• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 19:22:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 19:22:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[Today at 16:40:19]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[Today at 11:00:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 10:45:47]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2470
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 28
Guests: 1962
Total: 1990
eed
sassi
ntelakis
pipitsenko
Kwst@ss_
matrozos
EvanTsir
dtzogan
Zach
PetrosCc
cgramm
kkuro123
arkou
chris123
mimaki
Mr Watson
kvas
fatseas
Petross
kraxtopoulos
Born_Confused
cpt38
Giannis Masterio
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 8ο Εξάμηνο > Σταθμοί Παραγωγής Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Go Down Print
Author Topic: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες  (Read 110750 times)
pit3
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #45 on: August 31, 2007, 16:55:52 pm »

Ένα σκαρίφημα να έχεις φτάνει,από εκεί και πέρα κ 2 αναθερμάνσεις και 5 απομαστεύσεις να υπάρχουν,αν έχεις καταλάβει τη λειτουργία του ΑΗΣ μπορείς να κάνεις το σκαρίφημα!Το έργο του στροβίλου ήταν το ακραίο ερώτημα των θεμάτων,αλλά αυτό μαζί με τους βαθμούς απόδοσης έπιαναν 2 μονάδες.Αν και το έργο στροβίλου δε χρειάζεται για να υπολογίσεις το βαθμό απόδοσης του λέβητα,οπότε ούτε 2 μονάδες!
 
Χωρίς τις απομαστεύσεις ο υπολογισμός του έργου του στροβίλου απλοποιείται πολύ!Αλλά και αυτό να μην έγραφες τα υπόλοιπα ερωτήματα ήταν βατά!Προσόχη στις πράξεις ήθελε μόνο για να μην κάνεις αριθμητικό λάθος και χάσεις άδικα μονάδες!

Το εύκολο είναι να κατηγορείς τους "υποανάπτυκτους και τα φασιστόμουτρα" γύρω σου.Το δύσκολο είναι να κάνεις αυτοκριτική.
Logged
sparos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 206


Am I working hard or am I hardly working?????


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #46 on: August 31, 2007, 16:56:30 pm »

Quote from: pit3 on August 31, 2007, 12:18:51 pm
Της κοντής της βούρτσας της φταίνε οι τρίχες...

QFT
Logged

- Oh, dear! Itʼs worse than I feared!
- What is it?
- Iʼm afraid your son has ... the knack!
- The knack?
- The knack. Itʼs a rare condition characterized by an extreme intuition about all things mechanical and electrical and other social ineptitude.
- Can he lead a normal life?
- No, he'll be an engineer!

www.lams.gr
www.ethea-live.gr
www.abc-wec.com
http://live.abc-wec.com
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #47 on: September 04, 2007, 18:38:51 pm »

βγήκαν ΣΠΗΕ στον 5ο

Ξέρει κανείς ποιες μέρες και ώρες θα δέχονται στο γραφείο?
Logged
hatziath
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 66


I'm a llama!


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #48 on: September 04, 2007, 18:55:23 pm »

Quote from: Guybrush on September 04, 2007, 18:38:51 pm
βγήκαν ΣΠΗΕ στον 5ο

Ξέρει κανείς ποιες μέρες και ώρες θα δέχονται στο γραφείο?



Μετά τις εκλογές (από 18 ως 21/9). Αυτό γιατί θα λείπω από αύριο μέχρι 14/9. Αν θέλετε απλά να δείτε το γραπτό σας μπορείτε και νωρίτερα, όταν είναι η κ. Καδή στο γραφείο.

Χ#Αθανασίου
Logged
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #49 on: September 04, 2007, 18:59:38 pm »

Quote from: hatziath on September 04, 2007, 18:55:23 pm
Quote from: Guybrush on September 04, 2007, 18:38:51 pm
βγήκαν ΣΠΗΕ στον 5ο

Ξέρει κανείς ποιες μέρες και ώρες θα δέχονται στο γραφείο?



Μετά τις εκλογές (από 18 ως 21/9). Αυτό γιατί θα λείπω από αύριο μέχρι 14/9. Αν θέλετε απλά να δείτε το γραπτό σας μπορείτε και νωρίτερα, όταν είναι η κ. Καδή στο γραφείο.

Χ#Αθανασίου
Σας ευχαριστώ
Logged
tioakeim
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #50 on: January 26, 2008, 18:06:55 pm »

Quote from: doux on August 29, 2007, 23:46:09 pm
Μπορει κάποιος να εξηγήσει αυτο το ρημάδι το σκαρίφημα πως προκύπτει?
Ετσι βασικές αρχές που ακολουθούμε στη σχεδίαση του
Ας πουμε αν είχα άλλον αριθμό απομαστεύσεων πως θα επηρέαζε??
+1
Πως βγαινει το σκαριφημα, μου φαινεται τελειως ξεκαρφωτο ετσι οπως ειναι, στο βιβλιο δεν εχει κατι παρομοιο ουτε και στις σημειωσεις του Α4? Huh

Επι την ευκαιρια εγιναν ασκησεις απο το παραρτημα του βιβλιου?
Logged
thrilikos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 539


ΘΥΡΑ 7:ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ


View Profile WWW
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #51 on: February 04, 2008, 20:21:44 pm »

Παιδιά που βρίσκεται το ENTER;
Logged

ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΓΚΑ ΑΡΣΕΝΙΚΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΙΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΓΙΣΕΙΣ
chkost
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 81


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #52 on: February 07, 2008, 12:43:20 pm »

για το σκαρίφημα κανείς;
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #53 on: February 08, 2008, 14:29:22 pm »

Τα θέματα από 2006 και 2007 τα έχει κανείς?
Επειδή στα downloads είναι του 2005 και 2004
Logged
thrilikos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 539


ΘΥΡΑ 7:ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΑΛΛΟΤΕ ΠΑΜΕ ΣΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ


View Profile WWW
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #54 on: February 08, 2008, 15:36:54 pm »

Μπορεί κάποιος που έδωσε σπηε τα τελευταία 2 χρόνια να μας πει αν στα θέματα θεωρίας προστέθηκε κάποια άλλη ερώτηση περαν αυτών που υπάρχουν στις σημειώσεις του Α4;
Logged

ΕΛΛΗΝΑ ΜΑΓΚΑ ΑΡΣΕΝΙΚΕ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΝΙΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΣΦΑΙΡΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΛΥΓΙΣΕΙΣ
the deer hunter
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 20

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #55 on: February 09, 2008, 01:07:56 am »

Παιδες καλησπερα. Σκοπευω να δωσω το μαθημα την Τριτη και εμαθα για μια ασκηση που ειναι πολυ sos.
Εχει κανείς αυτη την περιβοητη ασκηση ??
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #56 on: January 16, 2010, 03:34:30 am »

Ψάχνω σε διπλανό τόπικ τα περσινά θέματα. Ο λόγος που τα ψάχνω είναι ο εξής:

Στην περσινή άσκηση είχε λίγο διαφορετική πορεία η άσκηση, δηλαδή έπρεπε να πας λίγο ανάποδα ας το πούμε.

Εκεί που κόλλησα εγώ ήταν στους προθερμαντές. Είχαμε έναν ανοιχτό και έναν κλειστό νομίζω, αν θυμάμαι καλά. Δεν ήξερα τι παίζει όταν υπολογίζεις εκεί πιέσεις. Δυστυχώς στη συνηθισμένη μορφή της άσκησης το μόνο που χρειάζεται να υπολογίσεις στον προθερμαντή είναι το ισοζύγιο της παροχής, αλλά πέρσι αυτό δεν έφτανε.

Είμαι από μεγαλύτερο έτος και δεν έχω παρακολουθήσει φέτος, οπότε οποιαδήποτε απάντηση επί του θέματος θα ήταν διαφωτιστική!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
astakos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 135


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #57 on: January 25, 2010, 15:48:48 pm »

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει στο θέμα του 2005 που βρίσκονται οι προθερμαντές στο σκαρίφημα.(καταλαβαίνω ότι η ερώτηση είναι χαζή )
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #58 on: January 25, 2010, 16:37:30 pm »

https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=1806.msg346908#msg346908

εδώ ο λουμινους έχει τις λύσεις, στην τρίτη σελίδα είναι το σκαρίφημα
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
astakos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 135


View Profile
Re: [Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #59 on: January 25, 2010, 17:07:43 pm »

Quote from: corina on January 25, 2010, 16:37:30 pm
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=1806.msg346908#msg346908

εδώ ο λουμινους έχει τις λύσεις, στην τρίτη σελίδα είναι το σκαρίφημα
Δηλαδή οι αναθερμαντες στο σχήμα είναι τα νούμερα  1 2 3 (δηλαδή οι απομαστευσεις)????
Και κάτι ακόμα ο βαθμός απόδοσης του ανεμιστήρα πως υπολογίζετε???
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 32 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...