• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
October 21, 2025, 10:02:27 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
October 21, 2025, 10:02:27 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΥΜΕΣ] Γενικές απορίες,ασ...
by Nikos_313
[Today at 00:28:52]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 00:26:51]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[October 20, 2025, 22:51:20 pm]

[Αρχιτεκτονική Υπολογιστώ...
by el mariachi
[October 20, 2025, 22:07:29 pm]

[ΣΗΕ Ι] Γενικές απορίες κ...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 21:41:40 pm]

[Συντονισμός Μονώσεων] Γε...
by nmpampal
[October 20, 2025, 21:19:39 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[October 20, 2025, 19:53:12 pm]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by kordisvi
[October 20, 2025, 17:19:03 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Evenina
[October 20, 2025, 16:16:34 pm]

[Πολυμέσα] Ανακοινώσεις -...
by vaiatyr
[October 20, 2025, 15:49:48 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[October 20, 2025, 12:06:33 pm]

[Δομές Δεδομένων] Γενικές...
by Antou@n
[October 20, 2025, 11:08:40 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Tasos Bot
[October 19, 2025, 22:35:04 pm]

Παράταση Δηλώσεων Συμμετο...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:21:37 pm]

ΟΜΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΗΜΜΥ 1
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:12:26 pm]

Επιλογή βιβλίου για Στοχα...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:11:19 pm]

[Μετάδοση Θερμότητας] Γεν...
by Nikos_313
[October 19, 2025, 19:05:29 pm]

[Τηλεπ. Συστήματα ΙΙΙ] Γε...
by _Trob
[October 19, 2025, 11:56:27 am]

[Θ.Υ.Α.] Επικαιρότητα, απ...
by _Trob
[October 19, 2025, 11:55:45 am]

[Ηλεκτρονική Ι] Εργαστήρι...
by RivenT
[October 17, 2025, 21:52:37 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10124
Latest: Lil Magnetron
Stats
Total Posts: 1428696
Total Topics: 31838
Online Today: 643
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 8
Guests: 93
Total: 101
eleftheria_94
mariajuana
Saint_GR
acolak
alexiosmara
PAPARI69
bax
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Linux / Unix (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα με τις γραματοσειρές  (Read 2024 times)
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
« on: September 19, 2006, 11:22:40 am »

Αυτό το θέμα προέκυψε από το Ubuntu, SuSE, Fedora και μαθήματα πως χάνουμε μια εξεταστική.



Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
« Last Edit: October 04, 2006, 14:24:54 pm by Rattlehead » Logged

fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #1 on: October 03, 2006, 12:42:15 pm »

Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am

Οσον αφορα τις γραμματοσειρες. Εβαλες drivers για την καρτα γραφικων σου η ησουν με τους default? Δε θυμαμαι τωρα αν εχει επιλογη για ενεργοποιηση του anti aliasing στο kontrol center.

Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Axel
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1346


The Matrix Has You...


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #2 on: October 03, 2006, 14:02:23 pm »

Quote from: fugiFOX on October 03, 2006, 12:42:15 pm
Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)

Χεχ! Αρα οι υπολοιποι δεν κανουν κατι σωστα. Wink

Αντε σε λιγες μερες βγαινει και το FC6 με πολλες βελτιωσεις. Smiley
Logged

ConvertXtoDVD guide |  Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal Post Installation Guide | Fedora 17 Post Installation Guide | free download ConvertxtoDVD | Τεχνολογικό blog | Basic Linux commands
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #3 on: October 03, 2006, 14:20:04 pm »

Ρίχτε ένα screenshot να δούμε τι παίζει. Ρϊχνω εγώ ένα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #4 on: October 03, 2006, 14:30:50 pm »

Στο Κέντρο Ελέγχου->Εμφάνιση->Γραμματοσειρές τι ρυθμίσεις έχεις;
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #5 on: October 03, 2006, 14:50:15 pm »

Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #6 on: October 03, 2006, 14:57:10 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 14:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #7 on: October 03, 2006, 15:05:43 pm »

Quote from: Rattlehead on October 03, 2006, 14:57:10 pm
Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 14:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)

Αυτές δεν είναι οι default ρυθμίσεις;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #8 on: October 03, 2006, 15:11:23 pm »

Δεν ξέρω... Πάντως εμφανίζονται καλύτερα από ότι στο screenshot σου Tongue
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #9 on: October 03, 2006, 15:57:28 pm »

Screenshot σε browser.

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #10 on: October 03, 2006, 16:34:53 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 15:57:28 pm
Screenshot σε browser.



Πάντως η κοπέλα πίσω έχει πολύ καλή... ανάλυση!
Ίσως για αυτό το μάτι μπερδεύεται και βλέπει θολε γραμματοσειρες.
Δοκίμασε να αλλλάξεις background Tongue

Σοβαρά τώρα, οι γραμματοσειρές σου είναι έτσι αίσχος ή φταίει η χαμηλή ανάλυση του shot?
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #11 on: October 03, 2006, 16:35:49 pm »

Αυτά τα είδες;
http://corefonts.sourceforge.net/
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=287063&highlight=add+fonts

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #12 on: October 03, 2006, 17:02:40 pm »

Μαλλον τελικά είναι θέμα γούστου. Μήπως έχετε TFT οθόνες και τζάμπα μπερδευόμαστε;

« Last Edit: October 03, 2006, 17:21:13 pm by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #13 on: October 04, 2006, 13:59:16 pm »

Larry δοκίμασες να βάλεις αυτά που έχουμε κι εμείς (τα default τέλοσπάντων) και να ενεργοποιήσεις την εξομάλυνση ώστε να δούμε αν δουλεύουν όλα καλά; Παίζει να είναι καθαρά θέμα των γραμματοσειρών που έχεις επιλέξει..!
« Last Edit: October 04, 2006, 14:29:07 pm by Rattlehead » Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #14 on: October 04, 2006, 14:03:27 pm »

Αυτά που έχετε εσείς είναι τα default.
Μάλλον έχετε tft.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...