• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:42:50 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:42:50 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 76
Guests: 108
Total: 184
Gone_Forever
ore525
maria.r
Sotirisbikos
ganasto
mrodi
dr.giorgos
Nikolas Tsamitros
swthrhs
lina_zs
Δημητρης Αξιμιωτης
Dimos Bachlas
dnikoa
Gregory_SP
A-TheITGuy
nataliapap
ioannisdamantis
Pcsc
Captain
npalami
Nikos.Ts
xeniam
xristodoulou
sofaki
Δημήτρης Διακολουκάς
AggelosZ
dimitris585
dimitris_diotis
panagiwt1s
jimalexoud
marnas
Νικη
chriskazakos
kvas
Fotis
themisb
mayia psarikoglou
kstavroulis
andreaspaper
anthi kotsani
Evripidis
vasilis saitis
kevangelo
Lykaonia
kathrin_p
despoina15
apob
gkg
kakousios
Pastellaki
Aris★
giorgosss03
tourlaza
mgrivab
annaparask
gkaramp
mrotskos
giorgos_skl
Petross
mdimitrig
hacky
matrozos
aggp
Mr Watson
kapoutsi
stavros0201
shamaelas
Marihouan820
akiousia
meni
3rdDegreeBurn
ArsenD
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόταση για την Διδασκαλία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Go Down Print
Author Topic: Πρόταση για την Διδασκαλία  (Read 21951 times)
th_oikonomou
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #60 on: January 30, 2009, 23:37:54 pm »

Καλησπέρα και από εμένα,

Οι προτάσεις μου εστιάζονται κυρίως στο "ηλεκτρονικό συμμάζεμμα" της σχολής.

Ήδη παρατηρείται μια πολύ καλή προσπάθεια με το σύστημα διανομής συγγραμμάτων και με το ITC, ωστόσο η συνολική εμπειρία που εισπράτει κάποιος χρήστης όλων των ιστοσελίδων που αφορούν το τμήμα μας θα έλεγα οτι είναι τουλάχιστον φτωχή και σίγουρα δεν αρμόζει σε τμήμα σαν το δικό μας, το οποίο υποτίθεται οτι πρεσβεύει τις νέες τεχνολογίες.

Θα περιοριστώ σε σελίδες που αφορούν το τμήμα ηλεκτρολόγων και όχι ευρύτερα το ΑΠΘ. Υπάρχει πλήθος διάσπαρτων ιστοτόπων (βλέπε: forum, ee_nrg, e-thmmy, σελίδες καθηγητών, μαθημάτων και εργαστηρίων καθώς και ο χώρος συζητήσεων του ΑΠΘ) μερικές εκ των οποίων κακογραμμένες, οι οποίες δυσκολεύουν τόσο το φοιτητή στο να βρει άμεσα αυτό που ψάχνει, όσο και τον διδάσκοντα στο να επικοινωνήσει αποτελεσματικά με το κοινό του. Επιπρόσθετα, δεν υπάρχει ομοιομορφία οσον αφορά την εμφάνισή τους.

Έτσι προτείνω τα εξείς:

1. Κατάργηση του χώρου συζητήσεων (http://www.ee.auth.gr/forum/) στην επίσημη σελίδα του τμήματος και αντικατάστασης της από το παρόν forum. Στην πραγματικότητα η αντικατάσταση έχει ήδη γίνει μιας και ο καθένας μπορέι να διαπιστώσει οτι η συμμετοχή στο χώρο συζητήσεων είναι μηδαμινή. Ενσωμάτωση τυχόν χρήσιμου υλικού από ee_NRG που επίσης υπολειτουργεί.

2. Τοποθέτηση συνδέσμου για το e-thmmy στην επίσημη σελίδα του τμήματος και εμπλουτισμό του με υλικό από τις διάσπαρτες σελίδες καθηγητών, μαθημάτων και εργαστηρίων στα πρότυπα του ocw του mit (http://ocw.mit.edu/OcwWeb/web/home/home/index.htm). Επιπλέον, υποχρέωση του κάθε καθηγητή να ενημερώνει το μάθημα του με υλικό από τις παραδόσεις, προτεινόμενα βιβλία, ανακοινώσεις μαθήματος, samples θεμάτων εξετάσεων και τυχόν extra υλικό.

3. Συναφές με το προηγούμενο αλλά επειδή το θεωρώ σημαντικό το γράφω χωριστά: πρόσβαση σε όλο το υλικό του e-thmmy χωρίς username και password από οποιονδήποτε (φοιτητή, απόφοιτο, γενικά ενδιαφερόμενο με το αντικείμενο κτλ). Είσοδος με username και password από τους εν ενεργεία φοιτητές του τμήματος για εγγραφή σε εργαστήρια, υποβολή εργασιών, πρόσβαση στα αποτελέσματα των εξετάσεων και συμμετοχή σε ηλεκτρονικές ψηφοφορίες που αφορούν το τμήμα.

4. Όσον αφορά την αλληλοδιδακτική που θίχτηκε προηγουμένως θα το έλεγα "αλληλοβοηθητική" και θα πρότεινα στα πλαίσια ανάλογων ενεργειών από πανεπιστήμια του εξωτερικού η γραμματεία να δίνει (τυχαία) τα emails 2-3 φοιτητών του 4ου ή 5ου έτους σε κάθε νεοεγγραφόμενο και να υποχρεώνει τους πρώτους να κατατοπίσουν τους δεύτερους στα της σχολής και να λύσουν τυχόν απορίες τους. Αν και ένα σωστά οργανωμένο forum στην αρχική σελίδα του τμήματος πιστεύω οτι θα έλυνε πάνω από το 95% των αποριών του οποιουδήποτε.

Όλα τα παραπάνω πιστεύω οτι είναι εξαιρετικά απλά στην υλοποίηση και θα βελτιώσουν κατά πολύ την καθημερινή λειτουργία του τμήματος. Μπορούν δε να υλοποιηθούν άμεσα και σχεδόν ανέξοδα με εθελοντική συμμετοχή φοιτητών του τμήματος.
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #61 on: January 31, 2009, 01:03:03 am »

Quote from: th_oikonomou on January 30, 2009, 23:37:54 pm
1. Κατάργηση του χώρου συζητήσεων (http://www.ee.auth.gr/forum/) στην επίσημη σελίδα του τμήματος και αντικατάστασης της από το παρόν forum. Στην πραγματικότητα η αντικατάσταση έχει ήδη γίνει μιας και ο καθένας μπορέι να διαπιστώσει οτι η συμμετοχή στο χώρο συζητήσεων είναι μηδαμινή. Ενσωμάτωση τυχόν χρήσιμου υλικού από ee_NRG που επίσης υπολειτουργεί.


πανω σε αυτό θελω να μιλήσω γιατι αφορά το φορουμ.


"Επίσημοι" δεν είμαστε και ουτε θέλουμε να γίνουμε. Το Τμήμα μας εχει βοηθήσει, και το ευχαριστούμε θερμά γιαυτό, αλλα πιστεύω οτι ο παρων χορος συζητήσεων θα έχανε πολλά απο το χαρακτηρα του αν εμπαινε κατω απο την εποπτεία του Τμήματος. Καλύτερα να παραμείνει ενα σαιτ "μιάς παρέας φοιτητών" που συζητάει μεταξύ της , με προσκληση και σε άτομα εκτός αυτης βεβαιως.

μερικοί βεβαια, προς εκπληξη μου,  δεν το καταλαβαίνουν οτι η ομάδα συντονισμού του φόρουμ ειναι μια φοιτητική ομάδα απλα, σαν την Κινηματογραφική, τη Μουσική κ.ο.κ. και νομίζουν οτι είμαστε ενα όργανο του τμηματος. Κατα καιρούς εχουμε λάβει mail με ερωτήσεις για τα βιβλία, για το εργαστήριο της ηλεκτρονικής, να ανεβάσουμε εμεις εργασίες στο alexander και δεν ξερω και γω τι...

Δεν ειμαστε οργανο του Τμήματος!! Δεν δουλευουμε για το Τμήμα* !!






*οσο με πληγώνει , τοσο με πωρώνει Cheesy
Logged

Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #62 on: January 31, 2009, 01:33:53 am »

Το 4 είναι ανούσιο, ανεφάρμοστο και στην τελική και άδικο για κάποιους. Δεν είναι δυνατόν να σε υποχρεώνουν να αναλάβεις στην τύχη την ευθύνη x συμφοιτητών σου χωρίς συνεννόηση, και μάλιστα σε συνεργασία με άλλους 1-2 οι οποίοι επίσης επιλέχθηκαν στην τύχη χωρίς να τους ξέρεις. Επίσης, πώς θα ξέρει ο πρωτοετής αν μπορεί να σε εμπιστευτεί, αφού εσύ μπορεί να μην έχεις καταλάβει γρι από τα μαθήματα ή να μη μπορείς να τα εξηγήσεις καλά (επειδή κάποιος είναι 4ο-5ο έτος δε σημαίνει ότι είναι και ικανός να παραδώσει μαήματα σε άλλους - στο κάτω κάτω μπορεί και να μην έχει περάσει τίποτα). Οπότε ή δε θα γίνεται τίποτα (δηλαδή αν δεν απαντάω στις απορίες τι θα με κάνουνε, θα με διαγράψουνε; πώς θα με υποχρεώσουνε;) ή θα γίνεται μπάχαλο.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
th_oikonomou
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #63 on: January 31, 2009, 02:31:41 am »

@Nessa: Δεν είπα οτι θα είναι υποχρεωτικό για κάποιον. Ούτε οτι θα απαιτηθεί από κάποιο φοιτητή να αντικαταστήσει το ρόλο του καθηγητή (θα ήταν παράλογο άλλωστε!).

Επιπλέον, δεν ξέρω αν για τα ελληνικά δεδομένα είναι εφαρμόσιμο και ουσιαστικό ή όχι πάντως στο LSE φαίνεται να έχουν άλλη γνώμη...

http://www.lse.ac.uk/collections/studentRecruitment/emailAStudent/

http://www.lse.ac.uk/collections/studentServicesCentre/InductionUg/schoolWideMentoringScheme.htm

http://www.lse.ac.uk/collections/studentServicesCentre/pdf/MentoringBrochure2008.pdf ( δες τη 2η σελίδα)
Logged
th_oikonomou
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #64 on: January 31, 2009, 02:34:37 am »

χα χα sorry το είπα τελικά, απλά δεν το εννούσα όπως γράφτηκε. Κυρίως σαν ηθική υποχρέωση δες το...
Logged
Anastacia
Θαμώνας
****
Posts: 331


λευτεριά στους Μουργόλυκους


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #65 on: January 31, 2009, 04:04:58 am »

Θέλω απλά να επαναφέρω την πρόταση του Παναγιώτη για ΖΩΝΤΑΝΗ επικοινωνία φοιτητών κ καθηγητών του τμήματος. Παρακαλώ πολύ να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση αμέσως μετά τη λήξη της εξεταστικής!
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
pmousoul
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #66 on: February 06, 2009, 20:05:42 pm »

Quote from: Anastacia on January 31, 2009, 04:04:58 am
Θέλω απλά να επαναφέρω την πρόταση του Παναγιώτη για ΖΩΝΤΑΝΗ επικοινωνία φοιτητών κ καθηγητών του τμήματος. Παρακαλώ πολύ να κινηθούμε προς αυτή την κατεύθυνση αμέσως μετά τη λήξη της εξεταστικής!

Διαβάζοντας ΣΑΕ.. η σωστή διδασκαλία περιγράφεται από ένα σύστημα κλειστού βρόχου (τα δικαιώματα ανήκουν στον Παρασκευόπουλο).

Το φυσικό σύστημα ο διδασκόμενος.. και η έξοδός του ο βαθμός κατανόησης της ύλης.

Ο βαθμός κατανόησης της ύλης από τον διδασκόμενο επανατροφοδοτείται στο σύστημα όπου αφού συγκριθεί με την είσοδο αναφοράς (το επιθυμητό), ο διδάσκων-ελεγκτής αποφασίζει πώς θα συνεχίσει την διδασκαλία...

Είναι κάπως καμένο το παράδειγμα.. αλλά νομίζω ότι παρουσιάζει και το δικό μας ρόλο (φοιτητές-διδασκόμενοι) στην διαδικασία της διδασκαλίας.

Κοινώς έχουμε την ευθύνη να τροφοδοτούμε τον διδάσκων με τις απορίες μας (πρέπει να είναι παράπονο αρκετών διδασκόντων)...
Logged
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #67 on: February 06, 2009, 22:56:24 pm »

Quote from: ngine13 on February 06, 2009, 20:05:42 pm
Το φυσικό σύστημα ο διδασκόμενος.. και η έξοδός του ο βαθμός κατανόησης της ύλης.

Ο βαθμός κατανόησης της ύλης από τον διδασκόμενο επανατροφοδοτείται στο σύστημα όπου αφού συγκριθεί με την είσοδο αναφοράς (το επιθυμητό), ο διδάσκων-ελεγκτής αποφασίζει πώς θα συνεχίσει την διδασκαλία...
Πολύ σωστό. Μια που ουσιαστικά μπαίνουμε στην μαθηματική μοντελοποίηση του συστήματος διδασκαλίας, έστω και χαλαρά, να μια σκέψη που με απασχολεί πολλά χρόνια.

Ως διδάσκων θέλω να μεγιστοποιήσω την μετάδοση της γνώσης στους διδασκόμενους. Αλλά αυτό μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους. Επειδή δεν έχουν όλοι οι διδασκόμενοι την ίδια δυνατότητα πρόσληψης, μπορώ να προσαρμόσω το μάθημα έτσι ώστε να μεγιστοποιείται η πρόσληψη από διδ/νους "επιπέδου" x0, όπου το x0 είναι παράμετρος της στρατηγικής ελέγχου.

ΠΡΑΚΤΙΚΑ: μπορώ να κάνω μάθημα έτσι ώστε να παίρνει πολλά ο μέσος φοιτητής, ή ο top φοιτητής ή ο χαμηλών επιδόσεων φοιτητής.

Η ποσότητα που προσλαμβάνει κάθε συγκεκριμένος φοιτητής είναι διαφορετική, συνάρτηση F(x,u) του "επιπέδου" του φοιτητή x, και του επιπέδου της διδασκαλίας, u. Επειδη ο αριθμος των φοιτητών επιπεδου x είναι επίσης συνάρτηση του x, η συνολική γνώση που μεταδίδω μπορεί να βελτιστοποιείται σε διάφορες τιμές του u. Μπορώ επίσης να βάλω περιορισμούς στο πρόβλημα βελτιστοποίησης, π.χ. ότι δεν θέλω να "κάψω" τους αδύνατους φοιτητές.

Κτλ. Αυτή η μισο-ανάλυση που έκανα παραπάνω είναι εντελώς χονδρική, αλά είναι μια άρχή. Υπάρχουν ΠΟΛΥ περισσότερες παράμετροι που πρέπει / μπορούν να ληφθούν υπόψη. Και φυσικά μια μαθηματική ανάλυση ενός ανθρωποκεντρικού φαινόμενου όπως η εκπαίδευση θα είναι προσεγγιστκή (και ίσως και παραμορφωτική). Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι στερείται χρησιμότητας και ενδιαφέροντος.

Τι λέτε συνάδελφοι και συναδέλφισσες, θα το μοντελοποιήσει κάποιος?

Θ
Logged

Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #68 on: February 06, 2009, 23:40:00 pm »

Quote from: ngine13 on February 06, 2009, 20:05:42 pm
Είναι κάπως καμένο το παράδειγμα.. αλλά νομίζω ότι παρουσιάζει και το δικό μας ρόλο (φοιτητές-διδασκόμενοι) στην διαδικασία της διδασκαλίας.

Κοινώς έχουμε την ευθύνη να τροφοδοτούμε τον διδάσκων με τις απορίες μας (πρέπει να είναι παράπονο αρκετών διδασκόντων)...

Μπα, μια χαρά παράδειγμα είναι.


Μ' αφορμή αυτά που 'πε ο Παναγιώτης, ένα τεχνικό ζήτημα που με απασχολεί κι είναι πρόβλημα των μεγάλων πόλεων όπως της Θεσσαλονίκης ή (ακόμα χειρότερα) της Αθήνας: πώς μπορούν οι υπεράριθμοι φοιτητές να επανατροφοδοτήσουν τον καθηγητή;

Στο σχολείο/φροντιστήριο είχαμε... "οικογενειακό κλίμα". Πράγμα που υπάρχει και σε αρκετά πανεπιστημιακά τμήματα της επαρχίας, όπου μπαίνουν 50-60 άτομα και παρακολουθούν καμιά 20αριά. Παιδιά και καθηγητές γνωρίζονται και ανταλλάσσουν πιο εύκολα απόψεις, χωρίς "φόβο και πάθος".

Στις μεγάλες πόλεις ωστόσο μπαίνουν αρκετοί από τις Πανελλήνιες και ακόμα περισσότεροι από μετεγγραφές - αυτό ωστόσο είναι άλλη ιστορία. Έχω παρατηρήσει ότι κάμποσος κόσμος (κι εγώ ακόμα ενίοτε) φοβάται να ρωτήσει απορίες, ειδικά στις πολύ μεγάλες και γεμάτες αίθουσες.*

*δεν θυμάμαι εάν υπάρχουν πολύ μεγάλα τμήματα 100+ ατόμων στην Θεσσαλονίκη, πάντως η Αθήνα έχει αρκετά από δαύτα.

Είναι χαρακτηριστικό πχ ότι στο Χ μάθημα που είναι τέσσερα τμήματα, είμαστε σε μικρές αίθουσες, είναι οι ώρες πρωινές και γενικά δεν έχει πολύ κόσμο ότι ο κόσμος εκφράζει τις απορίες του ευκολότερα. Υπάρχει πολύ καλή επικοινωνία με τον καθηγητή. Στο Υ μάθημα που 'μαστε σε ένα αμφιθέατρο 200+ ατόμων και το παρακολουθούν τώρα εκατό περίπου άτομα, δεν βλέπω να γίνονται συχνά ερωτήσεις.
Και δεν οφείλεται σίγουρα στο ότι όλοι κατανοούμε αυτά που βλέπουμε στις διαφάνειες. Tongue

Φαντάζομαι ότι θα 'χει αναφερθεί και προηγουμένως το πρόβλημα με τους υπεράριθμους φοιτητές, απλά ήθελα να το συνδέσω με το πρόβλημα του "πόσο συχνά εκφράζουμε τις απορίες μας".




Και φυσικά έχω παρατηρήσει ότι τα μικρά έτη διστάζουν λίγο να ρωτάνε, αλλά το ξεπερνούν.

Η πρόσληψη παραπάνω μελών ΔΕΠ και η περαιτέρω κατάτμηση των μεγάλων τμημάτων ίσως βοηθήσει (κατά τη γνώμη μου) αυτό το κλίμα, αλλά οι φόροι που πληρώνουμε πάνε σε αναψυκτήρια και σε σπίτια... ανέργων δημοσιογράφων, οπότε δεν είναι και τόσο feasible λύση.



Και το μεγάλο αγκάθι που με προβληματίζει: πώς λες σ' έναν καθηγητή, σ' έναν βοηθό, κτλ ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του; (Κατά τη γνώμη σου)

Όταν για παράδειγμα ολόκληρο τμήμα έχει φύγει από τον έναν καθηγητή και παρακολουθεί έναν άλλον (ο οποίος μάλιστα δεν θα βάλει θέματα σ' αυτούς γιατί τα θέματα δεν είναι κοινά) τότε προφανώς και κάτι συμβαίνει.

Πώς σε αυτόν τον καθηγητή - που ούτε πεντάδα για μπάσκετ δεν κατεβάζει μαζί μ' αυτούς που τον παρακολουθούν - μπορείς να του πεις ότι ξεφεύγει, δεν καλύπτει την ύλη, δεν είναι μεταδοτικός.... χωρίς παράλληλα να έχεις τον φόβο της... βαθμολογικής απώλειας; Που φαντάζομαι είναι ο φόβος που μας κρατάει πίσω και δεν λέμε στους καθηγητές τα ανθρώπινα λάθη τους ή έστω τα λάθη που πιστεύουμε εμείς ότι κάνουν, πχ ότι ο Χ γράφει πάρα πολύ γρήγορα στον πίνακα, ο Ψ δεν εξηγεί καλά, ο Ζ δεν κάνει παραδείγματα...



Πάντως ένα θετικό που 'χω δει είναι ότι ένα ζωντανό κι ενεργό forum στο οποίο συμμετέχουν φοιτητές και μπόλικοι καθηγητές μπορεί να συμβάλλει σε αυτήν την επικοινωνία.


Αυτά... Smiley Smiley




Τώρα πίσω στους AC ρυθμιστές τάσης! Cheesy
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #69 on: February 07, 2009, 00:10:20 am »

Quote
Και το μεγάλο αγκάθι που με προβληματίζει: πώς λες σ' έναν καθηγητή, σ' έναν βοηθό, κτλ ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του; (Κατά τη γνώμη σου)

απαιτώντας να υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης φίλε Γιώργο. Ουσιαστικής και συστηματικής.

Αλλά (παραδόξως?) οι φοιτητικές παρατάξεις διαφωνούν κάθετα με αυτό και απειλούν ότι θα αποτελέσει casus beli η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος....



Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #70 on: February 07, 2009, 00:16:44 am »

Quote from: gpap on February 07, 2009, 00:10:20 am
Quote
Και το μεγάλο αγκάθι που με προβληματίζει: πώς λες σ' έναν καθηγητή, σ' έναν βοηθό, κτλ ότι δεν κάνει καλά τη δουλειά του; (Κατά τη γνώμη σου)

απαιτώντας να υπάρχει ένα σύστημα αξιολόγησης φίλε Γιώργο. Ουσιαστικής και συστηματικής.

Αλλά (παραδόξως?) οι φοιτητικές παρατάξεις διαφωνούν κάθετα με αυτό και απειλούν ότι θα αποτελέσει casus beli η εφαρμογή ενός τέτοιου συστήματος....



Γρηγόρης Παπαγιάννης

Πες τα χρυσόστομε!!!

Θ
Logged

Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #71 on: February 07, 2009, 00:19:05 am »

Τον επίμαχο νόμο τον έχετε διαβάσει;
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #72 on: February 07, 2009, 02:09:19 am »

να πω κι εγω τον προβληματισμο μου.

ολοι διαπιστωνουμε οτι ενας απο τους παραγοντες που συντελουν στην κατανοηση
της υλης ειναι η ποιοτητα της διδασκαλιας. για να μη μιλαμε λοιπον στον αερα
νομιζω οτι ειναι καλο να ορισουμε τι ειναι αυτη η καλη διδασκαλια.

η ιδεα οτι η διδασκαλια οφειλει να μεγιστοποιει καποιου ειδους ρυθμο μεταδοσης
γνωσης μου φαινεται οτι δεν δινει σωστη διασταση στο προβλημα. η ιδεα αυτη περιλαμβανει
μια θεωρηση που λεει οτι ο σκοπος της διδασκαλιας ειναι ο μαθητης να μαθει κατα
το δυνατο περισσοτερα "πραγματα". αντιθετα, εκτιμω οτι ο σκοπος της καθε διαδασκαλιας
πρεπει να ειναι η αυτονομηση του μαθητη απο αυτην. νομιζω δηλαδη οτι ο καθηγητης και συνολικα
η διδασκαλια πρεπει να εχει εναν επικουρικο ρολο στη διαδικασια της μαθησης και οχι να βρισκεται
στο κεντρο της "μεταδιδοντας" γνωση με μεγαλο η μικροτερο ρυθμο.

φανταζομαι λοιπον οτι το ιδανικο θα βρισκονταν πιο κοντα σε ενα συστημα το οποιο θα περιελαμβαναι
διαλεξεις πανω στο αντικειμενο του μαθηματος, που να απευθυνονται στο κοινο με το σχετικο υποβαθρο,
καθως και ωρες οπου επιλυονται αποριες, που να απευθυνονται σε εκεινους που εχουν τετοιες. εν ολιγοις
σκεφτομαι οτι το μαθημα θα πρεπει να υποβοηθα την κατανοηση καποιου θεματος, παρα να την μεθοδευει.

απο κει και περα, νομιζω οτι παραβιαζουμε ανοιχτες πορτες οταν λεμε οτι χρειαζεται καποιου ειδους αξιολογηση.
παντα το θεμα ειναι απο ποιον θα γινεται, με ποια κριτιρια, με ποιο τροπο.

http://1.bp.blogspot.com/_flW9x3kF_l4/SPnXbYA8LsI/AAAAAAAAACg/bROj6EMcYrk/s400/poster+paideia+version+2.jpg
« Last Edit: February 07, 2009, 06:10:14 am by Social_waste » Logged

Vive le son
D'l'explosion!
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #73 on: February 07, 2009, 10:28:17 am »

Quote from: Nessa NetMonster on February 07, 2009, 00:19:05 am
Τον επίμαχο νόμο τον έχετε διαβάσει;

Από όσο καταλαβαίνω οι καθηγητές μας δεν κρίνουν το "όχι" μας στο νόμο, αλλά το "όχι" μας το γενικότερο και την έλλειψη μιας αντιπρότασης για μια αξιοκρατική αξιολόγηση.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
fourier
Guest
Re: Πρόταση για την Διδασκαλία
« Reply #74 on: February 07, 2009, 12:30:59 pm »

Quote from: corina on February 07, 2009, 10:28:17 am
Από όσο καταλαβαίνω οι καθηγητές μας δεν κρίνουν το "όχι" μας στο νόμο, αλλά το "όχι" μας το γενικότερο και την έλλειψη μιας αντιπρότασης για μια αξιοκρατική αξιολόγηση.

"αξιοκρατικη αξιολογηση".

2 λεξεις με πρωτο συνθετικο τη λεξη "αξία".

αξιοκρατία η [aksiokratía] O25 : η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί: H ~ στις προσλήψεις του δημοσίου αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών που προσφέρονται στους πολίτες. ANT αναξιοκρατία.  [λόγ. αξιο- + -κρατία μτφρδ. αγγλ. meritocracy (-cracy = -κρατία)]

αξιολόγηση η [aksiolójisi] O33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του αξιολογώ· προσδιορισμός της αξίας, της σημασίας, της ποιότητας ενός πράγματος με καθορισμένα κριτήρια: ~ αναγκών / στοιχείων / ζημιών. Έγινε προσπάθεια αξιολόγησης των μνημείων. Mε βάση την ~ των μαθητών / των νέων δεδομένων.   [λόγ. αξιολογη- (αξιολογώ) -σις > -ση]

Προσκληση προς ολους οσους πηραν θεση υπερ, φοιτητες και καθηγητες, ας αρχισουμε απο τους ορισμους του λεξικου και ας το τραβηξουμε μετα και πιο περα.

<<η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί>>
Επιλογη: στη σειρα λοιπον να σας ελεγξουμε και να επιλεξουμε μερικους εξ' υμων.
Προωθηση: οκ για αρχη
Επικρατηση: το κρατειν επι (του αλλου)
Αντικειμενικα: σε δυο υποκατηγοριες: "αντικειμενικα ειναι" και "αντικειμενικα θεωρουνται".
οι πιο αξιοι: ΟΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΑ
ικανοι: αυτο ας το αφησουμε για αργοτερα, μαζι με την προωθηση.

<<προσδιορισμός της αξίας, της σημασίας, της ποιότητας ενός πράγματος με καθορισμένα κριτήρια>>
αξια: ΟΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΑ
σημασια: μαλλον δεν κολλαει εδω
ποιοτητα: τι ειναι ποιοτητα, πώς διασφαλιζεται, ποιος την κρινει, ποιο ειναι το "μετρο" της?

παμε και στην ουσια: ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Ποια ειναι αυτα τα κριτηρια? Πού βασιζονται? Ποιος τα καθοριζει? Με τι.. κριτηρια καθοριζονται τα κριτηρια?


Συνεπως, προτου αρχισουμε τους αφορισμους, τις ειρωνιες και ολα αυτα τα ομορφα, ας ξεκινησουμε ξεκαθαριζοντας τους ορισμους. Γιατι αυτα τα περι αξιοκρατικης και αξιοπρεπους αξιολογησης αξιαγαπητων.. αξινοφορων  ( Huh ) εκτος απο ξυλινα και α-νοητα, φανερωνουν και το οτι εαν παει πραγματι να εφαρμοσθει "αξιοκρατικη αξιολογηση", η μεγαλη πλειοψηφια μας (φοιτητων και καθηγητων) θα αναγκαστει να επιστρεψει στο δημοτικο: β+α=βα!





αξία η [aksia] O25 : 1α1. το σύνολο των θετικών ιδιοτήτων ενός ανθρώπου, χάρη στις οποίες τον εκτιμούν οι άλλοι και θεωρούν τη συμβολή του στον πνευματικό, κοινωνικό ή επαγγελματικό τομέα σημαντική: Άνθρωπος με μεγάλη επιστημονική ~. H ~ του στρατηγού φαίνεται στον πόλεμο, ικανότητα. Eίναι άνθρωπος μεγάλης αξίας. Πήρε το άριστα με την ~ του, επάξια, όχι χαριστικά. (λόγ. έκφρ.) κατ΄ αξία(ν), επάξια, με την αξία του. || Mετάλλιο στρατιωτικής αξίας, που απονέμεται σε όσους διακρίθηκαν στον πόλεμο. α2. άνθρωπος που έχει αξία: Oι αξίες διακρίνονται στη ζωή. β. η σημασία, η σπουδαιότητα που έχει κτ. για τον άνθρωπο: Tην ~ της υγείας την εκτιμούμε όταν τη χάσουμε. Δε δίνει καμιά ~ στη ζωή του / στην περιουσία του. H φιλία δεν έχει γι΄ αυτόν καμιά ~. Mη δίνεις ~ σε όσα λέει, μην τα υπολογίζεις. Aυτό το κόσμημα έχει για μένα συναισθηματική ~, γιατί το φορούσε η μητέρα μου. || (απρόσ.): Έχει ~ να…, αξίζει: Tι ~ έχει να αποχτήσεις δύναμη και να χάσεις τους φίλους σου; || χρησιμότητα: H ~ μιας ιστορικής πηγής / μιας μεθόδου. γ. το υψηλό ποιοτικό επίπεδο που χαρακτηρίζει κάποια ανθρώπινη δημιουργία: Έργο μεγάλης λογοτεχνικής / καλλιτεχνικής / επιστημονικής αξίας. δ. (συνήθ. πληθ.) για κτ. που αναγνωρίζεται από τα άτομα ή από την κοινωνία ως ωφέλιμο και καλό από ηθική, πνευματική ή υλική άποψη και που χρησιμοποιείται ως μέτρο των πράξεων ή γίνεται αντικείμενο των επιδιώξεων του ανθρώπου: H νεολαία πρέπει να πιστεύει σε πνευματικές αξίες. Στη ζωή του αγωνίστηκε μόνο για υλικές αξίες. Kοινωνικές / ανθρωπιστικές / θρησκευτικές αξίες. Oι αιώνιες αξίες της χριστιανικής θρησκείας. Στην εποχή μας αμφισβητήθηκαν πολλές αξίες. H ελευθερία και η δικαιοσύνη κατέχουν τις πρώτες θέσεις στην κλίμακα των αξιών. Kάθε ιστορική περίοδος αναπτύσσει το δικό της σύστημα αξιών. Eπιστήμη των αξιών, αξιολογία. 2. (οικον.) α. η αριθμητική σχέση ενός οικονομικού αγαθού με κάποιο άλλο που παίρνουμε ως μέτρο, κυρίως με το χρήμα· τιμήII1: Aυτοκίνητο αξίας πολλών εκατομμυρίων. Aνεβαίνει / πέφτει η ~ της γης / του δολαρίου. Έχει κοσμήματα ανυπολόγιστης αξίας. O χρυσός δε χάνει ποτέ την ~ του. ~ παραγωγής / αρχική ~ ενός προϊόντος, το κόστος. ~ της εργασίας, η αμοιβή. Oνομαστική ~, που είναι γραμμένη σε νόμισμα ή σε οικονομικό τίτλο, σε αντιδιαστολή προς την αγοραστική, την πραγματική. Eσωτερική ~ ενός νομίσματος, η αξία του μετάλλου και της εργασίας που χρειάστηκε για την κατασκευή του. Δείγμα χωρίς ~, που το στέλνουν δωρεάν για διαφήμιση, συνήθ. με το ταχυδρομείο. Προστιθέμενη* ~. Aντικειμενική* ~. || Xρηστική / ανταλλακτική / θεωρητική ~ ενός αγαθού, που καθορίζεται από τη χρησιμότητά του, από την προσφορά και τη ζήτηση καθώς και από το χρόνο που χρειάστηκε για την κατασκευή του. β. (συνήθ. πληθ.) οικονομικοί τίτλοι (μετοχές, ομόλογα κτλ.) που μπορούν να γίνουν αντικείμενο αγοραπωλησίας στο χρηματιστήριο· κινητές αξίες: Oνομαστικές / ανώνυμες αξίες. Xρηματιστήριο αξιών. 3. (μουσ.) ~ ενός φθόγγου, η διάρκειά του και με επέκταση, το σημάδι που δηλώνει αυτή τη διάρκεια. 4. (γραμμ.) γενική της αξίας, που δηλώνει την αξία ενός προσώπου ή πράγματος, όπως π.χ. «Άνθρωπος της πεντάρας». «Σπίτι είκοσι εκατομμυρίων».  [λόγ.: 1α, β: αρχ. ἀξία· 1γ, δ, 2, 3: σημδ. γαλλ. valeur· 4: σημδ. γερμ. Wert]

Να μην κολλησω απο κατω και το μαρξιστικο νομο της αξιας ε?
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...