• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:10:42 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:10:42 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 61
Guests: 172
Total: 233
thunder
ecevz
vasillikiiiiii
pantoulis
mprizakias
gpapmtb
AA RE LEWN
Born_Confused
Petros Ts
Local Rider
iakov
Nekt
vlasiosv
Elenit
alekos87
Tsomp
Aglosdoum
MrGreekArrow
Aria10
Gone_Forever
thomassamaras
anastas1a
dkonst
stavr0s16
stefpapa21
dkatsoul
acolak
soule
christina02
chaniotism
nikpapoutsi
alexlemp
iliaskou
gstom
apapamichail
nikosmonov
Evripidis
msandr
petrtheo
Zaxarenia
m.renia
evrinasto
florianm
georsoti
cheinopor
pavlaras
dimant
chris123
Kenedy
theofr
xristostsi03
maria_s
gntitsios
fivosfivos1
chris_p30
Fidelity
Pcsc
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο  (Read 17539 times)
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #30 on: October 04, 2006, 20:10:43 pm »

Quote from: aliakmwn on October 04, 2006, 17:47:53 pm
Σ' αυτη τη συζητηση, αδιαφορω για το κατα ποσον η μια δουλεια ειναι περισσοτερο ή λιγοτερο δυσκολη. Θα συζητησω τετοιο θεμα, μονο οταν θα παμε να μιλησουμε για το ποσο παραπανω απο το βασικο μισθο πρεπει να παιρνει ο καθενας... Εκει μπορει να με πεισεις οτι π.χ. ο εισαγγελεας πρεπει να αμοιβεται περισσοτερο απο τον δασκαλο (σε λογικα παντα πλαισια).
Το αιτημα για βασικο μισθο ομως ειναι αδιαπραγματευτο απο την πλευρα μου.

Οταν λεμε βασικος μισθος, εννοουμε τον ελαχιστο μισθο που πρεπει αντικειμενικα να παιρνει καποιος, ωστε να ζησει αυτος και η οικογενεια του.

Εδώ συμφωνώ.Γι'αυτό και είπα ότι δεν είμαι κατά της απεργίας που γίνεται.
Αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να κάνουν όλοι απεργία με ανάλογα αιτήματα.
Δηλαδή, να αυξηθεί ο βασικός μισθός για όλους και στη συνέχεια να υπάρχει
διαβάθμιση ανάλογα με τις ώρες εργασίας σλλά και τη βαθμίδα εκπαίδευσης (δεν αναφέρομαι σε πιο δύσκολες ή εύκολες σχολές).
Logged
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #31 on: October 04, 2006, 20:12:06 pm »

Quote from: Zarathoustra on October 04, 2006, 20:03:51 pm
Quote
Την τελευταία φορά που το έλεγξα, ακόμα καπιταλισμό είχαμε και μάλιστα προς το νεοφιλελεύθερο... άμα φέρουμε την εργατική εξουσία, μετά βλέπουμε τι θα κάνουμε με τους άεργους...

Καπιταλισμό με ποσοστό 60% της οικονομίας να ελέγχεται από το κράτος?Και πρίν λίγα χρόνια τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα.Τηλεπικοινωνίες(ΟΤΕ),ενέργεια(ΔΕΗ),μεταφορές(ΟΣΕ,Ολυμπιακή,ΟΑΣ),Βιομηχανία(ΑΓΕΤ,κ.λ.π)
Τράπεζες(Εθνική,Εμπορική,Αγροτική,κ.λ.π), όλες οι μεγάλες εταιρείες και τα περισσότερα "μέσα παραγωγής" ανήκαν μονοπωλιακά στο κράτος.Αλλά και όσες παρέμειναν ιδιωτικές, ήταν(και είναι) σε μεγάλο βαθμό κρατικοδίαιτες και ελεγχόμενες.

Η οικονομία μας απέχει πολύ από το να είναι φιλελεύθερη(δείτε την κατάταξη της Ελλάδας στον δείκτη οικονομικών ελευθεριών) και το σύστημα μας χαρακτηρίζεται από πολλούς ως "παρεοκρατικός καπιταλισμός"(crony capitalism),δηλαδή μια διαστρεβλωμένη,νοσηρή μορφή καπιταλισμού.


Συμφωνώ απόλυτα. Θα το έγραφα εγώ, με πρόλαβες Zarathoustra.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Fenix
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 581


Α μπλου


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #32 on: October 04, 2006, 20:26:39 pm »

Οι δάσκαλοι καλά κάνουν και ζητάνε πιο πολλά, είναι δικαίωμά τους να θέλουν να περνούν μια καλύτερη ζωή και να παλεύουν για αυτό. Τα λεφτά που παίρνουν είναι τα λιγότερα στην Ευρώπη (μετά την Πορτογαλία) και το θεωρώ λίγο ξεφτίλα να παίρνουν 300κάτι ευρώ πάνω από τον μισθό του ανειδίκευτου εργάτη. Όσο για το αν είναι άχρηστοι, τα ξύνουν και άλλα γραφικά θυμάμαι είχα διαβάσει σε ένα βιβλίο του Τσιφόρου ότι τα επαγγέλματα τα οποία είναι απαραίτητα για την πρόοδο της κοινωνίας είναι του δασκάλου, του μηχανικού και του γιατρού. Οι δύο τελευταίες κατηγορίες ενώ μπορεί να μην ξεκινάνε από 1400 ευρώ, μπορεί κάποια στιγμή να φτάσεις να πάρεις πολλά περισσότερα αν είσαι καλός στην δουλειά σου και λίγο τυχερός. Ένας δάσκαλος τώρα φτάνει τα 1200κάτι (διορθώστε με αν κάνω λάθος) ευρώ σαν τελευταίο μισθολογικό κλιμάκιο. Μαζί τους λοιπόν και εύχομαι να τα καταφέρουν. Γενικά τώρα, ο κάθε ένας κοιτάζει την πάρτη του και αυτά που τον συμφέρουν. Αυτό είναι γνωστό σε όλους, αφού δεν παίρνω εγώ να μην πάρεις εσύ, αν εγώ θέλω να μπορώ να ψωνίζω σαν μαλάκας όποτε γουστάρω και δεν μου φτάνουν 6 ημέρες και άπειρες ώρες  την εβδομάδα να διευρύνουμε το ωράριο και χέστηκα για τους πωλητές που τους βγαίνει το λάδι, ο προυπολογισμός δεν έχει για τους δασκάλους αλλά έχει για να ιδρύσουμε εκ νέου την χωροφυλακή να βολέψουμε τους δικούς μας, εγώ είμαι πολύτεκνος και έχω 5 παιδιά γιατί να έχει τα ίδια προνόμια και ο άλλος ο καραγκιόζης που έχει μόνο 3; Και άλλα πολλά. Μην προσπαθείς λοιπόν φίλε αλιάκμωνα να πείσεις για το δίκαιο του αγώνα των εκπαιδευτικών γιατί δυστυχώς αυτή η νοοτροπία είναι βαθιά ριζωμένη και δεν αλλάζει εύκολα.
Logged

TΕΜΠΕΛΑΡΙΑ-ΚΟΠΡΙΤΕΙΣΙΟΝ
Κατάληψη για πάντα!Κατάληψη στα πάνταGood evening London, i would introduse myself but truth to tell, i do not have a  name , you can call me "V". Since mankind's dawn, a handfull of opressors have accepted responsibility over our lives that we should have accepted for ourselves.By doing so they took our power, by doing nothing, we gave it away.We've seen where their way leads, through camps and wars, towards the slaughterhouse.In anarchy there is another way.With anarchy,from rubble comes new life, hope reinstated.They say anarchy's dead, but you see...reports of my death were...exaggerated.Tomorrow Downing Street will be destroyed, tonight you must choose what comes next,lives of our own, or return to chains, choose carefully, and so adieu.
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #33 on: October 04, 2006, 21:07:14 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 21:52:13 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #34 on: October 04, 2006, 21:23:54 pm »

Marauber, είσαι τελείως off... και δημόσιος υπάλληλος να είσαι, αν δεν πας στη δουλειά σου έχεις κυρώσεις. Και στο σοσιαλισμό ακόμα οι άεργοι έχουν κυρώσεις. Νομίζεις ότι σε ένα χώρο εργασίας όπου οι εργαζόμενοι έχουν τον έλεγχο της παραγωγής θα ανέχονται ένα συνάδελφό τους να τεμπελιάζει; Τέτοιοι άνθρωποι περιθωριοποιούνται ηθικά πρώτα από όλα (και αυτό από μόνο του είναι επαρκές "ταρακούνημα")! Για τις ανίατες περιπτώσεις υπάρχουν και ποινές.

Παρεμπιπτόντως, αυτό που εφαρμόστηκε στην ΕΣΣΔ δεν ήταν σοσιαλισμός Wink
Logged
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #35 on: October 04, 2006, 21:26:23 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS on October 04, 2006, 21:07:14 pm
Quote from: marauber on October 04, 2006, 19:02:00 pm
Η γνώμη μου είναι πως κάποιος θα πρέπει να αμείβεται με βάση αυτά που προσφέρει.
Και αν αυτά που προσφέρει είναι επαρκή, τότε ναι, σαφώς και να παίρνει μισθό που του επιτρέπει να καλύπτει τις ανάγκες του.

Εγώ το βλέπω κάπως διαφορετικά. Κάποιος θα πρέπει να προσφέρει στη κοινωνία όσα απαιτούνται για να υλοποιήσει τους στόχους της και να πληρώνεται με βάση αυτά που προσφέρει.
Ναι δε διαφωνώ (αν κατάλαβα καλά αυτό που έγραψες), απλά συνήθως η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά στην κοινωνία και είναι κάπως δύσκολο να πιάσει κάποιος "ταβάνι" ζήτησης με τη δουλειά που κάνει. Δλδ να προσφέρει περισσότερα από από όσα απαιτεί από αυτόν η κοινωνία.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #36 on: October 04, 2006, 21:33:51 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 21:52:04 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #37 on: October 04, 2006, 21:34:13 pm »

Quote from: Νessa on October 04, 2006, 21:23:54 pm
Marauber, είσαι τελείως off... και δημόσιος υπάλληλος να είσαι, αν δεν πας στη δουλειά σου έχεις κυρώσεις. Και στο σοσιαλισμό ακόμα οι άεργοι έχουν κυρώσεις. Νομίζεις ότι σε ένα χώρο εργασίας όπου οι εργαζόμενοι έχουν τον έλεγχο της παραγωγής θα ανέχονται ένα συνάδελφό τους να τεμπελιάζει; Τέτοιοι άνθρωποι περιθωριοποιούνται ηθικά πρώτα από όλα (και αυτό από μόνο του είναι επαρκές "ταρακούνημα")! Για τις ανίατες περιπτώσεις υπάρχουν και ποινές.

Παρεμπιπτόντως, αυτό που εφαρμόστηκε στην ΕΣΣΔ δεν ήταν σοσιαλισμός Wink

Αν εγώ είμαι off, εσύ που είπες ότι η οικονομία μας πλησιάζει τη νεοφιλελεύθερη τι είσαι;
Αντί να λες ότι είμαι off, θα μπορούσες να πεις ότι εξαιρείς τους αέργους από αυτούς που "πρέπει να αμείβονται σύμφωνα με τις ανάγκες τους". Αυτό θα αρκούσε, αντί για τα αυτονόητα παραδείγματα που μου λες.

Όσο για την ΕΣΣΔ, τα έχουμε ξαναπεί Undecided...
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #38 on: October 04, 2006, 21:39:23 pm »

Quote from: marauber on October 04, 2006, 21:34:13 pm
Αν εγώ είμαι off, εσύ που είπες ότι η οικονομία μας πλησιάζει τη νεοφιλελεύθερη τι είσαι;
Αυτή είναι η τάση. Γίνονται συνεχώς ιδιωτικοποιήσεις, ενώ η λέξη "κρατικοποποίηση" δεν έχει ακουστεί στην Ευρώπη εδώ και δεκαετίες.

Quote from: marauber on October 04, 2006, 21:34:13 pm
Αντί να λες ότι είμαι off, θα μπορούσες να πεις ότι εξαιρείς τους αέργους από αυτούς που "πρέπει να αμείβονται σύμφωνα με τις ανάγκες τους". Αυτό θα αρκούσε, αντί για τα αυτονόητα παραδείγματα που μου λες.
Η απόλυτη εφαρμογή του "ο καθένας εργάζεται ανάλογα με τις ικανότητές του και αμοίβεται ανάλογα με τις ανάγκες του" θα συμβεί μόνο σε αρκετά προχωρημένη φάση του κομμουνισμού. Αρχικά θα μετράνε βασικά οι εργατοώρες, και από εκεί και πέρα εξετάζεις τις αντικειμενικές ανάγκες του καθένα.
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #39 on: October 04, 2006, 23:05:55 pm »

Ασχετα παντως εγω να κανω κανα δυο προτασεις:

1) Ο μισθος να εξαρταται αμεσα απο το βαθμο εισαγωγης στις σχολες. Ετσι θα αποδειξουμε οτι ειμαστε και πολλοι μαγκες εμεις που βγαλαμε 19(ΔΕΚΑΕΝΝΕΑ ολογραφως)!!!

2)Οι σχολες που ειναι πιο δυσκολες απο εμας ή το διο με εμας, αλλα οχι τοσο ξακουστες, οπως χημικο ή κτιατρικη να αμοιβονται με 5000 το χρονο. Καναν και 5 χρονια!!!

3)Οσο ερχονται απο Αγγλικα πανεπιστημια μονο με bachellor, θα παιρνουν λιγοτερα απο αλλους, επειδη καναν τρια χρονια.

4)Αναλογα με το ποσα χρονια κανεις για να τελειωσεις την σχολη, θα ανεβαινει και ο μισθος σου.

Περα απο την πλακα(αστειακια ηταν Tongue), η σημερινη κοινωνια εχει ξεφτιλιστει. Το μοντελλο του ελευθερου καπιταλισμου, αν και δεν ειμαι σιγουρος, νομιζω οτι πηγε να εφαρμοστει στην Αργεντινη και εν μια νυκτι το συστημα κατερρευσε και οι ανθρωποι χρεωκοπησαν.

Ασχετα απο ολα αυτα, η εννοια του βασικμου μισθου ειναι θεμελειωδης. Δεν ξερω αν ο προυπολογισμος αντεχει ή οχι, γιατι πολυ απλα δεν πιστευω οτι μας λενε γενικα την αληθεια. Με τοσες βρομες που βγαινουν, γιατι να τους εμπιστευτεις; Στην τελικη, δεν μας ενδιαφερει αν αντεχουν ή οχι. Αν πας πιο βορεια, σε σοβαρες χωρες θα δεις τι σημαινει πραγαμτικα ενδιαφερον για τον πολιτη.

Εδω στην Φινλανδια, πριν 50 χρονια μονο παγοι ηταν. Κατεστραμμενη χωρα απο την Ρωσια. τωρα, εχει απο τις μεγαλυτερες βιομηχανιες, τρομερο βιοτικο επιπεδο, τρομερη ποιοτητα ζωης, τρομερη μορφωση. Εκει ολοι ξερουν τρεις ξενες γλωσσες. Ο πιο φτωχος εχει τα μεσα τουλαχιστον για  μια αξιοπρεπη διαβιωση. Ξερετε πως γινεται αυτο; Εχουν πολυ ψηλους φορους. Αλλα ακομα πιο ψηλους, παρα πολυ ψηλους για τους πλουσιους. Και απο εκει παιρνουν τα λεφτα.

Γι αυτο μην μου λετε οτι δεν εχουμε χρηματα. Καθε κουτσουλια της Ευρωπης εχε μεγαλυτερους μεσους μισθους απο εδω. Και η Ελλαδα, που η τυχη, ο Θεος, οτι θελετε πειτε, την προικισε με τοσα πλεονεκτηματα, με τοση ιστορια να εκμεταλλευεται, με τοσους φυσικους πορους και δεν εχει να προσφερει τα βασικα σε μολις 10.000.000;

Ολα αυτα ηταν ψιλοασχετα, αλλα εχω νευριασει γενικα με την κατασταση που επικρατει. Ο καθενας μπορει να πιστευει οτι θελει για τοσυστημα που ειναι καλυτερο, για την ιδεολογια που ειναι καλυτερη, για..., για ...., για..... Αλλα το να ζηταει σημερα καποιος τα βασικα για την επιβιωση, ε οχι. Εδω εγω που ειμαι φοιτητης θελω για να ζησω γυρω στα 800 ευρω μαζι με νοικια, φαγητο, λογαριασμους. Και ειμαι φοιτητης. Ο αλλος που εχει οικογενεια; Μπορει οι περισσοτεροι να νομιζετε οτι ολος ο κοσμος ειναι οπως εμεις. Ε δεν ειναι. Και εμενα ο πατερας μου καθηγητης ειναι. Και πολλων απο εμας. Αλλα εαν μου πειτε οτι περναει καλα, ε οχι. Γιατι βγαζει λεφτα για να ζησω εγω και να εχω μια καλυτερη τυχη. Γιατι τα στερειτε αυτος για να εχω εγω. οπως κανουν οι γονεις πολλων απο εμας. Αν εσεις νομιζετε οτι ολα βγαινουν τοσο ευκολα, σταμετειστε να καθεστε και να διαβαζετε μονο, και δουλεψτε, οπως κανουν οι περισσοτεροι φοιτητες στις περισσοτερες χωρς της Ευσρωπης. Μεχρι τοτε, να μιλατε για το τι πρεπει να κανουν οι αλλοι με τα λεφτα τους, με τις διεκδικησεις τους και με τα ονειρα τους ειναι κουφια λογια, λογια του αερα.

Και στην τελικη να ρωτησω κατι. Δηλαδη το εχω απορια. Στο σημερα, στο κωλοσημερα που τοσα εχει να προσφερει και τοσα να μας παρει.

Ποιο ειναι το νοημα της ζωης; Το νοημα ειναι να παιρνουμε 1000 ευρουλακια, να τα φυλαμε ως κορην οφθαλμου, να παιζουμε κανα στοιχημα, να δινουμε τα μισα σε φορους και να φτασουμε στα εξηντα να δινουμε κανα χαρτζιλικι στα εγγονια μας να χαρουνε αυτα που δεν χαρηκαμε εμεις.

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ , ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ; ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ;

Παλευουμε για μια καλυτερη κοινωνια ή για μια κοινωνια προ 40 ετων, οταν οι γονεις μας επρεπε να σκολουθησουν αυτον τον δρομο για να φερουν βολτα;

Και χεστηκα αν εγω θα παιρνω 25.000 ευρω τον χρονο, οταν ολοι οι αλλοι θα ζουνε με τα αποφαγια μου. Δεν με ενδιαφερει κι ας εκανα ενα ολοκληρο παραπανω χρονο σπουδες.

Δεν παλευουμε για αυτα που θα θελαμε. Παλευουμε για αυτα που μας ανηκουν, για αυτα που πρεπει να εχουμε. Και ολα αυτα δεν τα εγραψα για τους δασκαλους μονο. Αυτα τα εγραψα για ολους μας. Για αυτα(και για πολλα αλλα) ημουν στις καταληψεις. Αυτα ισχυουν για ολους μας. Οσο δεν το καταλαβαινουμε, τοσο θα δινουν οι κυβερνησεις 10 ευρω αυξηση το χρονο(και σε 12 δοσεις των 80 λεπτων) και εμεις θα κουναμε την ουρα μας.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
aliakmwn
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτ
« Reply #40 on: October 04, 2006, 23:58:03 pm »

Για οσους ζωντανους μπορουν να νιωσουν ακομα:

Ήλιος κόκκινος ζεστός στάθηκε στην κάμαρά μου
Ξύπνησε όλη η πολιτεία κάτω απ’ τα παράθυρά μου
Το παιδί πάει στο σχολειό του κι ο εργάτης στη δουλειά
Πρωινά δυο μάτια ανοίγει όμορφη μια κοπελιά
 
Ε, ε, ήλιε, ήλιε αρχηγέ
δως το σύνθημα εσύ κι η χαρά θ’ αναστηθεί
Το σκοτάδι θα πεθάνει και θ’ ανάψει η χαραυγή

 
Ο εργάτης βλαστημάει και τραβάει για το σταθμό
Να ο ήλιος ανεβαίνει σα σημαία στον ουρανό
Μπρος στης φάμπρικας την πύλη ο εργάτης σταματά
Όμορφη η μέρα γνέφει κι απ’ το ρούχο τον τραβά
 
Ε, ε, σύντροφέ μου αχ τι κακό
σύντροφέ μου αχ τι κακό, μέρα μ’ ήλιο σαν κι αυτό
 να την τρώει τ’ αφεντικό

 
Σήκω ήλιε πιο ψηλά να σε δούνε τα παιδιά
Δες, χορεύει η κοπελιά με στεφάνι στα μαλλιά
Τα παιδιά θα μεγαλώσουν, θ’ αγαπούν την κοπελιά
κι όλα τότε θαν’ δικά μας, ήλιος, ουρανός, χαρά

Ε, ε, σύντροφέ μου αχ τι κακό
το ποτήρι αν ξεχειλίσει μέρα μ' ήλιο σαν κι αυτό
αλοίμονό σου αφεντικό


Διονυσης Σαββοπουλος, Εγερτηριο
« Last Edit: October 05, 2006, 00:00:22 am by aliakmwn » Logged
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #41 on: October 05, 2006, 00:16:38 am »

Quote from: Aurelius on October 04, 2006, 23:05:55 pm
Αν εσεις νομιζετε οτι ολα βγαινουν τοσο ευκολα, σταμετειστε να καθεστε και να διαβαζετε μονο, και δουλεψτε, οπως κανουν οι περισσοτεροι φοιτητες στις περισσοτερες χωρς της Ευσρωπης. Μεχρι τοτε, να μιλατε για το τι πρεπει να κανουν οι αλλοι με τα λεφτα τους, με τις διεκδικησεις τους και με τα ονειρα τους ειναι κουφια λογια, λογια του αερα.
Ε τώρα αυτό δεν είναι σωστό... είναι επίθεση στο ήθος του αντιπάλου.

Κατά τα άλλα... πολύ όμορφο ήταν το κείμενό σου! Smiley
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #42 on: October 05, 2006, 00:37:54 am »

Quote from: Νessa on October 05, 2006, 00:16:38 am
Quote from: Aurelius on October 04, 2006, 23:05:55 pm
Αν εσεις νομιζετε οτι ολα βγαινουν τοσο ευκολα, σταμετειστε να καθεστε και να διαβαζετε μονο, και δουλεψτε, οπως κανουν οι περισσοτεροι φοιτητες στις περισσοτερες χωρς της Ευσρωπης. Μεχρι τοτε, να μιλατε για το τι πρεπει να κανουν οι αλλοι με τα λεφτα τους, με τις διεκδικησεις τους και με τα ονειρα τους ειναι κουφια λογια, λογια του αερα.
Ε τώρα αυτό δεν είναι σωστό... είναι επίθεση στο ήθος του αντιπάλου.

Κατά τα άλλα... πολύ όμορφο ήταν το κείμενό σου! Smiley

Δεν ειναι καθολου επιθεση. Δεν επιτιθεμαι σε κανεναν. Απλα θεωρω οτι δεν ειναι σωστο να μιλαμε για το τι θα πρεπει αν κανουν οι αλλοι, οταν εμεις τα βρισκουμε απλως ετοιμα. Αν φανηκε σαν επιθεση ή προσβληθηκε καποιος να το σβησω. Πραγματικα, μεσα σε αυτους πρωτος απο ολους μπαινω εγω.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
pontiki
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 463



View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #43 on: October 05, 2006, 02:26:56 am »

Γενικά σχετικά με διάφορα που γράφτηκαν στο τόπικ αυτό...


Στην αρχή ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους . Δεν ήμουν Εβραίος και δεν φώναξα.
Μετά ήρθαν να πάρουν τους Κομμουνιστές. Δεν ήμουν κομμουνιστής και δεν φώναξα.
Έπειτα ήρθε η σειρά των περιθωριακών, των αντικαθεστωτικών, των αντιρρησιών συνείδησης, των ομοφυλόφιλων. Ούτε και αυτά σκέφτηκα, με αφορούσαν.
Στο τέλος ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους. Ούτε και τότε βρήκα λόγια για να εκφράσω την αντίθεση μου. Ο επόμενος στη σειρά ήμουν εγώ. Αλλά δεν υπήρχε κανείς για να φωνάξει..

Μπέρτολντ Μπρεχτ
  (???)*

*όσον αφορά τα ερωτηματικά θα ανοίξω σε λίγο ένα σχετικό τόπικ

Edit: Τελικά μάλλον όχι Μπρέχτ... δείτε εδώ:

http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=8703.0
« Last Edit: October 05, 2006, 03:00:34 am by pontiki » Logged
abbis
Guest
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #44 on: October 05, 2006, 09:19:53 am »

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Για εκπαίδευση στην υπηρεσία του λαού

Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ καταγγέλλει την πολιτική των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, την ιδιωτικοποίηση και την υποβάθμιση του μορφωτικού περιεχομένου της εκπαίδευσης, που υψώνει νέα ταξικά τείχη για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων
Η απονεύρωση του όποιου μορφωτικού και διαπαιδαγωγητικού ρόλου του σχολείου συνοδεύεται από τη συνεχιζόμενη εργασιακή, οικονομική και επιστημονική υποβάθμιση των εκπαιδευτικών
Οι προτάσεις του ΚΚΕ

 
Στη Βουλή φέρνει το ΚΚΕ το θέμα της Παιδείας, την πολιτική απαξίωσης της εκπαίδευσης και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, με Επίκαιρη Eπερώτηση που κατέθεσε σύσσωμη η Κοινοβουλευτική Ομάδα του Κόμματος με επικεφαλής την Γενική Γραμματέα της ΚΕ. Στο κείμενο, που απευθύνεται προς την υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και μαζί με την Αλέκα Παπαρήγα υπογράφουν οι βουλευτές Νίκος Γκατζής, Λιάνα Κανέλλη, Ορέστης Κολοζώφ, Παναγιώτης Κοσιώνης, Βέρα Νικολαΐδου, Ελπίδα Παντελάκη, Σταύρος Σκοπελίτης, Αντώνης Σκυλλάκος, Αγγελος Τζέκης, Τάκης Τσιόγκας, Γιώργος Χουρμουζιάδης, τονίζεται:

«Ο χώρος της εκπαίδευσης βρίσκεται τους τελευταίους μήνες σε διαρκή αγωνιστικό αναβρασμό και ετοιμότητα. Τις παρατεταμένες και δυναμικές κινητοποιήσεις των φοιτητών-σπουδαστών διαδέχτηκε ο επίμονος και αποφασιστικός απεργιακός αγώνας των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, με τον οποίο πρόσφατα συντονίστηκαν και οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας. Αγώνες που πέρα από τα δίκαια αιτήματα για ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, αντικειμενικά φέρνουν στην επιφάνεια τα βαθύτερα προβλήματα της Παιδείας.

Η αιτία που οδηγεί κάθε τόσο στους δρόμους χιλιάδες εκπαιδευτικών, φοιτητών, σπουδαστών, ακόμη και μαθητές ή γονείς, είναι κοινή για όλους όσοι συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για την πολιτική συνολικής αναδιάρθρωσης της εκπαίδευσης με σκοπό την πιο αποτελεσματική συμβολή της στην ευημερία των επιχειρήσεων και την "ανταγωνιστικότητα" της καπιταλιστικής οικονομίας, πολιτική που όχι μόνο διογκώνει τα χρόνια προβλήματα της εκπαίδευσης, αλλά συσσωρεύει και νέα, οξύτερα.

Νέα ταξικά τείχη
Η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας και επιταχύνοντας την ίδια πολιτική των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, έρχεται να ενισχύσει στο έπακρο την ιδιωτικοποίηση και την υποβάθμιση του μορφωτικού περιεχομένου της εκπαίδευσης, να υψώσει νέα ταξικά τείχη για τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων και να αυξήσει δραματικά το κόστος της υποσιτιζόμενης από τον κρατικό προϋπολογισμό εκπαίδευσης, οδηγώντας σε οικονομική εξουθένωση τα λαϊκά νοικοκυριά. Πιο συγκεκριμένα:

1. Με σειρά μέτρων (Ευέλικτη Ζώνη, ευρωπαϊκά προγράμματα, Συμπράξεις Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα, πρόταση του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κ.ά.) προωθείται η "αποκέντρωση"-ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου. Το κράτος σταδιακά αποδεσμεύεται από την ευθύνη για τη χρηματοδότηση και τη διαμόρφωση σημαντικού μέρους του σχολικού προγράμματος, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο για άμεση παρέμβαση των επιχειρήσεων-χορηγών στην εκπαίδευση και τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Μέχρι και υποδιευθυντή - μάνατζερ προβλέπει η πρόταση της επιτροπής του ΕΣΥΠ, προκειμένου να βελτιωθεί η ικανότητα του σχολείου να διαχειρίζεται "έξυπνα" τους λιγοστούς πόρους του και να προσελκύει χρηματοδότες. Ταυτόχρονα, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έχει ουσιαστικά ανατεθεί με το αζημίωτο στους μεγαλοεκδότες-προμηθευτές των σχολικών βιβλίων, που οργανώνουν κάθε χρόνο δεκάδες σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς και εκδίδουν πλήθος σχολικών βοηθημάτων για εκπαιδευτικούς και μαθητές, εκμεταλλευόμενοι τα κενά που αφήνει σκόπιμα το ελλειμματικό σύστημα της δημόσιας εκπαίδευσης.

2. Με την ανάθεση της ευθύνης για τη χρηματοδότηση και τη συγκρότηση των προγραμμάτων διδασκαλίας στο σχολείο και την "τοπική κοινωνία" προωθείται η διεύρυνση της ταξικής διαφοροποίησης της σχολικής εκπαίδευσης. Το επίπεδο των σχολικών μονάδων και το περιεχόμενο της διδασκαλίας θα εξαρτώνται πολύ περισσότερο από το εισόδημα και τη μόρφωση των γονιών, τις φοροεισπράξεις του δήμου και τις διαχειριστικές ικανότητες των εκπαιδευτικών. Το χάσμα ανάμεσα στη μόρφωση των κοινωνικά και οικονομικά αδύναμων μαθητών και σε εκείνη που αποκτούν τα παιδιά των πιο ευνοημένων κοινωνικών στρωμάτων θα διευρυνθεί, στο όνομα των διαφορετικών αναγκών και δυνατοτήτων τους. Παράλληλα, ένας πυκνός ιστός σκληρών εξεταστικών φραγμών και αξιολογήσεων - από το δημοτικό μέχρι το λύκειο, με διαγνωστικές, περιφερειακές, πανελλαδικές, εικονικές και άλλες εξετάσεις - εξυφαίνεται από τα κυβερνητικά επιτελεία για να αποκλείσει τους περισσότερους μαθητές από το Γενικό Λύκειο και να τους στοιβάξει στα ψευτο-αναβαθμισμένα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και στη χοάνη των Επαγγελματικών Σχολών (ΕΠΑΣ), με πρώτο δείγμα τη θέσπιση βαθμολογικού ορίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ - ΤΕΙ. Τον ίδιο στόχο εξυπηρετεί και ο νόμος 3475/06 για την ΤΕΕ, που αναπαράγει ενισχυμένο το διπλό ανισότιμο κύκλωμα Γενικής και Τεχνικής εκπαίδευσης, διογκώνει τα προβλήματα για τα παιδιά της εργατικής τάξης και ήδη έχει καταλυτικές συνέπειες για μαθητές, εκπαιδευτικούς και σχολεία.

Φερέφωνα του κεφαλαίου
3. Με τα νέα αναλυτικά προγράμματα και βιβλία, που σχεδιάστηκαν από το ΠΑΣΟΚ και ολοκληρώνονται και υλοποιούνται από την κυβέρνηση της ΝΔ, επιχειρείται η σφοδρότερη τα τελευταία χρόνια επίθεση αποδιοργάνωσης και ελέγχου της σκέψης των μαθητών. Τα "διαθεματικά" προγράμματα διδασκαλίας, στο όνομα της ενιαιοποίησης της γνώσης και της "ολιστικής μάθησης", αποτελούν την αποθέωση της αποσπασματικότητας μέσα από μια μηχανιστική παράθεση και συγκόλληση ασύνδετων πληροφοριών, που θα οδηγήσει σε νέα έξαρση το λειτουργικό αναλφαβητισμό. Η επιστημονική ερμηνεία της πραγματικότητας εξισώνεται, αναμειγνύεται ή παραγκωνίζεται από θεολογικές αντιλήψεις και αντιεπιστημονικά σχήματα, ενώ η εκγύμναση των μαθητών σε χρηστικού χαρακτήρα δεξιότητες έρχεται να καταργήσει και τα τελευταία ψήγματα γενικής παιδείας από το περιεχόμενο της εκπαίδευσης. Τόσο τα νέα βιβλία όσο και τα επιχορηγούμενα από την ΕΕ και τις επιχειρήσεις ευρωπαϊκά προγράμματα-αγωγές αποτελούν φερέφωνα της πιο ωμής προπαγάνδας για την ανταγωνιστικότητα, την επιχειρηματικότητα, την ταξική συνεργασία, την ατομική ευθύνη για τα κοινωνικά προβλήματα, το ευρωπαϊκό ιδεώδες, κλπ. Στόχος όλων αυτών των αλλαγών είναι η προετοιμασία και αναπαραγωγή ενός εργαζόμενου, που όχι μόνο θα αποδέχεται ένα ακόμη πιο σκληρό σύστημα εκμετάλλευσης, αλλά και θα το υποστηρίζει ενεργητικά.

4. Η απονεύρωση του όποιου μορφωτικού και διαπαιδαγωγητικού ρόλου του σχολείου συνοδεύεται από τη συνεχιζόμενη εργασιακή, οικονομική και επιστημονική υποβάθμιση των εκπαιδευτικών με την καθήλωση των αποδοχών τους σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα, την εξάπλωση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων μέσα από τους θεσμούς των αναπληρωτών και των ωρομισθίων, τη συρρίκνωση των μορφωτικών τους δικαιωμάτων. Η πιο πάνω κατάσταση είναι απόρροια της γενικότερης πολιτικής της λιτότητας για τους εργαζόμενους που ακολουθεί και η σημερινή κυβέρνηση, συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων. Το επιχείρημα ότι δήθεν δεν αντέχει η οικονομία ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, διαψεύδεται από τα προκλητικά κέρδη των μεγάλων επιχειρήσεων και την απλόχερη ενίσχυσή τους (νέες φοροαπαλλαγές, κίνητρα, κλπ.). Χρήματα υπάρχουν, μόνο που αυτά διοχετεύονται στα ταμεία των μεγάλων επιχειρήσεων, ενώ υπάρχει μείωση και συνεχής αφαίμαξη των λαϊκών εισοδημάτων.

5. Αντίστοιχα είναι και τα προβλήματα στην ανώτατη εκπαίδευση. Το προσχέδιο του νόμου-πλαίσιο για τα ΑΕΙ-ΤΕΙ, η αναθεώρηση του συνταγματικού άρθρου 16 και τα άλλα μέτρα που ξεσηκώνουν φοιτητές-σπουδαστές και πανεπιστημιακούς έχουν κύριο στόχο τα δημόσια ΑΕΙ και ΤΕΙ να λειτ
ουργήσουν σαν ιδιωτικά: Με δίδακτρα, τυποποιημένη διδασκαλία, αυταρχισμό και πάνω απ' όλα με τις επιχειρήσεις να παρεμβαίνουν άμεσα και να υπαγορεύουν το περιεχόμενο των σπουδών και της έρευνας.

Η άποψη του ΚΚΕ

Το ΚΚΕ στηρίζει τους αγώνες για:

Τη δημιουργία Ενιαίου Δωδεκάχρονου Υποχρεωτικού Σχολείου για τη διεύρυνση της βασικής-γενικής εκπαίδευσης, χωρίς τον ξεπερασμένο διαχωρισμό σε Δημοτικό-Γυμνάσιο-Λύκειο και την ταξική και αντιπαιδαγωγική διάκριση σε Γενικό και Επαγγελματικό δίκτυο σχολικής εκπαίδευσης, για να μη γίνεται πρόωρη επαγγελματική επιλογή και εκπαίδευση πριν τη συμπλήρωση του σύγχρονου μορφωτικού έργου του σχολείου και την ενηλικίωση του νέου ανθρώπου. Σχολείο με ριζικά αναμορφωμένα προγράμματα και βιβλία που θα βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν τους νόμους και τις αλληλουχίες της αντικειμενικής πραγματικότητας, της ίδιας της κοινωνικής ζωής, τη θέση και το ρόλο τους μέσα σε αυτή
Τη θέσπιση δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής μέσα από κρατικό δίκτυο παιδικών κέντρων
Τη σύνδεση της εκπαίδευσης με τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων και της νεολαίας, για Ενιαία Λαϊκή Παιδεία αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν σε όλες τις βαθμίδες και για όλους με ιδιαίτερη μέριμνα για τα παιδιά των φτωχών λαϊκών στρωμάτων, των μεταναστών, των μειονοτήτων και των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, με βάση τους παρακάτω άξονες:
-- Την κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης κάθε βαθμίδας μαζί και της παραπαιδείας και κάλυψη του συνόλου των εκπαιδευτικών αναγκών από τον κρατικό προϋπολογισμό, ενάντια σε κάθε μορφής ιδιωτικοποίηση, άμεση ή έμμεση.

-- Την οικοδόμηση επαγγελματικών σχολών σε "μεταλυκειακό" επίπεδο, ενταγμένων στο εκπαιδευτικό σύστημα, ώστε να εξασφαλίζουν την πλήρη επαγγελματική εκπαίδευση. Κατάργηση των ΙΕΚ και κάθε μορφής ιδιωτικής κερδοσκοπίας, που εκμεταλλεύεται την ανεργία και την ανασφάλεια των νέων.

-- Την αναδιαμόρφωση μιας αληθινά Ενιαίας Ανώτατης Εκπαίδευσης, που θα εξασφαλίζει την επιστημονική ειδίκευση σε όλους τους αποφοίτους της και θα αναπτύσσει την έρευνα με αποκλειστικό σκοπό την εξασφάλιση της γενικής προόδου και ευημερίας.

-- Την αύξηση των κρατικών δαπανών στο 15% του προϋπολογισμού για να σταματήσει η αιμορραγία του λαϊκού εισοδήματος.

-- Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με τα αιτήματά τους και ενσωμάτωση των επιδομάτων στο βασικό μισθό. Επιμόρφωση του συνόλου των εκπαιδευτικών σε ενιαίες παιδαγωγικές σχολές και ετήσια και περιοδική επιμόρφωση για όσους υπηρετούν με απαλλαγή από τα διδακτικά καθήκοντα στις πανεπιστημιακές σχολές. Μαζικό διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών από επετηρίδα, κατάργηση του θεσμού των ωρομισθίων και αναπληρωτών, κάλυψη ακόμη και των έκτακτων αναγκών με μόνιμους διορισμούς στη διάθεση του υπουργείου Παιδείας.

ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ η κυβέρνηση γιατί με την πολιτική της, που είναι συνέχεια της προηγούμενης, υποχρεώνει τα εκπαιδευτικά ιδρύματα να λειτουργήσουν επιχειρηματικά και ανταγωνιστικά, ανοίγοντας διάπλατα τις πόρτες των σχολείων και των ΑΕΙ-ΤΕΙ στις επιχειρήσεις, ενισχύει τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση και υποβαθμίζει ραγδαία το περιεχόμενό της, ενοχοποιώντας γι' αυτή την κατάσταση της εκπαίδευσης τους μαθητές, τους φοιτητές, τους εκπαιδευτικούς, ακόμη και τους γονείς και αντιμετωπίζοντας τους αγώνες τους με αστυνομική βία και αυταρχισμό».

http://www.rizospastis.gr/page.do?publDate=5/10/2006&id=6866&pageNo=6&direction=1
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...