• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 25, 2025, 05:15:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 25, 2025, 05:15:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[May 24, 2025, 20:55:00 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by Nikos_313
[May 24, 2025, 18:19:14 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[May 24, 2025, 18:08:35 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[May 24, 2025, 14:07:52 pm]

[Αρχιτεκτονική Υπολογιστώ...
by Λέσχη Επιστημόνων
[May 23, 2025, 20:22:56 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by Nikos_313
[May 23, 2025, 15:34:03 pm]

Ειδήσεις... γενικού περιε...
by Nikos_313
[May 22, 2025, 23:04:48 pm]

Υποβιβασμός Τριφασικής Εγ...
by George_RT
[May 22, 2025, 19:03:29 pm]

best username in THMMY.gr
by DarkMagiK06
[May 22, 2025, 14:35:26 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Roidos
[May 22, 2025, 14:22:20 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[May 22, 2025, 14:14:53 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 22:35:32 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 22:34:28 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Nikos_313
[May 21, 2025, 17:44:31 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by paul
[May 21, 2025, 17:40:22 pm]

H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[May 21, 2025, 11:18:45 am]

PhD Position: Computing &...
by psermpez
[May 21, 2025, 10:12:44 am]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 20, 2025, 23:17:11 pm]

Συντελεστής Ισχύος και Πα...
by George_RT
[May 20, 2025, 22:57:56 pm]

Απόψεις για Eurovision 20...
by Katarameno
[May 20, 2025, 20:11:20 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9950
Latest: argiris2006
Stats
Total Posts: 1426418
Total Topics: 31698
Online Today: 121
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 90
Total: 91
sapounas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Πιστεύετε ότι το μετρό είναι ένα έργο που χρειάζεται η Θεσσαλονίκη και οι κάτοικοι της;  (Voting closed: September 14, 2006, 04:35:31 am)
Ναι, οι συγκοινωνίες πρέπει να βελτιωθούν με αυτόν τον τρόπο. - 39 (45.3%)
Ίσως το τραμ να έκανε καλύτερη δουλειά. - 39 (45.3%)
Όχι, μάλλον δεν θα βοηθήσει σημαντικά. - 4 (4.7%)
Όχι, το κάνουν από κόμπλεξ προς την Αθήνα. - 4 (4.7%)
Total Voters: 45

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Down Print
Author Topic: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;  (Read 10576 times)
Kat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 255



View Profile
Απ: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #75 on: September 11, 2006, 15:08:59 pm »

Η Κολωνία δεν έχει ακριβώς μετρό, έχει κάτι σαν τον ηλεκτρικό της Αθήνας (δηλαδή αλλού υπόγειο και αλλού υπέργειο), που λέγεται S-Bahn (Stadtbahn). Μετρό (U-Bahn) λέγεται μόνον ό,τι είναι μόνο υπόγειο.

Έχει πληθυσμό περίπου ένα εκατομμύριο.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #76 on: September 11, 2006, 15:10:53 pm »

Quote from: Kat on September 11, 2006, 15:08:59 pm
Η Κολωνία δεν έχει ακριβώς μετρό, έχει κάτι σαν τον ηλεκτρικό της Αθήνας (δηλαδή αλλού υπόγειο και αλλού υπέργειο), που λέγεται S-Bahn (Stadtbahn). Μετρό (U-Bahn) λέγεται μόνον ό,τι είναι μόνο υπόγειο.

Έχει πληθυσμό περίπου ένα εκατομμύριο.

και νομίζω u-bahn έχει το Μόναχο...το Βερολίνο ...η Φρανκφούρτη και το Αμβούργο...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Kat
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 255



View Profile
Απ: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #77 on: September 11, 2006, 15:14:50 pm »

Quote
Hamburg, Berlin, Nuremberg, Munich, and Vienna fit the criteria for a U-Bahn - fast, electrically operated trains, completely segregated from other traffic. One line of the Frankfurt U-Bahn, the U4, also meets this criteria.

Stuttgart, Frankfurt, Köln (Cologne), Bonn, Düsseldorf, Duisburg, Bochum, Essen, Dortmund, Gelsenkirchen, Herne, Mülheim an der Ruhr, Hanover and Bielefeld started to build tunnels for their existing trams, rebuilding tram lines underground. Those systems of tram in tunnels in city centre areas do not meet the criteria of a metro; they are instead light rail systems. Nonetheless, they are usually referred to as U-Bahn. Officially, they are called Stadtbahn (City Railways) or U-Stadtbahn.

Wikipedia.
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #78 on: September 11, 2006, 15:31:27 pm »

Quote from: apostolos1986 on September 11, 2006, 15:10:53 pm
Quote from: Kat on September 11, 2006, 15:08:59 pm
Η Κολωνία δεν έχει ακριβώς μετρό, έχει κάτι σαν τον ηλεκτρικό της Αθήνας (δηλαδή αλλού υπόγειο και αλλού υπέργειο), που λέγεται S-Bahn (Stadtbahn). Μετρό (U-Bahn) λέγεται μόνον ό,τι είναι μόνο υπόγειο.

Έχει πληθυσμό περίπου ένα εκατομμύριο.

και νομίζω u-bahn έχει το Μόναχο...το Βερολίνο ...η Φρανκφούρτη και το Αμβούργο...

Ναι u-bahn είναι δίκιο έχεις.
Ποτέ μου όμως δεν κατάλαβα γιατί U & M είναι διαφορετικά πράγματα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #79 on: September 11, 2006, 16:13:52 pm »

To Duesseldorf έχει μετρό (U-Bahn), τραμ (ιδιαίτερα αναπτυγμένο και γρήγορο), τρένο (που εξυπηρετεί και σε αστικό επίπεδο) και λεωφορεία φυσικά..

Είναι περίπου 800000 κάτοικοι...
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #80 on: September 11, 2006, 16:37:36 pm »

Quote from: Juan on September 11, 2006, 16:13:52 pm
To Duesseldorf έχει μετρό (U-Bahn), τραμ (ιδιαίτερα αναπτυγμένο και γρήγορο), τρένο (που εξυπηρετεί και σε αστικό επίπεδο) και λεωφορεία φυσικά..

Είναι περίπου 800000 κάτοικοι...

Καλά τώρα βρήκες και εσύ πόλη να μας συγκρίνεις!
Αυτοί έχουν εκεί και ιπτάμενο τρένο και μάλιστα χωρίς οδηγό!
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #81 on: September 14, 2006, 19:34:31 pm »

Δεν είναι μόνο να θέλεις εσύ να κάνεις μετρό στην πόλη σου.
Το πρόβλημα είναι να θέλει κι αυτή.
Κι όχι να κλαίει καθώς την πληγώνεις...
Ποια πόλη με 2300 χρόνια ζωή θα σ' αφήσει ατιμώρητο και για τα παλιά και για τα επόμενα εγκλήματά σου;
Δείτε την Roma του Φελίνι με τις τοιχογραφίες και τον μετροπόντικα.
Το ότι είσαι αναίσθητος, αδιάφορο.*

* το δεύτερο πρόσωπο είναι ποιητικός συνομιλητής, μη βρεθεί κανένας μυγιάγγιχτος και το πάρει προσωπικά, φτάνει πια αυτή η ντεμέκ ευαισθησία που δεν είναι παρά άμετρος εγωισμός!  Grin


_________________________________________________ ________________________________
Το μετρό βρήκε τούνελ


Στο ένα μέτρο από το έδαφος σταμάτησαν οι εργασίες του μετρό Θεσσαλονίκης στο σταθμό της Βενιζέλου. Το γεωτρύπανα έπεσαν πάνω σε ένα τούνελ, που συνέδεε την αγορά Μπεζεστένι με το τζαμί Αλκαζάρ.


Προς το παρόν συνεχίζονται οι διερευνητικές τομές στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Εγνατίας, όπου οι αρχαιολόγοι έχουν πληροφορίες ότι σε μεγαλύτερο βάθος υπάρχει παλαιοχριστιανικός ναός, καθώς και άλλα μνημεία διαφόρων εποχών της ιστορίας της πόλης. Τους επόμενους μήνες αναμένεται να ακολουθήσει εκτενής εκσκαφή.

Η όποια καθυστέρηση προκύψει από τις αρχαιολογικές εργασίες έχει ληφθεί υπόψη, λέει ο διευθυντής της Διεύθυνσης Εργων της «Αττικό Μετρό» στη Θεσσαλονίκη, Νίκος Σιδέρης. Υπολογίζεται στους έξι μήνες, αλλά μπορεί να φτάσει μέχρι και τα δύο χρόνια, ανάλογα με το πόσο σημαντικές θα είναι οι αρχαιότητες που θα βρεθούν. Ο ίδιος ο Ν. Σιδέρης αναμένει να μάθει από τους αρχαιολόγους τη βαρύτητα των ευρημάτων στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου και Εγνατίας.

Σε περίπτωση που πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικά ευρήματα, επισημαίνει, αυτό μπορεί να έχει συνέπεια τη μετάθεση του συγκεκριμένου σταθμού του μετρό, ενώ, σε άλλη περίπτωση, τα ευρήματα θα αναδειχτούν μέσα στους ίδιους τους σταθμούς του μετρό, όπως ακριβώς συνέβη και στο μετρό της Αθήνας.

Τα μνημεία που βρίσκονται πάνω στο δρόμο του μετρό είναι το τείχος της πόλης και οι δύο βασικές πύλες του, δύο μεγάλα νεκροταφεία, το γαλεριανό συγκρότημα και το θριαμβικό τόξο του Γαλέριου, η θριαμβική αψίδα του Οκταβιανού και του Αντωνίου, η αρχαία αγορά, η Ροτόντα, διάφορα ιερά, λουτρά, τάφοι και νεκροταφεία από τη νεολιθική εποχή, τμήμα της ρωμαϊκής Εγνατίας, διάφοροι χριστιανικοί ναοί και μουσουλμανικά μνημεία.

http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=44526436
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 14/09/2006
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #82 on: September 14, 2006, 21:22:14 pm »

Πραγματικά το μετρό δεν πιστεύω πως θα βοηθήσει πραγματικά.Θα είναι βέβαια μια ελάφρυνση στην πολύ επιβαριμένη συγκινονία της Θεσσαλονίκης αλλά δεν πιστεύω πως θα κάνει μεγάλη διαφορά,γιατί εάν κάποιος (Έλληνας βέβαια γιατί οι ξένοι θα το χρησιμοποιούν πολύ) έχει συνηθήσει να πέρνει το αυτοκίνητό του να πηγαίνει στην δουλειά του και μετά όταν τελειώνει από αυτή να παίρνει το αμαξάκι του να πηγαίνει σπίτι του (μετά από καμιά ώρα),πιστεύετε πως θα φιλοτιμηθεί να αφήσει το όχημα του για να περιμένει το μετρό?Βέβαια θα έχει πολλά οφέλοι από το μετρό αν το προτημήσει π.χ. θα φτάνει πιο νωρίς στο σπίτι του΄,όμως εμείς οι Έλληνες πιστεύω πως δεν κοιτάμε τι θα μας συμφέρει γενικότερα αλλά τι μας είναι πιο εύκολο τι συγκεκριμένη στιγμή.Μακάρι να είμαι εντελώς out και να γίνει η μεταφορά των ανθρώπων στη θεσσαλονίκη ανθρώπινη. 
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #83 on: September 15, 2006, 02:03:13 am »

Στην Αθήνα πάντως έχει γίνει ήδη συνείδηση... Τελικά σκέφτονται το συμφέρον τους και πάρα πολλοί δεν παίρνουν το όχημά τους..
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #84 on: September 26, 2006, 18:50:00 pm »

Μια φορά, πριν ένα χρόνο, βρέθηκα στη Θεσσαλονίκη. Mετά είχα γράψει ένα άρθρο γεμάτο ενθουσιασμό, για την πόλη που μεταμορφώνεται σε μεγαλούπολη, τη νέα Mητρόπολη που το μέλλον της είναι να γίνει η πρωτεύουσα μιας τεράστιας περιοχής, πλούσιας, έντονης, εκρηκτικής, γεμάτης ζωή. Λίγες μέρες μετά συνάντησα ένα φίλο Θεσσαλονικιό. Kούναγε το κεφάλι του.

Oνειρεύεσαι πάλι, φίλε, μου είπε. Aυτά που περιγράφεις γίνονται ήδη, πρωτεύουσα των Bαλκανίων είναι η Kωνσταντινούπολη, την ώρα που η Θεσσαλονίκη, εγκλωβισμένη στο τρίγωνο της καθυστέρησης, βουλιάζει στον επαρχιωτισμό, στα διχαστικά κηρύγματα μειονεξίας του Ψωμιάδη. Tώρα η χώρα ασχολείται με κουμπάρους. Λες και δεν το ?ξεραν. Kαλά, Eλρόυ δεν διαβάζουν. Tον πατριώτη τους τον Σκαμπαρδώνη δεν τον έχουν διαβάσει ποτέ; Πάντοτε, η πλειοδοσία πατριωτισμού και εθνικοφροσύνης, το εμπόριο θρησκοληψίας και διχασμού κρύβει διαφθορά και υπόκοσμο. Πάντα, πάντα, πάντα. Tώρα, καθώς το επιθετικό παραλήρημα έχει τινάξει το λαϊκισμό στο κόκκινο, παίρνουν σεμνά και ταπεινά τις αποστάσεις τους. Όμως εδώ δεν είναι ένας γραφικός που ξεφεύγει απ' τα όρια, μια προσωπική περίπτωση. Eίναι ο μόνιμος υποψήφιος της NΔ. Πολλές φωνές, ακόμα και μέσα στη NΔ, πολλές φορές επισήμαναν το αυτονόητο. Όποιος ποντάρει στον ακραίο λαϊκισμό καμιά φορά χάνει τα πάντα. Aφού πρώτα καταστρέψει κάθε προοπτική ανάπτυξης. Όμως κανείς δεν τους άκουγε. Aυτό είναι το πραγματικό πολιτικό πρόβλημα. Ότι σε τρεις βδομάδες, ένα μεγάλο κόμμα, η κυβέρνηση, θα εγκλωβίσει τους ψηφοφόρους της στην απαράδεκτη επιλογή: Όσοι ψηφίζουν N. Δημοκρατία, πρέπει να ψηφίσουν «Πανίκες και Πανάγους».

H διαχείριση των σκανδάλων σ' αυτή τη χώρα έχει γίνει πια ρουτίνα. Aλλάζουν μόνο οι λόγοι. Oι χθεσινοί «αρχάγγελοι της κάθαρσης» γίνονται κατηγορούμενοι, αμύνονται κι αυτοί με τη σειρά τους. Προσπαθούν πάντα να συσκοτίσουν την πολιτική σημασία των πραγμάτων. Φταίμε εμείς, είπε ο υπουργός Άμυνας, αν κάποιος γνώρισε μια μικρούλα και έχασε τα μυαλά του; Eξήγηση για το φαινόμενο της διαφθοράς η Bέρα Λάμπρου, «το νινί σέρνει καράβι». Προσωπικές περιπτώσεις για να καλυφτούν οι πολιτικές αιτίες. Όμως το πρόβλημα δεν είναι οι εκβιασμοί. Kάποιοι Πανάγοι πάντα θα υπάρχουν. Aν διαβάσεις προσεκτικά όλο αυτό το γαϊτανάκι των κουμπάρων, θα δεις να αναπτύσσεται το βαθύ κράτος που δημιουργεί συνεχώς τη διαφθορά και τη διαπλοκή. Eπάλληλοι κύκλοι, υπουργοί, δήμαρχοι και νομάρχες, κομματικά στελέχη, αδέλφια, κουμπάροι, συγγενείς. Που καταλαμβάνουν το κράτος, διορίζονται σύμβουλοι των υπουργών, αντ' αυτού των νομαρχών, μέλη στα ΔΣ του IKA, πρόεδροι στα ταμεία ασφάλισης των εργαζομένων στα επιμελητήρια. Στις επιτροπές της νομαρχίας, στα κέντρα πολιτισμού και επαγγελματικής κατάρτισης, στην Eπιτροπή Eπίλυσης οικονομικών διαφορών του Δήμου, οι κατάλληλοι άνθρωποι, στις κατάλληλες θέσεις. Έξι θέσεις ο καθένας. Που αναλαμβάνουν εκτελωνιστές στις κρατικές βιομηχανίες, που ιδρύουν εταιρείες κέτερινγκ οι γυναίκες τους για να προμηθεύουν τις εκδηλώσεις της νομαρχίας, κέντρα επαγγελματικής κατάρτισης οι αδελφοί τους επιχορηγούμενα από το κράτος, τεχνικές εταιρείες ανακαίνισης γραφείων του δημοσίου οι πατεράδες τους, επιχειρήσεις εκτύπωσης πανό του δημοσίου οι κόρες τους. Kομματικά στελέχη στις επιτροπές που επιβάλλουν ή όχι πρόστιμα στις επιχειρήσεις, μέλη των Δ. Συμβουλίων που αποφασίζουν ποιες κατασκευαστικές θα πληρώσουν πόσες εισφορές στα ταμεία, ποια φάρμακα θα μπουν στη λίστα, φωτογραφικές προκηρύξεις, προκατασκευασμένοι διαγωνισμοί. Mοιράζουν την κρατική διαφήμιση, τις επιχορηγήσεις, τις επιδοτήσεις, δίνουν κανάλια και ραδιόφωνα, δάνεια από τις κρατικές τράπεζες, περνάνε χαριστικές ρυθμίσεις για αποπληρωμή χρεών σε 96 χρόνια, σπονσοράρουν τις ομάδες στο ποδόσφαιρο. Mοιράζουν χρήμα. Kρατώντας το ρόλο του ταμία. Ένα υπερτροφικό κράτος και μια αδύναμη κοινωνία. Mόνιμος διαμεσολαβητής ανάμεσά τους, τα κόμματα. Tίποτα δεν γίνεται, σε καμία δραστηριότητα της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, που να μην περάσει από τα κομματικά κανάλια. Kρατισμός, κομματοκρατία, πελατειακές σχέσεις. Kαθυστέρηση, διαφθορά, διαπλοκή. Aέναα ο πλούτος της κοινωνίας υπεξαιρείται, διανέμεται στα οργανωμένα συμφέροντα, μετατρέπεται σε πολιτικό χρήμα. Oι Πανάγοι είναι η κορυφή του παγόβουνου και οι στομφώδεις διακηρύξεις, οι «αδιαπραγμάτευτες πορείες μετωπικής σύγκρουσης με τη διαφθορά» έχουν ένα μόνο στόχο: να κρύψουν τα πολιτικά προβλήματα, τις παθογένειες του συστήματος, εξαφανίζοντας την πολιτική, μετατρέποντάς τη σε αστυνομικό δελτίο. Kάποιος Πανάγος. Όσο πιο βαρύγδουπες είναι οι δηλώσεις, τόσο πιο φανερό γίνεται πως η κυβέρνηση δεν έχει κανένα σκοπό να αντιμετωπίσει πραγματικά το θέμα.

Έτσι όμως θα αντιμετωπίζει μέρα με την ημέρα ένα άλυτο πρόβλημα. Tο 2003, η Eυρωπαϊκή Kεντρική Tράπεζα υπολόγιζε το κόστος της διαφθοράς στην Eλλάδα, σε 10 δις το χρόνο. Kαι η Eλλάδα ήταν στην τελευταία θέση στην Eυρώπη. Σήμερα το κόστος φτάνει στα 15 δις και η θέση της Eλλάδας είναι ανάμεσα στις τριτοκοσμικές χώρες. Στις δημοσκοπήσεις, επίσης, η πλειοψηφία της κοινής γνώμης πιστεύει ότι η διαφθορά όχι μόνο δεν μειώθηκε αλλά αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια. Kάθε μέρα, σε κάθε νέο σκάνδαλο, το ερώτημα θα προκύπτει σχεδόν αυτόματα: Tι γίνεται, αν η γαλάζια διαφθορά είναι μεγαλύτερη απ' την πράσινη; Kαι τότε, όσες «μικρούλες» του Mεϊμαράκη και να επιστρατευτούν, δεν θα σώζουν την κατάσταση. Στην κοινή γνώμη, μια εικόνα θα έχει μείνει. Kομματικά στελέχη με χειροπέδες, με το σακάκι να κρύβει το πρόσωπο, περνάνε την πόρτα του Kορυδαλλού. Ποιου κόμματος; 

ΠΗΓΗ:www.athensvoice.gr
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #85 on: November 12, 2006, 03:59:19 am »

Η περιφερειακή της περιφερειακής
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Του ΚΩΣΤΑ ΛΑΣΚΑΡΕΛΙΑ



Οταν η Θεσσαλονίκη δεν σχεδιάζει, δεν προτείνει, δεν «βλέπει» την προοπτική της, δεν ξεφεύγει από τη μιζέρια της, τότε δίνει το δικαίωμα στην Αθήνα να αποφασίζει γι' αυτήν. Η εξωτερική περιφερειακή, που προκαταρκτικά εξετάστηκε από την Εγνατία Α.Ε. -εταιρεία που δίνει λογαριασμό μόνο στο ΥΠΕΧΩΔΕ- είναι ίσως η χαρακτηριστικότερη περίπτωση.


Και είναι έργο προϋπολογισμού 400 εκατ. ευρώ, που κυκλώνει την πόλη και ξεκινάει από τον μεγάλο κόμβο Τιτάν, στην Εγνατία Οδό, και καταλήγει, σε πρώτη φάση, στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».

*Η μελέτη της πρώτης φάσης της περιφερειακής δημοπρατείται τις προσεχείς ημέρες. Αφορά αυτοκινητόδρομο ταχείας κυκλοφορίας, με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ο οποίος ξεκινάει από τον κόμβο Τιτάν στη Νέα Ευκαρπία, 34,5 χιλ., εξυπηρετεί Φίλυρο, Πεύκα, Ασβεστοχώρι, Εξοχή, Χορτιάτη, Πανόραμα, Τριάδι, Θέρμη και καταλήγει στο αεροδρόμιο «Μακεδονία».

-Στα αξιοσημείωτα του έργου, η μελέτη του οποίου πρέπει να είναι έτοιμη σε έναν χρόνο, είναι: 8,2 χιλιόμετρα υπογειοποίησης του δικτύου, που αφορά το Πανόραμα και το περιαστικό δάσος της Θεσσαλονίκης, 6 ανισόπεδους κόμβους, για τη σύνδεση της εξωτερικής περιφερειακής με τις οικιστικές περιοχές, και έναν, τουλάχιστον, κάθετο άξονα στην εσωτερική περιφερειακή, στο ύψος του Καυταντζόγλειου Σταδίου.

*Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Εγνατία Α.Ε. το έργο έχει και τη συνέχειά του:

-Προβλέπεται απευθείας σύνδεση της εξωτερικής περιφερειακής με τον δρόμο Θεσσαλονίκης-Μουδανιών, που θα επιτευχθεί με την κατασκευή ενός δρόμου 8,5 χιλιομέτρων και την κατασκευή κόμβου στο επίμαχο σημείο.

-Μετά τον κόμβο, εφ' όσον προχωρήσουν απαλλοτριώσεις, οι οποίες θα απαιτήσουν σοβαρά κονδύλια, προβλέπεται επέκτασή του κατά 16 χιλιόμετρα, έως το Αγγελοχώρι και εκείθεν με έργα σε μήκος 6 χιλιομέτρων, στη θάλασσα, σύνδεσή της με το Καλοχώρι στην απέναντι πλευρά. Η μέσω της θαλάσσης σύνδεση κρίνεται ως έργο «βατό», καθώς από τα 6 χιλιόμετρα τα 4,5 είναι αβαθή και μόλις το 1,5 χιλιόμετρο απαιτεί έργα με σημαντικές υποδομές - πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Το κόστος αυτού του έργου προεκτιμάται ότι θα κοστίσει πολύ λιγότερα από την υποθαλάσσια και ορισμένοι επιστημονικοί φορείς, όπως το τμήμα αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής το προτιμά από την υποθαλάσσια, θεωρώντας ότι η πραγματική κύκλωση της πόλης επιτυγχάνεται μ' αυτή τη «γεφύρωση» Αγγελοχωρίου-Καλοχωρίο
υ.

Σύνδεση με αεροδρόμιο

*Στις εντολές που έχει πάρει η Εγνατία Α.Ε. από το ΥΠΕΧΩΔΕ είναι και η προκαταρκτική μελέτη για σύνδεση της Εγνατίας Οδού, που κινείται προς ανατολική Μακεδονία, με το αεροδρόμιο «Μακεδονία». Οι προτεινόμενες λύσεις είναι δύο:

-Η σύνδεση αυτή να γίνει στο ύψος του Προφήτη, να περνά από το Νικομηδινό, το Αρδαμέρι, την Περιστερά, τη Λακκιά και να συνδέεται με την εξωτερική στη Ν. Ραιδεστό.

-Η άλλη, στο ύψος του Σταυρού και της Ολυμπιάδας και να καταλήγει στο δρόμο Πολυγύρου-Θεσσαλονίκης, στη νέα του χάραξη, η οποία βρίσκεται υπό μελέτη.

*Παρά την εξωτερική περιφερειακή, που σχεδιάζεται για να «πάρει» 60.000 αυτοκίνητα την ημέρα, με την αντίστοιχη ελάφρυνση της εσωτερικής περιφερειακής, η οποία σχεδιάστηκε για 25.000 αυτοκίνητα και τώρα δέχεται 110.000 οχήματα, η κυκλοφορία στο κέντρο θα παραμείνει ως έχει, όπως θα παραμείνουν και τα προβλήματα ρύπανσης.

Η εξωτερική περιφερειακή μπορεί να «απορροφήσει» τη διερχόμενη κίνηση προς άλλους νομούς ή την κίνηση από δυτικά προς ανατολικά, μπορεί ακόμη εξαιτίας αυτού του γεγονότος να ελαφρυνθεί, σημαντικά, η κίνηση της εσωτερικής περιφερειακής, αλλά στις κινήσεις προς το κέντρο δεν δίνει απάντηση.


*Η Θεσσαλονίκη, που έκανε σημαία της το μετρό, την υποθαλάσσια, την επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης του αεροδρομίου «Μακεδονία» δεν φρόντισε να κάνει τις διαπλατύνσεις και να δημιουργήσει ανισόπεδους κόμβους στους κάθετους άξονες της εσωτερικής περιφερειακής. Δεν φρόντισε να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε η ταχύτητα κίνησης των οχημάτων στην εσωτερική περιφερειακή, στο μέτρο του δυνατού, να διατηρηθεί και στους κάθετους άξονες εξόδου από την περιφερειακή. Το αποτέλεσμα είναι:

*Ο χρόνος που κερδίζεται με τη γρήγορη κίνηση της περιφερειακής να χάνεται στους άξονες αυτούς, που παρέμειναν στην ίδια κατάσταση.

*Η ρύπανση στο κέντρο της πόλης να έχει προ πολλού σπάσει το φράγμα των ορίων που θέτει η Ευρωπαϊκή Ενωση, η Θεσσαλονίκη να έχει πάρει, σ' αυτόν τον τομέα, τα πρωτεία από την Αθήνα.

Ρύποι πάνω απ' τα όρια

-Τα εισπνεόμενα σωματίδια, σύμφωνα με τα στοιχεία του εργαστηρίου ελέγχου ρύπανσης περιβάλλοντος, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, είναι σ' ορισμένες περιπτώσεις έως και δύο φορές πάνω από τα όρια -με όριο 40, οι τιμές κυμαίνονται από 65 έως 85!

-Το διοξείδιο του αζώτου έχει όριο 50 και οι τιμές που καταγράφονται είναι από 30 έως 85. Το όζον μπορεί στο κέντρο να είναι κάτω από το όριο, έστω και οριακά, περιφερειακά όμως, στο Επταπύργιο ή στο Πανόραμα, το έχει σπάσει ως συνέπεια της δράσης του διοξειδίου του αζώτου.


ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #86 on: December 08, 2006, 17:05:10 pm »

«Καλύτερο από το μετρό της Αθήνας»

Δεν το είδαν ακόμα το μετρό τους οι Θεσσαλονικείς, αλλά οι σχεδιαστές του λένε ότι θα διαθέτει τεχνολογία αιχμής. Σε αντίθεση με το μετρό της Αθήνας, που είναι σχεδιασμένο τη δεκαετία του '70 και δεν επιδέχεται άλλες βελτιώσεις.

Αυτό επισημαίνει ο αρχιτέκτονας της «Αττικό Μετρό», Αθως Δάλλας, ο οποίος θα κάνει παρουσίαση του έργου, σε εκδήλωση που διοργανώνει ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Θεσσαλονίκης αύριο, στο πλαίσιο του πολυσυνεδρίου «Money Show 2006».

Η τεχνολογία αιχμής που θα διαθέτει το μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την επιβλέπουσα εταιρεία, οφείλεται και στο ότι το έργο κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους. Αντίθετα, οι προδιαγραφές του μετρό της Αθήνας έπρεπε να προσαρμοστούν στην οικονομία του κόστους, καθώς σχεδιάστηκε όταν η Ελλάδα ανταγωνιζόταν άλλες χώρες για να εξασφαλίσει χρηματοδότηση από την Ε.Ε.

Σύμφωνα, πάντα, με τον Αθ. Δάλλα, οι σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι όλοι ευθύγραμμοι, κατασκευασμένοι από υλικά που θα προκαλούν λιγότερη αντήχηση, θα παρέχουν πολύ πιο εύκολο προσανατολισμό, θα διαθέτουν αυτόματες θύρες στις αποβάθρες, οι οποίες θα παρέχουν περισσότερη ασφάλεια στους επιβάτες που θα περιμένουν το συρμό, αλλά και δυνατότητα θέρμανσης και κλιματισμού του χώρου. Θα διαθέτουν επίσης μεγαλύτερες και περισσότερες κυλιόμενες σκάλες και ανελκυστήρες. Η τεχνολογία του θα επιτρέψει τη μείωση του χρόνου άφιξης των συρμών στους σταθμούς. Στο αρχικό έργο, ο χρόνος αυτός υπολογίζεται στα 3 λεπτά. Οταν, όμως, το μετρό επεκταθεί και σε άλλες περιοχές, ο χρόνος άφιξης προβλέπεται να μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

Αντίθετα, τονίζει ο κ. Δάλλας, το μετρό της Αθήνας σχεδιάστηκε με βάση της οικονομία, ενώ όλος ο τρόπος σύλληψης χαρακτηρίζεται πεπαλαιωμένος. Αποτέλεσμα, να μην είναι όλοι οι σταθμοί ευθύγραμμοι, ενώ σε μερικούς δημιουργείται η εντύπωση ότι ο συρμός απομακρύνεται από την αποβάθρα. Επίσης, η κατασκευή του μετρό της Αθήνας δεν επιτρέπει τον εξοπλισμό των αποβάθρων με αυτόματες θύρες, καθώς αποτελούν μεταγενέστερη τεχνολογία. Οι δε συρμοί δεν έχουν τη δυνατότητα μείωσης του χρόνου άφιξης στους σταθμούς κάτω από τα 3 λεπτά.

Σ. ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗΣ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 08/12/2006


   
Logged

veridiano
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 149



View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #87 on: December 08, 2006, 19:03:59 pm »

Quote from: Juan on September 15, 2006, 02:03:13 am
Στην Αθήνα πάντως έχει γίνει ήδη συνείδηση... Τελικά σκέφτονται το συμφέρον τους και πάρα πολλοί δεν παίρνουν το όχημά τους..

Ε δεν τους πέρνει και να μην γίνει κοινή συνείδηση. Μεγάλες αποστάσεις και έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Είναι που είναι ζούγκλα, το μετρό ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαίο.

Μπαίνεις στην Αθήνα στο σταθμό Λαρίσης, αλλάζεις μια-δυο γραμμές και βρίσκεσαι σε όποιο σημείο θέλεις γρήγορα, ξεκούραστα (έχει μεγάλη σημασία αυτό σε ρυθμούς μεγαλούπολης) και αξιόπιστα.

Στη Θεσσαλονίκη θα χρησιμοποιηθεί και θα βοηθήσει αρκετά πιστεύω, αν και το μετρό ίσως δεν είναι η καλύτερη των περιπτώσεων. Κλείσιμο δρόμων στο κέντρο + τραμ + νέα πάρκιγκ + διαπλάτυνση κάποιων δρόμων που θα έδιναν καλύτερη ποιότητα ζωής και εξυπηρέτηση στην μεταφορά θα ήταν νομίζω καλύτερα, αλλά από το ολότελα....

Να'ναι καλά τα παιδιά μας να τα χαρούνε!!!  Για εμάς είναι η Εγνατία....
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #88 on: May 21, 2024, 22:41:59 pm »

Εν τω μεταξύ φτάσαμε 2024 και το μετρό ακόμα δεν λειτουργεί, και εν όψη εκλογών πρόσφατα μιλησαν και για γραμμή 2 μέσω Τσιμισκής και ενα καρο προεκτασεις, ε ρε τι αρχαία ή αλλα προβληματα που χουνε να βρούνε παλι.

« Last Edit: May 21, 2024, 22:45:46 pm by Caterpillar » Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Mr Watson
Administrator
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 1507



View Profile
Re: Η Θεσσαλονίκη χρειάζεται μετρό ή μας πουλάνε φούμαρα;
« Reply #89 on: May 22, 2024, 00:56:29 am »

Quote from: Karaμazoβ on September 09, 2006, 12:11:32 pm
Ας δούμε ποιές περιοχές θα εξυπηρετει αρχικά (2010 ελπιζω...) το METΡΟ...

Η παρωδία των μεγάλων τεχνικών έργων στην Ελλάδα μέσα σε ένα τόπικ

2025 ελπίζω...
sent from mTHMMY 
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...