• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:28:48 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:28:48 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 09:48:06]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431505
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 39
Guests: 757
Total: 796
dimitragelos
samamidou
kav-liaris
Kyrisan
vajulin
vpoug
azelfos
alex6kyr
dimopoul
kostas.13v
gkirgkirs
giannhs
iximini
movstitch
apovl
dsaragiotis
mike1996
kakousios
stathis_zch
dimikotz
fischer03
georgeb
Anasalex
sinex
iliaskou
MrGreekArrow
PAPARI69
Thanasis_pap
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
AlexKyr
akoryf
spaschal
smantzaa
kerfy
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Τηλεπικοινωνιακού Κύκλου > 8ο Εξάμηνο > Μαθήματα Επιλογής > Κβαντική Φυσική (Moderator: kathrin_p) > [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Go Down Print
Author Topic: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014  (Read 26180 times)
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #120 on: June 26, 2014, 19:56:51 pm »

Στο θεμα 1 του 2010 π λεει "οταν το σωματιδιο εχει ελαχιστη δυνατη ενεργεια" τι αλλαζει σε αυτη την περιπτωση? Επισης λεει μαζας m, το αποτελεσμα στο τελος που λεει να βρουμε το πλατος L θα ειναι συναρτησει του m?
Logged
claus
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 948



View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #121 on: June 26, 2014, 20:13:44 pm »

Quote from: geralt on June 26, 2014, 19:56:51 pm
Στο θεμα 1 του 2010 π λεει "οταν το σωματιδιο εχει ελαχιστη δυνατη ενεργεια" τι αλλαζει σε αυτη την περιπτωση? Επισης λεει μαζας m, το αποτελεσμα στο τελος που λεει να βρουμε το πλατος L θα ειναι συναρτησει του m?
Το σωματιδιο εχει την ελαχιστη δυνατη ενεργεια οταν n=1 (προκειται για σωματιδιο σε κουτι..) Ναι το αποτελεσμα ειναι συναρτηση της μαζας αφου δεν σου δινει συγκεκριμενη μαζα.. L=(h/4)sqrt(3/2m)
Logged
tsiantis
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 62


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #122 on: June 26, 2014, 20:31:26 pm »

παιδιά στην άσκηση με το μαγνήσιο (6)...
ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ?

γράφουμε ΜΟΝΟ με ελληνικά
« Last Edit: June 26, 2014, 20:41:22 pm by Exomag » Logged
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #123 on: June 26, 2014, 20:46:07 pm »

γενικά οι ασκήσεις 6,7 σε ποιές αντιστοιχούν??
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Fcoriolis
Guest
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #124 on: June 26, 2014, 20:53:47 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on June 26, 2014, 20:46:07 pm
γενικά οι ασκήσεις 6,7 σε ποιές αντιστοιχούν??
7->εκτός
6->Περίπου 3 θέμα 2010!
Logged
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #125 on: June 26, 2014, 20:58:09 pm »

ευχαριστώ!
όταν λες 7 εκτός,εννοείς εκτός ύλης ή εκτός θεμάτων??
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Fcoriolis
Guest
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #126 on: June 26, 2014, 21:02:37 pm »

Quote from: princess_of_the_dawn on June 26, 2014, 20:58:09 pm
ευχαριστώ!
όταν λες 7 εκτός,εννοείς εκτός ύλης ή εκτός θεμάτων??
Και τα δύο λογικά! Tongue
Logged
MG9S
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 187



View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #127 on: June 26, 2014, 21:05:39 pm »

παιδια η ασκηση 2 του 2010 ειναι κομπλε η της λυπει κατι?? επειδη δεν βλεπω πουθενα να χρησιμοποιειται οτι το λι8ιο ειναι διπλα ιονισμενο οπως αυτη του Mg
Logged
Fcoriolis
Guest
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #128 on: June 26, 2014, 21:08:56 pm »

Quote from: MG9S on June 26, 2014, 21:05:39 pm
παιδια η ασκηση 2 του 2010 ειναι κομπλε η της λυπει κατι?? επειδη δεν βλεπω πουθενα να χρησιμοποιειται οτι το λι8ιο ειναι διπλα ιονισμενο οπως αυτη του Mg
Δεν είναι κομπλέ!
Είπαμε οι ασκήσεις είναι κακογραμμένες!
Logged
Schro
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2797


if cats could talk, they wouldn't.


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #129 on: June 26, 2014, 21:36:46 pm »

Quote from: tsiantis on June 26, 2014, 18:30:05 pm
παιδια δεν καταλαβαινω τι παιζεται ακριβως με το zeff  και τον υπολογισμο των Ε,Ε+,Ε++ στην ασκηση με Mg. μπορει κανεις να εξηγησει αναλυτικα τον υπολογισμο?  Undecided

+1
Logged

------------------------------------TIPS FOR SUCCESS------------------------------
If you run out of handsoap, simply boil water and dip your hands into it. Heat kills bacteria.

When a zombie tells you that they want brains, what they mean is they want an education. Don't be afraid to help them.

Don't study until the night before a big exam. This will ensure that all the information is fresh in your mind.
Joseph D.
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1082


Someone else might have gotten it wrong.


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #130 on: June 26, 2014, 21:46:10 pm »

1) Ρε παιδιά, σοβαρά η απάντηση του 'ποιες γραμμές έχουν μεγαλύτερο μήκος κύματος στο φάσμα' είναι το ότι ο άξονας είναι βαθμονομημένος σε αύξουσα συχνότητα, οπότε c = λf;

2) Στο quantum-problems-1.pdf που έχει ανεβάσει ο Γκανούλης, κάτι ασκήσεις με αβεβαιότητες και κάτι άλλες με θερμοκρασίες και ενέργεια Fermi είναι εκτός ύλης;

3) Στο quantum-problems-1.pdf πάλι, στην 43-22, ποιο υποτίθεται ότι είναι το Zeff του Νατρίου; Το απλό Z = 11; Και στην 43-39, πάλι βάζουμε απλά τον ατομικό αριθμό Z στον τύπο των ενεργειών (γιατί δεν βλέπω κάποιον τρόπο να βρεις το Zeff);

4) Στο quantum-problems-1.pdf πάλι, στην 43-2, όταν n = 4 δεν υποτίθεται ότι ΔΕΝ είναι υδρογόνο; Ή το 'χω καταλάβει λάθος;

Ευχαριστώ.
Logged

'No tests on species with members capable of calculus. Simple rule, never broke it.'
Laharl
Θαμώνας
****
Posts: 460

Mental Institutions


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #131 on: June 26, 2014, 22:05:45 pm »

Στο 3ο Θέμα 2012 εκεί που λέει ποια πιστεύετε ότι έχει τον μεγαλύτερο ιονισμό έχω την εξής λύση:

Αφού έχουμε κάνει την ηλεκτρονική διάταξη βλέπουμε ότι τα πρώτα δύο στοιχεία έχουν n=3 ενώ το 3ο στοιχείο έχει n=4

Άρα παίρνοντας τον τύπο Ε= -13,6*Ζeff^2/n^2 και βάζοντας όπου Zeff το Ζ τους βρίσκουμε ότι την μεγαλύτερη ενέργεια την έχει το στοιχείο με Ζ=18 αφού το στοιχείο με Ζ=19 έχει στον παρανομαστή n^2=16

Έχω κάτι λάθος στο σκεπτικό μου?
Logged
vasilis1005
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1131


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #132 on: June 26, 2014, 22:10:25 pm »

Quote from: Laharl on June 26, 2014, 22:05:45 pm
Στο 3ο Θέμα 2012 εκεί που λέει ποια πιστεύετε ότι έχει τον μεγαλύτερο ιονισμό έχω την εξής λύση:

Αφού έχουμε κάνει την ηλεκτρονική διάταξη βλέπουμε ότι τα πρώτα δύο στοιχεία έχουν n=3 ενώ το 3ο στοιχείο έχει n=4

Άρα παίρνοντας τον τύπο Ε= -13,6*Ζeff^2/n^2 και βάζοντας όπου Zeff το Ζ τους βρίσκουμε ότι την μεγαλύτερη ενέργεια την έχει το στοιχείο με Ζ=18 αφού το στοιχείο με Ζ=19 έχει στον παρανομαστή n^2=16

Έχω κάτι λάθος στο σκεπτικό μου?

νομιζω οχι

αλλα πιο απλα μπορεις να πεις οτι επειδη το Ζ=18 ειναι ευγενες αεριο θα ειναι πιο δυσκολο να του παρουμε ηλεκτρονιο (επειδη βρισκεται στην ιδανικη κατασταση που μπορει να εχει ενα στοιχειο) σε σχεση με τα αλλα δυο, οποτε θα εχει μεγαλυτερη ενεργεια ιονοσμου.
Logged
geralt
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 402


View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #133 on: June 26, 2014, 22:11:46 pm »

Quote from: claus on June 26, 2014, 20:13:44 pm
Quote from: geralt on June 26, 2014, 19:56:51 pm
Στο θεμα 1 του 2010 π λεει "οταν το σωματιδιο εχει ελαχιστη δυνατη ενεργεια" τι αλλαζει σε αυτη την περιπτωση? Επισης λεει μαζας m, το αποτελεσμα στο τελος που λεει να βρουμε το πλατος L θα ειναι συναρτησει του m?
Το σωματιδιο εχει την ελαχιστη δυνατη ενεργεια οταν n=1 (προκειται για σωματιδιο σε κουτι..) Ναι το αποτελεσμα ειναι συναρτηση της μαζας αφου δεν σου δινει συγκεκριμενη μαζα.. L=(h/4)sqrt(3/2m)
thx!
Logged
Σαλτιμπάγκος
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 442



View Profile
Re: [Κβαντική Φυσική] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2014
« Reply #134 on: June 26, 2014, 22:16:34 pm »

Quote from: geralt on June 26, 2014, 22:11:46 pm
Quote from: claus on June 26, 2014, 20:13:44 pm
Quote from: geralt on June 26, 2014, 19:56:51 pm
Στο θεμα 1 του 2010 π λεει "οταν το σωματιδιο εχει ελαχιστη δυνατη ενεργεια" τι αλλαζει σε αυτη την περιπτωση? Επισης λεει μαζας m, το αποτελεσμα στο τελος που λεει να βρουμε το πλατος L θα ειναι συναρτησει του m?
Το σωματιδιο εχει την ελαχιστη δυνατη ενεργεια οταν n=1 (προκειται για σωματιδιο σε κουτι..) Ναι το αποτελεσμα ειναι συναρτηση της μαζας αφου δεν σου δινει συγκεκριμενη μαζα.. L=(h/4)sqrt(3/2m)
thx!
Αφου λεει "ηλεκτρονιο" δεν παιρνουμε την μαζα του ηλεκτρονιου κ το βρισκουμε;
Logged
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...