• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:03:27 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 18:03:27 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 82
Guests: 1084
Total: 1166
thomaitheodosiadou
hoo2
amoinick
panagiotisv
ktsamoukas
teles
MariosTsourek
akoil
fkaravi
cremidhs
Elbowshot
Alex Christou
AristeidisM
vasiliki_m
Petross
sideras07
Tom_b
Ganastop
dimitire
Μιχάλης Αβραμίδης
sotolagg
Ale3-
femanak
basbas
themisb
dimitris papadimitriou
Psycher
mdimitrig
Geoth
Tasos Bot
spaschal
Foteini_K
Roidos
mprait
simos
antrikos
pbiskan
Kokoko
iliaskou
apob
akoutouc
Konlefk
HoodLibre
athinakal
elena_k
jim_sklab
ThanosDgs
Paraskevas
dimopana
elio
asimomyti
nicolemag
PaterMakarios
tanidis
pkarakoe
epapatsa
vassilisnt
vasilikitsatsi
fungi
Vaskas
nchatzo
Zaxarenia
thanaf_231
DimokratisNt
ln07
eliannaantonarou
spuros
Giorgosap
azarkad
BlackClara
asteristzv
anouba
Haralampos
ioannisfa
bsp
chrismzag
tfarmaka
ThanosKoutsoump
IoannisMich
sterlouk
Panos_s
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι > Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι - Παλιά Θέματα (Moderator: Nekt) > [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 10 Go Down Print
Author Topic: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014  (Read 13691 times)
copernicus
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 178


View Profile
[ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« on: May 26, 2014, 11:05:25 am »

καμια ιδέα για τα θέματα του φεβρουαρίου 2014?
Logged
Mr K
Guest
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #1 on: June 14, 2014, 17:38:11 pm »

Quote from: copernicus on May 26, 2014, 11:05:25 am
καμια ιδέα για τα θέματα του φεβρουαρίου 2014?

+1
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #2 on: June 14, 2014, 20:03:23 pm »

Quote from: Donquixote Doflamingo on June 14, 2014, 17:38:11 pm
Quote from: copernicus on May 26, 2014, 11:05:25 am
καμια ιδέα για τα θέματα του φεβρουαρίου 2014?

+1

Σε ποιό θέμα/ερώτημα υπάρχει πρόβλημα; Δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερα δύσκολο τα θέματα, όλα τα ερωτήματα έχουν μεθοδευμένο τρόπο λύσης και υπάρχει σίγουρα αντίστοιχη λυμένη άσκηση στις σημειώσεις μου.
Logged

copernicus
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 178


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #3 on: June 14, 2014, 20:25:13 pm »

Στο θέμα 2, ισχύει Y(s)=[[R(s)-Y(s)]*Hc(s)+D(s)]*G(s) ? και παίρνουμε r(s)=1/s?Επίσης μπορώ να πάρω κατευθειαν τον τύπο 8.2.10 σελ.364 για το Hyd(s)?
« Last Edit: June 14, 2014, 20:35:31 pm by copernicus » Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #4 on: June 14, 2014, 21:53:26 pm »

Quote from: copernicus on June 14, 2014, 20:25:13 pm
Στο θέμα 2, ισχύει Y(s)=[[R(s)-Y(s)]*Hc(s)+D(s)]*G(s) ? και παίρνουμε r(s)=1/s?Επίσης μπορώ να πάρω κατευθειαν τον τύπο 8.2.10 σελ.364 για το Hyd(s)?

Απ' όσο ξέρω παίρνεις μηδενική είσοδο r για τη συνάρτηση μεταφοράς y/d.
Logged

gregory
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 8


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #5 on: June 17, 2014, 02:29:31 am »

Quote from: Exomag on June 14, 2014, 21:53:26 pm
Quote from: copernicus on June 14, 2014, 20:25:13 pm
Στο θέμα 2, ισχύει Y(s)=[[R(s)-Y(s)]*Hc(s)+D(s)]*G(s) ? και παίρνουμε r(s)=1/s?Επίσης μπορώ να πάρω κατευθειαν τον τύπο 8.2.10 σελ.364 για το Hyd(s)?

Απ' όσο ξέρω παίρνεις μηδενική είσοδο r για τη συνάρτηση μεταφοράς y/d.

Το ίδιο θα βγαίνει λογικά.. Στο πρώτο τι είναι η  ταχύτητα απόκρισης? Στο δεύτερο μπορούμε να πάρουμε αναλογικό?
Logged
choco18
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 34


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #6 on: June 17, 2014, 11:22:06 am »

Θεμα 2/ιανουάριος 2014

Όταν λέει βηματική διαταραχή d να έχει μηδενική επίδραση στην έξοδο στην μόνιμη κατάσταση εννόει ότι Hyd = 1;;; Για r(s)=0 και για d(s) = 1/s;;;
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #7 on: June 17, 2014, 12:24:06 pm »

Στο 2ο θέμα δεν μπορείς να πάρεις αναλογικό ελεγκτή.

Απ' όσο ξέρω πρέπει να παρεις Hyd = 0.
Logged

Mr K
Guest
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #8 on: June 17, 2014, 13:13:59 pm »

Ιανουάριος 2014 θεμα 1 ερώτημα β για να βρει το περιθωριο φάσης κανει ο τυπος με τις φωτογραφιες προσέγγιση κύριου πόλου. 1) Γιατί αλλάζει τον αριθμητή της συνάρτησης μεταφοράς; 2) Όταν βάζουμε ελεγκτή kp=1 αλλάζει το Bode? γιατι υπολογίζει νέο ωc..  Undecided Undecided

« Last Edit: June 17, 2014, 13:21:56 pm by Donquixote Doflamingo » Logged
Mr K
Guest
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #9 on: June 17, 2014, 15:12:13 pm »

Quote from: Donquixote Doflamingo on June 17, 2014, 13:13:59 pm
Ιανουάριος 2014 θεμα 1 ερώτημα β για να βρει το περιθωριο φάσης κανει ο τυπος με τις φωτογραφιες προσέγγιση κύριου πόλου.  Όταν βάζουμε ελεγκτή kp=1 αλλάζει το Bode? γιατι υπολογίζει νέο ωc..  Undecided Undecided


Κανείς;;  Cry Cry Cry
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #10 on: June 17, 2014, 16:21:59 pm »

Quote from: Donquixote Doflamingo on June 17, 2014, 15:12:13 pm
Quote from: Donquixote Doflamingo on June 17, 2014, 13:13:59 pm
Ιανουάριος 2014 θεμα 1 ερώτημα β για να βρει το περιθωριο φάσης κανει ο τυπος με τις φωτογραφιες προσέγγιση κύριου πόλου.  Όταν βάζουμε ελεγκτή kp=1 αλλάζει το Bode? γιατι υπολογίζει νέο ωc..  Undecided Undecided


Κανείς;;  Cry Cry Cry

Το να υπολογίσεις το ωc όπως στη λύση του aggalitsa είναι λιγότερο προσεγγιστικό από το να πεις ωc = 10 κατευθείαν από το διάγραμμα Bode. Και το δεύτερο,, πάντως το δέχονταν σαν σωστό τον Φεβρουάριο νομίζω, απ' όσο ξέρω.
Logged

aggalitsas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 570



View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #11 on: June 17, 2014, 18:58:50 pm »

Quote from: gregory on June 17, 2014, 02:29:31 am

Το ίδιο θα βγαίνει λογικά.. Στο πρώτο τι είναι η  ταχύτητα απόκρισης?
H taxythta apokrishs perigrafetai apo ta T_rise,Wb ,T_apokatastashs (Den exw ellhnika sorry)
Logged
choco18
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 34


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #12 on: June 17, 2014, 20:31:44 pm »

Quote from: Exomag on June 17, 2014, 12:24:06 pm
Στο 2ο θέμα δεν μπορείς να πάρεις αναλογικό ελεγκτή.

Απ' όσο ξέρω πρέπει να παρεις Hyd = 0.

Γιατί δεν μπορείς να πάρεις αναλογικό ελεγκτή;;
Logged
Neal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 910



View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #13 on: June 17, 2014, 20:45:35 pm »

Γιατί Hyd = G(s) / (1 + G(s)*Hc(s)) = 10 / (s*(s+8) + Hc(s)*10)

για s = 0 -> Hyd = 1/Hc(s) != 0 για Hc(s) = k
Logged

like.no.other™
soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [ΣΑΕ Ι] Θέματα 2014
« Reply #14 on: August 29, 2014, 13:53:36 pm »

Στο 1ο θέμα Ιουνίου 2014 μπορεί κάποιος να πει τι κάνουμε λίγο πιο αναλυτικά?

Στο δεύτερο, βρήκα μια λύση (είναι ίδιο με το θέμα 3 Ιανουαρίου 10) στην οποία παίρνει 20log|H(jω)|=0 για να βρει το εύρος ζώνης. Γιατί?

Και με το σ τι γίνεται? Σε λύσεις βλέπω να το παίρνει ίσο με ΟΑ το οποίο έχει λογική, αλλά και ίσο με το s, το οποίο δε το καταλαβαίνω. Αυτές οι ισότητες ισχύουν πάντα?
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
Pages: [1] 2 3 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...