• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 18:36:19 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 18:36:19 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[Today at 17:30:47]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[Today at 17:06:37]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[Today at 13:25:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427644
Total Topics: 31739
Online Today: 142
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 83
Total: 100
parzival
athena_apo
aris123321
filkilkis
gpapadimi
Giannis Masterio
mprizakias
johnnypap
Σβέλτο Φτυάρι
Pcsc
astra
mara.mlch
PrincessConsuela
kst
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά > AVR Εποχή > Γενικές απορίες στον AVR
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Down Print
Author Topic: Γενικές απορίες στον AVR  (Read 19614 times)
manolios
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 76


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #60 on: June 16, 2008, 17:06:33 pm »

Quote from: kekropas on June 16, 2008, 12:33:47 pm
Παιδιά στην άσκηση 3 του ethmmy γιατί παίρνει κλιμακοποίηση clk/1024?
Και στην ext_int0 κάνει μόνο μια καθυστέρηση, γιατί?

Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #61 on: June 16, 2008, 18:08:45 pm »

Οι TCCR είναι 8μπιτοι ή 16μπιτοι; seestars
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #62 on: June 16, 2008, 18:11:34 pm »

Αν εννοείς τους Timers/Counters, στον ATmega128, υπάρχουν 2 8-bit και άλλοι 2 16-bit. Τα registers είναι αντίστοιχα 8 και 16 bit.
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #63 on: June 16, 2008, 18:16:20 pm »

Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C
« Last Edit: June 16, 2008, 18:18:44 pm by kekropas » Logged
manolios
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 76


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #64 on: June 16, 2008, 18:24:19 pm »

Quote from: kekropas on June 16, 2008, 18:16:20 pm
Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C

Εξαρταται απο τον Timer. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT0 ναι εχεις δικιο. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT2 τοτε η επιλογή
CS 111 ειναι για εξωτερικό πλαμό στο Τ2 δηλαδη στο bit 7 του PIND.
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #65 on: June 16, 2008, 19:30:24 pm »

Quote from: manolios on June 15, 2008, 21:02:46 pm
Ρε παιδια ο ADC του ATmega128 των 10 bit δεν ειναι? Γιατι στα θεματα σεπτεμβριου 2006 λεει 12 bit?

Νομίζω πως είχε ειπωθεί ότι ο ADC είναι 12bit και λόγω θορύβου από τα υπόλοιπα κυκλώματα του AVR μπορεί να λειτουργήσει μόνο ως 10bit. Αν θυμάμαι καλά υπήρχει ειδικό sleep mode για low noise ADC convertion. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Edit: Πάντως κάτι με το θόρυβο έπαιζε όντως!
« Last Edit: June 16, 2008, 19:38:53 pm by #KronokiD# » Logged

Ουδέν Σχόλιον!
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #66 on: June 16, 2008, 20:44:37 pm »

Quote from: manolios on June 16, 2008, 18:24:19 pm
Quote from: kekropas on June 16, 2008, 18:16:20 pm
Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C

Εξαρταται απο τον Timer. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT0 ναι εχεις δικιο. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT2 τοτε η επιλογή
CS 111 ειναι για εξωτερικό πλαμό στο Τ2 δηλαδη στο bit 7 του PIND.

thanks, δεν το είχα δει πουθενά αυτό.
Παιδιά ασκήσεις εκτός από αυτές του ethmmy έχουμε τίποτα άλλο καλό?
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #67 on: June 16, 2008, 21:14:03 pm »

Το Prescaler στον ADC τι κάνει;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #68 on: June 16, 2008, 21:19:26 pm »

Που έχει παραδείγματα; Δε μπορώ να βρώ.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #69 on: June 16, 2008, 21:21:45 pm »

Έχει στο ethmmy ένα doc με παραδείγματα.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #70 on: June 17, 2008, 03:33:48 am »

Αυτά είναι εκτός τόπου και χρόνου!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #71 on: June 17, 2008, 03:39:48 am »

Για τους timers τι είναι το CTC και το toggle?

Τι είναι το OC?
« Last Edit: June 17, 2008, 03:47:53 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Faidon
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 540



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #72 on: June 17, 2008, 04:17:16 am »

OC ένα PIN που μπορεί να ελέγχει ο Timer/Counter μέσω hardware.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #73 on: June 17, 2008, 04:32:30 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:38:01 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #74 on: June 17, 2008, 12:29:44 pm »

Στον ADC σε Single Mode είμαστε; Και πως ρουφάμε το αποτέλεσμα; Σε ένα παράδειγμα που τον είχε σε Running Mode στο τέλος της μετατροπής έκανε interrupt ο AVR. Και στο single Mode διακοπή θέλει;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...