• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:48:23 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:48:23 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 131
Total: 199
stefpapa21
chrismzag
alexlemp
tsageo
Captain
aachmet
Don Corleone
mark
Chrisvb17
nikos123321
tasos_ntv
melisste22
Kaniki
thanoswyd
koulikas
dimitrisblioumis
Annapar
msandr
Kv
Zoe06
iodim
evax
JoHn!
dionmant
sigklitiki
babis.papabill
Paschalina.S
freedom
Maria Pap
NickSpan
Rithan
aggelosiliadis
aimgk
mdoulge
soktas
johnk
Dimikioup
DidosK
thpanousis
tzortzis
Marihouan820
Orfanidis Stelios
ioannisdamantis
dsaragiotis
dimpanas
Kwstas
stefanos hios
statiris
Dimosthenis
PetrosCc
evitzv
Christofanis
kstavroulis
george pap
mdimitrig
chriskazakos
Tonis Mpalonis
Feelsbatman
giotsa
pxanthob
spoun
whatdoesthefoxsay
valco08
zachpasc
georkala
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων  (Read 10823 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #90 on: February 17, 2015, 13:20:43 pm »

Quote from: Atsi on February 16, 2015, 23:24:37 pm
Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν...
Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...


Θες να με μισησεις παραπάνω;
Ε λοιπον το πανεπιστήμιο δεν ειναι υποχρεωμένο να "πουλάει" πτυχία επειδή καποιοι πληρώνουν. Δεν είναι ψιλικατζίδικο - ακομα. Αν ειμαστε υπερ της δωρέαν παιδείας να είμαστε υπέρ γενικά και παντού, και στην πολιτική μας ζωή και στην καλπη και στο δρόμο, ωστε να η παιδεία να είναι πραγματικά δωρεάν.

Επίσης, εγω πληρώνομαι για να κάνω Πεδίο και οχι απλά για να "περνάει κόσμος", παρότι θα μπορουσα να αραξω και να πεφτουν τα ισχνα ψίχουλα της σύμβασης που υπογράφουμε. Κανείς δεν ειναι υποχρεωμένος να νιώσει το Πεδίο, αλλα να καταλάβει και η αλλη πλευρά πως εγω ειμαι υποχρεωμένος ηθικά να προσπαθήσω να κανω τον κόσμο να νιώσει το Πεδίο ως συνεπικουρών, οχι να ικανοποιώ τις αναγκες καποιων "απλα να τελειωνουν" ή που θελουν "απλα να γινουν πχ software engineers, και το Πεδιο τους ειναι αχρηστο".






Επίσης, αν σας πω πως σε ενα μαθημα -τουλαχιστον- του EPFL (Πολυτεχνειο της Λωζάννης), "διορθώνουν" τους βαθμούς των φοιτητών προς τα πανω για να περάσει ενα συγκεκριμένο ποσοστο για να μην εχουν αξιολογητικά προβλήματα θα το πιστεψετε;;
« Last Edit: February 17, 2015, 13:24:14 pm by Karaμazoβ » Logged

Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #91 on: February 17, 2015, 13:52:32 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 17, 2015, 13:20:43 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 23:24:37 pm
Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν...
Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...


Θες να με μισησεις παραπάνω;
Ε λοιπον το πανεπιστήμιο δεν ειναι υποχρεωμένο να "πουλάει" πτυχία επειδή καποιοι πληρώνουν. Δεν είναι ψιλικατζίδικο - ακομα. Αν ειμαστε υπερ της δωρέαν παιδείας να είμαστε υπέρ γενικά και παντού, και στην πολιτική μας ζωή και στην καλπη και στο δρόμο, ωστε να η παιδεία να είναι πραγματικά δωρεάν.

Επίσης, εγω πληρώνομαι για να κάνω Πεδίο και οχι απλά για να "περνάει κόσμος", παρότι θα μπορουσα να αραξω και να πεφτουν τα ισχνα ψίχουλα της σύμβασης που υπογράφουμε. Κανείς δεν ειναι υποχρεωμένος να νιώσει το Πεδίο, αλλα να καταλάβει και η αλλη πλευρά πως εγω ειμαι υποχρεωμένος ηθικά να προσπαθήσω να κανω τον κόσμο να νιώσει το Πεδίο ως συνεπικουρών, οχι να ικανοποιώ τις αναγκες καποιων "απλα να τελειωνουν" ή που θελουν "απλα να γινουν πχ software engineers, και το Πεδιο τους ειναι αχρηστο".






Επίσης, αν σας πω πως σε ενα μαθημα -τουλαχιστον- του EPFL (Πολυτεχνειο της Λωζάννης), "διορθώνουν" τους βαθμούς των φοιτητών προς τα πανω για να περάσει ενα συγκεκριμένο ποσοστο για να μην εχουν αξιολογητικά προβλήματα θα το πιστεψετε;;

Για την κανονικοποίηση όχι μόνο το EPFL , αλλά όλος ο πλανήτης το κάνει. Γενικά είναι τρομερά σάπιο.
Βεβαίως βεβαίως, και στο ΤΗΜΜΥ το κάνουν , απλά όχι επίσημα.
Ο τσιμπούκης διάβασα ότι είπε "σας έδωσα όλους +1". Αν ισχύει αυτό, τότε είναι μιας μορφής κανονικοποίηση
Όπως και κανονικοποίηση είναι μετά από μία δύσκολη εξέταση που το ΔΕΠ περνάει όλους όσους γράψαν 3.5 ή 4 και πάνω. Απλά δεν είναι θεσμοθετημένη η σαπίλα, και την κάνει ο καθένας για να μην πολυκλαίγονται οι φοιτητές(αυτό και αν είναι σάπιο).

Εγώ προσωπικά δεν διαφωνώ ότι πρέπει να νιώσεις 10 πράγματα για το πεδίο για να πάρεις πτυχίο, και υπό άλλες συνθήκες(μετα-επαναστατικές), θα έλεγα ότι τα κριτήρια θα έπρεπε να αυστηροποιηθούν πάρα πολύ. Αλλά επειδή ζούμε στο οικονομικό σύστημα που ζούμε, και επειδή ξέρουμε πρακτικά τι σημαίνει το "61 για πτυχίο", πρέπει να σκεφτόμαστε και λίγο διαφορετικά...
Το μόνο που λέω είναι ότι το μοντέλο που υπάρχει τώρα έχει αποτύχει 10000% , γιατί πολύ απλά αυτός που ξέρει να λύνει αυτά τα θέματα πεδίου, σαε,ηλεκτρονικής ΔΕΝ είναι απαραίτητο να ξέρει ούτε πεδίο ούτε σαε ούτε ηλεκτρονική. Απλά χρειάζεται να ξέρει να λύνει τα θέματα των εξετάσεων... Μπορεί κάποιος να περάσει το μάθημα καταλαβαίνοντας τι του γίνεται και διαβάζοντας ασκήσεις κλπ (και μπράβο του) , αλλά φαντάζομαι και η δική σου εμπειρία λέει ότι οι περισσότεροι περνάνε νύχτα, ξέροντας απλά 10 τρικ εξετασιοκεντρικά.

Και φυσικά ξέρω ότι εσύ, αλλά και όλοι οι φοιτητές, θα θέλανε όχι ένα σύστημα που το περνάς ή κόβεσαι κρίνεται σε μια εξέταση 2-3 ωρών, αλλά μέσω εργασιών, προόδων κλπ. Και εδώ το φάουλ είναι ΠΛΗΡΩΣ στους φοιτητές που δεν το διεκδικούν(ξέρεις, μην τυχόν πάμε σε καμιά συνέλευση και χάσουμε καμιά ώρα μαθήματος).
Από κει και πέρα όμως, το φταίξιμο είναι ΠΛΗΡΩΣ στα ΔΕΠ που οργανώνουν το μάθημα και το εξετάζουν με τέτοιον τρόπο ώστε δεν εξετάζουν αν κάποιος ένιωσε πεδίο. . Και για να μην μιλήσω για την διόρθωση όπου ακολουθείται ο κανόνας "αν δεν βγάλεις αποτέλεσμα παίρνεις σχεδόν 0 στην άσκηση". Ακόμα θυμάμαι καυγάδες 1+ ώρας όπου είμουν δίπλα όταν ο πετρίδης εξηγούσε σε συνάδελφο γιατί πήρε 0.4/3.5 επειδή έκανε ένα αριθμητικό 3(!!!) σειρές πριν το τέλος της άσκησης στα ΣΑΕ, όταν η άσκηση ήθελε 2 σελίδες πράξεις.

Ειλικρινά, που είναι το κόλλημα να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης? Μια πρόοδος (έστω με πολλαπλής επιλογής τύπου ΣΑΕ), ή μια απαλλακτική πρόοδος μέσα στο εξάμηνο , συνοδευόμενη από μια αλλαγή της περπατημένης βάζω-3-θέματα-και-αν-δε-δω-αποτέλεσμα-σε-1+ κόβεσαι , δεν χρειάζονται παρά μικρή αύξηση στον φόρτο εργασίας , αλλά ειδικά στα δύσκολα μαθήματα (πεδία, σαε, κυκλώματα) βοηθάνε πάρα μα πάρα πολύ. Και κυρίως βοηθάνε τον φοιτητή, γιατί αν πάει να γράψει στην πρόοδο και καταλάβει ότι δεν ξέρει που του πάν τα 4 , θα αλλάξει τον τρόπο διαβάσματος στην εξέταση και , που ξέρεις, ίσως του αρέσει εν τέλει το πεδίο.


Βεβαίως, η όλη ανάλυσή μου ισχύει αν πιστεύεις και εσύ ότι η πρόταση Α= {έχω περάσει πεδίο} και Β= {έχω στέρεες βασικές γνώσεις ηλεκτρομαγνητισμού}, έχουν απλά ένα μικρό correlation της τάξης του 0.2 με 0.3 , και σε καμία περίπτωση δεν ισχύει Α<=>Β
« Last Edit: February 17, 2015, 13:58:25 pm by Godhatesusall » Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #92 on: February 17, 2015, 14:19:40 pm »

GHUA, ελπιζω να μην νομιζεις οτι βάλαμε κατι πολυ τρελό. Ή οτι είμαστε σα τον Πετρίδη.

Επίσης, αντιλαμβάνεσαι οτι το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ δεν εχει αρκετο προσωπικο (οι υπ. διδακτορες ειναι περαστικοι ετσι;) για να κανει προοδους σε τετοια μαθήματα; Οι διδακτορικοι του Λεόντιου διόρθωσαν σε αυτό το εξάμηνο 200 x 2 γραπτά για τις προόδους, και θα διορθώσουν αλλα 300 στην εξεταστική, μονο για ενα μαθημα (το Αναλογικό Σήμα). Τρέμω και στην ιδέα οτι θα πάθω το ίδιο και θα θέλω παράλληλα να τελειώσω το phd μου σε 4,5 χρόνια...
Logged

Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #93 on: February 17, 2015, 14:32:03 pm »

GodHatesUsAll αμα θες να το παμε στους διδακτορικους το θεμα, ας αμειβονται και αναλογα με το εργο που κανουν, ειδικα αν προκειται να παιρνουν και πρωτοβουλιες.
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #94 on: February 17, 2015, 14:33:45 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 17, 2015, 14:19:40 pm
GHUA, ελπιζω να μην νομιζεις οτι βάλαμε κατι πολυ τρελό. Ή οτι είμαστε σα τον Πετρίδη.

Επίσης, αντιλαμβάνεσαι οτι το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ δεν εχει αρκετο προσωπικο (οι υπ. διδακτορες ειναι περαστικοι ετσι;) για να κανει προοδους σε τετοια μαθήματα; Οι διδακτορικοι του Λεόντιου διόρθωσαν σε αυτό το εξάμηνο 200 x 2 γραπτά για τις προόδους, και θα διορθώσουν αλλα 300 στην εξεταστική, μονο για ενα μαθημα (το Αναλογικό Σήμα). Τρέμω και στην ιδέα οτι θα πάθω το ίδιο και θα θέλω παράλληλα να τελειώσω το phd μου σε 4,5 χρόνια...

Εγώ από αυτά που διάβασα από τα ποστ σου έβγαλα το εξής ρεσουμέ. Αν θες διόρθωσε με. Διαφωνείς στο ότι το πεδίο έχει κάποιο σφάλμα στον τρόπο που διδάσκεται, τα ποσοστά επιτυχίας δεν έχουν σχέση με τον τρόπο που διδάσκεται, συμφωνείς ότι θα ήταν καλύτερα, αν ήταν δυνατό, να έχουμε προόδους κτλ αλλά επειδή υπάρχει έλλειψη προσωπικού ( και εδώ σε καταλαβαίνω, διδακτορικός είσαι όχι μηχανή διόρθωσης ) μας λες δε γίνεται. Εμένα από αυτά μου περνάει ένα ύφος "σκάσε και κολύμπα". Και σου έχω δύο ερωτήσεις. Γιατί οι διδακτορικοί του Λεοντίου κάναν προόδου και πχ και στα Σαε δίνονται πρόοδοι.
Και η δεύτερη: Σε πόσους και γιατί έβαλε +1 ο τσιμπούκης. Γιατί αν όντως έγινε έτσι από τους 73 που πέρασαν οι 43 είχαν 5 και 5.5. Πόσοι από αυτούς θα κόβονταν χωρίς το +1. Και στην τελική γιατί χρειάστηκε να το κάνει αυτό?

Quote
αλλα να καταλάβει και η αλλη πλευρά πως εγω ειμαι υποχρεωμένος ηθικά να προσπαθήσω να κανω τον κόσμο να νιώσει το Πεδίο ως συνεπικουρών, οχι να ικανοποιώ τις αναγκες καποιων "απλα να τελειωνουν" ή που θελουν "απλα να γινουν πχ software engineers, και το Πεδιο τους ειναι αχρηστο".

Δεν καταλαβαίνω πως με το να μην περνάει κάποιος το πεδίο συμβάλει στο να κάνεις τον κόσμο να νιώσει το πεδίο. Το πολύ πολύ να λύσει παραπάνω θέματα και να το δώσει 3 φορές μέχρι να του κάτσει το 5. Το πως θα κάνεις εσύ το μάθημα σου στην τάξη και το πως θα κάνεις τον κόσμο να νιώσει πεδίο καμία σχέση δεν έχει με το πως θα εξεταστεί το μάθημα. Αυτόν που δεν ψήνεται να νιώσει πεδίο, δεν τον κάνεις εσύ να νιώσει ούτε σε 1000 χρόνια.
« Last Edit: February 17, 2015, 14:40:05 pm by athanakn » Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #95 on: February 17, 2015, 14:42:05 pm »

Αυτο που πιστευω πως μπορεί να γινει άμεσα ειναι να αλλαξουμε τον τροπο που κανουμε το μαθημα/μεταδοτικότητα κτλ. Αλλα προταση, κριτική επ ααυτού δεν γινεται. Μονο για τα θέματα και τις εξετάσεις.

Στα μαθήματα του τομέα που εχει λιγότερο κόσμο, προσπαθουμε να βοηθησουμε με εργασίες.




Γιατι οι του Λεόντιου κανουν ο,τι κανουν ειναι δικό τους θεμα και του επιβλέποντά τους. Δεν ξερω πως το βλέπουν και τι σκέφτονται και δεν θελω να μιλησω παραπάνω για εσωτερικά αλλων εργαστηριων, χωρις να ξέρω.

Εμεις ως εργαστήριο εχουμε τη φιλοσοφια πως ο υποψήφιος διδάκτορας ειναι εξισου (μαθητευόμενος ερευνητής)-(μαθητευόμενος διδάσκων).
Logged

4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #96 on: February 17, 2015, 15:09:32 pm »

Ας γράψω κι εγώ κάτι, αφού γράφουμε όλοι.

Ο τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος έγκειται στο... ποιο είναι το πρόβλημα, βρε αδερφέ!

Είναι το πρόβλημα ότι δεν πέρασαν πολλοί; Εύκολα λύνεται, απλά τις επόμενες φορές μπαίνουν παρόμοια/ίδια με παλιότερα θέματα. Αυτό κάνουν σχεδόν αποκλειστικά οι καθηγητές.

Είναι το πρόβλημα η διαδικασία διδασκαλίας; Δύσκολα λύνεται επειδή πρώτα πρέπει να συνταξιοδοτηθεί/παρατήσει το ενλόγω μάθημα ο παραδοσιακά ισχυρογνώμων σε αυτα τα θεματα καθηγητής.

Είναι το πρόβλημα ότι δε διαβάζουν οι φοιτητές; Δύσκολο και άλυτο πρόβλημα μου φαίνεται λόγω του χαοτικού χαρακτήρα του.

Είναι το πρόβλημα ότι είναι χαζοί οι φοιτητές; Λυμένο πρόβλημα και με σταθερή απάντηση "όχι". Δεν είναι κανένας από τους συμφοιτητές σας χαζός και κανένας δεν αξίζει να τον κοιτάτε αφυψηλού παρόλο που σας έρχεται η τάση. Ούτε κανένας από τους φοιτητές σας είναι, κύριοι καθηγητές, και δεν είναι καθόλου παιδαγωγικό να σας ξεφύγουν ενδεικτικές λέξεις ή βορβορυγμοί. Όσο για τους διδακτορικούς/μεταπτυχιακούς φοιτητές, που βρίσκονται κάπου ανάμεσα σε φοιτητή/διδάσκοντα, έχουν λευκή επιταγή.

Πιο επίκαιρο όμως από την ταυτότητα του προβλήματος φαίνεται να είναι ένα απωθημένο δημιουργικότητας. Πραγματικά, είναι γοητευτικό να σκέφτεσαι "πώς θα μπορούσα να το φτιάξω εγώ αυτό". Αυτή η κατεύθυνση σκέψης είναι μια άριστη καταβόθρα αρνητικών συναισθηματων. Αν αρχίσω να σκέφτομαι, "α, για το μάθημα του πεδίου θα έπαιρνα το λάπτοπ στις διαλέξεις και θα έδειχνα από το matlab οπτική απεικόνιση των επιφανειών, αφού εξηγούσα για το επίπεδο αφαίρεσης των μοντέλων που χρησιμοποιούνται και για ποιους λόγουςἔφαρμογές, μέχρι και simulation με κίνηση θα έδειχνα, ένας κινητήρας, για να γουστάρει αυτός που θα με παρακολουθεί και ας ανέβει στο youtube η διάλεξη για να δουν αυτοί που  δεν ήταν παρόντες", θα παρασυρθώ και δε θα δω άλλα πράματα.

Όπως το συμπέρασμα για την εξέταση του πεδίου που έβγαλα από αυτά τα ποστ:
Quote from: mako54 on February 16, 2015, 18:10:58 pm
[...]
Στατιστικά:

Έχουν δηλώσει το μάθημα 877 άτομα
Εξετάστηκαν οι 229

Πέρασαν το μάθημα οι 73 (~32%)

Κόπηκαν οι 153 (~68%)

[...]
Quote from: Mumm-ra ο παντοντινός on February 16, 2015, 19:24:30 pm
Δεν γινόταν επιτυχία κάτω από 30% guys,μετά πάει το μάθημα για επανεξέταση βασει ΝΟΜΟΥ.Τα χουμε πει και στο στοχαστικό αυτά Grin  Roll Eyes
Quote from: zumo naranja on February 16, 2015, 20:16:54 pm
[...]
Για την ιστορια, δεν μιλαω με πικρα, γιατι εστω και δυσκολα (ή χαριστικα, οπως μας ενημερωσε ο κ. Τσιμπουκης σημερα οταν βλεπαμε τους βαθμους. Μας εβαλε ολους +1 μοναδα οπως ανεφερε) το πηρα το 5ρακι. Παρόλα αυτα η συζητηση ειναι ενδιαφερουσα και ειναι χρησιμο να ακουσουμε εμεις τους διδασκοντες, και αυτοι εμας.
Κάθισα και βρήκα τα ποστ. Βλέπω ότι το παρατήρησε και ο athanakh.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #97 on: February 17, 2015, 15:11:46 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 17, 2015, 14:19:40 pm
GHUA, ελπιζω να μην νομιζεις οτι βάλαμε κατι πολυ τρελό. Ή οτι είμαστε σα τον Πετρίδη.

Επίσης, αντιλαμβάνεσαι οτι το ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ δεν εχει αρκετο προσωπικο (οι υπ. διδακτορες ειναι περαστικοι ετσι;) για να κανει προοδους σε τετοια μαθήματα; Οι διδακτορικοι του Λεόντιου διόρθωσαν σε αυτό το εξάμηνο 200 x 2 γραπτά για τις προόδους, και θα διορθώσουν αλλα 300 στην εξεταστική, μονο για ενα μαθημα (το Αναλογικό Σήμα). Τρέμω και στην ιδέα οτι θα πάθω το ίδιο και θα θέλω παράλληλα να τελειώσω το phd μου σε 4,5 χρόνια...

Το ότι διορθώνετε εσείς τα γραπτά δεν το ήξερα (αλήθεια). Περίμενα την διόρθωση να την έκανε ο καθηγητής.
Επίσης, μην κοιτάς μόνο τον όγκο των γραπτών, αλλά και την δυσκολία διόρθωσης. Γι αυτό έχω μιλήσει πολλές φορές για πολλαπλής επιλογής, σωστού-λάθους με μισή γραμμή εξήγηση κ.α . Σε μια τέτοια περίπτωση, μπορεί 2 πρόοδοι και τελική εξέταση να έχουν μόνο ένα διαχειρίσιμο overhead .

Και στην τελική το ξαναλέμε. Αν ο Χ καθηγητής νομίζει ότι δεν μπορεί ούτε στοιχειωδώς να φέρει πέρας το έργο του (γιατί περί τούτου πρόκειται), να το κλείσουμε το μαγαζί. Και στο ξαναλέω, το πρόβλημα με το εξετασιοκεντρικό σύστημα δεν υπάρχει μόνο στα πεδία, αλλά και σε πολλάααα άλλα μαθήματα.

Ο τρόπος που γίνεται το μάθημα είναι το tip of the iceberg. Όσο δεν υπάρχει η όρεξη (από τον διδάσκων κυρίως) να αναγνωρίσει ότι το μοντέλο εξέτασης που ακολουθούσε τα τελευταία 15 χρόνια έχει αποτύχει, και να ψάξει να βρει λύσεις, τόσο δεν θα αλλάζει τίποτα. Προφανώς και δεν φταίνε οι διδακτορικοί σε τίποτα, με την έννοια ότι τα θέματα τα βάζει το ΔΕΠ. Λύσεις νομίζω ότι υπάρχουν (μην μπούμε σε λογικές TINA) που έστω , θα κάνουν καλύτερη την κατάσταση.

Εσύ σαν διδακτορικός δηλαδή, δεν βλέπεις αυτό που σου έλεγα πιο πάνω?

"Βεβαίως, η όλη ανάλυσή μου ισχύει αν πιστεύεις και εσύ ότι η πρόταση Α= {έχω περάσει πεδίο} και Β= {έχω στέρεες βασικές γνώσεις ηλεκτρομαγνητισμού}, έχουν απλά ένα μικρό correlation της τάξης του 0.2 με 0.3 , και σε καμία περίπτωση δεν ισχύει Α<=>Β"

Αν συμμερίζεσαι και εσύ την άποψή μου αυτή, δεν βγάζεις και εσύ συμπέρασμα ότι και το πως διδάσκεται, αλλά και το πως εξετάζετε το μάθημα πρέπει να αλλάξει?


@Mathematica: Κανείς δεν διαφωνεί με το να πληρώνονται οι διδακτορικοί κανονικά. Αλλά απ'όσο ξέρω (αν είσαι και εσύ ΜΦ) έχετε βάλει τα χεράκια σας και βγάλατε τα ματάκια σας. Και λόγω της συλλογικής σας στάσης στον νέο νόμο πλαίσιο, και λόγω της στάσης σας σε διάφορα άλλα ευρύτερα φοιτητικά θέματα, όπου έχετε από ανύπαρκτη(πρακτικά) πολιτική δράση μέχρι και αντίδραση του επιπέδου "άντε να τελειώνω με το κωλοδιδακτορικό, δεν θέλω να χάσω ούτε μία μέρα". Κανείς δεν θα σου δώσει 300 ή 500 ή 700 ευρώ αν δεν τα διεκδικήσεις. Και το αστείο είναι ότι μη διεκδικώντας τα, υποβαθμίζεις εσύ ο ίδιος τις σπουδές σου(ενώ ταυτόχρονα δεν ήθελες να τις υποβαθμίσεις ασχολούμενος με το πολιτικό θέμα της υποχρηματοδότησης της έρευνας). Γενικά ο καθένας μας (προπτυχιακός-μεταπτυχιακός-εργαζόμενος) στρώνει εκεί που (συλλογικά) κοιμάται. Και λέω συλλογικά γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί ΜΦ που είναι δραστήριοι σε τέτοια θέματα, απλά χάνονται μέσα στην θάλασσα της αντίδρασης και του ωχαδερφισμού.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #98 on: February 17, 2015, 15:22:04 pm »

(οι υποψήφιοι διδακτορες ειναι κατα μεσο όρο αρκετά απολιτικ, εχουν τεχνοκρατική/επιστημονίστικη νοοτροπία και καποιες φορές ειναι και αντιδραστικοι. Αλλα ο Συλλογος των Υπ. Διδακτόρων ΤΗΜΜΥ ειναι ενας φωτεινός φάρος, συγκριτικά, απο αποψη διεκδικήσεων στους διδακτορες του ΑΠΘ.)
Logged

PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #99 on: February 17, 2015, 16:08:48 pm »

Τα προβλήματα είναι σημαντικά και όσο αυξάνονται οι εισακτέοι μεγενθύνονται. Το πτυχίο δεν υπάρχει λόγος να χάσει την αξία του ως πτυχίο, αυτά είναι υπεκφυγές Grecs. Επίσης δεν βοηθά καθόλου να λέμε αυθαίρετα πράγματα(ακόμα και σε επιστημονικό επίπεδο το κάνετε). Λέει ο Godhatesusall ότι το στάσιμο κύμα είναι μετάδοση ενέργειας και όχι ύλης. Λάθος, το κύμα είναι αυτό, στο στάσιμο δεν έχεις μετάδοση ενέργειας αλλά τοπική μετατροπή πχ στην θάλασσα από δυναμική σε κινητική κάθετα στην διεύθυνση του κύματος.
Ο διάλογος με καθηγητές και ακόμα περισσότερο με διδακτορικούς σαν τον Καραμαζόβ λύνει προβλήματα. Εγώ βλέπω για παράδειγμα τον Condemned να κρατάει μία πιο μετρημένη στάση στα πράγματα αλλά μου φαίνεται ότι χαραμίζεται να γράφει ώρες στο φόρουμ, και ίσως να τα έχει ξαναγράψει αυτά. Για σοβαρά θέματα βρισκόμαστε και μιλάμε (πρώτα μεταξύ μας-μετά με διδακτορικούς?), αλλιώς χαραμιζόμαστε και ρέπουμε προς ένα μηδενισμό και μία απαξίωση.

Δείτε για παράδειγμα τι είπε ο Καραμαζόφ. Λέει ότι στο τέλος ξέρουμε τι θα γίνει, απλά θα βάζουν εφαρμογές τύπων. Αυτό θέλουμε? Οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να κρατήσουν μόνοι τους ένα πανεπιστήμιο, χρειάζεται και εμείς να νοιαζόμαστε.
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #100 on: February 17, 2015, 16:11:22 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 17, 2015, 13:20:43 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 23:24:37 pm
Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν...
Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...


Θες να με μισησεις παραπάνω;
Ε λοιπον το πανεπιστήμιο δεν ειναι υποχρεωμένο να "πουλάει" πτυχία επειδή καποιοι πληρώνουν. Δεν είναι ψιλικατζίδικο - ακομα. Αν ειμαστε υπερ της δωρέαν παιδείας να είμαστε υπέρ γενικά και παντού, και στην πολιτική μας ζωή και στην καλπη και στο δρόμο, ωστε να η παιδεία να είναι πραγματικά δωρεάν.

Επίσης, εγω πληρώνομαι για να κάνω Πεδίο και οχι απλά για να "περνάει κόσμος", παρότι θα μπορουσα να αραξω και να πεφτουν τα ισχνα ψίχουλα της σύμβασης που υπογράφουμε. Κανείς δεν ειναι υποχρεωμένος να νιώσει το Πεδίο, αλλα να καταλάβει και η αλλη πλευρά πως εγω ειμαι υποχρεωμένος ηθικά να προσπαθήσω να κανω τον κόσμο να νιώσει το Πεδίο ως συνεπικουρών, οχι να ικανοποιώ τις αναγκες καποιων "απλα να τελειωνουν" ή που θελουν "απλα να γινουν πχ software engineers, και το Πεδιο τους ειναι αχρηστο".






Επίσης, αν σας πω πως σε ενα μαθημα -τουλαχιστον- του EPFL (Πολυτεχνειο της Λωζάννης), "διορθώνουν" τους βαθμούς των φοιτητών προς τα πανω για να περάσει ενα συγκεκριμένο ποσοστο για να μην εχουν αξιολογητικά προβλήματα θα το πιστεψετε;;
Προφανώς συνέβη διόρθωση προς τα πάνω και στο πεδίο...Όπως είπες κι εσύ στη διόρθωση το 80% έκανε λάθος το 2ο θέμα. Με το πρώτο θέμα δεν περνάς κανονικά. Άρα τουλάχιστον ένα 12% περασμένων γραπτών εφευρέθηκε και φτάσαμε για κάποιο λόγο στο 32%. Όχι παραπάνω όχι λιγότερο...
Επίσης βαριέσαι να διορθώσεις γραπτά για παράδειγμα σε δύο βδομάδες ξανά...
Logged
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #101 on: February 17, 2015, 19:00:50 pm »

Quote from: Godhatesusall on February 17, 2015, 15:11:46 pm
@Mathematica: Κανείς δεν διαφωνεί με το να πληρώνονται οι διδακτορικοί κανονικά. Αλλά απ'όσο ξέρω (αν είσαι και εσύ ΜΦ) έχετε βάλει τα χεράκια σας και βγάλατε τα ματάκια σας. Και λόγω της συλλογικής σας στάσης στον νέο νόμο πλαίσιο, και λόγω της στάσης σας σε διάφορα άλλα ευρύτερα φοιτητικά θέματα, όπου έχετε από ανύπαρκτη(πρακτικά) πολιτική δράση μέχρι και αντίδραση του επιπέδου "άντε να τελειώνω με το κωλοδιδακτορικό, δεν θέλω να χάσω ούτε μία μέρα". Κανείς δεν θα σου δώσει 300 ή 500 ή 700 ευρώ αν δεν τα διεκδικήσεις. Και το αστείο είναι ότι μη διεκδικώντας τα, υποβαθμίζεις εσύ ο ίδιος τις σπουδές σου(ενώ ταυτόχρονα δεν ήθελες να τις υποβαθμίσεις ασχολούμενος με το πολιτικό θέμα της υποχρηματοδότησης της έρευνας). Γενικά ο καθένας μας (προπτυχιακός-μεταπτυχιακός-εργαζόμενος) στρώνει εκεί που (συλλογικά) κοιμάται. Και λέω συλλογικά γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί ΜΦ που είναι δραστήριοι σε τέτοια θέματα, απλά χάνονται μέσα στην θάλασσα της αντίδρασης και του ωχαδερφισμού.


ειμαι μεταπτυχιακη, εαν καταφερω να γινω υποψηφια διδακτωρ θα πληρωνομαι κανονικοτατα. Γιατι δεν ειμαι στην Ελλαδα. Στον πολιτισμενο κοσμο, οπως το βλεπω εγω, δεν χρειαζεται να διεκδυκεις συνεχεια τα αυτονοητα.
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #102 on: February 17, 2015, 19:37:48 pm »

Quote from: Mathematica on February 17, 2015, 19:00:50 pm
Quote from: Godhatesusall on February 17, 2015, 15:11:46 pm
@Mathematica: Κανείς δεν διαφωνεί με το να πληρώνονται οι διδακτορικοί κανονικά. Αλλά απ'όσο ξέρω (αν είσαι και εσύ ΜΦ) έχετε βάλει τα χεράκια σας και βγάλατε τα ματάκια σας. Και λόγω της συλλογικής σας στάσης στον νέο νόμο πλαίσιο, και λόγω της στάσης σας σε διάφορα άλλα ευρύτερα φοιτητικά θέματα, όπου έχετε από ανύπαρκτη(πρακτικά) πολιτική δράση μέχρι και αντίδραση του επιπέδου "άντε να τελειώνω με το κωλοδιδακτορικό, δεν θέλω να χάσω ούτε μία μέρα". Κανείς δεν θα σου δώσει 300 ή 500 ή 700 ευρώ αν δεν τα διεκδικήσεις. Και το αστείο είναι ότι μη διεκδικώντας τα, υποβαθμίζεις εσύ ο ίδιος τις σπουδές σου(ενώ ταυτόχρονα δεν ήθελες να τις υποβαθμίσεις ασχολούμενος με το πολιτικό θέμα της υποχρηματοδότησης της έρευνας). Γενικά ο καθένας μας (προπτυχιακός-μεταπτυχιακός-εργαζόμενος) στρώνει εκεί που (συλλογικά) κοιμάται. Και λέω συλλογικά γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί ΜΦ που είναι δραστήριοι σε τέτοια θέματα, απλά χάνονται μέσα στην θάλασσα της αντίδρασης και του ωχαδερφισμού.


ειμαι μεταπτυχιακη, εαν καταφερω να γινω υποψηφια διδακτωρ θα πληρωνομαι κανονικοτατα. Γιατι δεν ειμαι στην Ελλαδα. Στον πολιτισμενο κοσμο, οπως το βλεπω εγω, δεν χρειαζεται να διεκδυκεις συνεχεια τα αυτονοητα.

Καλά, μην ορκίζεσαι για το "κανονικότατα". Σε αγγλίες/γερμανίες/ελβετίες κλπ θα παίρνεις επιδοματάκι επιπέδου κατώτατου μισθού, άντε +20-30% .
Στο industry, που σου αποσπούν και τρελή υπεραξία αρχίζεις με 50% μέχρι διπλάσια λεφτά στο χέρι.

Παράδειγμα:
Αρχικός μισθός σε UK με master στο electronics engineering : 26-30k λίρες = 20.5-23.5 καθαρά
Μισθός διδακτορικού = περίπου 13κ tax-free , καμιά 14κ αν συμπεριλάβουμε και διάφορα άλλα local tax exemptions
Κατώτατος μισθός 11.5k στο χέρι

Και φυσικά στις εταιρείες έχεις και συνταξιοδοτικά πλάνα, ασφάλεια υγείας, ασφάλιση ζωής , αυξήσεις κάθε χρόνο κ.α

Γερμανία που είμουν επίσης, μια από τα ίδια (μην γράφω νούμερα και γίνομαι κουραστικός)

Τίποτα δεν χαρίζεται. Είναι απλά ζήτημα διεκδίκησης. Εσύ έφυγες από την Ελλάδα για να πληρώνεσαι πχ για το διδακτορικό , αλλά και στο εξωτερικό οι μισθοί είναι πείνας σε σχέση και με τον κατώτατο αλλά και με αυτόν που θα έπαιρνες αν δούλευες σε εταιρεία. Συγκρίσιμα λεφτά με industry βρίσκεις στον .... πολιτισμένο κόσμο του UAE και ελάχιστων άλλων χωρών.
Όσο λοιπόν λες ότι στην πολιτισμένη ευρώπη θα σου φέρονται καλύτερα, τόσο θα σου υποβαθμίζουν την ζωή σου. Να δούμε μέχρι που θα πάει αυτό δηλαδή μέχρι να βάλουμε μυαλό. Όσο λέμε "ακόμα λίγο να τελειώσω τις σπουδές μου, και μετά θα πάω και θα βγάζω 100κ τον χρόνο", τόσο θα υποβαθμίζονται οι παροχές για το (υπαρκτότατο) έργο ενός διδακτορικού. Και το αστείο είναι ότι αν μπεις στο τρυπάκι αυτό, τότε θα πεις στην δουλειά ότι "θα δουλέψω κανά 2 χρόνια με τα λεφτά που έπαιρνα ως Phd και μετά θα αλλάξω δουλειά και θα βγάζω 100κ"... Φαύλος κύκλος γενικά, αλλά το βλέπω να γίνεται γύρω μου σε όσους ξέρω που ξεκινάνε τώρα την επαγγελματική τους σταδιοδρομία είτε στο academia είτε στο industry

Τίποτα δεν χαρίζεται. Όλα κατακτώνται. Ακόμα και τα 300 ευρώ που δεν φτάνουν ούτε για καφέ στο ελληνικό πανεπιστήμιο. Όσο αφήνεις τις εταιρείες και τις κυβερνήσεις να θέτουν αυτοί τον μισθό σου, τόσο θα στον υποβαθμίζουν μέρα με την μέρα.

Τέσπα, ξεφύγαμε πολύ. Για τα πεδία/ηλεκτρονικές/ΣΑΕ ο διδακτορικός ελάχιστα εώς καθόλου φταίει. Ο επί 20 χρόνια διδάσκων όμως, δεν φταίει?
« Last Edit: February 17, 2015, 19:46:33 pm by Godhatesusall » Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #103 on: February 17, 2015, 19:48:31 pm »

πετάει ο γάιδαρος, πετάει, παιδιά, μόνο έτσι τη βγάζουμε καθαρή με τα λογικά μας
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #104 on: February 18, 2015, 13:48:28 pm »

Καλημέρα,

Τα συμπεράσματα μου για το τι φταίει και γιατί βλέπουμε αυτά τα ποσοστά επιτυχίας στο πεδίο. Πήγα και είδα το γραπτό μου και έκατσα και συζήτησα τα θέματα με τον κ. Καταρντζή και τον Karamazoβ. Δεν είναι ούτε τα θέματα το πρόβλημα ούτε η δυσκολία τους αλλά ούτε και οι ίδιοι φοιτητές. Βαθμολογείτε με βάση το αποτέλεσμα της άσκησης χωρίς να δίνετε ούτε την παραμικρή βαρύτητα στην κατανόησή της ή την προσέγγισή της. Αν κάποιος προωθεί την λογική του να μάθει ο φοιτητής να λύνει 3 θέματα και να περάσει το πεδίο είτε το έχει καταλάβει είτε όχι, αυτοί είναι οι ίδιοι οι διδάσκοντες. Δεν είναι ούτε έλλειψη θέλησης να βοηθήσετε ούτε τίποτα άλλο ρομαντικό. Και θα δικαιολογήσω αυτή την άποψη λεπτομερώς και με βάση τον τρόπο με τον οποίο βαθμολογείτε.

Θέμα 1
α) Ζητάτε το Ε δίσκου στον άξονα που διέρχεται από το κέντρο του. Θες να δεις αν ο φοιτητής ξέρει να υπολογίζει ένταση σε απλές γεωμετρίες.
β) Ζητάτε το Ε άπειρης επιφάνειας και πάλι καλά κάνατε για να δεις αν ξέρει ο φοιτητής να υπολογίζει ένταση άπειρης επιφάνειας.
γ) Ζητάτε το Ε σύνθετης γεωμετρίας με σκοπό να δεις αν ο φοιτητής έχει κατανοήσει την έννοια της επαλληλίας. Ωστόσο και από εδώ και πέρα αρχίζει το προσωπικό κομμάτι, που κόβεις το ερώτημα διότι δεν έχω υπολογίσει σωστά το α) παρόλου που έχω κάνει όλη την επαλληλία σωστά. Και η απάντηση σου είναι ότι το κάθε ερώτημα προσεγγίζεται ξεχωριστά. Αν είναι έτσι βάλε άλλη γεωμετρία να σου την ξαναυπολογίσω.  Να δεις αν ξέρω να εφαρμόζω επαλληλία δεν θες? Γιατί να χάσω δηλαδή το γ επειδή είχα λάθος το α)?

Θέμα 2
α) Ζητάς συγγεκριμές εκφράσεις για κυλινδρικό πυκνωτή όλα οκ και όμορφα
β) Ζητάς χωρητικότητα όλα οκ
γ) Ζητάς να δείς αν έχω κατανοήσει τι γίνεται όταν μετατοπίζεται το διηλεκτρικό και τι συμβαίνει τότε εντός του κυλινδρικού πυκνωτή. Αλλά επειδή παίρνω λάθος τύπο για την χωρητικότητα αποφασίζεις ότι δεν πρέπει να πάρω καμία μονάδα από αυτό το ερώτημα διότι δεν βγάνει με λάθος χωρητικότητα ( παρόλου που η προσέγγιση είναι σωστή, και εννοώ ότι πήρα σωστά ότι έχεις 2 νέες χωρητικότητες οι οποίες είναι παράλληλα )

Θέμα 3
Αυτό το θέμα δεν θα το πιάσω καθώς δεν το έλυσα και δεν μπορώ να εκφράσω λεπτομερώς το τι γίνεται και τι όχι, παρόλου που ,ίσως καταχρηστικά, θεωρώ ότι με την ίδια λογική βαθμολογήθηκε.

Εν τέλη, αυτό που εγώ καταλαβαίνω είναι ότι δεν βαθμολογήθηκα για το τι έχω κατανοήσει αλλά για το τι αποτελέσματα έχει η κόλλα μου. Σωστά ή λάθος, αυτό είναι προσωπική άποψη του καθενώς. Όμως μην έρχεσαι εδώ και μου γράφεις ότι σκοπός σου είναι να νιώσει ο άλλος πεδίο για να περάσει.Αισθάνομαι ότι με κοροϊδεύεις. Σκοπός της εξέτασης ήταν να γράψω σωστά 3 τύπους. Όσο συνεχίζετε να προσεγγίζετε με αυτό τον τρόπο τις εξετάσεις τα ίδια ποσοστά θα έρχονται και πάλι θα σπρώχνετε τις κατανομές προς τα δεξιά.Αυτά τα ολίγα από μένα για το θέμα του πεδίου φέτος. Και ναι γράφω με πικρία γιατί κόπηκα ( δεν άξιζε να περάσω αφού δεν έπιασα καθόλου το τρίτο ) σε ένα μάθημα μου που άρεσε να διαβάζω και γιατί θα αναγκαστώ πάλι σε αυτή τη σχολή να μάθω να λύνω θέματα σωστά και όχι να "νιώθω" το μάθημα. Και για να μην κράζω και ανώνυμα, ονομάζομαι Καραφύλλας Αθανάσιος.
« Last Edit: February 18, 2015, 13:57:58 pm by athanakn » Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...