• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 21, 2025, 23:45:11 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 21, 2025, 23:45:11 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δ.Υ.Σ.]Να επιλέξω το μάθ...
by Nikos_313
[Today at 20:40:14]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by Nikos_313
[Today at 14:06:12]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by chatzikys
[December 20, 2025, 21:00:21 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[December 20, 2025, 16:24:24 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 20, 2025, 15:45:56 pm]

Κρίση στην Ουκρανία
by tartoufos
[December 20, 2025, 01:25:58 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[December 19, 2025, 18:43:37 pm]

Απορίες σχετικά με την εξ...
by Nikos_313
[December 19, 2025, 18:39:53 pm]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[December 19, 2025, 14:31:16 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10250
Latest: Hercylesastr
Stats
Total Posts: 1429605
Total Topics: 31878
Online Today: 443
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 326
Total: 340
Saint_GR
fkaravi
vajulin
noimaginationforthis
EiriniGeo
Tonis Mpalonis
Lefteris@SKG
pythagoras00
gmout
PolarBear
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 7171 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 4671771 times)
mafalda
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1427



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1845 on: November 22, 2006, 01:35:56 am »

ρηξη τενοντα
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1846 on: November 22, 2006, 01:37:29 am »

της μακράς κεφαλής του δικεφάλου
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1847 on: November 22, 2006, 01:40:13 am »

πρόσθιος χιαστος
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1848 on: November 22, 2006, 01:43:28 am »

η Ζωίτσα μου..  Sad
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1849 on: November 22, 2006, 01:43:56 am »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 01:40:13 am
πρόσθιος χιαστος

Πω ρε larry τι μου θύμισες τώρα...

Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν...Το πέρασα κ είναι τρελό πακέτο..

Αντε ρήξη μυνίσκου κ πολύ είναι...
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1850 on: November 22, 2006, 01:46:36 am »

Code:
Τέλος καλό όλα καλά. Και γω έχω φάει πακέτα μεγάλα  :'( 


911gt3
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1851 on: November 22, 2006, 01:48:36 am »

Quote from: Larry_Flint on November 22, 2006, 01:46:36 am
Code:
Τέλος καλό όλα καλά. Και γω έχω φάει πακέτα μεγάλα  :'( 


911gt3

πακέτα ή "πακέτα" ?????
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1852 on: November 22, 2006, 01:56:56 am »

lucky silver μαλακό
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1853 on: November 22, 2006, 02:06:55 am »

φίλιππα μπλέ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1854 on: November 22, 2006, 11:14:17 am »

πούρα Αβάνας
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1855 on: November 22, 2006, 11:17:35 am »

Old Holborn aromatic  Shocked
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1856 on: November 22, 2006, 11:18:08 am »

Πίπα
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
jeffaldo
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 803



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1857 on: November 22, 2006, 11:19:07 am »

Quote from: Kenny on November 22, 2006, 11:18:08 am
Πίπα

Herb??
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1858 on: November 22, 2006, 11:20:09 am »

Quote from: jeffaldo on November 22, 2006, 11:19:07 am
Quote from: Kenny on November 22, 2006, 11:18:08 am
Πίπα

Herb??

Herbert Garrison?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #1859 on: November 22, 2006, 13:25:23 pm »

Johnny Herbert
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 122 123 [124] 125 126 ... 7171 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...