• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:00:25 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:00:25 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 35
Guests: 112
Total: 147
victoria
dr.giorgos
Anatolim
0restis
zgeorgitz
Yamal
Nekt
astepoul
Zaxarenia
mayia psarikoglou
dimitris585
ThanosV
HlektrikhPatata
fpapat
sofoklhs_pizza
Born_Confused
jm555
al3xts
fkagk
ඞ
Nikos_313
mavropan
acolak
Saint_GR
panos98
Athinaaz
noys
Deviate
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρομαγνητικό Πεδίο Ι (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Down Print
Author Topic: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων  (Read 10808 times)
zumo naranja
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 286



View Profile
[Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση δυσκολίας(?) θεμάτων
« on: February 10, 2015, 17:30:11 pm »

Nα ελπιζουμε σε αποτελεσματα μεσα στην βδομαδα?? Undecided
« Last Edit: September 04, 2015, 19:46:02 pm by nohponex » Logged

Be the change you want to see in the world
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #1 on: February 10, 2015, 18:12:47 pm »

Quote from: zumo naranja on February 10, 2015, 17:30:11 pm
Nα ελπιζουμε σε αποτελεσματα μεσα στην βδομαδα?? Undecided

Μεσα στη βδομάδα θα ναι ετοιμα. Αν αργησουν παραπάνω θα ναι για διαδικαστικους λόγους.
Logged

Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #2 on: February 10, 2015, 18:47:19 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 10, 2015, 18:12:47 pm
Quote from: zumo naranja on February 10, 2015, 17:30:11 pm
Nα ελπιζουμε σε αποτελεσματα μεσα στην βδομαδα?? Undecided

Μεσα στη βδομάδα θα ναι ετοιμα. Αν αργησουν παραπάνω θα ναι για διαδικαστικους λόγους.
σε περιπτωση αυτοκτονιας διορθωτη?
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Atsi
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 58


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #3 on: February 12, 2015, 06:14:39 am »

Quote from: zumo naranja on February 10, 2015, 17:30:11 pm
Nα ελπιζουμε σε αποτελεσματα μεσα στην βδομαδα?? Undecided
Βιαστικό σε κόβω! Γιατί τέτοια ανυπομονησία;
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #4 on: February 12, 2015, 22:08:43 pm »

Εγώ είμαι 6ο έτος αυτή την στιγμή. Χρωστάω ελάχιστα μαθήματα τομέα και απλά τώρα συμμαζεύω μαθήματα κορμού. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μεγάλη πλειοψηφία δεν έχει μάθει να διαβάζει ακόμα με τον τρόπο που εξετάζονται τα μαθήματα. Και το βλέπω και στον ευατό μου συγκρίνοντας το πώς διάβαζα στο 2ο έτος πχ και πως τώρα. Μαθήματα όπως πεδίο, ηλεκτρονικές, κυκλώματα κτλ στηρίζονται στην κατανόηση βασικών αρχών ( πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ ότι είναι δύσκολα μαθήματα και πολλές φορές οι ίδιοι οι διδάσκοντες, και εκφέρω προσωπική γνώμη, δεν έχουν μεταδοτικότητα ). Όσα θέματα και να λύσεις, αν δεν καταλάβεις ποιά είναι η φιλοσοφία του μαθήματος, αν δεν πέσει ίδιο θέμα δεν θα το γράψεις. Αν τώρα πχ κοπεί το 70% υπάρχει θέμα. 1ον γιατί το μάθημα απευθύνεται σε μαθητές 3ου εξαμήνου και 2ον γιατί δεν μπορείς να αγνοείς το γεγονός ότι κόπηκε πάνω από το μισό στην εξέταση. Οπότε για μένα 2 λύσεις υπάρχουν. Μία είναι αλλαγή του τρόπου μαθήματος με βάση να γίνουν κατανοητές οι βασικές αρχές του πεδίου ( Ν.Gauss σε πεπερασμένες και άπειρες επιφάνειες, εφαρμογή απλών μεθόδων επίλυσης κατοπτρισμού κτλ. ) . Και αυτό το λέω, επειδή θεωρώ πως ως μηχανικός που δεν έχει επιλέξει ακόμα τομέα δεν είναι απαραίτητο να ξέρω πως λύνονται όλες οι περίεργες περιπτώσεις κατοπτρισμού και ούτε ειδικές περιπτώσεις πεδίου.  Αν θελήσω να πάω τηλέπ θα ασχοληθώ τότε αναλυτικά με το πεδίο. Γενική γνώση ΗΜ πεδίου μια χαρά παίρνεις και με ευκολότερα θέματα. Και επίσης στο Μετσόβιο τα πεδία είναι μια χαρά "εύκολα" μαθήματα. Θεωρώ πως στο απθ γίνονται πιο δύσκολα γιατί κατά κοινή ομολογία έχουμε καλό κλάδο ΤΗΛΕΠ και γενικά θέλει να "δείξει". Η άλλη λύση είναι περισσότερες ώρες ασκήσεων κατά την διάρκεια του εξαμήνου και ελάχιστη απόκλιση από αυτές κατά την διάρκεια των εξετάσεων. Βαθμονομείς τα θέματα με τέτοιο τρόπο ώστε να γράφεις εύκολα το 5 με βάση το τι έγινε στο μάθημα, άλλες 2 μονάδες με ένα λίγο πιο ψαγμένο θέμα αλλά στις δυνατότητες του συνόλου, έ και στις άλλες 3 μονάδες βγάλε γούστα. Άσε να γράψει +7 όποιος έχει όντως ασχολειθεί με το πεδίο και το γουστάρει. Αυτά σε γενικές γραμμές. Θεωρώ άδικο γενικά να με αναγκάζεις να σαπίσω στο  πεδίο για να περάσω μάθημα 3ου εξαμήνου που στην τελική δεν ξέρω και κατά πόσο θα με εποφελήσει αν πάω πχ Ενέργεια να μάθω να λύνω την φακαμάο περίπτωση κατοπτρισμού. ( μέχρι τώρα το πιο κοντινό σε πεδίο που έχω κάνει στον τομέα ήταν κάτι ψιλά στις μηχανές για την δημιουργία πεδίου του στάτη με 3 φάσεις. γελοία πράγματα δηλαδή). Και τέλος να τονίσω πάλι πως πρέπει να περάσει στους φοιτητές ότι πρέπει να αποβάλουν την νοοτροπία του λυκείου με την περιορισμένη ύλη και την νόρμα στις ασκήσεις. Όσο πιο γρήγορα το αποβάλλεις αυτό τόσο πιο ενδιαφέρον θα γίνουν τα μαθήματα και τόσο καλύτερο το ποσοστό επιτυχίας...

Ps το πιο πιθανό είναι να έχω κοπεί στο μάθημα αλλά μάλλον έχω και προσωπικές ευθύνες για αυτό το πράγμα
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #5 on: February 13, 2015, 00:39:40 am »

Quote from: Γρια on February 12, 2015, 23:58:00 pm
Μπορώ να πω πως μακάρι τα θέματα να κινούνται πάντα σε αυτή την λογική όπως των περασμένων εξετάσεων δηλαδή, με παρακολούθηση ασκήσεων (κ επίλυσή τους) κ θεωρίας να μπορείς να πιάσεις το 5. Τώρα γνώμη μου είναι πως πολλοί προετοιμαστήκαμε γιά θέματα υψηλότερου επιπέδου κ δεν δώσαμε έμφαση σε κάποια βασικά πράγματα κ ίσως να οφείλεται εκεί η αποτυχία μερικών. Πρώτη φορά παρακολουθώ κ δίνω το μάθημα κ τα θέματα ΗΤΑΝ στη λογική των ασκήσεων κ όπως είπε κ ο καραμαζοβ αν έλυνες τις ασκήσεις που γίναν στο μάθημα κατά 80% περνούσες.

Προφανώς αν επαληθεύονται τα ποσοστά που ο ίδιος μας έδωσε κάτι άλλο παίζει. Αν το 50% δεν κάνει σωστά το θέμα 1 και ένα 80% το δεύτερο καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά.
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
AckermanMik
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1627

Όμορφη μικρή κουκλίτσα


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #6 on: February 13, 2015, 00:55:08 am »

Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Θα σας πω την άποψη μου χωρίς να θέλω να βάλω σπιρουνιές και έχοντας δώσει τρεις φορές το Πεδίο Ι, μια το πεδίο ΙΙ και μία τη Διάδοση μπορώ να έχω μια ιδέα του τι γίνεται.

Πρώτον, η μη καλή γνώση του Λογισμού ΙΙ είναι αρκετή για να σε κάνει να κοπείς στο Πεδίο. Αρκετοί νομίζουν ότι γνωρίζουν το αντικείμενο του Λογισμού ΙΙ, λίγοι όμως τον χειρίζονται καλά. Είναι ένας λόγος αποτυχίας στο πεδίο.
Δεύτερον, το ότι διαβάζεις τη λύση μιας άσκησης δε σημαίνει ούτε πως την κατάλαβες ούτε πως ξέρεις να τη λύνεις. Αν δεν κάτσεις να λύσεις ασκήσεις πεδίο κακά τα ψέματα δεν περνιέται. Εξάλλου η εξάσκηση σε προφυλάσσει από λάθη αργότερα.
Τρίτον, θέλει δουλειά και κατά τη διάρκεια της χρονιάς διότι αν το αφήσεις τελευταία βδομάδα δεν προλαβαίνεις να αφομοιώσεις τόσες γνώσεις μαθήματος.
Τέταρτον, η σκέψη πολλών πως όπως έχουν περάσει άλλα μαθήματα εύκολα, έτσι είναι και το πεδίο.
Τέλος, υπάρχει όντως μια αναντιστοιχία μαθήματος και εξετάσεων σε θέμα δυσκολίας το οποίο όμως θα το βάλω στην τελευταία θέση, καθώς δεν ειναι σε κανέναν άγνωστο το στοιχείο αυτό οπότε πρέπει να δουλέψει λίγο παραπάνω.

Πιστέψτε με πως άργησα να καταλάβω την αξία του Πεδίου, αλλά εξηγείται η δυσκολία λόγω του ότι είναι μάθημα υποδομής για έναν Ηλεκτρολόγο Μηχανικό. Αν δουλέψεις σωστά περνιέται. Αν κατανοήσεις επίσης. Αν απλά διαβάζεις ή αντιγράφεις ασκήσεις χέσε μέσα.

Και κακά τα ψέματα ρε παιδιά, όπως δεν έλυνε το πρώτο θέμα που είναι βασικό και πασίγνωστο, ε δεν έχει κάνει κάτι σωστά πως να το κάνουμε.

« Last Edit: February 13, 2015, 00:58:03 am by Psofia Psira » Logged

Quote from: opcode on September 26, 2015, 16:01:50 pm
Μια χαρά βγαίνουν όλα ... αν έχεις όρεξη για διάβασμα φυσικά. Ααα και Ευφυή Συστήματα Ρομπότ μην ξεχάσεις. Σπανίως βλέπεις τα δύο σμαράγδια της σχολής να διδάσκουν μαζί ένα μάθημα αυτομάτου ελέγχου. Είναι σαν να σου διδάσκει αρχιτεκτονική υπολογιστών ο Turing με τον Von Neumann.  Cheesy
mako54
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 186



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #7 on: February 16, 2015, 18:10:58 pm »

Κι επειδή βλέπω είχε γίνει μια αναφορά κι εδώ, περνάω κι εδώ τα αποτελέσματα σε αριθμούς μιας και είναι πιο σχετικό το topic..

@athanakn: Για το 70% που ανέφερες, έπρεπε να το παίξεις ένα στοιχηματάκι, έπεσες πολύ μέσα στην υπόθεσή σου..


Στατιστικά:

Έχουν δηλώσει το μάθημα 877 άτομα
Εξετάστηκαν οι 229

Πέρασαν το μάθημα οι 73 (~32%)

Κόπηκαν οι 153 (~68%)


Αναλυτικά ανά βαθμολογία:

0        34
1        30
2        38
3        50
4        3

5        32
5,5     11
6        6
6,5     4
7        4
7,5     4
8        4
8,5     5
9        1
10      1
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #8 on: February 16, 2015, 18:41:04 pm »

Οταν ο αλλος εχει κυλινδρικό πυκνωτη και παιρνει τυπους σφαίρας ή βγαζει -με καποιο τρόπο- αποτελέσματα ίδια με της σφάιρας, πραγματικά τι να κανουμε. Δεν μπορουμε να του βαλουμε τίποτα αλλο απο 0/3, δεν καταλαβαινει διαφορα κυλινδρου-σφαίρας, τα βλεπει ενα και το αυτό. Και αυτό το έχει κανει το 30% των γραπτων. Επίσης με ξαφνιάζει ο τρόμος ορισμένων, που ενώ ερχονταν στο μάθημα, οταν ειδαν κατι διαφορετικό σε σχεση με τις ασκήσεις που καναμε (μιλαμε για διαφορετική εκφώνηση ετσι;), παρατήσαν την ασκηση και φύγανε, την παρεδωσαν λευκη.

Το 3ο θεμα ηταν όντως δύσκολο αλλα τουλάχιστον ο κατοπτρισμός γραμμών έπρεπε να γίνει. Αφου το χαμε πει, γραμμη με ρl σε επιπεδο τελειου ηλεκτρικου αγωγου γινεται -ρl. Και επειδη ειναι επιπεδο καθε dq στη θέση h κατοπτρίζεται στο -h. Οι περισσότεροι ουτε αυτό δεν κανανε να παρουνε μια μονάδα.  Απο κει και πέρα ηταν Νόμος του Coulomb. Ειδαμε τρομερα πραγματα: ενα 20% να νομίζει οτι εχει αποκάτω διηλεκτρικό και παιρνει τύπους ρl' = ρl*(ε1-ε2/ε1+ε2)!


Δηλαδή πρεπει να πέσουν ακριβώς τα ίδια;; Ε ωραία, το 1α, 1β, 2α, 2β ήταν ίδια. Ο σκοπός ειναι να δουμε αν μαθατε τις εννοιες ωστε να μπορείτε να διαχειριστείτε σωστα ενα σχετικό πρόβλημα, οχι να δουμε αν παπαγαλισατε τις ασκήσεις. Και αφήστε τις τις πράξεις. Για λάθη στις πράξεις η βαθμολόγηση ήταν επιεικής.






ΥΓ Στον τομέα τηλεπικοινωνιών δεν κανουμε Πεδίο Ι, ομως θεμα με 3 διηλεκτρικά σε πυκνωτη έπεσε φέτος στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ, αλλα απο ο,τι τα λεγαμε και μεταξυ μας οι διδακτορικοι, πανωλεθρία και εκει.
 
« Last Edit: February 16, 2015, 18:46:59 pm by Karaμazoβ » Logged

Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #9 on: February 16, 2015, 18:53:50 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 16, 2015, 18:41:04 pm
Οταν ο αλλος εχει κυλινδρικό πυκνωτη και παιρνει τυπους σφαίρας ή βγαζει -με καποιο τρόπο- αποτελέσματα ίδια με της σφάιρας, πραγματικά τι να κανουμε. Δεν μπορουμε να του βαλουμε τίποτα αλλο απο 0/3, δεν καταλαβαινει διαφορα κυλινδρου-σφαίρας, τα βλεπει ενα και το αυτό. Και αυτό το έχει κανει το 30% των γραπτων. Επίσης με ξαφνιάζει ο τρόμος ορισμένων, που ενώ ερχονταν στο μάθημα, οταν ειδαν κατι διαφορετικό σε σχεση με τις ασκήσεις που καναμε (μιλαμε για διαφορετική εκφώνηση ετσι;), παρατήσαν την ασκηση και φύγανε, την παρεδωσαν λευκη.

Το 3ο θεμα ηταν όντως δύσκολο αλλα τουλάχιστον ο κατοπτρισμός γραμμών έπρεπε να γίνει. Αφου το χαμε πει, γραμμη με ρl σε επιπεδο τελειου ηλεκτρικου αγωγου γινεται -ρl. Και επειδη ειναι επιπεδο καθε dq στη θέση h κατοπτρίζεται στο -h. Οι περισσότεροι ουτε αυτό δεν κανανε να παρουνε μια μονάδα.  Απο κει και πέρα ηταν Νόμος του Coulomb. Ειδαμε τρομερα πραγματα: ενα 20% να νομίζει οτι εχει αποκάτω διηλεκτρικό και παιρνει τύπους ρl' = ρl*(ε1-ε2/ε1+ε2)...


Δηλαδή πρεπει να πέσουν ακριβώς τα ίδια;; Ε ωραία, το 1α, 1β, 2α, 2β ήταν ίδια. Ο σκοπός ειναι να δουμε αν μαθατε τις εννοιες ωστε να μπορείτε να διαχειριστείτε σωστα ενα σχετικό πρόβλημα, οχι να δουμε αν παπαγαλισατε τις ασκήσεις. Και αφήστε τις τις πράξεις. Για λάθη στις πράξεις η βαθμολόγηση ήταν επιεικής.






ΥΓ Στον τομέα τηλεπικοινωνιών δεν κανουμε Πεδίο Ι, ομως θεμα με 3 διηλεκτρικά σε πυκνωτη έπεσε φέτος στις Υψηλές Τάσεις ΙΙ, αλλα απο ο,τι τα λεγαμε και μεταξυ μας οι διδακτορικοι, πανωλεθρία και εκει.
 

Ωραία, ας το πάρουμε αντίστροφα το θέμα. Από τους 229 που εξετάστηκαν ας υποθέσουμε ότι οι μισοί είναι στο έτος τους κανονικά και από αυτούς τους 115 τα δέυο τρίτα παρακολούθησαν δηλαδή 76 άτομα περίπου.Από τους 73 που πέρασαν σίγουρα δεν ήταν πάνω από τους μισούς αυτοί που παρακολούθησαν. Και ξαναρωτάω. Όταν έχεις τόσο χαμηλά ποσοστά επιτυχίας στο μάθημα δεν μπορείς απλά να κλείνεις τα μάτια σου και να λες δεν είναι διαβασμένοι. Στατιστικά είναι όλα και όταν 2 στους 3 κόβονται κάτι δεν γίνεται σωστά. Δεν θέλω να πιστέψω ότι απλά είμαστε χαζοί και κοβόμαστε. Αν απλά αγνοούμε τέτοια σημάδια δεν θα αργήσει πολύ ο καιρός που θα έχουμε σκηνικά λογισμού 2 με Κάπο. ( τον οποίο εγώ προσωπικά θεωρούσα γαμάτο καθηγητή, αλλά οι απαιτήσεις στις εξετάσεις δεν είχαν επαφή με την πραγματικότητα )

Και το παράδειγμα σου απλά επιβεβαιώνει τα λόγια μου. Η πλειοψηφία δεν κατάφερε να εφαρμόσει νόμο Gauss σε πεπερασμένη γραμμική πηγή γιατί περίμενες ότι θα λύσει 3 διηλεκτρικά στις ΥΤ2?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
mako54
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 186



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #10 on: February 16, 2015, 18:55:30 pm »

Ωραία τα λες από την πολυθρόνα σου Βασίλη Τερλέγκα
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #11 on: February 16, 2015, 18:56:17 pm »

Quote from: mako54 on February 16, 2015, 18:55:30 pm
Ωραία τα λες από την πολυθρόνα σου Βασίλη Τερλέγκα

Δεν κατάλαβα ούτε το σχόλιο ούτε το ύφος. Τι θες να πεις?
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #12 on: February 16, 2015, 18:59:37 pm »

Quote from: athanakn on February 12, 2015, 22:08:43 pm
Εγώ είμαι 6ο έτος αυτή την στιγμή. Χρωστάω ελάχιστα μαθήματα τομέα και απλά τώρα συμμαζεύω μαθήματα κορμού. Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι μεγάλη πλειοψηφία δεν έχει μάθει να διαβάζει ακόμα με τον τρόπο που εξετάζονται τα μαθήματα. Και το βλέπω και στον ευατό μου συγκρίνοντας το πώς διάβαζα στο 2ο έτος πχ και πως τώρα. Μαθήματα όπως πεδίο, ηλεκτρονικές, κυκλώματα κτλ στηρίζονται στην κατανόηση βασικών αρχών ( πέραν του γεγονότος ότι θεωρώ ότι είναι δύσκολα μαθήματα και πολλές φορές οι ίδιοι οι διδάσκοντες, και εκφέρω προσωπική γνώμη, δεν έχουν μεταδοτικότητα ). Όσα θέματα και να λύσεις, αν δεν καταλάβεις ποιά είναι η φιλοσοφία του μαθήματος, αν δεν πέσει ίδιο θέμα δεν θα το γράψεις. Αν τώρα πχ κοπεί το 70% υπάρχει θέμα. 1ον γιατί το μάθημα απευθύνεται σε μαθητές 3ου εξαμήνου και 2ον γιατί δεν μπορείς να αγνοείς το γεγονός ότι κόπηκε πάνω από το μισό στην εξέταση. Οπότε για μένα 2 λύσεις υπάρχουν. Μία είναι αλλαγή του τρόπου μαθήματος με βάση να γίνουν κατανοητές οι βασικές αρχές του πεδίου ( Ν.Gauss σε πεπερασμένες και άπειρες επιφάνειες, εφαρμογή απλών μεθόδων επίλυσης κατοπτρισμού κτλ. ) . Και αυτό το λέω, επειδή θεωρώ πως ως μηχανικός που δεν έχει επιλέξει ακόμα τομέα δεν είναι απαραίτητο να ξέρω πως λύνονται όλες οι περίεργες περιπτώσεις κατοπτρισμού και ούτε ειδικές περιπτώσεις πεδίου.  Αν θελήσω να πάω τηλέπ θα ασχοληθώ τότε αναλυτικά με το πεδίο. Γενική γνώση ΗΜ πεδίου μια χαρά παίρνεις και με ευκολότερα θέματα. Και επίσης στο Μετσόβιο τα πεδία είναι μια χαρά "εύκολα" μαθήματα. Θεωρώ πως στο απθ γίνονται πιο δύσκολα γιατί κατά κοινή ομολογία έχουμε καλό κλάδο ΤΗΛΕΠ και γενικά θέλει να "δείξει". Η άλλη λύση είναι περισσότερες ώρες ασκήσεων κατά την διάρκεια του εξαμήνου και ελάχιστη απόκλιση από αυτές κατά την διάρκεια των εξετάσεων. Βαθμονομείς τα θέματα με τέτοιο τρόπο ώστε να γράφεις εύκολα το 5 με βάση το τι έγινε στο μάθημα, άλλες 2 μονάδες με ένα λίγο πιο ψαγμένο θέμα αλλά στις δυνατότητες του συνόλου, έ και στις άλλες 3 μονάδες βγάλε γούστα. Άσε να γράψει +7 όποιος έχει όντως ασχολειθεί με το πεδίο και το γουστάρει. Αυτά σε γενικές γραμμές. Θεωρώ άδικο γενικά να με αναγκάζεις να σαπίσω στο  πεδίο για να περάσω μάθημα 3ου εξαμήνου που στην τελική δεν ξέρω και κατά πόσο θα με εποφελήσει αν πάω πχ Ενέργεια να μάθω να λύνω την φακαμάο περίπτωση κατοπτρισμού. ( μέχρι τώρα το πιο κοντινό σε πεδίο που έχω κάνει στον τομέα ήταν κάτι ψιλά στις μηχανές για την δημιουργία πεδίου του στάτη με 3 φάσεις. γελοία πράγματα δηλαδή). Και τέλος να τονίσω πάλι πως πρέπει να περάσει στους φοιτητές ότι πρέπει να αποβάλουν την νοοτροπία του λυκείου με την περιορισμένη ύλη και την νόρμα στις ασκήσεις. Όσο πιο γρήγορα το αποβάλλεις αυτό τόσο πιο ενδιαφέρον θα γίνουν τα μαθήματα και τόσο καλύτερο το ποσοστό επιτυχίας...

Ps το πιο πιθανό είναι να έχω κοπεί στο μάθημα αλλά μάλλον έχω και προσωπικές ευθύνες για αυτό το πράγμα

Σαν φυσικος, στη σχολη μας που τα πεδια ηταν παρα πολυ βασικα μαθηματα και παλι πολλοι τα αφηναν χρονια και γενικα το ποσοστο 30% επιτυχια αφηνε ικανοποιημενους τους καθηγητες, επειδή ήταν το σύνηθες για τα μαθήματα αυτά. Απο την αλλη αυτο που ειπες για το μετσοβιο, εκει ειναι προσανατολισμενο το τμημα σε διαφορετικα αντικειμενα καπως σε σχεση με το δικο σας. Συμφωνώ επίσης και στο ότι σε μικρότερα έτη πολλοί δεν έχουν βρει τον σωστό τρόπο διαβάσματος ακόμα, γιατί το ίδιο έγινε και μ' εμένα και το διαπίστωσα όταν έδωσα μάθημα 3ου εξαμήνου το 7ο εξάμηνο και είδα τη διαφορά στην αντιμετώπισή μου, όπως και με αυτό που λες για την κατανομή βαθμολογίας στα θέματα, δηλαδή το 5 να είναι εφικτό, το 7 για πιο διαβασμένους και το 10 για αυτούς που πραγματικά γουστάρουν.

Αυτό που θα ήθελα να σημειώσω είναι πως δεν είναι ευθήνη των καθηγητών το εάν οι φοιτητές είναι ανώριμοι στα πρώτα έτη για να διαβάσουν σωστά. Και εγώ ήμουν, έφαγα τα μούτρα μου με 5αρια και έστρωσα. Άμα μας συμπεριφέρονται σαν λυκειόπαιδα τότε προφανώς δεν θα προχωρήσουμε.
Επίσης, για μένα προσωπικά και εξαιρώντας μαθήματα με καθηγητές περιπτώσεις, το να παρει φοιτητής βαθμο <=3 για μένα σημαίνει πως ο φοιτητής είτε πήγε αδιάβαστος - παράγκα, είτε δεν κατανόησε σωστά τι έπρεπε να διαβάσει. Οπότε το να εμπλέκονται αυτές οι βαθμολογίες, πόσο μάλλον οι λευκές κόλλες, στα στατιστικά εγώ το θεωρώ βλαβερό για την εποπτική αντίληψη του πως πήγε η εξέταση, αφού δεν είχαν να κάνουν με τα θέματα. Ειδικά οι λευκές κόλλες παιδιά, όλοι ξερουμε πως άμα δώσεις λευκή κόλλα απλά πήγες να δεις τα θέματα.
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #13 on: February 16, 2015, 19:05:06 pm »

Breaking Statistics: Για δυο ακριβως ιδιες ασκησεις απο το μάθημα στο 1ο θέμα, τις 1α και 1β, πανω απο 2/3 μοναδες πήραν οι 71 στους 229 , ήτοι το 31%. Το 70% περίπου δεν εγραψε δυο ασκησεις αντιγραφή απο το μάθημα.



Να σου πω τι θα γίνει, athanakn;  Καποια στιγμή είτε για λογους αξιολόγησης είτε οργανωμένης γκρίνιας, θα αρχίσουν να μπαίνουν θεματα εφαρμογή τύπων. Ετσι όλοι θα είμαστε ευχαριστημένοι: καθηγητές, διδακτορικοί , φοιτητες εν ομονοία και let the sleeping dogs lie. Άλλωστε αυτό ειναι και το νόημα της "αξιολόγησης" όπως πανε να την προωθήσουν, να περναει ο κόσμος χωρίς να κοπιάσει, να εχουμε υψηλους δείκτες, να ρχονται μετα τα rankings και η χρηματοδότηση (αυτο στην Ελλαδα δεν υπάρχει βεβαια) και να πα να γαμηθει η κατανόηση και η επιστήμη.


Logged

Mathematica
Καταστραμμένος
********
Posts: 5465


Apples in the human world are worth the trip.


View Profile
Re: [Η/Μ Πεδίο Ι] Ανάλυση παλιών θεμάτων
« Reply #14 on: February 16, 2015, 19:09:58 pm »

Quote from: Karaμazoβ on February 16, 2015, 19:05:06 pm
Breaking Statistics: Για δυο ακριβως ιδιες ασκησεις απο το μάθημα στο 1ο θέμα, τις 1α και 1β, πανω απο 2/3 μοναδες πήραν οι 71 στους 229 , ήτοι το 31%. Το 70% περίπου δεν εγραψε δυο ασκησεις αντιγραφή απο το μάθημα.

μα προφανώς και όταν έχεις συσσωρεύση 900 ατόμων σε ένα μάθημα δε φταίει μόνο ο καθηγητής ή το μάθημα και προφανώς και οι διδάσκωντες (και βάζω και τους διδακτορικούς φυσικά) θα προσπαθήσουν να βοηθήσουν να φύγει ο πολύς κόσμος. Ε τώρα αμα δεν γράψεις εσύ την αντιγραφή ποιός φταίει? Και το έχω κάνει κ εγώ εννοείται, αλλά ξέρω ποιός έφταιγε.
Logged

http://dilbert.com/strip/2015-05-24
Pages: [1] 2 3 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...