• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 04:45:37 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 04:45:37 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2235
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 11
Guests: 705
Total: 716
jim_sklab
sosak
Kenedy
gilaros
KZerenidis
yakinthos
mhtsakos02
TMNF pro
vvrantz
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Παρα-φόρουμ > Σχετικά με το THMMY.gr > Αρχείο (Moderator: PolarBear) > Ειδοποίηση μέσω e-mail
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Πώς σας βολεύει;
Τσεκαρισμένο - 3 (7.1%)
Ξετσεκαρισμένο - 39 (92.9%)
Total Voters: 11

Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Ειδοποίηση μέσω e-mail  (Read 3218 times)
Nessa NetMonster
Guest
Ειδοποίηση μέσω e-mail
« on: October 02, 2004, 05:14:27 am »

Βάλτε τώρα που γυρίζει...
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #1 on: October 02, 2004, 13:23:12 pm »

Εάν θέλεις να ειδοποιείσαι για όλες τις νέες απαντήσεις πηγαίνεις notifications και ξετσεκάρεις το "Λήψη email ειδοποίησης ΜΟΝΟ στην πρώτη μη αναγνωσμένη απάντηση" και το "λήψη ειδοποιήσεων μπλα μπλα" θα χρειαστεί να το τσεκάρεις μόνο την πρώτη φορα που θα δημοσιεύσεις απάντηση σε ένα θέμα.. Αν δεν είναι αυτό που εννοάς εξήγα τι αλλαγή προτείνεις πλιεζ!  Smiley
Logged

Nessa NetMonster
Guest
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #2 on: October 02, 2004, 13:54:03 pm »

Βασικά μαζεύω γνώμες για την ιδέα που είχε η Μισέλ (δες το θρεντ με τον ίδιο τίτλο).
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #3 on: October 02, 2004, 14:11:58 pm »

Αυτό που έγραψα πάντως ισχύει.. Και αν κάποιος το ξεχάσει τσεκαρισμένο ή ξετσεκαρισμένο υπάρχει το κουμπί "notify" δίπλα από το "reply" όπου μπορεί να αλλάξει την επιλογή που είχε κάνει αρχικά  8)
Logged

JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #4 on: October 02, 2004, 16:25:06 pm »

Sumfwnw me ton Rattlehead...
KSETSEKARISMENO!

To sugekrimeno ektos tou oti sou spaei ta neura k sou tigarei to mailbox ama ksexases na to ksetsekareis isos dimiourgisei provlima se merikous sunadelfous mas pou den tha KSEROUN pos apenergopoieitai i en logw eidopoihsh!
k mi mou peite oti den uparxoun sto tmhma mas tetoioi....

Opote ksetsekarismeno oste to forum mas na ginei oso pio UserFriendly ginetai....!
auta
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #5 on: October 03, 2004, 02:44:50 am »

Πάντως εγώ πιστεύω ότι θα αναπτυχθει περισσότερο το φόρουμ αν είναι τσεκαρισμένο διότι αν ο κάθένας λαμβάνει ειδοποιήσεις, τότε όλο και σε κάποια θα πάει να δει τι δημοσιέυτηκε και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να απαντήσει κίολας. Ενώ αν όχι θα το ξεχνάει το φόρουμ για μεγάλα χρονικά διαστήματα, με αποτέλεσμα να υπάρχουν λίγα ποστς. Και όσο λιγότερα ποστς υπάρχουν, τόσο λιγότερα γίνονται...

ʼλλωστε, δεν σας λεει τίποτα το ότι στα περισσότερα φόρουμς είναι τσεκαρισμένο;
Logged

www.e-steki.gr
Nessa NetMonster
Guest
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #6 on: October 03, 2004, 03:31:50 am »

Ήμουνα μια φορά σε ένα τέτοιο forum, και πάντα το ξεχνούσα τσεκαρισμένο. Τελικά μου έσπαγαν τόσο πολύ τα νεύρα με τις ειδοποιήσεις που πήγα και διαγράφτηκα!
Logged
~Michelle~
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1236


View Profile WWW
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #7 on: October 03, 2004, 03:34:58 am »

Quote from: Nessa NetMonster on October 03, 2004, 03:31:50 am
Ήμουνα μια φορά σε ένα τέτοιο forum, και πάντα το ξεχνούσα τσεκαρισμένο. Τελικά μου έσπαγαν τόσο πολύ τα νεύρα με τις ειδοποιήσεις που πήγα και διαγράφτηκα!

Τι να σου πω... Είσαι η εξαίρεση!!!  Grin
Logged

www.e-steki.gr
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #8 on: October 03, 2004, 13:02:03 pm »

Quote from: Michelle on October 03, 2004, 03:34:58 am
Quote from: Nessa NetMonster on October 03, 2004, 03:31:50 am
Ήμουνα μια φορά σε ένα τέτοιο forum, και πάντα το ξεχνούσα τσεκαρισμένο. Τελικά μου έσπαγαν τόσο πολύ τα νεύρα με τις ειδοποιήσεις που πήγα και διαγράφτηκα!

Τι να σου πω... Είσαι η εξαίρεση!!!  Grin

Τελικά επειδή βλέπω μια ισοψηφία προτείνω τη Σολωμόντεια λύση:
Τσεκαρισμένο και μόλις σου έρχεται η ειδοποίηση ταυτόχρονα να έρχεται και το
"εάν δεν θέλετε να λαμβάνετε ειδοποιήσεις πατήστε εδώ"
Από την άλλη μια πολύ καλή λύση, αλλά πολύ δύσκολη για αυτόν που θα το προγραμματίσει είναι τα λεγόμενα daily msgs.
Στο τέλος της μέρας έρχονται σε ένα μήνυμα όλα.Η yahoogroups έχει αυτή τη δυνατότητα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #9 on: October 03, 2004, 14:41:42 pm »

Ισοψηφια ειναι το 7προς1??
Η μηπως εχω λαθος εμφανιση αποτελεσματων?

Με δημοκρατικες διαδικασιες αποφασισαμε τσεκαρισμενο!!  Grin Grin Grin Grin
(πλακα ε?)

Τσπ η λυση του fugitive ειναι λογικη αρκει να μην βαζει σε πολυ κοπο τον χρηστη...
πχ Αν θες να μην χρησιμοποιηεις την εν λογω υπηρεσια απντησε σ αυτο το mail γραψε ονομα ΑΕΜ βιογραφικο τι πρακτικη εχεις κανει ποσο πηρες κυκλωματα Ι...κλπ

Να ειναι απλα ενα link!


Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Kitten
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 152



View Profile
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #10 on: October 03, 2004, 22:57:46 pm »

Εγώ ψηφίζω ξετσεκαρισμένο - αν ενδιαφέρεται
κάποιος το επισκέπτεται το forum τακτικά
έτσι κι αλλιώς, οπότε γιατί να γεμίζουν τα
mailboxes; Tongue
Logged

I am nobody,
Nobody is perfect,
Therefore I am perfect!

Fashion fades; style is eternal.

Carpe diem
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re:Ειδοποίηση μέσω e-mail
« Reply #11 on: October 09, 2004, 13:33:45 pm »

Τα αποτελέσματα των εκλογών είναι 90 % ξε-τσεκαρισμένο
Επομένως η... νέα κυβέρνηση είναι γεγονός αναμφισβήτητο
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...