• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 07:21:32 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 07:21:32 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 87
Total: 103
Giannis Masterio
Mavromati
EiriniGeo
Theoxarhs Bladimiros
AckermanMik
smantzaa
Zaxarenia
Yamal
Theislander
Angelagfb
aggelosiliadis
DarkMagiK06
arisap
PolarBear
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Go Down Print
Author Topic: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008  (Read 23225 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #105 on: May 15, 2008, 16:09:28 pm »

Πως εκτυπώνω γαμώτη;

Στην πρώτη εργασία για ν=3 που έχει αποτέλεσμα 6 το βγάζει σωστά στο TOS. Το κάνω OUT και βγάζει παύλα το μαμημένο!
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
lekouras
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 159



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #106 on: May 15, 2008, 16:18:03 pm »

Quote from: SarumaN on May 15, 2008, 16:05:02 pm
Μήπως χρησιμοποιείς Ελληνικούς χαρακτήρες; Δοκίμασε με λατινικούς

Ναι! δεν ηθελα να δοκιμασω με λατινικουσ μηπως κανω μλκια!


ΕΣΤΑΛΗ...ΘΕΝΚΣ
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #107 on: May 15, 2008, 16:21:59 pm »

Quote from: Mikros_Nikolas on May 15, 2008, 11:50:50 am
Επίσης κάτι ακόμα..

Για να εμφανίσω 3ψήφιους(1η άσκηση), έκανα μια απλή υλοποίηση(αφαιρώ εκατοντάδες κλπ) η οποία όμως εμφανίζει μόνο αριθμούς μέχρι και το 127.
Πως θα εμφανίσω μεγαλύτερους από 127;
Αυτό είναι το κομμάτι για τις εκατοντάδες

L2: ILOAD num           //num=num-100
BIPUSH 100
ISUB
ISTORE num
ILOAD num
IFLT L1                     //if(num<0) print a
IINC a 1                    //else a+=1; num=num-100
GOTO L2
L1: ILOAD a
BIPUSH 0x30
IADD
OUT

Η ίδια λογική είναι και με τις δεκάδες και τις μονάδες και λειτουργεί...

Οι αριθμοί που χρησιμοποιούμε είναι των 8 bit, άρα από -128 έως 127 ή 0 μέχρι 255. Κάτι παίζει με αυτό, αλλά πως θα πω στο πρόγραμμα ότι έχει να κάνει μόνο με θετικούς;
(ωστε να συμπεριλάβει μέχρι το 255)

Ελπίζω να (ψιλο)γίνομαι κατανοητός...
Υποθέτω ότι όταν ξεκινάς να κάνεις τις δεκάδες κάνεις με ILOAD num. Το λάθος είναι ότι , αν είχες το αριθμό 130 π.χ., όταν πας στις δεκάδες ο num θα έχει την τιμή -70 και όχι 30 (που θέλεις).
Στην τελευταία λούπα:
L2: ILOAD num    // num = 30
BIPUSH 100
ISUB
ISTORE num      //num =-70
ILOAD num
IFLT L1                     //πάει στις δεκάδες
[...]
δεκάδες:
ILOAD num   //num =-70
κτλ.


Πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν έχει καμία σχέση με τα bits κτλ...
Logged

Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #108 on: May 15, 2008, 16:28:45 pm »

Δεν είναι αυτό, κάνω num=num+100 πριν κάνω ILOAD num για τις δεκάδες.
Το ίδιο και μετά με τις μονάδες (num=num+10)
Έπρεπε να το συμπεριλάβω στο post μου.


Συνεχίζω να πιστεύω ότι παίζει αυτό με με τα bits...
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #109 on: May 15, 2008, 16:33:48 pm »

μήπως δεν αρχικοποιείς το a με την τιμή 0;
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #110 on: May 15, 2008, 16:34:44 pm »

Από τον compiler ΠΩΣ βλέπεις ΠΟΥ έχεις λάθος;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #111 on: May 15, 2008, 16:36:59 pm »

Quote from: Rattlehead on May 15, 2008, 16:33:48 pm
μήπως δεν αρχικοποιείς το a με την τιμή 0;

Και αυτό το κάνω... Ελλειπής ο κώδικας που παρέθεσα, συγγνώμη.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Smiley

Quote from: Larry_Flynt on May 15, 2008, 16:34:44 pm
Από τον compiler ΠΩΣ βλέπεις ΠΟΥ έχεις λάθος;

Βγάζει στο command prompt την γραμμή στην οποία υπάρχει το λάθος
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #112 on: May 15, 2008, 16:41:10 pm »

Μου βγάζει κάτι 2000 και 4000 , εγώ έχω μέχρι 80
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #113 on: May 15, 2008, 17:04:53 pm »

Quote from: Mikros_Nikolas on May 15, 2008, 16:36:59 pm
Quote from: Rattlehead on May 15, 2008, 16:33:48 pm
μήπως δεν αρχικοποιείς το a με την τιμή 0;

Και αυτό το κάνω... Ελλειπής ο κώδικας που παρέθεσα, συγγνώμη.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Smiley

Παρακαλώ, αύριο μεθαύριο θα με βοηθήσεις εσύ Tongue

Πιστεύω ότι βρήκα το λάθος... Βασικά δεν υπάρχει Tongue απλά δε γίνεται να κάνεις BIPUSH κατευθείαν αριθμό μεγαλύτερο από 127, όμως σε μία μεταβλητή μπορείς να έχεις αποθηκευμένο και μεγαλύτερο αριθμό. Δοκίμασε να αποθηκεύσεις έναν μεγαλύτερο αριθμό με
BIPUSH 126
BIPUSH 126
IADD
ISTORE num
για παράδειγμα, και θα δεις ότι ο κώδικάς σου για την εκτύπωση δουλεύει μια χαρά Smiley (αν έχεις κάνει και τα υπόλοιπα έτσι όπως φαντάζομαι!)
Logged

bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #114 on: May 15, 2008, 17:07:23 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 15, 2008, 16:09:28 pm
Πως εκτυπώνω γαμώτη;

Στην πρώτη εργασία για ν=3 που έχει αποτέλεσμα 6 το βγάζει σωστά στο TOS. Το κάνω OUT και βγάζει παύλα το μαμημένο!
Για έναν μονοψήφιο θετικό αριθμό αρκεί να κάνεις
ILOAD x
BIPUSH 0x30
IADD
OUT
Πίνακας με τις αντιστοιχίες δεκαδικών-δεκαεξαδικών-ASCII: http://www.asciitable.com/
Logged

soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #115 on: May 15, 2008, 17:16:29 pm »

Το πρόγραμμά μου δε τρέχει
(άσκηση 1)
Quote
.main

.var
NUM 0
TOTAL 0
.end-var


until:
ILOAD NUM
IINC NUM 1
BUPUSH 0Χ30
IADD
OUT

ILOAD TOTAL
IADD
ISTORE TOTAL
BIPUSH 20
ILOAD START
IF_ICMPEQ
GOTO until

BIPUSH 0Χ30
IADD
OUT


.end-main

Μή δίνεται σημασία στις εκτυπώσεις, δεν ασχολήθηκα ακόμα με αυτό
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #116 on: May 15, 2008, 17:18:14 pm »

Δε νομίζω ότι μπορείς να δίνεις αρχικές τιμές στις μεταβλητές με αυτόν τον τρόπο:
.var
NUM 0
TOTAL 0
.end-var
Logged

soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #117 on: May 15, 2008, 17:22:50 pm »

δίκιο έχεις, το είδα στις σταθερές και χάρηκα. Damn it!!!
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #118 on: May 15, 2008, 17:31:08 pm »

Πρόγραμμα τρέχει αλλά διαρκεί αιώνια, αυτό

Quote
BIPUSH 20
ILOAD NUM
IF_ICMPEQ
GOTO until

είναι σωστό??
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
tioakeim
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #119 on: May 15, 2008, 17:31:34 pm »

Θέλω βοήθεια για τη τρίτη εργασία

Στην σελίδα 64 του pdf που υπάρχει στο ethmmy δίνει οδηγίες για το πως να γράφουμε τις δικές μας μικροεντολές. Λέει να γράψουμε το μικροκώδικα μας και να το αποθηκεύσουμε σε ένα αρχείο .mal εν συνεχεία να το τρέξουμε με τον assembler για να πάρουμε ένα αρχείο .mic1, ακολούθως να γράψουμε ένα παράδειγμα σε .jas  να το μετατρέπουμε σε .ijvm και να το τρέχουμε με το mic1sim και το .mic1 αρχείο που παράγαμε

Ωραία, εγώ έχω φτιάξει την POPTWO την αποθηκεύω σε .mal και παράγω ένα .mic1 αρχείο. Στη συνέχεια γράφω ένα παράδειγμα σε .jas πάω να το τρέξω και μου βγάζει error: POPTWO invalid instruction. Τις πταίει???


Σκέφτηκα να προσθέσω τον μικροκώδικα στο αρχείο mic1ijvm.mal αλλά θέλει να βάλω label και για να βάλω label πρέπει να γνωρίζω τον opcode (τις μορφής 0x58 πχ) που δεν τον γνωρίζω

Εσείς πως προσθέσατε τον μικροκώδικα;
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...