• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:31:03 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:31:03 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 38
Guests: 160
Total: 198
Spyridon01101
kmargaritis
giorgosss03
ZontanosThrylos
evitzv
Tsn
athena_apo
Giannis Masterio
miltan8
marwt
ismini.h
thpanousis
Elenit
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
tinidou
Theislander
thomasdt
stelinas
Stelios V.
tasos gourd
Captain
rafail zisiadis
kakousios
aplos paratiritis
GeorgeGk
asimomyti
Mr Watson
maestros
babistso
Aria10
Kelly Tsimpouri
stavr0s16
nikpapoutsi
ThanosV
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Αίθουσα Υποδοχής > Πληροφορίες για τους πρωτοετείς (Moderators: Nikos_313, tzortzis) > Αίθουσα για σκονακια???
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: κανετε σκονακια?
οχι...ειμαι φύτουλας - 43 (23%)
μερικους τύπους μονο - 72 (38.5%)
συχνα - 44 (23.5%)
ειμαι expert του ειδους...του δινω και καταλαβαίνει - 28 (15%)
Total Voters: 169

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Down Print
Author Topic: Αίθουσα για σκονακια???  (Read 12960 times)
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #60 on: August 17, 2008, 01:17:18 am »

Quote from: Godhatesusall on August 16, 2008, 23:10:52 pm
Εγώ έχω να πω το εξής:

Ως μηχανικοί,εφαρμόζουμε στην πράξη πράγματα που έχουν αποδείξει θεωρητικοί επιστήμονες(μαθηματικοί,φυσικοί κτλ).Άρα οι εξετάσεις μας θα έπρεπε να είναι σε αυτό το επίπεδο: πχ έχω ένα χωρικά διανεμημένο φορτίο q,τι διηλεκτρικό πρέπει να βάλω στον πυκνωτή για να έχω τάδε χωρητικότητα?

Στην πράξη όμως αναλωνόμαστε στο να αποδείξουμε πράγματα που έχουν χιλιοαποδειχθεί και δεν κοιτάμε τις εφαρμογές τους.

Στο πεδίο αποδεικνύουμε την χωρητικότητα του πυκνωτή και ούτε λόγος για καμιά τεχνο-οικονομική ανάλυση στο μάθημα(πχ θέλουμε 2mf πυκνωτή,έχουμε τα τάδε διηλεκτρικά με το τάδε κόστος και το C/m^3 φορτίο κάνει Χ ευρώ,βρείτε μου μια τεχνο-οικονομική λύση για μια πραγματική εφαρμογή)

Στα κυκλώματα εξετάζουμε το πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορεί ο φοιτητής να κάνει πράξεις(άσχετα αν το spice τις κάνει σε 0.0001s) και όχι στο πόσο ο φοιτητής κατάλαβε την έννοια του τελεστικού ενισχυτή,του θεωρήματος thevenin και norton κτλ.

Στην C εξετάζουμε πόσο καλά ο κάθε φοιτητής έμαθε την τάδε παπαριά του πάγκαλου,άσχετα με το αν η γνώση αυτή είναι αχρείαστη και ληξιπρόθεσμη.

Τα μαθηματικά τα εξετάζουμε από σκοπιά που τα εξετάζουν οι μαθηματικοί: πχ βρείτε το εμβαδόν κωνόσφαιρας(matlab κανείς??)

Ε ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!

Την παπαριά του κάθε καθηγητή που δεν θέλει να ασχολείται με τους φοιτητές και βάζει θέματα που θέλει να θυμάσαι τον τύπο στην κάτω αριστερά γωνία της σελίδας 392 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να την υπομένω.

Και για να προλάβω τις αντιδράσεις του στυλ:"Μάθε το πως αποδεικνύεται ο τύπος είναι πιο εύκολο" έχω να απαντήσω

1)Ως μηχανικός δεν είναι δουλειά μου να μαθαίνω αποδείξεις
2)Στην πραγματική ζωή το να βρω έναν τύπο είναι 5s search στο wikipedia...
3)Άμα κάνω λάθος 1+1=3 στην 27η σειρά της απόδειξης όλοι ξέρουμε τι θα πάρω....



Ακριβώς αυτά πρέπει να συζητιούνται και όχι όλα τα υπόλοιπα που έχουν αναφέρθει πιο πάνω και γενικότερα σε αυτό το φόρουμ.Αυτό θεωρώ εγώ σοβαρή κριτική..

Quote from: Γιώργος on August 15, 2008, 15:40:26 pm
Quote from: jimi on August 15, 2008, 14:39:15 pm
Και προσωπικά συμπλέγματα να μην έχει ένας καθηγητής, μόνο που αναφέρονται τέτοια πράγματα δεν είναι παράλογο να τσατιστεί.
Γιατί όλοι λέτε για καθηγητές κι αφήνετε στην άκρη τους φοιτητές; Roll Eyes


Για μένα τέτοια θέματα πρέπει όχι απλά να στέλνονται στον κάδο, αλλά να γίνονται hard delete. Και μιλάω εκ πείρας.

Ορμώμενος από τη συμπεριφορά των φοιτητών έγραψα στο συγκεκριμένο τόπικ και σε αυτούς ρίχνω την ευθύνη για αυτά τα θέματα...Και όσο για το σβήσιμο .συμφωνώ απόλυτα!!!  Wink

Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #61 on: August 17, 2008, 11:11:11 am »

Και πού ν' ακούσεις ιστορίες για ρουφιάνους φοιτητές, συνάδελφε! Roll Eyes
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #62 on: August 17, 2008, 11:38:53 am »

Quote from: Godhatesusall on August 16, 2008, 23:10:52 pm
Εγώ έχω να πω το εξής:

Ως μηχανικοί,εφαρμόζουμε στην πράξη πράγματα που έχουν αποδείξει θεωρητικοί επιστήμονες(μαθηματικοί,φυσικοί κτλ).Άρα οι εξετάσεις μας θα έπρεπε να είναι σε αυτό το επίπεδο: πχ έχω ένα χωρικά διανεμημένο φορτίο q,τι διηλεκτρικό πρέπει να βάλω στον πυκνωτή για να έχω τάδε χωρητικότητα?

Στην πράξη όμως αναλωνόμαστε στο να αποδείξουμε πράγματα που έχουν χιλιοαποδειχθεί και δεν κοιτάμε τις εφαρμογές τους.

Στο πεδίο αποδεικνύουμε την χωρητικότητα του πυκνωτή και ούτε λόγος για καμιά τεχνο-οικονομική ανάλυση στο μάθημα(πχ θέλουμε 2mf πυκνωτή,έχουμε τα τάδε διηλεκτρικά με το τάδε κόστος και το C/m^3 φορτίο κάνει Χ ευρώ,βρείτε μου μια τεχνο-οικονομική λύση για μια πραγματική εφαρμογή)

Στα κυκλώματα εξετάζουμε το πόσο γρήγορα και αποτελεσματικά μπορεί ο φοιτητής να κάνει πράξεις(άσχετα αν το spice τις κάνει σε 0.0001s) και όχι στο πόσο ο φοιτητής κατάλαβε την έννοια του τελεστικού ενισχυτή,του θεωρήματος thevenin και norton κτλ.

Στην C εξετάζουμε πόσο καλά ο κάθε φοιτητής έμαθε την τάδε παπαριά του πάγκαλου,άσχετα με το αν η γνώση αυτή είναι αχρείαστη και ληξιπρόθεσμη.

Τα μαθηματικά τα εξετάζουμε από σκοπιά που τα εξετάζουν οι μαθηματικοί: πχ βρείτε το εμβαδόν κωνόσφαιρας(matlab κανείς??)

Ε ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ!!!!!!!!!!

Την παπαριά του κάθε καθηγητή που δεν θέλει να ασχολείται με τους φοιτητές και βάζει θέματα που θέλει να θυμάσαι τον τύπο στην κάτω αριστερά γωνία της σελίδας 392 ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να την υπομένω.

Και για να προλάβω τις αντιδράσεις του στυλ:"Μάθε το πως αποδεικνύεται ο τύπος είναι πιο εύκολο" έχω να απαντήσω

1)Ως μηχανικός δεν είναι δουλειά μου να μαθαίνω αποδείξεις
2)Στην πραγματική ζωή το να βρω έναν τύπο είναι 5s search στο wikipedia...
3)Άμα κάνω λάθος 1+1=3 στην 27η σειρά της απόδειξης όλοι ξέρουμε τι θα πάρω....

Συμφωνω οτι θα επρεπε να ειμαστε πιο πρκτικοι σε αρκετα θεματα. Αλλα θεωρω οτι το γεγονος οτι κανουμε την θεωρια πισω απο τον ηλεκτρισμο και ολα τα παρελκομενα ειναι το απολυτως φυσιολογικο και λογικο για μια πανεπιστημιακη σχολη. Θα επρεπε απλα να διδασκονται και καποια πιο πρακτικα ζητηματα περισσοτερο. Γενικα, τα πολυ πρακτικα θεματα ειναι σχετικα απλα να τα μαθεις και τις περισσοτερες φορες τα μαθαινεις πανω στην δουλεια. Και αυτος ειναι υποτιθεται θα επρεπε να ειναι ενας απο τους βασικους ρολους της πρακτικης.

Αλλα αυτο σχετιζεται αμεσα και με την ελλειψη ενδιαφεροντος για την διδασκαλια απο πλευρας καθηγητων.

Ωστοσο θεωρω οτι ειναι τεραστιο λαθος πως λες οτι μας ζητανε αποδειξεις. Περα απο μαθηματα Μαθηματικων, που εκει διδασκουν και καθηγητες αλλης νοοτροπιας, σε ολα τα υπολοιπα δεν θυμαμαι να ζητησε κανεις αποδειξη. Δυσκολες ασκησεις ναι, δυσκολους τυπους απο τυπολογια δεκαδων σελιδων ναι, αλλα οχι αποδειξεις. Μαλιστα προσωπικα, δεν διαβαζα ποτε τις αποδειξεις, ακριβως για αυτον το λογο και επειδη δεν ηταν ιδιαιτερα χρησιμες και ενδιαφερουσες.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #63 on: August 17, 2008, 12:24:09 pm »

Quote from: Aurelius on August 17, 2008, 11:38:53 am

Ωστοσο θεωρω οτι ειναι τεραστιο λαθος πως λες οτι μας ζητανε αποδειξεις. Περα απο μαθηματα Μαθηματικων, που εκει διδασκουν και καθηγητες αλλης νοοτροπιας, σε ολα τα υπολοιπα δεν θυμαμαι να ζητησε κανεις αποδειξη. Δυσκολες ασκησεις ναι, δυσκολους τυπους απο τυπολογια δεκαδων σελιδων ναι, αλλα οχι αποδειξεις. Μαλιστα προσωπικα, δεν διαβαζα ποτε τις αποδειξεις, ακριβως για αυτον το λογο και επειδη δεν ηταν ιδιαιτερα χρησιμες και ενδιαφερουσες.

Καταρχάς νομίζω ότι με παρεξήγησες,δεν εννούσα αποδείξεις του στυλ: "Αποδείξτε μου το τάδε θεώρημα",αλλά για αποδείξεις του στυλ:

Πόσο είναι το δυναμικό σε μια σφαίρα ακτίνας α με  διανεμημένο φορτίο ρv=Ρ*cost?

   Η παραπάνω ερώτηση έχει πέσει(με κάποιες παραλλαγές) αρκετές φορές θέμα στο πεδίο Ι,και μάλιστα έχει ΠΟΛΛΕΣ πράξεις για να απαντήσεις όλα τα ερωτήματα.Αποτέλεσμα?? Μια μεθοδολογία του στυλ: Πάρε gauss,βρες το ανάδελτα,ολοκλήρωσε στην τάδε καμπύλη να γίνεται αγώνας πράξεων(στις οποίες άμα κάνεις μαλακία πάει όλο το θέμα).Το ίδιο πράμα γίνεται και σε άλλα μαθήματα.

  Αλλά εγώ έχω να πω ότι το πρόβλημα του σφαιρικού πυκνωτή πρέπει να έχει απαντηθεί εκατομμύρια φορές,εμείς γιατί δεν παίρνουμε τα αποτελέσματα της ανάλυσης του προβλήματος από κανά φυσικό και τα βγάζουμε μόνοι μας??Άλλη δουλεία δεν έχουμε???Δηλαδή μηχανικός είναι αυτός που ξέρει να βρίσκει 20απλά ολοκληρώματα σε 15 δευτερόλεπτα ή αυτός που με 10 οδοντογλυφίδες σου χτίζει γέφυρα για τανκς?

  Οι λόγοι που έχουμε πέσει σ'αυτό το τέλμα είναι απλοί:Από την μια μεριά έχουμε καθηγητές(για να μην ανοίξω το κεφάλαιο ποιοι γίνανε και ΠΩΣ γίνανε καθηγητές στην χούντα και στις αρχές της μεταπολίτευσης) που το μόνο που θέλουν είναι τα φράγκα από τα ερευνητικά και μας έχουν γραμμένους στα παπάρια τους(τώρα μην μου πείτε ότι ο κοντολέοντας δεν βρήκε χρόνο να κάνει πιο ανθρώπινα να βιβλία του...),και κάθονται και βάζουν ότι πιο κουλό βρούνε με γνώμονα την εύκολη διόρθωση(γιατί ένα συνθετικό θέμα θέλει πολύ προσεκτική διόρθωση σε αντίθεση με ένα υπολογιστικό).

  Από την άλλη έχουμε τους φοιτητές μας,που μπαίνουν στην σχολή έχοντας συνηθίσει να κάνουν φίφες στους καθηγητές(σκληρή αλήθεια για αρκετούς συναδέλφους,αλλά πρέπει να την αντιμετωπίσουμε) οι οποίοι δεν τολμάνε να "την πούνε" στον καθηγητή.Αποτέλεσμα???Περνάνε 13 άτομα στα 300 στα κυκλώματα Ι και δεν πάει κανείς να λιντσάρει τον μάργαρη.....

  Με τέτοια κατάσταση στην σχολή,όπου οι καθηγητές κόβουν όποιον θέλουν χωρίς κανά σοβαρό λόγο(δεν υπάρχει EXOR 3 εισόδων γαρ...),που με το έτσι θέλω μας κόβουν 2 εξεταστικές,που το μάθημα τους είναι όσο ενδιαφέρουσα είναι η λαμπύρη ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ???Να πει: Α,οκ έτσι είναι η κατάσταση,δεν πειράζει,θα κάτσω να μάθω τους 250 ηλίθιους τύπους των διαφορικών απέξω ή θα πάει να τους γράψει στο θρανίο γιατί βαρέθηκε την μαλακία του καθενός?
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #64 on: August 17, 2008, 12:31:49 pm »

Κινεισαι προς την σωστη κατευθυνση, αλλα εισαι και κατι παραπανω απο υπερβολικος.

Και η υπερβολη ποτε δεν οδηγησε σε θετικα αποτελεσματα. Οτι εγινε ως τωρα εγινε μεσα απο συνεννοηση και αμοιβαια εμπιστοσυνη. Και μονο ετσι μπορει καποιος ή κατι να προχωρησει.

Πριν απο κατι χρονια ειχαν γινει κατι προσπαθειες για να βελτιωθει η κατασταση. Εσυ εχεις να προτεινεις κατι επ αυτου?
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #65 on: August 17, 2008, 13:17:32 pm »

Το τι μπορεί να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση στα πανεπιστήμια και στην κοινωνία γενικότερα είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση,και σίγουρα το forum δεν είναι αποτελεσματικό για να γίνουν τέτοιες συζητήσεις.

Όσο για το τι μπορεί να γίνει στο άμεσο μέλλον:

Να σκεφτούμε όλοι μας τα εξής θέματα:

1)Τι είναι και τι θα έπρεπε να είναι ένας πανεπιστημιακός καθηγητής:

Θεωρώ ότι ο καθηγητής είναι απλά ένας συνάδελφος που μας μεταφέρει γνώση,και ως τέτοιον θα πρέπει να τον αντιμετωπίζουμε.Δηλαδή αν ένας συνάδελφος κάνει χοντρή μαλακία και με κάποιο τρόπο ακυρώσει μια εξέταση μόνο παλούκωμα δεν θα φάει,γιατί ο καθηγητής να την γλυτώνει έτσι εύκολα?

Και θα απαντήσω:Οι καθηγητές σαν σύνολο ακολουθούν το σύστημα,το οποίο βασίζεται σε εξουσιαστικές λογικές οι οποίες λένε στην 1οβάθμια-2οβάθμια:"Αν δεν κάνεις ότι σου λέω θα σου βάλω απουσία,θα σου δώσω αποβολή κτλ",ενώ στην 3οβάθμια:"Θα κάνεις ότι σου λέω γιατί εγώ αποφασίζω για σένα(είναι τα 2/3 της συνδιοίκησης οι καθηγητές) και αν προσπαθήσεις να αντιδράσεις θα χαρακτηρηστείς από τους υπάρχοντες μηχανισμούς κλέφτης βραστήρων και μειοψηφία".Άρα εγώ μπορώ να σου κόβω εξεταστικές με το έτσι θέλω και η κοινωνία να το θεωρεί λογικό,αλλά αν εσύ διακόψεις την ομαλή ροή των πραγμάτων χαρακτηρίζεσαι "ταραξίας" και "μειοψηφία

2)Πως απαντάμε στις περιπτώσεις καθηγητικής αυθαιρεσίας?

Εγώ θα λεγα πάμε στο γραφείο,του μιλάμε όμορφα και ωράια(πχ: Κύριε μάργαρη,13 στους 300 περάσατε,δεν σας προβληματίζει αυτο??κτλ κτλ κτλ).Επειδή αυτό όμως σπανιότατα(εως ποτέ) δεν δίνει αποτέλεσμα μετά πάμε καμιά 50αριά άτομα στο γραφείο του για μαζική παράσταση και δεν αποχωρούμε μέχρι να δικαιωθούμε.

Ερωτήσεις για το σπίτι(Tongue):

3)Ποια είναι η στάση μας όταν βλέπουμε κάτι στρεβλό σε οποιαδήποτε έκφανση της ζωής μας??ή αλλιώς πως αντιμετωπίζουμε την αδικία και τους παράλογους διαχωρισμούς??

4)Μπορώ μόνος μου να βελτιώσω τα προβλήματα που ταλανίζουν ολόκληρες κοινωνικές ομάδες? ή αλλιώς υπάρχει ατομική λύση στα συλλογικά προβλήματα??

5)Υπάρχει ουσιαστικός διαχωρισμός μεταξύ συλλογικού και ατομικού συμφέροντος??Ποιο είναι το συλλογικό μας συμφέρον σαν φοιτητές και που συγκρούεται με το συμφέρον των καθηγητών??

Αυτές οι ερωτήσεις δεν απαντώνται μέσα σε 1-2-5-10 ώρες και οπωσδήποτε όχι στο forum.Αν θέλετε μπορούμε μετά το τέλος της εξεταστικής να οργανώσουμε στην σχολή μια ευρεία κουβέντα πάνω στο τι μας συμφέρει σαν άτομα και σαν κοινωνική ομάδα(φοιτητές) και στο ποιά πρέπει να είναι η συμπεριφορά μας απέναντι στους καθηγητές και στα φαινόμενα καθηγητικής αυθαιρεσίας .
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #66 on: August 17, 2008, 13:23:10 pm »

Quote from: Godhatesusall on August 17, 2008, 13:17:32 pm
πχ: Κύριε μάργαρη,13 στους 300 περάσατε,δεν σας προβληματίζει αυτο??
Σε εξέταση Ανάλυσης Ι (Λογισμός Ι δηλαδή) σε μας, από έναν εκ των δύο που διδάσκουν:


"Άντε ρε παιδιά τελειώνετε, έχει γεμίσει το αμφιθέατρο με Ηλεκτρολόγους που δίνουν Ανάλυση Ι. Άντε και του χρόνου στο ΟΑΚΑ."

Ο δεύτερος καθηγητής σε ερώτηση φοιτητή "Μα κι εσείς δεν είναι ντροπή να μας κόβετε εμάς τους παλιούς με 4;" απαντά:
"Μα νεαρέ μου, εάν αξίζετε για 4 γιατί να σας κόψω με χαμηλότερο βαθμό;"


Ο πρώτος ετοιμάζει τις βαλίτσες του για σύνταξη με 1200 περίπου άτομα να χρωστάνε το μάθημά του (χωρίς υπερβολές, εδώ στις Πιθανότητες/Στατιστική που 'ναι και πιο "εύκολες" ο τελευταίος στα αποτελέσματα είχε Α/Α 1018) και χαίρεται κι από πάνω.


Δημοσιοϋπαλληλίκι λέμε! Cheesy
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #67 on: August 17, 2008, 13:36:31 pm »

Quote from: Godhatesusall on August 17, 2008, 12:24:09 pm
Δηλαδή μηχανικός είναι αυτός που ξέρει να βρίσκει 20απλά ολοκληρώματα σε 15 δευτερόλεπτα ή αυτός που με 10 οδοντογλυφίδες σου χτίζει γέφυρα για τανκς?
 

Συμφωνώ ,γενικά με όσο λες ,απλά στο συγκεκριμένο σημείο έχω μια ένσταση.

Για να μπορείς κανείς να κάνει πχ γέφυρα για τανκς με 10 οδοντογλυφίδες ,δεν είναι απαραίτητο να κατέχει δικτυώματα και να έχει προηγηθεί ένα σωρό θεωρητική μελέτη και εξάσκηση?
Σε κάποιο βαθμό τα θέματα τύπου ,"απόδειξε ότι" είναι επιθυμητά, απλά πρέπει να υπάρχει μια παράλληλη πρακτική προσέγγιση.
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #68 on: August 17, 2008, 13:39:59 pm »

Καλα, αυτα τα εχουμε ξανακανει και ξανακανει και ξανακανει, αρκετα χρονια πριν και εμεις.

Πρακτικες λυσεις δεν βλεπω. Και ουτε ειναι λογικη η μαζικη παρασταση στο καθε προβλημα, διοτι δεν λυνει καποιο προβλημα στην καρδια του, απλα αν καταφερει κατι, το κανει με τσαμπουκαδες, οι οποιοι μπορουν να προσφερουν σε μεμονωμενες περιπτωσεις, αλλα δεν μπορουν να αποτελεσουν τακτικη. Και αυτοι δεν λυνουν προβληματα, απλα τα καταπιεζουν, προσφερουν μια ευκολη λυση ή απλα τα αγνοουν, "αρκει να γινει η δουλεια μας, να περασουμε κανα μαθημα".

Προτασεις ειχαν γινει. Θα μπορουσατε να τις παρετε, να τις επεεργαστειτε και με καλη διαθεση να τις τρεξετε. Οτι εχει γινει αυτη την στιγμη σε σχεση με πριν 5-6 χρονια οταν ειχαμε μπει στην σχολη εγινε, επειδη υπηρχε η καλη διαθεση και επειδη δεν θεωρουσαμε την κατασταση ντε και καλα ως "εμεις εναντια σε εσας", αλλα "ολοι ειμαστε κομματια του ιδιου χωρου, του ιδιου οργασνισμου και οσοι γουσταρουμε θα προσπαθησουμε να το βελτιωσουμε". Σιγουρα, ο τροπος που το βλεπει ο καθενας μας διαφερει και ακομα περισσοτερο οταν μιλαμε και για καθηγητες. Αλλα υπαρχουν ατομα, τα οποια ξεπερνανε αυτα τα εμποδια και τις διαφορες που μπορει να υπαρχουν,  επειδη θελουν να βελτιωσουν τα πραγματα. Και ολοι απο λιγο κανουμε πισω στις αποψεις μας για να αποκτησουμε μια κοινη γραμμη.

Τωρα, εσυ και ο οποιοσηποτε μπορει να πει πολλα επ αυτου, μπορει να φιλοσοφει και να εκφραζει προσωπικες αποψεις ή αποψεις που υποτιθεται οτι ειναι de facto σωστες. Η ιστορια ομως εδειξε πως οτι εγινε, εγινε με γνωμονα την καλη προαιρεση. Κανεις δεν ειπε οτι ολοι θα την εχουν. Κανεις δν ειπε οτι ολοι οι καθηγητες ειναι αγιοι, οπως και ολοι οι φοιτητες δεν ειναι αγιοι. Σκοπος ειναι να βρεις αυτους τους καθηγητες, με τους οποιους μπορεις να συνεργαστεις. Τωρα, εσυ και ο οποιοσδηποτε αλλος μπορει αυτο να το λεει γλυψιμο ή οι λεγομενες "γνωριμιες".

Προσωπικα, και μετα απο αρκετα χρονια στ τμημα, και με αρκετη εμπειρια σχετικα με το πως τα πραγματα κυλουν μπορω να πω το εξης:

1) Οτι θετικα στοιχεια στην ζωη ημων και υμων μπορουν να προκυψουν μονο απο πρακτικες ενεργειες και προτασεις, οπως και θετικη και στερεη γνωση μπορει να αποκτησει ενας φοιτητης μονο αν ασχολειται πρακτικα με ενα αντικειμενο.

2) Υπαρχουν οι φοιτητες που τα γραφουν ολα εκει οπου ο ηλιος δεν φτανει(τις περισσοτερες φορες του λαχιστον Tongue)

3) Και υπαρχουν και οι αλλοι, οι οποιοι αναπτυσσουν θεωριες και μιλανε για πολλα πραγματα θεωρητικα, αλλα η μονη πρακτικη τους προταση εχει ως θεμελια την προαιρεση οτι ειμαστε ολοι αντιπαλοι και αρα θα πρεπει να επιστρατευσουμε τσαμπουκαδες. Βεβαια, αποτελεσματα ουσιαστικα απο αυτην την πρακτικη προταση δεν υπαρχουν. Κι αν υπαρχουν, ας τα απαριθμησει καποιος.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
(Stalin)^2
Guest
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #69 on: August 17, 2008, 13:42:54 pm »

Φίλε Aurlius, τί να κάνουμε τώρα, δεν έχουμε κοινά συμφέροντα με τους καθηγητές μας...
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #70 on: August 17, 2008, 13:56:24 pm »

Καταρχήν δεν έχουμε κοινά συμφέροντα μεταξύ μας..

.. όπως ούτε κι εκείνοι μεταξύ τους..

.. οπότε κάθε σύγκριση είναι ψιλοάστοχη..
Logged
pmousoul
Guest
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #71 on: August 17, 2008, 13:58:34 pm »

Γιατί όμως η συζήτηση κινείται γύρω από τα άκρα;

Θέλω να πω.. πρέπει να υπάρχει πάντα η κινητοποίηση των φοιτητών για να υλοποιηθούν αυτονόητα πράγματα.

Για 'μένα αυτή η κινητοποίηση τρέφει την κατεστημένη κατάσταση... δηλ. πρέπει πάντα να φωνάζουμε για τα αυτονόητα... εάν δεν κάνουμε άλλη δουλειά από αυτήν ως τι ήρθαμε τελικά στο πανεπιστήμιο;

Θέλω να πω ότι προσωπικά ήρθα με προτεραιότητα να μάθω και όχι αντί αυτού να κυνηγάω καθηγητές και καταστάσεις για να γίνουν τα πράγματα όπως θα έπρεπε... και μην μου πείτε ότι αυτή η στάση είναι "τα θέλω όλα έτοιμα!"

Έχω χάσει αρκετό χρόνο για παράδειγμα να διορθώνω τυπογραφικά λάθη από βιβλία και να χάνω ώρες εξαιτίας αυτών για νόμιζα ότι απλά δεν καταλάβαινα τι ακριβώς λένε... τι πρέπει να κάνω σε αυτήν την περίπτωση?

Να κυνηγάω τον καθηγητή μέχρι να το διορθώσει... και χρόνο για να αφομοιώσω αυτά που διόρθωνα πού θα βρω;

Δεν είναι αυτονόητο ότι ένα πανεπιστημιακό σύγγραμα θα πρέπει πρώτα από όλα να είναι απηλλαγμένο λαθών;

Υ.Γ. : Και μην λάβετε το παράδειγμά μου απλά ως ένα πρόβλημα αλλά ως μία γενικότερη άσχημη εικόνα που δεν οφείλεται στο ότι είμαστε πολλοί φοιτητές στο κάθε έτος αλλά στην αδιαφορία της πλειοψηφίας αυτών που κρίθηκαν να στελεχώσουν το πανεπιστήμιο...
« Last Edit: August 17, 2008, 14:02:25 pm by ngine13 » Logged
(Stalin)^2
Guest
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #72 on: August 17, 2008, 13:59:43 pm »

Quote from: Furious Angel on August 17, 2008, 13:56:24 pm
(1) Καταρχήν δεν έχουμε κοινά συμφέροντα μεταξύ μας..

(2).. όπως ούτε κι εκείνοι μεταξύ τους..

(3).. οπότε κάθε σύγκριση είναι ψιλοάστοχη..

(1)  +1/0
(2) 0
(3) +1
Logged
(Stalin)^2
Guest
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #73 on: August 17, 2008, 14:01:37 pm »

Quote from: ngine13 on August 17, 2008, 13:58:34 pm
Θέλω να πω.. πρέπει να υπάρχει πάντα η κινητοποίηση των φοιτητών για να υλοποιηθούν αυτονόητα πράγματα.

Για 'μένα αυτή η κινητοποίηση τρέφει την κατεστημένη κατάσταση... δηλ. πρέπει πάντα να φωνάζουμε για τα αυτονόητα... εάν δεν κάνουμε άλλη δουλειά από αυτήν ως τι ήρθαμε τελικά στο πανεπιστήμιο;

Έχεις να προτείνεις κάτι;
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Αίθουσα για σκονακια???
« Reply #74 on: August 17, 2008, 14:05:41 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=4CKGC8BQQ04 ?  8)
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...