• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 22:25:01 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 22:25:01 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[Today at 21:29:36]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427652
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 8
Guests: 96
Total: 104
George_RT
RivenT
christina02
Giopan
jimalexoud
prigians
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Χαρίζονται...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Down Print
Author Topic: Χαρίζονται...  (Read 6582 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #30 on: November 22, 2006, 17:42:21 pm »

 Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #31 on: November 22, 2006, 17:44:03 pm »

Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 17:27:41 pm

I can't say it here.
It 's something SPICy..
hm, sounds tempting, but on second thought I guess Spicy has 2 meanings
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #32 on: November 22, 2006, 17:45:15 pm »

Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 17:41:03 pm

Θα παλέψουμε για το 4 στο χώρο έξω από το κτίριο Γ λοιπόν.  8)

 8) Καλή ιδέα...Να αρχίσω να προπονούμαι δηλαδή?!!  Grin

Ή μήπως να κάνουμε το κόλπο με τα μακρυά και το κοντό ξυλάκι?!!  Tongue
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #33 on: November 22, 2006, 17:45:23 pm »

?  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #34 on: November 22, 2006, 17:46:04 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #35 on: November 22, 2006, 17:46:54 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:45:15 pm
Quote from: meltemaki on November 22, 2006, 17:41:03 pm

Θα παλέψουμε για το 4 στο χώρο έξω από το κτίριο Γ λοιπόν.  8)

 8) Καλή ιδέα...Να αρχίσω να προπονούμαι δηλαδή?!!  Grin

Ή μήπως να κάνουμε το κόλπο με τα μακρυά και το κοντό ξυλάκι?!!  Tongue

 Tongue Tongue Tongue

Πάει το topic..
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #36 on: November 22, 2006, 17:47:39 pm »

όχι που νόμιζες θα ξέφευγε
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #37 on: November 22, 2006, 17:49:12 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #38 on: November 22, 2006, 17:50:56 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

 mountza

Αυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #39 on: November 22, 2006, 18:17:13 pm »

Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:50:56 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

ΕννοείταιΑυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #40 on: November 22, 2006, 18:19:54 pm »


Χριστόφορε why don't you meet us there ?

Θα είμαι εκεί ό,τι ώρα πεις, θα τα πάρω όλα εγώ και θα τα δώσω μετά στα παιδιά.  Roll Eyes
Logged
Daphnekasgr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2348


Αφού η ψυχή μου είναι στους ηλεκτρολόγους!


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #41 on: November 22, 2006, 18:21:56 pm »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 18:17:13 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:50:56 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:49:12 pm
Quote from: Daphnekasgr on November 22, 2006, 17:46:04 pm
Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 17:45:23 pm
?  Grin

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  Angry

Καταλαβαίνω οτι θέλω Tongue

ΕννοείταιΑυτό το κατάλαβες?!!  Grin  Grin

Ούτε ένα quote δε ξέρεις να κάνεις σωστά!!  poke

Και για να κλείσουμε το οφφ-τοπικ..φτάνει, αν τελικά αποφασίσετε να αφήσετε και λίγη γνώση στη νέα γενιά ( Cool κανένα πρόβλημα..  Smiley
Logged

Κοιμάμαι ακόμα με τον αρκούδο μου...


Κοντά μου πάντα θα υποφέρεις..
σου το χα πει ένα πρωί βροχερό..
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #42 on: November 22, 2006, 18:31:37 pm »

Code:
[quote author=Daphnekasgr link=topic=9902.msg169645#msg169645 date=1164207056]
[quote author=Larry_Flint link=topic=9902.msg169641#msg169641 date=1164206952]
[quote author=Daphnekasgr link=topic=9902.msg169633#msg169633 date=1164206764]
[quote author=Larry_Flint link=topic=9902.msg169630#msg169630 date=1164206723]
?  ;D
[/quote]

Αφού δεν κατάλαβες...γιατί γελάς?!!  >:(
[/quote]

Καταλαβαίνω οτι θέλω :P
[/quote]

 ^mountza^

Αυτό το κατάλαβες?!!  ;D  ;D
[/quote]Εννοείται
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Tonia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 643


Spiral out! Keep going..


View Profile
Re: Χαρίζονται...
« Reply #43 on: November 22, 2006, 19:01:39 pm »

τελικά το 3 έμεινε, ή το πήρε κάποιος?
αν έμεινε να περάσω αύριο από τη βιβλιοθήκη, γιατί τώρα μόλις πήρα το πμ και είδα και το τοπικ....
 :'(
Logged

meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Χαρίζονται...
« Reply #44 on: November 22, 2006, 19:03:09 pm »


To έχεις κατοχυρώσει εσύ, don't cry ♪

 Wink
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...