• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 01:48:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 01:48:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[August 01, 2025, 20:03:57 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:05:18 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427636
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 9
Guests: 99
Total: 108
athena_apo
alexiosmara
bit11
Nikos_313
Gaspard
tzortzis
Διάλεξις
Mr Watson
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Συγγράμματα - Σημειώσεις (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;  (Read 5802 times)
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« on: March 09, 2006, 03:32:26 am »

Σε αυτό το θέμα θέλω σχόλια (θετικά-αρνητικά) για το αν είναι καλό να μας μοιράζουν δωρεάν πανεπιστημιακά συγγράμματα. Και προτάσεις.


Προσωπικά πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να μας μοιράζουν συγκεκριμένα δωρεάν συγγράμματα.
Κάτι τέτοιο βλέπω να υποδεικνύει μονομερή μόρφωση-εξοικίωση. Προσοχή, δε λέω ότι το προκαλεί. Αλλά ο φοιτητής έχει λιγότερα κίνητρα να ψάξει για άλλο βιβλίο τη στιγμή που τον καλύπτει ένα μόνο.

Να μιλήσω και για τα λαμόγια και τις κομπίνες σχετικά με βιβλία που υποστηρίζονται από το πανεπιστήμιο. Για παράδειγμα, στην Οδοντιατρική Αθήνας, ένα βιβλίο - φάντασμα για ~4 χρόνια, το θέμα βγήκε και στον Τριανταφυλλόπουλο.

Και στο κάτω κάτω, ποια η σκοπιμότητα του συγκεκριμένου δωρεάν συγγράμματος από εκπαιδευτική σκοπιά; Να διαβάζουμε σε κάθε βιβλίο διαφορετικό όρο για το transistor;



Προτείνω να υπάρχει απλά ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ πανεπιστημιακών συγγραμμάτων, για φοιτητές μόνο. Δίκαιο;
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
pstp
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 206



View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #1 on: March 09, 2006, 11:08:09 am »

Πολύ σωστό σε βρίσκω τετραδιάστατε κύβε Hello...Μένω κυρίως στο ό,τι οι φοιτητές επαναπαύονται και δεν ενδιαφέρονται για άλλα συγγράματα!Κατα την άποψη μου,θα έπρεπε να δίνεται στους φοιτητές μια λίστα βιβλίων Ελλήνων ή ξένων συγγραφέων, μεταφρασμένων ή μη(για να εξοικειωθούμε και λίγο με την ξένη ορολογία επιτέλους) και από εκεί και πέρα ο καθείς κρίνει και πράττει.Βέβαια αυτό προυποθέτει.όπως πόλυ σωστά επίσης ανέφερες,μείωση των τιμών των πανεπιστημιακών συγγραμάτων και πολλή θέληση και κουράγιο.μια και έτσι τα πράματα γίνονται πιο δύσκολα και επίπονα.

Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το κατα πόσο θα ικανοποιηθεί η πλεοιψηφία των φοιτητών με κάτι τέτοιο!!Σαφώς θα συμβιβαστεί,αλλά θα το θέλει..?? DontKnow
Logged

Χαμήλωσε,από ψηλά δεν ζωγραφίζονται τα όνειρα....
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #2 on: March 09, 2006, 11:49:53 am »

Τι λετε ρε παιδια; Να πληρωνουμε τα βιβλια;;; Δηλαδη πληρωνουμε τα παντα για την μορφωση μας, σπιτια, νερα φαγητο, να πληρωνουμε και τα βιβλια;;; Συμφωνω οτι πρεπει να αλλαξει το συστημα διανομης βιβλιων. Ισως να επρεπε να υπαρχει μια λιστα βιβλιων και ο καθενας να διαλεγει. Αλλα χωρις κοστος. Δηλαδη μετα τι θα ακολουθησει;;;
Μου φαινεται οτι ειμαστε μαζοχες....
Α, και για να μην κοπτεστε ολοι οτι δεν σας μοιραζουν τα καταλληλα βιβλια, υπαρχει και το ιντερνετ.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #3 on: March 09, 2006, 11:58:57 am »

Quote from: pstp on March 09, 2006, 11:08:09 am
Μένω κυρίως στο ό,τι οι φοιτητές επαναπαύονται και δεν ενδιαφέρονται για άλλα συγγράματα!

Σε αυτό κάνεις λάθος!! Υπάρχουν και φοιτητές που κατεβάζουν βιβλία από την "Αλεξάνδρεια"  (εντελώς δωρεάν) και τα διαβάζουν ως συμπλήρωμα. Το θέμα όμως είναι πως αυτοί οι φοιτητές είναι η ισχνή μειοψηφία, οπότε δεν γίνονται αντιληπτοί. Μήπως τελικά εμείς οι ίδιοι (οι φοιτητές) έχουμε επαναπαυτεί στο δωρεάν σύγγραμα και δεν αναζητούμε κάτι καλύτερο? Τα μέσα υπάρχουν, χρησιμοποιείστε τα...

Εκτώς αυτού, υπάρχουν παιδιά που αδυνατούν να πληρώσουν τα συγγράμματα και συνεπώς οι ιδέες σας για μείωση της τιμής δεν τους καλύπτουν. Ας σκεφτούμε μία καλύτερη λύση...

Εν ολίγοις, εγώ πιστεύω πως ο φοιτητής που ενδιαφέρεται, θα καθίσει στο διαδίκτυο, θα ψάξει και θα μάθει πραγματικά. Αντίθετα ο φοιτητής που δεν ενδιαφέρεται, θα παπαγαλίσει το βιβλιαράκι που του δώσανε (μασημένη τροφή?) και θα πάει να γράψει το 5αράκι του στην εξεταστική (φοιτητική σταθερά).
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
poly1
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #4 on: March 09, 2006, 12:03:01 pm »

H διακοπή διανομής δωρεάν συγγραμάτων στους φοιτητές , πιστεύω οτι θα προκαλούσε μεγάλες αντιδράσεις.

Άλλωστε δε πιστεύω οτι είναι η λύση στην πάταξη της μονομερούς αντιμετώπισης της γνώσης που επικρατεί καθολικά στα πανεπιστήμια της χώρας μας.

Από τη στιγμή που υπάρχει η δυνατότητα  να παρέχονται κάποια συγγράματα καλό θα ήταν να συνεχιστεί κάτι τέτοιο. Από κει και πέρα , μία καλή λύση στην διεύρυνση των γνώσεων (με την βοήθεια άλλων βιβλίων) θα ήταν μία οργανωμένη βιβλιοθήκη. Κάτι τέτοιο φυσικά θα ήταν πρωτοφανές για τη σχολή μας που τα τελευταία χρόνια μάλλον απομακρύνεται από αυτή τη φιλοσοφία.

Ο φοιτητής πάντως που πραγματικά ενδιαφέρεται με το αντικέιμενο που σπουδάζει , θα αγοράσει και επιπλεόν βιβλία..

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Συμφωνώ με Χρήστο.
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #5 on: March 09, 2006, 12:53:16 pm »

Κατ' αρχήν οι λύσεις υπάρχουν ήδη. Σε κάθε μάθημα υπάρχει η δυνατότητα να μοιράζονται δύο(2) συγγράμματα. Αν προσθέσεις σε αυτά και τις επιπλέον σημειώσεις και link στο Internet καθώς και την πρόσβαση σε μια ανθρώπινη βιβλιοθήκη, νομίζω ότι είμαστε καλυμμένοι.
Τώρα το γεγονός ότι ελάχιστοι διδάσκοντες φροντίζουν να εκμεταλλευτούν αυτήν την δυνατότητα και ελάχιστοι φοιτητές δραστηριοποιούνται για να την διεκδικήσουν είναι πρόβλημα. Τουλάχιστον οι πρώτοι έχουν κάποια δικαιολογία
1. Προτιμούν αντί να δώσουν 2 καλά μεταφρασμένα ξένα βιβλία, να εκδώσουν ένα άχρηστο δικό τους για να παίρνουν συγγραφικά δικαιώματα (στο πρώτο έτος σε ένα μάθημα είχαμε πάρει και δεύτερο βιβλίο του καθηγητή άσχετο με το μάθημα, ονόματα δε λέμε)
2. Επειδή ξέρουν ότι οι φοιτητές ενδιαφέρονται μόνο για την εξεταστέα ύλη, μοιράζουν συνοπτικές σημειώσεις ΜΟΝΟ πάνω στην ύλη.
3. Συχνά δεν τις μοιράζουν καν, τις ανεβάζουν στο Internet, πράγμα φυσικά πιο έυκολο αλλά αντιδεοντολογικό, γιατί ως γνωστόν και το χαρτί και το μελάνι και η βιβλιοδεσία κοστίζουν.
Από την άλλη οι φοιτητές κοιτάνε πως να την βγάλουνε καθαρή με τον πιο εύκολο τρόπο σ' αυτή τη σχολή, και δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι ακολουθούν λανθασμένη στρατηγική.
Πρόταση: σε ορισμένα μαθήματα θα έπρεπε να μην μοιράζεται καν ένα σύγραμμα αφού όσα και να διαβάσεις πάλι γράφεις 3. ΚΑΤΩ ΤΑ ΠΕΔΙΑ!!!!  ΚΑΤΩ ΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ!!!!!*  ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΡΕΛΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ!!!!!   

ΥΓ: Άλλωστε αν δεν θέλεις να διαβάσεις, τίποτε δεν μπορεί να σε εμποδίσει να το κάνεις. Ευτυχώς!!!!!  ΚΑΤΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!!!! ΖΗΤΩ ΤΑ 5ΑΡΙΑ!!!!

* Μετά από άνωθεν εντολή, εξαιρούνται τα Τηλεπ1 και η Θεωρία Πληροφοριών. Ακολουθούν 5 μετάνοιες στον Shannon και στις στοχαστικές διαδικασίες γενικότερα.
« Last Edit: March 09, 2006, 13:15:13 pm by Cyberkat » Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #6 on: March 09, 2006, 13:03:23 pm »

Quote from: Cyberkat on March 09, 2006, 12:53:16 pm
ΚΑΤΩ ΤΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ!!!!! 

 Angry Angry Angry

Εξήγησε αμέσως τι εννοείς. Ποια μαθήματα; Ονομαστικά και με τον κωδικό του μαθήματος.
Πριν σε καταγγείλω στον Δημάκη. Και σου τραβήξει κανέναν αφορισμό  Grin Grin
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #7 on: March 09, 2006, 13:17:46 pm »

Μετά το edit νομίζω ότι γλύτωσα τον αφορισμό.....

Πάει..... λίγη αξιοπρέπεια μας είχε μείνει.....αλλά.... :'(
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #8 on: March 09, 2006, 13:34:00 pm »

Με το παλιό πρόγραμμα σπουδών δεν υπήρχε κανένα μάθημα Τηλεπικοινωνιών πριν την επιλογή του Τομέα.
Με το νέο πρόγραμμα σπουδών υπάρχει ένα μάθημα Τηλεπικοινωνιακών συστημάτων.
Τα μαθήματα του Πεδίου ανήκουν κυρίως  στην περιοχή του .... Ενεργειακού Τομέα και το μάθημα του Αναλογικού σήματος διδάσκεται σε όλα τα Τμήματα .... Πληροφορικής. Οι Τηλεπικοινωνίες τα χρησιμοποιούν ως ... γενικές γνώσεις. Εκ παραδρομής διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ του Τομέα Τηλεπικοινωνιών. Πιθανόν να πρόκειται, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, για κατασκόπους άλλων τομέων και ανατρεπτικά στοιχεία που παρεισέφρυσαν στις τάξεις των αγνών και αμόλυντων Τηλεπικοινωνιακών.
 Grin Grin Grin Grin
« Last Edit: March 09, 2006, 13:37:34 pm by Vulcan » Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #9 on: March 09, 2006, 16:47:45 pm »

Quote
Τα μαθήματα του Πεδίου ανήκουν κυρίως  στην περιοχή του .... Ενεργειακού Τομέα και το μάθημα του Αναλογικού σήματος διδάσκεται σε όλα τα Τμήματα .... Πληροφορικής. Οι Τηλεπικοινωνίες τα χρησιμοποιούν ως ... γενικές γνώσεις. Εκ παραδρομής διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ του Τομέα Τηλεπικοινωνιών. Πιθανόν να πρόκειται, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, για κατασκόπους άλλων τομέων και ανατρεπτικά στοιχεία που παρεισέφρυσαν στις τάξεις των αγνών και αμόλυντων Τηλεπικοινωνιακών.
8) 8) 8) Cheesy Cheesy

Ας καγχάσω!!!! Grin Grin

Το ...πετσί των καημένων φοιτητών μας ..ξέρει.
Γι αυτό και ο τομέας σκίζει ..ως επιλογή....(αναξιοπαθούντων ...γενικώς!!!)


Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #10 on: March 09, 2006, 21:15:56 pm »

Quote from: gpap on March 09, 2006, 16:47:45 pm
Γι αυτό και ο τομέας σκίζει ..ως επιλογή....(αναξιοπαθούντων ...γενικώς!!!)

Ο μικρός αριθμός αυτών που επιλέγουν τις Τηλεπικοινωνίες κε Παπαγιάννη, επιτεύχθηκε με πολλούς κόπους και θυσίες και μετά από έναν σχεδιασμό μακράς πνοής. Σας παρακαλώ μην παίρνετε τις επιτυχίες μας ως αποτυχίες. Ήταν πολύ δύσκολο για μας, να κάνουμε τον κόσμο να μας ...μισήσει.
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #11 on: March 09, 2006, 21:36:33 pm »

Αν και η διαμαχη μεταξυ τηλεπικοινωνακων και ενεργειακων ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερουσα, πιστευω πως το θεμα που εθεσε ο κυβος ειναι πιο σημαντικο, οποτε επανερχομαι... Με τη συμφωνη γνωμη των γερολυκων gpap και Vulcan θα ηθελα να μετακινησω τα μηνυματα σε ενα καινουργιο θεμα, για να δουμε κι ενα ομορφο show ξεκατινιασμα αναμεσα στους τομεις (ο τομεας Ηλεκτρονικης στερειται δικαιωματος συμμετοχης - εδω συζηταμε σοβαρα θεματα Grin - τωρα θα φαω χοντρο κραξιμο Cheesy )

Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Προσωπικά πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να μας μοιράζουν συγκεκριμένα δωρεάν συγγράμματα.

Θετεις δυο πολυ σημαντικα ζητηματα, σε μια αρκετα προκλητικη και αντιδραστικη προταση:

Αλλο θεμα το αν πρεπει να μας μοιραζουν δωρεαν συγγραμματα, και αλλο θεμα το αν πρεπει να μας μοιραζουν συγκεκριμενα συγγραμματα!
Ας μη μπερδευουμε τη βουρτσα με τη... λουτσα.

Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Αλλά ο φοιτητής έχει λιγότερα κίνητρα να ψάξει για άλλο βιβλίο τη στιγμή που τον καλύπτει ένα μόνο.

Ο φοιτητης εχει λιγοτερα κινητρα να ψαξει για αλλο βιβλιο, επειδη ζει και αναπνεει σε ενα μικροαστικο περιβαλλον, και δεν καταλαβαινει τι δυναμη εχει στα χερια του, ως φοιτητης του Πανεπιστημιου, και τι σημαινει "ερευνα". Επειδη κανενας δεν του εμαθε, κι ετσι εγκλωβιστηκε, και δεν θελει ουτε ο ιδιος να ξεφυγει απο την καταντια, τι θα πει "βιβλιοθηκη".

Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Και στο κάτω κάτω, ποια η σκοπιμότητα του συγκεκριμένου δωρεάν συγγράμματος από εκπαιδευτική σκοπιά; Να διαβάζουμε σε κάθε βιβλίο διαφορετικό όρο για το transistor;

Αυτο που (πρεπει να) μαθαινουμε στη σχολη, ειναι το τι ειναι το transistor, πώς δουλευει, ποιες ειναι οι ιδιοτητες του, πώς καταληξαμε στην εφευρεση του, και σε τι και πώς πρεπει να το χρησιμοποιουμε... Ειναι αδιαφορο αν θα το δεις γραμμενο με 1015 διαφορετικους ορους...

Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Προτείνω να υπάρχει απλά ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ πανεπιστημιακών συγγραμμάτων, για φοιτητές μόνο. Δίκαιο;

Εδω συμφωνω απολυτα! Ειναι αδιανοητο το γεγονος οτι το Βιβλιαριο Σπουδων μας δεν μας εξασφαλιζει με την επιδειξη του και μονο μια σημαντικοτατη εκπτωση, ισως και πανω απο 50% σε βιβλια χρησιμα και απαραιτητα για τις σπουδες μας (οπως επισης και δωρεαν σιτιση και στεγαση, και δωρεαν συγκοινωνιες και αλλα πολλα)... Φυσικα φταιει το κρατος, που δειχνει ποσο ασχολειται με τη παιδεια...

Αυτο που μπορουμε να κανουμε εμεις, ειναι να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ απο ολους τους καθηγητες, να μας δινουν δυο βιβλια για καθε μαθημα. Το δικαιουμαστε, αλλα αδιαφορουμε.
Τετοιοι που ειμαστε, τετοια μας αξιζουν...


Οχι ομως και να καταργησουμε τα δωρεαν συγγραμματα, ελεος ρε κυβε, δεν το περιμενα αυτο απο σενα!!!
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #12 on: March 10, 2006, 00:13:11 am »

Quote from: aliakmwn on March 09, 2006, 21:36:33 pm
Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Προσωπικά πιστεύω ότι δε θα έπρεπε να μας μοιράζουν συγκεκριμένα δωρεάν συγγράμματα.

Θετεις δυο πολυ σημαντικα ζητηματα, σε μια αρκετα προκλητικη και αντιδραστικη προταση:

Αλλο θεμα το αν πρεπει να μας μοιραζουν δωρεαν συγγραμματα, και αλλο θεμα το αν πρεπει να μας μοιραζουν συγκεκριμενα συγγραμματα!
Ας μη μπερδευουμε τη βουρτσα με τη... λουτσα.
Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην λέω δυο πράγματα σε μια πρόταση. Δεν είναι τυχαίο που έβαλα τη λέξη "συγκεκριμένα".
Θέλω να πω, ας μας μοιράζουν δωρεάν συγγράμματα, αλλά να επιλέγουμε εμείς, ας πούμε έναν αριθμό, δύο που μας άρεσαν μετά από ψάξιμο σε βιβλιοθήκες και βιβλιοπωλεία! Είναι κι αυτό μια μορφή έκπτωσης! Σαν να παίρνεις, αντί για 5 βιβλία στη μισή τιμή, τα 2 δωρεάν και τα άλλα κανονικά! Καταλάβατε τι εννοώ...

Η αντίρρησή μου για τα πλήρως δωρεάν βιβλία έγκειται στο ότι ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ. Κι εμένα προσωπικά δε με χαλάει να δώσω 40-50 ευρώ παραπάνω για βιβλία. Μπορώ να πω ότι τόσα δίνω και τώρα, με τα "τσάμπα" (δεν είναι τσάμπα, αλλά, μακροσκοπικά...) βιβλία που μας δίνουν.
Να σκεφτείτε μόνο τον αντίκτυπο που θα έχει αυτό στην κίνηση των βιβλίων στην αγορά, για να μην πω στην κίνηση στις βιβλιο θήκες.


Quote from: aliakmwn on March 09, 2006, 21:36:33 pm
Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Αλλά ο φοιτητής έχει λιγότερα κίνητρα να ψάξει για άλλο βιβλίο τη στιγμή που τον καλύπτει ένα μόνο.

Ο φοιτητης εχει λιγοτερα κινητρα να ψαξει για αλλο βιβλιο, επειδη ζει και αναπνεει σε ενα μικροαστικο περιβαλλον, και δεν καταλαβαινει τι δυναμη εχει στα χερια του, ως φοιτητης του Πανεπιστημιου, και τι σημαινει "ερευνα". Επειδη κανενας δεν του εμαθε, κι ετσι εγκλωβιστηκε, και δεν θελει ουτε ο ιδιος να ξεφυγει απο την καταντια, τι θα πει "βιβλιοθηκη".

Άντε πάλι η καραμέλα με τους μικροαστούς. Αυτό που λες δεν προσθέτει τίποτα. Τι, να πάψουμε να είμαστε μικροαστοί; Δηλαδή ρίχνεις για άλλη μια φορά το μπαλάκι σε ορισμένα χαρακτηριστικά της κοινωνίας μας (της "μικροαστικής").

Θα σου πω το εξής: τα δωρεάν στο πιάτο συγγράμματα σε κάνουν να σκέφτεσαι έτσι! Όχι τόσο το μικροαστικό της κοινωνίας! Ο μικροαστικός χαρακτήρας του συστήματος θέλει οι φοιτητές να επαναπαύονται σε δωρεάν πούπουλα, γι'αυτό και δεν τους αφήνει να μαδήσουν για να τα λάβουν μόνοι! Οι μικροαστοί γονείς δε θέλουν τα παιδιά τους να κοπιάσουν για να βρουν τη γνώση, επειδή βλέπουν τους εαυτούς τους τι τράβηξαν παλιά και θέλουν τα παιδιά τους να τα βρουν έτοιμα, για να έχουν μια κοινωνική θέση-γνώση που θα ζηλεύει ο γείτονας!

Quote from: aliakmwn on March 09, 2006, 21:36:33 pm
Quote from: 4Dcube on March 09, 2006, 03:32:26 am
Και στο κάτω κάτω, ποια η σκοπιμότητα του συγκεκριμένου δωρεάν συγγράμματος από εκπαιδευτική σκοπιά; Να διαβάζουμε σε κάθε βιβλίο διαφορετικό όρο για το transistor;

Αυτο που (πρεπει να) μαθαινουμε στη σχολη, ειναι το τι ειναι το transistor, πώς δουλευει, ποιες ειναι οι ιδιοτητες του, πώς καταληξαμε στην εφευρεση του, και σε τι και πώς πρεπει να το χρησιμοποιουμε... Ειναι αδιαφορο αν θα το δεις γραμμενο με 1015 διαφορετικους ορους...

Μα, αγαπητέ αλιάκμονα, το πώς δουλεύει το τρανζίστορ το λένε όλα τα σχετικά βιβλία. Αλλά είναι ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ να διδάσκεσαι διαφορετική ορολογία από συγγράμματα που ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ για να μοιραστούν σε σπουδαστές.
Δηλαδή, τσαπατσουλιές.
Εδώ θα ήθελα να μάθω πώς το δικαιολογούν οι καθηγητές. (πέρα από τα κακομοιρίστικα "οι μεταφραστές δε συμφωνούν μεταξύ τους..." τα οποία είναι μπούρδες! μπούρδες! αν δείτε στο μαθηματικό, τα περισσότερα βιβλία που μοιράζονται είναι από έλληνες συγγραφείς -όχι μεταφράσεις- και μολαταύτα υπάρχουν αντιφατικότητες σε όρους!! μην πω για την οδοντιατρική που είχε ο τριανταφυλλοπουλος στο ρεπορτάζ του -καθηγητές το κατείγγειλαν!!)

Quote from: chggr005 on March 09, 2006, 11:58:57 am
Σε αυτό κάνεις λάθος!! Υπάρχουν και φοιτητές που κατεβάζουν βιβλία από την "Αλεξάνδρεια"  (εντελώς δωρεάν) και τα διαβάζουν ως συμπλήρωμα. Το θέμα όμως είναι πως αυτοί οι φοιτητές είναι η ισχνή μειοψηφία, οπότε δεν γίνονται αντιληπτοί. Μήπως τελικά εμείς οι ίδιοι (οι φοιτητές) έχουμε επαναπαυτεί στο δωρεάν σύγγραμα και δεν αναζητούμε κάτι καλύτερο? Τα μέσα υπάρχουν, χρησιμοποιείστε τα...

Εκτώς αυτού, υπάρχουν παιδιά που αδυνατούν να πληρώσουν τα συγγράμματα και συνεπώς οι ιδέες σας για μείωση της τιμής δεν τους καλύπτουν. Ας σκεφτούμε μία καλύτερη λύση...

Εν ολίγοις, εγώ πιστεύω πως ο φοιτητής που ενδιαφέρεται, θα καθίσει στο διαδίκτυο, θα ψάξει και θα μάθει πραγματικά. Αντίθετα ο φοιτητής που δεν ενδιαφέρεται, θα παπαγαλίσει το βιβλιαράκι που του δώσανε (μασημένη τροφή?) και θα πάει να γράψει το 5αράκι του στην εξεταστική (φοιτητική σταθερά).

Χρήστο, νομίζεις ότι όλα τα βιβλία που θέλεις βρίσκονται και σε ηλεκτρονική μορφή με δωρεάν download; Δε λέω, η κίνηση της αλεξάνδρειας με τα e-books  είναι τρομερή και μπράβο και ξανά μπράβο!
Αλλά για βιβλία "άλλων σχολών" (που συναντάμε ωστόσο κατά την επιστημονική μας εξερεύνηση Tongue) τι γίνεται; Αν θέλω εγώ βοήθημα σε κάτι μαθηματικό, πού θα το βρω στο νετ; Οι καλύτερες πηγές για μαθηματικά είναι σε χαρτί. Τέλος.

Για τα παιδιά που δεν μπορούν να πληρώσουν βιβλία. Δεν το πιστεύω αυτό. Αν υπάρχουν τέτοια παιδιά, είναι ειδικές περιπτώσεις, π.χ. πολύτεκνοι ή ορφανά ή του εξωτερικού (από ζαίρ ας πούμε). Μπορεί να κανονιστεί κάτι. Όπως γίνεται και στη λέσχη, με επιδόματα ή άλλα τινά.



Και, νιντζα, δε θέλω να σκέφτομαι τις αντιδράσεις. Θα ψάξω πρώτα να βρω τι είναι ΚΑΛΟ (δεν έγραψα τυχαία πράματα στον τίτλο) και μετά θα προσπαθήσω να πιάσω το ουτοπικό της υπόθεσης όπως μπορώ.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
aliakmwn
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #13 on: March 10, 2006, 02:03:34 am »

Η αναφορα στη μικροαστικη μας νοοτροπια, προσθετει πολλα. Συγκεκριμενα, τοποθετει το θεμα στη σωστη του διασταση. Το ζητημα ειναι να μπορει (και να θελει) ο αναγνωστης να το καταλαβει.
Αναφορα στη νοοτροπια εκανες εσυ, μιλωντας για αδυναμια ερευνας (συμφωνω), και καταληγοντας στην απιστευτη διαπιστωση πως φταινε τα δωρεαν συγγραμματα!!!!!!!!!!!! Μην κατηγορεις λοιπον εμενα, απλα διαβασε πισω απο τις γραμμες, προσπαθησε να αντιληφθεις τη δυναμη που κουβαλαει μεσα της η λεξη "μικροαστος" πριν την δαιμονοποιησεις...

Και, ναι, να σταματησουμε να ειμαστε μικροαστοι. Καλυτερα: Να αρχισουμε μια σοβαρη προσπαθεια, ωστε να αποβαλουμε οσο μπορουμε τη μικροαστικη μας νοοτροπια.
Ξεκινωντας απο την επεξεργασια των θεματων στη σωστη τους (πολιτικη) διασταση.

Δηλαδη τα επιχειρηματα σου εν προκειμενω ποια ειναι?

- Το ακυρο, σοβαροφανες "Δεν εκτιμαμε αυτο που μας δινουν τζαμπα"? Ειναι τωρα αυτο επιχειρημα για να στηριξεις μια πολιτικη θεση?
Ε να σου απαντησω κι εγω "μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλοτρια" και να το γαμησουμε τελειως!
Κι επειτα, ποιος σου ειπε οτι αν καταργηθει το δωρεαν συγγραμμα θα αρχισουν ολοι να ψαχνουν? Και παλι γραμμη απο τους παλιοτερους θα πεφτει, οπως τωρα το "παρε Γκαρουτσο για να περασεις Γραμμικη Αλγεβρα" και αλλα πολλα...

Το να μαθουμε να εκτιμαμε "αυτο που μας δινουν τσαμπα", σημαινει να απαρνηθουμε τον κοιμισμενο, λοβοτομημενο εαυτο μας.

- Το "δε με χαλαει να δωσω 40-50 ευρω για βιβλια"? Ειναι επιχειρημα τωρα αυτο?
Ε εμας μας χαλαει ρε φιλε!
Και στην τελικη ποιος σε ρωτησε? Αν δε σε χαλαει πανε δωσε και τελειωσε το θεμα!

- Το "να καταργησουμε τα δωρεαν συγγραμματα για να εχει κινηση η αγορα"? Ρε πας καλα?

Τα περι ορολογιας εχουν μια βαση, αλλα στο δικο μας θεμα ειναι ακυρα. Ο τεχνικος ορος του τρανζιστορ ειναι transistor. Αγγλικος, και δεν χρειαζεται να μαθεις καμια ελληνικη μεταφραση. Το ζητημα ειναι να καταλαβεις τι ειναι αυτο το μαραφετι και πώς δουλευει, για να το χρησιμοποιησεις για να λυσεις προβληματα!

Δες κι ενα αλλο παραδειγμα: Στα Ψηφιακα Ι που θα κανεις στο τρεχον εξαμηνο, θα μαθεις αλγεβρα Boole. Θα μαθεις εκει πως οι πραξεις ειναι δυο: Το AND και το OR. Ο Κοντολεων στο βιβλιο του τα συμβολιζει με + και . αντιστοιχως, δηλαδη με τα συμβολα της προσθεσης και του πολλαπλασιασμου. Αν πας στη wikipedia, θα δεις πως ο κυριος Boole χρησιμοποιησε τα συμβολα v και ^ για την αλγεβρα του. Αν διαβασεις και λιγο παραπανω, αν ξεφυγεις απο τα στενα πλαισια του "βιβλιο-υλη-ορισμος", θα διαπιστωσεις πως η αλγεβρα Boole δεν ειναι τιποτε αλλο απο θεωρια συνολων, οι μεταβλητες της μπορουν να παρουν τιμες μονο πληρους ή κενου συνολου, και πως οι πραξεις της μπορουν να ταυτιστουν με την "ενωση" και την "τομη" της συνολοθεωριας!
Τα συμβολα + και . που χρησιμοποιει ο Κοντολεων μαλιστα θα σε μπερδεψουν στον τυπο:
A+(B.C) = (A+B).(A+C)
επειδη ακριβως το μυαλο σου θα ειναι κολλημενο, και θα ταυτιζεις το + με την προσθεση και το . με τον πολλαπλασιασμο.

Κι ομως, ειναι ο καλυτερος τροπος να αποδεσμευτεις απο τα "δεδομενα" σου, και να καταλαβεις πως το + και το . δεν ειναι προσθεση και πολ/σμος, αλλα συμβολα, σκετα συμβολα, που μπορεις να τα βαλεις να σημαινουν ο,τι θελεις!
Αν μαλιστα διαβασεις Πιθανοτητες απο του βιβλιο του Παπουλη, θα δεις πως εκεινος ακομα και για τη συνολοθεωρια, χρησιμοποιει το + για την ενωση και το . για την τομη, ωστε να κανει τη ζωη μας πιο ευκολη.

Θεωρεις πως η χρηση αυτη ειναι "αντιπαιδαγωγικη"?

Και για να ξερουμε και τι λεμε, η παιδαγωγικη ειναι μια επιστημη, οχι μπακαλικο... Δεν μπορεις να εκστομιζεις ετσι απλα ενα "αντιπαιδαγωγικο" κι οποιον παρει ο χαρος... Ουτε φυσικα θα αφησουμε τις σκουπιδοεκπομπες τυπου Τριανταφυλλοπουλου να μας ορισουν τι ειναι σωστο και τι οχι...

Το τελευταιο επιχειρημα (ο θεος να το κανει) περι μαθηματικων, ειναι τελειως ακυρο. Δεν σπουδαζουμε μαθηματικοι, τημμυδες σπουδαζουμε. Το οτι σου αρεσει (και πολυ καλα κανεις, κι εμενα μου αρεσει) να το ψαχνεις λιγο παραπανω, δεν λεει τιποτα, γι' αυτο υπαρχουν οι βιβλιοθηκες, ηλεκτρονικες και μη. Ή μηπως νομιζεις πως το τμημα πρεπει να σου χορηγησει βιβλιο "αλλης σχολης"? (sic)

Τελος, η παραγραφουλα εκεινη στο τελος ειναι απαραδεκτα ρατσιστικη.
Ουτε οι πολυτεκνοι, ουτε τα ορφανα, ουτε τα παιδια του Ζαιρ εχουν αναγκη την ελεημοσυνη σου, ή την ελεημοσυνη οποιουδηποτε αλλου...
Να προσεχουμε λιγο τι λεμε...
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #14 on: March 10, 2006, 03:50:53 am »

Οκ, αυτό για το "δεν εκτιμάμε το τζάμπα" δεν είναι επιχείρημα. Αλλά ήθελα να το πω. Ίσως και να τσιγκλήσω...

Η αναφορά στη "μικροαστική" διάθεση του μέσου έλληνα πολίτη με κουράζει.
(Άσε που δε μ'αρέσει ο όρος, μου θυμίζει τα αστικά (λεωφορεία), και μάλιστα τα μικρά...τα μισώ.)
Προσπαθώ να κοιτάζω τις αιτίες κατηγοριοποιημένες παρά να πετάω "φταίει ο μικροαστός που μαθαίνει έτσι το παιδί του".
Τι φταίει λοιπόν που επαναπαυόμαστε στα έτοιμα, που ως νέοι φοιτητές με δυνατότητα για αφομοίωση μένουμε πολλές φορές στα έτοιμα προτεινόμενα συγγράμματα;
-Έλλειψη ενδιαφέροντος για το αντικείμενο. Αν δεν έχουμε ενδιαφέρον για κάτι, δεν μπορούμε να συζητάμε για τίποτε που σχετίζεται με το τεχνικό μέρος της απόκτησης γνώσεων (=το θέμα με τα συγγράμματα). Και έτσι, θέλουμε να ξεμπερδεύουμε με το μάθημα.
-Έλλειψη χαρακτήρα. Εννοώ να χώνεσαι όπου μπορείς, να βρίσκεις ό τι σου χρειάζεται για να πετύχεις αυτό που έχεις για στόχο. Εδώ εισέρχεται το ψυχολογικό θέμα, εκτός από το γονιδιακό που δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. Και ίσως είναι το πιο περίπλοκο απ'όλα. Εδώ βρίσκεται το "μικροαστικό" μικρόβιο που τιμάται από τους "ψαγμένους" ρήτορες με ένοχη αυτογνωσία. Μιλάμε πλέον για στατιστική (εφόσον και τέτοιες ιατρικιστικές επιστήμες όπως η ψυχανάλυση στηρίζονται πάνω της), που ερμηνεύεται από τον καθένα όπως αυτός την βλέπει, ενώ κρατούνται τα αποτελεσματικά πορίσματα. Θέλω να πω, το αποτέλεσμα δε δείχνει πάντα τη σωστή αιτία. Αλλά νομίζω ότι αν γνωρίζουμε την αιτία, μπορούμε να αντιμετωπίσουμε με τον βέλτιστο τρόπο το πρόβλημα.

Δεν αρκεί να μη θέλουμε να είμαστε "μικροαστοί". Χρειάζεται ένα πλάγιο-άλλο μονοπάτι που να δείχνει απλά μια πιο υγιή πολιτική συμπεριφορά, όπως αρμόζει στον σύγχρονο πολίτη που ζει σε μια σύγχρονη με τις αντιλήψεις του κοινωνία. Ξεχνάμε τι δεν θέλουμε. Βλέπουμε τι θέλουμε.
Κι επειδή όλα αυτά είναι πολύ θεωρητικά, να πω ότι χρειαζόμαστε να γίνουμε περισσότερο άνθρωποι του σύγχρονου κόσμου (γιατί να είμαστε πίσω πάντα; είμαστε τρελοί εμείς οι έλληνες ). Αλλά μας χρειάζεται παιδεία. Πώς θα λάβουμε σύγχρονη παιδεία; Με τον ίδιο τρόπο που θα λαμβάναμε και 300-600-1000 χρόνια πίσω. Άνοιγμα μυαλού. Πώς; Αλληλεπιδρώντας με τους ανθρώπους γύρω μας και μάλιστα ακόμη και στον αντίποδα της γης, δοσμένων των μέσων επικοινωνίας. Διαβάζοντας! Αλλάζοντας περιβάλλον!

Λοιπόν, αυτό το διαβάζοντας θα ήθελα να ενισχυθεί στην ελληνική κοινωνία. Η κίνηση των βιβλίων στον ελλαδικό χώρο είναι από τις μικρότερες (διάβασα πρόσφατα σε ένα άρθρο). Ας επενδύσουμε στα βιβλία λοιπόν! Όχι μόνο στα πανεπιστήμια βιβλιοθήκες... Γιατί όταν πάει το παιδάκι εκεί όταν μεγαλώσει, δεν είναι ότι δεν ξέρει να χρησιμοποιεί την βιβλιοθήκη. Απλά δεν είναι εξοικειωμένος με πολλά βιβλία στη μελέτη του!

Ψάχνω λοιπόν μέτρο ώστε να ενισχυθεί η κίνηση βιβλίων στην ελλάδα αλλά και να αναγκαστούν ("στην ανάγκη βρίσκεις λύσεις" ή κάτι τέτοιο) οι σπουδαστές να μη θεωρούν στατικό το περιβάλλον από το οποίο δέχονται γνώσεις, δηλαδή ψάξιμο και διάβασμα στη βιβλιοθήκη! Μάλιστα, το καλύτερο θα ήταν να "ζουν" από τις σημειώσεις στην ώρα του μαθήματος και να ψάχνουν μετά αυτά που θέλουν σε κανονικά βιβλία τα οποία συμβουλεύονται και μετά βάζουν στη θέση τους για κοινή χρήση! Ορίστε η ροή της γνώσης!

Αυτά τα λέω γιατί εννοώ την αγορά ενός βιβλίου κατάχρηση πόρων. Εξηγούμαι: αυτά που διαβάζω, τα διάβασα, τα μελέτησα. Τέλος. Δε χρειάζεται να τα έχω πάντα δίπλα μου για να μου υπενθυμίζουν κάτι, όπως το ρολόι (άλλη η ιστορία με την εξάρτηση από τον χρόνο, αλλά ελπίζω να καταλάβατε). Πόσο μάλλον όταν είναι ογκωδέστατα (κυκλώματα, Malvino καλή ώρα). Καλά, καλά, όταν θέλω επανάληψη, θα τα ξανανοίξω. Αλλά να ξοδέψω χρήματα για να το αισθάνομαι πάντα κοντά μου... ρομαντικό ακούγεται, αλλά ας σοβαρευτούμε. Θα αγοράσω ένα βιβλίο ΕΦΟΣΟΝ έχω τα χρήματα. Διαφορετικά, δε χρειάζεται να το αγοράσω. Αυτό είναι η κατάχρηση πόρων. Προσωπικά, το πράττω, αλλά επειδή έχω τους πόρους.
Θα βοηθούσε ίσως (η κατάργηση του δωρεάν) και να πάνε τα χρήματα κάπου αλλού. Δεν ξέρω, υποθέτω.

-Έλλειψη μέσων. Αν κάποιος δε γνωρίζει αγγλικά σε ικανοποιητικό βαθμό, δε θα μπορεί να καταλαβαίνει τι γράφει. Και τα έτοιμα συγγράμματα τον βολεύουν μια χαρά, όντας στα ελληνικά. (χμμμ, θα έγραφα κι άλλα εδώ αλλά με τα προηγούμενα έχασα τον ειρμό, όσον αφορά για τις παύλες)



Αλιάκμονα, το παράδειγμα για τους τελεστές που συμβολίζουν τις πράξεις, είναι ...φτηνό Grin Tongue.
Δε με ενοχλεί να βλέπω + ή * αντί για κολυμπήθρα ή ουράνιο τόξο (αναφέρομαι στα αντίστοιχα μαθηματικά σύμβολα της ένωσης και τομής, τα οποία εξηγήθηκαν από το πρώτο μάθημα στην αρχ. υπολ.) ούτε να βάζω αντί για i το j, όπως θυμάμαι κάτι διαμαρτυρίες στα κυκλώματα-σε σχέση με τα μαθηματικά του α εξαμήνου. Εξάλλου, μάθαμε και στην γραμμική άλγεβρα πώς ορίζονται εσωτερικές - εξωτερικές πράξεις (βάζεις ό τι σύμβολο θες) και στην C++ για αντικατάσταση τελεστών Wink Wink (ορίστε ένα φτηνό αντιπαράδειγμα)
Αλλά το γμτ είναι όταν κάποιοι όροι αντιφάσκουν, σε σημεία όπου χρειάζεται η ορολογία! Μη με πεις ότι δεν σου έχει τύχει...
Τυχαίο είναι που έγινε τόση φασαρία και ορίστηκε το SI για να μπορούμε να συννενοούμαστε; Ευτυχώς δηλαδή που μας δίνουν και τους αγγλικούς όρους
Δηλαδή, και στο κάτω κάτω της γραφής, γιατί οι παραπάνω ονομασίες να μας πιάνουν παραπάνω χώρο στη ram μας;;;; Από τη στιγμή που δεν μπορεί να χωράει τα πάντα... Undecided

Α, και αυτό για το μαθηματικό, παράδειγμα ήταν. Από την άλλη, αν γίνει αλλαγή στο μοίρασμα βιβλίων, θα γίνει σε όλα τα τμήματα, κι όχι μόνο στο τημμυ. Τι, "εγώ σπουδάζω τημμυς". Παραθέτουμε απο αυτά που έχουμε γνώση, όποιος έχει από το τημμυ, να πει για το τημμυ, ας μας πει και τίποτα και ο Σκοταδιστής, να φύγουμε λίγο από τα ρεύματα.


Θα ήθελα επίσης να κάνω ένα προσωπικό σχόλιο, να με συγχωρέσεις. Γιατί το κάνεις αυτό;
Quote from: aliakmwn on March 10, 2006, 02:03:34 am
Μην κατηγορεις λοιπον εμενα, απλα διαβασε πισω απο τις γραμμες, προσπαθησε να αντιληφθεις τη δυναμη που κουβαλαει μεσα της η λεξη "μικροαστος" πριν την δαιμονοποιησεις...

Γιατί (πολύ συχνά) προτρέπεις τον άλλο να διαβάσει κάτι ή να αντιληφθεί... τι; Γιατί δε μας το λες κι εμάς; Δεν μπορείς να το εκφράσεις με δικά σου λόγια; Πρέπει δηλαδή να διαβάσουμε/αντιληφθούμε τα ίδια πράγματα για να μιλήσουμε ώστε να συμφωνήσουμε ύστερα; Μη διαλεκτικότητα;
Ακόμα, γιατί όπου βλέπεις να αναφέρονται ξένες χώρες που κατά προκαταλήψεις θεωρούνται...κάπως (κυρίως αρνητικός σχολιασμός) αντιδράς τόσο έντονα; "ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!" - 0 βαθμοί.
Τι βοήθεια να πάρω τώρα; Είμαι πλέον ρατσιστής! Το κοινό δεν με αποδέχεται, το τηλέφωνο δεν απαντάει, μένει το 50-50.
Οι επιλογές είναι 2: ενδιαφέρομαι ή δεν ενδιαφέρομαι για αυτούς που θέλολυν την ελεημοσύνη μου; Πατάω το κουμπί και... ΜΠΓΚΡΤΣΑΦΦΦΦ... τα 'παιξε το μηχάνημα, δεν μπορεί να δώσει το 50-50 ανάμεσα από 2.


Ουφ, κλείνω τώρα, γιατί πέρασε η ώρα και με βλέπω να γράφω τρελά...
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...