• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 02:32:32 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 02:32:32 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426662
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 20
Guests: 110
Total: 130
orestispail51
tasos_ntv
george14
Papadopoulosthanos
triligouras
evax
HlektrikhPatata
Theosarm
jojos
DarkMagiK06
Ioannis Apostolikas
arkou
ant2946
chaniotism
Born_Confused
etsilika
mimaki
anastasis34
thaliatsk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ  (Read 10899 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« on: March 11, 2008, 17:04:55 pm »

ΟΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ καταγγέλλουν τεράστιες ελλείψεις

«Εκτροχιαστήκαμε...»

Τρία διαφορετικά περιστατικά σε διάστημα δύο ημερών στον ΟΣΕ, με συνολικό απολογισμό ένα νεκρό και 28 τραυματίες, αναδεικνύουν άλλη μια φορά τις τεράστιες ελλείψεις και τα προβλήματα στον ελληνικό σιδηρόδρομο.

Για τους εκτροχιασμούς στη Λάρισα και στο Ρουφ (χθες), καθώς και το θανατηφόρο δυστύχημα που σημειώθηκε το Σάββατο στο Βοτανικό, όταν νεαρός άνδρας παρασύρθηκε από συρμό του προαστιακού, οι αρμόδιοι οχυρώνονται πίσω από επιχειρήματα περί ανθρώπινου λάθους και απροσεξίας, ενώ οι εργαζόμενοι μιλούν για σαφώς βαθύτερα αίτια.

Μέλη του προεδρείου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) έχουν κατ' επανάληψη τονίσει πως υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις όχι μόνο σε τροχαίο υλικό (κάτι που μπορούν να πιστοποιήσουν άλλωστε και οι επιβάτες) αλλά και σε προσωπικό.

Υπολογίζεται πως ο οργανισμός λειτουργεί με 2.500 υπαλλήλους λιγότερους από ό,τι χρειάζεται και, όπως παρατηρεί ο Παν. Τερζόγλου, αναπληρωτής γενικός γραμματέας της ΠΟΣ, «κάθε στιγμιαίο λάθος μπορεί να προκαλέσει ατύχημα.

Δεν υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας, αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα ηλεκτροκίνησης, τηλεδιοίκησης και σηματοδότησης σε όλο το μήκος του δικτύου, παρά τα ποσά που έχουν δαπανηθεί».

Εκτιμάται ότι σε πολλές θέσεις υπάρχουν υπάλληλοι που εργάζονται ώς και 12 ώρες καθημερινά, ενώ ο ΟΣΕ προσπαθεί με την «εξαγορά» των ρεπό να καλύψει τις ανάγκες του σε προσωπικό.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ετήσιες δαπάνες για την υπερωριακή απασχόληση του προσωπικού του ξεπερνούν τα 45 εκατ. ευρώ, ποσό που θα κάλυπτε τις μισθολογικές απαιτήσεις τουλάχιστον 1.500 νέων υπαλλήλων.

Οι προκηρύξεις για προσλήψεις... αναζητούνται κάπου μεταξύ των υπουργείων Μεταφορών και Οικονομικών και τα αυξημένα λειτουργικά κόστη βυθίζουν περαιτέρω τον ΟΣΕ, που εκτιμάται πως έκλεισε το 2007 με τις συσσωρευμένες απώλειες να ξεπερνούν τα 7,5 δισ. ευρώ.

Υπό αυτές τις συνθήκες ούτε λόγος να γίνεται βέβαια για εμπορική πολιτική, που αφενός θα βελτίωνε τα οικονομικά του οργανισμού και αφετέρου θα μείωνε -με την ενίσχυση των εμπορευματικών δρομολογίων- τους κινδύνους από την κυκλοφορία των βαρέων φορτηγών στο εθνικό οδικό δίκτυο. Υπολογίζεται πως το μερίδιο του ΟΣΕ στις εμπορευματικές μεταφορές στην Ελλάδα είναι μόλις και μετά βίας 2%, ενώ στις επιβατικές δεν ξεπερνά το 6%.

«Ο ΟΣΕ διώχνει κόσμο. Ακόμα και στα Ιντερσίτι, που κάποτε ήταν υπόδειγμα ακρίβειας στην εκτέλεση των δρομολογίων, παρατηρούνται σήμερα καθυστερήσεις που φτάνουν ώς και τα τρία τέταρτα της ώρας» σημειώνει ο Παν. Τερζόγλου.

Εξίσου προβληματική είναι η κατάσταση και στον προαστιακό σιδηρόδρμο της Αθήνας, όπου οι επιβάτες έχουν ουκ ολίγα παράπονα για τα περιορισμένης χωρητικότητας τρένα και τις καθυστερήσεις που συχνά πυκνά εμφανίζονται, κυρίως στα δρομολόγια προς την Κόρινθο και το Κιάτο.


ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/03/2008

   
Logged

Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #1 on: March 11, 2008, 17:11:40 pm »

Εκτροχιάζεται η αξιοπιστία του ΟΣΕ
Σειρά ερωτημάτων για το προχθεσινό ατύχημα στη Λάρισα με 28 τραυματίες

Της Αλεξανδρας Κασσιμη


Ελλειμματικές συντηρήσεις, οι οποίες πληρούν μόλις το 50% των αναγκών του τροχαίου υλικού του ΟΣΕ, κενές οργανικές θέσεις και υπερπληθώρα υπαλλήλων σε άλλες, ανεπάρκεια στην εκπαίδευση του προσωπικού και έλλειψη ανταλλακτικών και εξοπλισμού θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των επιβατών των ελληνικών σιδηροδρόμων. Αποτέλεσμα μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια ο ΟΣΕ να μετρά 18 σοβαρά περιστατικά εκτροχιασμών, τα οποία πλήττουν συνεχώς την αξιοπιστία του. Επίσημο πόρισμα για τα αίτια των ατυχημάτων έχει εκδοθεί μόλις για ένα περιστατικό (11/7/07). Οι εργαζόμενοι υποστηρίζουν ότι οι εκτροχιασμοί αποτελούν σχεδόν καθημερινό φαινόμενο, ωστόσο η πλειονότητα των συμβάντων δεν έρχεται στο φως της δημοσιότητας λόγω περιορισμένων συνεπειών.


Ακόμη ένα περιστατικό προστέθηκε χθες στον μακρύ κατάλογο των εκτροχιασμών με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 28 ατόμων μεταξύ των οποίων τρία παιδιά. Δεκαπέντε λεπτά μετά τα μεσάνυχτα αμαξοστοιχία InterCity (IC74) που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε τρία χιλιόμετρα πριν από τον σταθμό της Λάρισας. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΣΕ ο συρμός εκτροχιάστηκε και ανετράπη το πρώτο ματά τη μηχανή βαγόνι της αμαξοστοιχίας λόγω λάθους διαδικασιών της κυκλοφορίας. Συγκεκριμένα, το «κλειδί» που ορίζει την κατεύθυνση των γραμμών βρέθηκε σε λάθος θέση, με αποτέλεσμα οι πρώτες ενδείξεις να κάνουν λόγο για σφάλμα του σταθμάρχη στον εμπορευματικό σταθμό Μεζούρλο. Στο συγκεκριμένο σημείο η αλλαγή της κατεύθυνσης του κλειδιού γίνεται ηλεκτρονικά, καθώς υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης το οποίο όμως λειτουργεί αποσπασματικά καθώς δεν συνοδεύεται από σύστημα φωτοσήμανσης.

Το ερώτημα που μένει προς διερεύνηση είναι εάν πράγματι πρόκειται για λάθος χειρισμό του σταθμάρχη Μεζούρλου ή εάν υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα στο ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο δεν ανταποκρίθηκε στην εντολή του υπαλλήλου. Από τους τραυματίες οι 17 διακομίσθηκαν στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας, οι οκτώ εισήχθησαν και τρεις ακόμη παραμένουν στη βραχεία νοσηλεία.

Κύκλοι του ΟΣΕ παραδέχονται ότι οι ελλιπείς συντηρήσεις είναι γεγονός και οι εργαζόμενοι επιβεβαιώνουν ότι δεν είναι λίγοι οι συρμοί που κυκλοφορούν έχοντας υπερβεί σημαντικά τα χιλιομετρικά όρια ασφαλείας, χωρίς να έχουν περάσει από τα χέρια των τεχνικών για γενική επισκευή. Σημειώνεται ότι η γενική επισκευή αναλογεί στην αντίστοιχη βαριά συντήρηση των αεροσκαφών και θεωρείται απαραίτητη για την ασφάλεια των συρμών. Ενδεικτικά είναι τα στοιχεία παλαιότερης έρευνας του ΑΠΘ σύμφωνα με τα οποία η Ελλάδα παρουσιάζει τα περισσότερα συμβάντα ανά χιλιόμετρο δικτύου (0,303) μεταξύ των χωρών της Ε.Ε. παρά το γεγονός ότι διαθέτει περιορισμένης έκτασης σιδηροδρομικές γραμμές.

18 δυστυχήματα με τρένα από τον Σεπτέμβριο 2006


1. Στις 3/9/2006 στην περιοχή Μέστη (στο τμήμα από τη Θεσσαλονίκη έως την Αλεξανδρούπολη) εκτροχιάστηκε εμπορευματική αμαξοστοιχία.

2. Στις 5/9/2006 στη Συκορράχη (λίγο μετά τη Μέστη, που θεωρείται το πιο επικίνδυνο κομμάτι της γραμμής προς την Αλεξανδρούπολη) εκτροχιάστηκε εμπορευματική αμαξοστοιχία.

3. Στις 6/9/2006 στην περιοχή Κίρκη εκτροχιάστηκε πάλι, εμπορευματική αμαξοστοιχία.

4. Στις 14/10/2006 στην Αλεξανδρούπολη εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία, λόγω αποκόλλησης του ενός τροχού του βαγονιού.

5. Στις 20/10/2006 άλλος ένας εκτροχιασμός γίνεται στη Σταυρούπολη σε εμπορική αμαξοστοιχία. Τραυματίζεται ελαφρά ο μηχανοδηγός.

6. Στις 3/1/2007 στην περιοχή Σίνδος εκτροχιάζεται μία εμπορική αμαξοστοιχία.

7. Στις 16/1/2007 στην ίδια περιοχή (Σίνδος) εκτροχιάζεται επιβατική αμαξοστοιχία.

8. Στις 19/1/2007 στην περιοχή Μεταλλικού εκτροχιάζεται εμπορική αμαξοστοιχία.


H KAΘΗΜΕΡΙΝΗ

9. Στις 23/2/2007 στο Νεοχώρι Δράμας εκτροχιάζεται εμπορική αμαξοστοιχία.

10. Στις 21/3/2007 εκτροχιασμός εμπορικής αμαξοστοιχίας σημειώνεται στις Μουριές Σερρών.

11. Στις 23/3/2007 στην περιοχή Κίρκη Εβρου εκτροχιάζεται μία εμπορική αμαξοστοιχία.

12. Στις 30/3/2007 στον Ισθμό της Κορίνθου μία επιβατική αμαξοστοιχία ανατρέπεται λόγω ρήγματος της γραμμής.

13. Στην 1/4/2007 στα Λιβερά Δράμας μία άλλη επιβατική αμαξοστοιχία εκτροχιάζεται λόγω της αποκόλλησης ενός βαγονιού. Τραυματίζεται ελαφρά μια γυναίκα επιβάτης.

14. Στις 3/4/2007 στη Συκορράχη εκτροχιάζεται μία εμπορική αμαξοστοιχία.

15. Στις 8/5/2007 εκτροχιάζεται εμπορική αμαξοστοιχία στον σταθμό Ασπρου Πολυκάστρου, στο Κιλκίς.

16. Στις 11/7/07 τραυματίστηκαν 53 άτομα σε μετωπική σύγκρουση εμπορικής αμαξοστοιχίας με συρμό του Προαστιακού στην περιοχή Μυκονιάτικα των Αγίων Αναργύρων.

17. Στις 13/12/07 εκτροχιάστηκε αμαξοστοιχία Ιντερσίτι, κενή από επιβάτες, λίγο έξω από την Κόρινθο. Το τρένο κινούνταν προς το Κιάτο, από όπου θα παραλάμβανε επιβάτες για να εκτελέσει το πρώτο πρωινό δρομολόγιο

18. Χθες τα ξημερώματα (00.15) εκτροχιάστηκε επιβατική αμαξοστοιχία InterCity IC74 3 χιλιόμετρα έξω από τη Λάρισα, όταν ανετράπη το πρώτο βαγόνι, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 28 ατόμων, μεταξύ των οποίων τρία παιδιά.
Logged

Καλλισθένης
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2479

I'm not insane! My mother had me tested


View Profile WWW
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #2 on: March 11, 2008, 17:18:39 pm »

...οπότε το μόνο που έμεινε, είναι να αρχίσουν να φωνάζουν οι "αγανακτισμένοι πολίτες" (χέρι-χέρι με τους νεολιμπεραλ μπλόγκερς), ότι πρέπει επιτέλους να αναλάβει τον ΟΣΕ κάποιος ιδιώτης για να εξυγιανθεί.

Άλλη μια υπηρεσία που την απαξιώσαμε στα μάτια όλων για να την ξεπουλήσουμε όσο όσο.
Άλλη μια φορά βλέπουμε το ίδιο σενάριο με άλλους πρωταγωνιστές.
Logged

Σούλααααα!!! Τα λέμε!!!
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #3 on: March 11, 2008, 17:24:20 pm »

Quote from: Καλλισθένης on March 11, 2008, 17:18:39 pm
...οπότε το μόνο που έμεινε, είναι να αρχίσουν να φωνάζουν οι "αγανακτισμένοι πολίτες" (χέρι-χέρι με τους νεολιμπεραλ μπλόγκερς), ότι πρέπει επιτέλους να αναλάβει τον ΟΣΕ κάποιος ιδιώτης για να εξυγιανθεί.

Άλλη μια υπηρεσία που την απαξιώσαμε στα μάτια όλων για να την ξεπουλήσουμε όσο όσο.
Άλλη μια φορά βλέπουμε το ίδιο σενάριο με άλλους πρωταγωνιστές.


Πραγματικά απο οτι φαινεται, αφου εκοψαν τη χρηματοδότηση και αρχισαν τα προβλήματα, σε λιγο θα αρχίσουν συζητησεις για ιδιοτικοποίηση...
Logged

Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #4 on: May 03, 2008, 12:47:02 pm »

Μια είδηση απο τα "ψιλα γραμματα" των εφημερίδων , που μαλλον προδιαγράφει τη μοιρα του ΟΣΕ , αν δεν ασχοληθει το κράτος μαζί του (σιγα που θα ασχοληθει) :



 ΤΕΛΕΣΙΓΡΑΦΟ ΚΟΜΙΣΙΟΝ

Τέρμα οι ενισχύσεις


ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ


Το τέλος των κρατικών επιδοτήσεων για τα τρένα σφύριξε χθες η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την υιοθέτηση πρότασης οδηγίας η οποία θέτει υπό αυστηρούς κανόνες τις οικονομικές ενέσεις των κρατών-μελών στις εταιρείες σιδηροδρόμων.

«Αποφασίσαμε να σφυρίξουμε το τέλος του παιχνιδιού», προειδοποίησε ο επικεφαλής του Γραφείου του αρμόδιου για τις μεταφορές επιτρόπου Ζακ Μπαρό, εκτιμώντας ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί το «κρυφτό» που παίζεται μέχρι σήμερα μεταξύ Βρυξελλών και κρατών-μελών γύρω από τις διάφορες μορφές κρατικών ενισχύσεων στους εθνικούς οργανισμούς σιδηροδρόμων. «Κλείνουμε τα μάτια στις πρακτικές του παρελθόντος, αλλά τώρα περνάμε στο κοινοτικό δίκαιο», είπε ο στενός συνεργάτης του Γάλλου επιτρόπου.

Η πρόταση οδηγίας της Επιτροπής, που αναμένεται να προκαλέσει τις αντιδράσεις μιας ομάδας κρατών-μελών, πλαισιώνει με αυστηρούς κανόνες τη χορήγηση κρατικών ενισχύσεων στους σιδηροδρόμους, με στόχο «να διευκολύνει τη μετάβαση των νοοτροπιών και πρακτικών προς μια ανταγωνιστική αγορά σιδιροδρομικών μεταφορών»...«Οι κανόνες ανταγωνισμού πρέπει να εφαρμοστούν στον τομέα των σιδιροδρόμων, όπως στους άλλους τομείς», επισημαίνει η Επιτροπή, για την οποία «οι απεριόριστες κρατικές εγγυήσεις από τις οποίες συνεχίζουν να επωφελούνται οι επιχειρήσεις σιδηριδρόμων αποτελούν κρατικές ενισχύσεις, έρχονται σε αντίθεση με την κοινοτική συνθήκη και πρέπει να εκλείψουν το αργότερο εντός μίας διετίας»... Μια προειδοποίηση που αφορά άμεσα την Ελλάδα...


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 02/05/2008

   
Logged

pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #5 on: May 03, 2008, 12:52:06 pm »

Πάντως δεν θυμάμαι πότε έγινε το πρώτο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα (ήταν την εποχή του Τρικούπη αλλά δε θυμάμαι χρονολογία), αλλά κάποια από τα "κομμάτια" αυτού του τότε δικτύου παραμένουν - δυστυχώς - λίγο πολύ ανέπαφα μέχρι σήμερα....
ή τουλάχιστον έτσι ακούγεται....
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #6 on: May 03, 2008, 12:58:28 pm »

Quote from: pandora on May 03, 2008, 12:52:06 pm
Πάντως δεν θυμάμαι πότε έγινε το πρώτο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ελλάδα (ήταν την εποχή του Τρικούπη αλλά δε θυμάμαι χρονολογία), αλλά κάποια από τα "κομμάτια" αυτού του τότε δικτύου παραμένουν - δυστυχώς - λίγο πολύ ανέπαφα μέχρι σήμερα....
ή τουλάχιστον έτσι ακούγεται....



Το πρωτο δίκτυο ήταν του Τρικουπη και ήταν το δίκτυο Αθηνας και Πελοποννήσου. Με τον καιρό αλλα δίκτυα δημιουργήθηκαν , των Αθηνων εκσυγχρονίστηκαν, αλλα το δικτυο της Πελοποννησου παρεμεινε με το σχεδιο των στενων γραμμών του 1850. Αποτέλεσμα: ουτε καινουρια τραίνα μπορούσαν να μπουν ουτε τα παλια να αναπτύξουν μεγαλη ταχυτητα. Ετσι στο πρώτο έτος έκανα το εντυπωσιακό Αργος-Αθηνα (3+ ωρες) , ενώ με τα ΚΤΕΛ 2 ωρες και με ένα καλό αυτοκίνητο 1.5 ωρες.
Τωρα εδω και 3 χρόνια γίνεται αναβαθμιση του δικτύου...μετα απο 150 χρονια...




Τι ΟΣΕ, τι ΟΤΕ, παιδια, να το θυμάστε για το μελλον...

Logged

apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #7 on: May 03, 2008, 13:01:50 pm »

 ο ΟΤΕ μας ενώνει...ο ΟΣΕ μας σκοτώνει... Grin Grin Grin

η πλήρης απαξίωση!!!
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #8 on: May 03, 2008, 13:03:56 pm »

Quote from: apostolos1986 on May 03, 2008, 13:01:50 pm
ο ΟΤΕ μας ενώνει...ο ΟΣΕ μας σκοτώνει... Grin Grin Grin



 Grin Grin Grin

black humor αλλά πραγματικότητα....
πριν κάποια χρόνια δεν ήταν που είχε σκοτωθεί μια κοπέλα 20 χρονών?
Νομίζω κάπου στη Μακεδονία.....
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Σε πορεία "εκτροχιασμού" ο ΟΣΕ
« Reply #9 on: May 03, 2008, 13:06:03 pm »

εμ αν ειναι δυνατόν σε 2 χρόνια 20 ατυχήματα...έλεος...

και σε όλα σχεδόν τα ατυχήματα...έφταιγαν οι οδηγοί των αυτοκινήτων που προσπάθησαν να περάσουν τις μπάρες.... ο ΟΣΕ ποτέ...

στην Αγγλία κάνουν τα 600+ km σε λιγότερο από 3 ώρες εδώ και χρόνια..κι εμείς το 2012 θα κάνουμε το αθήνα-θεσσαλονίκη 500 km σε 4 ώρες και χαιρόμαστε...δν μιλάω για τα γαλλικά που "πετάνε"..
« Last Edit: May 03, 2008, 13:17:23 pm by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Έλεος με τα νεα φορολογικά μέτρα
« Reply #10 on: September 08, 2008, 14:02:31 pm »

Μετά τα όσα εξωπραγματικά ακούστηκαν από τον Καραμανλή στη ΔΕΘ, έπεται και συνέχεια :


"Σχετικά με την Ολυμπιακή διαβεβαίωσε ότι στόχος
παραμένει η δημιουργία μιας εύρωστης και ανταγωνιστικής εταιρείας με το ίδιο σήμα και όνομα. Προανήγγειλε μετατάξεις και πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, διασφάλιση των συνδέσεων με τα νησιά και απέκλεισε κάθε ενδεχομένου ιδιωτικού μονοπωλίου.

Για τον ΟΣΕ ανακοίνωσε εταιρικό μετασχηματισμό με ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ενίσχυση της ΕΡΓΟΣΕ. Προανήγγειλε συμπράξεις με τον Ιδιωτικό Τομέα για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του και πρόγραμμα στοχευμένης εθελουσίας εξόδου."


κανείς δε γλιτώνει την "εξυγίανση" τελικά... ουτε ο ΟΣΕ....

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=935221&lngDtrID=244
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Έλεος με τα νεα φορολογικά μέτρα
« Reply #11 on: September 08, 2008, 17:15:18 pm »

Quote from: pandora on September 08, 2008, 14:02:31 pm
Για τον ΟΣΕ ανακοίνωσε εταιρικό μετασχηματισμό με ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ενίσχυση της ΕΡΓΟΣΕ. Προανήγγειλε συμπράξεις με τον Ιδιωτικό Τομέα για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του και πρόγραμμα στοχευμένης εθελουσίας εξόδου."




κανείς δε γλιτώνει την "εξυγίανση" τελικά... ουτε ο ΟΣΕ....

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=935221&lngDtrID=244


Οσο σκέφτομαι οτι στην Αγγλία πλήρώνουν 40Ε το τραίνο και μεις 11Ε, τρεμω γιατι μας περιμένει...Βεβαια το εισόδημα αυτών δε συγκρίνεται με το δικό μας.

Στο 1ο ετος ανέβαινα Θεσσαλονικη με 14Ε. Τωρα με την υποβάθμιση του ΟΣΕ και τις "πλάτες" στα ΚΤΕΛ ΑΕ, δρομολόγια κόπηκαν (φετος μονο 3 απλα τραίναι για Θεσσαλονίκη-Αθήνα, ενω παλιά ηταν 6) και γραμμες παραμένουν κλειστες εφ αορίστου με αποτέλεσμα να θησαυρίζουν τα τοπικα ΚΤΕΛ (οι γραμμες στην Πελοπόννησο οπως Αργος-Αθηνα και Τριπολη - Κορινθος ειναι κλειστές εδώ και 3+ χρόνια).



Ο ΟΣΕ ακολουθεί πορεία Ολυμπιακής: απαξίωση της κρατικής υπηρεσίας, παρακμή , χρέη , "κομματιασμα" και...πωληση.

Logged

apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Έλεος με τα νεα φορολογικά μέτρα
« Reply #12 on: September 08, 2008, 17:16:41 pm »

αυτό με τα ΚΤΕΛ ...δεν το έχω καταλάβει..γιατί επιτρέπεται το μονοπώλιο ιδιωτών... είναι απερίγραπτο...

Logged

www.twitter.com/apostolos1986
nbourgis
Guest
Re: Έλεος με τα νεα φορολογικά μέτρα
« Reply #13 on: September 08, 2008, 17:25:10 pm »

Quote from: Karaμazoβ on September 08, 2008, 17:15:18 pm
Quote from: pandora on September 08, 2008, 14:02:31 pm
Για τον ΟΣΕ ανακοίνωσε εταιρικό μετασχηματισμό με ανεξαρτητοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ενίσχυση της ΕΡΓΟΣΕ. Προανήγγειλε συμπράξεις με τον Ιδιωτικό Τομέα για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του και πρόγραμμα στοχευμένης εθελουσίας εξόδου."




κανείς δε γλιτώνει την "εξυγίανση" τελικά... ουτε ο ΟΣΕ....

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=935221&lngDtrID=244


Οσο σκέφτομαι οτι στην Αγγλία πλήρώνουν 40Ε το τραίνο και μεις 11Ε, τρεμω γιατι μας περιμένει...Βεβαια το εισόδημα αυτών δε συγκρίνεται με το δικό μας.

Οσο σκεφτομαι οτι την Τεταρτη κατεβαινω Αθηνα και εχω σκασει 89 € με επιστροφη στο Intercity/Express Β θεση, ε να νιωσει ρε φιλε και ο Ελληνας ολιγον Αγγλος. Grin
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Έλεος με τα νεα φορολογικά μέτρα
« Reply #14 on: September 08, 2008, 17:33:14 pm »

Cheesy Cheesy

ε το ιντερσιτι εινια πολύ ακριβό....αν έχεις προγραμματίσει νωρίς το ταξίδι για αθήνα..συμφέρει αεροπλάνο...θα σου βγει 120 ευρώ...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...