• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 23:47:08 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 23:47:08 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 22:59:48]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[Today at 22:49:21]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[Today at 22:23:48]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431529
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 34
Guests: 1593
Total: 1627
Kyritsisss
cheinopor
epapatsa
filkilkis
pannick_v
asx212
babistso
alex6kyr
Gray139
ttsengel
anna.f
acolak
dnikoa
gkouskou
CodeBro
pizza123
Petran25
DPARASIOU
astra
jim_sklab
Νικη
MariosTsourek
Vasilis31
sotkara
fpap
Chrysanthos
nthanos
dimopana
ThodorisStav
chenger
VagsS
Anton Pozov
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (Moderators: RivenT, tony stank) > [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
0 Members and 4 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Go Down Print
Author Topic: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις  (Read 35879 times)
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #75 on: June 14, 2008, 00:22:59 am »

Όσοι χρωστούν τη θερμοδυναμική και όσοι θα τη δώσουν στο μέλλον σε ευχαριστούν Cheesy
Logged

ion
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 435



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #76 on: September 01, 2008, 21:16:04 pm »

Quote from: AgentCain on June 13, 2008, 23:30:42 pm
και η τελευταία:

ΟΜΑΔΑ Α

Θέμα 2ο : 2 μονάδες

Χαλύβδινη σφαίρα μάζας 25Kg και θερμοκρασίας 400*C βυθίζεται σε λάδι μάζας 100Κg και θερμοκρασίας 100*C. Το δοχείο θεωρείται μονωμένο.
Δίνεται Cpχαλ= 0.5 και  Cpλαδ=2.5. Να βρεθεί:
α)Η μεταβολή της εντροπίας στη σφαίρα
β)Η μεταβολή της εντροπίας του λαδιού
γ)Η μεταβολή της εντροπίας του συστήματος


ουφ αυτά πρέπει να είναι!

να ρωτήσω κάτι;
με αυτά τα νούμερα μου βγαίνει αρνητική η εντροπία συστήματος
Να εξηγήσω λίγο τι κάνω να μου πείτε αν είναι σωστό.

Στην αρχή λέω Δυ(λαδι)+Δυ(χαλ)=0=>
 
[mC(T2-T1)]ladi + [mC(T2-T1)]=0
βρίσκω θερμοκρασία ισορροπίας

και μετά για εντροπίες παίρνω την εξής εξίσωση

Δs=Cln(T2/T1)

όμως η πρόσθεση βγαίνει αρνητική! Τι κάνω λάθος;
Logged

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλ-Μηχ

http://aphm.espivblogs.net/
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #77 on: September 01, 2008, 21:37:19 pm »

Quote from: ion on September 01, 2008, 21:16:04 pm

Στην αρχή λέω Δυ(λαδι)+Δυ(χαλ)=0=>
 
[mC(T2-T1)]ladi + [mC(T2-T1)]=0
βρίσκω θερμοκρασία ισορροπίας

και μετά για εντροπίες παίρνω την εξής εξίσωση

Δs=Cln(T2/T1)

όμως η πρόσθεση βγαίνει αρνητική! Τι κάνω λάθος;


H κοινή θερμοκρασία βγήκε καλό νούμερο? Δηλαδή ανάμεσα στις αρχικές? Επίσης στο ln τις θερμοκρασίες τις μετατρέπεις πρώτα σε Kelvin?
Logged
ion
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 435



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #78 on: September 02, 2008, 12:08:30 pm »

Πάντως η μεθοδολογία σωστή σου φαίνεται?

Η κοινή βγαίνει 387.29 κέλβιν δηλαδή οκ!

Και μετά η μεταβολή της εντροπίας του χαλ

είναι

Δs1=Cln(T2/T1)=0.5ln(387.29/673)= -0.276

Δs2=Cln(T2/T1)=2.5ln(387.29/373)=0.09

To άθροισμα τους δεν είναι η μεταβολή της εντροπίας του συστήματος;

(αν ειναι λάθος στις πράξεις θα αυτοκτονήσω)
« Last Edit: September 02, 2008, 12:14:12 pm by ion » Logged

Αυτόνομη Παρέμβαση στους Ηλ-Μηχ

http://aphm.espivblogs.net/
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #79 on: September 02, 2008, 12:40:41 pm »

Μήπως ξεχνάμε και κάποια μαζούλα?  Roll Eyes

ο τύπος είναι mcpln(T2/T1)




νυστέρι ή μαχαίρι ?  Tongue
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #80 on: September 02, 2008, 15:09:41 pm »

Στα θέματα με τον κύκλο Rankine του 2008, έλεγε ότι μετά τον συμπυκνωτή το νερό βρίσκεται σε κατάσταση κορεσμένου ατμού(!?). Μήπως κορεσμένου υγρού;  Huh
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #81 on: September 02, 2008, 15:23:20 pm »

Εεεε ναι εντάξει  Roll Eyes
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #82 on: September 02, 2008, 15:58:29 pm »

Χαίρομαι... Smiley
Logged
zeus90
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 810



View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #83 on: September 02, 2008, 21:08:14 pm »

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια...
Στο 4ο Θέμα του 2008 όταν λέμε μέθοδος ψύξης με νερό τι ακριβώς εννοούμε?Υπάρχει αντίστοιχη ενότητα στο βιβλίο???
Βασικά δεν κατάλαβα.Νερό ψύξης=Συμπύκνωμα????Η μεταβολή της θερμοκρασίας κατά 8 βαθμούς πάλι?
Πού χρησιμεύει αυτη η πληροφορία???????????????
HELP!!!!!!!!!!
Logged

“Έμαθα πως όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα..."
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #84 on: September 02, 2008, 21:28:28 pm »

Σου λέει ότι για να ψύξεις τον αέρα τον περνάς μέσα από γρίλιες, οι οποίες κρυώνουν από έναν αγωγό νερού. Σαν την υδρόψυξη στο πισι
Έχοντας δεδομένη τη μεταβολή θερμοκρασίας του αέρα αλλά και τη μεταβολή θερμοκρασίας του παρεχόμενου νερού ψύξης (εννοείται ανάμεσα στην είσοδο του στον αγωγό και στην έξοδό του) σου ζητάει να βρεις πια είναι η παροχή ψυκτικού νερού.

Διότι αλλιώς κρυώνει αν του δίνεις 1 λίτρο το λεπτό και αλλιώς 300 λίτρα το δευτερόλεπτο!
Ανάλογη είναι και η μεταβολή θερμοκρασίας του νερού
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #85 on: September 02, 2008, 21:29:35 pm »

Ειναι παρομοιο με το προβλημα 13.71 αν δεν κανω λαθος σελ 1054 μεσα στο βιβλιο δεν θυμαμαι να βρηκα τπτ σχετικο λυμενο ισως να μπορεσεις να το χρησιμοποιησεις για να βρεις μια ενεργεια που εφυγε κλπ δεν το εψαξα παραπανω αν βγαλεις ακρη ποσταρε τπτ εκτος αν βοηθησει κανενας που το χε λυσει. . . Undecided
Logged

oblivion
zeus90
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 810



View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #86 on: September 02, 2008, 21:33:57 pm »

agent(ή οποιοσδήποτε άλλος...)αν μπορείς πες μου με λίγα λόγια την μεθοδολογία (με τύπους... Embarrassed) για να λύσω το συγκεκριμένο θέμα γιατι το μυαλό έχει λασπώσει.....
« Last Edit: September 02, 2008, 21:37:58 pm by zeus90 » Logged

“Έμαθα πως όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα..."
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #87 on: September 02, 2008, 22:12:16 pm »

Δες το λυμένο πρόβλημα στη σελ 1032
Βρίσκει το ρυθμό αφαίρεσης της θεμότητας.
Αν το συνδιάσεις με τον τύπο (που αν θυμάμαι καλά ισχύει σε αυτή τη περίπτωση) Q=mCΔΤ αλλά ανα λεπτό (με τη βουλίτσα από πάνω) θα έχεις την παροχή μάζας

Δλδ λές ότι η ίδια ποσότητα θερμότητας περνάει στο νερό εφόσον δεν έχεις απώλειες στο περιβάλλον (θυμήσου τον εναλλάκτη θερμότητας) άρα δεν έχεις έργο παραγόμενο ή καταναλισκόμενο. Επιπλέον η παροχή μάζας είναι η ίδια.
« Last Edit: September 02, 2008, 22:16:15 pm by AgentCain » Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

zeus90
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 810



View Profile WWW
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #88 on: September 02, 2008, 22:29:16 pm »

Νομίζω κατάλαβα...
Από τον τύπο Qout=ma(h1-h2) βρίσκω τον ρυθμό απαγωγής της θερμότητας.
Μετά με τον τύπο (Qout=)Qin=mCΔΤ λύνοντας ως προς m βρίσκω την παροχή νερού ψύξης σωστά?
Εννοείται όλα είναι με τελίτσες από πάνω γιατί είναι ρυθμοί....
Logged

“Έμαθα πως όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα..."
iliasT
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 115



View Profile
Re: [Εφ. Θερμοδυναμική] Απορίες σε ασκήσεις
« Reply #89 on: September 02, 2008, 22:38:40 pm »

Η απορία μου θα σας αποτελειώσει! Μου θυμίζει κάποιος πώς κάνουμε γραμμική παρεμβολή;  Shocked Έχω πήξει και βγάζω ότι να 'ναι νούμερα. Λογικά κάνω λάθος στις πράξεις αλλά για θυμίστε μου τη διαδικασία μήπως κάνω καμιά μ@λ@κια τόση ώρα...
Logged

Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...