• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 09, 2025, 21:50:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 09, 2025, 21:50:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 19:46:52]

Έτοιμο το starter pack μο...
by Katarameno
[Today at 19:28:08]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[Today at 17:50:41]

Μου ήρθε το χαρτί!
by Katarameno
[Today at 16:28:00]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[Today at 14:48:46]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by chatzikys
[August 08, 2025, 20:16:40 pm]

Καλοκαιρινή προετοιμασία ...
by Mr Watson
[August 08, 2025, 17:06:34 pm]

Τεχνητή Νοημοσύνη
by Katarameno
[August 08, 2025, 00:47:02 am]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by LowGround
[August 07, 2025, 18:08:42 pm]

ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΕ
by Katarameno
[August 07, 2025, 17:41:28 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Katarameno
[August 07, 2025, 12:22:12 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 07, 2025, 11:58:36 am]

[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by Mr Watson
[August 07, 2025, 11:04:05 am]

[ΨΕΣ] Να επιλέξω το μάθημ...
by cealexop
[August 06, 2025, 23:00:34 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by Katarameno
[August 06, 2025, 14:06:14 pm]

Χαρακτηριστικά Laptop
by Katarameno
[August 06, 2025, 14:02:06 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[August 04, 2025, 21:18:05 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 04, 2025, 17:39:31 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by JTS
[August 04, 2025, 17:10:36 pm]

[Διακριτά Μαθηματικά] Γεν...
by georkala
[August 04, 2025, 17:07:05 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: Konlefk
Stats
Total Posts: 1427705
Total Topics: 31742
Online Today: 159
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 11
Guests: 61
Total: 72
Avoiding Existence
christina02
grammaths
femanak
Giannis Masterio
Geoth
Sanaia
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Software > Linux / Unix (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα με τις γραματοσειρές  (Read 1850 times)
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με τις γραματοσειρές
« on: September 19, 2006, 11:22:40 am »

Αυτό το θέμα προέκυψε από το Ubuntu, SuSE, Fedora και μαθήματα πως χάνουμε μια εξεταστική.



Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
« Last Edit: October 04, 2006, 14:24:54 pm by Rattlehead » Logged

fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #1 on: October 03, 2006, 12:42:15 pm »

Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am

Οσον αφορα τις γραμματοσειρες. Εβαλες drivers για την καρτα γραφικων σου η ησουν με τους default? Δε θυμαμαι τωρα αν εχει επιλογη για ενεργοποιηση του anti aliasing στο kontrol center.

Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Axel
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1346


The Matrix Has You...


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #2 on: October 03, 2006, 14:02:23 pm »

Quote from: fugiFOX on October 03, 2006, 12:42:15 pm
Quote from: Axel on October 03, 2006, 03:28:02 am
Τι στο καλο? Μονο εγω δεν εχω προβλημα με τις γραμματοσειρες η μηπως εχω και δεν το παρατηρω??
Είμαστε δυο μην ξεχνάς 8)

Χεχ! Αρα οι υπολοιποι δεν κανουν κατι σωστα. Wink

Αντε σε λιγες μερες βγαινει και το FC6 με πολλες βελτιωσεις. Smiley
Logged

ConvertXtoDVD guide |  Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal Post Installation Guide | Fedora 17 Post Installation Guide | free download ConvertxtoDVD | Τεχνολογικό blog | Basic Linux commands
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #3 on: October 03, 2006, 14:20:04 pm »

Ρίχτε ένα screenshot να δούμε τι παίζει. Ρϊχνω εγώ ένα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #4 on: October 03, 2006, 14:30:50 pm »

Στο Κέντρο Ελέγχου->Εμφάνιση->Γραμματοσειρές τι ρυθμίσεις έχεις;
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #5 on: October 03, 2006, 14:50:15 pm »

Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #6 on: October 03, 2006, 14:57:10 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 14:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #7 on: October 03, 2006, 15:05:43 pm »

Quote from: Rattlehead on October 03, 2006, 14:57:10 pm
Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 14:50:15 pm
Το antialiasing απενεργοποιημένο και για γραμματοσειρά tahoma σε όλα εκτός σταθερού πλάτους που είναι monotype.
Σου επισυνάπτω τις ρυθμίσεις μου και πως φαίνονται στο πισι μου... (Η ποιότητα του jpg δεν είναι πολύ καλή)

Αυτές δεν είναι οι default ρυθμίσεις;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #8 on: October 03, 2006, 15:11:23 pm »

Δεν ξέρω... Πάντως εμφανίζονται καλύτερα από ότι στο screenshot σου Tongue
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #9 on: October 03, 2006, 15:57:28 pm »

Screenshot σε browser.

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #10 on: October 03, 2006, 16:34:53 pm »

Quote from: Larry_Flint on October 03, 2006, 15:57:28 pm
Screenshot σε browser.



Πάντως η κοπέλα πίσω έχει πολύ καλή... ανάλυση!
Ίσως για αυτό το μάτι μπερδεύεται και βλέπει θολε γραμματοσειρες.
Δοκίμασε να αλλλάξεις background Tongue

Σοβαρά τώρα, οι γραμματοσειρές σου είναι έτσι αίσχος ή φταίει η χαμηλή ανάλυση του shot?
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #11 on: October 03, 2006, 16:35:49 pm »

Αυτά τα είδες;
http://corefonts.sourceforge.net/
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?t=287063&highlight=add+fonts

Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #12 on: October 03, 2006, 17:02:40 pm »

Μαλλον τελικά είναι θέμα γούστου. Μήπως έχετε TFT οθόνες και τζάμπα μπερδευόμαστε;

« Last Edit: October 03, 2006, 17:21:13 pm by Larry_Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #13 on: October 04, 2006, 13:59:16 pm »

Larry δοκίμασες να βάλεις αυτά που έχουμε κι εμείς (τα default τέλοσπάντων) και να ενεργοποιήσεις την εξομάλυνση ώστε να δούμε αν δουλεύουν όλα καλά; Παίζει να είναι καθαρά θέμα των γραμματοσειρών που έχεις επιλέξει..!
« Last Edit: October 04, 2006, 14:29:07 pm by Rattlehead » Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Πρόβλημα με γραμματοσειρές
« Reply #14 on: October 04, 2006, 14:03:27 pm »

Αυτά που έχετε εσείς είναι τα default.
Μάλλον έχετε tft.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...