• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:50:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:50:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 208
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 80
Guests: 120
Total: 200
bigmort
Carot1456
gkougeor
maestros
Konstantinoy
dimitris kiziridis
Annapar
theodoridoueu
ArsenD
etsilika
Νικη
kourkou
kraxtopoulos
chris_p30
Alex Kosmas
dmoral
kst
Τρου Ντετεκτιβ
daphnenik
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Petross
George15
ChrisB999
EvanTsir
Ma8hths Indou
astra
Captain
sassi
LambisTr
Nikos_313
DarkMagiK06
vasilis saitis
mdimitrig
nmpampal
mgrivab
akiousia
charalampos
Ioannakoliou
Gone_Forever
theodoradr
karaths.d
nchatzo
pave
papoutsas
Xontroulis
tecnoteki
chriskazakos
chrisg
lelenia
Patroklis
alexanton
useranknown
Balourdos
HlektrikhPatata
mrodi
Βασιλης
DidosK
npalami
Gianbou
JoHn!
andreaspaper
pdiamantis
evgns
Δημήτρης Διακολουκάς
Nicotre
ggalamat
mpournaz
PolarBear
George_RT
manos_diakakis
Ariadni
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση για την Διδασκαλία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση για την Διδασκαλία  (Read 21962 times)
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #90 on: February 07, 2009, 18:26:21 pm »

http://en.wikipedia.org/wiki/Deductive_system

calls for a clarification

μιλώντας για αξιοκρατία
ή και μιλώντας γενικότερα
Logged

pay close attention
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #91 on: February 07, 2009, 18:33:26 pm »

gpap.

προφανως ειναι σκοπιμο να χουμε μια εικονα για το τι συμβαινει
στο τμημα. ειναι αυτονοητο οτι τα προβληματα πρεπει να καταγραφονται
και να θεραπευονται. το προβλημα ειναι ποιος θετει τα προβληματα.

ρωτηστε το μαργαρη αν το οτι βαθμολογει με το μεγαλο τσεκουρι ειναι μερος
του προβληματος οτι οι φοιτητες δεν περνανε στα κυκλωματα.

οποτε αν μιλαμε για ερωτηματολογια, αυτα θα πρεπει να ειναι πολυ αναλυτικα
ωστε να καταγραφεται εστω στοιχειωδως η αποψη καποιου. αλλα αυτο θα ηταν
μια παρωδια συζητησης. οποτε γιατι να μην προτιμησουμε μια πραγματικη τετοια?

θεωρειτε οτι η, χαμηλου επιπεδου, συζητηση που γινεται για το λογισμο προσφερει
λιγοτερα απο την ερωτηση "Διαφάνεια των κριτηρίων βαθμολόγησης."(απο το 1 ως το 5)?
« Last Edit: February 07, 2009, 18:40:26 pm by Social_waste » Logged

Vive le son
D'l'explosion!
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #92 on: February 07, 2009, 18:48:19 pm »

αχά ....

τώρα έρχεσαι στα δικά μου.

Για να κουβεντιάσεις το περιεχόμενο ενός αξιολογόχαρτου πρέπει πρώτα να δεχτείς τη σκοπιμότητά του.

Και εκεί είναι που κολλάμε. Και το παράδοξο είναι ότι αντί να αντιδρώ εγώ που θα αξιολογηθώ, αντιδρούν οι ..αξιολογητές μου.

Παράλογο?
(δεν απαντά, άρα ..λογικό!)
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #93 on: February 07, 2009, 18:57:58 pm »


απο την αλλη για να δεχτω την σκοπιμοτητα του πρεπει
να ξερω τι θα ειναι. δεν μπορω αν πω γενικα και αοριστα οτι
θελω μια αλλαγη. υπαρχει αλλαγη και αλλαγη.

δε νομιζω οτι αμφισβητει κανεις την αναγκη να μπορουν οι φοιτητες να
παρεμβαινουν στη λειτουργια του πανεπιστημιου ωστε να εξασφαλισουν
καλυτερες συνθηκες για τη ζωη τους. το θεμα ειναι αν αυτο μπορει να γινει
μεσα απο ερωτηματολογια. απο "αξιολογοχαρτα". 
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #94 on: February 07, 2009, 19:13:35 pm »

ε τι πιο φυσιολογικο απο το να συμμετεχεις και συ ως φοιτητης και καποιος μεταπτυχιακος και καθηγητες στη δημιουργια του ετσι θα ξερεις τι ειναι Huh
Logged

oblivion
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #95 on: February 07, 2009, 19:24:45 pm »

Η αξιολόγηση σε όλα τα πανεπιστήμια ανα την υφήλιο χωρίζεται σε 2 κατηγορίες:Την εσωτερική και την εξωτερική

Λοιπόν,στην εξωτερική αξιολόγηση έρχεται κάποια ομάδα,μπαίνει μέσα στο πανεπιστήμιο και κρίνει καθηγητές,προγράμματα σπουδών,υποδομές κτλ.Όσο πιο καλές κριτικές πάρει τόσο κράτος & ιδιώτες θα σκοτώνονται για το ποιος θα δώσει λεφτά στο πανεπιστήμιο,το οποίο φυσικά θα αναπτύσσεται με αυτά τα κονδύλια και θα βγάζει πολύ καλούς επιστήμονες(και ώριμους πολίτες) .Από την άλλη μεριά η εσωτερική αξιολόγηση γίνεται από τους ίδιους τους φοιτητές του τμήματος.Έτσι λοιπόν μοιράζονται ερωτηματολόγια το οποία οι φοιτητές συμπληρώνουν με πολύ προσοχή,και οι καθηγητές βγάζουν συμπεράσματα για να κάνουν το μάθημα τους καλύτερο.......

Όλα τα παραπάνω μόνο στην θεωρία ισχύουν,στην πράξη άλλα γίνονται...


Η εξωτερική αξιολόγηση γίνεται από....Τον ΣΕΒ(Σύλλογος Ελλήνων Βιομηχάνων) που σίγουρα νοιάζεται για το πως θα βελτιωθούν οι υποδομές και πως θα βγούμε με μια πλήρη μόρφωση και όχι για τα δικά του συμφέροντα....Αξιολόγηση γίνεται από την εκκλησία της Ελλάδος(ουδέν σχόλιο) καθώς και από ανθρώπους της τέχνης και των γραμμάτων(πχ από τον Τράγκα,τον Πρετεντέρη,τον σεβάσμιο υπεργνώστη της ιστορίας και τρισμέγιστο πατριώτη Πλεύρη κτλ)....

Από την άλλη η εσωτερική αξιολόγηση περιορίζεται σε 1 ερωτηματολόγιο ανά μάθημα που μπορεί να ερμηνευτεί(όπως σωστά ανέφερε ο social waste) όπως βολεύει τον καθένα,και επιπλέον στα πιο πολλά πανεπιστήμια η εσωτερική αξιολόγηση γίνεται για να αυξηθεί η "παραγωγικότητα" των εργαζομένων

Στην πράξη δηλαδή η αξιολόγηση που μας προτείνουν είναι να.....πέζουμε ξύλο με τα άλλα πανεπιστήμια.Και εξηγούμαι

1)Αφού έχω αξιολόγηση,όποιο πανεπιστήμιο είναι καλύτερο θα παίρνει και πιο πολλά λεφτά....
2)Τα λεφτά από τον κρατικό κορβανά είναι περιορισμένα....

Άρα ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ αντί να βλέπουμε πως θα κάνουμε την ακαδημαϊκή διαδικασία καλύτερη,θα προσπαθούμε να αναρριχηθούμε μερικές θέσεις στον πίνακα αξιολόγησης με οποιονδήποτε τρόπο....Και επειδή τον πίνακα αξιολόγησης θα τον συντάσσουν οι βιομήχανοι(βλ. ΣΕΒ που λέω πάνω) με κριτήρια ΠΡΟΦΑΝΩΣ όχι ακαδημαϊκά(βλέπετε Αγγλία) θα καταντήσουμε να αγωνιζόμαστε ποιος θα βγάλει τον πιο υπερ-εξειδικευμένο εργαζόμενο με σκοπό να τον χρησιμοποιήσει ο κάθε μεγαλοεπιχειρηματίας για 2-3 χρόνια και όταν λήξουν οι γνώσεις του να τον πετάξει σαν στυμμένη λεμονόκουπα.

Και επειδή μέσα σε έναν τέτοιο σκληρό ανταγωνισμό θα χρειάζονται και πολύ περισσότερα κονδύλια(ξέρετε πόσα δολάριο ξοδεύουν τον χρόνο τα Αμερικάνικα πανεπιστήμια για PR managers και για διαφημίσεις?) θα έρθουν οι καλές οι εταιρείες και οι διεθνείς οργανισμοί να μας τα προσφέρουν απλόχερα.....

Τα παραπάνω έχουν ειπωθεί χιλιάδες φορές,και προφανώς δεν μπορώ να συντάξω μια αναλυσάρα μέσα σε μιση ώρα που μπορώ να διαθέσω.Αυτό που μπορώ να πω όμως είναι ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ ΟΣΟ ΑΘΩΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ....


Η εσωτερική αξιολόγηση όπως μας προτείνεται από το υπουργείο(και διάφορους πανεπιστημιακούς κύκλους) δεν πρόκειτε (από μόνο της) να μας ωφελήσει σε τίποτα....Και επειδή δεν θα αλλάξει τίποτα θα αυξηθούν οι φωνές που ζητούν την εξωτερική αξιολόγηση η οποία θα μας μεταμορφώσει(είτε θέλουμε είτε όχι) σε ένα άλλο μόρφωμα......

Το ζήτημα τι μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι πολύ σύνθετο....

Αρχικά να πω ότι οι παρακάτω προτάσεις ενέχουν και πολλούς κυνδύνους στην εφαρμογή τους,αλλά είναι στοιχημα μας άμα τις μελετήσουμε να αμυνθούμε ενάντια σ'αυτούς τους κυνδίνους...


1ον)Μετά την λήξη κάθε εξαμήνου(και των εξετάσεων) θα μοιράζονται ΛΕΥΚΕΣ ΚΟΛΛΕΣ όπου ο κάθε φοιτητής θα μπορεί να γράφει την ολοκληρωμένη του άποψη για το μάθημα.Από κει και πέρα θα υπάρχουν και θεματικές συζητήσεις(πχ συζήτηση μαζί με τους καθηγητές που διδάσκουν στο 1ο εξάμηνο για τον τρόπο που έγινε το μάθημα και οι εξετάσεις).Τέλος,έκδοση μιας "αυτοκριτικής" του διδάσκοντα για την πορεία του μαθήματος και των εξετάσεων(πχ γιατί φέτος κόπηκαν πολύ στο Χ μάθημα,γιατί δεν υπήρξε ικανοποιητική συμμετοχή στις διαλέξεις κτλ)

ΟΛΑ τα παραπάνω θα επεξεργάζονται από πλήρης απασχόλησης εργαζομένους του πανεπιστημίου οι οποίοι για κάθε μάθημα θα συντάσουν και μια αναφορά η οποία θα κοινοποιείται στους φοιτητές και στους καθηγητές.Πάνω σ'αυτή την αναφορά θα υπάρχει ένας κύκλος συζητήσεων για το πως θα μπορούν να λυθούν κάποια προβλήματα τα οποία φαντάζομαι ότι θα είναι κοινά μεταξύ των μαθημάτων....Προσοχή όμως....ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ για την λειτουργία του παραπάνω συστήματος είναι ότι όλη αυτή η διαδικασία δεν θα χρησιμοποιηθεί ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ από το υπουργείο ή από κάποιον άλλον έξω-πανεπιστημιακό φορές αξιολόγησης για να μας κρίνει....

Εδώ όμως σκοντάφτουμε στον σκόπελο της βαρεμάρας των ΔΕΠ.....μεταξύ μας τώρα,υπάρχουν κάποιοι που δεν θέλουν να αλλάξουν ούτε τόσο δα το μάθημα τους....σιγά μην δεχτούνε μια τέτοια πρόταση....

Όπως ανέφερα και πιο πάνω,η πρόταση αυτή έχει πολλές ατέλειες(μπορώ να σκεφτώ μερικές ακόμα και τώρα),αλλά δεν έχω χρόνο να την αλλάξω.Αν συμφωνούμε ότι χρειάζεται μια αλλαγή στην κατεύθυνση που προτείνω,μπορούμε να το συζητήσουμε.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #96 on: February 07, 2009, 19:36:44 pm »

Η αντίθεσή μας στο νόμο για την αξιολόγηση έγκειτο κυρίως στο ότι η φοιτητική αξιολόγηση ουσιαστικά δε μετρούσε πουθενά, οι μόνοι αξιολογητές που θα μετρούσε η γνώμη τους θα διορίζονταν από το υπουργείο, ενώ (το κερασάκι στην τούρτα) τα κριτήρια της αξιολόγησης θα ορίζονταν εκ των υστέρων από το ίδιο το υπουργείο, το οποίο θα τα άλλαζε κατά βούληση όποτε ήθελε.

Τα ερωτηματολόγια με κουτάκια και νουμεράκια είναι μάλλον ανούσια. Από εκεί και πέρα, προσπαθούμε να ασκούμε έλεγχο στους καθηγητές μας και θέτουμε το ζήτημα όταν κάποιος δείχνει να αδιαφορεί συστηματικά για τη δουλειά του. Πχ δεν είχαν διαμαρτυρηθεί οι φοιτητές που ο κ. Πετρίδης δεν έκανε μάθημα; Χρειαζόμαστε κάποια εξωτερικά θεσμοθετημένη διαδικασία "αξιολόγησης" για να ασκούμε τέτοιον έλεγχο;

Ας μη μπερδεύουμε όμως την αξιολόγηση (η οποία είναι εκ φύσεως διαχωριστική και αντιπαραθετική διαδικασία, καθώς υπάρχει ο αξιολογών και ο αξιολογούμενος) με κάτι πολύ σημαντικό που πρέπει να προηγηθεί, το διάλογο. Το "ξεκατίνιασμα" που πέφτει για διάφορους καθηγητές (όχι μόνο για τον κ. Ρόθο) πέφτει ακριβώς γιατί δεν είναι συνεννοήσιμοι. Όταν ένας καθηγητής δείχνει σεβασμό προς τους φοιτητές και δέχεται προτάσεις και κριτική, δεν υπάρχει κανένας λόγος να μη λύνουμε τα όποια προβλήματα με συζήτηση. Αντιπαραβάλετε πχ την περίπτωση του κ. Κάππου, πώς αντιμετωπίζει η μία πλευρά την άλλη, παρόλο που ο συγκεκριμένος καθηγητής θεωρείται από την πλειοψηφία ότι βάζει πολύ δύσκολα θέματα και παρά το γεγονός ότι κόβει ένα χωριό ολόκληρο σε κάθε εξεταστική Cheesy (προσοχή δεν το λέω αυτό για να επιρρίψω ευθύνες - δε λέω ότι φταίει μόνο ο καθηγητής που κόβονται οι φοιτητές, ούτε και μόνο οι φοιτητές).
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
fourier
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #97 on: February 07, 2009, 19:38:34 pm »

Να καταγραψουμε τι ακριβως κ. Παπαγιαννη?

Το οτι το τμημα δεν εχει αιθουσες και εργαστηρια? Αυτο δεν ειναι "αξιολογηση", ειναι διεκδικηση του αυτονοητου. Δωστε λεφτα να τα κανουμε! Χτιστε μας κτηρια, φερτε μας εξοπλισμο! (Ή μηπως πρεπει να τα βρουμε μονοι μας, μηπως προς τα κει παει το πραγμα λεω 'γω?)
Το οτι στα μαθηματα του Παπαγιαννη εχουμε μεγαλη αποτυχια? Ε ναι προφανως, οταν ο Παπαγιαννης αναγκαζεται να κανει μονος του μαθημα σε ακροατηριο 200 ατομων που κρεμονται απ' τα παραθυρια ποση μεταδοτικοτητα να εχει, ποσο να προσαρμοσει το μαθημα του στις αναγκες των απεναντι?
Κι απ' την αλλη, οταν 12 χρονια πρωτο- και δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης καλλιεργησαν ανθρωπους-φυτα που αντιλαμβανονται τη μαθηση ως μια παθητικη διαδικασια "δωσε δεδομενα εισοδου να σου δωσω δεδομενα εξοδου", τι ακριβως θα αξιολογησουμε?
Τον Παπαγιαννη που προσπαθει να διδαξει κινητηρες και κοντες γραμμες σε ανθρωπους που δεν εχουν καταλαβει τι ειναι ο διαιρετης τασης?
Το Σταθη που μπηκε στο τμημα επειδη ηταν καλος μαθητης και ετυχε να γραψει καλα σε ενα διαγωνισμα, χωρις ποτε μα ποτε του να σκεφτηκε κανενας να τον βοηθησει να ανακαλυψει τι του αρεσει, τι κλισεις εχει, με τι θα ηθελε να ασχοληθει, μονο και μονο επειδη του λεγαν ολοι οτι ειναι "καλο επαγγελμα με μελλον και πολλα λεφτα"?
Ή συνολικοτερα, ως ομαδα τους φοιτητες που εφτασαν στα 20 τους και δεν ξερουν τι θα πει πρωτοβουλια και προσωπικος κοπος, και ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ να περιμενουν μασημενη τροφη?

Τι ειδους καταγραφη θα ειναι αυτη?
Για ποιο λογο και με ποιο σκοπο?
Για να φτασει πού και να πετυχει τι?

Ειπε μηπως ποτε κανενας υπουργος καταγραψτε τι σας λειπει και στειλτε χαρτι να το βαλουμε μπρος?
Υπαρχει δυνατοτητα να γινει κατι τετοιο σε ενα καπιταλιστικο κρατος?

Σε τι αποσκοπει το "να κοιταχτουμε στον καθρεφτη" οταν μας εχουν ρακενδυτους και απλυτους για χρονια ολοκληρα?
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #98 on: February 07, 2009, 21:11:08 pm »

Η αληθεια ειναι καπου στην μεση. Για να πραγματοποιηθει σωστη αξιολογηση πρεπει πρωτα να υπαρχει υλικο προς αξιολογηση. Οταν υπαρχουν στοιχειωδεις ελλειψεις σε αιθουσες, εργαστηρια, οργανα,  καθε αξιολογηση, ακομα και χωρις τις οποιες επιφυλαξεις που εως τωρα οι φοιτητες προεβαλαν ειναι κουφια, ανουσια και παραπλανητικη. Επομενως, η αξιολογηση της ποιοτητας του ερευνητικου εργου που παραγεται ειναι εκ των πραγματων εξισου ελλειπης. Δεν μπορει καποιος να περιμενει το ΑΠΘ να φτιαξει δαιστημικο λεωφορειο οταν για να αγορασεις εστω και πολυμετρο πρεπει να κανεις αγωνα.(και τα πολυτεχνεια παλι καλα ειναι)

Απο την αλλη ομως, η ποιοτητα διδασκαλιας ειναι ενα αλλο κομματι του πανεπιστημιακου κοσμου, το οποιο δεν σχετιζεται το ιδιο αμεσα με τα χρηματα. Βεβαιως, οσο λιγοτεροι φοιτητες υπαρχουν(ή μαλλον οσο καλυτερη αναλογια φοιτητων ανα καθηγητη υπαρχει), τοσο καλυτερο μαθημα γινεται. Αλλα αυτο δεν σημαινει, οτι ακομα και με περισσοτερους φοιτητες, η εννοια του "καλου μαθηματος" ειναι απιαστη. Αυτη δεν ξερω αν μπορει αντικειμενικα να μετρηθει. Δεν ξερω αν ενα ερωτηματολογιο, ενα αξιολογοχαρτο, μια συζητηση ή μια συνελευση μπορουν να διορθωσουν την ποιοτητα διδασκαλιας ενος μαθηματος. Ολα αυτα λιγο πολυ εχουν δοκιμαστει πειραματικα, ως ενα βαθμο και δεν ειναι η γη της επαγγελιας. Ισως να μην ερφαρμοσθηκαν σωστα, ισως να μην πηρε κανεις την προσπαθεια στα σοβαρα. Αλλα το θεμα ειναι, οτι σε πολυ λιγα μαθηματα παρατηρηθηκε αλλαγη με ΔΙΑΡΚΕΙΑ απο τους καθηγητες(αλλα και απο τους φοιτητες).

Γενικα παντως, η αξιολογηση σαν εννοια ειναι απαραιτητη. Δεν γινεται να επαφιεται στην τυχη, στην διαθεση του καθηγητη ή στις γνωριμιες που εχει η θεση του σαν καθηγητης. Αλλα ειναι και μηχανισμος αναδρασης, απο την στιγμη που φερνει την ισορροπια στο συστημα. Το πως θα γινει αυτη η αξιολογηση ειναι ενα μεγαλο ερωτημα, δεδομενου του γεγονοτος οτι οπως (προσωπικα) αντιληφθηκα καποιες καταστασεις, οι οποιες προσπαθειες εγιναν, ειτε για αξιολογηση μεσω συζητησης ή ερωτηματολογιου δεν απεδωσαν τα αναμενομενα.

Για αλλη μια φορα, υπαρχει το προβλημα:

για τα προβληματα που εχουμε υπαρχουν πρακτικες λυσεις, λυσεις που τις εφαρμοζουμε και εχουν καποια αποτελεσματα ? Οχι μονο κατευθυντηριες γραμμες, οχι απλα εικασιες ή θεωριες για το τι θα ηταν καλο να γινει. Αλλα πρακτικες προτασεις που θα μπορουσαν να εφαρμοστουν μεσα στα πλαισια ενος Πανεπιστημιου, που εχει τις δεδομενες ελλειψεις και τους δεδομενους περιορισμους ?

Για παραδειγμα, εσωτερικη αξιολογηση. Συμφωνω και επαυξανω. Υπαρχει ομως μια πιο συγκεκριμενη προταση επ αυτου? Μια δομημενη προταση, με αρχη μεση και τελος, που θα περιγραφει τον θεσμο της εσωτερικης αξιολογησης?

Η για το ερωτηματολογιο? Πως ακριβως περιμενουμε να δουλεψει ενα αξιολογοχαρτο. Ποιος θα ειναι ο μηχανισμος που θα ωθησει(αναγκασει ή προτρεψει) εναν καθηγητη να αλλαξει? Το ελληνικο φιλοτιμο ??? Cheesy Cheesy: Cheesy Δεδομενης παντως της μονιμοτητας, δεν νομιζω οτι υπαρχουν και πολλα που μπορουν να αναγκασουν αντικειμενικα(και οχι "για το καλο των παιδιων") εναν καθηγητη να αλλαξει, παρα πολλες φορες και ριζικα,την διδασκαλια του. Και προφανως, δεν υπονοω οτι η εργασιακη ανασφαλεια αποτελει θετικο μετρο πιεσης. Αλλα ακριβως για αυτο τον λογο, θα ηταν πολυ θετικο να ακουγαμε εναν αλλο, θετικο τροπο πιεσης.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #99 on: February 07, 2009, 21:11:59 pm »

Περί αξιολόγησης.

Ο θεσμός ας υπάρχει και ας δουλέψει, λίγο με ενδιαφέρει, και αποτέλεσμα στα καθ' ημάς ελάχιστο θα έχει.
Εδώ είναι Μπαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε.
Το πολύ πολύ να πάψουν να ουρλιάζουν κάποιοι που μας έχουν πρήξει με αυτήν.
Βέβαια, στο μυαλό σας οι περισσότεροι έχετε το πώς θα κρίνετε τους καθηγητές σας, αλλά περί αυτού να είστε σίγουροι ότι δεν θα το κάνετε ακόμη και αν σας δώσουν όλες τις δυνατότητες.
Απλούστατα γιατί κι εσείς, από νωρίς στο κόλπο είστε.

Εγώ σας μίλησα κάνα δυο φορές για την αξιολόγηση στη λίστα με ένα ανέκδοτο περί γαϊδάρων και αλόγων, όποιος θέλει ας το ψάξει, ο Αλιάκμων έπιασε την μισή του μεταφορά.

Δεύτερο ανέκδοτο σήμερα.

Παρακαλώ δείτε προσεκτικά αυτή την διεύθυνση:
http://www.arwu.org/rank2008/Top500_EN.xls

Είναι το excel με την φετινή (2008) περίφημη αξιολόγηση της Σαγκάης, όπου το ΑΠΘ καταλαμβάνει την 392η θέση, καθόλου κακή επίδοση στα 16000 πανεπιστήμια  του κόσμου.
Με χαρά σας αναγγέλλω ότι την επόμενη χρονιά το ΑΠΘ θα βρεθεί στην 304η θέση.
Μέσα σε ένα χρόνο καταφέραμε εν μέσω καταλήψεων και 'εξεγέρσεων' να περάσουμε 88 θέσεις μπροστά.

Η επιτυχία μας έγκειται στην απλή επισήμανση κάποιων εχεφρόνων συναδέλφων στον Πρύτανη του σχετικού Πανεπιστημίου ότι το όνομά μας είναι 'Aristotle University of Thessaloniki' και όχι 'University of Thessaloniki'.

Καλή σας νύχτα.

Χρήστος Ε. Δημάκης 
« Last Edit: February 07, 2009, 23:03:41 pm by dimakis » Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #100 on: February 07, 2009, 21:15:47 pm »

Κατα τα αλλα συμφωνω πολυ με το ροζ γ'ρουν', αλλα και με τις παραιναισεις της φιλτατης κορινας προς το προσωπο του για την αλλαγη του στυλ των απαντησεων του Tongue

Και αντε το δεχομαι, οτι καποιος του ΚΚΕ, στο κομμουνισμο πιστευει, δεν πιστευει στο υπαρχον συστημα, αρα ειναι βλακωδες να του ζητας προτασεις που να μην σχετιζονται με την ανατροπη του σημερινου πολιτικο καθεστωτος. Οι υπολοιποι ομως ?
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #101 on: February 07, 2009, 21:21:12 pm »

Quote from: dimakis on February 07, 2009, 21:11:59 pm
Η επιτυχία μας έγκειται στην απλή επισήμανη κάποιων εχεφρόνων συναδέλφων στον Πρύτανη του σχετικού Πανεπιστημίου ότι το όνομά μας είναι 'Aristotle University of Thessaloniki' και όχι 'University of Thessaloniki'.

Καλή σας νύχτα.

Χρήστος Ε. Δημάκης  

Αυτο ειναι ακριβως το ειδος της αξιολογησης που (προσωπικα) μου ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδιαφορη. Το θεμα ειναι οι καθηγητες τι δουλεια κανουν, αν δουλευουν σοβαρα και προσπαθουν, αν εχουν τα εφοδια για να δουλεψουν, αν οι φοιτητες ειναι ικανοποιημενοι απο την ποιοτητα διδασκαλιας. Τωρα, το να σε κρινει καποιος (οπου αυτοδιοριστηκε κριτης), με κριτηρια τελειως αντιεπιστημονικα και με την λογικη να σε βαλει σε μια καταταξη που λειτουργει σαν πλειοδοτικος διαγωνισμος ειναι τελειως βλακωδες.

Βεβαια, και αυτες οι λιστες εχουν καποια χρησιμοτητα, αλλα καμια σχεση με αυτη που υποτιθεται εχουν Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #102 on: February 07, 2009, 22:41:56 pm »

Quote from: dimakis on February 07, 2009, 21:11:59 pm
Δεύτερο ανέκδοτο σήμερα.

Παρακαλώ δείτε προσεκτικά αυτή την διεύθυνση:
http://www.arwu.org/rank2008/Top500_EN.xls

Είναι το excel με την φετεινή (2008) περίφημη αξιολόγηση της Σαγκάης, όπου το ΑΠΘ καταλαμβάνει την 392η θέση, καθόλου κακή επίδοση στα 16000 πανεπιστήμια  του κόσμου.
Με χαρά σας αναγγέλω ότι την επόμενη χρονιά το ΑΠΘ θα βρεθεί στην 304η θέση.
Μέσα σε ένα χρόνο καταφέραμε εν μέσω καταλήψεων και 'εξεγέρσεων' να περάσουμε 88 θέσεις μπροστά.

Η επιτυχία μας έγκειται στην απλή επισήμανη κάποιων εχεφρόνων συναδέλφων στον Πρύτανη του σχετικού Πανεπιστημίου ότι το όνομά μας είναι 'Aristotle University of Thessaloniki' και όχι 'University of Thessaloniki'.

Καλή σας νύχτα.

Χρήστος Ε. Δημάκης  
 

Ελληνικό δαιμόνιο!  NotWorthy

 Grin Grin Grin Grin
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #103 on: February 08, 2009, 00:03:39 am »

Quote
Βέβαια, στο μυαλό σας οι περισσότεροι έχετε το πώς θα κρίνετε τους καθηγητές σας, αλλά περί αυτού να είστε σίγουροι ότι δεν θα το κάνετε ακόμη και αν σας δώσουν όλες τις δυνατότητες.
Απλούστατα γιατί κι εσείς, από νωρίς στο κόλπο είστε.

Και βέβαια ο Δημάκης τα λέει χοντρά.
Και το ανέκδοτο για το γάιδαρο και τα αλόγατα το ήξερα από μικρός.

Και η ουσία όσων διαβάζω είναι ότι όλοι ξέρουμε τι γίνεται και καλά κάνει και γίνεται
Και για τα ας τα αφήσουμε στον ΣΕΒ, στην εκκλησία, στον Πρετεντερη και στην Παναγιωταρέα (BTW αυτή είναι μάλλον ..εσωτερική (από)αξιολόγηση) και στο Θεό .. ρε God...

Και φυσικά δεν τολμάμε να το πούμε στο καημένο το συνάδελφο που γύρισε και ρώτησε το αυτονόητο, πώς δηλαδή μπορεί κάπως, κάπου να πει τον καημό του.

Στο κάτω κάτω ας τα χώσει ανέξοδα στο φόρουμ......

Όσο για τις λευκές κόλλες... μάλλον λευκή κόλλα θα μας δώσουν πίσω οι περισσότεροι....

Δεν το αφήνουμε το θέμα ρε παιδιά? Αυτό θα γίνει έτσι κι αλλιώς μετά από 15 σελίδες μπουρδολογία και άπειρο χαμένο χρόνο. Ετσι δεν γίενται πάντα?

Καληνύχτα


ΓΠ



Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #104 on: February 08, 2009, 00:11:00 am »

Τι είναι χειρότερο ρε pandora

απόκριες σαββατιάτικα να διαβάζεις Αlonso (τι είναι πάλι ετούτος) ή να αναπτύσσεις επιχειρηματολογίες για αξιολογήσεις....????

Α ρε αθάνατοι ΗΜΜΥ!!!!!

Εξωωω ρεεεε!

(πάει το κάψαμε το topic)  Grin Grin Grin
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...