• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 16:59:26 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
December 19, 2025, 16:59:26 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Απορίες σχετικά με την εξ...
by Konlefk
[Today at 15:45:03]

Σαν Σήμερα...
by tartoufos
[Today at 14:31:16]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by tartoufos
[Today at 04:12:19]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by tartoufos
[December 18, 2025, 17:32:09 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by chatzikys
[December 18, 2025, 16:50:50 pm]

Τα δύο πρόσωπα του Γιάννη...
by Elliot Alderson
[December 18, 2025, 13:24:33 pm]

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ...
by tartoufos
[December 18, 2025, 01:25:35 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by chatzikys
[December 17, 2025, 20:07:35 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[December 17, 2025, 12:04:06 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:14:18 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[December 16, 2025, 23:12:27 pm]

πώληση παλμογράφου και πο...
by botrinis
[December 16, 2025, 21:59:34 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by tartoufos
[December 16, 2025, 21:54:47 pm]

Υποτιμημένες για εσάς ται...
by tartoufos
[December 16, 2025, 12:28:56 pm]

Αναγνωριση μαθηματων
by The Web
[December 15, 2025, 12:33:40 pm]

Αιτήσεις ορκωμοσίας επανα...
by Elliot Alderson
[December 14, 2025, 15:18:37 pm]

Δυσκολία με την Φυσική στ...
by Mr Watson
[December 13, 2025, 22:37:02 pm]

Υποβολή αιτήσεων Erasmus+...
by PolarBear
[December 13, 2025, 21:01:46 pm]

Η μάστιγα των Ρευματοκλοπ...
by chatzikys
[December 13, 2025, 09:53:40 am]

Ανοίξαν οι αιτήσεις για Π...
by Διάλεξις
[December 11, 2025, 15:46:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10245
Latest: Papakas
Stats
Total Posts: 1429588
Total Topics: 31878
Online Today: 593
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 07:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 69
Total: 90
kstavroulis
amoinick
themis01
diamantis
filkilkis
ellimoschou
Eleanna.Toulker
dkoukn
kouf
fpap
chris123
Manifold
BENEDICTVS
jimalexoud
johnnypap
Carot1456
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Linux / Unix (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα με τις γραματοσειρές  (Read 2170 times)
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
« on: September 19, 2006, 10:22:40 am »

Αυτό το θέμα προέκυψε από το Ubuntu, SuSE, Fedora και μαθήματα πως χάνουμε μια εξεταστική.



Quote from: Axel on October 03, 2006, 02:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
« Last Edit: October 04, 2006, 13:24:54 pm by Rattlehead » Logged

fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #1 on: October 03, 2006, 11:42:15 am »

Quote from: Axel on October 03, 2006, 02:28:02 am

Οσον αφορα τις γραμματοσειρες. Εβαλες drivers για την καρτα γραφικων σου η ησουν με τους default? Δε θυμαμαι τωρα αν εχει επιλογη για ενεργοποιηση του anti aliasing στο kontrol center.

Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Axel
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1346


The Matrix Has You...


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #2 on: October 03, 2006, 13:02:23 pm »

Quote from: fugiFOX on October 03, 2006, 11:42:15 am
Quote from: Axel on October 03, 2006, 02:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)

Χεχ! Αρα οι υπολοιποι δεν κανουν κατι σωστα. Wink

Αντε σε λιγες μερες βγαινει και το FC6 με πολλες βελτιωσεις. Smiley
Logged

ConvertXtoDVD guide |  Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal Post Installation Guide | Fedora 17 Post Installation Guide | free download ConvertxtoDVD | Τεχνολογικό blog | Basic Linux commands
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #3 on: October 03, 2006, 13:20:04 pm »

Ρίχτε ένα screenshot να δούμε τι παίζει. Ρϊχνω εγώ ένα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #4 on: October 03, 2006, 13:30:50 pm »

Στο Κέντρο Ελέγχου->Εμφάνιση->Γραμματοσειρές τι ρυθμίσεις έχεις;
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #5 on: October 03, 2006, 13:50:15 pm »

Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #6 on: October 03, 2006, 13:57:10 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 13:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #7 on: October 03, 2006, 14:05:43 pm »

Quote from: Rattlehead on October 03, 2006, 13:57:10 pm
Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 13:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)

Αυτές δεν είναι οι default ρυθμίσεις;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #8 on: October 03, 2006, 14:11:23 pm »

Δεν ξέρω... Πάντως εμφανίζονται καλύτερα από ότι στο screenshot σου Tongue
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #9 on: October 03, 2006, 14:57:28 pm »

Screenshot σε browser.

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #10 on: October 03, 2006, 15:34:53 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 14:57:28 pm
Screenshot σε browser.



Πάντως η κοπέλα πίσω έχει πολύ καλή... ανάλυση!
Ίσως για αυτό το μάτι μπερδεύεται και βλέπει θολε γραμματοσειρες.
Δοκίμασε να αλλλάξεις background Tongue

Σοβαρά τώρα, οι γραμματοσειρές σου είναι έτσι αίσχος ή φταίει η χαμηλή ανάλυση του shot?
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #11 on: October 03, 2006, 15:35:49 pm »

Αυτά τα είδες;
http://corefonts.sourceforge.net/
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=287063&highlight=add+fonts

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #12 on: October 03, 2006, 16:02:40 pm »

Μαλλον τελικά είναι θέμα γούστου. Μήπως έχετε TFT οθόνες και τζάμπα μπερδευόμαστε;

« Last Edit: October 03, 2006, 16:21:13 pm by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #13 on: October 04, 2006, 12:59:16 pm »

Larry δοκίμασες να βάλεις αυτά που έχουμε κι εμείς (τα default τέλοσπάντων) και να ενεργοποιήσεις την εξομάλυνση ώστε να δούμε αν δουλεύουν όλα καλά; Παίζει να είναι καθαρά θέμα των γραμματοσειρών που έχεις επιλέξει..!
« Last Edit: October 04, 2006, 13:29:07 pm by Rattlehead » Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #14 on: October 04, 2006, 13:03:27 pm »

Αυτά που έχετε εσείς είναι τα default.
Μάλλον έχετε tft.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...