• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 18:11:07 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 18:11:07 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 54
Guests: 1024
Total: 1078
Μακαρονοτέρας
Giannis Masterio
chenger
mdimitrig
gtapalis
samamidou
angelband
dirac1
konstantinos charizopoulo
amoinick
bsp
jimalexoud
geftihiakos
chris123
georgeb
sotirispo2
swkraths
meliii
Vaskas
Maximilion
stavros0201
Guts
uesli
leolam
kvas
Thanasis_pap
Foteini_K
mpizos
palladas
CodeBro
George_RT
ThanosKoutsoump
nthanos
fotini_krk
styliss
Anton Pozov
PetrosCc
dimitris kiziridis
xristodoulou
giorgosss03
giorgos_skl
birimfoukios
anastas1a
sunagrida
aggeloup
Haralampos
Themistoklis
dimpanas
ttsengel
dimitris papadimitriou
pelopidt
marinaanastasiou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Πρακτική Εξάσκηση (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πρακτική και Αμοιβές
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Down Print
Author Topic: Πρακτική και Αμοιβές  (Read 55926 times)
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #15 on: March 10, 2016, 21:39:14 pm »

Quote from: nohponex on March 10, 2016, 21:37:11 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 19:18:27 pm
[...] Και όσο για το άλλο κλασσικό επιχείρημα ότι οι επιχειρήσεις σε πληρώνουν λιγότερο απ ότι αξίζεις. Ελεύθερη οικονομία έχουμε, όποιος πιστεύει ότι υποαμοίβεται μπορεί πολύ απλά να ψάξει κάποια άλλη δουλειά που θα του δίνει αυτά που νομίζει ότι αξίζει. [...]

Έχω πάθει λιγο σοκ και δεν ξέρω απο που να το πιάσω για να σχολιάσω  Undecided

Ρε μόνο σε μένα φαίνεται το πόσο έχει αλλάξει το mentality του φόρουμ τα τελευταία χρόνια?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
LaBomba8
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 66



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #16 on: March 10, 2016, 22:00:59 pm »

Quote from: Give_Life_Back on March 10, 2016, 21:39:14 pm
Quote from: nohponex on March 10, 2016, 21:37:11 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 19:18:27 pm
[...] Και όσο για το άλλο κλασσικό επιχείρημα ότι οι επιχειρήσεις σε πληρώνουν λιγότερο απ ότι αξίζεις. Ελεύθερη οικονομία έχουμε, όποιος πιστεύει ότι υποαμοίβεται μπορεί πολύ απλά να ψάξει κάποια άλλη δουλειά που θα του δίνει αυτά που νομίζει ότι αξίζει. [...]

Έχω πάθει λιγο σοκ και δεν ξέρω απο που να το πιάσω για να σχολιάσω  Undecided

Ρε μόνο σε μένα φαίνεται το πόσο έχει αλλάξει το mentality του φόρουμ τα τελευταία χρόνια?

Ίσως το είπα υπερβολικα, δεκτό. Αλλά είναι λίγο κουραστική η καραμέλα των "κακών" επιχειρήσεων. Η κάθε επιχείρηση προφανώς σκοπό έχει να μεγιστοποιεί τα κέρδη της, πάνω σε αυτή τη λογική βασίζεται το όλο σύστημα. Και μεγιστοποίηση των κερδών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κακοπληρώνεις, γιατί για να έχεις ικανά άτομα πρέπει να πληρώνεις-προσφέρεις καλύτερες συνθήκες και προοπτικές απ'ότι οι ανταγωνιστές σου. Ελεύθερη αγορά έχουμε, και η αξία του καθενός καλώς ή κακώς καθορίζεται από το πόσο προτίθεται κάποιος να τον πληρώσει. Με τη λογική ότι όλες οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τους εργαζομένους (αυτό που έλεγε το παιδί ότι ο εργαζόμενος παράγει 3-5 φορές αυτά που πληρώνεται -πολύ πιθανό- ) αν βρισκόταν σε κάθε κλάδο μια επιχείρηση που θα πλήρωνε για 1.5-2 φορές την παραγωγή θα μάζευε άμεσα τους καλύτερους οπότε η αγορά θα αντιδρούσε και οι μισθοί θα αυξάνονταν. Πράγμα που πρακτικά συμβαίνει. Αυτό εννοούσα ότι άμα νιώθεις υποαμοιβόμενος μπορείς να ψάξεις κάτι καλύτερο. Όσο εύκολα μπορεί να σε διώξει μια επιχείρηση τόσο εύκολα μπορείς να φύγεις.

Υ.Γ Μιλάω για μια τυπική δυτικού τύπου καπιταλιστική οικονομία. Η Ελλάδα στα μάτια μου δεν είναι τέτοια
Logged
4emonas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1820



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #17 on: March 10, 2016, 22:10:13 pm »

Quote from: Give_Life_Back on March 10, 2016, 21:39:14 pm
Quote from: nohponex on March 10, 2016, 21:37:11 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 19:18:27 pm
[...] Και όσο για το άλλο κλασσικό επιχείρημα ότι οι επιχειρήσεις σε πληρώνουν λιγότερο απ ότι αξίζεις. Ελεύθερη οικονομία έχουμε, όποιος πιστεύει ότι υποαμοίβεται μπορεί πολύ απλά να ψάξει κάποια άλλη δουλειά που θα του δίνει αυτά που νομίζει ότι αξίζει. [...]

Έχω πάθει λιγο σοκ και δεν ξέρω απο που να το πιάσω για να σχολιάσω  Undecided

Ρε μόνο σε μένα φαίνεται το πόσο έχει αλλάξει το mentality του φόρουμ τα τελευταία χρόνια?

πως ακριβως το εννοεις? πως ηταν παλια?  Huh
Logged

c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #18 on: March 10, 2016, 22:31:49 pm »

Εύκολα τα λόγια. Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποστηρίζουμε με τέτοιο πάθος τις τέτοιες εταιρείες/επιχειρήσεις.
« Last Edit: March 10, 2016, 22:34:11 pm by c0ndemn3d » Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #19 on: March 10, 2016, 22:37:45 pm »

Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 22:00:59 pm
Quote from: Give_Life_Back on March 10, 2016, 21:39:14 pm
Quote from: nohponex on March 10, 2016, 21:37:11 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 19:18:27 pm
[...] Και όσο για το άλλο κλασσικό επιχείρημα ότι οι επιχειρήσεις σε πληρώνουν λιγότερο απ ότι αξίζεις. Ελεύθερη οικονομία έχουμε, όποιος πιστεύει ότι υποαμοίβεται μπορεί πολύ απλά να ψάξει κάποια άλλη δουλειά που θα του δίνει αυτά που νομίζει ότι αξίζει. [...]

Έχω πάθει λιγο σοκ και δεν ξέρω απο που να το πιάσω για να σχολιάσω  Undecided

Ρε μόνο σε μένα φαίνεται το πόσο έχει αλλάξει το mentality του φόρουμ τα τελευταία χρόνια?

Ίσως το είπα υπερβολικα, δεκτό. Αλλά είναι λίγο κουραστική η καραμέλα των "κακών" επιχειρήσεων. Η κάθε επιχείρηση προφανώς σκοπό έχει να μεγιστοποιεί τα κέρδη της, πάνω σε αυτή τη λογική βασίζεται το όλο σύστημα. Και μεγιστοποίηση των κερδών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κακοπληρώνεις, γιατί για να έχεις ικανά άτομα πρέπει να πληρώνεις-προσφέρεις καλύτερες συνθήκες και προοπτικές απ'ότι οι ανταγωνιστές σου. Ελεύθερη αγορά έχουμε, και η αξία του καθενός καλώς ή κακώς καθορίζεται από το πόσο προτίθεται κάποιος να τον πληρώσει. Με τη λογική ότι όλες οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τους εργαζομένους (αυτό που έλεγε το παιδί ότι ο εργαζόμενος παράγει 3-5 φορές αυτά που πληρώνεται -πολύ πιθανό- ) αν βρισκόταν σε κάθε κλάδο μια επιχείρηση που θα πλήρωνε για 1.5-2 φορές την παραγωγή θα μάζευε άμεσα τους καλύτερους οπότε η αγορά θα αντιδρούσε και οι μισθοί θα αυξάνονταν. Πράγμα που πρακτικά συμβαίνει. Αυτό εννοούσα ότι άμα νιώθεις υποαμοιβόμενος μπορείς να ψάξεις κάτι καλύτερο. Όσο εύκολα μπορεί να σε διώξει μια επιχείρηση τόσο εύκολα μπορείς να φύγεις.

Υ.Γ Μιλάω για μια τυπική δυτικού τύπου καπιταλιστική οικονομία. Η Ελλάδα στα μάτια μου δεν είναι τέτοια

Ναι μονο που οι γαματες αγορες πηγανε πολλες δουλειες στους καπιταλισμους ανατολικου τυπου γιατι μπορουσαν να κανουν την ιδια δουλεια με τα μισα λεφτα και η ανεργια στην δυση και τα προβληματα απο αυτη την κινηση τεινει πρακτικα να κανει το αντιθετο απο αυτο που λες. Δηλαδη να κινεζοποιει την δυση συρρικνωνοντας την οικονομια και κανοντας το παιχνιδι για ολο και λιγοτερους. Τις προαλλες που πηγα αγγλια πρωτο θεμα ηταν ο διπλασιασμος των αστεγων τα τελευταια 6 χρονια, οι απεργιες των γιατρων λογω της εντατικοποιησης της εργασιας τους και αλλα ωραια πραμματα.

Το κακο δεν ειναι οι κακες επιχειρησεις. Το κακο ειναι οτι οι επιχειρησεις ξερουν να παιζουν μπαλιτσα στον καπιταλισμο ενω ο μεσος εργαζομενος εχει μαυρα μεσανυχτα και παρασυρεται απο το περιβαλλον και σκεφτεται σαν επιχειρηματιας ενω δεν κατεχει καμια επιχειρηση!? Βεβαια και να συνειδητοποιουσε την θεση του δεν θα μπορουσε να κανει και πολλα, μιας και το πλεονεκτημα που χει καποιος με αποθεμα στην τραπεζα εναντι καποιου που δεν εχει τιποτα ειναι τεραστιο. Τα κολπακια με αλλαγες εργασιας ειναι για λιγους και οχι για την συντριπτικη πλειοψηφια των εργαζομενων, γιατι ο μεσος εργαζομενος δεν κανει καμια δουλεια που να μην μπορει να κανει και καποιος ανεργος και δεν εχει τα φραγκα για να μετεγκατασταθει και να μην δουλεψει για λιγο καιρο.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
LaBomba8
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 66



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #20 on: March 10, 2016, 22:57:12 pm »

Quote from: Grecs on March 10, 2016, 22:37:45 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 22:00:59 pm
Quote from: Give_Life_Back on March 10, 2016, 21:39:14 pm
Quote from: nohponex on March 10, 2016, 21:37:11 pm
Quote from: LaBomba8 on March 10, 2016, 19:18:27 pm
[...] Και όσο για το άλλο κλασσικό επιχείρημα ότι οι επιχειρήσεις σε πληρώνουν λιγότερο απ ότι αξίζεις. Ελεύθερη οικονομία έχουμε, όποιος πιστεύει ότι υποαμοίβεται μπορεί πολύ απλά να ψάξει κάποια άλλη δουλειά που θα του δίνει αυτά που νομίζει ότι αξίζει. [...]

Έχω πάθει λιγο σοκ και δεν ξέρω απο που να το πιάσω για να σχολιάσω  Undecided

Ρε μόνο σε μένα φαίνεται το πόσο έχει αλλάξει το mentality του φόρουμ τα τελευταία χρόνια?

Ίσως το είπα υπερβολικα, δεκτό. Αλλά είναι λίγο κουραστική η καραμέλα των "κακών" επιχειρήσεων. Η κάθε επιχείρηση προφανώς σκοπό έχει να μεγιστοποιεί τα κέρδη της, πάνω σε αυτή τη λογική βασίζεται το όλο σύστημα. Και μεγιστοποίηση των κερδών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα κακοπληρώνεις, γιατί για να έχεις ικανά άτομα πρέπει να πληρώνεις-προσφέρεις καλύτερες συνθήκες και προοπτικές απ'ότι οι ανταγωνιστές σου. Ελεύθερη αγορά έχουμε, και η αξία του καθενός καλώς ή κακώς καθορίζεται από το πόσο προτίθεται κάποιος να τον πληρώσει. Με τη λογική ότι όλες οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται τους εργαζομένους (αυτό που έλεγε το παιδί ότι ο εργαζόμενος παράγει 3-5 φορές αυτά που πληρώνεται -πολύ πιθανό- ) αν βρισκόταν σε κάθε κλάδο μια επιχείρηση που θα πλήρωνε για 1.5-2 φορές την παραγωγή θα μάζευε άμεσα τους καλύτερους οπότε η αγορά θα αντιδρούσε και οι μισθοί θα αυξάνονταν. Πράγμα που πρακτικά συμβαίνει. Αυτό εννοούσα ότι άμα νιώθεις υποαμοιβόμενος μπορείς να ψάξεις κάτι καλύτερο. Όσο εύκολα μπορεί να σε διώξει μια επιχείρηση τόσο εύκολα μπορείς να φύγεις.

Υ.Γ Μιλάω για μια τυπική δυτικού τύπου καπιταλιστική οικονομία. Η Ελλάδα στα μάτια μου δεν είναι τέτοια

Ναι μονο που οι γαματες αγορες πηγανε πολλες δουλειες στους καπιταλισμους ανατολικου τυπου γιατι μπορουσαν να κανουν την ιδια δουλεια με τα μισα λεφτα και η ανεργια στην δυση και τα προβληματα απο αυτη την κινηση τεινει πρακτικα να κανει το αντιθετο απο αυτο που λες. Δηλαδη να κινεζοποιει την δυση συρρικνωνοντας την οικονομια και κανοντας το παιχνιδι για ολο και λιγοτερους. Τις προαλλες που πηγα αγγλια πρωτο θεμα ηταν ο διπλασιασμος των αστεγων τα τελευταια 6 χρονια, οι απεργιες των γιατρων λογω της εντατικοποιησης της εργασιας τους και αλλα ωραια πραμματα.

Το κακο δεν ειναι οι κακες επιχειρησεις. Το κακο ειναι οτι οι επιχειρησεις ξερουν να παιζουν μπαλιτσα στον καπιταλισμο ενω ο μεσος εργαζομενος εχει μαυρα μεσανυχτα και παρασυρεται απο το περιβαλλον και σκεφτεται σαν επιχειρηματιας ενω δεν κατεχει καμια επιχειρηση!? Βεβαια και να συνειδητοποιουσε την θεση του δεν θα μπορουσε να κανει και πολλα, μιας και το πλεονεκτημα που χει καποιος με αποθεμα στην τραπεζα εναντι καποιου που δεν εχει τιποτα ειναι τεραστιο. Τα κολπακια με αλλαγες εργασιας ειναι για λιγους και οχι για την συντριπτικη πλειοψηφια των εργαζομενων, γιατι ο μεσος εργαζομενος δεν κανει καμια δουλεια που να μην μπορει να κανει και καποιος ανεργος και δεν εχει τα φραγκα για να μετεγκατασταθει και να μην δουλεψει για λιγο καιρο.

Μόλις κατάλαβα ότι μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα. Σε φόρουμ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών είμαστε οπότε αυτά που έλεγα προφανώς δεν αφορούν δουλειές που μπορεί να κάνει ο μέσος άνεργος. Στα περισσότερα που λες συμφωνώ βασικά. Τώρα για την σκλαβιά ουσιαστικά που εκμεταλλεύονται σε Κίνα, Ταιβάν κλπ δεν ξέρω ποια είναι η λύση. Πάντως όλοι έμμεσα στηρίζουν τρέχοντας στα Primark να παίρνουν ρούχα με 5 λίρες.

Υ.Γ Στην Αγγλία οι απεργούν οι junior doctors του NHS (δημόσιο δηλαδή). Οπότε το συγκεκριμένο δεν είναι θέμα του καπιταλισμού. Θέμα της κυβέρνησης είναι. Όσο για τους άστεγους στο Λονδίνο (από εκεί γράφω) είναι πρόβλημα που προκαλείται από τη συρροή μη Βρετανών και το κατά συνέπεια ράλλυ των ενοικίων + τα regulations που μπήκαν μετά τη Lehman και απαιτούν 10-20% μπροστά για να σου δώσουν στεγαστικό (οπότε συρρικνώνεται η ιδιωκατοίκηση και εκτοξεύονται τα ενοίκια).
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #21 on: March 10, 2016, 23:11:02 pm »

I'll just leave this here:


#1
Logged

A pirate i was meant to be.
Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #22 on: March 11, 2016, 03:49:55 am »

Διαβάζουμε τα κλασσικά επιχειρήματα προσπάθειας αποσύνδεσης του καπιταλισμού από την εκμετάλλευση των χωρών του 3ου κόσμου, τις οικονομικές κρίσεις και την εκμετάλλευση της δουλειάς των εργαζομένων από τα αφεντικά τους. Λες και ο καπιταλισμός ευδοκιμεί μόνο στην wall street ενώ στην πίσω αυλή της αυτός περιορίζεται από κρατισμούς, διαπλοκή, πολέμους και όλα τα σχετικά παρόλο που οι ίδιες πολυεθνικές/εταιρίες whatever καθορίζουν το παιχνίδι και στα δύο γήπεδα.

Κάπου πέτυχα το εξής εύστοχο, το οποίο και συμπυκνώνει όλη την φιλοσοφία της "ελεύθερης" αγοράς που κάποιοι εδώ μέσα ευαγγελίζονται:
"το τραγικό δεν είναι να είσαι νεοφιλές, αλλά να είσαι άφραγκος νεοφιλελές".


« Last Edit: March 11, 2016, 03:53:19 am by Αλντεμπαράν » Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #23 on: March 11, 2016, 10:25:34 am »

Quote

πως ακριβως το εννοεις? πως ηταν παλια?  Huh

Δεν ήταν τόσο νεοφιλελε.
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
night.atk
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 113


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #24 on: March 11, 2016, 10:58:35 am »

Quote from: Give_Life_Back on March 11, 2016, 10:25:34 am
Quote

πως ακριβως το εννοεις? πως ηταν παλια?  Huh

Δεν ήταν τόσο νεοφιλελε.

"Κατά τον 21ο αιώνα, έχει συμβεί αυτό για το οποίο προειδοποιούσε ο Γκαμπλ: «πρέπει να αποφευχθεί να αντιμετωπίζεται ο ‘νέο-φιλελευθερισμός’ σαν κάτι που συμβαίνει παντού και στα πάντα». Πλέον ο όρος "νεοφιλελευθερισμός" ορίζεται διαφορετικά από τον κάθε αρθρογράφο, για πολλά άσχετα πράγματα ταυτόχρονα. Σύμφωνα με τον Ν.Νονίνι, ο όρος «νέο-φιλελευθερισμός» εμφανίζεται πλέον σε σχέση με οποιοδήποτε πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό ή πολιτιστικό φαινόμενο του σύγχρονου κόσμου."

Φτάνει λοιπον με την καραμελίτσα.
Logged
Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #25 on: March 11, 2016, 11:26:48 am »

Που είδες την καραμελίτσα ακριβώς; Όταν κάποιος υπερασπίζεται το οικονομικό σύστημα των ανεπτυγμένων χώρων ΗΠΑ, Γερμανίας, Ιαπωνίας πώς θα τον χαρακτήριζες ?


Ίσως ήταν πιο παραγωγικό ( Grin) να μιλάμε για τις αμοιβές και όχι για το τι έχει καταλάβει ο καθένας ότι συμβαίνει γύρω του.
Βέβαια αν δεν έχει γίνει το δεύτερο, μάλλον δεν έχει νόημα να μιλάμε. Anyway.
« Last Edit: March 11, 2016, 11:35:11 am by Αλντεμπαράν » Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
LaBomba8
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 66



View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #26 on: March 11, 2016, 11:43:28 am »

Quote from: Αλντεμπαράν on March 11, 2016, 03:49:55 am
Διαβάζουμε τα κλασσικά επιχειρήματα προσπάθειας αποσύνδεσης του καπιταλισμού από την εκμετάλλευση των χωρών του 3ου κόσμου, τις οικονομικές κρίσεις και την εκμετάλλευση της δουλειάς των εργαζομένων από τα αφεντικά τους. Λες και ο καπιταλισμός ευδοκιμεί μόνο στην wall street ενώ στην πίσω αυλή της αυτός περιορίζεται από κρατισμούς, διαπλοκή, πολέμους και όλα τα σχετικά παρόλο που οι ίδιες πολυεθνικές/εταιρίες whatever καθορίζουν το παιχνίδι και στα δύο γήπεδα.

Κάπου πέτυχα το εξής εύστοχο, το οποίο και συμπυκνώνει όλη την φιλοσοφία της "ελεύθερης" αγοράς που κάποιοι εδώ μέσα ευαγγελίζονται:
"το τραγικό δεν είναι να είσαι νεοφιλές, αλλά να είσαι άφραγκος νεοφιλελές".




Προφανώς είναι οι ίδιες επιχειρήσεις που βιάζουν ασύστολα τις χώρες αυτές (με τις ευλογίες των κυβερνήσεων πάντα). Όμως οποιοσδήποτε απόφοιτος του τμήματός μας δεν ανταγωνίζεται επαγγελματικά τα ανήλικα παιδάκια στην Κίνα. Αν το δεις κυνικά εσύ και εγώ θα έχουμε ευκαιρίες για πολύ μεγαλύτερους μισθούς επειδή οι επιχειρήσεις που θα μας προσλάβουν έχουν τόσο φθηνή παραγωγή. Αν η κάθε Apple έφτιαχνε τα προιόντα της στις ΗΠΑ πιστεύεις θα μπορούσε να δίνει στους μηχανικούς της 100-200Κ το χρόνο? Όλα σχετικά είναι. Και το κράξιμο στο σύστημα χωρίς να προτείνεται κάποια λύση θεμιτό, αλλά καθαρά ακαδημαικό. Αν δεν μπορείς να αλλάξεις το status quo εκμεταλλεύσου το. Και όταν το εκμεταλλεύεσαι καλύτερα να είσαι ειλικρινής γι αυτό.
Logged
night.atk
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 113


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #27 on: March 11, 2016, 11:49:21 am »

Quote from: Αλντεμπαράν on March 11, 2016, 11:26:48 am
Που είδες την καραμελίτσα ακριβώς; Όταν κάποιος υπερασπίζεται το οικονομικό σύστημα των ανεπτυγμένων χώρων ΗΠΑ, Γερμανίας, Ιαπωνίας πώς θα τον χαρακτήριζες ?


Ίσως ήταν πιο παραγωγικό ( Grin) να μιλάμε για τις αμοιβές και όχι για το τι έχει καταλάβει ο καθένας ότι συμβαίνει γύρω του.
Βέβαια αν δεν έχει γίνει το δεύτερο, μάλλον δεν έχει νόημα να μιλάμε. Anyway.

Ανόητο, αλλά ρεαλιστή. Μπορούμε να το συζητάμε επί μέρες και συνεπώς το φορουμ δεν προσφέρεται για κάτι τέτοιο. Ο καπιταλισμός, αν και καταπληκτικό σύστημα, είναι καταδικασμένος να αποτύχει όσο ο άνθρωπος δεν μπορεί να ελέγξει την προσωπική του απληστία. Όσο για τις αμοιβές, καλή τύχη όσοι μείνουν Ελλάδα. Θα δουλεύετε για 3€/μέρα ψοφίμια! Μουαχαχαχαχαχα  Grin  Grin
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #28 on: March 11, 2016, 12:13:14 pm »

Quote from: LaBomba8 on March 11, 2016, 11:43:28 am
Quote from: Αλντεμπαράν on March 11, 2016, 03:49:55 am



Προφανώς είναι οι ίδιες επιχειρήσεις που βιάζουν ασύστολα τις χώρες αυτές (με τις ευλογίες των κυβερνήσεων πάντα). Όμως οποιοσδήποτε απόφοιτος του τμήματός μας δεν ανταγωνίζεται επαγγελματικά τα ανήλικα παιδάκια στην Κίνα. Αν το δεις κυνικά εσύ και εγώ θα έχουμε ευκαιρίες για πολύ μεγαλύτερους μισθούς επειδή οι επιχειρήσεις που θα μας προσλάβουν έχουν τόσο φθηνή παραγωγή. Αν η κάθε Apple έφτιαχνε τα προιόντα της στις ΗΠΑ πιστεύεις θα μπορούσε να δίνει στους μηχανικούς της 100-200Κ το χρόνο? Όλα σχετικά είναι. Και το κράξιμο στο σύστημα χωρίς να προτείνεται κάποια λύση θεμιτό, αλλά καθαρά ακαδημαικό. Αν δεν μπορείς να αλλάξεις το status quo εκμεταλλεύσου το. Και όταν το εκμεταλλεύεσαι καλύτερα να είσαι ειλικρινής γι αυτό.

Τωρα μιλαμε σωστα. Οποτε ποιος ο λογος που σπαστηκες επειδη κραζουμε τις επιχειρησεις για την ανειλικρινεια τους που πουλανε και φουμαρα οτι χαρη μας κανουν που μας παιρνουν για πρακτικαριους? Νταξει εξαλλου φανηκε απο το σπαμ της vassοs ποσο πολυ ζημιωνεται η επιχειρηση που δουλευει απο τους πρακτικαριους.  
« Last Edit: March 11, 2016, 13:09:12 pm by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Πρακτική και Αμοιβές
« Reply #29 on: March 11, 2016, 12:30:49 pm »

Quote from: LaBomba8 on March 11, 2016, 11:43:28 am
Quote from: Αλντεμπαράν on March 11, 2016, 03:49:55 am
Δεν με ενδιαφέρει να κράξω κάποιο σύστημα. Ωστόσο έχω ακόμη την ελάχιστη συνείδηση να μην υπερασπίζομαι, στα πλαίσια της συζήτησης μακάρι να το λέω αυτό και όταν θα έχω τελειώσει, εταιρείες οι οποίες θα μου δίνουν 1 ή 2 μεροκάματα και αυτό επειδή κάπου στον κόσμο κάποια εκατομμύρια δουλεύουν ως σκλάβοι. Προφανώς και την λύση δεν την διεκδικώ μέσα από το φόρουμ ή το κράξιμο, ωστόσο αξίζει να απαντιούνται τέτοια ζητήματα διότι φτάνετε ορισμένοι την ανάγκη σας/μας να την κάνετε σημαία και να διατυμπανίζετε ξετσίπωτα ότι πρέπει να εκμεταλλευτούμε τους από κάτω μας. Δηλαδή το κάνει που το κάνει η κοινωνία μας για χίλιους δυολόγους, το ότι έρχεσαι να δικαιολογήσεις αυτήν την πρακτική είναι ξεφτίλα. Και αυτά τα περί ειλικρίνειας είναι γελοιότητες, σιγά μην συγχαρούμε τον βιαστή που παραδέχεται ότι βίασε το θύμα του, διότι αυτό λες, αφού εκμεταλλεύεσαι τους υπανθρώπους πες το κιόλας για να είσαι ειλικρινής.

Γενικά ελπίζω να μην κατάλαβα αυτά που έγγραφες.
Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
Pages: 1 [2] 3 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...