• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 14, 2025, 07:22:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 14, 2025, 07:22:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τετάρτη 14 Μάη οι φοιτητι...
by Aris★
[May 13, 2025, 23:59:58 pm]

Σήμερα ήταν μια καλή μέρα
by tzortzis
[May 13, 2025, 20:35:09 pm]

Διπλωματικές στον Τομέα Ε...
by Nikos_313
[May 13, 2025, 19:51:25 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 13, 2025, 19:50:31 pm]

[Πιθανότητες] Γενικές απο...
by Nikos_313
[May 13, 2025, 19:50:20 pm]

Διπλωματικές στον Τομέα Τ...
by tzortzis
[May 13, 2025, 19:39:19 pm]

Ορκομωσία Εαρινού Εξαμήνο...
by fapios
[May 13, 2025, 19:32:52 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Tasos Bot
[May 13, 2025, 17:12:41 pm]

Διπλωματικές στον Τομέα Η...
by Nikos_313
[May 12, 2025, 21:05:23 pm]

[ΟΔΕ] Γενικές απορίες,ασκ...
by Nikos_313
[May 12, 2025, 19:58:21 pm]

ESA x SpaceDot - Satellit...
by tzortzis
[May 12, 2025, 17:22:24 pm]

[ΔΑΠ-ΝΔΦΚ] Οι Δράσεις και...
by DarkMagiK06
[May 12, 2025, 13:33:01 pm]

[ΔΑΠ ΝΔΦΚ] 14 Μαΐου η ψήφ...
by Nikos_313
[May 12, 2025, 09:22:25 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[May 11, 2025, 22:46:30 pm]

ΤΣΕΜΔΕ vs ΤΕΒΕ
by Πατερ Ημμυων
[May 11, 2025, 13:16:27 pm]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Nikos_313
[May 11, 2025, 12:14:56 pm]

3 γραμματα...
by Nikos_313
[May 11, 2025, 12:10:18 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 22:35:15 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 10, 2025, 19:19:05 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 10, 2025, 16:38:41 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9948
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426199
Total Topics: 31690
Online Today: 111
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 0
Guests: 65
Total: 65
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] Go Down Print
Author Topic: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ  (Read 8542 times)
kapnias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 262


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #30 on: September 08, 2008, 22:29:06 pm »

Quote from: kORTAS on September 08, 2008, 22:21:45 pm
Τεσπά τι συζητάμε, αυτά είναι αποφασισμένα εδώ και καιρό και τα ξέρουμε όλοι. Θέλω να πώ, εκπλήσσεται κανείς που η ΝΔ εφαρμόζει νεοφιλελεύθερη πολιτική;

ΔΕΝ ειναι θεμα της ΝΔ. το θεμα ειναι πολιτικη απο ποιον κ για ποιον? Στον Καπιταλισμο η βασικη αρχη ειναι "ολα για το κερδος"(για το κεφαλαιο δηλαδη). Μηπως το ΠΑΣΟΚ δεν αρχισε τη ιδιοτικοποιηση του ΟΤΕ η το ΠΑΣΟΚ δεν αρχισε την ιδιοτικοποιηση της ΥΓΕΙΑΣ. Η ΝΔ τα συνεχισε. ΤΙ χες Γιαννη τι χα παντα.



Quote from: Karaμazoβ on September 08, 2008, 22:23:29 pm
Καπνια, εσενα σκέφτονται να σε κόψουν, ενω εμένα με κόψανε σιωπηρα 3 χρονια πριν! Για "συντήρηση" λεγανε , αλλα το τραβηξανε λιγο παραπάνω (εφ αορίστου)....


Μην στεναχωριεσαι ρε τωρα που θα ιδιοτικοποιηθει θα το ξαναβαλουν.........
« Last Edit: September 08, 2008, 22:46:29 pm by Karaμazoβ » Logged
kORTAS
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 769


Jijikas


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #31 on: September 08, 2008, 22:33:26 pm »

Τι μου λέτε! Κιλκίς Θεσ/νίκη είναι μισή ώρα. Είναι το τρένο που συνεχίζει για Αλεξ/πολη και έχει ένα-δύο δρομολόγια την ημέρα! Κόψανε τη χώρα στη μέση!
Και το πιο γαμάτο! Το τρένο κοστίζει 1 ευρώ και κάνει μισή ώρα, ενώ το λεοφορείο 3,60 ευρώ και κάνει μία ώρα με κυριολεκτικά σκατόδρομο.


Quote from: kapnias on September 08, 2008, 22:31:09 pm

Μην στεναχωριεσαι ρε τωρα που θα ιδιοτικοποιηθει θα το ξαναβαλουν.........


Αν έναι κερδοφόρο. Αλλιώς, Θεοδόση, θα χρειαστεί πρέπει να μετακομίσεις σε κάποια πιο κερδοφόρα πόλη.
« Last Edit: September 08, 2008, 22:45:50 pm by Karaμazoβ » Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #32 on: September 09, 2008, 14:17:19 pm »

Ο ΟΣΕ αν ακριβυνει, θα χει καταρχην , πριν από όλα, ένα αντίκτυπο.
Οι ομάδες που θα "πληγούν" άμεσα - και το ξέρω επειδή ταξιδεύω αρκετά με "καρβουνιάρη" - είναι οι οικονομικοί μετανάστες, οι μικροπωλητές και οι αγρότες, οι οποίοι κυριολεκτικά θα πρέπει να πηγαίνουν με τα πόδια από πόλη σε πόλη, καθώς τα 40 ευρώ είναι υπερβολική πολυτέλεια γι'αυτούς, ενώ τώρα με 11 ευρώ κα΄τι γίνεται.
Και οι φοιτητές θα χουν πρόβλημα, αλλά όπως και να χει, για τους περισσότερους από μάς θα φροντίσει "ο μπαμπάς" για να πηγαινοερχόμαστε στο πατρικό μας. Ενώ αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν κυριολεκτικά στον ήλιο μοίρα.


Κάποιοι βέβαια ίσως ισχυριστούν ότι μια ιδιωτική εταιρεία θα βελτιώσει το θέμα του δικτύου των σιδηροδρομικών γραμμών. Από πλευράς μου πιστεύω ότι το δικτυο θα έπρεπε να είχε βελτιωθεί, αν όχι αλλάξει ολοκληρωτικά εδώ και 20 χρόνια. Και μάλιστα με λεφτά του κράτους. Αλλά που να γίνουν πράγματα χρήσιμα... συνήθως γίνονται άχρηστα και πανάκριβα επειδή προσφέρουν μεγάλες μίζες στους υπουργούς......
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #33 on: February 28, 2010, 12:57:55 pm »

Εκτροχιασμός ελλειμμάτων και έργων στον ΟΣΕ


Παρά το έλλειμμα που μέσα στην τελευταία πενταετία υπερτριπλασιάστηκε και στα τέλη του 2009 ξεπέρασε τα 10,5 δισ. ευρώ, τις ζημιές που φθάνουν τα 2,2 εκατ. ευρώ την ημέρα και τον φέρνουν στην πρώτη θέση του καταλόγου με τις πιο ζημιογόνους ΔΕΚΟ της Ε.Ε., τα έργα, που καρκινοβατούν την τελευταία δεκαπενταετία με αποτέλεσμα να έχουν ήδη χαθεί κοινοτικοί πόροι ύψους ενός δισ. ευρώ από το Γ' ΚΠΣ, ο ΟΣΕ καταφέρνει να είναι περιζήτητη «νύφη» για ορισμένους ξένους επενδυτές.

Για το κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών και του προαστιακού ενδιαφέρονται Cosco και Γάλλοι. Για το κομμάτι των εμπορευματικών μεταφορών και του προαστιακού ενδιαφέρονται Cosco και Γάλλοι. Ισως μάλιστα το κίνητρο να είναι τα... χάλια της.

Το ενδιαφέρον έχει πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια, με δεδομένο ότι από την 1η Ιανουαρίου έχει τεθεί σε εφαρμογή η κοινοτική οδηγία με την οποία γίνεται η απελευθέρωση των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, ενώ από τον νέο χρόνο θα επεκταθεί και στις επιβατικές.

Οι επενδυτές

Η COSCO λέγεται πως καλοβλέπει τη νέα γραμμή Ικόνιο-Ασπρόπυργος, που ενώνει το πρώτο λιμάνι της χώρας, στο οποίο έχει ήδη βάλει πόδι ο κινεζικός κολοσσός, με το υπερσύγχρονο σιδηροδρομικό κέντρο που κατασκευάζεται στο Θριάσιο και θα είναι το μεγαλύτερο στα Βαλκάνια. Το έργο προς το παρόν έχει παγώσει λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης, ενώ οι βάρβαρες επεμβάσεις στο δάσος Χαϊδαρίου έχουν προκαλέσει τις έντονες αντιδράσεις των κατοίκων της δυτικής Αττικής.

Εντονο ενδιαφέρον υπάρχει ακόμη και για το δίπολο λιμάνι-εμπορευματικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, παρά το γεγονός ότι το τελευταίο βρίσκεται ακόμη στη φάση της μελέτης.

Γαλλικοί όμιλοι εστιάζουν την προσοχή τους στον προαστιακό, ο οποίος έχει προβλήματα με τα έργα αλλά χαρακτηρίζεται «φιλέτο», αφού δικαιούται επιδότηση ως κομμάτι των αστικών συγκοινωνιών για να διατηρεί τα εισιτήρια σε χαμηλά επίπεδα.

Ο σιδηρόδρομος είναι από χρόνια το αποπαίδι των μεταφορών. Σε άλλες χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιαπωνία, αποτελεί τη ραχοκοκαλιά του συστήματος. Στην Ελλάδα καλύπτει μόλις το 8% του επιβατικού κοινού και λιγότερο από το 2% των εμπορευματικών μεταφορών.

Αποκαλυπτική των κυβερνητικών προθέσεων για το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού είναι η αντιμετώπιση του ΟΣΕ μέσα από τις συμβάσεις τις περιόδου 2007-8 για τους αυτοκινητόδρομους, στις οποίες ορίζεται ότι προηγούνται τα οδικά έργα και ακολουθεί ο σιδηρόδρομος! Είναι ενδεικτικό ότι μόνον στο τμήμα Κόρινθος-Πάτρα το τρένο συναντά τα εργοτάξια των αυτοκινητόδρομων σε 40 σημεία και πρέπει να περιμένει την ολοκλήρωση των κατασκευών για να βάλει εμπρός τις δικές του μπουλντόζες!

«Από το 1995, που ξεκίνησε το μεγάλο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των σιδηροδρόμων δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε ένα έργο» αποκαλύπτει στην «Κ.Ε.» ο Ανδρέας Βασιλόπουλος, γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), που μας «ξεναγεί» στο σημερινό χάος. Αποκαλύπτει ότι ολοκληρωμένη γραμμή, με διπλές ράγες, σήμανση, ηλεκτροκίνηση και πλήρες σύστημα ενδοεπικοινωνίας, υπάρχει μόνον στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λάρισα.

Αποτέλεσμα; Η σύγχρονη αμαξοστοιχία ξεκινάει από Θεσσαλονίκη και φθάνει στη Λάρισα, όπου αλλάζει μηχανή για να συνεχίσει τη διαδρομή ως την Αθήνα! Το αντίστροφο γίνεται στην επιστροφή. Στο υπόλοιπο δίκτυο έχουν γίνει έργα αλλά όλο και κάτι λείπει, με αποτέλεσμα η ενδοεπικοινωνία να γίνεται με κινητό τηλέφωνο του μηχανοδηγού!

Δεν είναι τυχαίο ότι μετά τον πόλεμο είχε γίνει μόνον ένα μεγάλο ατύχημα, το 1985, με δύο νεκρούς, και την τελευταία διετία σημειώθηκαν 27 συμβάντα με τέσσερις νεκρούς.

Το μεγάλο «αγκάθι» για τον ΟΣΕ είναι τα ελλείμματα. Το 2003 έφθανε τα 2,5 δισ. ευρώ, αλλά με βάση τα τελευταία στοιχεία στα τέλη του 2009 είχε υπερβεί τα 10,5 δισ. ευρώ, χωρίς να έχουν διερευνηθεί έως τώρα όλα τα κρυφά δάνεια. Κάθε χρόνο το έλλειμμα αυξάνει κατά ένα δισ. ευρώ, που σημαίνει 2,2 εκατ. ευρώ την ημέρα.

Τα προβλήματα


Μόνον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θυγατρική του ΟΣΕ που δημιουργήθηκε πριν από μία διετία, φόρτωσε ήδη τον όμιλο με έλλειμμα 400 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Εχει την ευθύνη για το συγκοινωνιακό έργο και η μισθοδοσία των 1.700 εργαζομένων που έχει στη δύναμή της απαιτεί 105 εκατ. ευρώ τον χρόνο, όταν τα έσοδά της είναι μόνον 100 εκατ. ευρώ!

Κάπως έτσι κάθε έλληνας πολίτης φορτώνεται με 900 ευρώ το χρόνο για λογαριασμό του ΟΣΕ και η μέση ελληνική οικογένεια οφείλει να καταβάλει 3.000 ευρώ τον χρόνο για να ξελασπώσει ο οργανισμός.

Τρεις είναι οι βασικές πηγές των προβλημάτων:

1 Τα υπέρογκα δάνεια που αναγκάζεται να συνάψει ο οργανισμός για να χρηματοδοτήσει τα έργα, στα οποία δεν υπάρχει ενίσχυση από τον προϋπολογισμό, όπως είναι δεδομένο για τα οδικά έργα ακόμα και όταν παραχωρείται σε ιδιώτες η είσπραξη των διοδίων. Από το 2001 έως το 2007 χρεώθηκε από τις τράπεζες με 2,5 δισ. ευρώ και πληρώνει 360 εκατ. ευρώ τον χρόνο για τοκοχρεολύσια.

Από την εποχή του... Χαρίλαου Τρικούπη, μόλις το 2004 εντάχθηκε πρώτη φορά σε κοινοτικά προγράμματα, εξασφαλίζοντας 5 δισ. ευρώ από το Γ' ΚΠΣ και επιπλέον 1,5 δισ. από το Ταμείο Συνοχής. Λόγω κακού προγραμματισμού, όμως, οι απορροφήσεις καθυστέρησαν και έτσι απεντάχθηκαν έργα ύψους ενός δισ. ευρώ.

2 Το κόστος των έργων, με πολυδάπανες σήραγγες που κατασκευάζονται πριν από τον εκσυγχρονισμό του υπόλοιπου δικτύου. Είναι η «χαρά του εργολάβου», όπως λένε χαρακτηριστικά οι συνδικαλιστές του ΟΣΕ, που μας αποκαλύπτουν ότι εδώ και έναν χρόνο έχουν ξεκινήσει μεγαλεπήβολα σχέδια για νέα γραμμή προς τη Θήβα με μεγάλες σήραγγες στον ορεινό όγκο της Πάρνηθας.

3 Το πάρτι της διαφθοράς, με προμήθειες που ανατίθενται με αδιαφανείς διαδικασίες και χαριστικές πράξεις προς ιδιώτες, οι οποίες είναι στη φάση της διερεύνησης και ορισμένες έχουν ήδη παραπεμφθεί στον εισαγγελέα. Είναι ενδεικτικό ότι με το επιχείρημα των λανθασμένων εγγραφών διαγράφηκαν στο πρόσφατο παρελθόν χρέη ιδιωτικών μεταφορικών εταιρειών προς τον οργανισμό, ύψους 3,9 εκατ. ευρώ. Η υπόθεση ήδη ερευνάται από τις εισαγγελικές αρχές.

Το αποκορύφωμα ήταν τα βαγόνια-φαντάσματα, που αποκαλύφθηκαν τον Ιούλιο του 2008 και έφεραν στο φως ένα κύκλωμα στο οποίο μετείχαν στελέχη του οργανισμού και εταιρείες που προωθούσαν με το αζημίωτο και «κάτω από το τραπέζι» μεταφορές εμπορευμάτων εν αγνοία του ΟΣΕ! Να σημειωθεί ότι, ακόμη και για εμπορεύματα που χρεώνονταν σε καταστάσεις, το κόστος μεταφοράς ήταν 12-15 ευρώ τον τόνο, όταν οι συνηθισμένες τιμές της αγοράς διαμορφώνονται από 100 έως και 200 ευρώ!

Την τελευταία πενταετία η πολιτική του υπουργείου Μεταφορών στην ουσία πολλαπλασίασε τα προβλήματα. Προχώρησε από το 2005 στο σπάσιμο του ΟΣΕ σε θυγατρικές εταιρείες, πολλαπλασιάζοντας τις ακριβοπληρωμένες διευθυντικές θέσεις.

Η μητρική εταιρεία απέμεινε με 150 άτομα, παρ' όλο που διαθέτει δίκτυο, τρένα και βεβαίως χρέη. Ο Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΕΔΙΣΥ Α.Ε.) έχει ευθύνη για την εκμετάλλευση των γραμμών και εισπράττει τα τέλη εκμετάλλευσης από τις εταιρείες. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει έσοδα, αλλά φορτώθηκε με 1.700 άτομα, που είναι το προσωπικό του δικτύου, πολλαπλασιάζοντας τα ελλείμματα του ομίλου.

Η ΕΡΓΟΣΕ, με 400 άτομα, έχει την αρμοδιότητα για την κατασκευή του δικτύου. Η ΓΑΙΟΣΕ, τέλος, με 20 άτομα, ασχολείται με την αξιοποίηση της περιουσίας του ΟΣΕ, που με βάση τον αριθμό και την αξία των ακινήτων του βρίσκεται στην τρίτη θέση του ευρύτερου δημόσιου τομέα, μετά την Εκκλησία και τον ΟΤΕ.

Οι κινήσεις

Ο σιδηρόδρομος αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα για την πολιτική ηγεσία του ενιαίου πλέον υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, που έχει προαναγγείλει ότι θα παρουσιάσει ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανάπτυξης ως τον Ιούνιο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Δ. Ρέππας έχει κρατήσει την αρμοδιότητα στον συγκεκριμένο τομέα, μαζί με τον γραμματέα Χάρη Τσιόκα.

Ο τελευταίος, μιλώντας στην «Κ.Ε.», επισημαίνει ότι «η εξυγίανση του ΟΣΕ και η ανάπτυξη του δικτύου θα γίνει σε νέα βάση» και υπογραμμίζει ότι η αναδιάρθρωση θα στηριχθεί στα μοντέλα της Γαλλίας και της Γερμανίας, δίνοντας βάση στο ανθρώπινο δυναμικό και την πράσινη ανάπτυξη.

«Στόχος ως το 2015 να είναι έτοιμη και πλήρης η σιδηροδρομική ΠΑΘΕ» διαβεβαιώνει και προαναγγέλλει νέα τιμολογιακή πολιτική: «Οι τιμές θα καθοριστούν με βάση το πραγματικό κόστος και πλέον το κράτος θα κληθεί να αναλάβει το κόστος της κοινωνικής πολιτικής που πρέπει να ακολουθήσουμε σε ορισμένα δρομολόγια, όπως συμβαίνει σήμερα με τις άγονες γραμμές των αερομεταφορών».

Η αρχή θα γίνει με την αναδιάρθρωση του ομίλου, με τον ΟΣΕ να είναι η μητρική εταιρεία με τρεις θυγατρικές, την ΕΔΙΣΥ, την ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΟΣΕ. Σημείο-κλειδί, όπως επισημαίνει ο Χάρης Τσιόκας, είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τα μεγάλα ελλείμματα. Θα γίνει μελέτη για να καθοριστεί το μέλλον της, στο οποίο όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά.



www.enet.gr
Logged

Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #34 on: February 28, 2010, 14:51:56 pm »

και εχεις  μετα τον αλλον να αναρριωτιεται "που πηγαν τα λεφτα" ...

α ρε λαμογια ελληνες
Logged


...........
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #35 on: February 28, 2010, 16:35:51 pm »

Quote from: kapnias on September 08, 2008, 22:22:23 pm
Quote from: kapnias on September 08, 2008, 22:19:34 pm

Εσυ μαλακα που εισαι ατυχος και το σπιτι σου πεφτει σε ζημιογωνο δρομολογιο πανε με τα ποδια.
 

 Και προσεχε στο δρομο μην σε πατησει σε καμια αφυλακτη διαβαση κανενα κερδοφορο δρομολογιο, που το πληρωνεις και 200% πανω.


Πωπω τι ατακαρα πεταξε παλι ο Καπνιας! Cheesy
εγραψε!!!!!!!! NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
jay jay
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 110



View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #36 on: February 28, 2010, 17:37:14 pm »

Να δειτε ετσι οπως πανε θα τον κλεισουν τον ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ δεν χρειαζεται εξυγιανση χρειαζεται επεκταση και εξυγχρονισμο. Η Ηπειρος ειναι το μοναδικο γεωγραφικο διαμερισμα στην Ευρωπη που δεν εχει τραινο. Ακομα τα τελευταια 50 χρονια δεν εχει μπει ουτε μια καινουρια ραγα για καινουρια διαδρομη. Και σ' αυτο ειμαστε οι μοναδικοι στην Ευρωπη. Αλλη μια πρωτια. Ακομα δεν ειναι δυνατον να πρεπει να σταματαει το ενα τραινο για να περιμενει να περασει το αλλο και μετα να ξεκινησει. Θυμαμαι στο λυκειο οταν κατεβαιναμε με λυκειο Αθηνα με υπερταχεια απο Δραμα καναμε 12 ωρες και οταν ανεβαιναμε 15-16 ωρες. Ειχε ανηφορα βλεπετε. Αυτα πρεπει να αλλαξουν για να γινει ο ΟΣΕ ετσι οπως το θελουμε. Αυτο που χρειαζεται ειναι να εξσυγχρονιστουν και να γινουν καινουριες διαδρομες και επισης να μπει και η Ηπειρος στον χαρτη. Αυτα και μετα θα πεταει ο ΟΣΕ.
Logged
vasilis1005
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1131


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #37 on: February 28, 2010, 18:35:40 pm »

απλο εισιτηριο φοιτητικο θεσσαλονικη-αθηνα
ποσο εχει παει;
Logged
vasilis1005
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1131


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #38 on: February 28, 2010, 19:16:29 pm »

Quote from: vasilis1005 on February 28, 2010, 18:35:40 pm
απλο εισιτηριο φοιτητικο θεσσαλονικη-αθηνα
ποσο εχει παει;
Logged
eddie
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 766


Αντρέα γύρνα πίσω!


View Profile WWW
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #39 on: February 28, 2010, 20:01:05 pm »

23 ευρω...
Logged

Nothing ever changes when we pray...


Baile Átha Cliath, beimid ar ais!!!
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #40 on: March 01, 2010, 00:49:39 am »

Quote from: jay jay on February 28, 2010, 17:37:14 pm
Να δειτε ετσι οπως πανε θα τον κλεισουν τον ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ δεν χρειαζεται εξυγιανση χρειαζεται επεκταση και εξυγχρονισμο. Η Ηπειρος ειναι το μοναδικο γεωγραφικο διαμερισμα στην Ευρωπη που δεν εχει τραινο. Ακομα τα τελευταια 50 χρονια δεν εχει μπει ουτε μια καινουρια ραγα για καινουρια διαδρομη. Και σ' αυτο ειμαστε οι μοναδικοι στην Ευρωπη. Αλλη μια πρωτια. Ακομα δεν ειναι δυνατον να πρεπει να σταματαει το ενα τραινο για να περιμενει να περασει το αλλο και μετα να ξεκινησει. Θυμαμαι στο λυκειο οταν κατεβαιναμε με λυκειο Αθηνα με υπερταχεια απο Δραμα καναμε 12 ωρες και οταν ανεβαιναμε 15-16 ωρες. Ειχε ανηφορα βλεπετε. Αυτα πρεπει να αλλαξουν για να γινει ο ΟΣΕ ετσι οπως το θελουμε. Αυτο που χρειαζεται ειναι να εξσυγχρονιστουν και να γινουν καινουριες διαδρομες και επισης να μπει και η Ηπειρος στον χαρτη. Αυτα και μετα θα πεταει ο ΟΣΕ.

μη φοβάσαι δεν θα τον κλείσουν, θα τον πουλήσουν. Και ως ιδιωτικό μονοπωλιο (μαζι με τα αεροπλάνα του Βγενό και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ) θα μας γαμήκουν.

Logged

Pages: 1 2 [3] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...