• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 26, 2025, 21:51:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 26, 2025, 21:51:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ταχυρρυθμα ιδιαιτερα Φυσι...
by Katarameno
[Today at 21:23:35]

[Αρχές Οικονομίας] Γενικέ...
by Nikos_313
[August 25, 2025, 22:55:43 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by Nikos_313
[August 25, 2025, 18:41:58 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by EyeThere
[August 25, 2025, 17:47:55 pm]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by chatzikys
[August 25, 2025, 16:03:54 pm]

Τι βλέπετε αυτήν τη στιγμ...
by Katarameno
[August 25, 2025, 14:07:01 pm]

[Ζητηση] Βιβλιο Πιθανοτητ...
by Nikos_313
[August 23, 2025, 22:36:11 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[August 23, 2025, 12:57:26 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by EyeThere
[August 21, 2025, 18:18:39 pm]

[Σέρβο] Απορίες και ανακο...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:58:23 am]

[Σύγχρονα Ενεργειακά Συστ...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:57:26 am]

[ΥΜΕΣ] Να επιλέξω το μάθη...
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:56:19 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[August 21, 2025, 08:53:48 am]

Ατάκες καθηγητών
by Nikos_313
[August 20, 2025, 20:38:19 pm]

Χρόνια Πολλά Chatzikys!
by chatzikys
[August 20, 2025, 20:29:30 pm]

Κρίση στην Ουκρανία
by Katarameno
[August 20, 2025, 18:08:13 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 20, 2025, 00:05:51 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Nikos_313
[August 19, 2025, 21:20:04 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Mr Watson
[August 18, 2025, 11:38:26 am]

[Βαθιά Μάθηση] Να επιλέξω...
by Nikos_313
[August 17, 2025, 16:09:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10008
Latest: HAHAHA1
Stats
Total Posts: 1427818
Total Topics: 31750
Online Today: 267
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 220
Total: 260
KZerenidis
Lykaonia
vpoug
elizabeth
aimgk
stloukas
Xontroulis
koskyr
Pcsc
Doublas
afroditi
geftihiakos
Ma8hths Indou
prigians
superstake
sterboga
kkuro123
christina02
esroussou
Kont
kostisgialamas
bsp
Merenta
thanosk
Jimlam
ELEF
kpapama
Giannis Masterio
apsathas
lapin
athena_apo
evgns
Billyskotsikas
femanak
xdallas
glavdakis
Chrisapostol
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ  (Read 624 times)
XristosGakidis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 131


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΑΖΙΚΟ ΚΟΨΙΜΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ
« on: July 24, 2022, 23:47:46 pm »

Οι συνθήκες που διαμόρφωσε κι αυτή η εξεταστική άφησε τους φοιτητές μάλλον άδικα εξουθενωμένους και απογοητευμένους, έχοντας αφιερώσει πολύ σημαντικό κομμάτι του χρόνου τους  και της ζωής τους χωρίς να λάβουν κάποια αποζημίωση. Είδαμε μαζικά κοψίματα, πολύ μεγάλο ποσοστό των φοιτητών να δηλώνει μαθήματα και εν τέλει να μην τα δίνει, καθηγητές να μην έρχονται στην διεξαγωγή της εξέτασης και γενικά οι καθηγητές να κάνουν , με λίγα λόγια, ό,τι θέλουν, επιβαρύνοντας , έτσι, ακόμη περισσότερο τις πλήρως εντατικοποιημένες σπουδές μας μέσα στη σχολή. Και μάλιστα την περίοδο της εξεταστικής, όπου η εντατικοποίηση εντείνεται ακόμη περισσότερο και αναγκαζόμαστε να γινόμαστε «τιραμόλες» για να ανταπεξέλθουμε στις ορέξεις του κάθε καθηγητή.
Πιο συγκεκριμένα, στα ΣΑΕ ΙΙ στην εξέταση επέλεξαν να συμμετέχουν πολύ λιγότεροι φοιτητές από όσους δήλωσαν το μάθημα, όπως συνέβη και στο Πεδίο ΙΙ. Αυτό δείχνει ένα συνολικό κομμάτι πειθάρχησης που προσπαθούν να περάσουν στους φοιτητές. Δηλαδή, ένας φοιτητής ξέρει από πριν ότι για να καταφέρει να περάσει αυτά τα μαθήματα πρέπει να ανέβει έναν Γολγοθά, οπότε επιλέγει να μην τα δώσει για να μην «κάψει» την εξεταστική του και αφιερώνει εκείνο το κομμάτι του πολύ περιορισμένου χρόνου του σε άλλα μαθήματα. Και αυτό ουκ ολίγες φορές έχει επαληθευτεί. Μάλιστα στα ΣΑΕ ΙΙ έγινε μαζικό κόψιμο, καθώς το ποσοστό επιτυχίας ήταν μόλις 31%, και ενώ μετά από κινητοποίηση του σχήματος, ο Ροβιθάκης εγγυήθηκε κανονικοποίηση των βαθμών σε περίπτωση μεγάλου ποσοστού αποτυχίας, αυτό απ’ ό,τι φαίνεται δε συνέβη ποτέ. Επιπλέον, παρατηρήθηκε ένα πρωτοφανές γεγονός, με τον Πιτσούλη να μην εμφανίζεται ΔΥΟ(!) φορές την ημέρα διεξαγωγής της εξέτασης μαθημάτων που διδάσκει. Συγκεκριμένα, σε ένα μάθημα 5ου Ετους των ηλεκτρολόγων και στην Αριθμητική Ανάλυση, μάθημα των Μηχανολόγων. Αποτέλεσμα του περιστατικού ήταν να αλλάξει το πρόγραμμα και φυσικά να παρατεθεί η εξεταστική των μηχανολόγων.

Παρόμοια περίπτωση με τα προαναφερθέντα αποτελούν και τα  Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, μάθημα των μηχανολόγων, στο οποίο υπήρχε μια προαιρετική εργασία, που για να μετρήσει στο βαθμό σου έπρεπε να έχεις γράψει τουλάχιστον 5 στην τελική εξέταση και, αν επέλεγες να την κάνεις, θα έπιανε 2 μονάδες από τις 10 του τελικού βαθμού. Ωστόσο, η εργασία αυτή ήταν τεράστια και απαιτητική, οπότε πολλά παιδιά , παρ’ όλο που την ξεκίνησαν, δεν κατάφεραν να την ολοκληρώσουν και να ασχοληθούν μέχρι το τέρμα, με αποτέλεσμα να μην συμμετέχουν και στην τελική εξέταση για να μην δώσουν με άριστα το 8. Μιλάμε δηλαδή για ακόμη ένα μάθημα όπου πολύ μεγάλος αριθμός φοιτητών που το δήλωσαν, εν τέλει δεν το έδωσαν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ήρθε ένα εξωφρενικό μαζικό κόψιμο της τάξης του 80% και έκανε ίσωμα ό,τι είχε μείνει όρθιο. Τέτοιου είδους μαζικά κοψίματα μόνο προβλήματα μπορούν να γεννήσουν στην πορεία των ήδη επιβαρυμένων και πλήρως εντατικοποιημένων σπουδών μας και διόλου βοηθητικά δεν είναι.

Σε μια περίοδο που ο ήδη ψηφισμένος νόμος Κεραμέως Χρυσοχοΐδη έχει φέρει τις διαγραφές φοιτητών στα ν+3 έτη και τα πειθαρχικά να σου βαράνε την πόρτα σε περίπτωση οποιασδήποτε αντίδρασης και διεκδίκησης, τη στιγμή που η ακρίβεια έχει φτάσει ταβάνι και είναι βράχος στις πλάτες των φοιτητών, οι οποίοι πολλές φορές αναγκάζονται να δουλέψουν ταυτόχρονα με τις σπουδές τους για να τα  βγάλουν πέρα, τέτοια μαζικά κοψίματα έρχονται να σκάσουν αυτό το μπαλόνι. Και μάλιστα σε μια συγκυρία που το πτυχίο μας έρχεται να χτυπηθεί, και κυριολεκτικά να γίνει κομματάκια, από το νεοψηφισμένο νόμο-πλαίσιο, που αλλάζει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο θα βγαίνουμε από τις σχολές μας, διαλύει το μέλλον, την καθημερινότητά μας και μαζί κάθε ιδέα ηλεκτρολόγου-μηχανολόγου, όπως την είχαμε στο κεφάλι μας, καθώς φέρνει και αλλαγή στα προγράμματα σπουδών που θα επιφέρει περεταίρω υποβάθμιση του πτυχίου μας. Ένα πτυχίο που δε θα θυμίζει τίποτα σε ηλεκτρολόγο-μηχανολόγο και όχι, δεν θα ανταποκρίνεται καλύτερα στην αγορά εργασίας, όπως θέλουν εκείνοι να μας πείσουν, διότι δεν νομίζουμε να έχει κανείς εκεί έξω ανάγκη κάποιον που φέρνει για κάτι ανάμεσα σε ηλεκτρολόγο και αρχιτέκτονα. Ένα πτυχίο διαλυμένο και πλήρως εξατομικευμένο που θα δείχνει τον ατομικό δρόμο προς την εργασιακή άβυσσο. Βλέπουμε, λοιπόν, ότι διαμορφώνονται δυσμενείς συνθήκες και στις εξεταστικές και στην καθημερινότητά που όλες καταλήγουν εις βάρος των φοιτητών, και αυτές είτε θα προέρχονται από τις απρόβλεπτες ορέξεις καθηγητών είτε από νόμους όπως ο νέος νόμος πλαίσιο που ψηφίστηκε πριν λίγες μέρες. Όλα αυτά έρχονται να περιγράψουν μία νέα μορφή καθημερινότητας, μία νέα μορφή πτυχίων και μία νέα μορφή φοιτητή, πλήρως εξατομικευμένου και αποκομμένου από οτιδήποτε άλλο μέσα στο πανεπιστήμιο πέραν των στείρων ακαδημαϊκών υποχρεώσεων. Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, λοιπόν, αντιλαμβανόμαστε ότι είναι αντιφατικές εξετάσεις σαν κι αυτή στα Στοιχεία Μηχανών ΙΙ, την ώρα που τα πτυχία δέχονται μια τέτοια επίθεση και ταυτόχρονα δίνουμε αγώνα δρόμου στην εξεταστική που ο χρόνος είναι πενιχρός και η εντατικοποίηση μέγιστη.

Μέσα από το φοιτητικό μας σύλλογο έχουμε λόγο και δύναμη, μπορούμε και πρέπει να δίνουμε ηχηρές απαντήσεις απέναντι σε τέτοιες λογικές, να διεκδικούμε και να παλεύουμε συλλογικά για ανθρώπινους όρους σπουδών, καθημερινότητας και κατ’ επέκταση εξεταστικής. Οι φοιτητές μπορούν να γκρεμίσουν οποιαδήποτε λογική στήνεται εις βάρος τους σε κάθε εξεταστική και αντίστοιχα να εμποδίσουν, όπως έχουν ξανακάνει στο παρελθόν, κάθε επέλαση της κυβέρνησης στις σπουδές και στο μέλλον τους. Πρέπει πια να κόψουμε αυτό το μακρύ χέρι που απλώνεται συνεχώς στις ζωές μας και κάθε άλλο παρά εμάς οφελεί!!

Απαιτούμε:
Άμεση κανονικοποιηση-ποσοστό επιτυχίας τουλάχιστον 45%
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...