• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 10:13:53 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 10:13:53 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426707
Total Topics: 31710
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 29
Guests: 107
Total: 136
mpilas_giwrgos
grammaths
mike1996
ellimoschou
chidi anagonye
gksp
rafa98p
Mari0s
nikpapoutsi
mimaki
vajim
themis01
iJasonOP
fkacori
george14
elizabeth
Saint_GR
samamidou
Kont
hoo2
Amalia
apob
st3.kt
tzortzis
anastasis_sid
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων  (Read 10856 times)
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #45 on: February 16, 2015, 20:11:55 pm »

Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #46 on: February 16, 2015, 20:13:02 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #47 on: February 16, 2015, 20:15:07 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #48 on: February 16, 2015, 20:16:06 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Ο Ατρέας πήρε τα μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και έβαλε εύκολα θέματα πολλές φορές για να περάσει κόσμος. Είναι άλλη συζήτηση αυτή
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
zumo naranja
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 286



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #49 on: February 16, 2015, 20:16:54 pm »

Να πω κι εγω τη γνωμη μου, μιας και μ'αρεσουν οι ανταλλαγες αποψεων.

Θα συμφωνησω σε πολλα απο αυτα που ειπε ο Ατσι, και πιο συγκεκριμενα θεωρω λαθος οταν το επιπεδο δυσκολιας των ασκησεων που διδασκονται μεσα στην χρονια ειναι Α, στο τελος να βαζεις 2Α. Δε βρισκω λογικη σε αυτο. Αν επιανε λιγοτερο απο 4 μοναδες, και ηταν η ειδοποιος διαφορα μεταξυ του 8 και του 10, τοτε ναι, οκ. Αλλα ως ειχαν τα θεματα του πεδιου φετος, σε καταδικαζαν να αποδοσεις τέλεια αν ηθελες απλα να παρεις ενα 5ρακι. Και το δεχομαι οτι εκανες τις ασκησεις στο μαθημα, αλλα ο καθενας εχει δικαιωμα να κανει καποια λαθη για τον οποιοδηποτε λογο (δεδομενης και της πιεσης της εξετασης, ψυχολογικης και χρονικης).

Ενα ακομα θεμα που με προβληματιζει, αλλα δεν εχω καταληξει ακομα ποια ειναι η πιο σωστη αντιμετωπιση, ειναι αυτο των παλιων φοιτητων. Πχ εγω στο 6ο ετος μου δε μπορουσα να παρακολουθησω πεδιο, οποτε και δεν ειχα το "πλεονεκτημα" του οτι το 1 θεμα εγινε στην ταξη.

Για να το κλεισω, κι εγω δε θα διαφωνησω οτι ειναι ωραιο και ενδιαφερον να μην μπαινουν παντα τα ιδια και τα ιδια, αλλα θα ηθελα τουλαχιστον να διατηρειται ενας βαθμος δυσκολιας σταθερος, και αντιστοιχος με αυτα που διδαχθηκαν.

Για την ιστορια, δεν μιλαω με πικρα, γιατι εστω και δυσκολα (ή χαριστικα, οπως μας ενημερωσε ο κ. Τσιμπουκης σημερα οταν βλεπαμε τους βαθμους. Μας εβαλε ολους +1 μοναδα οπως ανεφερε) το πηρα το 5ρακι. Παρόλα αυτα η συζητηση ειναι ενδιαφερουσα και ειναι χρησιμο να ακουσουμε εμεις τους διδασκοντες, και αυτοι εμας.
Logged

Be the change you want to see in the world
kp_13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 238



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #50 on: February 16, 2015, 20:17:54 pm »

Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:58:34 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 19:46:21 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:34:02 pm
ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω...
Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί...
Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...

Σας έκανα 3 ασκήσεις σε ομοιογενή διάκενα (πυκνωτές παραλλήλων πλακών) και 7 σε καλώδια. Το ότι είναι 3 και οι ασκήσεις των καλωδίων είναι 7 σημαίνει ότι πρέπει να διαβάσετε μόνο τα καλώδια;

Αν κάνετε επιλογές στο τι διαβάζετε πάντα μπορεί να μπει κάτι που δεν ξέρετε.
Δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς αν έχουμε 7 μαθήματα τομέα και πεδίο που θέλει διαβασμα μόνο του όσο και τα 7 μαθήματα τομέα μαζί. Πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές αλλά να που και οι 7 σκέφτονται ότι πρέπει να τα διαβάσουμε όλα στο δικό τους μάθημα και τυχαίνει να πέφτουν κάποια πράγματα που δε  διαβάσαμε.
Το ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Το πρωί που ξύπνησες και έβαλες αυτό το θέμα τι σκέφτηκες;
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω χωρίς παρεξήγηση...
Είπες, ας βάλω αυτά που έκανα όλη τη χρονιά και λογικά οι φοιτητές που έχουν ασχοληθεί θα έχουν κατανοήσει;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

Το καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα είναι πολλά. Και εγώ αναπόφευκτα έκανα επιλογές κάποιες φορές όταν ήμουν φοιτητής. Αυτό, όμως, ενέχει τον κίνδυνο να πέσει κάτι που δεν ξέρεις. Τα μαθήματα είναι ενιαία, δηλαδή η ύλη που διδάσκεται είναι αυτή που πρέπει να γνωρίζετε.

Τα θέματα τα επιλέγει ο καθηγητής. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ εύκολα. Ευκολότερα από τα περσινά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει μάθει να λύνει τις πιο δύσκολες ασκήσεις με τις καταπονήσεις στα καλώδια δεν μπορεί να λύσει το πολύ πιο απλό θέμα που μπήκε.
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #51 on: February 16, 2015, 20:18:10 pm »

Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:16:06 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Ο Ατρέας πήρε τα μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και έβαλε εύκολα θέματα πολλές φορές για να περάσει κόσμος. Είναι άλλη συζήτηση αυτή

Ίδια είναι. Γιατί πριν 3 χρόνια βούηζε ο τόπος για τον κάπο. ενώ τώρα όλα κομπλέ. Άρα ή καλά έκανε ο ατρέας και άλλαξε λογική ή έκανα λάθος και υποβαθμίζει την επιστήμη του.
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #52 on: February 16, 2015, 20:19:15 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?
Λέτε να είναι όλοι στη σχολή δεξιοί και να θέλουν να τιμωρήσουν τους φοιτητές επειδή έβγαλαν πρώτη φορά αριστερά;;;  Tongue
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #53 on: February 16, 2015, 20:20:51 pm »

 Προβληματα πεδιου:

1. Το βιβλιο ειναι γεματο μαθηματικα και δεν σου λεει οτι πρακτικα αυτο που σου πε με 9πλα ολοκληρωματα ειναι αυτο και αυτο με απλα λογια. Ανταυτου πρεπει να ξεκινας απο λυμμενες ασκησεις και να νιωθεις σιγα σιγα την θεωρια μονος σου.

2. Ολοι στα μικρα εξαμηνα εχουν κενα και ολοι στα μεγαλα εχουν σιχαθει και θελουν να τελειωνουν. Αυτοι που διαβαζουν σωστα τα πεδια ειναι λιγοστοι.

3. Το προγραμμα σπουδων ειναι μια αηδεια και μιση και οταν το αντιλαμβανεσαι προσπαθεις να επιλεξεις σε ποια μαθηματα θα επικεντρωθεις και ποια θα περασεις νυχτα. Δυστυχως πρεπει να το κανεις αν θες να βγαλεις την σχολη χωρις να περασεις τα φοιτητικα σου χρονια στην βιβλιοθηκη. Σε κατι τετοιες περιπτωσεις δεν εκτιμονται οι καθηγητες και οι διδασκοντες που προσπαθουν και νοιαζονται, ισα ισα ειναι προβλημα οταν τυχαινουν στα μαθηματα που απλα εχεις επιλεξει οτι δε σε νοιαζουν.

4. Πεδιο δεν μαθαινεις σε ενα εξαμηνο ακομα και αν εισαι υπερεπιστημονας συνειδητοποιησε το, καταλαβε εκει 5-6 βασικες εννοιες, μαθε να τις χρησιμοποιεις και ο θεος βοηθος. Μην προσπαθεις να δεις 1εκ θεματα, Λυσε 2-3 πανω σε καθε εννοια.

5 Δυστυχως ο φοιτητης που νοιαζεται και διαβαζει πιθανοτατα θα βρεθει μαλακας, ενω αυτος που κανει πασαλλειματα ειναι πιθανον να βρεθει τυχερος. Αν ενα μαθημα δεν ειναι στα ενδιαφεροντα μου προτιμω να βρεθω τυχερος.
« Last Edit: February 16, 2015, 20:33:05 pm by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #54 on: February 16, 2015, 20:22:44 pm »

Quote from: zumo naranja on February 16, 2015, 20:16:54 pm

Για την ιστορια, δεν μιλαω με πικρα, γιατι εστω και δυσκολα (ή χαριστικα, οπως μας ενημερωσε ο κ. Τσιμπουκης σημερα οταν βλεπαμε τους βαθμους. Μας εβαλε ολους +1 μοναδα οπως ανεφερε) το πηρα το 5ρακι. Παρόλα αυτα η συζητηση ειναι ενδιαφερουσα και ειναι χρησιμο να ακουσουμε εμεις τους διδασκοντες, και αυτοι εμας.
Στην ανακοίνωση για τα γραπτά έλεγε άλλη μέρα. Αν πάω αύριοο να δω γραπτό θα είναι κανείς εκει?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #55 on: February 16, 2015, 20:23:19 pm »

Quote from: Karaμazoβ

Εγώ να θέσω τον εξής προβληματισμό:

Το πεδίο (όπως και τα υλικά), μπορεί να γίνει όσο εύκολο ή όσο δύσκολο θέλει ο διδάσκων ή απαιτείται από την σχολή/αντικείμενο. Πρέπει λοιπόν να βάλουμε τον πήχη κάπου, και να ρωτήσουμε : Πόση "γνώση" περιμένω από το 5αράκι, πόση από το 7, πόση από το 9-10 κ.α

Με πόση γνώση πρέπει να περνάει ο φοιτητής με.... 5αράκι? Δηλαδή ένας φοιτητής που παίρνει 5 τι περιμένουμε να ξέρει? Να κάνει gauss σε δίχωνα υπερβολοηδή, να ξέρει να λύνει 11πλά ολοκληρώματα, να κάνει τι?
Εγώ το έλεγα, το λέω, και θα το λέω: το ΜΟΝΟ κριτήριο κατ εμέ είναι να καταλάβει τι του γίνεται. Ερωτήσεις αρχικά επιπέδου:
"Ρε μπάρμπα , έχουμε 2 αγώγιμες πλάκες μήκους/πλάτους χ,y και διηλεκτρικό ανάμεσα, τι ειν τούτο"? Οποιαδήποτε απάντηση πλην του πυκνωτής= instant κόψιμο. Συνεχίζουμε με όλο και δυσκολότερες ερωτήσεις που χρειάζονται φυσική κατανόηση του προβλήματος. Εξήγησέ μας δηλαδή γιατί το τάδε πρόβλημα έχει συμμετρία ως προς τον ζ άξονα . Τέτοια πράγματα δηλαδή που θέλουν καλή κατανόηση του τι γίνεται στο πεδίο.
Μετά τις ερωτήσεις αυτές, βάζεις ένα πρόβλημα που χρειάζεται στοιχειώδη μοντελοποίηση. Του σχεδιάζεις δηλαδή έναν κυλινδρικό πυκνωτή που μοιάζει σαν σφαίρα από G3 , και περιμένεις να πει "α, έχω ΟΚ προσέγγιση αν το πάρω αυτό ως κυλινδρικό πυκνωτή" ή κάτι τέτοιο. Αν ο φοιτητής ξέρει την απάντηση στα μισά από τα παραπάνω, θεωρώ ότι πρέπει να περνάει όχι μόνο στα πεδία, αλλά σε όλα τα "τσουχτερά" μαθήματα της σχολής. Το wolphram alpha θα του λύσει ότι complex μαθηματικά προβλήματα έχεις στην ζωή σου.

Δηλαδή βλέπω πολλούς καθηγητές/μεταπτυχιακους/προπτυχιακούς να νομίζουν ότι αν ο φοιτητής ξέρει να λύνει ασκήσεις που έχουν από 2-3 "τρικ" η καθεμία, τότε ξέρει πεδίο/ηλεκτρονικές/ΣΑΕ . @@ ξέρει. Αυτό που ξέρει , και αυτό που έχει μάθει είναι να μάθει 4-5 τύπους ασκήσεων , είναι δηλαδή μια καλά εκπαιδευμένη μηχανή. Και εδώ μην νομίζεις ότι τρολλάρω, έχω κάνει για επάγγελμα (μέλος του κάσους μπέλι που χρεώνει πανάκριβα ιδιαίτερα είμαι ντε) ιδιαίτερα πχ στο πεδίο. Και στο εγγυώμαι, θα φρίξεις αν σου πω πόσοι από αυτούς που έκανα μάθημα έχουν περάσει πεδίο με 8-9 χωρίς να έχουν ΙΔΕΑ από το τι πραγματικά κάνουν. Απλά ήξεραν να ακολουθούν 10 εντολές επιπέδου λυκείου. Και φυσικά ξέρω για πεδίο απείρως λιγότερα σε σχέση πχ με σένα ή με τον τσιμπούκη, αλλά είναι αρκετά για το εξετασιοκεντρικό σύστημα του ελληνικού πολυτεχνείο. Με τον ίδιο φασόν τρόπο πέρασε πολύς κόσμος ΣΑΕ, ηλεκτρονικές, πεδία κλπ


Το επιχείρημα δηλαδή ότι "τι θέλετε, να βάζουμε ευκολότερα για να περνάτε χωρίς να ξέρετε τίποτα" δεν ισχύει, πολύ απλά γιατί ήδη αυτοί που δεν ξέρουν τίποτα περνάνε μέσω φροντηστηρίων λυκειακού επιπέδου. Μένουν και την πληρώνουν τύποι που α) δεν ξέρουν να διαβάζουν β) δεν έχουν λεφτά για φροντηστήριο γ) δεν έχουν καταλάβει ότι μπορούν eventually να περάσουν διαβάζοντας λυκειακά δ) δεν γουστάρουν να διαβάζουν κάτι που δεν καταλαβαίνουν. Ο φοιτητής , πολύ απλά περνάει αρκεί να βρουν καμιά 30αριά λυμμένα θέματα και να σταθούν τυχεροί αφού δώσουν το μάθημα 5-6 φορές. Πώς δηλαδή βοηθάτε(με) την παραπάνω κατηγορία γ) , όταν απλά το μόνο που γίνεται στην πραγματικότητα είναι να του διαλύεις του άλλου την ψυχολογία επειδή με 20 μέρες διάβασμα δεν πέρασε? Αφού στην τελική θα τον αφήσεις να περάσει είτε επειδή θα βαριέσαι να του διορθώσεις το γραπτό , είτε επειδή θα του χει μείνει τελευταίο μάθημα.

Και, μην προσλάβεις τα παραπάνω ως πρωσοπική επίθεση. Έχοντας υπάρξει και φοιτητής , και "καθηγητής"(πανάθεμά με) , και εργαζόμενος που μερικές φορές χρειάστηκα πεδιακή γνώση, προσπαθώ να συνισφέρω σε έναν διάλογο που δεν θα γίνεται με γηπεδικούς όρους. Το ζήτημα είναι να βρούμε μια άκρη, και πιστεύω ότι αν την βρούμε θα μας βοηθήσει όλους μας. Και θα χτυπίσει την παραπαιδεία που , αν και την "υπηρετούσα", την μισώ όσο τίποτε άλλο γιατί είναι πάρα μα πάρα πολύ σάπιο πράγμα
« Last Edit: February 17, 2015, 03:13:44 am by Godhatesusall » Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
zumo naranja
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 286



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #56 on: February 16, 2015, 20:24:23 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:22:44 pm
Quote from: zumo naranja on February 16, 2015, 20:16:54 pm

Για την ιστορια, δεν μιλαω με πικρα, γιατι εστω και δυσκολα (ή χαριστικα, οπως μας ενημερωσε ο κ. Τσιμπουκης σημερα οταν βλεπαμε τους βαθμους. Μας εβαλε ολους +1 μοναδα οπως ανεφερε) το πηρα το 5ρακι. Παρόλα αυτα η συζητηση ειναι ενδιαφερουσα και ειναι χρησιμο να ακουσουμε εμεις τους διδασκοντες, και αυτοι εμας.
Στην ανακοίνωση για τα γραπτά έλεγε άλλη μέρα. Αν πάω αύριοο να δω γραπτό θα είναι κανείς εκει?

Οχι, δε πηγαμε για γραπτα. Για να δουμε τους βαθμους πηγαμε και απλα περνουσε ο κ.Τσιμπουκης απο κει.
Logged

Be the change you want to see in the world
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #57 on: February 16, 2015, 20:26:18 pm »

Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 20:17:54 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:58:34 pm
Quote from: kp_13 on February 16, 2015, 19:46:21 pm
Quote from: Atsi on February 16, 2015, 19:34:02 pm
ΥΓ. Στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ ο κύριος Ζάχος μας έκανε όλη τη χρονιά 10 ασκήσεις καλωδίων, 5 μονωτήρων και 1 εισαγωγική θα τη χαρακτήριζα σχετικά με τις παράλληλες πλάκες διηλεκτρικών. Στην εξεταστική θεωρήθηκε δέον να μπει άσκηση πάνω σε πλάκες. Αγνόησε δηλαδή τη δεκαπλάσια δουλειά που έκανε να μας μάθει καλώδια και μονωτήρες. Γούστο του καπέλο του... Τη δικιά μας δουλειά όμως δε θα την πετάτε στα σκουπίδια με το έτσι θέλω...
Πανωλεθρία όπως λέτε και μεταξύ σας οι διδακτορικοί...
Απαράδεκτος έως επικίνδυνος όπως λέμε μεταξύ μας οι φοιτητές...


Σας έκανα 3 ασκήσεις σε ομοιογενή διάκενα (πυκνωτές παραλλήλων πλακών) και 7 σε καλώδια. Το ότι είναι 3 και οι ασκήσεις των καλωδίων είναι 7 σημαίνει ότι πρέπει να διαβάσετε μόνο τα καλώδια;

Αν κάνετε επιλογές στο τι διαβάζετε πάντα μπορεί να μπει κάτι που δεν ξέρετε.
Δε μπορούμε να κάνουμε αλλιώς αν έχουμε 7 μαθήματα τομέα και πεδίο που θέλει διαβασμα μόνο του όσο και τα 7 μαθήματα τομέα μαζί. Πρέπει να κάνουμε κάποιες επιλογές αλλά να που και οι 7 σκέφτονται ότι πρέπει να τα διαβάσουμε όλα στο δικό τους μάθημα και τυχαίνει να πέφτουν κάποια πράγματα που δε  διαβάσαμε.
Το ξέρεις ότι έτσι είναι τα πράγματα.
Το πρωί που ξύπνησες και έβαλες αυτό το θέμα τι σκέφτηκες;
Πραγματικά θα ήθελα να ξέρω χωρίς παρεξήγηση...
Είπες, ας βάλω αυτά που έκανα όλη τη χρονιά και λογικά οι φοιτητές που έχουν ασχοληθεί θα έχουν κατανοήσει;;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση!

Το καταλαβαίνω ότι τα μαθήματα είναι πολλά. Και εγώ αναπόφευκτα έκανα επιλογές κάποιες φορές όταν ήμουν φοιτητής. Αυτό, όμως, ενέχει τον κίνδυνο να πέσει κάτι που δεν ξέρεις. Τα μαθήματα είναι ενιαία, δηλαδή η ύλη που διδάσκεται είναι αυτή που πρέπει να γνωρίζετε.

Τα θέματα τα επιλέγει ο καθηγητής. Προσωπικά μου φάνηκαν πολύ εύκολα. Ευκολότερα από τα περσινά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος που έχει μάθει να λύνει τις πιο δύσκολες ασκήσεις με τις καταπονήσεις στα καλώδια δεν μπορεί να λύσει το πολύ πιο απλό θέμα που μπήκε.
Το γεγονός ότι όντως ήταν πιο απλό και πάτωσαν όλοι πρέπει να μας απασχολήσει όλους...
Γιατί άλλος διδάσκει και άλλος εξετάζει;
Δε θα ήταν προτιμότερο αυτός που βρίσκεται στην τάξη μέσα ακούει τις απορίες των φοιτητών αυτος να βαζει και τα θεματα;
Δε θα ήταν και πιο δίκαιο;
Και αν ο καθηγητής δε ρωτάει τη γνώμη του ανθρώπου στον οποίο εμπιστεύεται τη διδασκαλία του μαθήματος σχετικά με το τι θέματα να βάλει τότε είναι ακατάλληλος.
Έλπίζω να σας ρωτάνε και επίσης ελπίζω να τους απαντάτε οι διδακτορικοι που εχετε την ευθυνη κάποιου μαθηματος!
Logged
paul
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 701



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #58 on: February 16, 2015, 20:30:12 pm »

Ας πω και εγω την αποψη μου σαν παρατηρητης καθως το περασα περυσι.

Το Πεδιο αντικειμενικα ειναι ΠΑΛΟΥΚΙ.-
Απο τις φυσικες εννοιες που χρησιμοποιει μεχρι και τα μαθηματικα του.

Πιστευω οτι ο λογος που κοβεται ο κοσμος στο μαθημα ειναι τα μαθηματικα του ομως.Οταν πας στην εξεταση και δεν εχεις ευχερεια σε μετατροπες των συστηματων συντεταγμενων ειναι λογικο να κοπεις.Στην εξεταση το μονο κολημμα που πρεπει να εχεις ειναι η φυσικη διασταση του προβληματος.

Οποτε πρεπει αναγκαστικα να βαλεις τον κωλο σου κατω ολο το εξαμηνο,να λυσεις ασκησεις απο την αρχη μεχρι το τελος μονος σου(εκει θα βρεις τα κενα σου οπως σωστα ειπε και καποιος ακομα προηγουμενως) και στην εξεταση να μην τα παιξεις αν δεις κατι καινουριο.
Logged
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #59 on: February 16, 2015, 20:34:39 pm »

Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:15:07 pm
Quote from: c0ndemn3d on February 16, 2015, 20:13:02 pm
Quote from: athanakn on February 16, 2015, 20:11:55 pm
Θα μου απαντήσει κάποιος αν καταλήξαμε στο ότι φταίνει οι φοιτητές ή οι διδάσκοντες ή ποιος τελικά. ο πάοκ? ο σύριζα?

Φταίει ότι μας πλασάρουν οι άλλοι εύκολες τακτικές για να περνάμε μαθήματα και όταν βλέπουμε το πεδίο το κράζουμε γιατί δεν μπορούμε να το περάσουμε.

Θεωρείς πως ο ατρέας κάνει κακό μάθημα στον λογισμό 2? Δηλαδή κάνει λίγότερο δύσκολα πράγματα από ότι επιτάσει η επιστήμη του?

Επειδή δεν απάντησα, καταρχάς δεν αναφερόμουν στον Ατρέα όταν έλεγα εύκολες τακτικές, ο Ατρέας πήρε κάποια μαθήματα σε δύσκολη περίοδο και τα έκανε καλά, αλλά μεγάλο μέρος της εκτίμησης που του έδειχναν ήταν από τα εύκολα θέματα που έμπαιναν ΤΟΤΕ, και αυτό το λέω για άτομα που ξέρω.

Πάντως σίγουρα έχεις δει κάτι μαθήματα που περνάς με 20 λεπτά (που λέει ο λόγος) διάβασμα (αριθμητική ανάλυση, υλικά κτλπ). Εσύ το θεωρείς σωστό αυτό;

Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...