• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:34:26 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 02:34:26 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 19
Guests: 150
Total: 169
chris_krkls
marwt
aplos paratiritis
kutsukellis
Nikos Spiliás
kchristoua
simos
mavropan
Yamal
abunchofcells
mitsos753905
Apaugasma
ANDVRONTZOS
andreassifo
tank
Akis Papanikolaou
Theosarm
CasualUndergrad
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο  (Read 17556 times)
rhum
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 269



View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #45 on: October 05, 2006, 09:48:49 am »

Σε οσους βρισκουν δικαια τα αιτηματα των εκπαιδευτικων για αξιοπρεπη μισθο, αλλα διαφωνουν επειδη υπαρχουν αλλοι κλαδοι που αμοιβονται ακομα χειροτερα, να προτεινω μια διαφορετικη οπτικη: δεν τιμα τους δασκαλους το οτι ειναι ο μονος κλαδος που αντιδρα στην κοροιδια μιας κυβερνησης?

Στις εκλογες υποσχονταν, υποσχονταν, υποσχονταν, εταζαν σε ολους. Σχεδον τρια χρονια μετα, τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο, και αντι να βγουν ολοι στους δρομους και να απαιτησουν οσα τους ειχαν υποσχεθει ή να παρουν δρομο (και αυτοι και οι "απεναντι", για να μην παρεξηγουμαι) ως ανικανοι και ψευτες, καθοντα μπροστα απο την τηλεοραση και αγανακτουν που δεν μπορουν να παρκαρουν τα παιδια τους στα σχολεια.

Τρια χρονια τωρα και παρα τις παμπολες αιτιες, οι μονοι που αντιδρεσαν ειναι οι δασκαλοι. Και δεν μιλω για αντιδραση περι κοινωνικων, πολιτικων, ιδεολογικων θεματων (τετοια ηταν η κινητοποιηση των φοιτητων!), αλλα για αντιδραση απεναντι στην ΚΟΡΟΙΔΙΑ, στην αναξιοπιστια μιας κυβερνησης που πληττει την τσεπη τους. Αναρωτιεμαι αν δεν μπορουν/θελουν να δουν (καθαρα οφελιμιστικα για τους ιδιους)οτι δεν εχουν χρημα στην τσεπη τους, ποσο νοημα εχει να μιλαμε για κοινωνικες μεταρυθμισεις;
Logged

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ...
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #46 on: October 05, 2006, 10:15:33 am »

Η Ελλαδα ως γνωστον ειναι μια πολη γεροντων. Ως γεροντεςε, ποιος βγαινει να μιλησει; Ολοι εχουν συμβιβστει. Το χειροτερο ομως ειναι οτι το θεωρουν αυτονοητο αυτον τον συμβιβασμο. Και οταν καποιος αντιδραει, ολοι οι αλλοι τον δεινουν με το δαχτυλο, τον φτυνουν, τον κοροιδευουν. Λες και αυτος φταει για τα προβληματα που υπαρχουν. Λες και αυτος ειναι ο καρκινος που κατατρωει την κοινωνια σημερα. Αλλα ετσι μας εμαθαν να σκεφτομαστε. Οτι και τα λιγα καλα ειναι, αφου τα πηραμε. Το χειροτερο ομως απο ολα ειναι οτι εχουμε πλεον ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ.

Μετα απο 6 μηνες ολα καλα και ολα ωραια.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #47 on: October 05, 2006, 12:26:59 pm »

       Δεν είμαστε καθόλου καλά! Για ποια χώρα μιλάμε και για ποιο πολίτευμα; Εγώ δεν περιγράφω την ιδανική κοινωνία, ούτε πώς θα ήθελα να είναι τα πράγματα. Ποιος σας είπε ότι έτσι θέλω να είναι τα πράγματα;
       Προσωπικά έχω χίλιες αντιπροτάσεις, η καλύτερη είναι να τα πάρουμε από τους βιομηχάνους, επειδή όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει μόλις αυξηθούν οι μισθοί των δασκάλων, για αυτό είμαι κατά. Αν μπορούσαν να γίνουν τώρα όλα αυτά τα πολύ ωραία που λέτε (και το εννοώ), εγώ θα ήμουν πολύ ευτυχής. Αλλά αν δεν μπορέσουν να γίνουν και οι μόνοι μισθοί που θα αυξηθούν θα είναι αυτοί των δασκάλων τότε αυτό είναι αδικία! Ειδικά αν μειωθούν άλλοι μισθοί και άλλες συντάξεις, εξαιτίας αυτού;
       Γιατί είναι εκτός τόπου και χρόνου αυτός που νομίζει ότι λεφτά υπάρχουν. Το γιατί δεν υπάρχουν είναι άλλο θέμα. Γιατί δεν τα παίρνουν από τους βιομηχάνους; Πάλι άλλο θέμα. Γιατί δεν τα βρίσκουν βρε αδερφέ; Άλλο πράγμα! Κι εγώ θέλω να βρούνε αυτοί λεφτά, δε θέλω νομίζετε;

Quote from: Νessa on October 04, 2006, 21:23:54 pm
Marauber, είσαι τελείως off... και δημόσιος υπάλληλος να είσαι, αν δεν πας στη δουλειά σου έχεις κυρώσεις. Και στο σοσιαλισμό ακόμα οι άεργοι έχουν κυρώσεις. Νομίζεις ότι σε ένα χώρο εργασίας όπου οι εργαζόμενοι έχουν τον έλεγχο της παραγωγής θα ανέχονται ένα συνάδελφό τους να τεμπελιάζει; Τέτοιοι άνθρωποι περιθωριοποιούνται ηθικά πρώτα από όλα (και αυτό από μόνο του είναι επαρκές "ταρακούνημα")! Για τις ανίατες περιπτώσεις υπάρχουν και ποινές.

         Είσαι εκτός τόπου και χρόνου ή δεν ξέρεις τί σου γίνεται, ένα από τα δύο! Πού ακριβώς ζεις; Για την Ελλάδα μιλάμε τώρα; Ποίος τιμωρείται; Δε βλέπεις τί γίνεται παντού γύρω μας στο στενό δημόσιο τομέα; Τι να αρχίσω να σου λέω και να μην τελειώνω.

Quote from: Νessa on October 04, 2006, 19:08:52 pm
Να τα πάρει από τους βιομηχάνους Roll Eyes
άμα φέρουμε την εργατική εξουσία, μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους άεργους...

         Για αυτό Nessa μου θα πρέπει να ψηφίσεις άλλη κυβέρνηση, αλλιώς δεν γίνεται. Γίνεται;;; Πες μου! Γιατί αν δεν γίνεται τώρα, σήμερα και με αυτήν την κυβέρνηση να τα πάρουμε τα λεφτά από τους βιομηχάνους, τότε αυτά που γράφεις εσύ είναι εντελώς άσχετες χαζομάρες και βλακείες!!!
         Και για να προλάβω αυτούς τους έξυπνους που θα μου πούνε: "Δεν έχει σημασία αν γίνεται, εμείς πρέπει να διεκδικήσουμε το ιδανικό!" Να το διεκδικήσουμε το ιδανικό αλλά όχι αυξάνοντας τις ανισότητες. Ας βγούμε όλοι στους δρόμους διεκδικώντας όλοι περισσότερα λεφτά, μαζί με τους δασκάλους, όχι να διεκδικούμε όλοι πιο πολλά λεφτά μόνο για τους δασκάλους. Γιατί στο κάτω κάτω υπάρχουν άλλοι που τα αξίζουν περισσότερο!
         Όσο για αυτούς που μου λένε να αλλάξω οπτική γωνία, εγώ το θέλω να βλέπω τα πράγματα αλλιώς και όλοι να παίρνουν ικανά χρήματα για να καλύπτουν τις ανάγκες τους και να είναι ευτυχισμένοι. Δεν με αφήνει η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα να αλλάξω οπτική. Και αυτοί που έχουν αλλαγμένη οπτική στη σημερινή κοινωνία, απλά κλείνουν τα μάτια στα προβλήματα και κλείνοντας τα μάτια επιδεινώνουν τα πράγματα περισσότερο. Νομίζετε πως εγώ δεν θέλω να βλέπω δίκαιες αμοιβές για όλους, μια κοινωνία δικαιοσύνης και καλοσύνης, πουλάκια να τιτιβίζουν χαρούμενα;
       Αντί για αυτό όμως έχω τα μάτια μου ανοιχτά και πιστεύω πως ό,τι είναι να κάνουμε πρέπει να αρχίσουμε από τα λίγα, όχι από της απ' ευθείας δημιουργία της τέλειας κοινωνίας!

         
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #48 on: October 05, 2006, 12:28:17 pm »

ας κυρήξουν οι πάντες απεργία...να παραλύσει η χώρα....

αλλά μόνο οι δάσκαλοι το κάνουν...σχεδόν κανείς άλλος..
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Νessa
Guest
Απ: Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #49 on: October 05, 2006, 13:00:22 pm »

Quote from: #KronokiD# on October 05, 2006, 12:26:59 pm
Προσωπικά έχω χίλιες αντιπροτάσεις, η καλύτερη είναι να τα πάρουμε από τους βιομηχάνους, επειδή όμως αυτό δεν πρόκειται να γίνει μόλις αυξηθούν οι μισθοί των δασκάλων, για αυτό είμαι κατά. Αν μπορούσαν να γίνουν τώρα όλα αυτά τα πολύ ωραία που λέτε (και το εννοώ), εγώ θα ήμουν πολύ ευτυχής. Αλλά αν δεν μπορέσουν να γίνουν και οι μόνοι μισθοί που θα αυξηθούν θα είναι αυτοί των δασκάλων τότε αυτό είναι αδικία! Ειδικά αν μειωθούν άλλοι μισθοί και άλλες συντάξεις, εξαιτίας αυτού;
Μα δε θα μειώσουν το δικό σου μισθό. Το μισθό σου θα τον μειώσουν όσο σε βλέπουν και δεν αντιδράς, είτε δώσουν στους δασκάλους είτε όχι - δεν έχει σχέση αυτό. Όταν οι εργαζόμενοι αγωνίζονται συλλογικά να παίρνουν όσο γίνεται περισσότερα, από ποιους θα τα πάρει τα λεφτά; Από τους αστούς.

Quote from: #KronokiD# on October 05, 2006, 12:26:59 pm
Γιατί είναι εκτός τόπου και χρόνου αυτός που νομίζει ότι λεφτά υπάρχουν.
Εκτός τόπου και χρόνου είσαι εσύ που νομίζεις ότι δεν υπάρχουν. Η φρεγάτα για το Λίβανο ξέρεις πόσο κοστίζει;

Quote from: #KronokiD# on October 05, 2006, 12:26:59 pm
Είσαι εκτός τόπου και χρόνου ή δεν ξέρεις τί σου γίνεται, ένα από τα δύο! Πού ακριβώς ζεις; Για την Ελλάδα μιλάμε τώρα; Ποίος τιμωρείται; Δε βλέπεις τί γίνεται παντού γύρω μας στο στενό δημόσιο τομέα; Τι να αρχίσω να σου λέω και να μην τελειώνω.
Αν δε δουλεύεις (δε λέω να κάνεις τη δουλειά σου τσαπατσούλικα, ποιος θα το κρίνει αυτό; αν δεν κάνεις καθόλου τη δουλειά σου λέω) ο νόμος από όσο θυμάμαι προβλέπει κυρώσεις. Τώρα βέβαια κάποιοι τεμπελιάζουν όσο περισσότερο τους παίρνει (btw το δάσκαλο δεν τον πολυπαίρνει να μην κάνει τίποτα).

Quote from: #KronokiD# on October 05, 2006, 12:26:59 pm
Για αυτό Nessa μου θα πρέπει να ψηφίσεις άλλη κυβέρνηση, αλλιώς δεν γίνεται. Γίνεται;;; Πες μου! Γιατί αν δεν γίνεται τώρα, σήμερα και με αυτήν την κυβέρνηση να τα πάρουμε τα λεφτά από τους βιομηχάνους, τότε αυτά που γράφεις εσύ είναι εντελώς άσχετες χαζομάρες και βλακείες!!!
Λίγη σημασία έχει ποια κυβέρνηση είναι στην εξουσία (η δεξιά είναι βέβαια η χειρότερη). Το πιο βασικό είναι με απεργίες και διαδηλώσεις να τους εξαναγκάσεις να σου δώσουνε.
« Last Edit: October 05, 2006, 13:51:50 pm by Νessa » Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #50 on: October 05, 2006, 13:32:17 pm »

Το να παίρνουμε χρήματα από άλλους είτε αυτοί είναι βιομήχανοι είτε άλλοι δεν είναι καλή λύση!

Το χρήμα έχει υποκειμενική αξία και δεν αντικατοπτρίζει πάντα την αντικειμενική αξία της εργασίας!
Παράδειγμα: Αν οι νομοί Αττικής και Θεσσαλονίκης έκαναν ένα διαφορετικό κράτος και αν υποθέσουμε ότι έλυναν με έναν μαγικό τρόπο τα προβλήματα ενέργειας και ύπαρξης νερού και ότι τα 2 νέα κράτη (Αθήνα_Θεσσαλονίλη-Υπόλοιπη Ελλάδα) είχαν διαφορετικά νομίσματα τα οποία δεν είχαν σχέση με το ευρώ,  τότε ποιο κράτος λέτε να ήταν πλουσιότερο μετά από 10 χρόνια?
Υπόψην ότι το πρώτο κράτος είναι πιο μικρό =>λιγότερα έξοδα για δημόσια έργα!

Η αλήθεια είναι ότι κάποια επαγγέλματα είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα!
Και η μη ύπαρξη ισότητας αντικειμενικής αξίας της εργασίας με τα χρήματα που παίρνουν φαίνεται από το γεγονός ότι σχεδόν ο μισός πληθυσμός της χώρας μας ζει σε μία πόλη!(βέβαια δεν είναι ο μοναδικός λόγος)
Και αν κάποιος σκεφτεί ότι φταίει ο καπιταλισμός να του πω από πριν  jerk

Όσο για το βασικό μισθό και αυτό υποκειμενικό είναι!
Εγώ ας πούμε τον θέλω 10.000 έουρο για το ζευγάρι + 5.000 έουρο για κάθε παιδί το μήνα!
Πολλοί θα πούνε ότι βρίσκουν χρήματα για τις βιομηχανίες και για άλλες επιδοτήσεις αλλού!
Τα αγροτικά προϊόντα που επιδοτουνται δεν είναι όλα, αλλά τα βιομηχανικά ένας όρος τον οποίο πολλοί εδω μέσα "αγνοούν".
Οι επιδοτήσεις σε βιομηχάνους, αγρότες, κτηνοτρόφους (και μερικές φορές νομίζω και σε τουριστικές επιχειρήσεις με παροχή ευκολιών δημιουργίας υποδομών κ.α.) δεν είναι πεταμένα λεφτά!
Για να ακριβολογούμε δεν είναι καν λεφτά! Είναι χαρτιά και αυτοί θα μας δώσουν λεφτά αφού αυτές είναι βασικά οι δουλειές που δίνουν αξία στο νόμισμα μίας χώρας!Πρόκειτε για επένδυση η οποία αν δε γίνει και φύγουν οι προηγούμενοι θα μείνουμε με τα χαρτιά, τα οποία λέγαμε χρήματα , τα οποία θα είναι πλέον χαρτί υγείας(περίπου)!
Βέβαια οι αποφάσεις για επιδοτήσεις γίνονται από ανθρώπους με αποτέλεσμα να γίνονται λάθη και να έχουμε πράγματι πεταμένα λεφτά!Αυτό όμως δεν αναιρεί τη λογική με την οποία γίνονται!

οφ τόπικ
Από την άλλη με το ευρώ τώρα δεν μπορούμε νομίζω να κόψουμε χρήμα στο νομισματοκοπείο για να κάνουμε αβέρτα επιδοτήσεις και επενδύσεις και για αυτό είμαι κατά του ευρώ
οφ τόπικ

και για να σοβαρευτώ επιτέλους

Quote from: aliakmwn on October 04, 2006, 17:06:06 pm
***= Δεν θεωρω πως το επαγγελμα του δασκαλου ειναι πιο ευκολο, ακομα και απο του οικοδομου. Ειναι σαφως λιγοτερο επικινδυνο, αλλα η πνευματικη κοπωση, και οι απαιτησεις που εχει, ειναι κλασεις ανωτερες.

Να πω ότι είναι φυσιολογικό άτομα με νοητικές δυσκολίες και ιδιαίτερα δυνατοί να αισθάνονται πνευματική κόπωση διδάσκωντας αριθμητική, λέγοντας τραγουδάκια και άλλα! και από την άλλη μεριά να τους φαίνεται το ίδιο εύκολο-δύσκολο να δουλεύουν σε οικοδομή!

Για αντικειμενική εργασία αν μιλάμε να σημειώσω ότι κατα την άποψη μου ακόμα και ο σκουπιδιάρης πρέπει να παίρνει τουλάχιστον όσα οι δάσκαλοι αλλά και παραπάνω!
Βασικά ίσως πρέπει να παίρνει παραπάνω και από ηλεκτρολόγους!

Και επειδή κάποιοι θα πούνε για σπουδές να τους πω από πριν ότι οι σπουδές είναι περίοδος διακοπών σε γενικές γραμμές και πολύ περισσότερο για δάσκαλος-καθηγητής δευτεροβάθμιας!

Δεν ξέρω τίποτα σχετικά με την κατάσταση των δασκάλων-εκπαιδευτικών, των μισθών τους και το τι ζητάνε (εκτός από τα 1450 ευρώ βασικό μισθό πρωτοδιοριζόμενου? που είδα εδώ) αλλά αυτα που ξέρω είναι

Ξέρω 4 άτομα από το λύκειο που πήγαν παιδαγωγικο.Και οι 4 πήγαν για τη σίγουρη δουλειά μετά!
Μία από αυτές μάλιστα είχε γονείς καθηγητές(μαθηματικός και φυσικός) και έβγαζε και μεγάλο βαθμό και παραξενεύτηκα όταν έμαθα που πέρασε, γιατί τότε δεν ήξερα την κατάσταση για την απόκατάσταση εργασίας στη σχολή αυτή!
Επιπλέον ξέρω ότι η συγκεκριμένη σχολή βγαίνει πάρα πολύ εύκολα και τα μαθήματα που έχουν αν και πολλά σε νούμερο είναι εξωφρενικά γελοία!

Για όλους τους παραπάνω λόγους δεν μου κάνει ιδιαίτερη αίσθηση η απεργία τους!
« Last Edit: October 05, 2006, 13:44:52 pm by Ολύμπιος » Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #51 on: October 05, 2006, 14:03:46 pm »

Ο Ολύμπιος λέει ασυναρτησίες, όπως πάντα... καλά, αυτά για τις επιδοτήσεις τα έχουμε ξαναπεί (για τα πρόστιμα), δεν υπάρχει κανένα συμφέρον στην όλη ιστορία για τον εργαζόμενο, να μην τα ξαναλέμε.

Quote from: Ολύμπιος on October 05, 2006, 13:32:17 pm
Να πω ότι είναι φυσιολογικό άτομα με νοητικές δυσκολίες και ιδιαίτερα δυνατοί να αισθάνονται πνευματική κόπωση διδάσκωντας αριθμητική, λέγοντας τραγουδάκια και άλλα! και από την άλλη μεριά να τους φαίνεται το ίδιο εύκολο-δύσκολο να δουλεύουν σε οικοδομή!
Έχεις κόλλημα με τις νοητικές δυσκολίες, να το κοιτάξεις. Πνευματική κόπωση δεν υφίσταται μόνο όταν δε μπορείς να καταλάβεις κάτι. Πάρε ένα παιδί να του κάνεις μάθημα να δεις τι κούραση θα αισθανθείς, κι ας μην έχεις νοητικές δυσκολίες.
Logged
Fenix
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 581


Α μπλου


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #52 on: October 05, 2006, 15:02:09 pm »

Αν θεωρείς ότι είναι σωστό να αποδοκιμάζεις τον αγώνα και τα αιτήματα κάποιου επειδή δεν γίνεται να πάρουν όλοι πιο πολλά ή επειδή ο αγώνας του δεν θα έχει κάποιο όφελος και για εσένα και τον λατρεμένο σου μισθό τότε πέφτεις πάλι στην κατηγορία του παρτάκια όσο και αν το καμουφλάρεις με δηλώσεις περί  κοινωνίας με αξιοπρεπείς μισθούς για όλους που θέλεις, αλλά δεν ξέρεις πως να την πετύχεις. Επίσης εξακολουθώ να πιστεύω ότι λεφτά υπάρχουν μόνο για τα πράγματα που θα βολέψουν τους δικούς μας και να μην ακούω βλακείες κομματικού περιεχομένου. Αυτά τα ακούμε από το σύνολο της κυβέρνησης και δεν χρειάζεται να τα ακούμε και εδώ. Δίνουν επίδομα 102 ευρώ σε n! εξαμηνιαίες δόσεις αλλά δίνουν και στους γαλάζιους δήμους (η ίδια τακτική εφαρμόζονταν και από το ΠΑΣΟΚ) 300.000 ευρώ με την μία για να κλαδέψουν τα δέντρα και φυτέψουν λουλουδάκια να βλέπεις να καμαρώνεις την δημαρχάρα σου, δεν έχουν για το επίδομα θέρμανσης αλλά ικανοποιούν σε μια νύχτα όλα τα αιτήματα των Αστυνομικών επειδή ψηφίζουν κατά 80% ΝΔ και επειδή δεν θέλουν κάτι να ταράξει την ομιλία του χοντρού,δεν φτάνουν για την αύξηση των δασκάλων αλλά μια χαρά έφταναν για να πάρουν κάτι αναδρομικά οι βουλευτές που δεν τα πήραν τελικά( αλλά  ο Αλογοσκούφης είχε δηλώσει με χαμόγελο ότι υπήρχε η δυνατότητα) επειδή έπεσε κράξιμο. Όπως έχω ξαναπεί σταματείστε να κατηγορείτε εργαζόμενους που παλεύουν για μια καλύτερη ζωή και αποδόστε ευθύνες εκεί που πρέπει, το να είσαι νέος και να αναπαράγεις τις δηλώσεις του μαλάκα του Αντώναρου είναι κατάντια πάρτε το χαμπάρι.
Logged

TΕΜΠΕΛΑΡΙΑ-ΚΟΠΡΙΤΕΙΣΙΟΝ
Κατάληψη για πάντα!Κατάληψη στα πάνταGood evening London, i would introduse myself but truth to tell, i do not have a  name , you can call me "V". Since mankind's dawn, a handfull of opressors have accepted responsibility over our lives that we should have accepted for ourselves.By doing so they took our power, by doing nothing, we gave it away.We've seen where their way leads, through camps and wars, towards the slaughterhouse.In anarchy there is another way.With anarchy,from rubble comes new life, hope reinstated.They say anarchy's dead, but you see...reports of my death were...exaggerated.Tomorrow Downing Street will be destroyed, tonight you must choose what comes next,lives of our own, or return to chains, choose carefully, and so adieu.
abbis
Guest
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #53 on: October 05, 2006, 18:45:28 pm »

Ο δάσκαλος... που αγάπησα!

Οι εκπαιδευτικοί, δύναμη αμφισβήτησης και δημιουργίας



Καλή σχολική χρονιά, δάσκαλε! Καλώς ξανάρθες στον «μαγικό» κόσμο της εκπαίδευσης.

Προσγειώσου! Προσγειώσου στον μισθό που σε εξαναγκάζει σε δεύτερη δουλειά... Προσγειώσου στον συνωστισμό των τάξεων των παιδιών από διαφορετικές πατρίδες... Προσγειώσου στο σχολείο - «φυλακή», στη διπλή βάρδια, στο «γραφείο των καθηγητών» όπου πιθανόν να μην έχεις ούτε γραφείο ούτε καρέκλα... Προσγειώσου στο σχολείο - απομίμηση φροντιστηρίου... Προσγειώσου στον παιδαγωγικό σου ρόλο που όλο και περισσότερο εξουθενώνεται από τον ρόλο του εξεταστή, του επιτηρητή, του συμβολαιογράφου επιδόσεων... Προσγειώσου στα διδακτικά καθήκοντά σου που όλο και περισσότερο «χαρακώνονται» από τις γραφειοκρατικές - διοικητικές υποχρεώσεις που θα σου αναθέσουν... Προσγειώσου στα δεκάδες μάτια των δυσαρεστημένων μαθητών οι οποίοι προετοιμάζονται μέρα - νύχτα στο διπλανό φροντιστήριο... Προσγειώσου στα καχύποπτα μάτια των γονιών που πληρώνουν μια περιουσία έξω από το σχολείο για την εκπαίδευση των παιδιών τους και έχουν μάθει να σε θεωρούν υπεύθυνο γι' αυτό... Προσγειώσου στη λάσπη του «τεμπέλη», του «ιδιαιτεράκια», στις ταμπέλες που σου έχουν έντεχνα φορέσει οι κυβερνήσεις μέσω των ηλεκτρονικών τους κουβερνάντων... Προσγειώσου στην ευθυνοφοβία κάποιου διευθυντή που δεν σε εμπιστεύεται και «επικοινωνεί» μαζί σου μέσω της απειλής της αξιολόγησης που έρχεται... Προσγειώσου στη νοοτροπία κάποιων συναδέλφων που περιμένουν να σου φορτώσουν ιεραρχικά ό,τι κάποιοι άλλοι παλιότερα φόρτωσαν σ' αυτούς...

Προσγειώσου και αμέσως απογειώσου! Υπολόγισε τις δυσκολίες και ταυτόχρονα περιφρόνησέ τες! Άφησε τα οράματά σου, τις προσδοκίες σου να υπερβούν τους τέσσερις τοίχους του σχολείου και τους χαμηλούς ορίζοντες ενός προκατασκευασμένου ρεαλισμού.

Αρνήσου στο κράτος - εργοδότη να σου φέρεται σαν επιχειρηματίας και να θέλει το σχολείο ένα εμπορικό μαγαζί και τον εκπαιδευτικό έναν κακοπληρωμένο και υπάκουο υπάλληλό του. Απαίτησε ό,τι σου ανήκει για να ζεις με αξιοπρέπεια.

Μετάτρεψε το σχολείο από χώρο «εξεταστικής θυσίας», από μια άχαρη και ψυχρή «αίθουσα αναμονής» στην οποία αναγκαστικά περιμένει ο μαθητής μέχρι να έρθει η ώρα του μοιράσματος των τίτλων, σε χώρο γνώσης, διεκδίκησης, ζωής.

Υπονόμευσε την ανταγωνιστική σχολική ατμόσφαιρα, δημιουργώντας όρους συνεργασίας, επιβραβεύοντας τη συλλογικότητα και την αλληλεγγύη, επιχειρηματολογώντας υπέρ της θέσης, ότι «τα καλύτερα όνειρα στη ζωή μας είναι τα συλλογικά!».

Γνώρισε τους μαθητές σου όχι μόνο με το αυστηρό κριτήριο της επιτυχίας ή της αποτυχίας τους στο σχολείο, αλλά με τα βασικά στοιχεία της κοινωνικής τους ταυτότητας. Δώσε στις τάξεις ένα άλλο χρώμα, πιο ανθρώπινο, πιο ζωηρό, πιο κοινωνικό. Επισήμανε σε όλους τους τόνους και προς όλες τις κατευθύνσεις ότι το σχολικό σύστημα δεν έχει το δικαίωμα να δημιουργεί παραμελημένα παιδιά.

Σκύψε πάνω στα παιδιά των «τελευταίων θρανίων», αφουγκράσου τις ανάγκες τους, μάθε τους γράμματα. Στάσου στα ξένα παιδιά, πλησίασέ τα, κατάλαβε ότι δεν είναι αυτά το πρόβλημα, αντίθετα αυτά έχουν χίλια προβλήματα. Μην επιτρέψεις, από συναδελφική αλληλεγγύη, σε κανέναν να κάνει τον «στιγματισμό» διδακτέα ύλη για τον μαθητή.

Πείσε τους μαθητές σου ότι οι σχέσεις σας μπορούν να πάψουν να είναι ανταγωνιστικές όταν η ουσιαστική συμμετοχή τους στη σχολική ζωή θα δρομολογηθεί στους όρους θέσπισης και τήρησης κανόνων που θα εξασφαλίζουν δικαιώματα και καθήκοντα σε όλους.

Αφόπλισε τον ωχαδελφισμό, τη λογική τού «τόσα παίρνω, τόσο δουλεύω» Κατέβασε την καρδιά σου από την έδρα, αφουγκράσου τα χτυποκάρδια, μετάτρεψε τους μαθητές σου σε παρατηρητές - δράστες, διέγειρε την παρατηρητικότητά τους, ανάγκασέ τους να πάρουν αποφάσεις, δώσε τους επιχειρήματα, ώθησέ τους στη συνειδητοποίηση.

Αρνήσου τη λογική των «πέτσινων προγραμμάτων» της ενισχυτικής διδασκαλίας, ενίσχυσε, όπως εσύ πολύ καλά ξέρεις, την ουσιαστική ενισχυτική διδασκαλία, διεκδικώντας τους μαθητές από τους εργολάβους των εξετάσεων (φροντιστήρια) αναδεικνύοντας το πρότυπο του δημόσιου δασκάλου, αγωνιστή της γνώσης.

Πρόβαλε τον ρόλο του δασκάλου - εμψυχωτή, αρνήσου τη μετατροπή σου σε μικρόψυχο ελεγκτή, σε συμβολαιογράφο επιδόσεων, μην αφήνεις να σε μετατρέψουν σε κακοπληρωμένο τεχνικό χωρίς διάθεση και χαμόγελο.

Δείξε στην ελληνική κοινωνία, στους εργαζόμενους, στη νεολαία, ότι απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική που δημιουργεί «εξεταστικά ναρκοπέδια», που ροκανίζει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς μετατρέποντας τη γνώση σε εμπόρευμα, εσύ ο εκπαιδευτικός, με τη δουλειά σου, με την ευθύνη σου, με τους αγώνες και τις διεκδικήσεις σου, προβάλλεις το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων σου.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΣ
ΤΑ ΝΕΑ , 05/10/2006
http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.php?e=A&f=18657&m=N06&aa=1
Logged
Fenix
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 581


Α μπλου


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #54 on: October 05, 2006, 18:53:40 pm »

Ωραίο το άρθρο που ποστάρισες abbis Smiley
Logged

TΕΜΠΕΛΑΡΙΑ-ΚΟΠΡΙΤΕΙΣΙΟΝ
Κατάληψη για πάντα!Κατάληψη στα πάνταGood evening London, i would introduse myself but truth to tell, i do not have a  name , you can call me "V". Since mankind's dawn, a handfull of opressors have accepted responsibility over our lives that we should have accepted for ourselves.By doing so they took our power, by doing nothing, we gave it away.We've seen where their way leads, through camps and wars, towards the slaughterhouse.In anarchy there is another way.With anarchy,from rubble comes new life, hope reinstated.They say anarchy's dead, but you see...reports of my death were...exaggerated.Tomorrow Downing Street will be destroyed, tonight you must choose what comes next,lives of our own, or return to chains, choose carefully, and so adieu.
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #55 on: October 05, 2006, 23:35:19 pm »

Quote from: pontiki on October 05, 2006, 02:26:56 am
Στην αρχή ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους . Δεν ήμουν Εβραίος και δεν φώναξα.
Μετά ήρθαν να πάρουν τους Κομμουνιστές. Δεν ήμουν κομμουνιστής και δεν φώναξα.
Έπειτα ήρθε η σειρά των περιθωριακών, των αντικαθεστωτικών, των αντιρρησιών συνείδησης, των ομοφυλόφιλων. Ούτε και αυτά σκέφτηκα, με αφορούσαν.
Στο τέλος ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους. Ούτε και τότε βρήκα λόγια για να εκφράσω την αντίθεση μου. Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ. Αλλά δεν υπήρχε κανείς για να φωνάξει..

Μπέρτολντ Μπρεχτ
  (???)*


Αν και λιγο καθυστερημένα...γαματο ποιημα pontiki !  Wink
Logged

abbis
Guest
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #56 on: October 06, 2006, 10:16:19 am »

Δάσκαλος για το παιδί είναι ο πράγματι δάσκαλος. Η στάση ζωής, δηλαδή.

Αυτός που χτες κλείδωσε τις πόρτες σ' ένα Λύκειο στο Νέο Ηράκλειο και απειλούσε με αποβολή τις μαθήτριες που ήθελαν να κατέβουν στο συλλαλητήριο, δεν είναι καλός δάσκαλος. Πόσο μάλλον που γνώριζε πως του ενός παιδιού ο γονιός ήταν απεργός καθηγητής και του άλλου επίσης απεργός δημόσιος υπάλληλος. Και περίμεναν απ' έξω να κατέβουν με τα παιδιά τους στο συλλαλητήριο. Μάθημα παρέδιδαν, κι αυτός μέσα απ' τα κάγκελα και οι άλλοι έξω απ' αυτά. Και προς τιμήν των παιδιών, πήδηξαν το κάγκελο και τράβηξαν στο δρόμο του χρέους. Εμεινε μέσα ο «δάσκαλος». Να μετρά τριάντα αργύρια. Ενας υπάλληλος με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Απ' αυτούς που πληρώνουν χρυσάφι για τον καμπινέ και γεμίζουν άχυρα το μυαλό των παιδιών, εκβιάζοντάς τα μάλιστα με την περίφημη βαθμολογία...

Επιμέλεια:
Θανάσης ΛΕΚΑΤΗΣ
http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=6/10/2006&id=6867&pageNo=2&direction=1

Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #57 on: October 06, 2006, 12:04:41 pm »

Όλο εμένανε σηκώνει
Να πω μάθημα η δασκάλα
Θα την σφάξω σαν κουνέλι και θα βγω να παίξω μπάλα

Τζίμης Πανούσης
Logged
abbis
Guest
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #58 on: October 06, 2006, 13:47:44 pm »

«Ποιος άλλος παίρνει αύξηση 45%;»...


Η κυβέρνηση επιμένει να προβοκάρει με τον πιο προκλητικό τρόπο τον αγώνα των εκπαιδευτικών. Το έκανε και χτες και μάλιστα την ίδια ώρα που χιλιάδες άνθρωποι πλημμύριζαν τους δρόμους της Αθήνας και των άλλων μεγάλων πόλεων δηλώνοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στους δασκάλους.

Ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης πήρε τόση φόρα που έφτασε ένα βήμα πριν να κατηγορήσει τους δασκάλους μέχρι και για ...«κοινωνική ανευθυνότητα». Μάλιστα, παρουσίασε και ...στοιχεία: Οι δάσκαλοι, είπε, δε ζητούν αύξηση 45% (όπως είχε πει προχτές), αλλά (μετά από τις νέες προσθαφαιρέσεις που έκανε) του προκύπτει ότι ζητούν αύξηση ...47,5%! «Ποιος άλλος έχει τέτοιες απαιτήσεις;», αναρωτήθηκε οργίλος...

*
Οχι, δεν περιμένουμε από την κυβέρνηση να αλλάξει ρότα. Αλλωστε, και μόνο το γεγονός ότι προσπαθεί να στρέψει εναντίον των δασκάλων (των 900 ευρώ) τους εργάτες (των 629 ευρώ ως βασικό) ή τους συνταξιούχους (των 500 ευρώ), δείχνει ότι η παλιά ΠΑΣΟΚεια προπαγάνδα περί «ρετιρέ» είναι το ίδιο δημοφιλής και στα επιτελεία της κυβέρνησης του κ. Καραμανλή.

Εκείνο, πάντως, για το οποίο αξίζει να συγχαρούμε τη ΝΔ είναι ότι αφ' ενός ξέρει να ξεχωρίζει τους «προνομιούχους», αλλά και αφ' ετέρου ότι - σε άλλες περιπτώσεις - καταφέρνει να κρατά την ψυχραιμία της. Ενδεικτικά μόνο θα αναφέρουμε κάποιους με τα ακόλουθα ποσοστά αυξήσεων (κερδών) μέσα στο α΄ εξάμηνο έναντι του περσινού:

«Αλουμίνιον της Ελλάδος»: Αύξηση καθαρών κερδών 99,5%. «Γιούρομπανκ»: Αύξηση καθαρών κερδών 41,6%. «Αλφα Μπανκ»: Αύξηση 37,7%. «PROTON BANK»: Αύξηση κερδών 447%. «Α-Β Βασιλόπουλος»: Αύξηση κερδών 73%.

*
ΥΓ(1): Οι παραπάνω και οι όμοιοί τους, ουδέποτε επέσυραν την μήνιν της κυβέρνησης...

ΥΓ(2): Αυτοί δεν τα ζητούν, όπως οι δάσκαλοι. Αυτοί τα πήραν και τα παίρνουν. Συνεχώς...


Γράφει:
ο Νίκος ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ

http://www.rizospastis.gr/page.do?id=6867&publDate=6%2F10%2F2006&direction=&pageNo=31
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #59 on: October 06, 2006, 21:21:25 pm »

Μπράβο, το πιο πρακτικό αρθρο που έχεις στήλει, έτσι για να μιλάμε με αριθμούς.
Άλλωστε αυτών οι αυξήσεις είναι σε βάρος μας(αύξηση στις τιμές, αύξηση στα επιτόκια δανείων),όχι των δασκάλων
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...