• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:35:30 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:35:30 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 108
Total: 180
angelomp
grammaths
Arispap
PacoPacorius
Aria10
rafa98p
Cersei Tsoulannister
Theo_24
stavros0201
anastas1a
stefpapa21
tanidis
stergiosb
LelisNiko
zachard
Mr Watson
iakov
glavdakis
sylaiangel
kstavroulis
electro_lux
noimaginationforthis
miltan8
Manifold
antonis_giad
papatmaria
Steward
geojohn
kchatziae
salonikios
daphnenik
narcos
Fenia04
mikrosdia
Oxil
dimitris kiziridis
tols1
evgeniaz
kassamanwlhs
Billyskotsikas
Le ece
dionmant
bit11
Τζιτζίς
sofipout
alexter
chris_p30
karthos
jimalexoud
idtr10
Andreas04
ThanosTheTT
Νικηφόρος Πατσιούρας
sofaki
tzortzis
eseleng
Chr1sgr
aimgk
aris123321
aachmet
grepanis
spoun
mikebel
babistso
Pastellaki
elena_k
kkotsopo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Down Print
Author Topic: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008  (Read 23345 times)
elen//
Θαμώνας
****
Posts: 323


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #120 on: May 15, 2008, 17:40:54 pm »

μπορει καποιος να μου επιβεβαιωσει το εξης μεχρι αυριο βραδυ δεν δινουμε τις εργασιες?μου ειπαν οτι ειναι μεχρι σημερα αλλα δεν νομιζω να ισχυει αυτο...ευχαριστω προκαταβολικα
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #121 on: May 15, 2008, 17:43:27 pm »

Quote from: soso on May 15, 2008, 17:31:08 pm
Πρόγραμμα τρέχει αλλά διαρκεί αιώνια, αυτό

Quote
BIPUSH 20
ILOAD NUM
IF_ICMPEQ
GOTO until

είναι σωστό??
Δεν τσέκαρα όλο τον κώδικά σου, αλλά όσον αφορά το συγκεκριμένο σημείο (αν έχω καταλάβει καλά τι θες να κάνεις) πρέπει να γίνει:

IF_ICMPEQ label
GOTO until

label:
BIPUSH 0Χ30
IADD
OUT

και εκεί που θες να τερματίζει το πρόγραμμα (φυσιολογικά πριν το .end-main) βάζεις την εντολή HALT
Logged

Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #122 on: May 15, 2008, 17:44:18 pm »

Quote from: Rattlehead on May 15, 2008, 17:04:53 pm
Quote from: Mikros_Nikolas on May 15, 2008, 16:36:59 pm
Quote from: Rattlehead on May 15, 2008, 16:33:48 pm
μήπως δεν αρχικοποιείς το a με την τιμή 0;

Και αυτό το κάνω... Ελλειπής ο κώδικας που παρέθεσα, συγγνώμη.
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Smiley

Παρακαλώ, αύριο μεθαύριο θα με βοηθήσεις εσύ Tongue

Πιστεύω ότι βρήκα το λάθος... Βασικά δεν υπάρχει Tongue απλά δε γίνεται να κάνεις BIPUSH κατευθείαν αριθμό μεγαλύτερο από 127, όμως σε μία μεταβλητή μπορείς να έχεις αποθηκευμένο και μεγαλύτερο αριθμό. Δοκίμασε να αποθηκεύσεις έναν μεγαλύτερο αριθμό με
BIPUSH 126
BIPUSH 126
IADD
ISTORE num
για παράδειγμα, και θα δεις ότι ο κώδικάς σου για την εκτύπωση δουλεύει μια χαρά Smiley (αν έχεις κάνει και τα υπόλοιπα έτσι όπως φαντάζομαι!)

 Hello Hello Hello Hello Hello Hello Hello NotWorthy NotWorthy

Ευχαριστώ ρε! Αυτό ήταν. Μόλις πόσταρες το έλυσα και μετά ψιλοκόλλησα να το βάλω στο κανονικό πρόγραμμα, για αυτό άργησα να απαντήσω..

Τι σου κάνει το καθαρό μυαλό ρε, να'σαι καλά!
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #123 on: May 15, 2008, 17:47:29 pm »

Quote from: tioakeim on May 15, 2008, 17:31:34 pm
Θέλω βοήθεια για τη τρίτη εργασία

Στην σελίδα 64 του pdf που υπάρχει στο ethmmy δίνει οδηγίες για το πως να γράφουμε τις δικές μας μικροεντολές. Λέει να γράψουμε το μικροκώδικα μας και να το αποθηκεύσουμε σε ένα αρχείο .mal εν συνεχεία να το τρέξουμε με τον assembler για να πάρουμε ένα αρχείο .mic1, ακολούθως να γράψουμε ένα παράδειγμα σε .jas  να το μετατρέπουμε σε .ijvm και να το τρέχουμε με το mic1sim και το .mic1 αρχείο που παράγαμε

Ωραία, εγώ έχω φτιάξει την POPTWO την αποθηκεύω σε .mal και παράγω ένα .mic1 αρχείο. Στη συνέχεια γράφω ένα παράδειγμα σε .jas πάω να το τρέξω και μου βγάζει error: POPTWO invalid instruction. Τις πταίει???


Σκέφτηκα να προσθέσω τον μικροκώδικα στο αρχείο mic1ijvm.mal αλλά θέλει να βάλω label και για να βάλω label πρέπει να γνωρίζω τον opcode (τις μορφής 0x58 πχ) που δεν τον γνωρίζω

Εσείς πως προσθέσατε τον μικροκώδικα;
Επεξεργάζεσαι το mic1ijvm.mal, opcode βάζεις ότι θες -αρκεί να μη χρησιμοποιείται από άλλη μικροεντολή, και τέλος ανοίγεις το ijvm.conf και το επεξεργάζεσαι κατάλληλα (προσθέτεις δλδ. το opcode και την εντολή με αντίστοιχο τρόπο όπως οι προηγούμενες εντολές στο αρχείο)...
Logged

soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #124 on: May 15, 2008, 18:15:07 pm »

Δε μας εξηγείται και μας λίγο πιο απλά για την εκτύπωση?? Γιατί εμένα μου εκτυπώνει το άθροισμα στην άσκηση 1 ίσο με 3/4
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #125 on: May 15, 2008, 18:36:38 pm »

Ποιος είναι ο ASCII που αλλάζει γραμμή;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #126 on: May 15, 2008, 19:10:07 pm »

http://www.asciitable.com/

Υπάρχουν εδώ όλα..

Αυτό που ζητάς είναι στο δεκαδικό (dec) το 10
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
tioakeim
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #127 on: May 15, 2008, 19:12:03 pm »

Quote from: Rattlehead on May 15, 2008, 17:47:29 pm
Quote from: tioakeim on May 15, 2008, 17:31:34 pm
Θέλω βοήθεια για τη τρίτη εργασία

Στην σελίδα 64 του pdf που υπάρχει στο ethmmy δίνει οδηγίες για το πως να γράφουμε τις δικές μας μικροεντολές. Λέει να γράψουμε το μικροκώδικα μας και να το αποθηκεύσουμε σε ένα αρχείο .mal εν συνεχεία να το τρέξουμε με τον assembler για να πάρουμε ένα αρχείο .mic1, ακολούθως να γράψουμε ένα παράδειγμα σε .jas  να το μετατρέπουμε σε .ijvm και να το τρέχουμε με το mic1sim και το .mic1 αρχείο που παράγαμε

Ωραία, εγώ έχω φτιάξει την POPTWO την αποθηκεύω σε .mal και παράγω ένα .mic1 αρχείο. Στη συνέχεια γράφω ένα παράδειγμα σε .jas πάω να το τρέξω και μου βγάζει error: POPTWO invalid instruction. Τις πταίει???


Σκέφτηκα να προσθέσω τον μικροκώδικα στο αρχείο mic1ijvm.mal αλλά θέλει να βάλω label και για να βάλω label πρέπει να γνωρίζω τον opcode (τις μορφής 0x58 πχ) που δεν τον γνωρίζω

Εσείς πως προσθέσατε τον μικροκώδικα;
Επεξεργάζεσαι το mic1ijvm.mal, opcode βάζεις ότι θες -αρκεί να μη χρησιμοποιείται από άλλη μικροεντολή, και τέλος ανοίγεις το ijvm.conf και το επεξεργάζεσαι κατάλληλα (προσθέτεις δλδ. το opcode και την εντολή με αντίστοιχο τρόπο όπως οι προηγούμενες εντολές στο αρχείο)...
Ευχαριστώ πολύ, δούλεψε Hello Hello

Πως λέτε να βαθμολογεί ο Πέτρου; Εγώ έκανα τις δύο απ' τις τρεις εργασίες - την πρώτη δεν με βλέπω να την κάνω. Ελπίζω να με βάλει ένα πενταράκι δεν έχω όρεξη να ξαναπεράσω τον ίδιο γολγοθά Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #128 on: May 15, 2008, 19:53:47 pm »

Όταν πάω να κάνω compile τον τρίτο κώδικα που τεστάρει την poptwo μου βγάζει οτι δεν υπάρχει η εντολή. Γιατί;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #129 on: May 15, 2008, 20:01:56 pm »

Α, έπρεπε να πειράξω το γ****ο το igvm.conf
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #130 on: May 15, 2008, 20:25:23 pm »

Quote from: soso on May 15, 2008, 18:15:07 pm
Δε μας εξηγείται και μας λίγο πιο απλά για την εκτύπωση?? Γιατί εμένα μου εκτυπώνει το άθροισμα στην άσκηση 1 ίσο με 3/4

Κατ' αρχάς, καλό είναι πρώτα να δοκιμάσεις τον κώδικα για ν=3, για να είναι μονοψήφιο το αποτέλεσμα και να δεις αν σίγουρα τρέχει σωστά ο αλγόριθμος.  Για να εκτυπώσεις έναν μονοψήφιο αριθμό ο οποίος είναι ήδη στην κορυφή της στοίβας, κάνεις πρώτα BIPUSH 0x30, μετά ADD και τότε μπορείς να κάνεις την OUT.

Τώρα για την εκτύπωση του τριψήφιου αριθμού που ζητείται: Πρώτα, πρέπει  να γίνει μια ρουτίνα για να απομονωθούν τα τρία ψηφία.  Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι με διαδοχικές αφαιρέσεις του 100.  Πιο συγκεκριμένα, αν έχεις έναν τριψήφιο αριθμό στην κορυφή της στοίβας, δημιουργείς μια μεταβλητή και την αρχικοποιείς σε 0.  Έπειτα, κάνεις έναν επαναληπτικό βρόχο μέσα στον οποίο αφαιρείς το 100 από τον τριψήφιο αριθμό, και σε κάθε αφαίρεση ελέγχεις αν ο αριθμός παραμένει μεγαλύτερος του μηδενός.  Αν ναι, αυξάνεις τη μεταβλητή-δείκτη κατά 1.  Αν όχι, βγαίνεις από τον επαναληπτικό βρόχο.  Επαναλαμβάνεις την ίδια διαδικασία για τις δεκάδες.  Έπειτα, όταν ολοκληρωθεί και η εκτύπωση των δεκάδων, μπορείς να εκτυπώσεις τις μονάδες χωρίς κανένα πρόβλημα.
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #131 on: May 15, 2008, 21:23:19 pm »

Στην αναφορά γράψατε πολλά;

Έκανα 6 σελιδούλες σύνολο και βλέπω άσκοπο να γράψω παραπάνω.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
a
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 34


View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #132 on: May 15, 2008, 21:40:13 pm »

Εαν δεν την δωσουμε μεχρι αυριο, η επομενη ευκαιρια ειναι το Σεπτεμβριο ή σε ενα χρονο?
Logged
Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #133 on: May 15, 2008, 21:49:21 pm »

Quote from: Larry_Flynt on May 15, 2008, 21:23:19 pm
Στην αναφορά γράψατε πολλά;

Έκανα 6 σελιδούλες σύνολο και βλέπω άσκοπο να γράψω παραπάνω.

!!!!!
Ρε παιδιά εγώ σε κάθε άσκηση έβαλα και ένα αρχείο txt όπου περιγράφω περιληπτικά τι έχω κάνει και που συνάντησα δυσκολία.
Έχω και σχόλια μέσα στα προγράμματα. Και μου φαίνονται υπεραρκετά...
(Έτσι κι αλλιώς, στην εξέταση για αυτά δεν θα μας ρωτήσουν;)
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Αρχιτεκτονική Υπ.] Απορίες πάνω στις Εργασίες 2008
« Reply #134 on: May 15, 2008, 21:50:32 pm »

Το στέλνω όπως είναι, βαρέθηκα να γράφω σχόλια.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...