• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:17:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:17:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 77
Guests: 158
Total: 235
kkotsopo
ntinara
Kazi
vevi
aachmet
sylaiangel
engineer2030
Zoe06
xristodoulou
George_RT
geoagour
PAPARI69
stefanos hios
vasilikitsatsi
Fotis Roukoutakis
Soterd52
nikol michalou
Billyskotsikas
soule
mihanologos
faidonchatz
gkyrodi
ggalamat
Antigoni
Conriz
useranknown
xeniam
fopapadopoulos
kstavroulis
PeriklisL
Ioakeim Zisis
fungi
georsoti
athenamits
GeorgeChri
mariachatz
apapagd
asimeniacha
evax
tzortzis
Psychoktonos_
Napoleontas
vajim
tasos potsakis
EvP
kostas1507
Petran25
jimalexoud
xarisagraf
agapi
Γιώργος Τσανακτσιίης
dimitire
Nekt
statiris
VengeX
eli_k
LambisTr
arafail
TheKingInTheNorth
thomaitheodosiadou
stolieras
ThanosKoutsoump
gourgaris
alexiosmara
κοτζακ
Cersei Tsoulannister
nikolihss
chris_p30
gianniss
redwolf
PanosPapaspirou
NickSpan
HlektrikhPatata
Guts
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας  (Read 3963 times)
Νessa
Guest
Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« on: October 28, 2006, 10:30:55 am »

1991 και 1998: οι μεγάλες μάχες για τη δημόσια και δωρεάν παιδεία

Η παράδοση των μαθητικών καταλήψεων

Οι καταλήψεις των σχολείων είναι, λένε, κακό πράγμα γιατί χάνονται μαθήματα: αυτό προπαγανδίζουν συνεχώς τα κανάλια, αυτό διαλαλεί η κυβέρνηση της ΝΔ και σιγοντάρει η ?υπεύθυνη? αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ. Όλα αυτά και πολλά άλλα παρόμοια ?επιχειρήματα? έχουν διπλό στόχο. Από τη μια να υποτιμήσουν το μαθητικό κίνημα, να στείλουν το μήνυμα στους μαθητές που είναι πρωτοπόροι στις καταλήψεις ότι αυτό που κάνουν είναι ?χαβαλές?. Από την άλλη, προσπαθούν να απομονώσουν τις μαθητικές καταλήψεις από την κοινωνία και να πιέσουν για την επιστροφή στην ?ομαλότητα?. Τέτοιου είδους προσπάθειες δείχνουν το φόβο όλων αυτών απέναντι στο κίνημα των καταλήψεων. Το μαθητικό κίνημα έχει δείξει στο πολύ πρόσφατο παρελθόν ότι μόνο για ?χαβαλέ? δεν είναι. Τα ξεσπάσματα των μαθητικών καταλήψεων το 1991 και το 1998 κόλλησαν τις τότε κυβερνήσεις και τα αντιδραστικά νομοσχέδιά τους στον τοίχο, άλλαξαν το πολιτικό κλίμα και κέρδισαν τη συμπαράσταση της μεγάλης πλειοψηφίας των εργαζόμενων και της νεολαίας. Ο Ρουσόπουλος και η κυβέρνηση έχουν κάθε λόγο να θέλουν να μη θυμόμαστε. Αντίθετα, οι αγωνιστές μαθητές που αναδεικνύονται μέσα στις καταλήψεις σήμερα έχουν πάρα πολλούς λόγους να μάθουν για τις αγωνιστικές παραδόσεις του μαθητικού κινήματος. Είναι ένα πολύτιμο στήριγμα ώστε οι σημερινοί αγώνες να είναι νικηφόροι.

Το 1991 έγινε μια πρώτη μεγάλη επίθεση στην παιδεία. Η κυβέρνηση της ΝΔ με πρωθυπουργό τον Μητσοτάκη και υπουργό Παιδείας τον Κοντογιαννόπουλο, επιχείρησαν μια μεγάλη αντιδραστική ?μεταρρύθμιση? στην εκπαίδευση. Κόβουν τις δαπάνες, προαναγγέλλουν εξετάσεις ακόμα και από το δημοτικό ώστε τα φτωχότερα παιδιά να μην μπορούν να μορφωθούν και επιχειρούν να μεταφέρουν την πειθαρχία του στρατώνα μέσα στα σχολεία με την επαναφορά της ποδιάς, την υποχρεωτική προσευχή και άλλα μέτρα. Αυτό που ακολουθεί είναι η νεολαιίστικη έκρηξη.

Το ?πολυνομοσχέδιο? του Κοντογιαννόπουλου ?διαρρέει? το καλοκαίρι του '91 στις εφημερίδες. Από τον Οκτώβρη αρχίζουν οι πρώτες καταλήψεις στα σχολεία και στις σχολές. Οι καταλήψεις στα ΑΕΙ και ΤΕΙ αυξάνονται με πιο αργό ρυθμό. Όμως στα σχολεία οι καταλήψεις γενικεύονται με ρυθμό χιονοστιβάδας. Τον Νοέμβρη έχουν καταληφθεί σχεδόν όλα τα σχολεία της χώρας, ακόμα και στα χωριά. Δεκάδες χιλιάδες μαθητές ξεχύνονται στους δρόμους των πόλεων και διαδηλώνουν με μια μαχητικότητα που κερδίζει την συμπαράσταση των εργαζόμενων οι οποίοι δέχονται επίσης τις αντιλαϊκές επιθέσεις της κυβέρνησης. Δεκάδες χιλιάδες μαθητές συμμετέχουν και αποφασίζουν σε μαζικές συνελεύσεις κάθε βδομάδα. Μέσα στα σχολεία δημιουργούνται επιτροπές κατάληψης, ενώ ανθεί η πολιτική συζήτηση και αναζήτηση. Η κυβέρνηση επιχειρεί να τρομοκρατήσει τους μαθητές αβαντάροντας ομάδες ?αγανακτισμένων γονιών? που προσπαθούν να σπάσουν τις καταλήψεις. Οι προσπάθειες αυτές θα πέσουν στο κενό μπροστά στην αποφασιστικότητα των μαθητών και την συμπαράσταση των εργαζομένων.

Στα μέσα Δεκέμβρη μια τεράστια διαδήλωση μαθητών και φοιτητών κατευθύνεται στο υπουργείο Παιδείας. Η κυβέρνηση εξαπολύει τον μαζικό τρόμο των ΜΑΤ και των δακρυγόνων ενάντια στη νεολαία. Χιλιάδες παιδιά έρχονται για πρώτη φορά αντιμέτωποι με το ?κράτος του αστυνόμου? όπως έλεγε κι ο Μητσοτάκης. Όμως οι μαθητές και οι φοιτητές δεν τρομοκρατούνται. Οι καταλήψεις συνεχίζονται στα σχολεία ενώ εξαπλώνονται και γενικεύονται και στις σχολές. Τελευταία ελπίδα της κυβέρνησης να κάμψει το κίνημα είναι οι διακοπές των Χριστουγέννων. Οι ελπίδες αυτές αποδεικνύονται λάθος. Πολλές καταλήψεις διατηρούνται ακόμα και μέσα στις γιορτές και στις αρχές Γενάρη τα σχολεία είναι και πάλι κλειστά. Τότε η κυβέρνηση δοκιμάζει το τελευταίο χαρτί που της έχει απομείνει: τις τραμπούκικες ομάδες. Η ΝΔ δηλώνει ότι ?οι καταλήψεις είναι παράνομες ενώ οι ανακαταλήψεις είναι νόμιμες?. Δίνει έτσι το πράσινο φως στους τραμπούκους να επιτεθούν στα σχολεία και να πετάξουν έξω τους μαθητές. Η ΝΔ δεν διστάζει να βάψει τα χέρια της στο αίμα για να επιβάλει την αντιδραστική ?μεταρρύθμισή? της.

[συνεχίζεται...]
Logged
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #1 on: October 28, 2006, 10:31:51 am »

Πάτρα

Η Πάτρα επιλέγεται σαν τόπος ?εφαρμογής? των αποφάσεων της κυβέρνησης. Η ΝΔ θέλει να δώσει ένα ?μάθημα? στην πόλη που τους προηγούμενους μήνες ήταν το κέντρο των απεργιών και των εργατικών αγώνων. Στις 8 Γενάρη, μια ομάδα τραμπούκων με επικεφαλής τον πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Καλαμπόκα και με την καθοδήγηση του διορισμένου νομάρχη Τάγαρη, παίρνει σβάρνα τα σχολεία. Επιτίθενται πρώτα στο Πολυκλαδικό που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Οι μαθητές αμύνονται με θρανία και ό,τι αλλο μπορούν και η επίθεση αποκρούεται. Οι φασίστες κατευθύνονται στο σχολείο της Βουδ. Χρησιμοποιούν ξυράφια για να εμποδίσουν τους μαθητές να κλειδώσουν το λουκέτο στην πόρτα και χτυπάνε με λοστούς τους μαθητές. Οι τραμπούκοι καταφέρνουν τελικά να καταλάβουν το σχολείο αλλά δεν καταφέρνουν να σπείρουν τον τρόμο. Το ακριβώς αντίθετο: τα τηλέφωνα παίρνουν φωτιά και τα νέα διαδίδονται ταχύτατα. Σε λίγη ώρα εκατοντάδες μαθητές, φοιτητές, καθηγητές, εργαζόμενοι συγκεντρώνονται έξω από την πύλη του σχολείου απαιτώντας την αποχώρηση των τραμπούκων. Ο δήμαρχος και άλλοι παράγοντες της πόλης προσπαθούν να τους πείσουν να φύγουν αλλά αυτοί με την κάλυψη της κυβέρνησης δεν ?μασάνε?. Οι εκατοντάδες συγκεντρωμένοι χάνουν την υπομονή τους και μπαίνουν στο σχολείο. Τότε οι τραμπούκοι της δεξιάς δεν διστάζουν να φτάσουν στο φόνο. Ο Καλαμπόκας δολοφονεί χτυπώντας με λοστό στο κεφάλι τον αγωνιστή καθηγητή Νίκο Τεμπονέρα και στη συνέχεια οι δολοφόνοι το βάζουν στα πόδια. Τα νέα διαδίδονται αστραπιαία: ?σκότωσαν άνθρωπο?! Πάνω από 2000 διαδηλωτές διαδηλώνουν στις 2 η ώρα τη νύχτα στους δρόμους της Πάτρας.

Έκρηξη

Την επόμενη μέρα ακολουθεί έκρηξη. Οι δρόμοι της Πάτρας, της Αθήνας και των μεγάλων πόλεων, πλημμυρίζουν από δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές. Η αστυνομία χτυπάει βάρβαρα αλλά οι συγκεντρωμένοι δε διαλύονται. Σηκωνουν οδοφράγματα και συγκρούονται με τους ?πραιτοριανούς? των ΜΑΤ. Οι καταληψίες μαθητές είναι από τους πρωταγωνιστές αυτών των συγκρούσεων που κρατάνε ώρες. Στην Αθήνα όλο το κέντρο έχει πνιγεί στα δακρυγόνα. Το σύνθημα ?κάτω η κυβέρνηση? εκφράζει το αίσθημα εκατομμυρίων ανθρώπων που διαδηλώνουν ξανά και ξανά τις επόμενες μέρες. Όμως η αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ είναι και τότε ?υπεύθυνη? και αρνείται να ζητήσει την παραίτηση της κυβέρνησης. Ο Μητσοτάκης αναγκάζεται όμως να ?παραιτήσει? τον Κοντογιαννόπουλο, να αποσύρει το ?πολυνομοσχέδιο? και να ζητήσει ?διάλογο από μηδενική βάση?. Χάρη στην υποτονικότητα της αντιπολίτευσης, η κυβέρνηση σώζεται. Μετά από ένα χρονικό διάστημα, οι καταλήψεις σταματάνε. Έχουν πετύχει μια περήφανη νίκη. Η επίθεση στην Παιδεία ακυρώνεται, ενώ και η κυβέρνηση δεν μπορεί πια να σταθεροποιηθεί. Οι καταλήψεις του 1991 ήταν η αρχή του τέλους του Μητσοτάκη.

[συνεχίζεται...]
Logged
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #2 on: October 28, 2006, 10:32:28 am »

Κάτσε καλά Γεράσιμε

Χρειάστηκε να περάσουν χρόνια για να ξανατολμήσουν μια γενική επίθεση στην εκπαίδευση. Η νέα απόπειρα έγινε το καλοκαίρι του 1998. Κυβέρνηση τότε ήταν το ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Σημίτη και υπουργό Παιδείας τον Γεράσιμο Αρσένη. Η ?μεταρρύθμιση? Αρσένη δεν περιλάμβανε τις ποδιές του Κοντογιαννόπουλου, αλλά είχε την ίδια κατεύθυνση. Φόρτωμα ακόμα περισσότερων οικονομικών βαρών στους μαθητές και τις οικογένειές τους και ταυτόχρονα την μετατροπή του σχολείου σε εξεταστικό κάτεργο ώστε οι φτωχοί μαθητές να στερηθούν τη μόρφωση. Η απάντηση του μαθητικού κινήματος είναι και πάλι το ίδιο αποφασιστική. Από το Νοέμβρη οι καταλήψεις απλώνονται στα σχολεία όλης της χώρας και δεκάδες χιλιάδες διαδηλώνουν στους δρόμους. Το σύνθημα ?κάτσε καλά Γεράσιμε? γίνεται θρύλος.

Η κυβέρνηση επιχειρεί και πάλι να συκοφαντήσει και να τρομοκρατήσει τους μαθητές και να στρέψει τους γονείς εναντίον τους. Η αστυνομία χρησιμοποιεί και πάλι μαζικά χημικά για να χτυπήσει τις μαθητικές διαδηλώσεις. Τη θέση των τραμπούκων της δεξιάς αναλαμβάνει το ?επίσημο κράτος?. Οι αστυνομικοί και οι δικαστές πιάνουν δουλειά και εξαπολύουν μια βιομηχανία μηνύσεων και δικών ενάντια στους μαθητές αφού οι καταλήψεις θεωρούνται ?παράνομες?.

Ο Αρσένης ζητάει ?διάλογο? αλλά χωρίς να παίρνει πίσω το νομοσχέδιο. Δυστυχώς χέρι βοήθειας στην κυβέρνηση θα δώσει τότε το Συντονιστικό Αγώνα (ΣΑΣΑ) που είχε στήσει και έλεγχε η ΚΝΕ. Το ΣΑΣΑ πρότεινε ολιγοήμερες καταλήψεις και ?πολύμορφες δράσεις? αλλά οι μαθητές ακολουθούσαν το δρόμο των καταλήψεων διαρκείας. Παρόλα αυτά το ΣΑΣΑ εκμεταλλεύτηκε τη δύναμή του για να εμφανιστεί σαν εκπρόσωπος των μαθητών στο στημένο ?διάλογο? του Αρσένη. Αντί για κλιμάκωση του αγώνα με στόχο την πλήρη απόσυρση του νομοσχεδίου, το ΣΑΣΑ καλλιεργούσε αυταπάτες ότι ο ?διάλογος? θα φέρει αποτέλεσμα. Παράλληλα η ΚΝΕ έδωσε όλες τις δυνάμεις της ώστε να μη γενικευτούν οι καταλήψεις και στα πανεπιστήμια. Η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ εκμεταλλεύτηκαν αυτή την τακτική για να απομονώσουν το μαθητικό κίνημα και να καλλιεργήσουν την ηττοπάθεια. Αφού έκανε ?διάλογο? που δεν απέφερε τίποτα, το ΣΑΣΑ χρησιμοποίησε την κούραση και τον αποπροσανατολισμό για να προτείνει το σταμάτημα των καταλήψεων. Κατάφερε να κλείσει τις καταλήψεις στα σχολεία που είχε πλειοψηφία και να αφήσει τα πιο μαχητικά σχολεία να συνεχίζουν μόνα τους. Η αδυναμία συντονισμού και η ανυπαρξία εναλλακτικής ηγεσίας μέσα στους μαθητές οδήγησε τελικά στο σταμάτημα των καταλήψεων το Φλεβάρη του 1999.

Ο Αρσένης ψήφισε το νομοσχέδιο, αλλά οι μαθητικές καταλήψεις είχαν προκαλέσει μεγάλη φθορά στην κυβερνητική πολιτική. Λίγο αργότερα ο Αρσένης παραιτήθηκε από υπουργός Παιδείας και παραμερίστηκε από το ΠΑΣΟΚ. Κομμάτι κομμάτι, το νομοσχέδιο Αρσένη ξεδοντιάστηκε.

Η σημερινή επίθεση της κυβέρνησης Καραμανλή είναι η συνέχεια των νομοσχεδίων Κοντογιαννόπουλου και Αρσένη. Η ?βάση του 10? που επέβαλε η Γιαννάκου, το χτύπημα στα τεχνικά λύκεια, η αναθεώρηση του άρθρου 16 κλπ. είναι μέτρα που στρέφουν τους μαθητές στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ώστε να μορφώνεται ο καθένας ανάλογα με το πόσα έχει να πληρώσει. Το σημερινό κίνημα των καταλήψεων είναι συνέχεια των μεγάλων αγώνων του 1991 και του 1998 για τη διεκδίκηση δημόσιας δωρεάν παιδείας για όλους. Τα διδάγματα του παρελθόντος είναι ξεκάθαρα: Κανένας διάλογος αλλά άμεση απόσυρση των μέτρων της κυβέρνησης και αύξηση των δαπανών ? καταλήψεις διαρκείας μέχρι τη νίκη ? κοινός αγώνας μαθητών, φοιτητών, εκπαιδευτικών και εργαζόμενων. Τα συνθήματα ?Μαριέτα Κωστάκη τα έχετε χαμένα, ξυπνάει ο εφιάλτης του '91? και ?...ρώτα τον Αρσένη τι σε περιμένει? εκφράζουν αυτή ακριβώς την προοπτική. Μια νέα λαμπρή σελίδα του κινήματος των μαθητικών καταλήψεων βρίσκεται μπροστά μας.

ʼρθρο του Μήτσου Γκορίτσα από το ιστορικό αφιέρωμα της εφημερίδας Εργατική Αριστερά
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #3 on: October 28, 2006, 19:33:59 pm »

Το κάθε μέσο που θα χρησιμοποιήσεις για να πετύχεις κάτι,πρέπει να ξέρεις να το "εκμεταλλεύεσαι" σωστά,στην περίπτωση και στη χρονική συγκυρία και να μην κάνεις καμία κατάχρηση που έχει σαν αποτέλεσμα την απαξίωσή του.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #4 on: October 28, 2006, 19:35:16 pm »

Αν ξέρεις κάποιον άλλο αποτελεσματικό τρόπο να συντονιστούμε με τους μαθητές, πάω πάσο.
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #5 on: October 28, 2006, 19:36:21 pm »

Θα αναφερθώ εκτενώς στην επόμενη ΓΣ.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #6 on: October 29, 2006, 00:35:12 am »

Άσχετο, αλλά διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο που παρουσιάζονται οι "κατευθύνσεις" της μεταρρύθμισεις Αρσένη. Πιστεύω ότι ήταν στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση και είμαι υπέρ τους. Τώρα που η ιστορία η ίδια το απέδειξε, όποτε θέλετε σας το αποδεικνύω και γω.

Παρόλα αυτά, οι κινητοποιήσεις πέτυχαν να κάνουν καλύτερο το σύστημα εισαγωγής από αυτό που αρχικά είχε προταθεί. Δεν θεωρώ όμως ότι έπρεπε να συνεχιστούν με σκοπό να παραμείνουμε στις δέσμες.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #7 on: October 29, 2006, 00:39:38 am »

To άρθρο για τη μεταρρύθμιση Αρσέχνη περιέχει τουλάχιστον μία ανακρίβεια...
Ο Αρσένης δεν παραιτήθηκε ποτέ από Υπουργός Παιδείας...έμεινε Υπυργός Παιδείας μέχρι τις εκλογές του 2000 ..τις οποίες κέρδισε το Πα.Σο.Κ...και στη νέα κυβέρνηση δεν μετείχε...και παρέδωσε στον Ευθυμίου...
το παράξενο σε αυτό το 'αρθρο είναι ότι κατηγορεί περισσότερο το ΚΚΕ απ'ότι τον Αρσενη... Grin Grin
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #8 on: October 29, 2006, 00:52:26 am »

σαν άρθρο του ριζοσπάστη που κατηγορεί περισσότερο το ΠΑΣΟΚ από ότι τη ΝΔ Grin Grin Grin
Logged

byeeee
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #9 on: October 29, 2006, 00:53:45 am »

Quote from: Elric (Τ) on October 29, 2006, 00:52:26 am
σαν άρθρο του ριζοσπάστη που κατηγορεί περισσότερο το ΠΑΣΟΚ από ότι τη ΝΔ Grin Grin Grin

ακριβώς... οι αγκυλώσεις παντού υπαρχουν...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #10 on: October 29, 2006, 14:26:41 pm »

Μπορεί... πάντως από 3 σελίδες μόνο μια παράγραφο βλέπω να κατηγορεί το ΚΚΕ...
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #11 on: October 29, 2006, 14:28:57 pm »

βασικά δεν είπα σε όλο...αλλά στο άρθρο για τη μεταρρύθμιση Αρσένη...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #12 on: October 29, 2006, 14:32:25 pm »

Ένα είναι το άρθρο, απλά το χώρισα σε κομμάτια για να διαβάζεται πιο εύκολα.
Logged
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #13 on: November 02, 2006, 16:19:12 pm »

Συλλαλητήρια και καταλήψεις
Πηγή: «E» Online

Κλείνουν εκ νέου τα δημοτικά σχολεία την Παρασκευή, λόγω της 24ωρης απεργίας των δασκάλων. Την ίδια ημέρα, πραγματοποιούνται πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια στην Αθήνα και άλλες πόλεις της χώρας.

Στα συλλαλητήρια, εκτός των δασκάλων συμμετέχουν οι καθηγητές, οι φοιτητές, οι μαθητές, οι πανεπιστημιακοί, ενώ συμμετέχει και η ΑΔΕΔΥ, που έχει κηρύξει στάση εργασίας από τις 11:30 π.μ. ως το τέλος του ωραρίου.

Το Σάββατο θα συνεδριάσει το Συντονιστικό των μαθητών, ενώ τη Δευτέρα θα διενεργηθούν γενικές συνελεύσεις ανά σχολείο για να ληφθούν αποφάσεις για τις καταλήψεις και κατά πόσο αυτές θα εξελιχθούν σε άλλες μορφές κινητοποίησης έως τον εορτασμό του Πολυτεχνείου.

Την ίδια ώρα, «φουντώνουν» οι καταλήψεις στα ΑΕΙ. Στις γενικές συνελεύσεις των φοιτητών στο Βιολογικό και στο Χημικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών υπερψηφίστηκε η πρόταση για συνέχιση της κατάληψης ως και την Παρασκευή, κάτι που δεν συνέβη στο Τμήμα Μεθοδολογίας Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης στο ίδιο πανεπιστήμιο όπου επίσης έγινε γενική συνέλευση.

Επίσης, αποφάσεις για καταλήψεις μέχρι τέλους της εβδομάδας έχουν πάρει οι φοιτητικοί σύλλογοι στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στα τμήματα μεταλλειολόγων, χημικών και ηλεκτρολόγων του Πολυτεχνείου, στη Γεωπονική Σχολή, στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και στα τμήματα Μαθηματικό και Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.

Σύμφωνα με στοιχεία φοιτητών, 75 σχολές τελούσαν υπό κατάληψη σε όλη την Ελλάδα έως το βράδυ της Τετάρτης, ενώ ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί, αφού γενικές συνελεύσεις πραγματοποιούνται και την Πέμπτη σε αρκετά Πανεπιστήμια.


Χαρακτηριστικό του κλίματος αντιπαράθεσης που επικρατεί στα ΑΕΙ, με αφορμή τις καταλήψεις, είναι το ψήφισμα της Συγκλήτου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου που τελεί υπό κατάληψη, όπου καταγγέλλεται ότι τα ξημερώματα της Τετάρτης άγνωστοι παραβίασαν και για την ακρίβεια «έσπασαν» τις πόρτες δύο γραφείων μελών ΔΕΠ και του ιατρείου. Η Σύγκλητος θεωρεί «ηθικά υπεύθυνη για το απαράδεκτο αυτό συμβάν την επιτροπή περιφρούρησης της κατάληψης» όπως αναφέρεται στο ψήφισμα, ενώ παράλληλα γίνεται λόγος για αντιδημοκρατικό «καθεστώς» των καταλήψεων.

Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος του ΕΣΥΠ Θ.Βερέμης αναδιπλώθηκε την Τετάρτη, σχετικά με το ενδεχόμενο παραίτησής του, δηλώνοντας πάντως ότι ο διάλογος για τις αλλαγές στα πανεπιστήμια είναι άλλοθι.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Τα Νέα, ο κ. Βερέμης δήλωσε ότι εφ' όσον η υπουργός Παιδείας τον στηρίζει, δεν υπάρχει ζήτημα οικειοθελούς αποχώρησής του. Μιλώντας στο ραδιόφωνο Αθήνα 9,84 σημείωσε ότι ελπίζει πως οι μεταρρυθμίσεις θα γίνουν πριν από τις επόμενες εκλογές, εκτός κι αν αυτές γίνουν πρόωρα και συνεπώς δεν τίθεται ζήτημα παραίτησής του.

----------------------------------------------------------------------------

Εμείς πότε;
Logged
Νessa
Guest
Re: Γιατί πρέπει να κάνουμε ΤΩΡΑ κατάληψη - τα διδάγματα της ιστορίας
« Reply #14 on: November 04, 2006, 21:17:43 pm »

Το ΣΑΣ τις έκλεισε τις καταλήψεις! Το άκουσα μόλις τώρα στις ειδήσεις.

Τώρα που θα αρχίσουν πολλοί κλάδοι απεργία (με πρώτους τους νοσοκομειακούς), τώρα βρήκαν να κλείσουν τις καταλήψεις... Sad
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...