• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:22:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 01:22:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 32
Guests: 121
Total: 153
Yamal
thomasdt
thathas12
iliaspapam
ArchieHadCells
ValKar
vagelismo
ilias123
dimitris585
μιλτοςμ
Christina_R
Stathiss
zgeorgitz
charbel
myrtosa
christina02
anon
kokkinosgior
bougatsa
george14
Mavromati
ore525
Anatolim
mavropan
tols1
Kyritsisss
astepoul
gogolhs
Fraser
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μετά τη Σχολή > Στη δουλειά (Moderators: hjalmar, PolarBear) > MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] Go Down Print
Author Topic: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ  (Read 9366 times)
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #30 on: April 23, 2013, 15:00:51 pm »

Γιατί σε αυτό το φόρουμ πάντα τα ισοπεδώνουμε όλα;

Το marketing είναι επιστήμη. Μελετάει την ψυχολογία της μάζας και σου δίνει τον τρόπο που πρέπει να προωθήσεις το προϊόν σου (το οποίο το έφτιαξες εσύ και ξέρεις ότι είναι γαμάτο) έτσι ώστε να έχει απήχηση. Είναι ο συνδυασμός της διαφήμισης με τον οικονομικό κλάδο. Δεν είναι κακό εξ ορισμού και δεν δαγκώνει.

Από την άλλη, κατά την προσωπική μου γνώμη, το MLM είναι κακό και δαγκώνει. Επίσης, μπορεί το marketing να το χρησιμοποιήσεις για να πουλήσεις κάτι που δεν έφτιαξες εσύ και ξέρεις ότι είναι γαμάτο, αλλά για να πουλήσεις κάτι χάλια σε ανθρώπους που δεν το χρειάζονται. Πάλι, το marketing είναι απλά το εργαλείο, το τι κάνεις με αυτό είναι δικό σου θέμα.

Ό,τι δουλειά και να κάνετε στη ζωή σας, από υπηρεσία μέχρι κώδικα, θα χρειάζεστε τμήμα marketing γιατί όσο καλό και να είναι αυτό που έφτιαξες, αν δεν το ξέρει κανένας ή αν δεν τους πείσεις ότι είναι καλό, θα το έχεις και θα το χαίρεσαι μόνος σου (και δεν θα έχεις να φας).
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #31 on: April 23, 2013, 15:44:09 pm »

 Το μαρκετινγκ ειναι επιστημη και μαλιστα η σκοτεινη πλευρα της επιστημης. Τωρα το οτι το μαρκετινγκ καθοριζει τα παντα πρεπει να μας προβληματιζει και οχι να πεφτουμε στην κλασσικη παγιδα "ετσι ειναι τα πραγματα"
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Infinite Loop
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 706


We are the Harbinger of your perfection.


View Profile
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #32 on: April 23, 2013, 17:38:56 pm »

Quote from: vasso on April 23, 2013, 15:00:51 pm
Το marketing είναι επιστήμη. Μελετάει την ψυχολογία της μάζας

Off-topic: φυσικα και δεν ειναι επιστημη - δεν πληροι κανενα κριτηριο επιστημονικοτητας, κατω απο οποιονδηποτε και οσοδηποτε χαλαρο ορισμο της επιστημης. Και η αστρολογια υποτιθεται οτι μελετα την επιδραση των ουρανιων σωματων στην ανθρωπινη ζωη, μηπως να την ονομασουμε και αυτην επιστημη;

On-topic: το MLM ειναι ενα καραμπινατο σχημα πυραμιδας, με αλλαγμενες μονο μερικες λεξεις - κυριως για νομικιστικους λογους. Αμα δεν το καταλαβαινει αυτο καποιος, ειναι ή ηλιθιος ή βαλτος.
Logged

This one doesn't have time for your solid waste excretions.
g
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1580


Increscunt animi, virescit volnere virtus


View Profile
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #33 on: April 23, 2013, 22:17:09 pm »

Quote from: vasso on April 23, 2013, 15:00:51 pm
Γιατί σε αυτό το φόρουμ πάντα τα ισοπεδώνουμε όλα;

Το marketing είναι επιστήμη. Μελετάει την ψυχολογία της μάζας και σου δίνει τον τρόπο που πρέπει να προωθήσεις το προϊόν σου (το οποίο το έφτιαξες εσύ και ξέρεις ότι είναι γαμάτο) έτσι ώστε να έχει απήχηση. Είναι ο συνδυασμός της διαφήμισης με τον οικονομικό κλάδο. Δεν είναι κακό εξ ορισμού και δεν δαγκώνει.

Από την άλλη, κατά την προσωπική μου γνώμη, το MLM είναι κακό και δαγκώνει. Επίσης, μπορεί το marketing να το χρησιμοποιήσεις για να πουλήσεις κάτι που δεν έφτιαξες εσύ και ξέρεις ότι είναι γαμάτο, αλλά για να πουλήσεις κάτι χάλια σε ανθρώπους που δεν το χρειάζονται. Πάλι, το marketing είναι απλά το εργαλείο, το τι κάνεις με αυτό είναι δικό σου θέμα.

Ό,τι δουλειά και να κάνετε στη ζωή σας, από υπηρεσία μέχρι κώδικα, θα χρειάζεστε τμήμα marketing γιατί όσο καλό και να είναι αυτό που έφτιαξες, αν δεν το ξέρει κανένας ή αν δεν τους πείσεις ότι είναι καλό, θα το έχεις και θα το χαίρεσαι μόνος σου (και δεν θα έχεις να φας).


Αυτό που σου λείπει ,είναι ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ και μάλιστα σε μαζική κλίμακα ,που ξαφνικά κάνει τον φανταστικό κόσμο του marketing που έφτιαξες, πραγματικό και θέτει την όποια κουβέντα στο καινούργιο  επίπεδο του επίσημου ,οργανωμένου σε σχολές μάρκετιγκ ,ως εργαλείου της αυτοαναπαραγωγής της καπιταλιστικής παραγωγής - κοινωνικής σχέσης .










[tldr]

Μια ανάπτυξη της κατηγορίας για μη επιστημονικότητα μέσα απο έναν τελείως μη επιστημονικό δρόμο

http://www.youtube.com/watch?v=gSw_wDch1zA

Περιγράφεις  ενα παραμυθένιο marketing και ένα κόσμο ασπούμε που όλοι είναι ελεύθεροι επαγγελματίες και φτιάχνουν ελέυθερα τα προιόντα τους και τα διαθέτουν στην αγορά γιατί είναι "γαμάτα " και φυσικά θέλουν όλοι οι άλλοι να μπορούν να πάρουν τα "γαμάτα" προιόντα τους, για να μην τα χαίρονται μόνοι τους και έτσι φτιάξαν το marketing .Ανθρωπιστικό το μάρκετινγκ.

Παραθέτεις  ενα marketing του marketing .

Αν έπειθες τον κόσμο να το δεχτεί, θα ήταν αποδεκτό και πετυχημένο απο τους ειδικούς του και νομίζω ότι θα μπορούσες να το πετύχεις με ΛΕΦΤΑ και ΜME  (brute force) κτλπ .Φυσικά αν δεν τα κατάφερνες θα ήταν αποτυχημένο marketing κάτι όμως που δεν συμβαίνει όταν έχεις λεφτά και μίντια .Είτε έτσι είτε αλλιώς μόνο για το αντικείμενο του μάρκετινγκ ή για τοπροιόν μιλάς (όχι εσυ προσωπικά  Smiley ) και εκμεταλεύεσαι της διπλανές επιστήμες γιατί με την περιπλοκή που δημιουργείς μέσω τη ψυχολογίας της αγοράς δεν μπορείς να συνεισφέρεις πουθενά.
Αναπτύσοντας αυτό και μερικές άλλε σκέψεις :

Σε ένα βασικό επίπεδο to marketing δεν είναι επιστήμη καθώς οι γνώστες του αντικειμένου ,θα μπορούσαν να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν πάνω στην ορθότητα του συλλογισμού σου -που είναι στοιχειώδης- (χωρίς να χρηματιστούν η να έχουν κάποιο άλλο συμφέρον απο την απόφαση τους ) , χωρίς κανείς να μπορεί να αποδείξει μέσω των εργαλείων του ίδιου αλλά και των γειτονικών του αντικειμένων, την απόφαση του χωρίς πρίν να έχει πειράξει το περιβάλλον ασπούμε του πειράματος η να έχει σκοπό να το πειράξει.(στην πραγματικότητα μαζί σου θα συμφωνούσαν μια χαρά, γιατί ωραιοποιείς ,όσο ωραιοποιεί η bp μέσω των δώρων που δίνει στα βενζινάδικα την ύπαρξη της αλλά τότε η κουβέντα μπορεί να είναι κυρίως πολιτική και επιστημονική. ) .

Πχ σε εναν αρχαιολογικό συλλογισμό αποδεδειγμένο (όχι με την μαθηματική φυσικά λογική ) μέσω της ιστορίας ή της ανθρωπολογίας ,ή σαν εναν φυσικό συλλογισμό μέσω των μαθηματικών ή για έναν ψυχολογικό συλλογισμό ίσως μέσω της γλωσσολογίας κτλπ μπορούν οι ειδικοί να αποφανθούν ή έστω είναι πολύ σπανιότερες αυτές οι περιπτώσεις που δεν μπορούν και όποτε αυτό συμβαίνει σήμερα, γιατί να μην οφείλεται ακριβώς στην αρρώστεια του μάρκετινγκ και του κέρδους μέσα και δίπλα στην επιστήμη?
Μην μου πείς ότι το μάρκετινγκ είναι προορισμένο μόνο για καταναλωτικά αγαθά και δεν έχει νόημα να το εφαρμόζεις αλλού ή  ότι έχει σκοπό να σταθεροποιήσει τις καταστάσεις ώστε όντως να  γίνει διαχρονικό και σταθερό στην κοινωνία,γιατί το πρώτο είναι ψέμα και το δεύτερο είναι αυτό είναι ακριβώς που ισχυρίζομαι ότι προσπαθεί να κάνει γι'αυτό δεν είναι επιστήμη και δεν είναι μάρκετινγκ αλλά το ΚΕΦΑΛΑΙΟ στην ουσία.

Λίγο σχηματικά και απλοποιητικά : προιόν - εμπόρευμα -->καπιταλισμός-->διαφήμιση -μάρκετινγκ (τακτικές και του μικρομαγαζάτορα αλλά ΚΥΡΙΩΣ των βιομηχανιών αγαθών και θεάματος) --->ανάγκη καπιταλισμού για επιβίωση του  ---> ιμπεριαλιασμός ή φιλελευθερισμός κτλπ + νέα προιόντα για παραγωγή , νεο παγκόσμιο εμπόρευμα και επέκταση της αγοράς -->ψηλαφίζουμε τι μπορεί να γίνει ανάγκη =μάρκετινγκ -->προχωρούμε στην υλοποίησης σχεδόν παράλληλα -->διαφήμιση -->τσεκάρουμε αν έπιασε ---> κτλπ κτλπ.

Ξαναγυρνόντας πίσω λίγο ,αν προσπαθούσες να αποδείξεις την επιστημονικότητα-ορθότητα της γεωμετρίας μέσω της γεωμετρικής απόδειξης , ταυτολογικά , φαντάζομαι ότι οι γεωμέτρες θα σε έπερναν με τις ντομάτες...Εκτός απο αυτό όμως ,έτσι και αλλιώς αναγκαστικά, θα κατέληγες στις παραδοχές της ,που προφανώς είναι βαθιά ριζομένες στην ανθρώπινη -γηίνη αντίληψη.
Αν εξαιρέσουμε ,ότι το ίδιο δεν θα συνέβαινε ποτέ στο μάρκετινγκ, δηλαδή δεν θα έφτανες ποτέ με συνέπεια στις παραδοχές και τον ορισμό του ,όταν και αν αυτό  γινόταν, θα βλέπαμε ότι οι παραδοχές αφορούν κάτι που φτιάχτηκε πρόσφατα ,κάτι που δεν βιώθηκε και ενσωματώθηκε πάνω στην εξέλιξη και την φυσική επιλογή της εμπειρίας ,κάτι που δεν έγινε γνώση αργά με σοφία, αλλά επιβλήθηκε γρήγορα και βίαια.Το ότι έχει να κάνει με αγαθά και υπηρεσίες και γενικά με πράματα που ο άνθρωπος ξέρει και διακρίνει άπειρα χρόνια σαν χρήση, δεν έχει καμία σημασία ,καθώς δεν παρουσιάζοναι ως τέτοια τα προιόντα , παρά μόνο αυτά που διαφημίζονται και λιγότερο (τρόφιμα και αν πχ) .

Μια ιστορική αναδρομή ως αντίστοιχο παράδειγμα κακιάς επιστημονοποίησης μιας υπόθεσης που στο απλό επίπεδο της, θα μπορούσε και μπορεί να είναι χρήσιμη για την ανθρωπότητα (όπως ακριβώς το μάρκετινγκ στο επίπεδο της καλαίσθητης πληροφόρησης περί "ιδιοτήτων προιόντων" που είπε ο ex mechanus  ) : [

Κάποιοι κάποτε ,πήγαν να κάνουν και την παραμορφωμένη και άκαμπτη διαλεκτική του σταλινισμού, επιστήμη .Eνα δείγμα της κατάληξης είναι αυτό : http://en.wikipedia.org/wiki/Lysenkoism και αυτό το δέχονται όλοι έυκολα ως άσχημη κατάληξη   ... Τι ακριβώς εμποδίζει να σκεφτούμε την κατάληξη του ΣΥΝΟΛΙΚΟΤΕΡΟΥ, τελείως ανηθικότερου και ασαφέστερης αφετηρίας - αρχής ,marketing ? Φυσικά μας εμποδίζει το marketing το ίδιο ,και αυτή είναι μια ισότιμη με τις άλλες λειτουργία του και το ύπουλο της υπόθεσης ...Οτι ενώ ξεκινάει την πορεία του με ΔΥΝΑΜΗ και επιφάνεια (χρήμα ,μίντια,διασυνδέσεις ) καταλήγει βαθιά στην ψυχολογία κάτι που η σταλινική καταστολή και προπαγάνδα δεν έκανε ασπούμε. ]


Θέλω να πω ότι δεν είναι τίποτα παραπάνω απο έναν έλεγχο της επιστήμης απο την οικονομική πολιτική του καπιταλισμού το μάρκετιγκ και η επιστημονοποίηση του είναι η αντίστοιχη προπαγάνδα.Εύκολα διαπιστώνει κανείς στο σήμερα εξάλλου την εισχώρηση του στα λεγόμενα κολλέγια και μαλιστα εμπλεκόμενο, σε πεδία τελείως άσχετα με το ίδιο (πληροφορική ασπούμε).Δηλαδή εκτός της όλο και πιο μονοδιάστατης ενασχόλησης και καταρτισης ,τώρα έχουμε και τον άξονα του μάρκετινγκ που μας επιφυλάσσουν γιατί εξάλλου  "έτσι είναι τα πράματα ρε παιδιά,έτσι λειτουργεί ο κόσμος μην ψάχνετε για ουτοπίες" ....γιατί να πούμε ψέματα ?

Συνοπτικά αν είναι εργαλείο, το σύγχρονο marketing ,είναι εργαλείο του καπιταλισμού και δεν είπε κανείς ότι είσαι σατανάς (...ίσως και να το είπε  Grin ) αμα το αναγνωρίζεις αλλά δεν κάνεις και κάτι ή ακόμα αν έτυχε να το εξασκείς. Το να το υπερασπίζεσαι δινοντας του δανεικό κύρος όμως είναι κατακριτέο πιστεύω.

Μία ακόμα συλλογιστική καταλήξη είναι ότι η πολύ σημαντική έννοια της ουδέτερης επιστήμης-εργαλείου ,που όντως χειρίζεσαι όπως θες (ανέφερες το μάρκετινγκ ως τέτοια) , είναι αυτή της παραδοχής-βάσης, του οικοδομήματος που φτιάχνεται-ορίζεται ,όταν μετά απο κάποια ανάγκη που εμφανίζεται και χάριν εξέλιξης της ικανοποιητικής εκπλήρωσης αυτής της ανάγκης, η εμπειρική τεχνική μετατρέπεται και δομείται σε επιστημονική γνώση .Εσύ ανέφερες μόνο χρήση στο τώρα (στην καλύτερη) .Σε αυτήν την έννοια πρέπει νομίζω να ανατρέξουμε για να  κρίνουμε όχι επιστημολογικά αλλά ιστορικά το αν είναι επιστήμη το μάρκετινγκ.


 ( Οταν η ίδια η "επιστήμη" αρχικά εμπεριέχει αναπόφευκτα την μελλοντική διάρθρωση της, που αυτή επηρεάζει επίσης αναπόφευκτα ,την χρήση και την κατεύθυνση της ΜΑΚΡΟΠΡΟΣΘΕΣΜΑ,δεν μπορεί να είναι επιστήμη, μπορεί να είναι όμως λάθος .Σκέφτομαι...σαν νοητικό παράδειγμα ότι αν μπορούσαμε ντετερμινιστικά να δούμε το μέλλον με fast forward ι θα το σκοτώναμε τώρα και αυτό θα συνέβαινε,όσες φορές και αν κάναμε το fast forward ,σχετικά την θεσμοθέτηση του marketing ως επιστήμη και την διάδοση του. )


[συναισθηματολογίες]Το να ρίχνεις την ευθύνη απο πάνω σου και να λες ..." έ έτσι είναι τι να κάνουμε, πως να βγάλουμε τα λεφτά μας? " δεν νοιάζει κανέναν εκτός απο εσένα και όλους στην λογική του ότι η λύση στο "πως" ,ούτε κατά διάνοια δεν οργανώνεται συλλογικά  Cheesy ... Ναι σύμφωνοι, και άλλοι σκοτώνουν ,άλλοι ζητιανέυουν ,άλλοι είναι εργάτες σε κακές συνθήκες ,άλλοι είναι καθηγητές ,άλλοι πουλάνε ναρκωτικά ,άλλοι τρώνε τα λεφτά των γονιών τους,άλλοι πεθαίνουν απο δίψα και άλλοι αυτοκτονούν με τα ψυχοφάρμακα που αγόρασαν -μετά απο κάποιο πετυχημένο διαφημιστικό κάποιας φαρμακοβιομηχανίας - η που τους τα χορήγησε ο ψυχίατρος τους ξερωγώ  ... και όλα αυτά ΕΙΝΑΙ έτσι ,γιατί πολύ απλά έτσι ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ .Το θέμα είναι, που θέλουμε να πάει αυτό το ΕΙΝΑΙ και με ποια διαδικάσία θέλουμε να πάει, γιατί αυτή η διαδικάσία θα είναι η ζωή μας λογικά .[/συναισθηματολογές]


τα ίδια σε έναν πολύ  ηπιότερο  βαθμό και με λίγο διαφορετικό τρόπο θα μπορούσα να τα σκεφτώ και για, τα του μηχανικού , για την σύγχρονη εφαρμοσμένη ψυχολογία κτλπ .


αντίσταση στην ψευδαίσθηση της λακωνικότητας ως επικοινωνίας / επίθεση στην άμεση χρηστικότητα και στον οργανωμένο λόγο

[/tldr]

φταίει λίγο και ο λογισμός 2 ντάξει ...όχι μόνο το μάρκετινγκ Smiley
« Last Edit: April 23, 2013, 22:37:41 pm by g » Logged

ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #34 on: April 23, 2013, 22:53:23 pm »

Quote
Σε ένα βασικό επίπεδο to marketing δεν είναι επιστήμη καθώς οι γνώστες του αντικειμένου ,θα μπορούσαν να συμφωνήσουν ή να διαφωνήσουν πάνω στην ορθότητα του συλλογισμού σου -που είναι στοιχειώδης- (χωρίς να χρηματιστούν η να έχουν κάποιο άλλο συμφέρον απο την απόφαση τους ) , χωρίς κανείς να μπορεί να αποδείξει μέσω των εργαλείων του ίδιου αλλά και των γειτονικών του αντικειμένων, την απόφαση του χωρίς πρίν να έχει πειράξει το περιβάλλον ασπούμε του πειράματος η να έχει σκοπό να το πειράξει.(στην πραγματικότητα μαζί σου θα συμφωνούσαν μια χαρά, γιατί ωραιοποιείς ,όσο ωραιοποιεί η bp μέσω των δώρων που δίνει στα βενζινάδικα την ύπαρξη της αλλά τότε η κουβέντα μπορεί να είναι κυρίως πολιτική και επιστημονική. ) .

αυτο δεν ισχυει, η αν ισχυει, τοτε ισχυει καθολικα για τις οικονομικες επιστημες-οτι δεν ειναι επιστημες δηλ. με βαση τον ορισμο σου.
http://www.lifo.gr/mag/columns/5478
(μην γκρινιαξετε λογω lifo, διαβαστε το αρθρο).

Quote from: Infinite Loop on April 23, 2013, 17:38:56 pm
Off-topic: φυσικα και δεν ειναι επιστημη - δεν πληροι κανενα κριτηριο επιστημονικοτητας, κατω απο οποιονδηποτε και οσοδηποτε χαλαρο ορισμο της επιστημης. Και η αστρολογια υποτιθεται οτι μελετα την επιδραση των ουρανιων σωματων στην ανθρωπινη ζωη, μηπως να την ονομασουμε και αυτην επιστημη;
H αστρολογια δεν ειναι επιστημη. Το μαρκετινγκ ειναι. Το ειδα στην wiki.
« Last Edit: April 23, 2013, 22:56:10 pm by ACE » Logged

Ερχεται μια μερα...
g
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1580


Increscunt animi, virescit volnere virtus


View Profile
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #35 on: April 23, 2013, 23:37:05 pm »

ε δεν είναι μωρέ η καριόλα

εδιτ:σοβαρά δεν είναι το ίδιο όμως το marketing με την μακροοικονομία ξερωγώ οσον αφορά τα κριτήρια επιστημονικότητας.και αν είναι έχουν πρόβλημα τα κριτήρια επιστιμονικότητας μάλλον .

σχετικά με το δίλλημα ...Καταρχήν ο μεσάζοντας τι ρόλο βαράει ? και καλά κλειστό και περιορισμένο το σύστημα και αυστηρά ορισμένο και πετάγεται ενας μεσάζοντας και δίνει λεφτά και αποθηκέυει και κάνει το κομμάτι του ?

Σε αυτή τη λογική θα σου πω τι να γίνει ...καταρχήν ο βαρουφάκης και ο μεσάζοντας θα βρούν δουλειά παραγωγική και δεν θα κοροιδεύουν τον κόσμο με χαζά διλλήματα ο ένας και ο άλλος κάνοντας επαγγελματική δουλειά ως αρχίδι [συνολικά το λέω αυτό γιατί ενω δεν παράγει έχει τελικά μεγάλο λόγο στην διάρθρωση στο σχέδιο της παραγωγής και στην ιστορία της]

Τελικά  έχουμε το σύστημα χωριό - πόλη.Επεμβαίνουμε στην πόλη και λέμε στους καταπιεσμένους της αλλά και γενικά στον πληθυσμό της να οργανώσουμε μαζί την παραγωγή με γνώμονα τις υλικές αρχικά ανάγκες που θα καθορίζουμε οι ίδιοι αλλά μην ξεχνόντας και τις πνευματικές που σχετίζονται με το σύστημα της παραγωγής,τους λέμε επίσης τι σημαίνει καταναλωτική κοινωνία για να μην ξαν..... α ξέχασα, υπαρχουν μόνο ψωμιά και καλαμπόκια ... ε αυτά οπότε .Τους μαθαίνουμε να φτιάχνουν και κανένα ουίσκυ γιατί θα βαρεθούν μόνο να τρώνε ψωμιά, μετά να παίζουν και κανένα ρόκ  ν ρόλ και είμαστε οκ (στα τελευταία θα χρειαστούμε τον μεσάζοντα για τελευταία φορά να κάνει τα μαγικά  για να βρεί κιθάρες και αποστακτήριο - όπως βρίσκει και λεφτά εξάλλου για να κάνει τα κομπρεμί του με τις τιμές κτλπ )

τελοσπάντων δεν νομίζω ότι εκεί είνα το θέμα με την οικονομία και το απλοποιεί για να μην εξηγήσει τα ανεξήγητα . είπε ο g απο το thmmy.gr που δεν έχει ούτε μισό πτυχίο.

 Smiley Wink Cheesy Grin Sad Shocked Cool Huh Roll Eyes Embarrassed Lips Sealed Undecided Kiss Cry
« Last Edit: April 24, 2013, 01:40:06 am by g » Logged

Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: MLM- Μια σχετικα συγχρονη ΑΠΑΤΗ
« Reply #36 on: August 08, 2015, 14:05:21 pm »

Quote from: night.atk on April 22, 2013, 11:25:45 am
Το να διαβάζω μπαρούφες απο κλειστόμυαλους ηλιθίους στο insomnia και στο lifo δεν μου προκαλεί καμία εντύπωση.Αλλά το να διαβάζω τέτοιες ασυναρτησίες από συμφοιτητές μου μου προκαλεί στεναχώρια πράγματι.Χωρις κανείς σας να έχει ιδέα τι ειναι πυραμίδα,τι είναι ΜLM και πως δουλεύει,ποια είναι τα συστήματα με τα οποία δουλεύει και το πως κερδίζει η εταιρία και ο κάθε ανεξάρτητος αντιπρόσωπος έχετε άποψη.Περίμενα πιο σοβαρές απόψεις οταν άνοιξα το ποστ αλλα δυστηχώς ακόμα και εδω μέσα υπάρχουν τετοιοι άνθρωποι.Λυπάμαι κύριοι,είστε καταδικασμένοι να βρείτε μια δουλίτσα,να δουλέυετε για πενταροδεκάρες και να ζείτε μεσα στην μίζερια.Οχι επειδή δεν θα ασχολειθείτε με τα MLM ή οτιδήποτε παρόμοιο.Απλά επειδή φροντισαν να σας βαλουν παροπίδες απο μικρούς.Αντε,συνεχίστε για αγώνες ταξικούς τωρα,για αγωνες ανατροπής κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ.Καλη συνέχεια στην μίζερη ζωή σας "συναδελφοι ηλεκτρολογάκια".

Υ.Γ. Οσο για τους 3000 αποχαυνωμένους ηλιθίους που εσκασαν 20 ολόκληρα ευρώ στο Βελλίδειο,πολύ θα ήθελες να εισαι εκεί πιστεψε με.Αλλα ξέχασα,20 ευρώ για σένα ειναι πολλά.Εισαι αλάνι του δρόμου εσύ,συμμορίτης,Απλύτος. 

http://www.thestival.gr/society/police/item/186679-etaireies-pyramida-yposxontan-eukola-kerdi-kai-eksapatousan-synergates-tous-se-thessaloniki-kai-alles-poleis-tis-elladas



Εξιχνιάστηκε έπειτα από επισταμένη και συστηματική έρευνα αστυνομικών του Τμήματος Προστασίας Περιουσιακών Δικαιωμάτων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, απάτη κακουργηματικής μορφής, σχετικά με παράνομη δραστηριότητα "πλέγματος" εταιριών, σε βάρος ανυποψίαστων συνεργατών και πελατών τους.

Ταυτοποιήθηκαν ως δράστες πέντε άτομα, δυο αλλοδαποί, ηλικίας 50 και 46 ετών (ανδρόγυνο) και τρεις ημεδαποί, ηλικίας 58, 52 και 54 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για το αδίκημα της «Απάτης σε βαθμό κακουργήματος, κατ' επάγγελμα και κατ' εξακολούθηση» και για παράβαση του Νόμου περί «Προστασίας των καταναλωτών».

Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, από το Νοέμβριο του έτους 2010, συστήθηκαν συνολικά πέντε (5) εταιρίες, μία εκ των οποίων αποτελούσε υποκατάστημα εταιρίας με έδρα χώρα της κεντρικής Ευρώπης, με κατά περίπτωση διαχειριστές και νόμιμους εκπροσώπους, το προαναφερόμενο ζευγάρι.

Σκοπός των εταιριών ήταν η ενεργή συμμετοχή των υποψήφιων θυμάτων τους με την καταβολή μεγάλου χρηματικού ποσού, σ' ένα εσκεμμένα πολύπλοκο και δυσνόητο πρόγραμμα που επιδέχεται διάφορες ερμηνείες κι έχει τη δυνατότητα να τροποποιείται ανάλογα με τις ανάγκες της εταιρίας.

Πραγματοποιώντας σεμινάρια και επιμελημένες συναντήσεις σε διάφορους χώρους, προσέλκυαν νέους συνεργάτες – πελάτες, στους οποίους υπόσχονταν πολυτελή ζωή και αυξημένα οικονομικά οφέλη, ως εταιρία με διεθνή παρουσία και δραστηριότητα.

Χρησιμοποιώντας πυραμιδωτή μορφή ανάπτυξης εταιρίας, έπειθαν επαγγελματίες ότι με την ένταξή τους στο συγκεκριμένο πρόγραμμα που προωθούσαν, θα αποτελούσαν συμβεβλημένες επιχειρήσεις μιας εκ των πέντε προαναφερόμενων εταιριών και θα διεύρυναν το πελατολόγιό τους, ενώ θα εξασφάλιζαν έκπτωση στην παροχή υπηρεσιών και αγορά προϊόντων μεταξύ των συναλλασσόμενων επιχειρήσεων.

Επιπλέον, με την διαβεβαίωση της εταιρίας για αυτόβουλη αποχώρηση των μελών οποιαδήποτε στιγμή επιθυμούσαν, λαμβάνοντας παράλληλα το αρχικό χρηματικό ποσό που κατέβαλαν, εξάλειψαν κάθε επιφύλαξη των θυμάτων τους, με αποτέλεσμα την άμεση ένταξή τους στο προαναφερόμενο πρόγραμμα.

Η παράνομη δράση των πέντε εμπλεκομένων στην υπόθεση εντοπίζεται στις πόλεις της Θεσσαλονίκης, του Βόλου, της Μυτιλήνης και των Μεγάρων Αττικής, ενώ από την περαιτέρω αστυνομική έρευνα προέκυψε οτι από το Νοέμβριο του έτους 2010 έως τον Σεπτέμβριο του έτους 2013, εξαπατήθηκαν τουλάχιστον είκοσι (20) άτομα.

Σημειώνεται ότι, το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των (81.071,6) ευρώ.

Η σχηματισθείσα δικογραφία υπεβλήθη στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό τυχόν άλλων παθόντων.
Logged
Pages: 1 2 [3] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...