• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:37:24 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:37:24 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 17
Guests: 117
Total: 134
dorapangeiou
Reidemption
Giorgos2222
pdiamantis
george14
Katarameno
Vgs
tasos potsakis
pliroforikarios
Giorgosklin
kofius
PANKRAV
Amalia
anna.ts
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?  (Read 28531 times)
pmousoul
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #120 on: September 12, 2008, 15:00:22 pm »


Επίσης μία τελευταία κουβέντα που είναι λίγο off topic και πολύ on topic..

Επειδή πολλές φορές λέγεται ο όρος καριερίστας να ξεκαθαρίσουμε ότι είναι θέμα αξιοπρέπειας να σεβόμαστε τους κόπους μας ασχέτως εάν ένας καθηγητής δεν τους σέβεται.

Και ο νοών νοείτω..
Logged
Matzika
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1313


my immortality


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #121 on: September 12, 2008, 15:02:45 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 14:32:21 pm

Η εκπαιδευτική διαδικασία θα έπρεπε να είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης ΧΩΡΙΣ πομπό και δέκτη......Αλλά αυτό προϋποθέτει αμφισβήτηση των ιεραρχικών προτύπων του καθηγητή,και συνολικότερα των δομών της εκπαίδευσης(από τον ρόλο του διευθυντή μέχρι τον ρόλο του πρύτανη)...

Το ζήτημα είναι για να μπορέσουμε να έχουμε ελευθεριακή παιδεία(έτσι ονομάζεται η αντι-ιεραρχική εκπαίδευση) είσαι έτοιμη εσύ προσωπικά,αλλά και η κοινωνία γενικότερα,για αμφισβήτηση των εξουσιαστικών δομών της εκπαίδευσης??Είσα έτοιμη να μην μιλάς με φόβο στον πρύτανη,αλλά να του μιλάς λες και είναι ίσος σου??

Αν όχι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνουμε στα ίδια σκατά,γιατί φοβάμαι ότι τόσες χιλιάδες χρόνια ιστορίας έχουν δείξει ότι για να υπάρχει πραγματική "ροή γνώσης" δεν θα πρέπει να υπάρχουν σχέσης αφεντικού-δούλου(δηλαδή δεν θα πρέπει ο καθηγητής να βάζει απουσίες σε ένα παιδί  επειδή του ¨χαλάει το μάθημα με την φασαρία" το ποίο όμως είναι αναγκασμένο να τον υπομένει, και ούτε θα πρέπει ο φοιτητής να ανέχεται την κάθε μαλακία του κάθε "προφέσορα" που την έχει δει βεντέτα),αλλά η γνώση να ρέει από ανθρώπους με μεράκι σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν,και όχι απλά σε τυπάδες που έρχονται για να τελειώσουν την σχολή επειδή έχει "καλή επαγγελματική αποκατάσταση"

Εδώ δεν σύμφωνω μαζί σου...δεν ξέρω τι νόημα ήθελε να περάσει η πανδόρα με την αναφορα της σε αυτό το παράδειγμα...παντως για μένα ο σκοπός δεν είναι η αμφισβήτηση της θέσης των καθηγητών/πρυτάνεων αλλα η αμεση αλληλεπιδραση μαζί τους..Ως εκ τούτου δεν θα μιλάς με φόβο αλλα με σεβασμό, διότι αυτό το ατομο για να είναι στη θεση αυτή έχει πτύχια/γνώσεις τα οποία προσπαθεί να μεταδόσει σε σενα...
Φυσικά ο σεβασμός αυτός προκύπτει όταν ο καθηγητής διεξάγει με σωστό τρόπο τη διδασκαλία του,δηλαδή να αφουγκραζεται τις ανάγκες των φοιτητών και να είναι ανοιχτός σε προτάσεις όσον αφορά τη  βελτίωση του μαθηματος του,χωρίς ταυτόχρονα να κάνει κατάχρηση της εξουσίας του..
Βεβαια απο τη μερια του και ο φοιτητής οφείλει να εκμεταλλέυεται τα όσα του δίνει ο δάσκαλος και να μην αντιδρά παράλογα διότι τότε ο δεύτερος θα έχει καθε δικαίωμα "να του βάλει απουσία επειδή του χαλάει το μάθημα".
Με αλλα λόγια αυτό που θέλω να πω είναι ότι σκοπός δεν πρέπει να είναι η καταργηση των θεσμων ,εξισώνοντας έτσι φοιτητές-καθηγητες αλλα η κατανόηση του ρόλου που έχει ο καθένας μαζί με τις υποχρεώσεις που αυτός συνεπάγεται..
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #122 on: September 12, 2008, 15:16:36 pm »

Quote from: Matzika on September 12, 2008, 15:02:45 pm
[...]
Ως εκ τούτου δεν θα μιλάς με φόβο αλλα με σεβασμό, διότι αυτό το ατομο για να είναι στη θεση αυτή έχει πτύχια/γνώσεις τα οποία προσπαθεί να μεταδόσει σε σενα...
Φυσικά ο σεβασμός αυτός προκύπτει όταν ο καθηγητής διεξάγει με σωστό τρόπο τη διδασκαλία του,δηλαδή να αφουγκραζεται τις ανάγκες των φοιτητών και να είναι ανοιχτός σε προτάσεις όσον αφορά τη  βελτίωση του μαθηματος του,χωρίς ταυτόχρονα να κάνει κατάχρηση της εξουσίας του..
Βεβαια απο τη μερια του και ο φοιτητής οφείλει να εκμεταλλέυεται τα όσα του δίνει ο δάσκαλος και να μην αντιδρά παράλογα διότι τότε ο δεύτερος θα έχει καθε δικαίωμα "να του βάλει απουσία επειδή του χαλάει το μάθημα"
[...]

Ρε σι,από τι πράμα απορρέει ο σεβασμός στην σημερινή κοινωνία?

1)Από κοινωνική θέση(πχ ο Καθηγητής,ο Γιατρός κ.ο.)
2)Μετά από αρκετή τριβή με τον άλλον αρχίζεις να τον σέβεσαι σαν άνθρωπο ή/και σαν επιστήμονα..

Το 1) δεν μου λέει κάτι.... με την έννοια του ότι δεν μπορώ να έχω de facto σεβασμό σε έναν τύπο ο οποίος απλώς έχει ένα αξίωμα(και σ'αυτό απ'ότι κατάλαβα συμφωνούμε)

Άρα δηλαδή ο σεβασμός μου στον καθηγητή πρέπει να απορρέει από το 2)....Δηλαδή θα πρέπει να τον εκτιμήσω αφού δω πως διδάσκει(και άλλα χίλια δυο πράματα),και αφού δω ότι ο τρόπος που τα κάνει αυτά μου ταιριάζει...

Μα,αν εκτιμώ έναν άνθρωπο και θέλω να συνεργαστώ μαζί του(και αυτός το ίδιο προφανώς) τότε τι χρειαζόμαστε τις δομές εξουσίας???Δηλαδή αν εκτιμώ τον Χ καθηγητή θα πάω στο μάθημα του για να μάθω,και ούε φασαρία πρόκειτε να κάνω(γιατί αν ήθελα να πάω για καφέ θα πήγαινα),και θα διαβάζω για το συγκεκριμένο μάθημα(γιατί θα μ'αρέσει) και θα είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι δεν θα μου πέξει πουστιά ο δάσκαλος(δλδ ότι δεν μας λέει μπαρούφες στο μάθημα,ότι θα μας διδάσκει ότι πραγματικά χρειάζεται και όχι την ιστορία της χιονάτης κτλ....και στο τέλος τέλος ακόμα και στις εξετάσεις(οι οποίες κατά την γνώμη μου άμα υπάρχει μια τέτοια σχέση με τον καθηγητή είναι αχρείαστες) θα σου βάλει(και θα διορθώσει ανάλογα) θέματα που εξετάζουν το πόσο καλά κατάλαβες την φιλοσοφία του μαθήματος και όχι πόσο ποιοτικά σκονάκια έχεις και το πόσο γρήγορα μπορείς να κάνεις πράξεις...
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #123 on: September 12, 2008, 15:17:30 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 14:32:21 pm
Η εκπαιδευτική διαδικασία θα έπρεπε να είναι διαδικασία αλληλεπίδρασης ΧΩΡΙΣ πομπό και δέκτη......Αλλά αυτό προϋποθέτει αμφισβήτηση των ιεραρχικών προτύπων του καθηγητή,και συνολικότερα των δομών της εκπαίδευσης(από τον ρόλο του διευθυντή μέχρι τον ρόλο του πρύτανη)...

Το ζήτημα είναι για να μπορέσουμε να έχουμε ελευθεριακή παιδεία(έτσι ονομάζεται η αντι-ιεραρχική εκπαίδευση) είσαι έτοιμη εσύ προσωπικά,αλλά και η κοινωνία γενικότερα,για αμφισβήτηση των εξουσιαστικών δομών της εκπαίδευσης??Είσα έτοιμη να μην μιλάς με φόβο στον πρύτανη,αλλά να του μιλάς λες και είναι ίσος σου??

Μπραβο μεγαλε, το 'λυσες το προβλημα.....
Δεν βλεπω βεβαια προτασεις για τον τροπο υλοποιησης, ειδικα εφοσον οι πρωτοποριακοι επαναστατες της ελευθεριακης παιδειας, στους οποιους απευθυνεσαι, δεν ξερουν να λυνουν εναν απλο διαιρετη τασης...........

Θεμελιωδης και αναγκαια συνθηκη για την απελευθερωση ειναι η γνωση της καταστασης που επικρατει. Χωρις αυτο δεν πας πουθενα.

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 14:32:21 pm
Αν όχι κατά πάσα πιθανότητα θα μείνουμε στα ίδια σκατά,γιατί φοβάμαι ότι τόσες χιλιάδες χρόνια ιστορίας έχουν δείξει ότι για να υπάρχει πραγματική "ροή γνώσης" δεν θα πρέπει να υπάρχουν σχέσης αφεντικού-δούλου(δηλαδή δεν θα πρέπει ο καθηγητής να βάζει απουσίες σε ένα παιδί  επειδή του ¨χαλάει το μάθημα με την φασαρία" το ποίο όμως είναι αναγκασμένο να τον υπομένει, και ούτε θα πρέπει ο φοιτητής να ανέχεται την κάθε μαλακία του κάθε "προφέσορα" που την έχει δει βεντέτα),αλλά η γνώση να ρέει από ανθρώπους με μεράκι σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν,και όχι απλά σε τυπάδες που έρχονται για να τελειώσουν την σχολή επειδή έχει "καλή επαγγελματική αποκατάσταση"

Κοψε το Hollywood... Η κατασταση που περιγραφεις δεν ειναι τιποτε αλλο απο hollywoodιανη κινηματογραφικη εικονα, εαν την δεις στην ΟΥΣΙΑ της και δεν κολλησεις στην ιδια την εικονα.

Δεν αρχιζω τις προβοκατορικες ερωτησεις γιατι δεν εχει νοημα σ' αυτην την κουβεντα και δεν θα ηθελα να ξεφυγουμε εντελως.




Η μικρη μου συμβολη στην κουβεντα:

Γιατι καθε φορα που σημειωνεται αποτυχια σε καποιο μαθημα, το ΠΡΩΤΟ πραγμα που βλεπεις να γραφεται ειναι η αμφισβητηση των γνωσεων, των ικανοτητων, της ορεξης του εκαστοτε διδασκοντα?

Θελεις παραδειγματα? Εκτος απο τον Χατζοπουλο, ιδιες κακεντρεχιες ακουστηκαν για Κανακη, Μαργαρη, σχεδον ολους του Γενικου Τμηματος...

Ξαναλεω να κατσεις και να διαβασεις για το φασισμο, τι ΕΙΝΑΙ ο φασισμος οχι τι ΕΙΚΟΝΑ εχεις στο μυαλο σου απο εξαθλιωμενους ετοιμορροπους εβραιους 30 κιλων...
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #124 on: September 12, 2008, 15:21:16 pm »

Quote from: Anyparktos on September 12, 2008, 14:46:22 pm
Quote from: Aliakmwn
3) Ειτε οι φοιτητες του ειναι φαντασμενοι καριεριστες και εχουν την απαιτηση να περνανε ολα τα μαθηματα με 4-5 μερες διαβασμα ανεξαρτητα του εαν εχουν πιασει τα βασικα.

Κοίτα,επειδή σε όλο αυτό το περίπλοκο σκήνικό καμία όρεξη δεν είχα να μπλεχτώ και επειδή βλέπω πράματα που με εκνευρίζουνε,2 βδομάδες απο τη ζωή μου έφαγα γι αυτό το μάθημα Στάθη.Και το δίναμε μαζί.Μετά σιγά σιγά κατάλαβα με τη βοήθεια κάποιου άλλου,ότι μπορούσα να λύσω τα θέματα απλά έμπλεξα με περίπλοκες σκέψεις.Και αυτό γιατί το υλικό που μας διατίθεται για να μάθουμε ηλεκτρονική(και δη το δωρεάν υλικό) δεν είναι με κανέναν τρόπο αρκετό όχι για να περάσεις το μάθημα αλλα για να καταλάβεις τι παίζει επιτέλους με αυτό το πράμα που λέγεται τρανζιστορ.

Τώρα δες λίγο το bold και σκέψου πόσες φορές έχεις δώσει εσύ αυτό το μάθημα,πόσο καιρό διάβαζες την καθεμία από αυτές,πόσο ο ίδιος κατηγορείς τον εαυτό σου αδίκως με αυτό που είπες και πόση αξία έχει ως επιχείρημα αυτό.

Και...Νομίζω ότι εδώ και αρκετές σελίδες αυτό ήταν ένα καθαρά on topic post.
Over and out.

Και ένα edit:Αν δύο βδομάδες με 6ωρα κάθε μέρα δεν είναι αρκετά για ένα μάθημα για κάποιον που έχει περάσει όλα τα κυκλώματα και το πεδίο 1 με λιγότερο χρονικό διάστημα διαβάσματος τότε i rest my case.Θεωρώ πάντως ότι αν ζητείται κάτι παραπάνω από τους φοιτητές είναι από παράλογο εως απλά απαράδεκτο.

Δεν διαφωνω μαζι σου. Εξαλλου ταυτιστηκα με το post του Netgull και το δηλωσα ευθεως:

Quote from: Netgull on September 08, 2008, 18:17:01 pm
Ο netgull τρομάζει μ' αυτά που ακούει, όχι με το υβριδικό-π...
Αν δεν μπορεί κάποιος να κάνει μια αντικατάσταση του τρανζίστορ με το π-ισοδύναμο και να βρει το κέρδος τάσης, σε κύκλωμα με ένα τρανζίστορ, ό,τι και αν είναι αυτό, τότε δεν αξίζει να περνάει Ηλεκτρονική. Η πρακτική που συνήθως ακολουθείται, να μαθαίνουν δηλαδή πολλοί τους τύπους απ' έξω (!) για κάθε συνδεσμολογία είναι τραγική...

Τα θέματα απ' ότι τα είδα, με εξαίρεση αυτό των διόδων που όντως είναι δύσκολο, παλευόταν αν είχες καταλάβει βασικές έννοιες. Ούτε ο ενισχυτής κοινού συλλέκτη είναι δύσκολος, ούτε το ένα MOS σε συνδεσμολογία διόδου!

Για να μην πέσετε να με φάτε τώρα, ξέρω ότι πολλοί από σας προσπαθήσατε και διαβάσατε πολύ. Το βασικό πρόβλημα με αυτό το μάθημα (και όλες τις Ηλεκτρονικές στο τμήμα μας) είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνονται και το άθλιο βιβλίο. Εκεί που θα έπρεπε κάποιος να δώσει 5 βασικές γνώσεις (δίοδοι, πόλωση, ευθείες φόρτου, υβριδικά ισοδύναμα και βασικοί ενισχυτές) και μετά να γίνονται ασκήσεις πάνω σε αυτές, γίνεται μια τραγικά επιφανειακή και γρήγορη κάλυψη στη θεωρία (βοηθούν και οι διαφάνειες σε αυτό) και μια ανύπαρκτη κάλυψη στις ασκήσεις, με ουσιαστικά ένα (!) μάθημα στο οποίο η Καδή δίνει "συνταγές" επίλυσης!

Από την άλλη πλευρά, η "λυκειακή" νοοτροπία των συνταγών ασκήσεων (συγγνώμη παιδιά αλλά με αυτά που διαβάζω τις τελευταίες μέρες στα τόπικ για τα κυκλώματα μου έχουν βγει τα μάτια!) και τα πασαλείματα παραμονές εξετάσεων στη λογική των SOS ασκήσεων, προφανώς δεν μπορούν να αποδώσουν σε ένα τέτοιο "εχθρικό" προς τη μάθηση περιβάλλον...

Αποτέλεσμα; Να μισούν όλοι την ηλεκτρονική και να έχει καταντήσει δύσκολο μάθημα...

Η λύση; Πρώτον έχω πει άπειρες φορές πετάξτε τον Κοντολέοντα και διαβάστε κανένα σοβαρό βιβλίο (πχ Sedra/Smith -  και όχι το Μαλβίνο!). Μπορεί να μην πιάσεις τα 5/5 θέματα, αλλά τουλάχιστον θα μάθεις αυτά που πρέπει να ξέρεις. Και από κει και πέρα πρέπει να ζοριστεί ο Χατζόπουλος να αναδιοργανώσει το μάθημά του και να το κάνει πιο μεταδοτικό (αν και αυτό είναι το στυλ του γενικά... και στα υπόλοιπα μαθήματα έτσι είναι...). Τι να πω... Πάτε πιάστε τον, μιλήστε του, ίσως καταλάβει...

Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #125 on: September 12, 2008, 15:23:51 pm »

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm
Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.
s&m.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #126 on: September 12, 2008, 15:48:32 pm »

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Αν είναι δυνατόν... Έλεος
(Τουλάχιστον δεν κρύβονται, σου λέει, τί "αμεσοδημοκρατίες και μαλακίες, όλα τα δάχτυλα ίδια δεν είναι...")
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #127 on: September 12, 2008, 15:49:44 pm »

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:48:32 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Αν είναι δυνατόν... Έλεος
(Τουλάχιστον δεν κρύβονται, σου λέει, τί "αμεσοδημοκρατίες και μαλακίες, όλα τα δάχτυλα ίδια δεν είναι...")


Αυτο λεω κι εγω, ελεος!!! Καμια επαφη με την πραγματικοτητα πια? Και δε μιλαω για την ιστορια κι αλλες τετοιες.. λεπτομερειες, για το σημερα μιλαω!!! Το τωρα!!
Logged
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #128 on: September 12, 2008, 15:52:24 pm »

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:49:44 pm
Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:48:32 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Αν είναι δυνατόν... Έλεος
(Τουλάχιστον δεν κρύβονται, σου λέει, τί "αμεσοδημοκρατίες και μαλακίες, όλα τα δάχτυλα ίδια δεν είναι...")


Αυτο λεω κι εγω, ελεος!!! Καμια επαφη με την πραγματικοτητα πια? Και δε μιλαω για την ιστορια κι αλλες τετοιες.. λεπτομερειες, για το σημερα μιλαω!!! Το τωρα!!

Κάτσε ρε φίλε. Η δικιά σου πραγματικότητα περιέχει την ιεραρχία και την αντιπροσώπευση. Η δικιά μου την απορρίπτει. Τί να κάνουμε τώρα δηλαδή;

Έχουμε, εν τέλει, και μεις δικαίωμα στην αποψή σας;
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #129 on: September 12, 2008, 16:01:17 pm »

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:52:24 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:49:44 pm
Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:48:32 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Αν είναι δυνατόν... Έλεος
(Τουλάχιστον δεν κρύβονται, σου λέει, τί "αμεσοδημοκρατίες και μαλακίες, όλα τα δάχτυλα ίδια δεν είναι...")


Αυτο λεω κι εγω, ελεος!!! Καμια επαφη με την πραγματικοτητα πια? Και δε μιλαω για την ιστορια κι αλλες τετοιες.. λεπτομερειες, για το σημερα μιλαω!!! Το τωρα!!

Κάτσε ρε φίλε. Η δικιά σου πραγματικότητα περιέχει την ιεραρχία και την αντιπροσώπευση. Η δικιά μου την απορρίπτει. Τί να κάνουμε τώρα δηλαδή;

Έχουμε, εν τέλει, και μεις δικαίωμα στην αποψή σας;

Η πραγματικοτητα ειναι μια, ο βαθμος επαφης μαζι της ειναι που μεταβαλλεται Grin
Logged
(Stalin)^2
Guest
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #130 on: September 12, 2008, 16:03:41 pm »

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 16:01:17 pm
Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:52:24 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:49:44 pm
Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on September 12, 2008, 15:48:32 pm
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm

Η ιεραρχια δεν ειναι "κακια", και το οτι την αντιμετωπιζεις ετσι δειχνει ποσο μεταφυσικα κολλημενος ειναι ο τροπος σκεψης σου. Η ιεραρχια ειναι κι αυτη ενα εργαλειο, και μπορει να χρησιμοποιηθει πολυ δημιουργικα.


Αν είναι δυνατόν... Έλεος
(Τουλάχιστον δεν κρύβονται, σου λέει, τί "αμεσοδημοκρατίες και μαλακίες, όλα τα δάχτυλα ίδια δεν είναι...")


Αυτο λεω κι εγω, ελεος!!! Καμια επαφη με την πραγματικοτητα πια? Και δε μιλαω για την ιστορια κι αλλες τετοιες.. λεπτομερειες, για το σημερα μιλαω!!! Το τωρα!!

Κάτσε ρε φίλε. Η δικιά σου πραγματικότητα περιέχει την ιεραρχία και την αντιπροσώπευση. Η δικιά μου την απορρίπτει. Τί να κάνουμε τώρα δηλαδή;

Έχουμε, εν τέλει, και μεις δικαίωμα στην αποψή σας;

Η πραγματικοτητα ειναι μια, ο βαθμος επαφης μαζι της ειναι που μεταβαλλεται Grin

ΟΚ με αποστόμωσες...
Όταν κοιτάς ψηλά πάντως, μην απορείς τί είναι αυτές οι δυο μεγάλες μπάλες που σε πλακώνουνε... Της καθοδήγας σου είναι. Καλές δουλείες το τριήμερο...
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #131 on: September 12, 2008, 17:27:21 pm »

Ρε αλιάκμωνα, ΜΗΝ κάνεις σαν τα 10χρονα που μπαίνουν στο φόρουμ για να ξεγκαυλώσουν, και κυριότερα ΜΗΝ νομίζεις ότι κατέχεις την αλήθεια και ΜΗΝ ψάχνεις σειρά-σειρά κάθε ποστ να βρεις μια "τρύπα"....

Τα χτυπήματα κάτω από την μέση του στυλ

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm
ειδικα εφοσον οι πρωτοποριακοι επαναστατες της ελευθεριακης παιδειας, στους οποιους απευθυνεσαι, δεν ξερουν να λυνουν εναν απλο διαιρετη τασης...........
Δεν βοηθούν ΠΟΥΘΕΝΑ στην κουβέντα,απλώς τα γράφεις για να πετάξεις τόνους λάσπη σε μια κατηγορία ατόμων ταυτίζοντας τους με χαζούς μπάχαλους.....ότι κάνει το κράτος δλδ

Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm
Κοψε το Hollywood... Η κατασταση που περιγραφεις δεν ειναι τιποτε αλλο απο hollywoodιανη κινηματογραφικη εικονα, εαν την δεις στην ΟΥΣΙΑ της και δεν κολλησεις στην ιδια την εικονα.
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 15:17:30 pm
Δεν αρχιζω τις προβοκατορικες ερωτησεις γιατι δεν εχει νοημα σ' αυτην την κουβεντα και δεν θα ηθελα να ξεφυγουμε εντελως.
[...]
Ξαναλεω να κατσεις και να διαβασεις για το φασισμο, τι ΕΙΝΑΙ ο φασισμος οχι τι ΕΙΚΟΝΑ εχεις στο μυαλο σου απο εξαθλιωμενους ετοιμορροπους εβραιους 30 κιλων...

Και αυτά επίσης δεν σημαίνουν ΤΙΠΟΤΑ....σου έχει πει κανείς πόσο χρήσιμη είναι η αιτιολόγηση?

Μπορώ και εγώ να γράφω ποζεριές του στυλ:
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 16:01:17 pm
Η πραγματικοτητα ειναι μια, ο βαθμος επαφης μαζι της ειναι που μεταβαλλεται Grin

Απλά,οι ποζεριές αυτές ΔΕΝ προχωράνε την κουβέντα

Ούτε οι ειρωνείες προχωράνε την κουβέντα

Ούτε η επίθεση στο ήθος του αντιπάλου προχωράει την κουβέντα

Αν θεωρείς ότι έχεις να δώσεις κάτι σε αυτή την κουβέντα,κάντο

όσο για το:
Quote from: aliakmwn on September 12, 2008, 16:01:17 pm
Γιατι καθε φορα που σημειωνεται αποτυχια σε καποιο μαθημα, το ΠΡΩΤΟ πραγμα που βλεπεις να γραφεται ειναι η αμφισβητηση των γνωσεων, των ικανοτητων, της ορεξης του εκαστοτε διδασκοντα?

Η άποψη μου για τα θέματα(αφού κάθισα και τα έλυσα σπίτι μου) ήταν ότι ένα 7 το έπαιρνες άμα είχες καταλάβει το μάθημα,και άμα καλοσκεφτείς ότι περνούσες γράφοντας 3 μονάδες θεωρία και το FET θεωρώ την αντίδραση λίγο υπερβολική

Αλλά εφόσον η κουβέντα εξελίχθηκε για γενικότερη αλλαγή του μαθήματος(και όχι επειδή "κάποιοι καριερίστες θέλουν να περνάνε το μάθημα με 4-5 μέρες διάβασμα" όπως είπες με χαρακτηριστική ποζεριά) είπα και εγώ να συμμετάσχω και να πω ότι

1)Η γκρίνια είναι σταθερό πράμα στο forum,αλλά ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει μετουσιωθεί σε πράξη από πάνω από 10 άτομα
2)Ότι άμα πάμε 10 άτομα στον χατζόπουλο πάλι τα @@ μας θα πάρουμε(πριν 3-4 χρόνια πηγαν με αίτημα την διανομή 2ου συγγράματος,και πήραν το 3ο το μακρύτερο)
3)Αν δεν προσπαθήσουμε να αλλάξουμε γενικότερα το πλαίσιο λειτουργείας των μαθημάτων,πάλι τα @@ μας θα παίρνουμε......Θα κάνουμε(μετά από πολύ προσπάθεια) τα 700 ευρώ 730 και θα χαρούμε που πήραμε μεγάλη αύξηση...

Όσο για τον Μάργαρη,έχοντας περάσει και τα 3 κυκλώματα,και μετά από 2-3 επισκέψεις στο γραφείο του και προσωπικές συζητήσεις,συνεχίζω να θεωρώ ότι είναι μαλάκας από τους λίγους κιόλας....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #132 on: September 12, 2008, 17:42:00 pm »

Quote from: Godhatesusall on September 12, 2008, 12:54:39 pm

Ο ρόλος μου σαν φοιτητής(θεωρητικά) είναι νια διαβάζω τα μαθήματα μου και να αξιοποιώ τις υποδομές του πανεπιστημίου για πράγματα που με ενδιαφέρουν(από πολιτική δραστηριοποίηση μέχρι πινγ-πονκ)



Όταν όμως ο καθηγητής δεν κάνει τίποτα για να βελτιώσει το μάθημα του,και μάλιστα αρκείται σε μια κατάσταση σαν την σημερινή κάτι πάει λάθος....Δεν μπορούμε να καταλογίζουμε (αρχικά) ευθύνες και στους φοιτητές που δεν του μιλάνε γιατί στο κάτω-κάτω ΔΕΝ είναι και η δουλειά τους να κάθονται να κάνουν 10ωρες κουβέντες με τον καθέναν για το πως πρέπει να γίνεται το μάθημα....


Αν όμως παραδεχτούμε ότι οι καθηγητές ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ(ή ακόμα χειρότερα:Δεν θέλουν) να κάνουν το μάθημα τους πιο σύγχρονο,ευχάριστο κτλ κτλ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ μπορούμε να καταλογίσουμε ευθύνες στους φοιτητές λέγοντας:"Κοιτάξτε να δείτε παιδιά,ο τάδε καθηγητής μας έχει γραμμένους,πρέπει να του τρίξουμε λίγο τα δόντια ώστε να αναγκαστεί να μας ακούσει...."

Δηλαδή,αν εσύ πεις ότι :"ΟΚ,οι καθηγητές μας έχουν γραμμένους,πάμε παρακάτω να δούμε τι θα γίνει",τότε ΝΑΙ,μπορείς να καταλογίσεις και ευθύνες στους φοιτητές(αν και πολύ λιγότερες από αυτές των καθηγητών)....Το ζήτημα είναι αν θα το κάνεις.....

Για απάντησε μου λίγο στον παραπάνω μου συλλογισμό(ερώτηση as follows)

Αφού οι φοιτητές είναι δέκτες πληροφοριών και όχι πομποί,πότε μπορούμε να τους καταλογίσουμε ευθύνες για την σημερινή βαλτωμένη κατάσταση???Μπορούν να υπάρχουν ευθύνες φοιτητών αλλά ΟΧΙ καθηγητών για την σημερινή κατάσταση???Και αν η απάντηση είναι όχι,ποια πιστεύεις ότι είναι η τάξη μεγέθους της ποσότητας     ευθύνες καθηγητών/ευθύνες φοιτητών  ???(Πωπω, ο επιστημονισμός θα με φάει)



Με άλλα λόγια τα περιμένεις όλα απο τον καθηγητή;
Αμα δεν είναι δουλεια σου να κάνεις δεκάωρες (και 24τετράωρες) συζητήσεις για τον τρόπο διδασκαλίας, πάψε να γκρινιάζεις και άσε να διδάξει ο καθηγητής το μάθημα όπως θέλει.

Ελεος πια!

για όλα φταίνε οι άλλοι, δεν καταλαβαίνουν οι άλλοι, ηλίθιοι είναι οι άλλοι, είναι δουλειά των άλλων, βαριούνται οι άλλοι
κατηγορούμε κατευθείαν τους άλλους, εμείς είμαστε οι πανάγιοι, οι αλάθητοι (τύφλα να έχει ο Πάπας)

Το μόνο (κατ' εσέ) που θα μπορούσαμε να κάνουμε εμείς, είναι να πάμε να πλακωθούμε με τους άλλους, χωρίς να ξέρουμε γιατί, χωρίς να έχει προηγηθεί μια έστω και στοιχειώδης συζήτηση, απλά μόνο και μόνο επειδή ως κολλημένοι εγκέφαλοι μας έχει καρφωθεί στο μυαλό ότι οι άλλοι είναι από πάνω (ιεραρχία) και μας γαμ.. και δέρνουνε, εμάς τα κακόμοιρα παιζάκια.
Λες και άλλη δουλειά δεν έχουν, απλά είπαν να το παίξουν "ο γαμιάς της γειτονιάς σας."
Μέχρι πότε θα ισχύουν αυτές οι αντιλήψεις;


Εχουμε καταδικάσει τον Χατζόπουλο, τον Κανάκη, τον Μάργαρη και την κουτσή Μαρία της άνω κοκκινιάς, χωρίς ούτε μια φορά να έχουμε προσπαθήσει να μιλήσουμε μαζί τους.
Με τέτοιες λογικές, δεν πας μπροστά.-
Το έχω ξαναπει άπειρες φορές. Ελπίζω όταν το καταλάβετε να μην πάρα πολύ αργά.

+1 σε νετγκάλ και πανδώρα

ΥΓ: και εγώ πιστεύω ότι ο Χατζόπουλος είναι συνεργάσιμος.

ΥΓ2: μη γαμάτε το τοπικ.

ΥΓ3: σόρυ για τις εκφράσεις. έχω πάψει εδώ και πολύ καιρό να είμαι καλό και ευγενικό παιδί.
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #133 on: September 12, 2008, 17:44:38 pm »

ΥΓ4: και όταν μπαίνουν οι άλλοι και διαβάζουν τέτοια -καταδικαστικές αποφάσεις, χωρίς δίκη από ένα δικαστήριο του παραλόγου- , ε λογικό είναι να έχουν εκδικητικες συμπεριφορες. οι άλλοι


εμείς και οι άλλοι.


και μετά απορούμε γιατί δεν πάει αυτή η χώρα μπροστά.
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Πλάκα μας κάνεις ρε κουμπάρε?
« Reply #134 on: September 12, 2008, 17:48:48 pm »

Anonymous,Αν αυτό κατάλαβες από τα post μου,ξαναδιάβασε τα χωρίς τις παρωπίδες...

Α,και ποτέ δεν έβρισα καθηγητή χωρίς να έχω συζητήσει μαζί του πάνω από 2-3 φορές....

Τα υπόλοιπα "κατηγορώ" είναι επιστημονική φαντασία....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...