• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
November 28, 2023, 23:56:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Θέματα Διπλωματικών Εργασιών ΤΗΜΜΥ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
November 28, 2023, 23:56:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Μουσείο Υπογραφών (Signat...
by Caterpillar
[Today at 23:08:25]

Βάρδιες bar - Thmmy Party...
by Mr Watson
[Today at 23:04:59]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασ...
by MrEagle
[Today at 20:03:03]

[ΕΣΗΜ] Κάλεσμα σε Γενική ...
by nickevang
[Today at 19:45:23]

Aγωνιστικές Κινήσεις - Πρ...
by Limpolits
[Today at 17:39:18]

Pre-party 20 χρόνια thmmy...
by Mr Watson
[Today at 16:58:04]

Thmmy party, 20 Χρόνια th...
by Mr Watson
[Today at 16:49:46]

ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΗΜΜΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ...
by Caterpillar
[Today at 12:36:27]

Users <=22 OR >=222
by Katarameno
[Today at 08:48:50]

PhD Openings at TU Delft,...
by giosifid
[November 27, 2023, 23:43:47 pm]

Επετειακή-Thmmy-συνάντηση...
by Gru
[November 27, 2023, 23:42:58 pm]

Κάλεσμα σε γενική συνέλευ...
by tigriss
[November 27, 2023, 23:23:11 pm]

Εκπαιδευτική επίσκεψη στη...
by daphlmhx
[November 27, 2023, 22:49:04 pm]

Προγράμματα εξεταστικών π...
by RAFI
[November 27, 2023, 22:16:47 pm]

[Υψηλές Τάσεις Ι] Εργαστή...
by RíoGrande
[November 27, 2023, 20:41:25 pm]

[ΣΑΕ Ι] Ύλη που έχει καλυ...
by vaiatyr
[November 26, 2023, 20:00:53 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Caterpillar
[November 26, 2023, 19:51:10 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[November 26, 2023, 17:27:54 pm]

Wishlist - Κομμάτια Thmmy...
by Katarameno
[November 26, 2023, 11:44:44 am]

[ΑΣΗΕ] Γενικές απορίες κα...
by Mr Watson
[November 26, 2023, 11:24:13 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9412
Latest: sofoklhs_pizza
Stats
Total Posts: 1412091
Total Topics: 30982
Online Today: 134
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 15:39:09 pm)
Users Online
Users: 18
Guests: 86
Total: 104
andreassifo
mimaki
Mr Watson
geraltofrivia
chatzikys
petralexiou
angie
RAFI
alexter
aioann
apostolose
geros100
xd
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Thmmy party, 20 Χρόνια thmmy.gr - Παρ 1 Δεκ 2023
Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Μετάδοση Θερμότητας (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ;  (Read 5270 times)
Caterpillar
Administrator
Καταστραμμένος
*****
Posts: 8829


20 Χρόνια thmmy.gr


View Profile
Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #15 on: March 03, 2023, 23:08:28 pm »

Βλέποντας τα θέματα εκείνης της φοράς και λύνοντας τα, με την τελευταία άποψη κάτι πάει στραβά θα πω (ξερω τι εγινε, αλλα δεν εχει σημασια να τα πουμε πλεον).

Εν πάση περιπτώση το μάθημα φέτος μετά την συνταξιοδότηση του κ. Χατ/σιου, διδάχτηκε για πρώτη φορά από τον κ. Τονοζλή και την κ. Καδή. Ο 1ος έκανε το μεγαλύτερο τμήμα του μαθήματος (θεωρία + ασκήσεις) ενώ η κ. Καδή φέτος έκανε μόνο την Ακτινοβολία. Του χρόνου το μάθημα λόγω της συνταξιοδότησης της αγαπητής μας κ. Καδή θα διδαχθεί εξ ολοκλήρου από τον κ. Τονοζλή, και ενδέχεται να κάνει κάποιες αλλαγές από ότι είχε πει. Ίσως βάλλει και κανα εργαστήριο είχε πει, θα το δει.

Ο κ. Τονοζλής ακολουθεί το βιβλιο του Cengel, στις διαφάνειες του, το οποιο προσωπικά το βρήκα χαώδες για αυτό το διάβασμα το έκανα από το βιβλίο του κ. Χατζηαθανασίου το οποιο ειναι μικρο και βολικο. Στην εξέταση γράφεται με ανοιχτά βιβλία και μια κόλα τυπολόγιο, θα πρότεινα να έχετε μαζί σας και τα 2 βιβλία γιατί ενδέχεται να βάλει κάτι που υπάρχει μόνο στον Cengel και να χρειαστει να το βρείτε εκείνη την στιγμη (φετος δλδ εβαλε κατι τετοιο, που το ειχε μονο ο Cengel).

Τα θέματα των εξετάσεων κινήθηκαν σε μεγάλο βαθμό μεν στα προηγούμενα πλαίσια του μαθήματος (με τον Χ/σιου) αλλά είχαν και κάποιες αλλάγες δε, όπως μπορείτε να δείτε. Εξετάζεστε μόνο σε ασκήσεις, όχι θεωρία. Θέματα και βαθμολόγηση πολύ κομπλέ.

Για τις διαλέξεις του καινούριου καθηγητή θα σας γελάσω γιατί πήγα σε πολύ λίγες στην αρχή, σίγουρα ήταν ευδιάθετος στο μάθημα και αυτό που έμαθα είναι ότι ήταν πολύ επεξηγηματικός στα μαθήματα των ασκήσεων και ιδιαίτερα προσιτός στους φοιτητές. Τα μαθήματα της κ. Καδης ήταν κλασσικά μαθήματα κ. Καδης  heart  (αγαπάμε κ. Καδή).

Είναι εύκολο μάθημα μεν, αλλά σίγουρα όχι γελείο. Τι εννοώ? Αν πας χωρίς να διαβάσεις στην ουσια τπτ δεν πρόκειται να το περάσεις, αν διαβάσεις όσο απαιτείται (μαθεις να λύνεις τις ασκήσεις που λύνονται στο μάθημα, δεις και παλιά θέματα) ο καλός βαθμός είναι στο τσεπάκι σου.  Α αν είστε και σεις τίποτα ανάποδοι σαν έμενα και πάρετε πρώτα τα ΣΠΗΕ, τότε το μάθημα θα σας φανεί ισως ακόμα ποιο εύκολο, γιατί την μία άσκηση που πέφτει στο τέλος είναι με εναλλάκτη και στην ουσία την παίζεται στα δάκτυλα γιατί ολα τα ΣΠΗΕ φουλ στον εναλλάκτη είναι πρακτικά. (μπορει να τον λεμε συμπυκνωτή, προθερμαντές νερού, προθερμαντές αέρα, αναθερμαντές, υπερθεμαντές, λέβητες κλπ, κλπ ολα αυτά είναι εναλλάκτες).

Το προτείνω σε άτομα όλων των τομέων, αρκεί να μην τα φορτώσεται στον κόκορα.
Logged

Quote from: kinezos on May 14, 2007, 23:54:29 pm
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 22:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."



george14
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 24


View Profile
Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #16 on: October 03, 2023, 17:24:45 pm »

Τώρα που το έχει ολόκληρο ο Τονοζλής; Αξίζει θεωρείτε; Έχουν αλλάξει οι καθηγητές σε 3 του ενεργειακού και δεν ξέρω τι να πάρω..
Logged
Caterpillar
Administrator
Καταστραμμένος
*****
Posts: 8829


20 Χρόνια thmmy.gr


View Profile
Re: [Μετάδοση Θερμότητας] Να επιλέξω το μάθημα ;
« Reply #17 on: October 03, 2023, 17:33:43 pm »

Quote from: george14 on October 03, 2023, 17:24:45 pm
Τώρα που το έχει ολόκληρο ο Τονοζλής; Αξίζει θεωρείτε; Έχουν αλλάξει οι καθηγητές σε 3 του ενεργειακού και δεν ξέρω τι να πάρω..

Ναι θεωρώ ότι αξίζει.
Logged

Quote from: kinezos on May 14, 2007, 23:54:29 pm
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 22:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."



Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...