• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 21:26:06 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 16, 2025, 21:26:06 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Fraser
[Today at 20:35:03]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by Επίδοξος
[Today at 20:05:46]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[Today at 19:37:40]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Kv
[Today at 17:14:10]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by le papillon
[Today at 17:05:17]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[Today at 10:31:04]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[Today at 02:46:49]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[Today at 01:08:33]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]

Πωλούνται 3ήμερα εισιτήρι...
by Ma8hths Indou
[September 10, 2025, 19:06:18 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428120
Total Topics: 31764
Online Today: 577
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 167
Total: 207
gstom
jimalexoud
LelisNiko
tinidou
PolarBear
chaniotism
Fraser
thegreekbaron
basbas
mike1996
kakousios
Domnious
ALeXLe
Ulmo
Σβέλτο Φτυάρι
almpandr
Apostolos adam
manek
arispetr
Xxanth
John K
kvas
m.renia
fkagk
chriskazakos
christina02
Sierra
aris123321
tzortzis
DimStyl
Gagauss
sofipout
Pakapis5
alekos87
socrates
Captain
abiki
Theodosia
athena_apo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 1ο Εξάμηνο > Λογική Σχεδίαση (Moderators: Tasos Bot, tzortzis, Nekt) > [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;  (Read 13041 times)
panos98
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1194



View Profile
Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
« Reply #15 on: December 21, 2020, 15:47:00 pm »

να μπεις στη λογικη του σηματος εισοδου/εξοδου  . Δηλαδη με το 1 ενεργοποιω με το 0 απενεργοποιω. Με αυτη τη λογικη κατασκευαζεις κυκλωματα με πυλες AND NOR OR etc. Επισης διαφορα αλλα εξαρτηματα οπως καταχωρητες και συγκριτες τους αντιμετωπιζεις σαν μαυρα κουτια, κατασκευαζεις τις συνδεσεις στο κυκλωμα και αναφερεις για ποιο λογο τα εβαλες χωρις πολλα λογια. Επομενως να ξερεις τι κανουν οι καταχωρητες οι up down counters, οι timers με τα delay πως μπορεις να τα εισαγεις, οι συγκριτες , οι πολυπλεκτες και ισως καποια αλλα εξαρτηματα που μου διαφευγουν. Υλικο αξιοπρεπες εχει στο τημμυ με παλια θεματα και ασκησεις, και ρωτας φυσικα εδω . Για καλυτερη προετοιμασια υπαρχουν πολλες πηγες να δεις καθε εξαρτημα τι ακροδεκτες εχει και πως λειτουργει. Αν μπεις στη λογικη καθε εξαρτηματος δυσκολα να χασεις το 10
sent from mTHMMY 
Logged
athena_apo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
« Reply #16 on: December 21, 2020, 16:07:45 pm »

Quote from: panos98 on December 21, 2020, 15:47:00 pm
να μπεις στη λογικη του σηματος εισοδου/εξοδου  . Δηλαδη με το 1 ενεργοποιω με το 0 απενεργοποιω. Με αυτη τη λογικη κατασκευαζεις κυκλωματα με πυλες AND NOR OR etc. Επισης διαφορα αλλα εξαρτηματα οπως καταχωρητες και συγκριτες τους αντιμετωπιζεις σαν μαυρα κουτια, κατασκευαζεις τις συνδεσεις στο κυκλωμα και αναφερεις για ποιο λογο τα εβαλες χωρις πολλα λογια. Επομενως να ξερεις τι κανουν οι καταχωρητες οι up down counters, οι timers με τα delay πως μπορεις να τα εισαγεις, οι συγκριτες , οι πολυπλεκτες και ισως καποια αλλα εξαρτηματα που μου διαφευγουν. Υλικο αξιοπρεπες εχει στο τημμυ με παλια θεματα και ασκησεις, και ρωτας φυσικα εδω . Για καλυτερη προετοιμασια υπαρχουν πολλες πηγες να δεις καθε εξαρτημα τι ακροδεκτες εχει και πως λειτουργει. Αν μπεις στη λογικη καθε εξαρτηματος δυσκολα να χασεις το 10
sent from mTHMMY 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αυτά με την απλοποίηση συναρτήσεων και την αλγεβρα boole χρειάζονται πολύ;
Logged
Don
Administrator
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 3426



View Profile
Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
« Reply #17 on: December 21, 2020, 16:09:56 pm »

Quote from: athena_apo on December 21, 2020, 16:07:45 pm
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αυτά με την απλοποίηση συναρτήσεων και την αλγεβρα boole χρειάζονται πολύ;

Καθόλου, όσο παράξενο κι αν ακούγεται. Αυτά που ειπώθηκαν μέχρι στιγμής είναι ό,τι χρειάζεσαι.
Logged

You can't just kill someone 'cause of the way they looked at you
athena_apo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
« Reply #18 on: December 21, 2020, 16:14:21 pm »

Quote from: Don on December 21, 2020, 16:09:56 pm
Καθόλου, όσο παράξενο κι αν ακούγεται. Αυτά που ειπώθηκαν μέχρι στιγμής είναι ό,τι χρειάζεσαι.
ευχαριστω πολυ
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10052



View Profile
Re: [Λογική Σχεδίαση] Πως περνάω το μάθημα;
« Reply #19 on: January 18, 2021, 13:52:40 pm »


O ΣΔΟΚ συνταξιοδοτήθηκε κατά το ακ. έτος 2020-21, δεν ισχύουν τα παραπάνω από φέτος 2021

Πλεον συμβουλή μου για το μάθημα είναι να διαβάσεις από τις πολύ καλές διαφάνειες του κ.Ταμπουραντζή και μετά να λύσεις ασκήσεις από το βιβλίο μιας που ακόμα δεν έχουμε πολλά παλιά θέματα εξετάσεων από τους νέους διδάσκοντες. Οι ασκήσεις του βιβλίου είναι πολύ καλές για εξάσκηση, υπάρχει στο ιντερνετ και λυσσάρι.
« Last Edit: April 09, 2022, 22:03:08 pm by Caterpillar » Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...