• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:12:11 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:12:11 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1075
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 44
Guests: 1038
Total: 1082
Patroklis
anouba
iliaskou
micelethe
Tzikaman
PrincessConsuela
vasilis saitis
ttsengel
Anastasiam
Akis Papanikolaou
ThanosKoutsoump
ioannisdamantis
user03
alekos87
Mavromati
Northern Eagle
kakousios
vmanousi
witchingHour
femanak
Anasta
Giannis Masterio
stathis_zch
georkala
EiriniGeo
kchristoua
Athinaaz
Anita
socrates
bennett
giannisdomu
larryen
themis01
menelaras
CodeBro
Cloud Strife
Papalamprous humor
nikol michalou
Mr Watson
UrbanCat
GK
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Down Print
Author Topic: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012  (Read 15898 times)
ion
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 435



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #45 on: April 30, 2012, 17:41:01 pm »

παιδιά

με τον Μ21, στη μελετη κίνησης, τι κάνατε; σε ποιον υποπίνακα τον βάλατε;

Logged

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλ-Μηχ

http://aphm.espivblogs.net/
oMpixlas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 128


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #46 on: May 01, 2012, 13:39:47 pm »

Παιδιά, να ρωτήσω... Στη μελέτη κίνησης: απ'ότι κατάλαβα, ο Ανδρέου μας έχει δώσει την ηλεκτρική ισχύ κι όψι την ονομαστική ισχύ των κινητήρων (ώστε μέσω του πίνακα 14.12 να μπλέξουμε και βαθμούς απόδοσης, κτλ κτλ...). Ωστόσο, πως θα βρούμε εμείς τον συντελεστή ισχύος και το ονομαστικό ρεύμα του κάθε κινητήρα εφόσον δεν ξέρουμε πως να τον βρούμε αυτόν τον κινητήρα από τον πίνακα. Για να το ξεκαθαρίσω: αν μας έδινε την ονομαστική ισχύ, θα πηγαίναμε στον πίνακα, θα βρίσκαμε την ονομαστική ισχύ, θα διαιρούσαμε με τον βαθμό απόδοσης, θα βρίσκαμε την ηλεκτρική πραγματική ισχύ, και μετά από το πινακάκι θα βρίσκαμε και cosφ κτλ κτλ. Τώρα?
Logged
oMpixlas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 128


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #47 on: May 01, 2012, 19:42:41 pm »

Και κάτι ακόμα... για την εγκατάσταση των καλωδίων από Γενικό Πίνακα μέχρι υποπίνακες, τα κάνατε θαμμένα τα καλώδια ή εναέρια?
Logged
kakarot89
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 158


-.-


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #48 on: May 02, 2012, 14:14:47 pm »

Quote from: oMpixlas on May 01, 2012, 19:42:41 pm
Και κάτι ακόμα... για την εγκατάσταση των καλωδίων από Γενικό Πίνακα μέχρι υποπίνακες, τα κάνατε θαμμένα τα καλώδια ή εναέρια?
Υπόγεια
Logged

Extraordinary claims require extraordinary evidence
kakarot89
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 158


-.-


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #49 on: May 02, 2012, 14:36:56 pm »

Quote from: oMpixlas on May 01, 2012, 13:39:47 pm
Παιδιά, να ρωτήσω... Στη μελέτη κίνησης: απ'ότι κατάλαβα, ο Ανδρέου μας έχει δώσει την ηλεκτρική ισχύ κι όψι την ονομαστική ισχύ των κινητήρων (ώστε μέσω του πίνακα 14.12 να μπλέξουμε και βαθμούς απόδοσης, κτλ κτλ...). Ωστόσο, πως θα βρούμε εμείς τον συντελεστή ισχύος και το ονομαστικό ρεύμα του κάθε κινητήρα εφόσον δεν ξέρουμε πως να τον βρούμε αυτόν τον κινητήρα από τον πίνακα. Για να το ξεκαθαρίσω: αν μας έδινε την ονομαστική ισχύ, θα πηγαίναμε στον πίνακα, θα βρίσκαμε την ονομαστική ισχύ, θα διαιρούσαμε με τον βαθμό απόδοσης, θα βρίσκαμε την ηλεκτρική πραγματική ισχύ, και μετά από το πινακάκι θα βρίσκαμε και cosφ κτλ κτλ. Τώρα?
Έστω ότι έχεις δοσμένη ηλεκτρική ισχύ Pel=3kW, αυτό σημαίνει ότι η μηχανική ισχύς σου είναι περίπου στο 2,(κάτι), για αυτό ψάχνεις στον πίνακα 2 τιμές μια πάνω από αυτή και μια κάτω από αυτή όσο πιο κοντά γίνεται. Από ότι θυμάμαι στον πίνακα οι τιμές αυτές είναι Pm1=2,2 και Pm2=3kW. Βρίσκεις την ηλεκτρική ισχύ για αυτές τις 2 τιμές μέσω του βαθμού απόδοσης που υπάρχει στον πίνακα, έτσι θα καταλήξεις με δύο ηλεκτρικές ισχύς Pe1,Pe2, ανάμεσα στις οποίες θα είναι αυτή που ψάχνεις. Τώρα πρέπει να βρεις το ονομαστικό ρεύμα, πρόσεξε ότι ο πίνακας είναι στα 380V, ενώ εμείς έχουμε 400V, δηλαδή οι τιμές των ρευμάτων που σου δίνει ο πίνακας ΔΕΝ είναι σωστές. Γνωρίζοντας όμως τα επιμέρους cosφ για κάθε ισχύ θα βρεις το ρεύμα από τη σχέση: I1=Pe/(V*cosφ1) και θα καταλήξεις με τα ρεύματα Ι1 και Ι2 που αφορούν τα ονομαστικά ρεύματα των δύο κινητήρων που βρίσκονται σε ισχύ Pe1 και Pe2. Για να βρεις το ζητούμενο ονομαστικό ρεύμα για κινητήρα ηλεκτρικής ισχύος Pel=3kW θα κάνεις τώρα γραμμική παρεμβολή, δηλαδή:
(Iον-Ι1)/(Pel-Pe1)=(I2-I1)/(Pe2-Pe1).
Όλα γνωστά και βρίσκεις το ονομαστικό. Αντίστοιχα γραμμική παρεμβολή κάνεις για να βρεις το cosφ και το λόγο Ιεκ/Ιον της μηχανής.
Αυτή τη διαδικασία ακολουθήσαμε εμείς και κάποιες άλλες ομάδες με τις οποίες μιλήσαμε.
Logged

Extraordinary claims require extraordinary evidence
FireStarter
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 218


Φάτε μάγκο


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #50 on: May 02, 2012, 21:28:30 pm »

Είναι απαραίτητη η χρήση απαγωγέων υπερτάσεων στη μελέτη υποσταθμού, ή επειδή δεν ασχολούμαστε με αντικεραυνική προστασία δεν θα ασχοληθούμε και με αυτούς;
Βέβαια υπέρταση δεν συμβαίνει μόνο λόγω κεραυνού.
Logged

Τι, που δεν πα-δεν πάω εγώ σχολή; Πως δεν πάω, πάω κι εγώ σχολή...σχολή...πάω...
T--hmmy
Θαμώνας
****
Posts: 396


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #51 on: May 03, 2012, 00:16:11 am »

Quote from: kakarot89 on May 02, 2012, 14:36:56 pm
Quote from: oMpixlas on May 01, 2012, 13:39:47 pm
Παιδιά, να ρωτήσω... Στη μελέτη κίνησης: απ'ότι κατάλαβα, ο Ανδρέου μας έχει δώσει την ηλεκτρική ισχύ κι όψι την ονομαστική ισχύ των κινητήρων (ώστε μέσω του πίνακα 14.12 να μπλέξουμε και βαθμούς απόδοσης, κτλ κτλ...). Ωστόσο, πως θα βρούμε εμείς τον συντελεστή ισχύος και το ονομαστικό ρεύμα του κάθε κινητήρα εφόσον δεν ξέρουμε πως να τον βρούμε αυτόν τον κινητήρα από τον πίνακα. Για να το ξεκαθαρίσω: αν μας έδινε την ονομαστική ισχύ, θα πηγαίναμε στον πίνακα, θα βρίσκαμε την ονομαστική ισχύ, θα διαιρούσαμε με τον βαθμό απόδοσης, θα βρίσκαμε την ηλεκτρική πραγματική ισχύ, και μετά από το πινακάκι θα βρίσκαμε και cosφ κτλ κτλ. Τώρα?
Έστω ότι έχεις δοσμένη ηλεκτρική ισχύ Pel=3kW, αυτό σημαίνει ότι η μηχανική ισχύς σου είναι περίπου στο 2,(κάτι), για αυτό ψάχνεις στον πίνακα 2 τιμές μια πάνω από αυτή και μια κάτω από αυτή όσο πιο κοντά γίνεται. Από ότι θυμάμαι στον πίνακα οι τιμές αυτές είναι Pm1=2,2 και Pm2=3kW. Βρίσκεις την ηλεκτρική ισχύ για αυτές τις 2 τιμές μέσω του βαθμού απόδοσης που υπάρχει στον πίνακα, έτσι θα καταλήξεις με δύο ηλεκτρικές ισχύς Pe1,Pe2, ανάμεσα στις οποίες θα είναι αυτή που ψάχνεις. Τώρα πρέπει να βρεις το ονομαστικό ρεύμα, πρόσεξε ότι ο πίνακας είναι στα 380V, ενώ εμείς έχουμε 400V, δηλαδή οι τιμές των ρευμάτων που σου δίνει ο πίνακας ΔΕΝ είναι σωστές. Γνωρίζοντας όμως τα επιμέρους cosφ για κάθε ισχύ θα βρεις το ρεύμα από τη σχέση: I1=Pe/(V*cosφ1) και θα καταλήξεις με τα ρεύματα Ι1 και Ι2 που αφορούν τα ονομαστικά ρεύματα των δύο κινητήρων που βρίσκονται σε ισχύ Pe1 και Pe2. Για να βρεις το ζητούμενο ονομαστικό ρεύμα για κινητήρα ηλεκτρικής ισχύος Pel=3kW θα κάνεις τώρα γραμμική παρεμβολή, δηλαδή:
(Iον-Ι1)/(Pel-Pe1)=(I2-I1)/(Pe2-Pe1).
Όλα γνωστά και βρίσκεις το ονομαστικό. Αντίστοιχα γραμμική παρεμβολή κάνεις για να βρεις το cosφ και το λόγο Ιεκ/Ιον της μηχανής.
Αυτή τη διαδικασία ακολουθήσαμε εμείς και κάποιες άλλες ομάδες με τις οποίες μιλήσαμε.

Aπό το φυλλάδιο ΑΒΒ πραγματικος κινητήρας 1500rpm 400V 7.5kW In=15.6A
Από τον πίνακα 14.12 η προσέγγιση που είναι γενικά λάθος  In=15.6A
Αυτό που κάνετε εσείς βγάζει In=14.8A
Logged
gandreou
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #52 on: May 03, 2012, 13:26:51 pm »

Λόγω εκλογών παρατείνεται η περίοδος αποριών στην εργασία μέχρι και την Τετάρτη, 9/5.
« Last Edit: May 03, 2012, 18:27:45 pm by gandreou » Logged
panos13
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 835


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #53 on: May 03, 2012, 13:37:41 pm »

Quote from: gandreou on May 03, 2012, 13:26:51 pm
Λόγω εκλογών παρατείνεται η περίοδος αποριών στην εργασία μέχρι και την Τετάρτη, 16/5.
Μα 15/5 δεν είναι η τελική ημερομηνία παράδοσης?
Logged
bloox@
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 185



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #54 on: May 03, 2012, 17:02:19 pm »

Φανταζομαι 9/05
Logged

Smile without a reason why, love as if you were a child..!
gandreou
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 19



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #55 on: May 03, 2012, 18:28:11 pm »

Σωστά φαντάζεσαι... Με ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι...
Logged
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #56 on: May 03, 2012, 19:54:11 pm »

Δε γίνεται να παραταθεί λίγο και η ημερομηνία παράδοσης?

Γιατί και εμείς ένα μυαλό το έχουμε.
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
sΚονταριτσα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3652



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #57 on: May 03, 2012, 20:02:53 pm »

να δωθει παραταση λεω κεγω.και ελπιζω να το λενε και ολοι οι υπολοιποι  Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

sprich mir nicht wenn du nicths wichtiges zu sagen hast.
kakarot89
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 158


-.-


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #58 on: May 04, 2012, 12:21:07 pm »

Quote from: T--hmmy on May 03, 2012, 00:16:11 am

Aπό το φυλλάδιο ΑΒΒ πραγματικος κινητήρας 1500rpm 400V 7.5kW In=15.6A
Από τον πίνακα 14.12 η προσέγγιση που είναι γενικά λάθος  In=15.6A
Αυτό που κάνετε εσείς βγάζει In=14.8A

Ο πίνακας 14.12 είναι σίγουρα λάθος, αφού πρώτον αναφέρετε σε μηχανική ισχύ 7,5kW(σαν να λέμε περίπου 7,8kW ηλεκτρική), ενώ εμάς μας δίνετε κατευθείαν ηλεκτρική και δεύτερον είναι στα 380 και όχι στα 400V.
Εσύ τι έκανες? Χρησιμοποίησες φυλλάδια της ΑΒΒ? Σε αυτά τα 7,5kW είναι ηλεκτρική ισχύς ή μηχανική ?
« Last Edit: May 04, 2012, 12:24:36 pm by kakarot89 » Logged

Extraordinary claims require extraordinary evidence
T--hmmy
Θαμώνας
****
Posts: 396


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ] Εργασία 2012
« Reply #59 on: May 04, 2012, 12:43:04 pm »

Quote from: kakarot89 on May 04, 2012, 12:21:07 pm
Quote from: T--hmmy on May 03, 2012, 00:16:11 am

Aπό το φυλλάδιο ΑΒΒ πραγματικος κινητήρας 1500rpm 400V 7.5kW In=15.6A
Από τον πίνακα 14.12 η προσέγγιση που είναι γενικά λάθος  In=15.6A
Αυτό που κάνετε εσείς βγάζει In=14.8A

Ο πίνακας 14.12 είναι σίγουρα λάθος, αφού πρώτον αναφέρετε σε μηχανική ισχύ 7,5kW(σαν να λέμε περίπου 7,8kW ηλεκτρική), ενώ εμάς μας δίνετε κατευθείαν ηλεκτρική και δεύτερον είναι στα 380 και όχι στα 400V.
Εσύ τι έκανες? Χρησιμοποίησες φυλλάδια της ΑΒΒ? Σε αυτά τα 7,5kW είναι ηλεκτρική ισχύς ή μηχανική ?

Προφανώς είναι μηχανική ισχύς τα 7.5 KW παντού. Εγώ το έκανα με τον 2ο τρόπο γιατι πρέπει? να πάρουμε τον πίνακα 14.12 δηλαδή λες ότι οι τιμές του πίνακα 14.12 είναι για 400V. Στο παράδειγμα που είπα φαίνεται ότι αν κάνεις επιπλέον προσέγγιση πχ το cosφ και το n των 380 για 400 και In από τον τύπο,το ρεύμα βγαίνει μικρότερο από το κανονικό.Στα 15 kW θα βγάλεις ακόμα μικρότερο ρεύμα και στα 75kW τα 4Α δεν θα είναι αμελητέα διαφορά.
Τα καλώδια και τα μέσα προστασίας θα τα υπολογίζεις για ρεύμα μικρότερο,ενώ αλλιώς θα χεις "λάθος" το cosφ και τον n κατα 0.01 μεγαλύτερο ή μικρότερο που δεν χρειάζονται πουθενά.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...