• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 17:45:19 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 17:45:19 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 61
Guests: 400
Total: 461
Smisios
kostas.de
kav-liaris
veri212
johnmax
CrocMonitor
alice
christina02
chenger
stavros0201
Orgianelis
Mihalist
kouf
AristeidisM
arisap
bsp
engineer2030
vpoug
Nikoletta
siagas
panagiotisv
anastas1a
chrysa.tsilika
jim1313
apob
gpsomiadis
valentini
filon05
Νικη
angelos
Lalson
koulakidis
Gone_Forever
JoHn!
Giannisl
nataliakara
chaniotism
lapin
Reidemption
mdimitrig
kriton
Hyperlaz02
dimitris papadimitriou
angelisilias14
LelisNiko
BENEDICTVS
panosvass
mantzjim
evgeniaz
paulxouras
Ecet
plapas
IASONK
IoannisMich
soa2002
fungi
Vaantoniadis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Κατασκευές και η... Ηλεκτρολογία στην πράξη. > Ηλεκτρολογικές... απορίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > ταση μεταξυ L1,N,PE
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: ταση μεταξυ L1,N,PE  (Read 4815 times)
spinalgr1990
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 82



View Profile
ταση μεταξυ L1,N,PE
« on: November 25, 2014, 14:17:30 pm »

μπορει καποιος να μου πει αν τα παρακατω γραφομενα είναι σωστά


1.  ταση  μεταξύ φασης και γειωσης ~230V
2.  ταση  μεταξύ γειωσης ουδετερου ~ 0V (αλλά πρακτικά είναι κάπου στα 3V , γιατί; )
3.  ταση  μεταξύ φασης 1 και φασης 2 σε τριφασικο ~400V
4.  ταση  μεταξύ  φασης 1 με φαση 1 =  0V
« Last Edit: November 25, 2014, 19:35:37 pm by spinalgr1990 » Logged
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: ταση μεταξυ L1,N,PE
« Reply #1 on: November 25, 2014, 14:46:03 pm »

 Θα ανοιγα τον Ντοκοπουλο στη θεση σου.
Ολοι το εχουν παρει, ειναι το βιβλιο της ΕΕΤ 2.
Αν δε το χεις πηγιανε στη βιβλιοθηκη και δανεισου το.
Logged
spinalgr1990
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 82



View Profile
Re: ταση μεταξυ L1,N,PE
« Reply #2 on: November 25, 2014, 19:36:23 pm »

Σ' ευχαριστω για την αμεση απαντηση σου.

Θα ηθελα ομως μια απαντηση χωρις να ανατρεχω σε βιβλια διοτι δεν ειμαι της σχολης.
Logged
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: ταση μεταξυ L1,N,PE
« Reply #3 on: November 25, 2014, 19:48:45 pm »

Quote from: spinalgr1990 on November 25, 2014, 14:17:30 pm
μπορει καποιος να μου πει αν τα παρακατω γραφομενα είναι σωστά


1.  ταση  μεταξύ φασης και γειωσης ~230V
2.  ταση  μεταξύ γειωσης ουδετερου ~ 0V (αλλά πρακτικά είναι κάπου στα 3V , γιατί; )
3.  ταση  μεταξύ φασης 1 και φασης 2 σε τριφασικο ~400V
4.  ταση  μεταξύ  φασης 1 με φαση 1 =  0V

είναι απλά ένα φυλλάδιο του εργαστηρίου (και όχι συμπληρωμένο) αλλά έχει λίγη θεωρία , κοίτα το μήπως βοηθηθείς

(thumbs up για τον Max Payne -αν δε κάνω λάθος)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

spinalgr1990
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 82



View Profile
Re: ταση μεταξυ L1,N,PE
« Reply #4 on: November 25, 2014, 20:55:56 pm »

το παρακατω το βρηκα σε αυτο το http://users.ntua.gr/el09791/elegxos_dokimi_ehe.pdf , αν μπορει καποιος να μας το αναλυσει καπως καλυτερα θα βοηθουσε αρκετα .


Quote
Το δυναμικό του ουδετέρου ως προς τη γείωση βρέθηκε περίπου 2 V. Εμείς θα
αναμέναμε μηδενικό δυναμικό μεταξύ γείωσης και ουδετέρου γιατί είναι δύο
ισοδυναμικοί αγωγοί καθώς ο ουδέτερο γειώνεται από τη ΔΕΗ. Το μικρό αυτό
δυναμικό εμφανίστηκε γιατί ο ουδέτερος είναι ενεργός αγωγός που διαρρέετε από
ηλεκτρικό ρεύμα με αποτέλεσμα λόγω των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων και της
πτώσης τάσης στους αγωγούς ουδετέρου και γείωσης να εμφανίζεται ένα μικρό
δυναμικό μεταξύ των δύο αγωγών. Φυσικά το δυναμικό μεταξύ ουδετέρου και
γείωσης στο σημείο που ο ουδέτερος γειώνεται από τη ΔΕΗ είναι μηδενικό αλλά σε
μία ΕΗΕ που υπάρχει μία σχετική απόσταση από το σημείο γείωσης του ουδετέρου
εμφανίζεται μία μικρή διαφορά δυναμικού.
Logged
Jericho
Guest
Re: ταση μεταξυ L1,N,PE
« Reply #5 on: November 25, 2014, 22:13:35 pm »

Quote from: spinalgr1990 on November 25, 2014, 20:55:56 pm
το παρακατω το βρηκα σε αυτο το http://users.ntua.gr/el09791/elegxos_dokimi_ehe.pdf , αν μπορει καποιος να μας το αναλυσει καπως καλυτερα θα βοηθουσε αρκετα .


Quote
Το δυναμικό του ουδετέρου ως προς τη γείωση βρέθηκε περίπου 2 V. Εμείς θα
αναμέναμε μηδενικό δυναμικό μεταξύ γείωσης και ουδετέρου γιατί είναι δύο
ισοδυναμικοί αγωγοί καθώς ο ουδέτερο γειώνεται από τη ΔΕΗ. Το μικρό αυτό
δυναμικό εμφανίστηκε γιατί ο ουδέτερος είναι ενεργός αγωγός που διαρρέετε από
ηλεκτρικό ρεύμα με αποτέλεσμα λόγω των ηλεκτρομαγνητικών πεδίων και της
πτώσης τάσης στους αγωγούς ουδετέρου και γείωσης να εμφανίζεται ένα μικρό
δυναμικό μεταξύ των δύο αγωγών. Φυσικά το δυναμικό μεταξύ ουδετέρου και
γείωσης στο σημείο που ο ουδέτερος γειώνεται από τη ΔΕΗ είναι μηδενικό αλλά σε
μία ΕΗΕ που υπάρχει μία σχετική απόσταση από το σημείο γείωσης του ουδετέρου
εμφανίζεται μία μικρή διαφορά δυναμικού.

Αν θυμάμαι καλά, η τάση που βλέπεις, πραγματικά, μεταξύ ουδετέρου (Ν) και αγωγού προστασίας (PE) εξαρτάται από τον τύπο της εγκατάστασης. Σε γενικές γραμμές, ο αγωγός (Ν) γειώνεται στην πλευρά ΧΤ μόνο των μετασχηματιστών ΜΤ/ΧΤ για λόγους που έχουν να κάνουν με την ανύψωση της τάσης του σε περίπτωση βραχυκυκλώματος. Χρησιμεύει ως ένα δυναμικό αναφοράς ως προς τη φάση και σε ένα μονοφασικό κύκλωμα υπό κανονικές συνθήκες λειτουργίας, διαρρέεται από ρεύμα. Ο αγωγός προστασίας συνδέεται με τη γείωση του καταναλωτή και σκοπός του είναι μόνο η προστασία από σφάλματα (π.χ. σε περίπτωση που αγώγιμο κέλυφος συσκευής βρεθεί υπό τάση), ούτως ώστε το κύκλωμα να κλείσει με τη γη μέσω του PE και όχι μέσω του χρήστη που θα έρθει σε επαφή με τη συσκευή. Συνεπώς, σε κανονικές συνθήκες δε θα έπρεπε διαρρέεται από ρεύμα, αν και αυτό δεν ισχύει σε αρκετές περιπτώσεις. Σε εγκαταστάσεις TNS, που είναι συνηθέστερες, οι PE και N συνδέονται αγώγιμα στην είσοδο της εγκατάστασης του καταναλωτή (μηδενική τάση μεταξύ τους εκεί), αλλά χρησιμοποιούνται ξεχωριστοί αγωγοί έπειτα. Σε κάποιο άλλο σημείο, μπορεί η τάση που θα μετρήσεις να είναι λίγο διαφορετική, γεγονός που οφείλεται σε πτώση τάσης στον ουδέτερο λόγω του ρεύματος που τον διαρρέει  (το "λόγω ηλεκτρομαγνητικών πεδίων" δε μου λέει κάτι). Σε εγκαταστάσεις TNC χρησιμοποιείται ο ίδιος αγωγός για N και PE, οπότε το δυναμικό τους είναι παντού το ίδιο. Tέλος, σε εγκαταστάσεις TNCS χρησιμοποιείται κοινός αγωγός μέχρι κάποιο σημείο και μετά διαχωρίζονται (π.χ. κοινός από τον γενικό πίνακα μέχρι υποπίνακες, στους οποίους διαχωρίζονται) οπότε και πάλι η διαφορά τάσης έχει να κάνει με την απόσταση του σημείου μέτρησης από το σημείο σύνδεσης των δύο αγωγών. Αν κάποιος το κατέχει καλύτερα, ας διορθώσει ή προσθέσει κάτι...
« Last Edit: November 25, 2014, 22:17:04 pm by Jericho » Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...