• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:41:07 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:41:07 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426689
Total Topics: 31710
Online Today: 200
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 61
Guests: 110
Total: 171
stavrospk
Theoxarhs Bladimiros
thomasdt
chrysolog
Le ece
ioathemar
tsintsi
skoloni
mitsos753905
Billyskotsikas
giatieimaiedw
DLHERRO
chriskazakos
kkotsopo
Billy K
slivarda
superkolios
Mikekmp
harischris
karadimitras
Solon
Gianbou
Marihouan820
Don Corleone
konssidiro
pdiamantis
Ntinomanolo123
ThanosKoutsoump
agkentzi
Papadopoulosthanos
dimant
george14
annaparask
URI
Nicotre
sigklitiki
johnk
thomassamaras
unreasonable
Cloud Strife
akontel
aachmet
stefpapa21
George_RT
A-TheITGuy
aggelina
Antreas17
IBOURAS
Pepe The Frog
nikpamp
Louisa
Nekt
Nikos_313
mikrosdia
dirac1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Μικροεπεξεργαστές και Περιφερειακά > AVR Εποχή > Γενικές απορίες στον AVR
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Down Print
Author Topic: Γενικές απορίες στον AVR  (Read 19275 times)
manolios
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 76


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #60 on: June 16, 2008, 17:06:33 pm »

Quote from: kekropas on June 16, 2008, 12:33:47 pm
Παιδιά στην άσκηση 3 του ethmmy γιατί παίρνει κλιμακοποίηση clk/1024?
Και στην ext_int0 κάνει μόνο μια καθυστέρηση, γιατί?

Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #61 on: June 16, 2008, 18:08:45 pm »

Οι TCCR είναι 8μπιτοι ή 16μπιτοι; seestars
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #62 on: June 16, 2008, 18:11:34 pm »

Αν εννοείς τους Timers/Counters, στον ATmega128, υπάρχουν 2 8-bit και άλλοι 2 16-bit. Τα registers είναι αντίστοιχα 8 και 16 bit.
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #63 on: June 16, 2008, 18:16:20 pm »

Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C
« Last Edit: June 16, 2008, 18:18:44 pm by kekropas » Logged
manolios
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 76


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #64 on: June 16, 2008, 18:24:19 pm »

Quote from: kekropas on June 16, 2008, 18:16:20 pm
Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C

Εξαρταται απο τον Timer. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT0 ναι εχεις δικιο. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT2 τοτε η επιλογή
CS 111 ειναι για εξωτερικό πλαμό στο Τ2 δηλαδη στο bit 7 του PIND.
Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #65 on: June 16, 2008, 19:30:24 pm »

Quote from: manolios on June 15, 2008, 21:02:46 pm
Ρε παιδια ο ADC του ATmega128 των 10 bit δεν ειναι? Γιατι στα θεματα σεπτεμβριου 2006 λεει 12 bit?

Νομίζω πως είχε ειπωθεί ότι ο ADC είναι 12bit και λόγω θορύβου από τα υπόλοιπα κυκλώματα του AVR μπορεί να λειτουργήσει μόνο ως 10bit. Αν θυμάμαι καλά υπήρχει ειδικό sleep mode για low noise ADC convertion. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Edit: Πάντως κάτι με το θόρυβο έπαιζε όντως!
« Last Edit: June 16, 2008, 19:38:53 pm by #KronokiD# » Logged

Ουδέν Σχόλιον!
kekropas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 511

thmmy rocks!!!


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #66 on: June 16, 2008, 20:44:37 pm »

Quote from: manolios on June 16, 2008, 18:24:19 pm
Quote from: kekropas on June 16, 2008, 18:16:20 pm
Quote from: manolios on June 16, 2008, 17:06:33 pm
Που το κανει αυτο στην ασκηση 3?  Εξωτερικό clock παιρνει στο Τ2.
Στο datasheet με αυτό το συνδυασμό CSn2:0= 1 1 1   έχει CLKτοs/1024, δεν λέει πουθενά για εξωτερικό clock

Οι TCCRn είναι 8 bit όλοι αλλά για  timers 16bit υπάρχουν τρεις 8bit TCCRnA/B/C

Εξαρταται απο τον Timer. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT0 ναι εχεις δικιο. Αν χρησιμοποιείς τον TCNT2 τοτε η επιλογή
CS 111 ειναι για εξωτερικό πλαμό στο Τ2 δηλαδη στο bit 7 του PIND.

thanks, δεν το είχα δει πουθενά αυτό.
Παιδιά ασκήσεις εκτός από αυτές του ethmmy έχουμε τίποτα άλλο καλό?
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #67 on: June 16, 2008, 21:14:03 pm »

Το Prescaler στον ADC τι κάνει;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #68 on: June 16, 2008, 21:19:26 pm »

Που έχει παραδείγματα; Δε μπορώ να βρώ.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #69 on: June 16, 2008, 21:21:45 pm »

Έχει στο ethmmy ένα doc με παραδείγματα.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #70 on: June 17, 2008, 03:33:48 am »

Αυτά είναι εκτός τόπου και χρόνου!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #71 on: June 17, 2008, 03:39:48 am »

Για τους timers τι είναι το CTC και το toggle?

Τι είναι το OC?
« Last Edit: June 17, 2008, 03:47:53 am by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Faidon
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 540



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #72 on: June 17, 2008, 04:17:16 am »

OC ένα PIN που μπορεί να ελέγχει ο Timer/Counter μέσω hardware.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #73 on: June 17, 2008, 04:32:30 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:38:01 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Γενικές απορίες στον AVR
« Reply #74 on: June 17, 2008, 12:29:44 pm »

Στον ADC σε Single Mode είμαστε; Και πως ρουφάμε το αποτέλεσμα; Σε ένα παράδειγμα που τον είχε σε Running Mode στο τέλος της μετατροπής έκανε interrupt ο AVR. Και στο single Mode διακοπή θέλει;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...