• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:36:32 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:36:32 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426686
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 60
Guests: 97
Total: 157
iJasonOP
JTS
victoria
DimKaratzas
Xris
George_RT
ZontanosThrylos
Angelos Asim
superkolios
chrichan
tzortzis
vas22
Fotis Roukoutakis
Joannapet
george14
jimalexoud
chaniotism
Summand
makato
menelaras
ppoug
glavdakis
eplysia
Agnotobouri
kakousios
thomassamaras
Yamal
Filpan10
acolak
kap
programmer2004
agapi
TheBadSalesman
Emilios
Vassoula
Solon
mpaltzak
Nikos_313
idchatzi
pliroforikarios
athena_apo
stavros0201
kostas1507
Isidora
witchingHour
hevidis3524
Ioannis Apostolikas
mrotskos
nataliakara
_iliaskaz_
hacky
dimitire
rafail zisiadis
chrisdardas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων  (Read 10817 times)
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #75 on: February 16, 2015, 21:30:37 pm »

 Μου αρεσει που ο GodHatesUsAll ονομαζει την παπαγαλια θεματων και τρικ, λυκειακο τροπο διαβασματος. Εγω στο Λυκειο μια χαρα διαβαζα στο να καταλαβαινω, στο κολοπανεπιστημιο ξεμαθα και αρχισα να διαβαζω εξετασιοκεντρικα ετοιμα τρικ και θεματα για να περασω κανα μαθημα. Μιας και τα υψηλου επιπεδου πανεπιστημιακα μαθηματα αυτο το διαβασμα θελουν.

 Και μετα ερχονται τυποι σαν τον ροβυθακη στα Κ1 και βαζουν γελοια πολλαπλης κατανοησης και πατωνουν ολοι. Και αναρωτιουνται ολοι τι παει στραβα.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #76 on: February 16, 2015, 21:32:12 pm »

Λες και μαθαίνεις κάτι πραγματικό στο πολυτεχνείο...το μόνο που μαθαίνεις είναι τρόπος σκέψης (ανάλυσης καλύτερα) και λίγες βάσεις απο διάφορα πεδία...

Όταν έχεις 7 μαθήματα/εξάμηνο δεν μπορείς να εμβαθύνεις σε όλα εξ'ορισμού (εντάξει 2-3 ίσως μπορούν)
αν όλα ήταν σαν τα πεδία τότε γεια σας

αν όλα ήταν σαν τα υλικά τότε πάλι γειά σας

οπότε αναγκαστικά πρέπει να υπάρχουν και τα δυο

ή

Το σύστημα να αλλάξει ριζικά(πρέπει κατά την ταπεινή μου άποψη)
Για μένα: 4 μαθήματα το εξάμηνο(5 το πολύ) με:
-2-3 μικρές εργασίες τύπου σειρές ασκήσεων με προσθετικές 1-3 μονάδες
ή
-1-2 μεσαίες εργασίες που να πιάνουν 50-70% του βαθμού ή τύπου έξτρα μονάδες
ή
-1 μεγάλη εργασία απαλλακτική
ταυτόχρονα για τις εξετάσεις να υπάρχουν mid-terms (ή πρόοδοι) προαιρετικά

πιστεύω αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μάθεις ουσιαστικά το αντικείμενο...με την συνεχή τριβή
Logged

potatoes gonna potate..
πρεζ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 730



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #77 on: February 16, 2015, 21:38:44 pm »

σωστοτατος για τα 4-5 μαθηματα max και τις εργασιες μεσα στο εξαμηνο
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #78 on: February 16, 2015, 21:56:01 pm »

Quote from: Grecs on February 16, 2015, 21:30:37 pm
Μου αρεσει που ο GodHatesUsAll ονομαζει την παπαγαλια θεματων και τρικ, λυκειακο τροπο διαβασματος. Εγω στο Λυκειο μια χαρα διαβαζα στο να καταλαβαινω, στο κολοπανεπιστημιο ξεμαθα και αρχισα να διαβαζω εξετασιοκεντρικα ετοιμα τρικ και θεματα για να περασω κανα μαθημα. Μιας και τα υψηλου επιπεδου πανεπιστημιακα μαθηματα αυτο το διαβασμα θελουν.

 Και μετα ερχονται τυποι σαν τον ροβυθακη στα Κ1 και βαζουν γελοια πολλαπλης κατανοησης και πατωνουν ολοι. Και αναρωτιουνται ολοι τι παει στραβα.

Είσαι σίγουρος?
Δηλαδή ήξερες τότε να μου πεις γιατί χρειαζόμαστε μιγαδικούς αριθμούς?
Η μήπως ξέραμε γιατί στην μέθοδο αλλαγής μεταβλητών για να λύσουμε τα ολοκληρώματα έπρεπε να κάνουμε αντικατάσταση dx=ydy πχ . Ιδεά δεν είχαμε, απλά μας λέγαμε και κάναμε

Τα πράγματα γίνανε χειρότερα με φυσικές κλπ.
Ήξερες δηλαδή εσύ πρακτικά τι είναι το στάσιμο κύμα (πέρα από παπαγαλία ότι είναι μετάδοση ενέργειας χωρίς μετάδοση ύλης) ή το τι πρακτικά είναι η στροφορμή? Η το ότι τι σημαίνει για την φυσική τα θερμοδυναμικά αξιώματα?

Πολύ αμφιβάλλω... Αλλά και να τα ξερες μπράβο σου(εγώ δεν τα πολυ-ήξερα). Απλά σκέψου μόνο ότι για να τα βγάλουμε 18+ όλοι μας ξεσκιζόμασταν 10ωρα σε σχολεία/φροντηστήρια κλπ(πλην του αθάνατου). Και όλα αυτά για να μάθουμε κάτι που στο πανεπιστήμιο θα ήταν "μικρό" για μάθημα εξαμήνου. Δλδ μαθηματικά κατεύθυνσης γ λυκείου είναι καμιά 20% το πολύ της ποσότητας ύλης λογισμού ΙΙ .

Άρα στο πανεπιστήμιο καλούμαστε να αφομοιώσουμε πολλαπλάσια ύλη, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα. Οι εφαρμογές που μαθαίνουμε βέβαια είναι αρκετά ευκολότερες. Οπότε από εκεί που δίναμε βάση να μάθουμε να λύνουμε ολοκληρώματα , και κάπου στην πορεία καταλαβαίναμε τι γινόταν, τώρα πρέπει να κάνουμε το αντίθετο. Να καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται, και να το εφαρμόζουμε στο καπάκι
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #79 on: February 16, 2015, 21:57:50 pm »

Quote from: Godhatesusall on February 16, 2015, 21:56:01 pm
(πλην του αθάνατου)

 Cool Cool Cool Cool Cool Cool
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #80 on: February 16, 2015, 22:08:16 pm »

Quote from: Godhatesusall on February 16, 2015, 21:56:01 pm
Quote from: Grecs on February 16, 2015, 21:30:37 pm
Μου αρεσει που ο GodHatesUsAll ονομαζει την παπαγαλια θεματων και τρικ, λυκειακο τροπο διαβασματος. Εγω στο Λυκειο μια χαρα διαβαζα στο να καταλαβαινω, στο κολοπανεπιστημιο ξεμαθα και αρχισα να διαβαζω εξετασιοκεντρικα ετοιμα τρικ και θεματα για να περασω κανα μαθημα. Μιας και τα υψηλου επιπεδου πανεπιστημιακα μαθηματα αυτο το διαβασμα θελουν.

 Και μετα ερχονται τυποι σαν τον ροβυθακη στα Κ1 και βαζουν γελοια πολλαπλης κατανοησης και πατωνουν ολοι. Και αναρωτιουνται ολοι τι παει στραβα.

Είσαι σίγουρος?
Δηλαδή ήξερες τότε να μου πεις γιατί χρειαζόμαστε μιγαδικούς αριθμούς?
Η μήπως ξέραμε γιατί στην μέθοδο αλλαγής μεταβλητών για να λύσουμε τα ολοκληρώματα έπρεπε να κάνουμε αντικατάσταση dx=ydy πχ . Ιδεά δεν είχαμε, απλά μας λέγαμε και κάναμε

Τα πράγματα γίνανε χειρότερα με φυσικές κλπ.
Ήξερες δηλαδή εσύ πρακτικά τι είναι το στάσιμο κύμα (πέρα από παπαγαλία ότι είναι μετάδοση ενέργειας χωρίς μετάδοση ύλης) ή το τι πρακτικά είναι η στροφορμή? Η το ότι τι σημαίνει για την φυσική τα θερμοδυναμικά αξιώματα?

Πολύ αμφιβάλλω... Αλλά και να τα ξερες μπράβο σου(εγώ δεν τα πολυ-ήξερα). Απλά σκέψου μόνο ότι για να τα βγάλουμε 18+ όλοι μας ξεσκιζόμασταν 10ωρα σε σχολεία/φροντηστήρια κλπ(πλην του αθάνατου). Και όλα αυτά για να μάθουμε κάτι που στο πανεπιστήμιο θα ήταν "μικρό" για μάθημα εξαμήνου. Δλδ μαθηματικά κατεύθυνσης γ λυκείου είναι καμιά 20% το πολύ της ποσότητας ύλης λογισμού ΙΙ .

Άρα στο πανεπιστήμιο καλούμαστε να αφομοιώσουμε πολλαπλάσια ύλη, σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα. Οι εφαρμογές που μαθαίνουμε βέβαια είναι αρκετά ευκολότερες. Οπότε από εκεί που δίναμε βάση να μάθουμε να λύνουμε ολοκληρώματα , και κάπου στην πορεία καταλαβαίναμε τι γινόταν, τώρα πρέπει να κάνουμε το αντίθετο. Να καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται, και να το εφαρμόζουμε στο καπάκι
Φυσικα και οχι γιατι δεν ειχαμε κανα μαθημα εφαρμογων των μαθηματικων εννοιων αυτων. Ακομα και τωρα εχω προβλημα να διαβασω μαθηματικα χωρις να δω εφαρμογη, οποτε αυτο μπορεις να το πεις για τα μαθηματικα σε ενα βαθμο.

Στην Φυσικη τα πραμματα ηταν τελειως αλλιως και γιατι ειχαμε να κανουμε με κατι απτο και επειδη  ειχα καλους φυσικους. Ναι μπορω να πω οτι κατανοησα αρκετα πραγματα απο φυσικη και δεν ελυνα τυφλα.

Παντως στο Λυκειο ποτε δεν ελυσα κατι που δεν ηξερα γιατι λυνεται ετσι. Στο πανεπιστημιο αρκετες φορες το κανα και ευτυχως στην πορεια (και αφου ειχα περασει το μαθημα) καταλαβαινα απο αλλο μαθημα ή διαβαζοντας σοβαρα βιβλια (που εμεις δεν εχουμε πολλες φορες) γιατι λυνεται ετσι.

Παντως στο λυκειο σιγουρα δεν εκατσα να μαθω απ' εξω δυσκολες ασκησεις. Σιγουρα μαθαιναμε καποια απλα τρικ και τα συνθεταμε σε πιο πολυπλοκες ασκησεις, αλλα ετοιμες πολυπλοκες ασκησεις δεν εμαθα ποτε γιατι δεν χρειαστηκε. Στο πανεπιστημιο χρειαστηκε ακομα και σε μαθηματα που τα ειχα κατανοησει πληρως γιατι επρεπε να γραψω ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΛΟΣΩΣΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟΜΙΣΗ ΩΡΕΣ.  
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
kp_13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 238



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #81 on: February 16, 2015, 22:16:05 pm »

Quote from: Atsi on February 16, 2015, 20:26:18 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 20:17:54 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:58:34 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 19:46:21 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:34:02 pm
ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω...
Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί...
Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...


Σας έκανα 3 ασκήσεις σε ομοιογενή διάκενα (πυκνωτές παραλλήλων πλακών) και 7 σε καλώδια. Το ότι είναι 3 και οι ασκήσεις των καλωδίων είναι 7 σημαίνει ότι πρέπει να διαβάσετε μόνο τα καλώδια;

Αν κάνετε επιλογές στο τι διαβάζετε πάντα μπορεί να μπει κάτι που δεν ξέρετε.
Δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς αν έχουμε 7 μαθήματα τομέα και πεδίο που θέλει διαβασμα μόνο του όσο και τα 7 μαθήματα τομέα μαζί. Πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές αλλά να που και οι 7 σκέφτονται ότι πρέπει να τα διαβάσουμε όλα στο δικό τους μάθημα και τυχαίνει να πέφτουν κάποια πράγματα που δε  διαβάσαμε.
Το ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Το πρωί που ξύπνησες και έβαλες αυτό το θέμα τι σκέφτηκες;
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω χωρίς παρεξήγηση...
Είπες, ας βάλω αυτά που έκανα όλη τη χρονιά και λογικά οι φοιτητές που έχουν ασχοληθεί θα έχουν κατανοήσει;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

Το καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα είναι πολλά. Και εγώ αναπόφευκτα έκανα επιλογές κάποιες φορές όταν ήμουν φοιτητής. Αυτό, όμως, ενέχει τον κίνδυνο να πέσει κάτι που δεν ξέρεις. Τα μαθήματα είναι ενιαία, δηλαδή η ύλη που διδάσκεται είναι αυτή που πρέπει να γνωρίζετε.

Τα θέματα τα επιλέγει ο καθηγητής. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ εύκολα. Ευκολότερα από τα περσινά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει μάθει να λύνει τις πιο δύσκολες ασκήσεις με τις καταπονήσεις στα καλώδια δεν μπορεί να λύσει το πολύ πιο απλό θέμα που μπήκε.
Το γεγονός ότι όντως ήταν πιο απλό και πάτωσαν όλοι πρέπει να μας απασχολήσει όλους...
Γιατί άλλος διδάσκει και άλλος εξετάζει;
Δε θα ήταν προτιμότερο αυτός που βρίσκεται στην τάξη μέσα ακούει τις απορίες των φοιτητών αυτος να βαζει και τα θεματα;
Δε θα ήταν και πιο δίκαιο;
Και αν ο καθηγητής δε ρωτάει τη γνώμη του ανθρώπου στον οποίο εμπιστεύεται τη διδασκαλία του μαθήματος σχετικά με το τι θέματα να βάλει τότε είναι ακατάλληλος.
Έλπίζω να σας ρωτάνε και επίσης ελπίζω να τους απαντάτε οι διδακτορικοι που εχετε την ευθυνη κάποιου μαθηματος!

Το ποσοστό επιτυχίας στην άσκηση των ΥΤ2 ήταν αντίστοιχο με το περσινό (πιο δύσκολο θέμα). Θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερο αφού το θέμα ήταν ευκολότερο. Το ποσοστό επιτυχίας του μαθήματος ήταν 50%.

Για τα μαθήματα είναι υπεύθυνοι οι καθηγητές. Οι υποψήφιοι διδάκτορες επικουρούν τη διδασκαλία.

Αν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση από κοντά τη μέρα που θα δείτε τα γραπτά σας.
Logged
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #82 on: February 16, 2015, 22:53:31 pm »

Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 22:16:05 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 20:26:18 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 20:17:54 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:58:34 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 19:46:21 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:34:02 pm
ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω...
Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί...
Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...


Σας έκανα 3 ασκήσεις σε ομοιογενή διάκενα (πυκνωτές παραλλήλων πλακών) και 7 σε καλώδια. Το ότι είναι 3 και οι ασκήσεις των καλωδίων είναι 7 σημαίνει ότι πρέπει να διαβάσετε μόνο τα καλώδια;

Αν κάνετε επιλογές στο τι διαβάζετε πάντα μπορεί να μπει κάτι που δεν ξέρετε.
Δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς αν έχουμε 7 μαθήματα τομέα και πεδίο που θέλει διαβασμα μόνο του όσο και τα 7 μαθήματα τομέα μαζί. Πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές αλλά να που και οι 7 σκέφτονται ότι πρέπει να τα διαβάσουμε όλα στο δικό τους μάθημα και τυχαίνει να πέφτουν κάποια πράγματα που δε  διαβάσαμε.
Το ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Το πρωί που ξύπνησες και έβαλες αυτό το θέμα τι σκέφτηκες;
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω χωρίς παρεξήγηση...
Είπες, ας βάλω αυτά που έκανα όλη τη χρονιά και λογικά οι φοιτητές που έχουν ασχοληθεί θα έχουν κατανοήσει;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

Το καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα είναι πολλά. Και εγώ αναπόφευκτα έκανα επιλογές κάποιες φορές όταν ήμουν φοιτητής. Αυτό, όμως, ενέχει τον κίνδυνο να πέσει κάτι που δεν ξέρεις. Τα μαθήματα είναι ενιαία, δηλαδή η ύλη που διδάσκεται είναι αυτή που πρέπει να γνωρίζετε.

Τα θέματα τα επιλέγει ο καθηγητής. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ εύκολα. Ευκολότερα από τα περσινά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει μάθει να λύνει τις πιο δύσκολες ασκήσεις με τις καταπονήσεις στα καλώδια δεν μπορεί να λύσει το πολύ πιο απλό θέμα που μπήκε.
Το γεγονός ότι όντως ήταν πιο απλό και πάτωσαν όλοι πρέπει να μας απασχολήσει όλους...
Γιατί άλλος διδάσκει και άλλος εξετάζει;
Δε θα ήταν προτιμότερο αυτός που βρίσκεται στην τάξη μέσα ακούει τις απορίες των φοιτητών αυτος να βαζει και τα θεματα;
Δε θα ήταν και πιο δίκαιο;
Και αν ο καθηγητής δε ρωτάει τη γνώμη του ανθρώπου στον οποίο εμπιστεύεται τη διδασκαλία του μαθήματος σχετικά με το τι θέματα να βάλει τότε είναι ακατάλληλος.
Έλπίζω να σας ρωτάνε και επίσης ελπίζω να τους απαντάτε οι διδακτορικοι που εχετε την ευθυνη κάποιου μαθηματος!

Το ποσοστό επιτυχίας στην άσκηση των ΥΤ2 ήταν αντίστοιχο με το περσινό (πιο δύσκολο θέμα). Θα έπρεπε να ήταν μεγαλύτερο αφού το θέμα ήταν ευκολότερο. Το ποσοστό επιτυχίας του μαθήματος ήταν 50%.

Για τα μαθήματα είναι υπεύθυνοι οι καθηγητές. Οι υποψήφιοι διδάκτορες επικουρούν τη διδασκαλία.

Αν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση από κοντά τη μέρα που θα δείτε τα γραπτά σας.
Σίγουρα θα το ήθελα!!
Είναι θετικό το γεγονός ότι συμμετέχετε στις συζητήσεις των φοιτητών!
Logged
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #83 on: February 16, 2015, 23:24:37 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 16, 2015, 19:51:40 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:34:02 pm
Quote from: Karaμazoβ on February 16, 2015, 18:41:04 pm
Οταν ο αλλος εχει κυλινδρικό πυκνωτη και παιρνει τυπους σφαίρας ή βγαζει -με καποιο τρόπο- αποτελέσματα ίδια με της σφάιρας, πραγματικά τι να κανουμε. Δεν μπορουμε να του βαλουμε τίποτα αλλο απο 0/3, δεν καταλαβαινει διαφορα κυλινδρου-σφαίρας, τα βλεπει ενα και το αυτό. Και αυτό το έχει κανει το 30% των γραπτων. Επίσης με ξαφνιάζει ο τρόμος ορισμένων, που ενώ ερχονταν στο μάθημα, οταν ειδαν κατι διαφορετικό σε σχεση με τις ασκήσεις που καναμε (μιλαμε για διαφορετική εκφώνηση ετσι;), παρατήσαν την ασκηση και φύγανε, την παρεδωσαν λευκη.

Το 3ο θεμα ηταν όντως δύσκολο αλλα τουλάχιστον ο κατοπτρισμός γραμμών έπρεπε να γίνει. Αφου το χαμε πει, γραμμη με ρl σε επιπεδο τελειου ηλεκτρικου αγωγου γινεται -ρl. Και επειδη ειναι επιπεδο καθε dq στη θέση h κατοπτρίζεται στο -h. Οι περισσότεροι ουτε αυτό δεν κανανε να παρουνε μια μονάδα.  Απο κει και πέρα ηταν Νόμος του Coulomb. Ειδαμε τρομερα πραγματα: ενα 20% να νομίζει οτι εχει αποκάτω διηλεκτρικό και παιρνει τύπους ρl' = ρl*(ε1-ε2/ε1+ε2)!


Δηλαδή πρεπει να πέσουν ακριβώς τα ίδια;; Ε ωραία, το 1α, 1β, 2α, 2β ήταν ίδια. Ο σκοπός ειναι να δουμε αν μαθατε τις εννοιες ωστε να μπορείτε να διαχειριστείτε σωστα ενα σχετικό πρόβλημα, οχι να δουμε αν παπαγαλισατε τις ασκήσεις. Και αφήστε τις τις πράξεις. Για λάθη στις πράξεις η βαθμολόγηση ήταν επιεικής.






ΥΓ Στον τομέα τηλεπικοινωνιών δεν κανουμε Πεδίο Ι, ομως θεμα με 3 διηλεκτρικά σε πυκνωτη έπεσε φέτος στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ, αλλα απο ο,τι τα λεγαμε και μεταξυ μας οι διδακτορικοι, πανωλεθρία και εκει.
 
Πολύ εύστοχη κριτική...
Άρα το πρόβλημα είναι η περιορισμένη δυνατότητα κατανόησης των φοιτητών. Καταλήξατε σε αυτό το συμπέρασμα οπότε βρείτε και λύση. Σας ξαφνιάζει ο τρόμος των φοιτητών όταν βλέπουν διαφορετικό θέμα. Εμένα με ξαφνιάζει η αναισθησία. Γιατί δηλαδή πρέπει να ξεκινάμε με άριστα το 6;;; Ναι το θέμα 3ο ηταν δυσκολο αλλα επρεπε να κανουμε το γραμμικο κατοπτρισμο να μας δώσετε χαριστικά μια μονάδα να περάσουμε. Ας μη διαμαρτυρόμαστε! Ε όχι κυριοι... Δηλαδη επειδή έκανες 4 μοναδες από τις 10 στην ταξη πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι;; 10 στις 10 να κάνεις... Πότε έκανες παρόμοιο με το 3ο θέμα;; Ανάλογης δυσκολίας;; Έκανες επαρκή ανάλυση ώστε ο φοιτητής να εμπεδώσει τις έννοιες;; Δεν είχες χρόνο;; Είναι μεγάλη η ύλη; Απαιτείτε από το φοιτητή να παλέψει μόνος του, να κατεβασει εγκυκλοπαίδιες, να πάρει τη γνώση για 2 που του δίνετε και να την κάνει 5. Πάντα με βάση τη δυσκολία των θεμάτων αυτά τα νούμερα. Άμα το μάθημα είναι επιπέδου 2, τα θέματα πρέπει να είναι ανάλογου επιπέδου. Τα βατά θέματα δηλαδή είναι ανάρμοστα;;; Να βάζατε 3ο θέμα που να γράφει ο διαβασμενος 2 με κλειστά μάτια.  Εγώ αφιέρωσα 20 μέρες διαβάσματος για να πάρω 3. Δηλαδή ανταμοίφθηκα με 0,15 μοναδες ανά ημέρα εργασίας συνοδευόμενο από μια ταμπελίτσα "Συγγνώμη είστε ανεπαρκής. Το Σεπτέμβριο πάλι". Εσείς κύριε Καραμαζόφ θα δεχόσασταν τέτοιες απολαβές εργασίας ή θα κάνατε απεργία; Την ίδια ερώτηση θέλω να κάνω και στους καθηγητές μας. Τη μέρα των γραπτών ελπίζω να είναι όλοι προσβάσιμοι για συζήτηση. Καθηγητές και διδάσκοντες.


 ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω...
Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί...
Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...


ε τι να πω τωρα; Τα βιώσει κι εγω αυτά, 6 χρονια φοιτητής ημουν. Κυκλώματα ΙΙ είχα κοπεί 5 φορές και έβριζα τον μακαρίτη το Μαργαρη για τα θεματα που βάζει και πως βαθμολογεί. Μετα τον κατάλαβα.


Ο φοιτητης εξοργίζεται γιατι διάβασε και επειδή διαβασε δικαιούται να περάσει. Οχι, δυστυχώς, δεν δικαιούσαι να περάσεις, και λυπάμαι που στο λεω ετσι ευθέως και το ξερω πως θα με μισήσεις απύθμενα. Η αποτελεσματική προσπάθεια ανταμοίβεται, οχι η προσπάθεια γενικώς. Και αυτό δε σημαίνει κατι για τη νοημοσύνη των φοιτητών προφανέστατα. Η κατανόηση κερδίζεται, όσον αφορα τη "δυνατότητα" την έχετε και με το παραπάνω.

Μην μπερδεύεις τα μαθήματα με την πολιτική οικονομία. Δεν παρήγαγες κανένα προιόν που να διατέθηκε στην αγορά. Επένδυση για τον εαυτό σου σε γνώση  έκανες. Οι βαθμοί δεν εχουν καποια "αξια" που να σχετίζεται με το χρημα.





για το 3ο θεμα με φορτισμένες γραμμές είχαμε κάνει στο Νόμο του Coulomb στα πρώτα μαθήματα, οχι ακριβως ίδια ασκηση, ναι, αλλα είχαν γίνει. Χρειαζόταν μονο ήταν να γίνει ο κατοπτρισμός.


Το "πανωλεθρία" = μαζικη αποτυχία. Δεν κανουμε πλάκα ή ειρωνια οταν τα λεμε μεταξύ μας οι διδακτορικοι. Πιο πολύ προσωπικά το παιρνουμε, οτι κατι λαθος κάναμε, γιατι ειμαστε πρωταρηδες στη διδασκαλία, και αφιερώσαμε χρόνο για αυτην.


Δεν έχω διάθεση να μισήσω κανέναν...
Σχετικά με την οικονομία, ίσως αυτοί που πληρώνουν για να σπουδάζουμε να έχουν άλλη άποψη...
Logged
Mumm-ra ο παντοντινός
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 247



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #84 on: February 17, 2015, 02:14:31 am »

Ακούστηκαν πολλές απόψεις και συμφωνώ εν μέρει και με τα 2 άκρα.Διάβασα και κάτι όμως που θεωρώ απαράδεκτο.Η σύγκριση με το εξωτερικό.

Δεν μπορείς να λες "και τι θέλατε δηλαδή,να υπάρχει αξιολόγηση και να διώχνουν τον καθηγητή αν δεν έχει ικανοποιητικά ποσοστά"? Βασικά...ναι.Σε κάθε πολιτισμένη μη ούγκανη χώρα,όχι σαν την Μπανανία που ζούμε, υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.Ένα μέρος της "κρίσης" του είναι σαφώς τα ποσοστά επιτυχίας των φοιτητών του.Και επειδή ξέρω που θα το πάτε πολλοί κουτοπόνηροι εδώ μέσα,όχι,δεν σημαίνει ότι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω "αγοράζεις" το πέρασμα σου έμμεσα μέσω των διδάκτρων.Στην Αγγλία όπου τα πανεπιστήμια είναι κρατικά (ούτε δημόσια,ούτε όμως και ιδιωτικά) υπάρχει ο θεσμός που στο τέλος κάθε έτους θα κρίνει το διοικητικό συμβούλιο κατά πόσο ο καθηγητής ήταν ικανός.Βέβαια,για να λέμε και του στραβού το δίκιο,με το διάβασμα και την συστηματική προσπάθεια που γίνεται από τους φοιτητές εκεί,σχεδόν πάντα συνεπάγεται ότι αμα γίνει μαλακία=> την έκανε ο καθηγητής.
Κάτι τέτοιο θα ήταν ψιλοανεφάρμοστο στο Ελλάντα και εδώ όντως δν θα φταίγαν οι καθηγητές.

Δεν ζητάω να εμπορευματοποιηθεί η γνώση.Αλλάξτε τις συνθήκες.Σας κράζουμε αλλά δεν είμαστε παλαβοί ούτε εξωγήινοι.Είναι δυνατόν να δίνεται ένα γαμημένο μάθημα και να κρίνεσαι στο 100% του βαθμού από μια 3ωρη εξέταση? Αντί να σπάει σε κομμάτια,πχ 20% εργασία-ασκήσεις, 30% πρόοδος και 50% στο τέλος? ΟΛΑ γίνονται αγαπητοί.ΟΛΑ.Θέληση να υπάρχει.Και προφανώς δεν το λέω για το Πεδίο μόνο.ΔΕΝ είναι πολυτέλεια,είναι κεκτημένο και στάνταρ αυτό το σύστημα,παντού εκτός από εδώ.

Όπως επίσης έχω υπόψιν ότι αύριο θα έχω να ανταγωνιστώ τον αντίστοιχο Ελβετό,Άγγλο,Ινδό κτλπ ο οποίος πήρε πολύ πιο άνετα βαθμό στο Πεδίο,γιατί στο πανεπιστήμιο του εφαρμόστηκε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ σύστημα σαν το παραπάνω που προανέφερα.Και εγώ εδώ έχω να κάνω με "ρομαντικές" απόψεις που μου λένε "πρέπει να το νοιώσεις το αντικείμενο και να εντριφίσεις μέρα νύχτα με ένα λιωμένο κεράκι σε ένα γραφείο"  ytold
Στα του Πεδίου όμως τώρα.Όσο και αν επιμένουν οι διδάσκοντες,ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να νοιώσω το αντικείμενο.Ναι ΔΕΝ είμαι.Για πάρα πολλούς λόγους που δεν θα αναλύσω τώρα.Είμαι υποχρεωμένος να κατάλαβω 5-10-ν πράγματα τα οποία θα θεωρούνται "ΕΠΑΡΚΗΣ" γνώση, η οποία και θα μου δίνει την βάση 5.Από εκεί και πέρα η διαβάθμιση είναι δική σας,γούστο σας και καπέλο σας.

Τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες και να χαμε να λέγαμε.Όποιος γουστάρει την επιστήμη να εμβαθύνει και να γίνει ακαδημαικός.Οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί δεν χρωστάμε τίποτα να την πληρώνουμε.ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ επιτέλους το γεγονός ότι γονείς πληρώνουνε και αμα δεν πληρώνουνε νοίκια για άλλη πόλη, πρέπει επιτέλους εμείς να τελειώσουμε και να δουλέψουμε.

ΥΓ.Grecs και Godhatesusall μπορεί στις κοσμοθεωρίες μας να απέχουμε παρασάγγας αλλά γουστάρω άπειρα το 95%+ αυτών που γράφετε
« Last Edit: February 17, 2015, 02:36:08 am by Mumm-ra ο παντοντινός » Logged
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #85 on: February 17, 2015, 02:50:28 am »

σ αυτο που λες με τις εργασιες και τις προοδους ο λογος που δεν εφαρμοζονται ειναι γιατι οι φοιτητες ειναι πολλοι και το προσωπικο λιγο
πχ στο εξωτερικο μπορει εβδομαδιαια να σου βαζει ο αλλος ασκησουλες σε φαση λυκειου
ισα ισα για να σου δωσει λογο να ασχοληθεις
εδω αμα συμβει αυτο με 300+ ατομα ανα ετος θα γινει της πουτανας
στον τομεα ομως που οι φοιτητες ειναι αρκετα λιγοτεροι σε διαβεβαιαω οτι οι εργασιες ειναι απειρες και αμα τις κανεις βγαινει πολυ πιο ευκολα το διαβασμα στο τελος
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #86 on: February 17, 2015, 03:21:06 am »

Quote from: Mumm-ra ο παντοντινός on February 17, 2015, 02:14:31 am
Ακούστηκαν πολλές απόψεις και συμφωνώ εν μέρει και με τα 2 άκρα.Διάβασα και κάτι όμως που θεωρώ απαράδεκτο.Η σύγκριση με το εξωτερικό.

Δεν μπορείς να λες "και τι θέλατε δηλαδή,να υπάρχει αξιολόγηση και να διώχνουν τον καθηγητή αν δεν έχει ικανοποιητικά ποσοστά"? Βασικά...ναι.Σε κάθε πολιτισμένη μη ούγκανη χώρα,όχι σαν την Μπανανία που ζούμε, υπάρχει αξιολόγηση του καθηγητή.Ένα μέρος της "κρίσης" του είναι σαφώς τα ποσοστά επιτυχίας των φοιτητών του.Και επειδή ξέρω που θα το πάτε πολλοί κουτοπόνηροι εδώ μέσα,όχι,δεν σημαίνει ότι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω "αγοράζεις" το πέρασμα σου έμμεσα μέσω των διδάκτρων.Στην Αγγλία όπου τα πανεπιστήμια είναι κρατικά (ούτε δημόσια,ούτε όμως και ιδιωτικά) υπάρχει ο θεσμός που στο τέλος κάθε έτους θα κρίνει το διοικητικό συμβούλιο κατά πόσο ο καθηγητής ήταν ικανός.Βέβαια,για να λέμε και του στραβού το δίκιο,με το διάβασμα και την συστηματική προσπάθεια που γίνεται από τους φοιτητές εκεί,σχεδόν πάντα συνεπάγεται ότι αμα γίνει μαλακία=> την έκανε ο καθηγητής.
Κάτι τέτοιο θα ήταν ψιλοανεφάρμοστο στο Ελλάντα και εδώ όντως δν θα φταίγαν οι καθηγητές.

Δεν ζητάω να εμπορευματοποιηθεί η γνώση.Αλλάξτε τις συνθήκες.Σας κράζουμε αλλά δεν είμαστε παλαβοί ούτε εξωγήινοι.Είναι δυνατόν να δίνεται ένα γαμημένο μάθημα και να κρίνεσαι στο 100% του βαθμού από μια 3ωρη εξέταση? Αντί να σπάει σε κομμάτια,πχ 20% εργασία-ασκήσεις, 30% πρόοδος και 50% στο τέλος? ΟΛΑ γίνονται αγαπητοί.ΟΛΑ.Θέληση να υπάρχει.Και προφανώς δεν το λέω για το Πεδίο μόνο.ΔΕΝ είναι πολυτέλεια,είναι κεκτημένο και στάνταρ αυτό το σύστημα,παντού εκτός από εδώ.

Όπως επίσης έχω υπόψιν ότι αύριο θα έχω να ανταγωνιστώ τον αντίστοιχο Ελβετό,Άγγλο,Ινδό κτλπ ο οποίος πήρε πολύ πιο άνετα βαθμό στο Πεδίο,γιατί στο πανεπιστήμιο του εφαρμόστηκε ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ σύστημα σαν το παραπάνω που προανέφερα.Και εγώ εδώ έχω να κάνω με "ρομαντικές" απόψεις που μου λένε "πρέπει να το νοιώσεις το αντικείμενο και να εντριφίσεις μέρα νύχτα με ένα λιωμένο κεράκι σε ένα γραφείο"  ytold
Στα του Πεδίου όμως τώρα.Όσο και αν επιμένουν οι διδάσκοντες,ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να νοιώσω το αντικείμενο.Ναι ΔΕΝ είμαι.Για πάρα πολλούς λόγους που δεν θα αναλύσω τώρα.Είμαι υποχρεωμένος να κατάλαβω 5-10-ν πράγματα τα οποία θα θεωρούνται "ΕΠΑΡΚΗΣ" γνώση, η οποία και θα μου δίνει την βάση 5.Από εκεί και πέρα η διαβάθμιση είναι δική σας,γούστο σας και καπέλο σας.

Τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες και να χαμε να λέγαμε.Όποιος γουστάρει την επιστήμη να εμβαθύνει και να γίνει ακαδημαικός.Οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί δεν χρωστάμε τίποτα να την πληρώνουμε.ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ επιτέλους το γεγονός ότι γονείς πληρώνουνε και αμα δεν πληρώνουνε νοίκια για άλλη πόλη, πρέπει επιτέλους εμείς να τελειώσουμε και να δουλέψουμε.

ΥΓ.Grecs και Godhatesusall μπορεί στις κοσμοθεωρίες μας να απέχουμε παρασάγγας αλλά γουστάρω άπειρα το 95%+ αυτών που γράφετε
Εξαιρετική τοποθέτηση...
Logged
Cern O' Bill
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 362



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #87 on: February 17, 2015, 04:07:17 am »

οσοι θελησουν αργοτερα να δουνε λυσεις ή προτασεις λυσεων απο αυτο το ποστ την εχουνε κατσει παντως....
Logged
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #88 on: February 17, 2015, 04:12:55 am »

Θα τα μεταφέρω αφού λυθεί λίγο το θέμα, ας το αφήσουμε για την ώρα ενιαίο, μιας και αργεί η επόμενη εξέταση του πεδίου
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Cern O' Bill
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 362



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #89 on: February 17, 2015, 04:32:39 am »

Quote from: c0ndemn3d on February 17, 2015, 04:12:55 am
Θα τα μεταφέρω αφού λυθεί λίγο το θέμα, ας το αφήσουμε για την ώρα ενιαίο, μιας και αργεί η επόμενη εξέταση του πεδίου
super
Logged
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...