• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 05:53:47 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 05:53:47 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by PolarBear
[August 02, 2025, 23:35:57 pm]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427647
Total Topics: 31739
Online Today: 125
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 1
Guests: 65
Total: 66
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Ασφαλείς δεν νιώσαμε ποτέ με τις κλειστές πτέρυγες και τα κατεβασμένα ρολά
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ασφαλείς δεν νιώσαμε ποτέ με τις κλειστές πτέρυγες και τα κατεβασμένα ρολά  (Read 642 times)
Wu
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 153


View Profile
Ασφαλείς δεν νιώσαμε ποτέ με τις κλειστές πτέρυγες και τα κατεβασμένα ρολά
« on: May 06, 2017, 19:57:27 pm »

Ασφαλείς δεν νιώσαμε ποτέ  με τις κλειστές πτέρυγες και τα κατεβασμένα ρολά

Περίπου πριν από ένα μήνα αντιληφθήκαμε ότι η πτέρυγα των ηλεκτρολόγων είναι πλέον κλειστή μετά τις ώρες των μαθημάτων. Με απόφαση της κοσμητείας, το ρολό, το οποίο κλείδωνε τα γραφεία των καθηγητών και τα εργαστήρια προστατεύοντας ήδη τους χώρους  με πράγματα αξίας, μεταφέρθηκε στην κεντρική είσοδο της πτέρυγας εμποδίζοντας την πρόσβαση στις καταλήψεις ελεύθερο κοινωνικό ραδιόφωνο 1431 και καμαράκι ηλ-μηχ, όπως και τις εβδομαδιαίες προβολές της κινηματογραφικής ομάδας. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, ότι έχει ως κύριο σκοπό να μπλοκάρει την πρόσβαση σε όλους εμάς που δραστηριοποιούμαστε στην σχολή πέρα από την ακαδημαϊκή λειτουργία και τα ωράριά της.
Η τοποθέτηση του ρολού δεν είναι τόσο αθώα όσο μας πλασάρει ο κύριος Κατσάμπαλος, αποτελεί κομμάτι της συνολικής πολιτικής του πανεπιστημίου η οποία προσπαθεί να περιορίσει την δραστηριότητά μας στα πλαίσια της ακαδημαϊκής λειτουργίας και νομιμότητας. Σταθερά βλέπουμε να αυξάνονται οι κλειδωμένες αίθουσες και σχολές και να μειώνονται οι κινηματικές αφίσες, τα αράγματα, οι εκδηλώσεις, κλπ. Ταυτόχρονα , με την κάθε ευκαιρία, οι πρυτανικές αρχές μας υπενθυμίζουν ότι πρέπει να παίρνουμε άδεια και να ταιριάζουμε στα πλαίσια που μας ορίζουν. Στόχος ήταν και είναι να αποκλειστούν (ή έστω να αποθαρρυνθούν) όλοι όσοι/ες βλέπουν τον εαυτό τους ως κάτι πέρα από φοιτητ(ρι)ές που έρχονται μόνο να σπουδάσουν.
Τα προσχήματα της κοσμητείας περί ασφάλειας δεν μας πείθουν. Η πρόληψη της εγκληματικότητας και η αντιμετώπισής της δεν έρχεται μέσα από τα κλειδώματα αλλά από την συνεχή ύπαρξη κόσμου μέσα στο πανεπιστήμιο. Όσο η ασφάλεια επιδιώκεται μέσα από την αύξηση του ελέγχου και των κλειδαριών τόσο αυξάνονται και η δικιά μας ανασφάλεια. Όχι επειδή μπορεί να μας κλέψουν σε μια σκοτεινή γωνιά αλλά επειδή οι κλειδαριές και τα ρολά μας εμποδίζουν να συναντιόμαστε και να αντιμετωπίσουμε συλλογικά την καθημερινότητά μας. Ασφαλείς νιώθουμε όταν περπατάμε στον διάδρομο και βλέπουμε οικεία πρόσωπα. Όταν συναντιόμαστε με ίσους όρους για να συζητήσουμε τα προβλήματά μας. Όταν κοινωνικοποιούμαστε σε μια προβολή, σε ένα πάρτυ, σε ένα λάιβ. Ασφαλείς δεν νιώσαμε ποτέ με τις κλειστές πτέρυγες και τους φύλακες. Τα κλειδώματα και πιο συγκεκριμένα το ρολό δεν οδηγεί σε ένα πιο ασφαλές πανεπιστήμιο. Αυτό το κάνουν οι σχέσεις που χτίζουμε καθημερινά. Οι συντροφικές σχέσεις που έχουν διάρκεια στο χρόνο και σταθερή παρουσία μέσα στους χώρους που ζούμε.
Οι σπουδές για εμάς είναι μια αναγκαία συνθήκη καθώς μέσα στο πανεπιστήμιο δεν βρισκόμαστε εξ' ολοκλήρου από επιλογή αλλά και από έναν εξαναγκασμό. Αυτή η επιβολή προκύπτει από την ανάγκη μας να διεκδικήσουμε την εργασία μας με καλύτερους όρους και από την ανάγκη του κεφαλαίου για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό. Βρισκόμαστε, λοιπόν, μέσα σε μια εκμεταλλευτική σχέση στην οποία το πανεπιστήμιο δημιουργεί και αναπαράγει τους όρους για την περαιτέρω εκμετάλλευσή μας. Σε αυτήν την συνθήκη ο χώρος του πανεπιστημίου δεν είναι οικείος παρά μόνο σε συγκεκριμένες στιγμές. Είναι αυτές οι στιγμές που οικειοποιούμαστε το χώρο του πανεπιστήμιο για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες μας και να επιτεθούμε στις εκμεταλλευτικές σχέσεις που αναπαράγονται (και) μέσα σε αυτό.

Να φύγει άμεσα το ρόλο από την 3η πτέρυγα

Αυτόνομη Παρέμβαση  στους ηλ-μηχ
συνέλευση κάθε Τετάρτη στις 20:00
aphm.espivblogs.net
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...