• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 19:20:01 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 19:20:01 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 93
Guests: 119
Total: 212
elias_farhood
tzortzis
ANDVRONTZOS
gkaramp
christina02
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
itsikou
papaane
George15
alice
akiousia
stefpapa21
gcheristanidhs
gkyrodi
tasakis
kourkou
AlexKyr
Pcsc
thegreekbaron
papajohnn06
mkakale
ftheo11
3rdDegreeBurn
george14
tasos_ntv
kokkinosgior
annaparask
akoil
thathas12
noimaginationforthis
WeirdAlex
sofoklhs_pizza
akontel
Sanaia
BCosT
Κaraflodaimonas
Spyros.kleanthous
marwt
Kaniki
Arakapas
evtrents
vasilis saitis
Kenedy
alexlemp
acapulco
adamchatz
elischat
georgepana9
Mikekmp
npalami
angelos
adelaine
stelinas
simosilias
PanosPapaspirou
nick_slendy
PurpleWitch
Ma8hths Indou
grosdanis
Alex Kosmas
DimKaratzas
vastridam
hacky
Konstantina Karamani
Captain
Nefeli Nikita
NickSpan
kstavroulis
melisste22
Carot1456
stavros0201
chondrosp
kzmekos
lina_zs
apal
kraxtopoulos
Giorgos2222
La
Tasaris
Annapar
Petros Ts
almpandr
A-TheITGuy
chryssana
kevangelo
despoina15
Soto Gonzalez
thomasdt
Saint_GR
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Go Down Print
Author Topic: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες  (Read 28191 times)
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #180 on: May 17, 2017, 15:28:57 pm »

Quote from: raptalex on May 17, 2017, 15:26:07 pm
εε 2^3 δεν θέλω;; Tongue
αποθήκευσε την στο (2*t5+t6)*8+base_address του πίνακα a

Ναι μετά κατάλαβα ότι είπα βλακεία και το έσβησα. Lips Sealed
« Last Edit: May 17, 2017, 15:31:13 pm by Apostolof » Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
raptalex
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 614


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #181 on: May 17, 2017, 15:30:05 pm »

Quote from: Apostolof on May 17, 2017, 15:28:57 pm
Ναι μετά κατάλαβα ότι είπα βλακεία και το έσβησα. Lips Sealed

Δεν πειράζει μπορείς πάντα να βοηθήσεις έχω κολλήσει πόσες ώρες... Cheesy
Logged
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #182 on: May 17, 2017, 15:31:18 pm »

Ακριβώς πριν μπεις στο whileA2 το t6 θα πρέπει να είναι 0. Είναι όντως;
Το ίδιο και για whileA1, t5.
Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
raptalex
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 614


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #183 on: May 17, 2017, 15:35:48 pm »

Quote from: raptalex on May 17, 2017, 15:34:55 pm
όταν τρέχω τον κώδικα και δεν το κάνω store κάπου το user input μου βγάζει κανονικά το
Code:
 α[1,1]= ..
α[1,2]=...
α[2,1]=..
α[2,2]=//
και αντίστοιχα για το β
Οπότε το loop δεν έχει πρόβλημα νομίζω... Δηλαδή αν απλά να κάνω comment την sdc1 που έχω.. και πληκτρολογώ ο,τι θέλω μου εμφανίζει και τα παρακάτω στοιχεία..
Logged
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #184 on: May 17, 2017, 15:40:47 pm »

Long shot αλλά δοκίμασε να βάλεις μία nop μετά από κάθε addi και sll.
Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
raptalex
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 614


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #185 on: May 17, 2017, 15:47:23 pm »

Quote from: Apostolof on May 17, 2017, 15:40:47 pm
Long shot αλλά δοκίμασε να βάλεις μία nop μετά από κάθε addi και sll.

Μπα...
τα error msg είναι : Exception occurred at PC=0x004000c0
                                   unaligned address in store: 0x1001006b

μετά πέρνουν ο,τι ναναι τιμές οι PC κτλπ status και βγάζει Attemp to execute non-instruction at 0x80000180
Logged
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #186 on: May 17, 2017, 15:56:28 pm »

Quote from: raptalex on May 17, 2017, 15:47:23 pm
Μπα...
τα error msg είναι : Exception occurred at PC=0x004000c0
                                   unaligned address in store: 0x1001006b

μετά πέρνουν ο,τι ναναι τιμές οι PC κτλπ status και βγάζει Attemp to execute non-instruction at 0x80000180

Δοκίμασε να το τρέξεις σε simple machine. Ούτως ή άλλως είπαν ότι δε χρειάζεται να είναι σε bare.
Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
adiaforos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 236


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #187 on: May 17, 2017, 19:21:37 pm »

παιδιά στην μνήμη έχει διαφορά πως θα αποθήκευσω έναν πίνακα 4 στοιχείων αν αυτός είναι 1×4 η 4χ1 η 2χ2?
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #188 on: May 17, 2017, 21:43:37 pm »

Quote from: adiaforos on May 17, 2017, 19:21:37 pm
παιδιά στην μνήμη έχει διαφορά πως θα αποθήκευσω έναν πίνακα 4 στοιχείων αν αυτός είναι 1×4 η 4χ1 η 2χ2?

η μνημη δεν εχει δισδιαστατους πινακες , και αν δεν κανω λαθος τα στοιχεια αποθηκευονται καπως ετσι:

|1ο στοιχειο της 1ης γραμμης| 2ο στοιχειο της 1ης γραμμης|....|n-ο στοιχειο της 1ης γραμμης| 1ο στοιχειο της 2ης γραμμης| ...κλπ| 
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #189 on: May 18, 2017, 18:56:16 pm »

Quote from: leukosaraphs! on May 17, 2017, 21:43:37 pm
η μνημη δεν εχει δισδιαστατους πινακες , και αν δεν κανω λαθος τα στοιχεια αποθηκευονται καπως ετσι:

|1ο στοιχειο της 1ης γραμμης| 2ο στοιχειο της 1ης γραμμης|....|n-ο στοιχειο της 1ης γραμμης| 1ο στοιχειο της 2ης γραμμης| ...κλπ| 

Βασικα ακολουθει καθενας ενα δικο του κανονα. Δηλαδη ή αυτο που ειπες (κανονας γραμμων) ή τον κανονα των στηλων:

|1ο στοιχειο της 1ης στηλης| 2ο στοιχειο της 1ης στηλης|....|n-ο στοιχειο της 1ης στηλης| 1ο στοιχειο της 2ης στηλης| ...κλπ|

Απλως πρεπει να ακολουθει τον ιδιο κανονα σε ολο το προγραμμα
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
Kthulu
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1066



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #190 on: May 19, 2017, 14:26:10 pm »

Ειναι αναγκαίο να λάβουμε περιπτώσεις του στυλ αν αυτο που εισαγεται δεν ειναι αριθμος να βγαζει καποιο μηνυμα;
Logged

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=TmAnjlQbRSE
MrRobot
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3467



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #191 on: May 19, 2017, 14:54:19 pm »

Γενικά δεν έχει πει τι ακριβώς θέλει. Γενικά δεν έχω ακούσει άλλον να το έχει κάνει ετσι και προσωπικά μου φαίνεται λίγο υπερβολικός ένας τέτοιος έλεγχος για αυτή την εργασία. Τώρα αν θέλεις για εσένα να κάνεις μία πολύ σωστή εργασία κάντο αλλά δεν θα σου πει κάτι.
Logged
Kthulu
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1066



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #192 on: May 19, 2017, 15:16:54 pm »

Μπααα σιγά μη κάτσω να βγάλω καρκίνο. ΦΤΑΝΕΙ  Cheesy
Logged

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society<br /><br />https://www.youtube.com/watch?v=TmAnjlQbRSE
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #193 on: May 19, 2017, 16:20:43 pm »

Quote from: Kthulu on May 19, 2017, 14:26:10 pm
Ειναι αναγκαίο να λάβουμε περιπτώσεις του στυλ αν αυτο που εισαγεται δεν ειναι αριθμος να βγαζει καποιο μηνυμα;

Το ειχα ρωτησει εγω και μου ειπε οτι:
"οχι δεν χρειαζεται ελεγχος τιμων"
Αρκει ο χρηστης να ξερει να εισαγει τους αριθμους στην πραγματικη τους μορφη
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
raptalex
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 614


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπολογιστών] - Εργασία 2016-17 Απορίες
« Reply #194 on: May 20, 2017, 13:37:23 pm »

Παιδιά λίγο help, τι εννοεί θέστε breakpoint πχ στην τάδε εντολή;; Πως το κάνουμε αυτό;; Ξέρω με f10 τρέχει simple step .αυτό εννοεί;;
(ξέρω βλακώδες απορία και πρέπει να έχει απαντηθεί σε προηγούμενες ερωτήσεις αλλά δεν έχω πολύ χρόνο... :/)
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...