• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:23:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:23:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426693
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 74
Guests: 117
Total: 191
ggalamat
Sotiris_atha
tzortzis
PetrosCc
Tasaras
panapasc05
evitzv
summersunshine
mariachatz
ThanosKoutsoump
pliroforikarios
Nikolas Tsamitros
anna.ts
xarabalios
maik
Theislander
mhtsakos02
theodoridoueu
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
alex_g
swthrhs
George_RT
Nekt
nikol michalou
Conriz
ellimoschou
kstavroulis
unreasonable
Billyskotsikas
marilita
ariadnipm
HlektrikhPatata
Yamal
pkoko
andripappa
georkala
kimxnas
Νικηφόρος Πατσιούρας
Saint_GR
xarisagraf
sotirispo2
Nikos.Ts
florianm
TitiTs
asemas
kchristoua
Stathisxd
dimitire
Christop
xanthosp
chaniotism
skoloni
dtkyriak
dorapangeiou
ONETWIN
gmout
vpoug
Captain
akoil
Thanasiscon1
Haralampos
Bit4Thought
apapagd
mmikelo
Panagismark
arisap
Don
user182
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Λογισμός ΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Λογισμός ΙΙ] Συζήτηση για Λογισμό ΙΙ [2011]
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Down Print
Author Topic: [Λογισμός ΙΙ] Συζήτηση για Λογισμό ΙΙ [2011]  (Read 12020 times)
Oltzi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 190


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #60 on: June 24, 2011, 01:31:49 am »

san_zoulapi μαλλόν ζεις σε άλλο κοσμό...

Θα είσαι μελλοντικός Mr. ΜΙΤ... Είναι αρκετά πιθανό...
Logged
png
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2101



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #61 on: June 24, 2011, 01:45:21 am »

Απλά θα μπορούσαμε να κάνουμε με πολλούς τρόπους τη ζωή μας εύκολη...
Το μάθημα αυτό είναι υποβάθρου.
Δε σε νοιάζει ο λογισμός ΙΙ καθαυτός, όσο η γνώση περιστροφής-απόκλισης-gauss-stokes τέλος. Άντε και ιδιότητες πεδίων.
Επίπεδο θες σε άλλα μαθήματα, πάνω στο αντικείμενο του ηλεκτρολόγου.
(επίσης φίλε ζουλάπι, οι άνθρωποι που γράφουν λογισμό ΙΙ 9-10 είναι τρία άτομα σε κάθε έτος...ε δεν τους λες και αντιπροσωπευτικό δείγμα  Tongue)

Θέλω να πω, μια σχολή δεν πρέπει να προσφέρει μόνο επίπεδο γνωστικό.
Πρέπει κατά κύριο λόγο να προσφέρει μια γραμμική σχέση προσπάθειας-αποτελέσματος.
Ο πολύ έξυπνος ή ο πολύ καταπάνω στη σχολή θα ξεχωρίσουν έτσι κι αλλιώς.

Γενικά η τεχνητή δυσκολία είναι κακό πράγμα.
(Εκτός αν μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει ή ακόμα και να διακριθεί μέσα από αυτήν.)

Logged

τακτοποιημένο χάος
giannhs12
Θαμώνας
****
Posts: 466


be the change you wanna see !!!!


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #62 on: June 24, 2011, 02:05:05 am »

 διαβαζω πολλα post εδω και μερες ta οποια περιεχουν πολλα παραπονα για το μαθημα του λογισμου 2 (κυριωσ απ οτι καταλαβαινω στο κομματι του καππου) .......απλα θα ηθελα να αναφερω την αποψη μου χωρισ φυσικα να θελω να προσβαλλω κανενα(ελπιζω να μην με παρεξηγησει κανεισ)................σαν πρωτοτοετησ σιγουρα ξερω πολυ λιγα πραγματα και εχω λιγη εμπειρια σε σχεση με το τι γινεται στη σχολη.........αυτο ομωσ που ειδα σαν φοιτητησ στο πρωτο ετοσ ειναι οτι ειναι λιγοι οι διδασκοντεσ που οταν μπαινουν στη ταξη μπαινουν για να κανουν μαθημα,δεν εχουν το τουπε του καθηγητη,ειναι οργανωμενοι με σημειωσεισ,παλια θεματα στο internet,προστιτοι σουσ φοιτητεσ και σοβαροι στα θεματα που ζητανε στο τελοσ....και οταν λεω σοβαροι δεν εννοω να βαζουν ευκολα αλλα σοβαρα θεματα(τα οποια να εχουν λιγεσ πραξεισ αλλα να ειναι ωραιεσ ασκησησεισ οι οποιεσ να εχουν ενδιαφερον)..........κατα την αποψη μου ο καπποσ ειναι με διαφορα ο καλυτεροσ καθηγητησ που ειδα ωσ τωρα στη σχολη (να μου πεισ λεσ και εχεισ δει και πολλουσ ακομα πρωτο ετοσ εισαι)..ναι πρωτο ετοσ ειμαι ακομα αλλα μπορω να καταλαβω αν αυτοσ που ειναι στο πινακα και διδασκει εχει ορεξη και αυτο που κανει το κανει με τη ψυχη του και οχι επειδη εξω θα λεει οτι ειναι καθηγητησ στο τμημα των ηλεκτρολογων....... και 200 ερωτησεισ να του κανεισ τη ωρα που παραδιδει ειναι ικανοσ να σου τισ απαντησει ολεσ........ακομα τα θεματα που ζητησε φετοσ ειχαν αναφερθει  στα μαθηματα των ασκησεων και κατα την αποψη μου δεν ειναι καθολου θεωρητικα αλλα αυτο που αναφερα πριν ωσ σοβαρα θεματα(τωρα  να μου πεισ αν καποιοσ δε μπορεσε να ερθει στα μαθηματα των ασκησεων τι γινεται.........τα εχει ανεβασσει ολα στο blackboard οποτε ο καθενασ που εδινε λογισμο ειχε προσβαση στο υλικο αυτο) ............ακομη θα ηθελα να σημειωσω κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση........στο μαθημα του λογισμου ολοι παραπονιομαστε και λεμε οτι ο καπποσ βαζει δυσκολα θεματα, θεωρητικα μαθηματικα τα οποια δε χρειαζονται πουθενα και αλλα τετοια.....στο 1ο εξαμηνο δεν ακουσα κανενα να παραπονιεται για τη τεχνικη μηχανικη οταν ο κωσταντινιδησ ερχοταν στη ταξη και εμεισ απο κατω τον κοιτουσαμε σαν μαλακεσ  επειδη μασ ελεγε για κατι πραματα που ακομα δεν εχω καταλαβει καν σε τι θεματικη ενοτητα εντασσονται.παρο ολα αυτα μασ εκανε ολοιδιεσ ασκησεισ μεσα στη ταξη μια βδομαδα πριν δωσουμε μασ εβαλε και κατι αποδειξεισ (ΣΟΣ ειπε στη ταξη) και αρκετοι γραψανε καλα και ολα ωραι και μελι γαλα..οι αποδειξεισ που ζητησε βεβαια ειχαν μεσα διπλα ολοκληρωματα.. αλλα εμεισ δε μασησαμε τισ αποστηθισαμε και τισ γραψαμε .......δεν εχω καποια εμπαθεια με το μαθημα τησ τεχνικησ μηχανικησ ουτε με το ιδιο τον κωσταντινιδ ηαπλα τον αναφερω σαν παραδειγμα......παρ ολα αυτα τοτε δε ειδα κανενα  post να το αναφερει αυτο......τωρα στο λογισμο ομωσ γινεται ενασ πανικοσ........ ..... ..σιγουρα φερει και ο καπποσ ευθυνη για το οτι πολλα ατομα κοβονται στο λογισμο καθε χρονο αλλα νομιζω οτι σημαντικο μεριδιο ευθυνησ αναλογει και σ εμασ................
ΥΓ απλα ηθελα να αναφερω την αποψη μου σχετικα με το συγκεκριμενο ζητημα και δεν εχω καμια διαθεση να προσβαλλω κανεναν.............
Logged
san_zoulapi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 203



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #63 on: June 24, 2011, 02:19:41 am »

Quote from: png on June 24, 2011, 01:45:21 am
Απλά θα μπορούσαμε να κάνουμε με πολλούς τρόπους τη ζωή μας εύκολη...
Το μάθημα αυτό είναι υποβάθρου.
Δε σε νοιάζει ο λογισμός ΙΙ καθαυτός, όσο η γνώση περιστροφής-απόκλισης-gauss-stokes τέλος. Άντε και ιδιότητες πεδίων.
Επίπεδο θες σε άλλα μαθήματα, πάνω στο αντικείμενο του ηλεκτρολόγου.
(επίσης φίλε ζουλάπι, οι άνθρωποι που γράφουν λογισμό ΙΙ 9-10 είναι τρία άτομα σε κάθε έτος...ε δεν τους λες και αντιπροσωπευτικό δείγμα  Tongue)

Θέλω να πω, μια σχολή δεν πρέπει να προσφέρει μόνο επίπεδο γνωστικό.
Πρέπει κατά κύριο λόγο να προσφέρει μια γραμμική σχέση προσπάθειας-αποτελέσματος.
Ο πολύ έξυπνος ή ο πολύ καταπάνω στη σχολή θα ξεχωρίσουν έτσι κι αλλιώς.

Γενικά η τεχνητή δυσκολία είναι κακό πράγμα.
(Εκτός αν μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει ή ακόμα και να διακριθεί μέσα από αυτήν.)



Συμφωνώ σχεδόν με όλα. Μερικά σημεία μόνο.
Η ύλη του μαθήματος δεν έχει κάτι περιττό. Αυτά που ανέφερες είναι. Οι ενστάσεις είναι στο πώς εξετάζεται αυτή η ύλη. Για να σου μείνουνε τα πέντε πράγματα που λες πρέπει να δοκιμαστείς και σε λίγο πιο σύνθετες ασκήσεις. Εγώ που τυπικά το έμαθα πολύ καλά το μάθημα , όταν ξεκίνησαν τα πεδία είχα κενα και χρειαζότανε και πάλι να ανατρέξω. Πόσο μάλλον τα 5αρια φαντάζομαι.
Η τεχνιτή δυσκολία μπορεί να είναι κακό πράγμα , το ίδιο όμως και η έλλειψη προκλήσεων. Το εξάμηνο γενικά έχει εύκολα μαθήματα-υποβάθρου όπως λες αν εξαιρέσεις τα κυκλώματα. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουνε μαθήματα πάνω στο αντικείμενο για να εντρυφήσει , τι να κάνει αυτός που έχει όρεξη για δουλειά? Τουλάχιστον ας πάρει όσο το δυνατόν καλύτερο υπόβαθρο.  Σε πολύ πιο ασήμαντη διάσταση γίνεται και καλύτερα ο εγκλιματισμός που λέει η κοπέλα πάνω. Δε λέει να τον φας απότομα από το 3ο εξάμηνο.
Από ό,τι καταλαβαίνεις γενικά δε θεωρώ πως πρέπει να κοιτάμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη, αλλά να μεγιστοποιήσουμε το κέρδος μας για μια δεδομένη δυσκολία.
« Last Edit: June 24, 2011, 02:25:27 am by san_zoulapi » Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #64 on: June 24, 2011, 02:33:43 am »

αλλα καμια φορα το να μειωσουμε τη δυσκολια μεγιστοποιει το κερδος μας.

και οπωσδηποτε η θεωρια οτι η διευρυνση του υποβαθρου και η αυξηση της
δυσκολιας αντιστοιχει μονοσημαντα σε καλυτερα αποτελεσματα φανερωνει μια
μηχανιστικη αντιληψη για την ιδια τη διαδικασια της μαθησης, η οποια ειναι νομιζω
αρκετα προβληματικη.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
png
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2101



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #65 on: June 24, 2011, 03:08:53 am »

Quote from: san_zoulapi on June 24, 2011, 02:19:41 am
Quote from: png on June 24, 2011, 01:45:21 am
Απλά θα μπορούσαμε να κάνουμε με πολλούς τρόπους τη ζωή μας εύκολη...
Το μάθημα αυτό είναι υποβάθρου.
Δε σε νοιάζει ο λογισμός ΙΙ καθαυτός, όσο η γνώση περιστροφής-απόκλισης-gauss-stokes τέλος. Άντε και ιδιότητες πεδίων.
Επίπεδο θες σε άλλα μαθήματα, πάνω στο αντικείμενο του ηλεκτρολόγου.
(επίσης φίλε ζουλάπι, οι άνθρωποι που γράφουν λογισμό ΙΙ 9-10 είναι τρία άτομα σε κάθε έτος...ε δεν τους λες και αντιπροσωπευτικό δείγμα  Tongue)

Θέλω να πω, μια σχολή δεν πρέπει να προσφέρει μόνο επίπεδο γνωστικό.
Πρέπει κατά κύριο λόγο να προσφέρει μια γραμμική σχέση προσπάθειας-αποτελέσματος.
Ο πολύ έξυπνος ή ο πολύ καταπάνω στη σχολή θα ξεχωρίσουν έτσι κι αλλιώς.

Γενικά η τεχνητή δυσκολία είναι κακό πράγμα.
(Εκτός αν μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει ή ακόμα και να διακριθεί μέσα από αυτήν.)



Συμφωνώ σχεδόν με όλα. Μερικά σημεία μόνο.
Η ύλη του μαθήματος δεν έχει κάτι περιττό. Αυτά που ανέφερες είναι. Οι ενστάσεις είναι στο πώς εξετάζεται αυτή η ύλη. Για να σου μείνουνε τα πέντε πράγματα που λες πρέπει να δοκιμαστείς και σε λίγο πιο σύνθετες ασκήσεις. Εγώ που τυπικά το έμαθα πολύ καλά το μάθημα , όταν ξεκίνησαν τα πεδία είχα κενα και χρειαζότανε και πάλι να ανατρέξω. Πόσο μάλλον τα 5αρια φαντάζομαι.
Η τεχνιτή δυσκολία μπορεί να είναι κακό πράγμα , το ίδιο όμως και η έλλειψη προκλήσεων. Το εξάμηνο γενικά έχει εύκολα μαθήματα-υποβάθρου όπως λες αν εξαιρέσεις τα κυκλώματα. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουνε μαθήματα πάνω στο αντικείμενο για να εντρυφήσει , τι να κάνει αυτός που έχει όρεξη για δουλειά? Τουλάχιστον ας πάρει όσο το δυνατόν καλύτερο υπόβαθρο.  Σε πολύ πιο ασήμαντη διάσταση γίνεται και καλύτερα ο εγκλιματισμός που λέει η κοπέλα πάνω. Δε λέει να τον φας απότομα από το 3ο εξάμηνο.
Από ό,τι καταλαβαίνεις γενικά δε θεωρώ πως πρέπει να κοιτάμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη, αλλά να μεγιστοποιήσουμε το κέρδος μας για μια δεδομένη δυσκολία.

Αυτά για τις προκλήσεις επέτρεψέ μου να τα χαρακτηρίσω μπούρδες (no offence, ε;  Tongue), σχολή είναι, δεν είναι survivor.
(άσε που η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί ως πρόκληση πολύ ταπεινούς στόχους, όπως το να χρωστάει μονοψήφιο αριθμό μαθημάτων τον σεπτέμβρη)
Επίσης, για όνομα, δε χρειάζεται σε κάποιο εξάμηνο να τον φας...
η σχολή, αν δεχτείς ότι σε κάποια μαθήματα θα διαβάζεις 20 μέρες για να πάρεις 5 (καληώρα), βγαίνει με μια σχετική δυσκολία...
το θέμα είναι, γιατί να υφιστάμεθα αυτήν την δυσκολία αν είναι περιττή;
η σχολή προσφέρει τον πυρήνα...
ε τώρα αν κάποιος αποφασίσει να κάνει ντοκτορά στα πεδία, ε ναι, ο λογισμός ΙΙ όχι απλά του χρειάζεται, αλλά δεν του φτάνει κιόλας.
δε σημαίνει ότι θα εντάξουμε  στο πρόγραμμα σπουδών λογισμο ΙΙΙ.

αποδοτικότητα=αποτέλεσμα/προσπάθεια
οταν φτάνω στο ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερη προσπάθεια, αυξάνω την αποδοτικότητα.
(και να το πάω ένα βήμα πιο πέρα σε μέσο χρόνο αποφοίτησης κτλ κτλ)

αυτά  Smiley
Logged

τακτοποιημένο χάος
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #66 on: June 24, 2011, 11:49:09 am »

Quote from: png on June 24, 2011, 03:08:53 am
Quote from: san_zoulapi on June 24, 2011, 02:19:41 am
Quote from: png on June 24, 2011, 01:45:21 am
Απλά θα μπορούσαμε να κάνουμε με πολλούς τρόπους τη ζωή μας εύκολη...
Το μάθημα αυτό είναι υποβάθρου.
Δε σε νοιάζει ο λογισμός ΙΙ καθαυτός, όσο η γνώση περιστροφής-απόκλισης-gauss-stokes τέλος. Άντε και ιδιότητες πεδίων.
Επίπεδο θες σε άλλα μαθήματα, πάνω στο αντικείμενο του ηλεκτρολόγου.
(επίσης φίλε ζουλάπι, οι άνθρωποι που γράφουν λογισμό ΙΙ 9-10 είναι τρία άτομα σε κάθε έτος...ε δεν τους λες και αντιπροσωπευτικό δείγμα  Tongue)

Θέλω να πω, μια σχολή δεν πρέπει να προσφέρει μόνο επίπεδο γνωστικό.
Πρέπει κατά κύριο λόγο να προσφέρει μια γραμμική σχέση προσπάθειας-αποτελέσματος.
Ο πολύ έξυπνος ή ο πολύ καταπάνω στη σχολή θα ξεχωρίσουν έτσι κι αλλιώς.

Γενικά η τεχνητή δυσκολία είναι κακό πράγμα.
(Εκτός αν μπορεί κάποιος να ανταπεξέλθει ή ακόμα και να διακριθεί μέσα από αυτήν.)



Συμφωνώ σχεδόν με όλα. Μερικά σημεία μόνο.
Η ύλη του μαθήματος δεν έχει κάτι περιττό. Αυτά που ανέφερες είναι. Οι ενστάσεις είναι στο πώς εξετάζεται αυτή η ύλη. Για να σου μείνουνε τα πέντε πράγματα που λες πρέπει να δοκιμαστείς και σε λίγο πιο σύνθετες ασκήσεις. Εγώ που τυπικά το έμαθα πολύ καλά το μάθημα , όταν ξεκίνησαν τα πεδία είχα κενα και χρειαζότανε και πάλι να ανατρέξω. Πόσο μάλλον τα 5αρια φαντάζομαι.
Η τεχνιτή δυσκολία μπορεί να είναι κακό πράγμα , το ίδιο όμως και η έλλειψη προκλήσεων. Το εξάμηνο γενικά έχει εύκολα μαθήματα-υποβάθρου όπως λες αν εξαιρέσεις τα κυκλώματα. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουνε μαθήματα πάνω στο αντικείμενο για να εντρυφήσει , τι να κάνει αυτός που έχει όρεξη για δουλειά? Τουλάχιστον ας πάρει όσο το δυνατόν καλύτερο υπόβαθρο.  Σε πολύ πιο ασήμαντη διάσταση γίνεται και καλύτερα ο εγκλιματισμός που λέει η κοπέλα πάνω. Δε λέει να τον φας απότομα από το 3ο εξάμηνο.
Από ό,τι καταλαβαίνεις γενικά δε θεωρώ πως πρέπει να κοιτάμε να κάνουμε την ζωή μας πιο εύκολη, αλλά να μεγιστοποιήσουμε το κέρδος μας για μια δεδομένη δυσκολία.

Αυτά για τις προκλήσεις επέτρεψέ μου να τα χαρακτηρίσω μπούρδες (no offence, ε;  Tongue), σχολή είναι, δεν είναι survivor.
(άσε που η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί ως πρόκληση πολύ ταπεινούς στόχους, όπως το να χρωστάει μονοψήφιο αριθμό μαθημάτων τον σεπτέμβρη)
Επίσης, για όνομα, δε χρειάζεται σε κάποιο εξάμηνο να τον φας...
η σχολή, αν δεχτείς ότι σε κάποια μαθήματα θα διαβάζεις 20 μέρες για να πάρεις 5 (καληώρα), βγαίνει με μια σχετική δυσκολία...
το θέμα είναι, γιατί να υφιστάμεθα αυτήν την δυσκολία αν είναι περιττή;
η σχολή προσφέρει τον πυρήνα...
ε τώρα αν κάποιος αποφασίσει να κάνει ντοκτορά στα πεδία, ε ναι, ο λογισμός ΙΙ όχι απλά του χρειάζεται, αλλά δεν του φτάνει κιόλας.
δε σημαίνει ότι θα εντάξουμε  στο πρόγραμμα σπουδών λογισμο ΙΙΙ.

αποδοτικότητα=αποτέλεσμα/προσπάθεια
οταν φτάνω στο ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερη προσπάθεια, αυξάνω την αποδοτικότητα.
(και να το πάω ένα βήμα πιο πέρα σε μέσο χρόνο αποφοίτησης κτλ κτλ)

αυτά  Smiley
πολυ σωστος...
Logged

san_zoulapi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 203



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #67 on: June 24, 2011, 12:50:09 pm »

Quote from: png on June 24, 2011, 03:08:53 am

Αυτά για τις προκλήσεις επέτρεψέ μου να τα χαρακτηρίσω μπούρδες (no offence, ε;  Tongue), σχολή είναι, δεν είναι survivor.
(άσε που η συντριπτική πλειοψηφία θεωρεί ως πρόκληση πολύ ταπεινούς στόχους, όπως το να χρωστάει μονοψήφιο αριθμό μαθημάτων τον σεπτέμβρη)
Επίσης, για όνομα, δε χρειάζεται σε κάποιο εξάμηνο να τον φας...
η σχολή, αν δεχτείς ότι σε κάποια μαθήματα θα διαβάζεις 20 μέρες για να πάρεις 5 (καληώρα), βγαίνει με μια σχετική δυσκολία...
το θέμα είναι, γιατί να υφιστάμεθα αυτήν την δυσκολία αν είναι περιττή;
η σχολή προσφέρει τον πυρήνα...
ε τώρα αν κάποιος αποφασίσει να κάνει ντοκτορά στα πεδία, ε ναι, ο λογισμός ΙΙ όχι απλά του χρειάζεται, αλλά δεν του φτάνει κιόλας.
δε σημαίνει ότι θα εντάξουμε  στο πρόγραμμα σπουδών λογισμο ΙΙΙ.

αποδοτικότητα=αποτέλεσμα/προσπάθεια
οταν φτάνω στο ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερη προσπάθεια, αυξάνω την αποδοτικότητα.
(και να το πάω ένα βήμα πιο πέρα σε μέσο χρόνο αποφοίτησης κτλ κτλ)

αυτά  Smiley

Οχι ψηλέ δε σου επιτρέπω , επειδή το είναι μπούρδες δεν αποτελεί κάποιο επιχείρημα. Επειδή είναι σχολή, κανένας δεν αναγκάζει κανέναν να κυνηγήσει πράγματα. Αυτόν που θέλει όμως δε μπορείς να τον κρατάς πίσω για να μπορούν οι υπόλοιποι να πίνουν την φραπεδιά τους άπλες. Το θέμα των προκλήσεων και του ανταγωνισμού δεν είναι αστείο όπως πολύ χαριτωμένα το θέτεις, είναι θεμέλιο της παραγωγικότητας σε μία κοινωνία .
Νομίζω πως σε όλα τα υπόλοιπα επαναλαβάνεσαι, σου έχω απάντησει ήδη σε μέσες άκρες. Το κλάσμα που λες μπορείς να το αυξήσεις και μεγαλώνοντας τον αριθμητή αντί να μειώσεις τον παρονομαστή. Επίσης, δεν είναι η αποδοτικότητα ο σκοπός αλλά το αποτέλεσμα , με την προσπάθεια υποκειμενική μεταβλητή.
Σχετικα με τον πυρήνα π λες  δε διαφωνώ απλά είναι λίγο άστοχο επειδή το μάθημα όπως εξήγησα επανειλημμένα, στην μορφή που έχει τώρα δεν ξεφεύγει καθόλου από αυτή τη λογική
« Last Edit: June 24, 2011, 12:53:04 pm by san_zoulapi » Logged
GKOUNTAS
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #68 on: June 24, 2011, 14:08:13 pm »

Quote from: san_zoulapi on June 24, 2011, 00:36:10 am
Σου εξήγησα παραπάνω ότι εφόσον υπάρχουν άτομα που γράφουνε 9 και 10 πάει να πεί πως μια χαρά είναι τα θέματα για 3 ώρες. Ο πήχυς καθορίζεται από τον πρώτο και όχι από τον τελευταίο.
Ε εισαι ηλιθιος!
Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #69 on: June 24, 2011, 14:16:34 pm »

oh look, it's a protestant
Logged

pay close attention
cyb3rb0ss
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3348


0 ΜΗΔΕΝ ZERO NULL CERO


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #70 on: June 24, 2011, 14:28:04 pm »

Αποκαλεί ο zoulapi την png "ψηλέ" ?
ΟMG png... what happened to you?
Logged

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. ~Albert Einstein

Never argue with stupid people,
the will drag you down to their level
and then beat you with experience.
~Mark Twain

Απλά 0! Fuck Yeah!

LinkedIn
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #71 on: June 24, 2011, 14:29:52 pm »

OMG WHAT HAPPENED TO YOUTH????

Zoulapi μου ρθε εμετος στο στομμα με αυτα που γραφεις αλλα ευτυχως τον καταπια και δεν λερωσα.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
bestpike
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 47


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #72 on: June 24, 2011, 19:38:53 pm »

Γενικα και οι 2 πλευρες εχουν τα δικια τους, αλλα αντιπροσωπευουν αρκετα διαφορετικες οπτικες γωνιες. Χωρις να προσπαθησω να πεισω ποια ειναι καλυτερη και ποια χειροτερη (γιατι στη πραγματικοτητα εινια και οι δυο ισες), θα ελεγα οτι η νοοτροπια του zoulapi ισως εκφραζει εκεινον και αλλα 4 ατομα σε ολη τη σχολη, αρα κοινως ειναι πιο irrelevant, χωρις να ειναι λιγοτερο σωστη.

Εγω αυτο που θελω να πω ειναι οτι δε μπορει ενα μαθημα (και επομενως οι διδασκοντες του) να εχουν τοσες απαιτησεις απο ενα και μοναδικο μαθημα (και δε μιλαω για τη γενικη δυσκολια της σχολης). Τι θα γινοταν αν ξαφνικα απαιτουνταν 300 σελιδες εργασιες σε ολα τα μαθηματα? Τους το απαγορευει κανεις? Πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια, ενα πανω και ενα κατω οριο μεσα στο οποιο μπορει να κινηθει ενα μαθημα, και συνεπως ενος είδους σεβασμος προς τα υπολοιπα μαθηματα της σχολης (και διδασκοντες τους).
Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #73 on: June 24, 2011, 19:58:37 pm »

Quote from: cyb3rb0ss on June 24, 2011, 14:28:04 pm
Αποκαλεί ο zoulapi την png "ψηλέ" ?
ΟMG png... what happened to you?

PNG σε μισουμε ρε ψηλε μη μας κουραζεις ενταξει να 'ουμε?

 NotWorthy
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Λογισμός ΙΙ] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 10/11
« Reply #74 on: June 24, 2011, 20:06:38 pm »

Quote from: bestpike on June 24, 2011, 19:38:53 pm
Γενικα και οι 2 πλευρες εχουν τα δικια τους, αλλα αντιπροσωπευουν αρκετα διαφορετικες οπτικες γωνιες. Χωρις να προσπαθησω να πεισω ποια ειναι καλυτερη και ποια χειροτερη (γιατι στη πραγματικοτητα εινια και οι δυο ισες), θα ελεγα οτι η νοοτροπια του zoulapi ισως εκφραζει εκεινον και αλλα 4 ατομα σε ολη τη σχολη, αρα κοινως ειναι πιο irrelevant, χωρις να ειναι λιγοτερο σωστη.

Εγω αυτο που θελω να πω ειναι οτι δε μπορει ενα μαθημα (και επομενως οι διδασκοντες του) να εχουν τοσες απαιτησεις απο ενα και μοναδικο μαθημα (και δε μιλαω για τη γενικη δυσκολια της σχολης). Τι θα γινοταν αν ξαφνικα απαιτουνταν 300 σελιδες εργασιες σε ολα τα μαθηματα? Τους το απαγορευει κανεις? Πρεπει να υπαρχει μια ισορροπια, ενα πανω και ενα κατω οριο μεσα στο οποιο μπορει να κινηθει ενα μαθημα, και συνεπως ενος είδους σεβασμος προς τα υπολοιπα μαθηματα της σχολης (και διδασκοντες τους).
σωστος...
Ολα αυατ που λετε ειναι καλα για να μπουνε σε μια εκθεση ιδεων.... αλλα

 να πω κατι αλλη μια φορα:

Γιατι αυτο ειναι ενα απο τα 4-5 πιο δυσκολα μαθηματα της σχολης που το περναει τοσος λιγος κοσμος?

Η τα αλλα μαθηματα εχουν προβλημα ή αυτο.


Ειναι δλδ τυχαιο καθε φορα  οι φοιτητες εχουν προβλημα με αυτο και μονο αυτο? Ή μονο αυτο τυχαινει να μη διαβαζουν?
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...