• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2025, 01:45:21 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 22, 2025, 01:45:21 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Υποβιβασμός Τριφασικής Εγ...
by George_RT
[May 21, 2025, 23:42:29 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 22:35:32 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 22:34:28 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 17:44:31 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by paul
[May 21, 2025, 17:40:22 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by tzortzis
[May 21, 2025, 12:34:11 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Le ece
[May 21, 2025, 11:30:08 am]

H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[May 21, 2025, 11:18:45 am]

PhD Position: Computing &...
by psermpez
[May 21, 2025, 10:12:44 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 00:04:13 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 20, 2025, 23:17:11 pm]

Συντελεστής Ισχύος και Πα...
by George_RT
[May 20, 2025, 22:57:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Nikos_313
[May 20, 2025, 20:40:35 pm]

Απόψεις για Eurovision 20...
by Katarameno
[May 20, 2025, 20:11:20 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Fraser
[May 20, 2025, 11:00:30 am]

[ΔΥΣ] Γενικές απορίες και...
by tzortzis
[May 20, 2025, 09:34:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tzortzis
[May 20, 2025, 09:27:46 am]

Αξίζουν οι πτυχιακές εξετ...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 21:53:37 pm]

[ΣΦ Ηλ - Μηχ] Αποτελέσματ...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 21:50:17 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[May 19, 2025, 15:23:44 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9951
Latest: argiris2006
Stats
Total Posts: 1426386
Total Topics: 31698
Online Today: 95
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 4
Guests: 73
Total: 77
Elliot Alderson
petralexiou
tols1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 15 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 7159 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 3536617 times)
mafalda
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1427



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1845 on: November 22, 2006, 02:35:56 am »

ρηξη τενοντα
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1846 on: November 22, 2006, 02:37:29 am »

της μακράς κεφαλής του δικεφάλου
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1847 on: November 22, 2006, 02:40:13 am »

πρόσθιος χιαστος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1848 on: November 22, 2006, 02:43:28 am »

η Ζωίτσα μου..  Sad
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1849 on: November 22, 2006, 02:43:56 am »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 02:40:13 am
πρόσθιος χιαστος

Πω ρε larry τι μου θύμισες τώρα...

Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν...Το πέρασα κ είναι τρελό πακέτο..

Αντε ρήξη μυνίσκου κ πολύ είναι...
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1850 on: November 22, 2006, 02:46:36 am »

Code:
Τέλος καλό όλα καλά. Και γω έχω φάει πακέτα μεγάλα  :'( 


911gt3
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1851 on: November 22, 2006, 02:48:36 am »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 02:46:36 am
Code:
Τέλος καλό όλα καλά. Και γω έχω φάει πακέτα μεγάλα  :'( 


911gt3

πακέτα ή "πακέτα" ?????
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1852 on: November 22, 2006, 02:56:56 am »

lucky silver μαλακό
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1853 on: November 22, 2006, 03:06:55 am »

φίλιππα μπλέ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1854 on: November 22, 2006, 12:14:17 pm »

πούρα Αβάνας
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1855 on: November 22, 2006, 12:17:35 pm »

Old Holborn aromatic  Shocked
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1856 on: November 22, 2006, 12:18:08 pm »

Πίπα
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1857 on: November 22, 2006, 12:19:07 pm »

Quote from: Kenny on November 22, 2006, 12:18:08 pm
Πίπα

Herb??
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1858 on: November 22, 2006, 12:20:09 pm »

Quote from: jeffaldo on November 22, 2006, 12:19:07 pm
Quote from: Kenny on November 22, 2006, 12:18:08 pm
Πίπα

Herb??

Herbert Garrison?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1859 on: November 22, 2006, 14:25:23 pm »

Johnny Herbert
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 7159 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...