• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:07:36 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:07:36 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431499
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 55
Guests: 1607
Total: 1662
mmikelo
ThanosKoutsoump
chris123
chrismzag
Χαρούμενη Πατάτα
cmpillis
ThanosTheTT
chatzikys
Kyrisan
Niki kiose
Nekt
themisb
le papillon
xristodoulou
CaptAngryEyes
geftihiakos
Tasos Bot
vivbi
gkougeor
angelisilias14
nataliakara
themis01
Gregory_SP
DimitrisKost
Master oogway
Konstantina Karamani
stavrosk
egiannoula
femanak
thomdodo
akoil
Pastellaki
chriskazakos
plapas
apoliou
Nikos_313
georgeb
Hliaspapak
veri212
sofaki
kkolerd
okatapo
ok
grepanis
Raphael
Lits
Tsn
spaschal
stathis_zch
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: RivenT, tony stank) > [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] Go Down Print
Author Topic: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών  (Read 9620 times)
Salvation
Guest
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #60 on: July 07, 2010, 21:53:49 pm »

Quote
Το θεμα μου ειναι αλλο. Ειναι το βιλιο και ο τροπος που γινεται το μαθημα. Δεν ξερω αν ακουγομαι παραλογος, αλλα που ακουστηκε να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα κυκλωματα? Νομιζω οτι ολα αυτα φαινονται ξεκαθαρα στο εγχειριδιο του κατασκευαστη, και κανεις δεν προκειτε να θυματε τι κανει το ποδαρακι BI/BRO στο 74xxx ολοκληρωμενο (δεν θυμαμαι αν το λεω και σωστα). Θα καταλαβαινα και θα εκτιμουσα πολυ, να μου μαθει ο Ι.Μ. υλοποιησεις συναρτησεων με πυλες, απαρηθμητες με flip-flop και χιλια δυο αλλα παρομοια πραγματα (ναι ξερω οτι μας τα μαθαινει και αυτα, αλλα γιατι να μην μαθαινουμε μονο αυτα, και να εξεταζομαστε μονο σε αυτα?). Δεν χωραει με τιποτα στο μυαλο μου γιατι να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα.

Αυτος ειναι ο σκοπος ενος μαθηματος για ψηφιακη σχεδιαση κυκλωματων? Να ενωνουμε ποδαρακια και ολοκληρωμενα το ενα μετα το αλλο??? Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτο θα σε βοηθησει να ανοιξεις το μυαλο σου και να σχεδιασεις κατι που θα σου ζητηθει στο μελλον?? Γιατι ας πουμε να μην σου ζητησει στις εξετασεις να κανεις εναν δεκαδικο απαριθμητη, με πυλες ξερω γω, και μετα να κανεις και εναν πολυπλεκτη ή κατι αλλο,παλι με πυλες,για να σου δινει εξοδο 0 για τα μονα και 1 για τα ζυγα ξερω γω? Αυτος ο τροπος θα σου ανοιξει το μυαλο, ή ο αλλος, που κανεις την ιδια υλοποιηση μονο με κουτακια που πανω εχουν αριθμους?(για τα ολοκληρωμενα μιλαω)

Αν κανεις την παραπανω υλοποιηση μονο με πυλες, προφανως και θα μπορεσεις μετα να παρεις 2 ολοκληρωμενα, να δεις ποιο παδαρακι κανει τι, απο το εγχειριδιο του κατασκευαστη, και να κανεις το παραπανω κυκλωμα.


+1
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #61 on: July 07, 2010, 22:47:30 pm »

Quote from: il capitano on July 07, 2010, 21:50:51 pm
Το θεμα μου ειναι αλλο. Ειναι το βιλιο και ο τροπος που γινεται το μαθημα. Δεν ξερω αν ακουγομαι παραλογος, αλλα που ακουστηκε να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα κυκλωματα? Νομιζω οτι ολα αυτα φαινονται ξεκαθαρα στο εγχειριδιο του κατασκευαστη, και κανεις δεν προκειτε να θυματε τι κανει το ποδαρακι BI/BRO στο 74xxx ολοκληρωμενο (δεν θυμαμαι αν το λεω και σωστα). Θα καταλαβαινα και θα εκτιμουσα πολυ, να μου μαθει ο Ι.Μ. υλοποιησεις συναρτησεων με πυλες, απαρηθμητες με flip-flop και χιλια δυο αλλα παρομοια πραγματα (ναι ξερω οτι μας τα μαθαινει και αυτα, αλλα γιατι να μην μαθαινουμε μονο αυτα, και να εξεταζομαστε μονο σε αυτα?). Δεν χωραει με τιποτα στο μυαλο μου γιατι να "μαθαινουμε" τι κανουν συγκεκριμενα ολοκληρωμενα.

Αυτος ειναι ο σκοπος ενος μαθηματος για ψηφιακη σχεδιαση κυκλωματων? Να ενωνουμε ποδαρακια και ολοκληρωμενα το ενα μετα το αλλο??? Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτο θα σε βοηθησει να ανοιξεις το μυαλο σου και να σχεδιασεις κατι που θα σου ζητηθει στο μελλον?? Γιατι ας πουμε να μην σου ζητησει στις εξετασεις να κανεις εναν δεκαδικο απαριθμητη, με πυλες ξερω γω, και μετα να κανεις και εναν πολυπλεκτη ή κατι αλλο,παλι με πυλες,για να σου δινει εξοδο 0 για τα μονα και 1 για τα ζυγα ξερω γω? Αυτος ο τροπος θα σου ανοιξει το μυαλο, ή ο αλλος, που κανεις την ιδια υλοποιηση μονο με κουτακια που πανω εχουν αριθμους?(για τα ολοκληρωμενα μιλαω)

Αν κανεις την παραπανω υλοποιηση μονο με πυλες, προφανως και θα μπορεσεις μετα να παρεις 2 ολοκληρωμενα, να δεις ποιο παδαρακι κανει τι, απο το εγχειριδιο του κατασκευαστη, και να κανεις το παραπανω κυκλωμα.


Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες. Και γω την εποχή που έδωσα Ψηφιακά 1 βαριόμουν να καθομαι να μαθαίνω τι είναι συγκεκριμένα το καθε ολοκληρωμενο (αν πχ είναι δυαδικός ή δεκαδικός απαριθμητής, τι είδους ολίσθηση προσφέρει και τι έξοδο κτλ). Παρόλαυτα όσο και αν ακούγεται περίεργο έμαθα να σκέφτομαι στη λογική της σύνδεσης των ολοκληρωμένων.
Όλα αυτα αναμένεται να αλλάξουν βέβαια γιατι ο Δοκουζγιάννης σκοπεύει να κατεβάσει ύλη από το μάθημα των Ψηφ2 στα Ψηφ1, που στα ψηφ2 γίνεται καθαρά σχεδίαση από το 0 (λογικά θα μειωθούν και οι απαιτήσεις σχετικά με τα ολοκληρωμένα)
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #62 on: July 07, 2010, 22:57:13 pm »

Quote from: AgentCain on July 07, 2010, 22:47:30 pm
Παρόλαυτα όσο και αν ακούγεται περίεργο έμαθα να σκέφτομαι στη λογική της σύνδεσης των ολοκληρωμένων.
Εμαθες γιατι σε αναγκασαν οι συνθηκες να μαθεις (ο τροπος με τον οποιο γινεται το μαθημα)...

Εκει κανω εγω κριτηκη, στο πως γινεται το μαθημα. Πιστευω οτι θα ηταν πιο δημιουργικο, για εμας τους ιδιους, για την περαιτερω καριερα μας και για τον τροπο που σκεφτομαστε βρε αδερφε, να σχεδιαζουμε κυκλωματα απο το 0 και μονο με πυλες/flip-flop.

Τωρα δεν ξερω τι γινεται με το Ψηφιακα ΙΙ/ΙΙΙ και τον Δουκουζιαννη, εσυ εχεις την εμπειρια απ'αυτον οποτε εχεις εναν λογο παραπανω να μιλας Wink
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
Ευχαριστο Διαλειμμα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4721


ƸӜƷ


View Profile
Re: [Ψηφιακα Ι] Συζήτηση για τη μεθοδολογία του μαθήματος και για τη βαθμολόγηση των γραπτών
« Reply #63 on: July 07, 2010, 23:45:45 pm »

Το θεμα προηλθε απο διαχωρισμο του τοπικ:    
[Ψηφιακα Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 09/10


Εκ του συντονισμου
Logged

Καρβουνε αμα σε πιασω στα χερια μου καηκες. Cheesy Cheesy Cheesy
Pages: 1 ... 3 4 [5] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...