έμεινε, ή το πήρε κάποιος?
αν έμεινε να περάσω αύριο από τη βιβλιοθήκη, γιατί τώρα μόλις πήρα το πμ και είδα και το τοπικ....
 :'(
Logged

meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #44 on: November 22, 2006, 18:03:09 pm »


To έχεις κατοχυρώσει εσύ, don't cry ♪

 Wink
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...