• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:18:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:18:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426693
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 71
Guests: 112
Total: 183
Theislander
mhtsakos02
theodoridoueu
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
alex_g
swthrhs
George_RT
Nekt
nikol michalou
Nikolas Tsamitros
Conriz
ellimoschou
kstavroulis
unreasonable
Billyskotsikas
marilita
ariadnipm
HlektrikhPatata
Yamal
pkoko
andripappa
georkala
kimxnas
Νικηφόρος Πατσιούρας
Saint_GR
xarisagraf
tzortzis
sotirispo2
Nikos.Ts
florianm
TitiTs
asemas
kchristoua
Stathisxd
dimitire
Christop
xanthosp
chaniotism
skoloni
dtkyriak
dorapangeiou
ONETWIN
gmout
vpoug
Captain
akoil
Thanasiscon1
Haralampos
Bit4Thought
apapagd
mmikelo
Panagismark
arisap
Don
user182
mous25
gianst
giannisdomu
antontsiorvas
kouf
DimGeo
lina_zs
sotkara
Pavloska
vevi
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 31 Go Down Print
Author Topic: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες  (Read 39420 times)
np-complete
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 31


View Profile
Re: [αρχιτ. υπολογ]2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #15 on: May 18, 2009, 11:32:39 am »

Quote from: paulos on May 15, 2009, 10:58:56 am
καμια ιδεα για την rrotate? με τι τροπο μπορουμε να κανουμε την ολισθηση δεξια? υπαρχει καποιο συμβολο που να το δηλωνει αυτο?

Μήπως δεν υπάρχει, και πρέπει να γραφεί σε μικροκώδικα;
Logged
billakos
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2270



View Profile
Re: [αρχιτ. υπολογ]2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #16 on: May 18, 2009, 12:03:04 pm »

να την δημιουργήσουμε εμείς θέλει...για αυτό ζητάει και το αρχειό mal..
Logged

για σημειώσεις μαθημάτων      http://users.auth.gr/valexiad      http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=34410.0 

νυστααα λεμε...
dt
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 10


View Profile
Re: [αρχιτ. υπολογ]2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #17 on: May 18, 2009, 15:36:36 pm »

Αμα δει κανείς στο φυλλάδιο άλλες μικροεντολές, έχει μικροεντολή που κάνει 1 ολίσθηση. Απλά, προφανώς, θα πρέπει να γραφεί μια εντολή η οποία θα παίρνει έναν αριθμό σαν όρισμα, και θα κάνει ολίσθηση τον αριθμό που θέλουμε, τόσες φορές όσες λέει το όρισμα...
Logged
bard
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 65


tirininiiii tirini nini..It's the final count down


View Profile
Re: [αρχιτ. υπολογ]2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #18 on: May 19, 2009, 17:20:19 pm »

Να ρωτήσω και γω κατι για την τελικη εργασια:
   1)Η ακριβεια των αριθμων στ 10δικο συστημα ειναι παντα για 2 ψηφία μετα την υποδιαστολή; (πχ 18,75)
   2)Για να το ελεγξει υποθέτω πως θα δινει τον αριθμο που θέλει κατευθείαν σε 16δικο;
   3)Τελός εχει κανεις καμια πρόταση πια κεφαλαια ειναι καλύτερα για να καταλαβω πως θα συμπληρώσω το μικροπρόγραμμα για την RROTATE;
αυτα μεχρι τώρα....
Logged

ladida ladida ladida
lefteris
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 14

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #19 on: May 20, 2009, 16:24:27 pm »

Ερώτηση πάνω στην PROTATE:

Μπορεί η ALU να κάνει την παρακάτω πράξη?????
 
protate i   TOS = H >> MBR  (όπου το Η παρέχεται από την είσοδο Α ολισθαίνει δεξία κατα την τιμή του MBR ο οποίος παρέχεται από την Β και το αποτέλεσμα αποθηκεύεται στον TOS)
Logged
sotos
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 40



View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #20 on: May 20, 2009, 20:43:23 pm »

Ξέρει μήπως κάποιος αν υπάρχει τρόπος να αφήνουμε κενά και να αλλάζουμε σειρά σε αυτό που εκτυπώνουμε?

Επίσης, μπορούμε αν θέλουμε να ορίσουμε μια σταθερά αρνητικό αριθμό?και πως θα γινει αυτο΄?

ΤΗανks Smiley
« Last Edit: May 20, 2009, 22:04:34 pm by sotos » Logged
paulos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 51


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #21 on: May 20, 2009, 21:01:14 pm »

απο οτι ξερω δεν γινετε να ολισθησεισ πανω απο 1 bit. καμια αλλη ιδεα για την rotate κανεις? μηπωσ μπορουμε να κανουμε το προγραμμα με διαφορετικη εντολη να μην περνει ορισμα η το θελει οποσδηποτε ετσι?
Logged
haas
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #22 on: May 20, 2009, 21:52:14 pm »

παιδια μεσα στην εργασια θελει να κανουμε πρωτα κανονικοποιηση των 2 αριθμων και μετα να κανουμε οτι ειναι να κανουμε...χρειαζεται τοσος κοπος? δεν θα ηταν καλυτερο να κανουμε τις ολισθησεις και ολα αυτα και στο τελος να κανουμε μια κανονικοποιηση του αποτελεσματος?
Logged
foulis
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #23 on: May 20, 2009, 22:26:16 pm »

0 10000011 0010110     <=18.75
+
0 01111111 0100000     <=1.25
=
0 10000011 0010110     <= τι κάνει στις επόμενες 2 γραμμές?
+
0 10000011 0000010     <= αυτό πως βγαίνει??? τι κάνει εδω???
=
0 10000011 0011000     <= αυτό το 19 δεν είναι???
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #24 on: May 20, 2009, 22:58:08 pm »

Quote from: foulis on May 20, 2009, 22:26:16 pm
0 10000011 0010110     <=18.75
+
0 01111111 0100000     <=1.25
=
0 10000011 0010110     <= τι κάνει στις επόμενες 2 γραμμές?
+
0 10000011 0000010     <= αυτό πως βγαίνει??? τι κάνει εδω???
=
0 10000011 0011000     <= αυτό το 19 δεν είναι???

Εφόσον ο αριθμός 18.75 έχει τον μεγαλύτερο εκθέτη σε δυαδική μορφή, μετατρέπει τον εκθέτη του αλλου αριθμού στην ίδια τάξη. Αυτό το κάνει με ολίσθηση της "υποδιαστολής" προς τα αριστερά προσθέτοντας μηδενικά. Μετά κάνει δυαδική πρόσθεση και το αποτέλεσμα πράγματι είναι το 19
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

billakos
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2270



View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #25 on: May 20, 2009, 23:00:59 pm »

Quote from: AgentCain on May 20, 2009, 22:58:08 pm
Quote from: foulis on May 20, 2009, 22:26:16 pm
0 10000011 0010110     <=18.75
+
0 01111111 0100000     <=1.25
=
0 10000011 0010110     <= τι κάνει στις επόμενες 2 γραμμές?
+
0 10000011 0000010     <= αυτό πως βγαίνει??? τι κάνει εδω???
=
0 10000011 0011000     <= αυτό το 19 δεν είναι???




Εφόσον ο αριθμός 18.75 έχει τον μεγαλύτερο εκθέτη σε δυαδική μορφή, μετατρέπει τον εκθέτη του αλλου αριθμού στην ίδια τάξη. Αυτό το κάνει με ολίσθηση της "υποδιαστολής" προς τα αριστερά προσθέτοντας μηδενικά. Μετά κάνει δυαδική πρόσθεση και το αποτέλεσμα πράγματι είναι το 19



ρε παιδιά εγώ γιατί νομίζω ότι είναι το 20?????? Cheesy Cheesy

τουλάχιστον στο δεκαδικό μέρος κάτι πρέπει να τρέχει....
« Last Edit: May 20, 2009, 23:19:10 pm by billakos » Logged

για σημειώσεις μαθημάτων      http://users.auth.gr/valexiad      http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=34410.0 

νυστααα λεμε...
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #26 on: May 20, 2009, 23:27:53 pm »

0 10000011 0011000    αναλύεται σε
10000011=131 δλδ εκθέτης 4
0011000->1.0011000 (βαζουμε την μοναδα που εννοείται)

μεταφέρουμε 4 θέσεις την υποδιαστολή (όπως μας λέει να κάνουμε ο εκθετης) και βγαίνει το 10011.000 δλδ ο αριθμός 19
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #27 on: May 20, 2009, 23:28:57 pm »

Quote from: AgentCain on May 20, 2009, 23:27:53 pm
0 10000011 0011000    αναλύεται σε
10000011=131 δλδ εκθέτης 4
0011000->1.0011000 (βαζουμε την μοναδα που εννοείται)

μεταφέρουμε 4 θέσεις την υποδιαστολή (όπως μας λέει να κάνουμε ο εκθετης) και βγαίνει το 10011.000 δλδ ο αριθμός 19

πολύ σωστα! αυτός είναι ο αριθμός 19 , no doubt, αλλά το θέμα είναι πόσο κάνει 18,75 + 1,25???  Tongue
Logged
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #28 on: May 20, 2009, 23:31:37 pm »

η μήπως υπάρχει απώλεια ακρίβειας?
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Αρχιτ. Υπολογ.] 2η Εργασία 2009 -για το βαθμό- Απορίες
« Reply #29 on: May 20, 2009, 23:40:04 pm »

Quote from: Emfanever on May 20, 2009, 23:28:57 pm
πολύ σωστα! αυτός είναι ο αριθμός 19 , no doubt, αλλά το θέμα είναι πόσο κάνει 18,75 + 1,25???  Tongue

Ωχ mindfuck  Cheesy Embarrassed
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 31 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...