• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:36:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 16:36:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426672
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 87
Total: 156
afroditi
Haralampos
Raphael
nmpampal
achilleas17
Nikos.Ts
jimalexoud
Tasaras
teeeoooo
ThanosKoutsoump
theodoridoueu
Notac
mkakale
folas
georgepana9
mdimitrig
xarisvougiou
papaloui
evangeliaap
ioannisdamantis
teosimeon
xeniam
apob
dseid
cpapast
ArsenD
dmoral
nikitask
EiriniGeo
ganasto
Bigie_Cheese
chaniotism
stavros0201
Annapar
elias_farhood
evitzv
despoina15
petikas
giorgosss03
Nikos_313
mavrhs
christi
odysseaskar
noimaginationforthis
tasos gourd
Chrisapostol
Michalis Tsialis
HlektrikhPatata
Pepe The Frog
Kv
dimitrisadamou
Mr Watson
xristodoulou
Thalasotsanta
Captain
atpvk
sunagrida
Maximos7
gdimove
Dimosthenis
meliou
kstavroulis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα επιλογής (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 39 Go Down Print
Author Topic: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου  (Read 115800 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #30 on: September 22, 2006, 16:47:15 pm »

Αν ως επεξεργαστές εννοείς τις ειδικές αρχιτεκτονικές υπολογιστών, το μάθημα πέρσι δεν έγινε. Φέτος δεν ξέρω τι θα γίνει.

Γενικότερα, θα μιλήσω για τα μαθήματα που πήρα.


Βάσεις Δεδομένων
H αγάπη μου στα μαθήματα του κύριο Μήτκα είναι γνωστή, αλλά αυτό το μάθημα είναι το πιο ενδιαφέρον. Πραγματικά μαθαίνεις (κάνοντας την εργασία) αρκετά και σε ικανοποιητικό βαθμό πράγματα. Οι βάσεις δεδομένων είναι πιθανόν να σου χρειαστούν ότι και να κάνεις στο μέλλον (με δεδομένο ότι θα δουλέψεις ως μηχανικός). Το μάθημα έχει μια μεγάααλη εργασία, η οποία αν θυμάμαι καλά πιάνει το 40% (διορθώστε με αν κάνω λάθος), και αν ασχοληθείς με κάθε κομμάτι της, η εξέταση, αν και απαιτητική, θα σου προσφέρει ευκαιρία για καλό βαθμό χωρίς ιδιαίτερο διάβασμα.
Οι εργασίες του κύριο Μήτκα καταλήγουν πάντα σε σόου, και οι παρουσιάσεις προσφέρουν εμπειρία σε ανάλογες περιστάσεις, καθώς και αναπτύσετε και ένα ωραίο πνεύμα υγειούς ανταγωνισμού. (να είστε προετοιμασμένοι λοιπόν για δημόσια παρουσίαση της εργασίας σας)
Το μάθημα έχει και εχει και 3 εργαστήρια που απλά πρέπει να παρακολουθήσεις, ενώ δίνεται η δυνατότητα να τα επαναλάβεις μόνος σου όσες φορές θέλεις μέσω διαδικτύου.
Ο αριθμός φοιτητών ανά ομάδα κρίνεται ανάλογα με τον αριθμό των φοιτητών που θα παρακολουθήσουν το μάθημα. Υπολογίστε από 3 εώς 5 άτομα.
Βαθμός: 8

Ασφάλεια Υπολογιστικών Συστημάτων
Πολύ ενδιαφέρον μάθημα. Είναι πραγματικά απόλαυση να διαβάζεις ένα μάθημα που ουσιαστικά το ξέρεις ήδη αν ασχολήσε με τους υπολογιστές. Επίσης οργανώνεται καλύτερα ο τρόπος αντιμετώπισης σου απέναντι σε θέματα ασφάλειας. Το μισό μάθημα αφορά σχεδίαση βάσεων δεδομένων, οπότε συνιστάτε να το παίρνετε μαζί με το αντίστοιχο μάθημα.
Έχει μια απλή εργασία που δίνει 2 μονάδες προσθετικές (αφού έχεις γράψει πρώτα το επιθυμητό 5) η οποία όμως αν γίνει πραγματικά από εσένα, θα μπορείς να λύσεις την άσκηση που μπαίνει στις εξετάσεις με σχετική ευκολία (4 μονάδες).
Η εργασία εξετάζεται από τον καθηγητή κατ' ιδίαν. (ατομικές εργασίες)
Τέλος το μάθημα έχει εργαστήριο, με υποχρεωτικές παρουσίες. Πάνω από μια απουσία σημαίνει ότι θα πρέπει να γράψετε τουλάχιστον 6 στις εξετάσεις. (1 εραστήριο per week)
Βαθμός: Περιμένω τα αποτελέσματα Σεπτεμβρίου


Ευφυή Συστήματα Ρομπότ
Μάθημα με τον κ. Πετρίδη σημαίνει ότι το μάθημα θα πρέπει να το αντιμετωπίσετε μόνοι σας, και δεν θα σας προσφέρουν οι παρακολουθήσεις τίποτα το ιδιαίτερο.
Το μάθημα δεν έχει γραπτή εξέταση. Έχει μια απαλλακτική εργασία που αποτελείτε από 3 μέρη, το ένα εκ των οποίων ειναι βιβλιογραφική εργασία. Η εργασία παρουσιάζεται στο τέλος στον κύριο Πετρίδη.
Επίσης το μάθημα έχει 3 εργαστήρια που θα σας δείξουν τι θα πρέπει να κάνετε στα δύο πρώτα κομμάτια της εργασία.
Στην συνέχεια θα πρέπει να βγάλετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από τα νευρωνικά σας δίκτυα.
Είναι δύσκολο να περιγράψω την εργασία χωρίς να μπω στην θεωρία των νευρωνικών δικτύων. Γενικά είναι εργασία που θέλει χρόνο αλλά όχι κόπο, εφόσων ξέρετε τι κάνετε. Θέλει πολλές συχνές δοκιμές. Οι μεταπτυχιακοί, και κυρίος ο Τουλκερίδης, είναι συχνά διαθέσιμος για ερωτήσεις και βοήθεια, αν και από την πείρα μου, η συνεργασία με άλλες ομάδες μέσω του φόρουμ ήταν πιο αποδοτική.
Ομάδες 3 ατόμων
Βαθμός: 7,5


Αξιοπιστία Υπολογιστικών Συστημάτων
Μάθημα χωρίς εργασία. Το πιο εύκολο από τα μαθήματα του Κοντολέων. Ασχολείτε με τον Markov αρκετά, και αν δεν είχατε πρόβλημα μαζί του στα δίκτυα, το μάθημα θα σας φανεί παιχνιδάκι.
Δεν έχει εργαστήριο ούτε εργασία.
Βαθμός: 6


Βιομηχανική Πληροφορική
Μάθημα Χασάπη. Το αντικείμενο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, αλλά είναι μάθημα του κύριο Χασάπη. Έχει ένα εργαστήριο ανά δεκαπενθήμερο,το οποίο φέτος τουλάχιστον γινόταν ύπο άθλιες συνθήκες λόγω της κατάστασης του εργαστηρίου. Μαθαίνουμε να λειτουργούμε δύο προγράμματα (DCS & Isagraf) τα οποία είναι πολύ καλά... αν θα δούλευαν όπως έπρεπε.
Το εργαστήριο γίνεται δύσκολο γιατί δε μπορείς να αποκτήσεις την άνεση με τα προγράμματα που πρέπει να εξεταστούν. Σημειώνω ότι αν δούλευαν οι υπολογιστές και τα προγράμματα, η εξέταση θα ήταν εξαιρετικά εύκολη.
Οι εξετάσεις είναι πολύ εύκολες.
Βαθμός εργαστηρίου 40% (με εσωτερική βάση)
Βαθμός εξετάσεων 60% (με εσωτερική βάση)
Υπάρχει και μια προαιρετική εργασία στο Isagraf, που δίνει 1 περίπου προσθετική μονάδα. Η εργασία σου δίνει μια κάποια άνεση στο Isegraf, αλλά σου προσφέρει αρκετά στο ηθικό. Απαιτεί απλή σκέψη και δημιουργικότητα, και αν είχα λίγο περισσότερο χρόνο θα την απολάμβανα περισσότερο. Έχεις 5-6 γλώσσες προγραμματισμού (κυρίως γραφικές γλώσσες προγραμματισμού) και έχεις μεγάλη άνεση να δημιουργήσεις. Η εργασία εξετάζεται κατ'ιδίαν από τον κύριο Χασάπη. Ομάδες 2-3 ατόμων.
Βαθμός: δίνω σε λίγες μέρες


Πολυμέσα και Εικονική Πραγματικότητα
Ντελόπουλος. Ποιός δεν θέλει να κάνει μάθημα με τον κύριο Ντελόπουλο? Το μάθημα είναι σαν συνέχεια της Γραφικής, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και ανεξάρτητα (εγώ που δεν είχα ασχοληθεί ιδιαίτερα με γραφική δεν είχα πρόβλημα).
Το μάθημα ασχολείτε με τεχνικές βίντεο κυρίως, έχει αρκετά, αλλά όχι δύσκολα μαθηματικά.
Έχει μια εργασία 5 μονάδων, προσθετικών.
Μην ενθουσιάστε. Η εργασία είναι εξαιρετικά απαιτητική και δεν ξέρω πολλούς που να την ολοκλήρωσαν. Όμως 2-3 μονάδες μπορείς να τις πάρεις χωρίς να χρειαστεί να τρελλαθείς (αν και δεν αποκλείεται).
Όμως αυτά είναι τα ζόρικα.
Φέτος η εργασία ήταν να φτιάξουμε ένα σύνολο προγραμμάτων που στο τέλος θα ήταν ικανά να λαμβάνουν φωτογραφίες και να φτιάχνουν από μόνα τους mpeg αρχεία. Δηλαδή φτιάχνεις από την αρχή (στη Matlab, ή και όπου θες φαντάζομαι) έναν κωδικοποιητή αποκωδικοποιητή mpeg. Αν θέλεται να φτιάξετε κάτι πραγματικό, ιδού η ευκαιρία. Ομάδες 2 ατόμων.
Οι εξετάσεις είναι στο κλασσικό Ντελοπουλικό μοντέλο. Εντελώς προτότυπα θέματα, που απαιτούν κυρίως να καταλάβεις τι ζητάει. Αν καταλάβεις, δεν έχεις μετά πρόβλημα, αν έχεις άνεση δηλαδή. Με 2-3 μέρες εντατικού διαβάσματος παλιών θεμάτων για να κατανοήσω την θεωρία πήρα ένα γενναίο 7,5 σε αυτό το μάθημα.
Βαθμός: 9 (έκανα και κομάτι από την εργασία ντε)



Αυτά....
Logged

byeeee
pantelykos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 44


I'm a llama!


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #31 on: September 22, 2006, 17:08:54 pm »

    Η εργασία στα Πολυμέσα έπιανε πέντε μονάδες προσθετικές του βαθμού (10 + 5 δηλαδή). Η εργασία ήταν όντως πολύ μεγάλη αλλά και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα (υλοποίηση ενός MPEG (απο)κωδικοποιητή). Το μάθημα είναι σίγουρα πάρα πολύ καλό. Το προτείνω ανεπιφύλακτα καθώς συν τοις άλλοις ο Ντελόπουλος δίνει ρεσιτάλ διδασκαλίας.
    Τα Βιομηχανικά Ηλεκτρονικά του Μάργαρη είναι επίσης πολύ καλό μάθημαη και παίρνεις πάντα 10 χωρίς γραπτή εξέταση. Αυτό γίνεται παραδίνοντας 3 ή 4 μεγάλες εργασίες, εκ των οποίων η τελευταία είναι ιδιαίτερα μεγάλη και ατομική. Μην παρασυρθείτε από το δεκάρι, ο κόπος είναι πολύς καθώς οι εργασίες δεν είναι εύκολες. Πάντως το μάθημα παραμένει καλή επιλογή.
    Οι Βάσεις Δεδομένων είναι κλασικό μάθημα Μήτκα. Δεν έχει βιβλίο (βασίζεται και πάλι στα slides) αλλά έχει μια μεγάλη εργασία η οποία πιάνει 3 μονάδες (από τις δέκα του μαθήματος) στην οποία καταλαβαίνεις πραγματικά πως χτίζονται βάσεις δεδομένων. Κατά την γνώμη μου είναι πολύ καλή επιλογή για αυτούς που ενδιαφέρονται για μαθήματα πληροφορικής αλλά όχι για τους υπόλοιπους.
    Η Ασφάλεια είναι ένα μάθημα εξαιρετικά εύκολο με μια εργασία η οποία πιάνει 2 μονάδες από τις δέκα (για αυτό δεν είμαι σίγουρος). Η εργασία είναι εξευτελιστικά εύκολη για όσους παράλληλα παρακολουθούν το μάθημα των Βάσεων Δεδομένων.
   Τα Ευφυή Συστήματα Ρομπότ δεν έχουν καμιά σχέση με τον τίτλο τους. Το μάθημα αφορά αποκλειστικά και μόνο Νευρωνικά Δίκτυα (καμιά σχέση με ρομποτάκια κλπ) τα οποία διδάσκονται ελλιπέστατα. Γίνονται 4 με 5 θεωρητικές παραδόσεις και 3 ή 4 εργαστήρια κατωτέρου υποστάθμης. Τα παιδιά που διδάσκουν το εργαστήριο και ο ίδιος ο Πετρίδης θα σας απογοητεύσουν πλήρως, για να μην πω τίποτα χειρότερο. Δεν έχει γραπτή εξέταση. Στο τέλος του εξαμήνου παραδίνεται μια εργασία από ομάδες των τριών ή τεσσάρων ατόμων. Η εργασία είναι πολύ ενιδιαφέρουσα και περιλαμβάνει πειραματική εκπαίδευση Νευρωνικών Δικτύων και ένα βιβλιογραφικό σκέλος. Αν σας ενδιαφέρει το αντικείμενο θα τα πάτε αρκετά καλά ακόμα και χωρίς την βοήθεια των διδασκόντων.
   Η Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας είναι από τα καλύτερα μαθήματα του Στρίντζη, αν κάποιος ασχοληθεί με τις εργασίες. Γενικά, αληλοσυμπληρώνεται σε μεγάλο βαθμό με τα Πολυμέσα. Οι εργασίες πέρυσι ήταν αρκετά μεγάλες και επίπονες (μας έδωσαν 2,5 προσθετικές μονάδες), αλλά τουλάχιστον όταν πας στην εξεταστική ξέρεις ότι θα γράψεις. Προσωπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την δουλειά του διδακτορικού Θανάση Μαδεμλή, ο οποίος είχε πολύ όρεξη και ήταν απίστευτα εξυπηρετικός.
   Σε ότι αφορά την Βιομηχανική Πληροφορική δεν θα προσθέσω τίποτα γιατί θα καταντήσω γκρινιάρης. Απλώς μην την δηλώσετε. Κοιτάξτε τα παράπονα στο thread του μαθήματος καθώς και στην στήλη επικοινωνίας με τον πρόεδρο.
  Οι Ειδικές Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών πέρυσι δεν διδάχτηκαν (μου το έσβησε η Σούλα από την δήλωση...). Από ότι έχω μάθει από παλιούς το μάθημα είναι πολύ ενδιαφέρον και εξετάζεται μέσω μιας βιβλιογραφικής εργασίας. Ρωτήστε καλύτερα τον κ.Πέτρου.

Παντελής
« Last Edit: September 22, 2006, 17:16:55 pm by pantelykos » Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #32 on: September 22, 2006, 21:32:46 pm »

Τα VLSI τα κάνει ο Χατζόπουλος και στις παραδόσεις είναι απογοητευτικός... Χειρότερος από την Ηλεκτρονική Ι. Ωστόσο το μάθημα είναι ενδιαφέρον. Μαθαίνεις την εσωτερική δομή κάποιων απλών ολοκληρωμένων κυκλωμάτων, κυρίως CMOS (πύλες AND, NAND). Επίσης ασχολείσαι με παραμέτρους του φυσικού σχεδίου του ολοκληρωμένου, δηλαδή πως είναι πραγματικά πάνω στο chip (στρώσεις μετάλλων και πυριτίου κλπ), τι αντιστάσεις εμφανίζονται, τι παρασιτικές χωρητικότητες κλπ. Ωστόσο μη σας φαίνονται δύσκολα, τα περισσότερα τα μαθαίνεις πάνω πάνω για να πάρεις μια ιδέα. Τα θέματα των εξετάσεων είναι σχετικά συγκεκριμένα, και μπορείς με λίγο διάβασμα να γράψεις καλά. Δίνεται με ανοιχτά βιβλία. Επίσης έχει βιβλιογραφική εργασία που πιάνει το 40% του βαθμού με παρουσίαση στο τέλος. Ακόμη έχει κάποια απλή εργασία κατασκευής και προσομοίωσης φυσικού σχεδίου (πχ σχεδίαση ενός FF πάνω στο πυρίτιο). Συνοπτικά ενδιαφέρον μάθημα, αλλα είναι λίγο σαν σεμινάριο για να πάρεις μια γενική ιδέα για τα ολοκληρωμένα κυκλώματα.

Για τα Ευφυή Συστήματα Ρομπότ ισχύουν όσα είπαν τα παιδιά. Απλά να πω ότι η ύλη του μαθήματος είναι απλά τραγική. Σε 4, το πολύ 5 παραδόσεις ασχολείσαι με κάτι γενικά πράγματα περί λογικής και τεχνητής νοημοσύνης, και για το κυρίως αντικείμενο, που είναι τα νευρωνικά δίκτυα, κάνεις πολύ βασικά πράγματα, τα οποία ουσιαστικά τα κάνει και ο Στρίντζης στην αναγνώριση προτύπων. Backpropagation και perceptron για όσους ξέρουν. Τίποτα άλλο. Έτσι για όσους πήραν την Αναγνώριση Προτύπων και έκαναν εργασίες, τα πρώτα κομμάτια της εργασίας, που έχεις να υλοποιήσεις και να εκπαιδεύσεις ένα νευρωνικό είναι από αρκετά ως πολύ εύκολα, με μόνη δυσκολία το κόλλημα του Πετρίδη που θέλει να τα κάνεις σε Matlab 6 και μικρότερο, οπότε αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις τις παλιές συναρτήσεις και όχι αυτές που έχεις μάθει στα Πρότυπα... Το τελευταίο κομμάτι είναι βιβλιογραφική, η οποία μπορεί να είναι από αρκετά ενδιαφέρουσα, ως βαρετή. Εξαρτάται από τη σχέση σας με το αντικείμενο Tongue
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
poly1
Guest
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #33 on: September 22, 2006, 21:52:30 pm »

Quote from: Netgull on September 22, 2006, 21:32:46 pm
με μόνη δυσκολία το κόλλημα του Πετρίδη που θέλει να τα κάνεις σε Matlab 6 και μικρότερο, οπότε αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις τις παλιές συναρτήσεις και όχι αυτές που έχεις μάθει στα Πρότυπα.

ελεος
αυτο και μονο τα λεει ολα!!!!

 crazy
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #34 on: September 22, 2006, 22:36:43 pm »

η εργασία στην ασφάλεια ήταν σίγουρα προσθετική και προαιρετική και έδινε μέχρι 2 μονάδες.



και

@pantelycos: φαντάζεσαι ευφυή συστήματα ρομπότ, δίχως νευρωνικά δίκτυα? Πώς αλλιώς μπορούμε να έχουμε τεχνητή νουμοσύνη?
Logged

byeeee
pantelykos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 44


I'm a llama!


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #35 on: September 24, 2006, 00:02:48 am »

Εντάξει ρε turambar... Επίσης δεν μπορώ να φανταστώ και Νοσοκομεία χωρίς βάσεις δεδομένων. Μήπως θα έπρεπε να λέμε το μάθημα των ΒΔ, "Νοσοκομεία"; 8)
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #36 on: September 24, 2006, 00:12:57 am »

παράδειγμα άστοχο... βρε πετυχημένο και σε παραδέχομαι! 8)



πώς μπορεί μια μηχανή να μάθει μόνη της χωρίς νευρωνικά δίκτυα? υπάρχει καλύτερος τρόπος?




Ουσιαστικά, τα νευρωνικά δίκτυα είναι ρομπότ! Το ότι ασχολήσε software-ικά με αυτά, δεν αλλάζει τίποτα.


Στην ρομποτική, αν δεν κάνω λάθος, ουσιαστικά προγραμματίζεις την μηχανή για να κάνει μια δουλειά. Δεν την προγραμματίζεις όμως να μαθαίνει νέα πράγματα.


Και αυτή είναι η διαφορά με τα ευφιή και μη ρομπότ!


μποτ...
Logged

byeeee
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #37 on: September 24, 2006, 08:16:59 am »

Quote from: Turambar on September 24, 2006, 00:12:57 am

πώς μπορεί μια μηχανή να μάθει μόνη της χωρίς νευρωνικά δίκτυα? υπάρχει καλύτερος τρόπος?


Εξελικτικοί και γενετικοί αλγόριθμοι...
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #38 on: September 24, 2006, 14:06:20 pm »

Quote from: NINJAKI on September 22, 2006, 21:52:30 pm

 με μόνη δυσκολία το κόλλημα του Πετρίδη που θέλει να τα κάνεις σε Matlab 6 και μικρότερο, οπότε αναγκάζεσαι να χρησιμοποιήσεις τις παλιές συναρτήσεις και όχι αυτές που έχεις μάθει στα Πρότυπα.


Αυτό το άλληξαν από τη δική μου χρονια και έπειτα.
Τους πήγε ο Αργύρης το ΜΑΤΛΑΒ 6.5 και νομιζω πλεόν δέχονται και σε αυτό.

Εγώ βέβαια την είχα κάνει σε έκδοση 7.0 και όταν το άκουσαν με διαολόστειλαν  8) Roll Eyes
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #39 on: September 24, 2006, 17:38:06 pm »

Μιλάς για πράκτωρες αλλά οι πράκτωρες ε? χμ...

Quote from: Καμένος on September 24, 2006, 08:16:59 am
Quote from: Turambar on September 24, 2006, 00:12:57 am

πώς μπορεί μια μηχανή να μάθει μόνη της χωρίς νευρωνικά δίκτυα? υπάρχει καλύτερος τρόπος?


Εξελικτικοί και γενετικοί αλγόριθμοι...
Logged

byeeee
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #40 on: September 24, 2006, 18:23:24 pm »

Πείτε κάτι και για τον έκτο. Smiley
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #41 on: September 24, 2006, 18:24:14 pm »

πτυχιακή εξεταστική?
Logged

byeeee
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #42 on: September 24, 2006, 18:25:36 pm »

Τον όροφο ντε! Cheesy
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #43 on: September 24, 2006, 18:31:09 pm »

φύγε ξωπίσω μου καταραμένε όροφε............


Quote from: Starr on September 24, 2006, 18:23:24 pm
Πείτε κάτι και για τον έκτο. Smiley

μετά την εξήγηση:

λολ
Logged

byeeee
pantelykos
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 44


I'm a llama!


View Profile
Re: Μαθήματα επιλογής 9ου εξαμήνου
« Reply #44 on: September 24, 2006, 21:18:12 pm »

    Ωραία κουβεντούλα πιάσαμε... Κατά την γνώμη μου, ευφυές δεν πρέπει να θεωρείται ένα σύστημα (πράκτορα, ρομπότ ή ότι άλλλο...), μόνο όταν είναι σε θέση να εκπαιδεύεται αλλά και όταν είναι σε θέση να αντιληφθεί ή να ξεχωρίσει... Άλλωστε, η νοημοσύνη έχει πολλές πτυχές, μια από τις οποίες είναι και η σημασία των πραγμάτων. Να αντιλαμβάνεται δηλαδή μηχανικά το σύστημα, πως μπορούν δύο πράγματα τα οποία έχουν κοινά χαρακτηριστικά πχ όνομα, να αντιστοιχούν σε διαφορετικές οντότητες στην πράξη. Αυτόν τον ρόλο έχουν τα σημασιολογικά δίκτυα. Εγώ θεωρώ πως πράκτορες ή ρομπότ που κατέχουν ή είναι σε θέσουν να αποκτούν δυναμικά σημασιολογική γνώση, είναι ευφυή συστήματα, ακόμα και αν δεν υφίστανται διαδικασία εκπαίδευσης κατά καμία έννοια. Άλλωστε, κάθε διαδικασία εκπαίδευσης είναι σχετική, αφού παντού εμπλέκεται ένας "ειδικός" Angry  άνθρωπος...

Παντελής

ΥΓ Τώρα θα μου απαντήσετε: "Και τι μας νοιάζει τι λες εσύ ρε ψώνιο... Εμάς ο Πετρίδης θα μας βαθμολογήσει και όχι εσύ...". Δίκιο θα έχετε...
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 39 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...